E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 15 din  2 aprilie 1996

privind statutul si regimul refugiatilor in Romania

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 69 din  5 aprilie 1996


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In Romania statutul de refugiat se acorda, la cerere, strainului care dovedeste ca in tara sa de origine are temeri justificate de a fi persecutat pentru considerente de rasa, nationalitate, religie, apartenenta la un anumit grup social sau pentru opiniile sale politice.
    Prin termenul tara de origine, in cazul unei persoane care detine mai multe cetatenii, se intelege fiecare tara al carei cetatean este, iar in cazul unei persoane fara cetatenie, tara in care aceasta isi are domiciliul.
    Strainul care obtine statutul de refugiat in Romania se supune legislatiei romane si conventiilor internationale referitoare la statutul refugiatilor, la care Romania este parte.
    Art. 2
    Statutul de refugiat se poate acorda din considerente umanitare si strainului care nu indeplineste conditiile prevazute la art. 1 alin. 1.
    Art. 3
    Statutul de refugiat se acorda, la cerere, si sotiei sau, dupa caz, sotului si copiilor minori ai refugiatilor, cu exceptia cazurilor in care aceste categorii de persoane se afla in una dintre situatiile prevazute la art. 4.
    Art. 4
    Nu poate fi acordat statutul de refugiat strainului care:
    a) a comis o infractiune impotriva pacii sau omenirii ori o infractiune in sensul conventiilor internationale la care Romania este parte;
    b) a comis in Romania, cu intentie, inainte sau dupa solicitarea acordarii statutului de refugiat, o infractiune pentru care legea prevede o pedeapsa cu inchisoare mai mare de 3 ani, ori a savarsit, in afara tarii, o infractiune grava de drept comun;
    c) a comis fapte care sunt contrare Cartei Organizatiei Natiunilor Unite sau tratatelor si conventiilor internationale privitoare la refugiati, la care Romania este parte;
    d) are mai multe cetatenii si, fara un motiv real, bine intemeiat, nu a solicitat protectia uneia dintre tarile al carei cetatean este;
    e) prezinta, prin comportarea sa ori prin apartenenta la o anumita organizatie sau grupare, o amenintare pentru siguranta nationala sau ordinea publica in Romania.
    Art. 5
    In perioada de conflicte armate in care Romania nu este angajata se poate acorda statutul de refugiat persoanelor care provin din zonele de conflict, atat cat permit posibilitatile si pe o perioada determinata. Guvernul stabileste masurile necesare rezolvarii unor asemenea situatii si le supune de urgenta spre aprobare Parlamentului.

    CAP. 2
    Procedura acordarii statutului de refugiat

    Art. 6
    Strainul care solicita acordarea statutului de refugiat in Romania se va adresa cu o cerere scrisa, motivata, fie unei misiuni diplomatice sau unui oficiu consular al Romaniei, fie Directiei generale a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte sau organelor sale teritoriale.
    In cazul in care cererea este prezentata la un organ al politiei de frontiera, strainul este autorizat sa intre in Romania daca poseda documente pentru trecerea frontierei si viza necesara, iar in lipsa acestora, daca soseste direct din teritoriul unde viata sau libertatea sa este amenintata in sensul prevederilor art. 1.
    Termenul de depunere a cererii pentru acordarea statutului de refugiat este de 10 zile de la intrarea in tara, dar nu mai tarziu de expirarea vizei.
    Art. 7
    In cazul strainului minor, care nu a implinit varsta de 14 ani, formalitatile pentru acordarea statutului de refugiat vor fi indeplinite de catre reprezentantul sau legal.
    Art. 8
    Dupa primirea cererii pentru acordarea statutului de refugiat, Directia generala a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte sau organele sale teritoriale examineaza documentul prezentat de solicitant pentru trecerea frontierei si elibereaza acestuia un act doveditor care tine loc de document temporar de identitate in Romania.
    Cererea pentru acordarea statutului de refugiat, depusa la misiunea diplomatica sau la oficiul consular al Romaniei in strainatate, se trimite Directiei generale a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte, care elibereaza documentul temporar de identitate persoanei in cauza.
    Daca solicitantul nu dispune de mijloace materiale necesare, organul la care a fost depusa cererea ii stabileste locul de resedinta si ii elibereaza un document in baza caruia persoana in cauza sa poata calatori gratuit pana la locul respectiv. In aceasta situatie, pe durata procedurii prevazute pentru solutionarea cererii pentru acordarea statutului de refugiat, solicitantului i se asigura asistenta necesara pentru intretinere.
    Pentru motive justificate de interesul public, ocrotirea securitatii nationale, sigurantei publice, mentinerea ordinii publice, protectia sanatatii si moralitatii publice, protectia drepturilor si libertatilor altor persoane - chiar daca strainul are mijloacele materiale necesare pentru intretinere -, organul teritorial al Directiei generale a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte, la care a fost depusa cererea, poate stabili acestuia un loc de resedinta si poate dispune transportarea lui cu insotitor in acel loc.
    Art. 9
    Intervievarea solicitantului si analizarea motivelor invocate pentru acordarea statutului de refugiat sunt de competenta unei comisii numite de Guvern si formate din reprezentanti ai Ministerului de Interne, Ministerului Afacerilor Externe si Ministerului Muncii si Protectiei Sociale. La lucrarile comisiei poate asista reprezentantul in Romania al Inaltului Comisariat O.N.U. pentru Refugiati.
    Organele mentionate la art. 6 vor inainta comisiei, in termen de 10 zile, cererea pentru acordarea statutului de refugiat si actele utile solutionarii cauzei.
    Lucrarile de evidenta si secretariat ale comisiei sunt asigurate de Oficiul pentru refugiati din cadrul Directiei generale a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte.
    Comisia hotaraste asupra admiterii sau respingerii cererii in termen de 30 de zile de la primirea acesteia.
    Art. 10
    Strainul care solicita acordarea statutului de refugiat, pana la solutionarea cererii sale, are urmatoarele obligatii:
    a) sa prezinte, in scris, cererea motivata cu datele indicate de organul la care o depune;
    b) sa predea documentul pentru trecerea frontierei, urmand sa primeasca actul prevazut la art. 8 alin. 1;
    c) sa raspunda la chemarile organelor cu atributii in acordarea statutului de refugiat si sa furnizeze acestora informatii complete si reale cu privire la persoana si la cererea sa;
    d) sa nu paraseasca localitatea de resedinta fara autorizarea organului la care a depus cererea ori a comisiei prevazute la art. 9;
    e) sa se prezinte la examenele medicale ce ii sunt stabilite;
    f) sa aiba o conduita corecta si civilizata si sa respecte legile statului roman si masurile dispuse de organele competente romane in materie de refugiati.
    Cetateanul strain, solicitant al statutului de refugiat, pana la solutionarea cererii, are dreptul la documentul temporar de identitate, asigurarea transportului pana la locul de resedinta si asistenta necesara pentru intretinere, in conditiile prevazute la art. 8.
    Art. 11
    Comisia va respinge cererea pentru acordarea statutului de refugiat, daca solicitantul:
    a) nu indeplineste conditiile prevazute la art. 1 alin. 1;
    b) se afla in una dintre situatiile prevazute la art. 4;
    c) nu ofera, cu rea-credinta, toate datele si informatiile necesare organelor romane competente in solutionarea cererii;
    d) incearca sa obtina statutul de refugiat prezentand date sau informatii eronate;
    e) nu respecta obligatiile prevazute la art. 10;
    f) are acordat statutul de refugiat de catre o alta tara, fata de care nu poate invoca aplicarea prevederilor art. 1. alin. 1.
    Art. 12
    Admiterea sau respingerea cererii pentru acordarea statutului de refugiat se face prin hotarare motivata, care se comunica de indata solicitantului. Comunicarea se face in scris.
    Art. 13
    Hotararea comisiei poate fi atacata cu contestatie de catre titularul cererii pentru acordarea statutului de refugiat, in termen de 10 zile de la comunicare.
    Contestatia se judeca in procedura de urgenta de catre judecatoria in raza careia isi are sediul comisia sau de catre judecatoria in a carei raza teritoriala isi are resedinta contestatarul. Contestatia se judeca in complet de doi judecatori, cu participarea obligatorie a procurorului.
    Impotriva sentintei judecatoriei, contestatarul sau procurorul poate declara recurs in termen de 5 zile de la pronuntare - pentru cei prezenti la judecata - sau de la comunicare - pentru cei lipsa. Hotararea pronuntata in recurs este definitiva si irevocabila.
    La cererea contestatarului instanta poate dispune sedinta secreta.
    Contestatarul poate fi asistat sau reprezentat de avocat si i se asigura de catre instanta, in mod gratuit, interpret.
    Procedurile prevazute in prezenta lege sunt scutite de taxe de timbru.
    Art. 14
    Dupa ramanerea definitiva a hotararii prin care s-a respins cererea pentru acordarea statutului de refugiat persoanei in cauza, daca aceasta ramane in continuare pe teritoriul Romaniei, i se aplica dispozitiile Legii privind regimul strainilor in Romania.
    O noua cerere pentru acordarea statutului de refugiat poate fi depusa numai in cazul in care au disparut motivele care au determinat respingerea solicitarii anterioare.

    CAP. 3
    Drepturile si obligatiile refugiatilor

    Art. 15
    Statutul de refugiat confera beneficiarului urmatoarele drepturi:
    a) sa ramana pe teritoriul Romaniei si sa obtina documentele corespunzatoare pentru dovedirea identitatii si pentru trecerea frontierei;
    b) sa-si aleaga locul de resedinta si sa circule liber, in conditiile stabilite de lege pentru straini;
    c) sa fie angajat de persoane fizice sau juridice, sa exercite profesiuni libere, sa efectueze acte de comert si alte acte juridice, in conditiile legii;
    d) sa fie salarizat si sa beneficieze de celelalte drepturi materiale ce decurg din activitatile desfasurate, precum si de asigurari sociale, in conditiile legii;
    e) sa urmeze invatamantul primar in conditiile stabilite de lege pentru cetatenii romani si celelalte forme de invatamant in aceleasi conditii stabilite pentru cetatenii straini;
    f) sa beneficieze de un tratament la fel de favorabil ca si cel acordat cetatenilor romani in ceea ce priveste libertatea de a practica propria religie si de instruire religioasa a copiilor sai;
    g) accesul liber la instantele de judecata si la asistenta administrativa;
    h) de a nu fi expulzat sau returnat decat pentru ratiuni de siguranta nationala sau de ordine publica, iar atunci cand se dispun aceste masuri, cel in cauza nu poate fi trimis in teritorii unde viata sau libertatea i-ar fi amenintata pe motive de rasa, religie, nationalitate, apartenenta la un anumit grup social sau opinii politice;
    i) sa primeasca, la cerere, in limitele disponibilitatilor financiare ale statului, un ajutor rambursabil stabilit la nivelul unui salariu minim pe economie, pentru o perioada de maximum 6 luni, daca, din motive obiective, este lipsit de mijloacele de existenta necesare. Pentru motive bine intemeiate, acest ajutor poate fi prelungit pentru inca o perioada de cel mult 3 luni.
    Art. 16
    Beneficiarul statutului de refugiat are urmatoarele obligatii:
    a) sa cunoasca si sa respecte Constitutia Romaniei, legile si celelalte acte normative emise de autoritatile romane;
    b) sa aiba o conduita corecta si civilizata, sa respecte masurile stabilite de organele competente romane in materie de refugiati si sa raspunda la solicitarile acestora;
    c) sa evite provocarea oricaror stari conflictuale sau incidente cu populatia, ori comiterea unor acte ce pot aduce atingere legii penale;
    d) sa se supuna regulilor privind regimul juridic al strainilor, in masura in care legea nu dispune altfel;
    e) sa ramburseze ajutorul primit potrivit art. 15 lit. i), daca a realizat venituri care permit acest lucru, fara a fi afectata intretinerea sa si a familiei sale. Sumele rambursate se fac venit la bugetul de stat.

    CAP. 4
    Retragerea si anularea statutului de refugiat

    Art. 17
    Statutul de refugiat va fi retras strainului care se afla in una dintre urmatoarele situatii:
    a) a redobandit, prin proprie vointa, cetatenia pierduta sau a dobandit o noua cetatenie si se bucura de protectia tarii al carei cetatean a devenit;
    b) a redobandit, prin proprie vointa, protectia tarii sale de origine;
    c) s-a restabilit, prin proprie vointa, in tara pe care a parasit-o datorita unei temeri de persecutie, conform prevederilor art. 1 alin. 1;
    d) poate beneficia de protectia tarii al carei cetatean este, deoarece motivele pentru acordarea statutului de refugiat au incetat sa existe, chiar inauntrul termenului prevazut la art. 22;
    e) nu are nici o cetatenie si se poate reintoarce in tara in care are domiciliul, deoarece motivele care stau la baza acordarii statutului de refugiat au incetat sa existe;
    f) a renuntat, in scris, personal sau, in cazul minorului sub 14 ani, prin reprezentantul sau legal, la acest statut;
    g) i s-a aprobat stabilirea domiciliului in Romania sau i s-a acordat cetatenia romana.
    Art. 18
    Statutul de refugiat poate fi anulat, daca:
    a) acordarea acestui statut s-a facut in baza unor declaratii false ale solicitantului sau obtinute de catre acesta in mod fraudulos;
    b) dupa acordarea statutului de refugiat, strainul a savarsit una dintre faptele prevazute la art. 4 ori s-a descoperit ca a savarsit o asemenea fapta inainte de ramanerea definitiva a hotararii prin care i s-a acordat acest statut.
    Art. 19
    Retragerea si anularea statutului de refugiat se dispun prin hotarare a comisiei prevazute la art. 9, la propunerea Directiei generale a politiei de frontiera, straini, probleme de migrari si pasapoarte.
    Aceste masuri nu produc efecte cu privire la membrii de familie ai persoanei fata de care au fost dispuse.
    Art. 20
    Dispozitiile art. 12, 13 si 14 se aplica in mod corespunzator si in situatia retragerii sau anularii statutului de refugiat.
    Art. 21
    Strainul caruia i s-a retras sau i s-a anulat statutul de refugiat va fi tratat potrivit dispozitiilor legale privind regimul juridic al strainilor in Romania.
    Acesta nu va putea fi trimis in tara in care viata ori libertatea i-ar fi pusa in pericol pentru motivele mentionate la art. 1 alin. 1.
    Se excepteaza de la dispozitiile alin. 2 strainul caruia i s-a anulat statutul de refugiat si care, prin faptele sale, pune in pericol ori ameninta cu punerea in pericol siguranta nationala sau ordinea publica in Romania.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 22
    Statutul de refugiat se acorda pe o perioada de 3 ani de la data aprobarii cererii. Prelungirea acestui statut poate fi solicitata, examinata si solutionata in aceleasi conditii ca cererea initiala. Prelungirea se va putea acorda pentru o durata de 2 ani de la data incetarii statutului de refugiat acordat.
    Strainul care, dupa incetarea statutului de refugiat, ramane in continuare pe teritoriul Romaniei, va fi tratat potrivit dispozitiilor legale privind regimul juridic al strainilor.
    Art. 23
    Procedura de acordare a statutului de refugiat se aplica si strainilor care au obtinut permisiunea de sedere pe teritoriul Romaniei, pentru motivele prevazute la art. 1 alin. 1, inainte de intrarea in vigoare a prezentei legi.
    Art. 24
    Statutul personal al refugiatului este reglementat de legea tarii unde isi are domiciliul sau, in lipsa unui domiciliu, de legea tarii unde isi are resedinta.
    Art. 25
    Ministerul de Interne poate aproba refugiatului solicitant, in timpul sederii sale pe teritoriul Romaniei, in functie de gradul integrarii sale in societate, stabilirea domiciliului in Romania in conditiile Legii privind regimul strainilor in Romania.
    Art. 26
    Sumele reprezentand cheltuielile ocazionate de aplicarea art. 15 lit. i) din prezenta lege vor fi alocate Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, pe baza fundamentarilor prezentate, din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, in primul an de aplicare a prezentei legi; in continuare, fondurile necesare vor fi cuprinse in bugetul de stat.
    Art. 27
    Pentru aplicarea prevederilor prezentei legi se vor infiinta, in subordinea Ministerului de Interne, centre de primire, triere si cazare a persoanelor solicitante a statutului de refugiat.
    Fondurile banesti necesare pentru infiintarea si functionarea centrelor, precum si pentru acoperirea altor cheltuieli ocazionate de procedurile acordarii statutului de refugiat, se asigura din bugetul de stat si vor fi alocate Ministerului de Interne.
    Art. 28
    In vederea aplicarii prezentei legi, Guvernul va emite o hotarare in termen de 30 de zile de la publicarea prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 29
    Prezenta lege intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 29 februarie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                 p. PRESEDINTELE SENATUI
                        RADU VASILE

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 7 martie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

               PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                        ADRIAN NASTASE



SmartCity5

COMENTARII la Legea 15/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 15 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 15/1996
Ordonanţa 102 2000
privind statutul si regimul refugiatilor in Romania
Hotărârea 295 1999
privind unele masuri de protectie sociala referitoare la pensiile de asigurari sociale de stat, militare, ale agricultorilor si la alte venituri ale populatiei in cursul anului 1999
Hotărârea 173 1998
privind masuri de protectie sociala aplicabile pensiilor si altor drepturi de asigurari sociale, alocatiilor de stat pentru copii, precum si altor venituri ale populatiei in anul 1998
OUG 47 1997
privind modificarea si completarea unor acte normative in vederea eliminarii legaturilor dintre nivelul unor drepturi salariale, de asigurari sau de asistenta sociala si nivelul salariului de baza minim brut pe tara
Hotărârea 1182 1996
pentru aplicarea Legii nr. 15/1996 privind statutul si regimul refugiatilor in Romania
Decretul 49 1996
pentru promulgarea Legii privind statutul si regimul refugiatilor in Romania
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu