HOTARARE Nr.
86 din 2 februarie 2011
pentru aprobarea
indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii „Reabilitarea a
10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 117 din 16 februarie 2011
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002
privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art.
11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru
înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
- S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor
din România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004,
cu modificările ulterioare, şi al art. 22 alin. (6) din Hotărârea Guvernului
nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR" -
S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu
modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai
obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în
zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila, prevăzuţi în
anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantă din
prezenta hotărâre.
Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii
menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391
acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul
de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în
limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse
legal constituite, conform
programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile
de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul
de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în
limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse
legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit
legii.
Art. 3. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri
pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile
legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA Nr. 1
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A.
Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.
Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), din care:
|
|
mii lei
|
667.035*)
|
constructii-montaj (C+M)
|
|
mii lei
|
560.678
|
Eşalonarea investiţiei:
|
INV
C+M
|
|
|
anul I
|
|
mii lei
mii lei
|
14.250
0
|
anul II
|
|
mii lei
mii lei
|
248.409
212.541
|
anul III
|
|
mii lei
mii lei
|
281.788
240.773
|
anul IV
|
|
mii lei
mii lei
|
102.593
93.210
|
anul V
|
|
mii lei
mii lei
|
19.995
14.154
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Capacităţi:
lungime totală poduri
|
|
m
|
5.992,00
|
suprafaţă totală poduri podurile de cale ferată
|
|
m2
|
147.964,90
linie dublă
|
|
Lungime (m)
|
Lăţime
(m)
|
Suprafaţă (m2)
|
1. Podul peste Dunăre de la Giurgeni DN 2A, km 114+134
|
1.463,00
|
17,34
|
25.368,42
|
2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil Cernavodă DN
22C, km 1 + 978
|
566,00
|
12,00
|
6.792,00
|
3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea
|
266,00
|
20,90
|
5.559,40
|
4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albă
|
170,00
|
22,40
|
3.808,00
|
5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu
|
261,00
|
22,40
|
5.846,40
|
6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi
|
226,00
|
14,20
|
3.209,20
|
7. Podul combinat de la Cernavodă, rutier A2 km 157 + 780
suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 165 + 817
|
1.596,00
|
34,40
|
54.902,40
|
8. Podul combinat de la Borcea, rutier A2 km 149
+ 680 suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 152 + 149
|
968,00
|
34,40
|
33.299,20
|
9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia
|
434,00
|
19,30
|
8.376,20
|
10. Pasajul peste calea ferată de pe DN 2B km 47 + 975 la
Găiseanca
|
42,00
|
10,50
|
441,00
|
Durata de realizare a investiţiei
|
luni
|
60
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic
conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru
podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru
Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri
externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul
Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute
anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite,
conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 2
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunăre
de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A.- Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa
Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
58.656
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
51.792
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
1.057
0
|
mii lei
|
anul II
|
28.800
25.896
|
mii lei
|
anul III
|
25.919
23.306
|
mii lei
|
anul IV
|
2.880
2.590
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
1.463
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
17,34
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,25
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2x1,5
|
|
- efectul de bordură
|
2 x 0,40
|
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet
|
2 x 0,27
|
|
suprafaţa (m2)
|
25.368
|
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 3
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului şi
viaductelor peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C km 1+978
Titular: Ministerul Transporturilor
şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
50.091
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
44.236
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
896
0
|
mii lei
|
anul II
|
24.597
22.118
|
mii lei
|
anul III
|
22.138
19.906
|
mii lei
|
anul IV
|
2.460
2.212
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
566
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
12
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
2 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 1,90
|
|
- efectul de bordură (m)
|
2 x 0,40
|
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)
|
2 x 0,20
|
|
suprafaţa (m2)
|
6.792
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 4
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de
investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona
Dobrogea" Reabilitarea
podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea, judeţul Constanţa
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preturi la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
24.045
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
21.243
|
mii lei
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
422
0
|
mii lei
|
anul II
|
11.812
10.621
|
mii lei
|
anul III
|
10.630
9.560
|
mii lei
|
anul IV
|
1.181
1.062
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
266,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
20,90
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2x1,5
|
|
- spaţiul de siguranţă pentru hobane
|
2x1,3
|
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)
|
2 x 0,25
|
|
suprafaţa (m2)
|
5.560,00
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 5
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona
Dobrogea" Reabilitarea podului de pe DN
22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul Constanţa
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
27.239
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
24.064
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
479
0
|
mii lei
|
anul II
|
19.357
17.406
|
mii lei
|
anul III
|
7.403
6.658
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
30 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
170,00
|
|
lăţime pod (m), din care
|
22,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 3,90
|
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)
|
2 x 0,30
|
|
suprafaţa (m2)
|
3.808,00
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 6
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 2A km
196+739 la Ovidiu, judeţul Constanţa
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
12.303
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)
|
10.871
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
|
|
|
anul I
|
214
0
|
mii lei
|
anul II
|
6.045
5.436
|
mii lei
|
anul III
|
5.440
4.892
|
mii lei
|
anul IV
|
604
543
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
30 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
261,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
22,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 3,90
|
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m)
|
2 x 0,30
|
|
suprafaţa (m2)
|
5.820,30
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 7
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona
Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 3 km
242 + 286 la Basarabi, judeţul Constanţa
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
14.460
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)
|
12.777
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
|
|
|
anul I
|
252
0
|
mii lei
|
anul II
|
7.104 6.388
|
mii lei
|
anul III
|
6.394 5.750
|
mii lei
|
anul IV
|
710
639
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
30 de luni
|
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Capacităţi:
|
|
lungime pod (m)
|
226,00
|
lăţime pod (m), din care:
|
14,20
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
2 x 3,50
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 2,90
|
- spaţiul destinat prinderii elementelor
de parapet (m)
|
2 x 0,30
|
suprafaţa (m2)
|
3.209,20
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 8
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunăre,
A2 km 157 + 600, CF. km 165 + 817
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi
Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate „CFR" - S.A.
Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
246.014
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)
|
201.188
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)
|
|
|
anul I
|
5.696
0
|
mii lei
|
anul II
|
73.052
58.914
|
mii lei
|
anul III
|
84.383
68.074
|
mii lei
|
anul IV
|
62.888
60.046
|
mii lei
|
anul V
|
19.995
14.154
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
60 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
1.596,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
34,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,75
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 0,50 + 2 x 1,5
|
|
- benzi de încadrare (m)
|
2 x 0,50
|
|
suprafaţa (m2)
|
54.902,40
|
|
Podul de cale ferată
|
linie dublă
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru
podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie
şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu
această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform
programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile
de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul
de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în
limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse
legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit
legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 8a)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii
„Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la
Cernavodă A2 km 157+600
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
76.244
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
67.304
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
1.392
0
|
mii lei
|
anul II
|
37.426
33.652
|
mii lei
|
anul III
|
33.683
0.287
|
mii lei
|
anul IV
|
3.743
3.365
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
1.596,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
34,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,75
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 0,50 + 2 x 1,5
|
|
- benzi de încadrare (m)
|
2 x 0,50
|
|
suprafaţa (m2)
|
54.902,40
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja
antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza
potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 8b)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului combinat
peste Dunăre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „CFR"
- S.A.
Amplasament: judeţele Ialomiţa şi Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
169.770
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
133.884
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
4.304
0
|
mii lei
|
anul II
|
35.626
25.262
|
mii lei
|
anul III
|
50.700
37.787
|
mii lei
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
anul IV
|
59.145
56.681
|
mii lei
|
anul V
|
19.995
14.154
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
60 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
1.584,00
linie dublă
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin
bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor
prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal
constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 9
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiari: Compania Naţională
de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de
Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." -
S.A.
Amplasament: judeţul Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
216.768
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
179.080
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
4.931
0
|
mii lei
|
anul II
|
68.625
57.654
|
mii lei
|
anul III
|
112.147
96.032
|
mii lei
|
anul IV
|
31.065
25.394
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
968,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
34,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,75
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2x1,5
|
|
- benzi de încadrare (m)
|
2 x 0,50
|
|
suprafaţa (m2) Podul de cale ferată
|
33.299,20
linie dublă
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru
podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru
Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu
această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform
programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile
de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul
de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în
limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse
legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit
legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 9a)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
90.980
|
mii lei*)
|
din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
80.293
|
mii lei
|
Esalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
1.680
0
|
mii lei
|
anul II
|
44.650
40.146
|
mii lei
|
anul III
|
40.185
36.132
|
mii lei
|
anul IV
|
4.465
4.015
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
968,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
34,40
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,75
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2x1,5
|
|
- benzi de încadrare (m)
|
2 x 0,50
|
|
suprafaţa (m2)
|
33.299,20
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 9b)
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona
Dobrogea" Reabilitarea podului combinat
peste Dunăre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti - Constanţa, km 152+149
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate
„C.F.R." - S.A.
Amplasament: judeţul Ialomiţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei),
|
125.788
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
98.787
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
3.251
0
|
mii lei
|
anul II
|
23.975
17.508
|
mii lei
|
anul III
|
71.962
59.900
|
mii lei
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
anul IV
|
26.600
21.379
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
48 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
970,00
linie dublă
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul
Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute
anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite,
conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
ANEXA Nr. 10
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la Mangalia
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
16.385
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
14.477
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
285
0
|
mii lei
|
anul II
|
8.050
7.238
|
mii lei
|
anul III
|
7.245
6.515
|
mii lei
|
anul IV
|
805
724
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
30 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
434,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
19,30
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
4 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 2,25
|
|
- efect de bordură (m)
|
2 x 0,40
|
|
suprafaţa (m2)
|
8.376,20
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 11
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10
poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pasaj peste cale ferată
de pe DN 2B km 47+975 la Găiseanca
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri
Constanţa
Amplasament: judeţul Brăila
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la
26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),
|
1.074
|
mii lei*)
|
din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)
|
950
|
mii lei
|
Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)
|
|
|
anul I
|
18
0
|
mii lei
|
anul II
|
967
870
|
mii lei
|
anul III
|
89
80
|
mii lei
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
24 de luni
|
|
Capacităţi:
|
|
|
lungime pod (m)
|
42,00
|
|
lăţime pod (m), din care:
|
10,50
|
|
- lăţime parte carosabilă (m)
|
2 x 3,50
|
|
- lăţime trotuare (m)
|
2 x 1,00
|
|
- efect de bordură (m)
|
2 x 0,40
|
|
suprafaţa (m2)
|
441,00
|
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din
împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie,
precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii
publice aprobate potrivit legii.
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.