Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 317 din 10 noiembrie 2005

privind acceptarea amendamentelor la anexele la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave (MARPOL 73/78), adoptate de Organizatia Maritima Internationala la Londra prin rezolutiile MEPC.111(50) la 4 decembrie 2003 si MEPC.116(51) la 1 aprilie 2004

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1029 din 21 noiembrie 2005


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se accepta amendamentele la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave (MARPOL 73/78), adoptate de Organizatia Maritima Internationala la Londra prin Rezolutia MEPC.111(50) la 4 decembrie 2003.
    Art. 2
    Se accepta amendamentele la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave (MARPOL 73/78), adoptate de Organizatia Maritima Internationala la Londra prin Rezolutia MEPC.116(51) la 1 aprilie 2004.
    Art. 3
    Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va lua masurile necesare in vederea punerii in aplicare a amendamentelor prevazute la art. 1 si 2.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei, republicata.

                      PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               ADRIAN NASTASE

                         p. PRESEDINTELE SENATUI,
                          TEODOR VIOREL MELESCANU

                           REZOLUTIA MEPC.111(50)
                        adoptata la 4 decembrie 2003

                               AMENDAMENTE*)
la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave

    *) Traducere.

    (Amendamente la Regula 13G, completarea cu noua regula 13H si amendamente corespunzatoare la suplimentul la Certificatul IOPP din anexa nr. I la MARPOL 73/78)

    Comitetul pentru Protectia Mediului Marin,
    amintind art. 38(a) din Conventia privind Organizatia Maritima Internationala referitor la atributiile Comitetului pentru Protectia Mediului Marin (Comitetul) conferite acestuia prin conventiile internationale pentru prevenirea si controlul poluarii marine,
    notand art. 16 din Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, denumita in continuare Conventia din 1973, si art. VI din Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, denumit in continuare Protocolul din 1978, care specifica impreuna procedura de amendare a Protocolului din 1978 si confera organului competent al Organizatiei functia de examinare si adoptare a amendamentelor la Conventia din 1973, modificata prin Protocolul din 1978 (MARPOL 73/78),
    avand in vedere amendamentele propuse la regula 13G si amendamentele corespunzatoare la Suplimentul (Formularul B) la Certificatul IOPP din anexa I la MARPOL 73/78,
    avand in vedere, de asemenea, noua regula 13H propusa la anexa nr. I la MARPOL 73/78,
    1. adopta, in conformitate cu art. 16(2)(d) din Conventia din 1973, amendamentele la anexa nr. I la MARPOL 73/78, al caror text este prezentat in anexele nr. 1, 2, 3 si 4 la prezenta rezolutie, fiecare dintre acestea fiind supus unei analize separate de catre parti conform art. 16(2)(f)(ii) din Conventia din 1973;
    2. stabileste, in conformitate cu art. 16(2)(f)(iii) din Conventia din 1973, ca amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 4 octombrie 2004, cu exceptia cazului in care, inainte de aceasta data, cel putin o treime din parti sau partile ale caror flote comerciale reprezinta in total nu mai putin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat Organizatiei obiectiile lor la aceste amendamente;
    3. invita partile sa noteze ca, in conformitate cu art. 16(2)(g)(ii) din Conventia din 1973, amendamentele mentionate vor intra in vigoare la 5 aprilie 2005, dupa acceptarea lor in conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4. solicita secretarului general, in conformitate cu art. 16(2)(e) din Conventia din 1973, sa transmita tuturor partilor la MARPOL 73/78 copii certificate ale prezentei rezolutii si textul amendamentelor continut in anexe; si
    5. solicita, de asemenea, secretarului general sa transmita membrilor Organizatiei care nu sunt parti la MARPOL 73/78 copii ale prezentei rezolutii si ale anexelor sale.

    ANEXA 1

                     AMENDAMENTE LA ANEXA NR. I LA MARPOL 73/78

    Textul existent al regulii 13G se inlocuieste cu urmatorul:

                                 "REGULA 13G
    Prevenirea poluarii accidentale cu hidrocarburi - Masuri pentru petrolierele existente

    (1) Daca nu se specifica in mod expres altfel, prezenta regula:
    (a) se aplica petrolierelor de 5.000 tone deadweight si mai mult, ale caror contracte de constructie au fost incheiate, ale caror chile au fost puse sau care sunt livrate inaintea datelor specificate in regula 13F(1) din prezenta anexa; si
    (b) nu se aplica petrolierelor care corespund regulii 13F din prezenta anexa, ale caror contracte de constructie au fost incheiate, ale caror chile au fost puse sau care sunt livrate inaintea datelor specificate in Regula 13F(1) din prezenta anexa; si
    (c) nu se aplica petrolierelor la care se refera alin. (a) de mai sus, care corespund regulii 13F(3)(a) si (b) sau 13F(4) ori 13F(5) din prezenta anexa, cu exceptia faptului ca cerinta privind distantele minime dintre invelisul tancurilor de marfa si bordul navei si, respectiv, invelisul fundului nu este necesar sa fie respectata sub toate aspectele. In acest caz, distantele de protectie laterala nu trebuie sa fie mai mici decat cele specificate in Codul international pentru transportul in vrac al produselor chimice pentru amplasarea tancurilor de marfa de tip 2 si distantele de protectie a fundului, masurate in planul diametral, trebuie sa corespunda regulii 13E(4)(b) din prezenta anexa.
    (2) In sensul prezentei reguli:
    (a) combustibil diesel greu inseamna motorina, alta decat acele produse distilate la care mai mult de 50% din volum se distileaza la o temperatura ce nu depaseste 340 grade C in cursul incercarilor efectuate printr-o metoda acceptata de Organizatie*1);
    (b) combustibil lichid inseamna distilati grei sau reziduuri din titei ori amestecuri din aceste materiale destinate pentru utilizarea drept combustibil la producerea caldurii sau energiei de o calitate echivalenta specificatiei acceptate de Organizatie*2).
------------
    *1) Se face referire la Metoda de incercare standard a Societatii americane pentru incercare si materiale (Clasificare alfanumerica D86).
    *2) Se face referire la Specificatia pentru combustibilul lichid numarul patru a Societatii americane pentru incercare si materiale (Clasificare alfanumerica D396) sau pentru combustibili lichizi mai grei).

    (3) In sensul prezentei reguli, petrolierele se impart in urmatoarele categorii:
    (a) petrolier de categoria 1 inseamna un petrolier de 20.000 tone deadweight si mai mult, care transporta ca marfa titei, combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere, si de 30.000 tone deadweight si mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decat cele mentionate mai sus, care nu corespunde cerintelor pentru petrolierele noi, asa cum sunt definite in regula 1(26) din prezenta anexa;
    (b) petrolier de categoria 2 inseamna un petrolier de 20.000 tone deadweight si mai mult, care transporta ca marfa titei, combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere, si de 30.000 tone deadweight si mai mult, care transporta hidrocarburi, altele decat cele mentionate mai sus, care corespunde cerintelor pentru petrolierele noi, asa cum sunt definite in regula 1(26) din prezenta anexa; si
    (c) petrolier de categoria 3 inseamna un petrolier de 5.000 tone deadweight si mai mult, dar mai putin decat s-a specificat la alin. (a) sau (b) din acest paragraf.
    (4) Un petrolier la care se aplica prezenta regula va corespunde cerintelor regulii 13F din prezenta anexa nu mai tarziu de 5 aprilie 2005 ori de aniversarea datei de livrare a navei la data sau in anul specificat in urmatorul tabel:
________________________________________________________________________________
Categoria                                Data sau anul
de petrolier
________________________________________________________________________________
Categoria 1   - 5 aprilie 2005, pentru navele livrate la 5 aprilie 1982 sau mai
                devreme
              - 2005, pentru navele livrate dupa 5 aprilie 1982
________________________________________________________________________________
Categoria 2   - 5 aprilie 2005, pentru navele livrate la 5 aprilie 1977 sau mai
si              devreme
categoria 3   - 2005, pentru navele livrate dupa 5 aprilie 1977, dar inainte de
                1 ianuarie 1978
              - 2006, pentru navele livrate in anii 1978 si 1979
              - 2007, pentru navele livrate in anii 1980 si 1981
              - 2008, pentru navele livrate in anul 1982
              - 2009, pentru navele livrate in anul 1983
              - 2010, pentru navele livrate in anul 1984 sau mai tarziu
________________________________________________________________________________

    (5) Fara a incalca prevederile paragrafului (4) din prezenta regula, in cazul unui petrolier de categoria 2 sau 3 prevazut doar cu dublu fund sau dublu bordaj neutilizat la transportul hidrocarburilor si extins pe intreaga lungime a tancurilor de marfa sau cu spatii cu corp dublu neutilizate la transportul hidrocarburilor si extinse pe intreaga lungime a tancurilor de marfa, dar care nu indeplineste conditiile pentru a fi exceptat de la prevederile paragrafului (1)(c) din prezenta regula, Administratia poate permite continuarea exploatarii unei astfel de nave dupa data mentionata la paragraful (4) din prezenta regula, cu conditia ca:
    (a) nava sa fi fost in exploatare la 1 iulie 2001;
    (b) Administratia sa fie convinsa, prin verificarea inregistrarilor oficiale, ca nava corespunde conditiilor mentionate mai sus;
    (c) conditiile specificate mai sus sa ramana neschimbate; si
    (d) aceasta mentinere in exploatare sa nu depaseasca data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale.
    (6) Un petrolier de categoria 2 sau 3 cu o vechime mai mare ori egala cu 15 ani dupa data livrarii sale trebuie sa corespunda Sistemului de evaluare a starii navei adoptat de Comitetul pentru Protectia Mediului Marin prin Rezolutia MEPC.94(46), au amendamentele ulterioare, cu conditia ca aceste amendamente sa fie adoptate, sa fie puse in vigoare si sa aiba efect in conformitate cu prevederile art. 16 din prezenta conventie cu privire la procedurile de amendare aplicabile unui apendice la o anexa.
    (7) Administratia poate permite continuarea exploatarii unui petrolier de categoria 2 sau 3 dupa data specificata in paragraful (4) din prezenta regula, daca rezultatele satisfacatoare ale Sistemului de evaluare a starii navei garanteaza ca, in opinia Administratiei, nava este apta sa continue aceasta exploatare, cu conditia ca exploatarea sa nu depaseasca aniversarea datei de livrare a navei in anul 2015 sau data la care nava implineste 25 de ani de la livrarea sa, oricare dintre acestea se implineste mai devreme.
    (8) (a) Administratia unei parti la prezenta conventie, care permite aplicarea paragrafului (5) din prezenta regula sau care autorizeaza, suspenda, retrage ori refuza aplicarea paragrafului (7) din prezenta regula unei nave autorizate sa arboreze pavilionul sau, va comunica imediat detaliile referitoare la aceasta Organizatie, care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor si luarii de masuri corespunzatoare, daca este cazul.
    (b) O parte la prezenta conventie va fi autorizata sa refuze intrarea in porturile sau terminalele din larg aflate sub jurisdictia sa a petrolierelor care sunt exploatate in conformitate cu prevederile:
    (i) paragrafului (5) din prezenta regula, dupa aniversarea datei de livrare a navei in 2015; sau
    (ii) paragrafului (7) din prezenta regula.
    In aceste cazuri, acea parte va comunica detaliile referitoare la aceasta Organizatiei, care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor."

    ANEXA 2

                     AMENDAMENTE LA ANEXA I LA MARPOL 73/78

    Dupa regula 13G se adauga urmatoarea noua regula:

                                "REGULA 13 H
    Prevenirea poluarii cu hidrocarburi de la petrolierele care transporta ca marfa produse petroliere grele

    (1) Prezenta regula:
    (a) se aplica petrolierelor de 600 tone deadweight si mai mult, care transporta ca marfa produse petroliere grele, indiferent de data livrarii; si
    (b) nu se aplica petrolierelor la care se refera alin. (a) de mai sus, care corespund regulii 13F(3)(a) si (b) sau 13F(4) ori 13F(5) din prezenta anexa, cu exceptia faptului ca cerinta privind distantele minime dintre invelisul tancurilor de marfa si bordul navei si, respectiv, invelisul fundului nu este necesar sa fie respectata sub toate aspectele. In acest caz, distantele de protectie laterala nu trebuie sa fie mai mici decat cele specificate in Codul international pentru transportul in vrac al produselor chimice pentru amplasarea tancurilor de marfa de tip 2 si distantele de protectie a fundului, masurate in planul diametral, trebuie sa corespunda regulii 13E(4)(b) din prezenta anexa.
    (2) In sensul prezentei reguli, produs petrolier greu inseamna oricare dintre urmatoarele produse:
    (a) titei avand o densitate mai mare de 900 kg/mc la o temperatura de 15 grade C;
    (b) combustibil lichid avand fie o densitate mai mare de 900 kg/mc la o temperatura de 15 grade C, fie o vascozitate cinematica mai mare de 180 mm^2/s la o temperatura de 50 grade C;
    (c) bitumuri si gudroane si emulsii ale acestora.
    (3) Un petrolier la care se aplica prezenta regula trebuie sa corespunda prevederilor din paragrafele (4) pana la (8) din prezenta regula, suplimentar prevederilor aplicabile din regula 13G.
    (4) Sub rezerva prevederilor paragrafelor (5), (6) si (7) din aceasta regula, un petrolier caruia i se aplica aceasta regula trebuie:
    (a) daca este de 5.000 tone deadweight si mai mult, sa corespunda cerintelor din regula 13F din prezenta anexa nu mai tarziu de 5 aprilie 2005; sau
    (b) daca este de 600 tone deadweight si mai mult, dar mai putin de 5.000 tone deadweight, sa fie prevazut atat cu tancuri cu dublu fund sau cu spatii care corespund prevederilor regulii 13F(7)(a) din prezenta anexa, cat si cu tancuri laterale sau spatii dispuse in conformitate cu regula 13F(3)(a) si care corespund cerintei privind distanta w, asa cum se mentioneaza in regula 13F(7)(b), nu mai tarziu de aniversarea datei de livrare a navei in anul 2008.
    (5) In cazul unui petrolier de 5.000 tone deadweight si mai mult, care transporta ca marfa produse petroliere grele, prevazut doar cu dublu fund sau dublu bordaj neutilizat la transportul hidrocarburilor si extins pe intreaga lungime a tancurilor de marfa sau cu spatii cu corp dublu neutilizate la transportul hidrocarburilor si extinse pe intreaga lungime a tancurilor de marfa, dar care nu indeplineste conditiile pentru a fi exceptat de la prevederile paragrafului (1)(b) din prezenta regula, Administratia poate permite continuarea exploatarii unei astfel de nave dupa data mentionata la paragraful (4) din prezenta regula, cu conditia ca:
    (a) nava sa fi fost in exploatare la 4 decembrie 2003;
    (b) Administratia sa fie convinsa, prin verificarea inregistrarilor oficiale, ca nava corespunde conditiilor mentionate mai sus;
    (c) conditiile specificate mai sus sa ramana neschimbate; si
    (d) aceasta mentinere in exploatare sa nu depaseasca data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale.
    (6) (a) Administratia poate permite continuarea operarii unui petrolier de 5.000 tone deadweight si mai mult, care transporta titei cu o densitate, la o temperatura de 15 grade C, mai mare de 900 kg/mc, dar mai mica de 945 kg/mc, dupa data specificata in paragraful (4)(a) din prezenta regula, daca rezultatele satisfacatoare ale Sistemului de evaluare a starii navei mentionat in regula 13G(6) garanteaza ca, in opinia Administratiei, nava este apta sa continue aceasta exploatare, tinand seama de marimea, varsta, zona de exploatare si starea tehnica a structurii navei, cu conditia ca exploatarea sa nu depaseasca data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale.
    (b) Administratia poate permite continuarea exploatarii unui petrolier de 600 tone deadweight si mai mult, dar mai putin de 5.000 tone deadweight, care transporta ca marfa produse petroliere grele, dupa data specificata in paragraful (4)(b) din prezenta regula, daca, in opinia Administratiei, nava este apta sa continue aceasta exploatare, tinand seama de marimea, varsta, zona de exploatare si starea tehnica a structurii navei, cu conditia ca exploatarea sa nu depaseasca data la care nava implineste 25 de ani dupa data livrarii sale.
    (7) Administratia unei parti la prezenta conventie poate excepta de la prevederile acestei reguli un petrolier de 600 tone deadweight si mai mult care transporta ca marfa produse petroliere grele, daca petrolierul:
    (a) fie este angajat in voiajuri exclusiv intr-o zona aflata sub jurisdictia sa, fie opereaza ca o unitate plutitoare de stocare a produselor petroliere grele situata intr-o zona aflata sub jurisdictia sa; sau
    (b) fie este angajata in voiajuri exclusiv intr-o zona aflata sub jurisdictia altei parti, fie opereaza ca o unitate plutitoare de stocare a produselor petroliere grele situata intr-o zona aflata sub jurisdictia altei parti, cu conditia ca partea sub a carei jurisdictie va fi exploatat petrolierul sa accepte exploatarea petrolierului intr-o zona aflata sub jurisdictia sa.
    (8) (a) Administratia unei parti la prezenta conventie, care autorizeaza, suspenda, retrage sau refuza aplicarea paragrafului (5), (6) sau (7) din prezenta regula unei nave autorizate sa arboreze pavilionul sau, va comunica imediat detaliile referitoare la aceasta Organizatiei, care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor si luarii de masuri corespunzatoare, daca este cazul.
    (b) Sub rezerva prevederilor legislatiei internationale, o parte la prezenta conventie va fi autorizata sa refuze intrarea petrolierelor care opereaza in conformitate cu prevederile paragrafului (5) sau (6) din aceasta regula in porturile sau terminalele din larg aflate sub jurisdictia sa ori sa refuze transferul de la nava la nava al produselor petroliere grele in zonele aflate sub jurisdictia sa, cu exceptia cazului in care este necesar in scopul asigurarii sigurantei unei nave sau salvarii vietii omenesti pe mare. In aceste cazuri, acea parte va comunica Organizatiei detaliile referitoare la aceasta, care le va difuza partilor la prezenta conventie in scopul informarii lor."

    ANEXA 3

                                AMENDAMENTE
la formularul B din suplimentul la Certificatul IOPP referitor la regula 13G revizuita din anexa nr. I la MARPOL 73/78

    Textul paragrafului 5.8.4 existent din formularul B din suplimentul la Certificatul IOPP se inlocuieste cu urmatorul text:
    "5.8.4. Nava este supusa prevederilor regulii 13G si:
    1. trebuie sa satisfaca prevederile regulii 13F cel mai tarziu la        _
       .................................................................... |_|
    2. este astfel conceputa incat urmatoarele tancuri sau spatii sa         _
       nu fie folosite pentru transportul hidrocarburilor ................. |_|
    3. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
       regula 13G(5) pana la .............................................. |_|
    4. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
       regula 13G(7) pana la .............................................. |_|"

    ANEXA 4

                                 AMENDAMENTE
la formularul B din suplimentul la Certificatul IOPP referitor la noua regula 13H din anexa nr. I la MARPOL 73/78

    Se adauga urmatoarele noi paragrafe dupa paragraful 5.8.5 din formularul B din suplimentul la Certificatul IOPP:
    "5.8.6. Nava face obiectul prevederilor regulii 13H si:
    1. trebuie sa satisfaca prevederile regulii 13H(4) cel mai tarziu la     _
       .................................................................... |_|
    2. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
       regula 13H(5) pana la .............................................. |_|
    3. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
       regula 13H(6)(a) pana la ........................................... |_|
    4. i se permite sa continue sa fie exploatata in conformitate cu         _
       regula 13H(6)(b) pana la ........................................... |_|
    5. este exceptata de la prevederile regulii 13H in conformitate cu       _
       regula 13H(7)(b) ................................................... |_|
                                                                             _
    5.8.7. Nava nu face obiectul regulii 13H .............................. |_|"

                              REZOLUTIA MEPC.116(51)
                            adoptata la 1 aprilie 2004

                                  AMENDAMENTE*)
la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave

    *) Traducere.

    (Amendamente la apendicele anexei nr. V la MARPOL 73/78)

    Comitetul pentru Protectia Mediului Marin,
    amintind art. 38(a) din Conventia privind Organizatia Maritima Internationala referitor la atributiile Comitetului pentru Protectia Mediului Marin (Comitetul) conferite acestuia prin conventiile internationale pentru prevenirea si controlul poluarii marine,
    notand art. 16 din Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, denumita in continuare Conventia din 1973, si art. VI din Protocolul din 1978 referitor la Conventia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de catre nave, denumit in continuare Protocolul din 1978, care specifica impreuna procedura de amendare a Protocolului din 1978 si confera organului competent al Organizatiei functia de examinare si adoptare a amendamentelor la Conventia din 1973, modificata prin Protocolul din 1978 (MARPOL 73/78),
    avand in vedere amendamentele propuse la apendicele anexei nr. V la MARPOL 73/78,
    1. adopta, in conformitate cu art. 16(2)(d) din Conventia din 1973, amendamentele la apendicele anexei nr. V la MARPOL 73/78, al caror text este prezentat in anexa la prezenta rezolutie;
    2. stabileste, in conformitate cu art. 16(2)(f)(iii) din Conventia din 1973, ca amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 februarie 2005, cu exceptia cazului in care, inainte de aceasta data, cel putin o treime din parti sau partile ale caror flote comerciale reprezinta in total nu mai putin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat Organizatiei obiectiile lor la aceste amendamente;
    3. invita partile la MARPOL 73/78 sa noteze faptul ca, in conformitate cu art. 16(2)(g)(ii) din Conventia din 1973, amendamentele mentionate vor intra in vigoare la 1 august 2005, dupa acceptarea lor in conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4. solicita secretarului general, in conformitate cu art. 16(2)(e) din Conventia din 1973, sa transmita tuturor partilor la MARPOL 73/78 copii certificate ale prezentei rezolutii si textul amendamentelor continut in anexa;
    5. solicita, de asemenea, secretarului general sa transmita membrilor Organizatiei care nu sunt parti la MARPOL 73/78 copii ale prezentei rezolutii si ale anexei sale.

    ANEXA 1

                                  AMENDAMENTE
                   la apendicele anexei nr. V la MARPOL 73/78

    1. Categoria "4" de gunoi din sectiunea 3 a modelului de jurnal de inregistrare a operatiunilor de descarcare a gunoiului se modifica dupa cum urmeaza:
    "4 Reziduurile de marfa, produsele din hartie, carpe, obiecte din sticla si metal, sticle, vesela concasate etc."
    2. Paragraful 4.1(a)(ii) din sectiunea 4 al modelului de jurnal de inregistrare a operatiunilor de descarcare a gunoiului se modifica dupa cum urmeaza:
    "(ii) Pozitia navei (latitudinea si longitudinea). Nota pentru descarcarile de reziduuri de marfa va cuprinde si pozitia navei la inceputul si la terminarea descarcarii."
    3. Nota inclusa in inregistrarea descarcarii gunoiului se modifica prin adaugarea urmatoarei propozitii:
    "Trebuie inregistrata pozitia navei la inceputul si la terminarea descarcarilor de reziduuri de marfa."

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Legea 317/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 317 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 317/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu