Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 366 din 15 septembrie 2004

privind ratificarea Protocolului de amendare a Conventiei europene pentru reprimarea terorismului, adoptat la Strasbourg la 15 mai 2003

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 913 din  7 octombrie 2004


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se ratifica Protocolul de amendare a Conventiei europene pentru reprimarea terorismului, ratificata de Romania prin Legea nr. 19/1997, adoptat la Strasbourg la 15 mai 2003 si semnat de Romania la 15 mai 2003.
    Art. 2
    Articolul unic din Legea nr. 19/1997 privind ratificarea Conventiei europene pentru reprimarea terorismului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 34 din 4 martie 1997, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia europeana pentru reprimarea terorismului, adoptata la Strasbourg la 27 ianuarie 1977."

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei, republicata.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              VALER DORNEANU

                          p. PRESEDINTELE SENATUI,
                              DORU IOAN TARACILA

                                  PROTOCOL
    de amendare a Conventiei europene pentru reprimarea terorismului*)

                         Strasbourg, 15 mai 2003

    *) Traducere.

    Statele membre ale Consiliului Europei, semnatare ale acestui protocol,
    avand in vedere Declaratia Comitetului de Ministri al Consiliului Europei din 12 septembrie 2001 si decizia acestuia din 21 septembrie 2001 privind lupta impotriva terorismului international, precum si Declaratia de la Vilnius privind cooperarea regionala si consolidarea stabilitatii democratice in Marea Europa, adoptata de Comitetul de Ministri in cursul celei de-a 110-a sesiuni de la Vilnius din 3 mai 2002,
    avand in vedere Recomandarea 1.550 (2002) a Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei privind lupta impotriva terorismului si respectarea drepturilor omului,
    avand in vedere Rezolutia A/RES/51/210 a Adunarii Generale a Organizatiei Natiunilor Unite privind masurile care vizeaza eliminarea terorismului international, Declaratia care completeaza Declaratia din 1994 privind masurile care vizeaza eliminarea terorismului international si Rezolutia sa A/RES/49/60 privind masurile care vizeaza eliminarea terorismului international si Declaratia privind masurile care vizeaza eliminarea terorismului international,
    dorind sa intareasca lupta impotriva terorismului, cu respectarea drepturilor omului si tinand cont de spiritul Liniilor directoare privind drepturile omului si lupta impotriva terorismului, adoptate de Comitetul de Ministri al Consiliului Europei la 11 iulie 2002,
    considerand ca in acest scop este necesara amendarea Conventiei europene pentru reprimarea terorismului (STE nr. 90), deschisa spre semnare la Strasbourg la 27 ianuarie 1977, denumita in continuare Conventia,
    considerand ca este necesar sa se actualizeze lista conventiilor internationale enumerate la art. 1 din Conventie si sa se prevada o procedura simplificata in vederea actualizarii ulterioare, in functie de necesitati,
    considerand ca este necesara intarirea continuarii aplicarii Conventiei,
    considerand ca este necesara revizuirea regimului de rezerve,
    considerand ca este necesara deschiderea spre semnare a Conventiei pentru toate statele interesate,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    1. Paragraful introductiv al articolului 1 din Conventie devine paragraful 1 al acestui articol. La subparagraful b) al acestui paragraf, termenul "semnata" este inlocuit cu termenul "incheiata" si subparagrafele c), d), e) si f) ale acestui paragraf sunt inlocuite cu subparagrafele urmatoare:
    "c) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei privind prevenirea si reprimarea infractiunilor impotriva persoanelor care se bucura de protectie internationala, inclusiv agentii diplomatici, adoptata la New York la 14 decembrie 1973;
    d) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei internationale impotriva luarii de ostatici, adoptata la New York la 17 decembrie 1979;
    e) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei privind protectia fizica a materiilor nucleare, adoptata la Viena la 3 martie 1980;
    f) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Protocolului pentru reprimarea actelor ilegale de violenta in aeroporturile utilizate de aviatia civila internationala, incheiat la Montreal la 24 februarie 1988;".
    2. Paragraful 1 al articolului 1 din Conventie este completat cu urmatoarele patru subparagrafe:
    "g) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei pentru reprimarea actelor ilegale comise impotriva securitatii navigatiei maritime, incheiata la Roma la 10 martie 1988;
    h) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Protocolului pentru reprimarea actelor ilegale comise impotriva securitatii platformelor fixe situate pe platoul continental, incheiat la Roma la 10 martie 1988;
    i) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei internationale pentru reprimarea atentatelor teroriste comise cu explozibil, adoptata la New York la 15 decembrie 1997;
    j) infractiunile cuprinse in aria de aplicare a Conventiei internationale pentru reprimarea finantarii terorismului, adoptata la New York la 9 decembrie 1999."
    3. Textul articolului 1 din Conventie este completat cu urmatorul paragraf:
    "2. In masura in care ele nu ar fi acoperite prin conventiile enumerate la paragraful 1, se va aplica aceeasi regula in vederea extradarii intre statele contractante, nu doar pentru fapta de a comite, in calitate de autor principal, aceste infractiuni principale, dar, in egala masura, si pentru urmatoarele:
    a) tentativa de a comite una dintre aceste infractiuni principale;
    b) complicitatea la una dintre aceste infractiuni principale sau la tentativa de a comite una dintre acestea;
    c) organizarea sau fapta de a ordona altora comiterea sau tentativa de a comite una dintre infractiunile sus-mentionate."
    Art. 2
    Paragraful 3 al articolului 2 din Conventie se modifica dupa cum urmeaza:
    "3. Aplicarea va fi aceeasi pentru:
    a) tentativa de a comite una dintre infractiunile sus-mentionate;
    b) complicitatea la una dintre infractiunile sus-mentionate sau la tentativa de a comite una dintre aceste infractiuni;
    c) organizarea sau fapta de a ordona altora comiterea sau tentativa de a comite una dintre infractiunile sus-mentionate."
    Art. 3
    1. Textul articolului 4 din Conventie devine paragraful 1 al acestui articol si o noua fraza este adaugata la sfarsitul acestui paragraf, al carei text este: "Statele contractante se angajeaza sa considere aceste infractiuni drept cazuri de extradare in orice tratat de extradare care va fi incheiat ulterior intre ele."
    2. Textul articolului 4 din Conventie este completat cu urmatorul paragraf:
    "2. Cand un stat contractant care conditioneaza extradarea de existenta unui tratat este sesizat cu o cerere de extradare de un alt stat contractant fata de care nu este legat printr-un tratat de extradare, statul contractant solicitat are posibilitatea sa considere prezenta conventie drept baza juridica de extradare pentru infractiunile prevazute la art. 1 sau 2."
    Art. 4
    1. Textul articolului 5 din Conventie devine paragraful 1 al acestui articol.
    2. Textul articolului 5 din Conventie este completat cu urmatoarele paragrafe:
    "2. Nici o dispozitie din prezenta conventie nu trebuie interpretata ca implicand o obligatie de extradare pentru statul solicitat, daca persoana care face obiectul cererii de extradare risca sa fie expusa torturii.
    3. Nici o dispozitie din prezenta conventie nu trebuie interpretata ca implicand o obligatie de extradare pentru statul solicitat, daca persoana care face obiectul cererii de extradare risca sa fie expusa la pedeapsa cu moartea sau, cand legea statului solicitat nu permite pedeapsa privativa de libertate pe viata, la pedeapsa privativa de libertate pe viata fara posibilitatea eliberarii conditionate, cu exceptia cazului in care statul solicitat are obligatia de extradare in conformitate cu tratatele de extradare aplicabile, daca statul solicitant da asigurari considerate suficiente de catre statul solicitat, potrivit carora pedeapsa capitala nu va fi pronuntata sau, daca aceasta a fost pronuntata, nu va fi executata sau ca persoana in cauza nu va fi supusa unei pedepse privative de libertate pe viata fara posibilitatea eliberarii conditionate."
    Art. 5
    Un nou articol este introdus dupa articolul 8 din Conventie si va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Statele contractante vor putea incheia intre ele acorduri bilaterale sau multilaterale pentru a completa dispozitiile prezentei conventii sau pentru a facilita aplicarea principiilor cuprinse in aceasta."
    Art. 6
    1. Articolul 9 din Conventie devine articolul 10.
    2. Paragraful 1 al noului articol 10 se modifica dupa cum urmeaza:
    "1. Comitetul European pentru Probleme Criminale (CDPC) este insarcinat sa urmareasca aplicarea prezentei conventii. CDPC:
    a) este informat cu privire la aplicarea prezentei conventii;
    b) formuleaza propuneri in vederea facilitarii sau imbunatatirii aplicarii prezentei conventii;
    c) adreseaza Comitetului de Ministri recomandari privind propunerile de amendamente si avizeaza orice propunere de amendament prezentata de catre un stat contractant in conformitate cu art. 12 si 13;
    d) la cererea unui stat contractant, isi exprima parerea cu privire la orice problema referitoare la aplicarea prezentei conventii;
    e) intreprinde tot ceea ce este necesar pentru facilitarea solutionarii amiabile a oricarei dificultati care ar putea aparea in executarea prezentei conventii;
    f) adreseaza Comitetului de Ministri recomandari privind invitarea statelor nemembre sa adere la prezenta conventie in conformitate cu paragraful 3 al art. 14;
    g) in fiecare an inainteaza Comitetului de Ministri al Consiliului Europei un raport privind aplicarea acestui articol cu ocazia aplicarii prezentei conventii."
    3. Paragraful 2 al noului articol 10 este eliminat.
    Art. 7
    1. Articolul 10 din Conventie devine articolul 11.
    2. La prima fraza din paragraful 1 al noului articol 11, sintagma "in cadrul paragrafului 2 al art. 9" este inlocuita cu sintagma "nici in cadrul art. 10 e), nici pe calea negocierii". La a doua fraza din acest paragraf, termenii "cei doi arbitri vor desemna un al treilea arbitru" sunt inlocuiti cu termenii "arbitrii vor desemna un alt arbitru, presedinte al tribunalului". Frazele urmatoare din acest paragraf sunt eliminate.
    3. Paragraful 2 al noului articol 11 devine paragraful 6 al acestui articol. Fraza "Atunci cand o majoritate nu poate fi intrunita, este luat in considerare votul presedintelui" este adaugata dupa a doua fraza, iar la ultima fraza, termenii "Sentinta acesteia" sunt inlocuiti cu termenii "Sentinta tribunalului".
    4. Textul noului articol 11 este completat cu urmatoarele paragrafe:
    "2. Daca exista diferende intre parti care sunt membre ale Consiliului Europei si daca, in termen de 3 luni de la cererea de arbitraj, una dintre parti nu a procedat la desemnarea unui arbitru in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol, la cererea celeilalte parti acest arbitru este desemnat de catre presedintele Curtii Europene pentru Drepturile Omului.
    3. In caz de diferende cu o parte care nu este membra a Consiliului Europei si daca, in termen de 3 luni de la cererea de arbitraj, una dintre parti nu a procedat la desemnarea unui arbitru in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol, la cererea celeilalte parti acest arbitru este desemnat de catre presedintele Curtii Internationale de Justitie.
    4. In cazurile prevazute la paragrafele 2 si 3 ale prezentului articol, daca presedintele Curtii in cauza este cetatean al uneia dintre partile intre care exista diferende, desemnarea arbitrului incumba vicepresedintelui Curtii sau, daca vicepresedintele este cetatean al uneia dintre partile intre care exista diferende, desemnarea incumba membrului cel mai vechi al Curtii care nu este cetatean al uneia dintre partile respective.
    5. Procedurile prevazute la paragrafele 2 sau 3 si 4 ale prezentului articol se vor aplica mutatis mutandis in cazul in care arbitrii nu se vor putea pune de acord asupra alegerii presedintelui in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol."
    Art. 8
    Un nou articol este adaugat dupa noul articol 11, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    1. Oricare stat contractant sau Comitetul de Ministri va putea propune amendamente la prezenta conventie. Aceste propuneri de amendament sunt comunicate statelor contractante de catre secretarul general al Consiliului Europei.
    2. Dupa consultarea statelor contractante nemembre si, daca este necesar, a CDPC, Comitetul de Ministri poate adopta amendamentul. Decizia este luata cu majoritatea prevazuta la art. 20 d din Statutul Consiliului Europei. Textul oricarui amendament astfel adoptat este transmis pentru acceptare statelor contractante de catre secretarul general al Consiliului Europei.
    3. Orice amendament adoptat in conformitate cu paragraful precedent va intra in vigoare in cea de-a treizecea zi de la notificarea acceptarii sale de catre toate partile, adresata secretarului general."
    Art. 9
    Un articol nou este adaugat dupa noul articol 12, al carui text este urmatorul:
    "Art. 13
    1. In vederea actualizarii listei tratatelor mentionate la paragraful 1 al art. 1, pot fi propuse amendamente de catre orice stat contractant sau de catre Comitetul de Ministri. Aceste propuneri de amendament nu se pot referi decat la tratate incheiate in cadrul Organizatiei Natiunilor Unite, care privesc in mod specific terorismul international si care sunt in vigoare. Ele sunt comunicate statelor contractante de catre secretarul general al Consiliului Europei.
    2. Dupa consultarea statelor contractante nemembre si, daca este necesar, a CDPC, Comitetul de Ministri poate adopta un amendament propus cu majoritatea prevazuta la art. 20 d din Statutul Consiliului Europei. Acest amendament va intra in vigoare dupa expirarea unei perioade de un an incepand de la data la care a fost transmis statelor contractante. In decursul acestui termen orice stat contractant va putea notifica secretarului general obiectiile cu privire la amendament, la intrarea in vigoare a acestuia.
    3. Daca o treime dintre statele contractante a notificat secretarului general al Consiliului Europei o obiectie la intrarea in vigoare a amendamentului, acesta nu intra in vigoare.
    4. Daca mai putin de o treime dintre statele contractante a notificat obiectii, amendamentul intra in vigoare pentru statele contractante care nu au formulat obiectii.
    5. Atunci cand un amendament a intrat in vigoare in conformitate cu paragraful 2 al prezentului articol si cand un stat contractant a formulat o obiectie la acest amendament, pentru statul in cauza amendamentul intra in vigoare in prima zi a lunii care urmeaza datei la care a notificat secretarului general al Consiliului Europei acceptarea sa."
    Art. 10
    1. Articolul 11 din Conventie devine articolul 14.
    2. In prima fraza din paragraful 1 al noului articol 14, termenii "si statelor cu calitatea de observator" sunt adaugati dupa termenii "statelor membre", iar a doua fraza este formulata dupa cum urmeaza: "Aceasta va face obiectul ratificarii, acceptarii, aprobarii sau aderarii", si in a treia fraza termenii "sau de aprobare" sunt inlocuiti cu termenii, " , de aprobare sau de aderare".
    3. Textul noului articol 14 este completat cu urmatorul paragraf:
    "3. Comitetul de Ministri al Consiliului Europei, dupa consultarea CDPC, poate sa invite oricare stat nemembru al Consiliului Europei, altele decat cele mentionate la paragraful 1 al prezentului articol, sa adere la prezenta conventie. Decizia este luata cu majoritatea prevazuta la art. 20 d din Statutul Consiliului Europei si cu unanimitatea reprezentantilor statelor contractante care au dreptul sa faca parte din Comitetul de Ministri."
    4. Paragraful 3 al noului articol 14 devine paragraful 4 al acestui articol si termenii "sau o va aproba" sunt inlocuiti cu termenii " , o va aproba sau va adera la aceasta", iar termenii "ori de aprobare" sunt inlocuiti cu termenii " , de aprobare sau de aderare".
    Art. 11
    1. Articolul 12 din Conventie devine articolul 15.
    2. In prima fraza din paragraful 1 al noului articol 15, termenii "ori de aprobare" sunt inlocuiti cu termenii " , de aprobare ori de aderare".
    3. In prima fraza din paragraful 2 al noului articol 15, termenii "ori de aprobare" sunt inlocuiti cu termenii " , de aprobare ori de aderare".
    Art. 12
    1. Rezervele la Conventie formulate anterior deschiderii spre semnare a prezentului protocol nu sunt aplicabile Conventiei amendate prin prezentul protocol.
    2. Articolul 13 din Conventie devine articolul 16.
    3. In prima fraza din paragraful 1 al noului articol 16, termenii "parte la Conventie [la data deschiderii spre semnare a Protocolului de amendare a Conventiei]" sunt adaugati inaintea termenului "poate", iar termenii "a Protocolului de amendare a Conventiei" sunt adaugati dupa termenul "aprobare". Fraza urmatoare este adaugata dupa termenii "scopuri politice.": "Statul contractant se angajeaza sa aplice aceasta rezerva pentru fiecare caz, pe baza unei decizii pe deplin intemeiate, si, in momentul calificarii infractiunii, sa ia pe deplin in considerare gravitatea deosebita a acesteia, mai ales daca:". Restul primei fraze este eliminat, cu exceptia subparagrafelor a), b) si c).
    4. Textul noului articol 16 este completat cu urmatorul paragraf:
    "2. Atunci cand aplica paragraful 1 al prezentului articol, statul contractant indica infractiunile carora li se aplica rezerva sa."
    5. Paragraful 2 al noului articol 16 devine paragraful 3 al acestui articol. La prima fraza din acest paragraf, termenul "contractant" este adaugat dupa termenul "stat", iar termenul "precedent" este inlocuit cu cifra "1".
    6. Paragraful 3 al noului articol 16 devine paragraful 4 al acestui articol. In prima fraza din acest paragraf, termenul "contractant" este adaugat dupa termenul "stat".
    7. Textul noului articol 16 este completat cu urmatoarele paragrafe:
    "5. Rezervele formulate potrivit paragrafului 1 al prezentului articol sunt valabile pentru o perioada de 3 ani incepand din prima zi de la intrarea in vigoare a prezentei conventii, asa cum aceasta a fost amendata pentru statul in cauza. Totusi, aceste rezerve pot fi reinnoite pentru noi perioade avand aceeasi durata.
    6. Cu 12 luni inainte de expirarea rezervei, secretarul general al Consiliului Europei informeaza statul contractant in cauza cu privire la aceasta expirare. Cu 3 luni inainte de data expirarii, statul contractant notifica secretarului general intentia sa de a mentine, de a modifica sau de a retrage rezerva. Atunci cand un stat contractant notifica secretarului general al Consiliului Europei ca isi mentine rezerva, acesta furnizeaza explicatii cu privire la motivele care justifica mentinerea rezervei. In cazul absentei notificarii din partea statului contractant in cauza, secretarul general al Consiliului Europei informeaza acest stat contractant ca rezerva sa este in mod automat prelungita pentru o perioada de 6 luni. Daca statul contractant in cauza nu notifica decizia de a-si mentine sau de a-si modifica rezervele inainte de expirarea acestei perioade, rezerva devine caduca.
    7. De fiecare data cand un stat contractant decide sa nu extradeze o persoana in baza aplicarii rezervei formulate in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol, dupa primirea unei cereri de extradare din partea unui un alt stat contractant, acesta prezinta problema, fara nici o exceptie si fara intarziere nejustificata, autoritatilor sale competente in vederea continuarii procedurii, cu exceptia cazului in care alte dispozitii au fost convenite intre statul solicitant si statul solicitat. In vederea continuarii procedurilor in statul solicitat, autoritatile competente iau decizia in aceleasi conditii ca pentru orice infractiune cu caracter grav, in conformitate cu legile acestui stat. Statul solicitat comunica rezultatul final al procedurilor, fara intarziere nejustificata, statului solicitant si secretarului general al Consiliului Europei care il va comunica in cadrul conferintei prevazute la art. 17.
    8. Decizia de refuzare a cererii de extradare, in baza rezervei formulate in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol, este comunicata imediat statului solicitant. Daca intr-un termen rezonabil nici o hotarare judiciara de fond nu este luata in statul solicitat in baza paragrafului 7 al prezentului articol, statul solicitant poate sa il informeze cu privire la aceasta pe secretarul general al Consiliului Europei care prezinta problema in cadrul conferintei prevazute la art. 17. Aceasta conferinta examineaza problema si emite un aviz cu privire la conformitatea refuzului cu dispozitiile prezentei conventii si supune avizul Comitetului de Ministri, in vederea adoptarii de catre acesta a unei declaratii in domeniu. Atunci cand isi exercita functiile potrivit acestui paragraf, Comitetul de Ministri se intruneste in formula sa restransa a statelor contractante."
    Art. 13
    Un nou articol este adaugat dupa noul articol 16, al carui text este urmatorul:
    "Art. 17
    1. Fara a aduce atingere aplicarii art. 10, o conferinta a statelor contractante impotriva terorismului (denumita in continuare COSTER) va veghea la asigurarea:
    a) in stransa colaborare cu CDPC, a aplicarii si functionarii efective a prezentei conventii, inclusiv a identificarii oricarei probleme care ar putea aparea in legatura cu aceasta;
    b) examinarii rezervelor formulate in conformitate cu art. 16 si, in special, a procedurii prevazute la art. 16 paragraful 8;
    c) schimbului de informatii privind evolutiile juridice si politice semnificative in domeniul luptei impotriva terorismului;
    d) la cererea Comitetului de Ministri, a examinarii masurilor adoptate in cadrul Consiliului Europei in domeniul luptei impotriva terorismului si, in caz afirmativ, a elaborarii propunerilor de masuri suplimentare necesare in vederea imbunatatirii cooperarii internationale in domeniul luptei impotriva terorismului, realizand acest lucru in consultare cu CDPC, atunci cand aceste masuri se refera la cooperarea in materie penala;
    e) elaborarii de avize in domeniul luptei impotriva terorismului si executarii mandatelor solicitate de Comitetul de Ministri.
    2. COSTER este formata din cate un expert numit de fiecare stat contractant. Aceasta se intruneste in sesiune ordinara o data pe an si in sesiune extraordinara la cererea secretarului general al Consiliului Europei sau la cererea a cel putin unei treimi dintre statele contractante.
    3. COSTER isi adopta regulamentul intern. Cheltuielile privind participarea statelor contractante care sunt membre ale Consiliului Europei sunt suportate de catre Consiliul Europei. Secretariatul Consiliului Europei asista COSTER in exercitarea functiilor care decurg din prevederile prezentului articol.
    4. CDPC este informat periodic cu privire la lucrarile COSTER."
    Art. 14
    Articolul 14 din Conventie devine articolul 18.
    Art. 15
    Articolul 15 din Conventie este eliminat.
    Art. 16
    1. Articolul 16 din Conventie devine articolul 19.
    2. In fraza introductiva a noului articol 19, termenii "statelor membre ale consiliului" sunt inlocuiti cu termenii "statelor contractante".
    3. La paragraful b) al noului articol 19, termenii "sau de aprobare" sunt inlocuiti cu termenii " , de aprobare sau de aderare".
    4. La paragraful c) al noului articol 19, numarul "11" devine "14".
    5. La paragraful d) al noului articol 19, numarul "12" devine "15".
    6. Paragrafele e) si f) ale noului articol 19 sunt eliminate.
    7. Paragraful g) al noului articol 19 devine paragraful e) al acestui articol si numarul "14" devine "18".
    8. Paragraful h) al noului articol 19 este eliminat.
    Art. 17
    1. Prezentul protocol este deschis spre semnare statelor membre ale Consiliului Europei, semnatare ale Conventiei, care isi pot exprima consimtamantul de a fi legate prin:
    a) semnarea fara rezerva ratificarii, acceptarii sau aprobarii; sau
    b) semnarea cu rezerva ratificarii, acceptarii sau aprobarii, urmata de ratificare, acceptare sau aprobare.
    2. Instrumentele de ratificare, acceptare sau aprobare vor fi inmanate secretarului general al Consiliului Europei.
    Art. 18
    Prezentul protocol va intra in vigoare in prima zi a lunii care urmeaza implinirii termenului de 3 luni de la data la care toate partile la Conventie si-au exprimat consimtamantul de a deveni parte la prezentul protocol, in conformitate cu dispozitiile art. 17.
    Art. 19
    Secretarul general al Consiliului Europei va notifica statelor membre ale Consiliului Europei cu privire la:
    a) orice semnare;
    b) depunerea oricarui instrument de ratificare, acceptare sau aprobare;
    c) data intrarii in vigoare a prezentului protocol in conformitate cu art. 18;
    d) orice alt act, notificare sau comunicare avand legatura cu prezentul protocol.
    In acest sens subsemnatii, pe deplin autorizati in acest scop, am semnat prezentul protocol.
    Incheiat la Strasbourg la 15 mai 2003, in limbile franceza si engleza, cele doua texte fiind egal autentice, intr un singur exemplar care va fi depus in Arhivele Consiliului Europei. Secretarul general al Consiliului Europei va transmite fiecaruia dintre statele semnatare o copie certificata, conforma cu originalul.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 366/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 366 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu