Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 86 din 2 februarie 2011

pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 117 din 16 februarie 2011



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a Drumurilor din România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare, şi al art. 22 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR" - S.A. prin reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea", judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila, prevăzuţi în anexele nr. 1-8, 8a), 8b), 9, 9a), 9b), 10 şi 11, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

Art. 3. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prezentei hotărâri pentru fiecare lucrare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Anca Daniela Boagiu

Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,

Elena Gabriela Udrea

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXA Nr. 1

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea"

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.

Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

Amplasament: judeţele Constanţa, Ialomiţa şi Brăila

Indicatori tehnico-economici

Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA

(în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei), din care:

mii lei

667.035*)

constructii-montaj (C+M)

mii lei

560.678

Eşalonarea investiţiei:

INV

C+M

anul I

mii lei

mii lei

14.250

0

anul II

mii lei

mii lei

248.409 212.541

anul III

mii lei

mii lei

281.788 240.773

anul IV

mii lei

mii lei

102.593 93.210

anul V

mii lei

mii lei

19.995 14.154

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

Capacităţi:

lungime totală poduri

m

5.992,00

suprafaţă totală poduri podurile de cale ferată

m2

147.964,90

linie dublă

Lungime (m)

Lăţime

(m)

Suprafaţă (m2)

1. Podul peste Dunăre de la Giurgeni DN 2A, km 114+134

1.463,00

17,34

25.368,42

2. Podul şi viaductele peste canalul navigabil Cernavodă    DN 22C, km 1 + 978

566,00

12,00

6.792,00

3. Podul de pe DN 39 km 8 + 988 la Agigea

266,00

20,90

5.559,40

4. Podul de pe DN 22C km 38 + 002 la Poarta Albă

170,00

22,40

3.808,00

5. Podul de pe DN 2A km 196 + 739 la Ovidiu

261,00

22,40

5.846,40

6. Podul de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi

226,00

14,20

3.209,20

7. Podul combinat de la Cernavodă, rutier A2      km 157 + 780 suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 165 + 817

1.596,00

34,40

54.902,40

8.   Podul   combinat  de   la   Borcea,   rutier A2   km   149   +  680 suprastructură, CF linia Bucureşti-Constanţa km 152 + 149

968,00

34,40

33.299,20

9. Podul de pe DN 39 km 49 + 157 la Mangalia

434,00

19,30

8.376,20

10. Pasajul peste calea ferată de pe DN 2B km 47 + 975 la Găiseanca

42,00

10,50

441,00

Durata de realizare a investiţiei

luni

60

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 2

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunăre de la Giurgeni, DN 2A, km 114 + 134

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.- Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

58.656

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

51.792

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

1.057

0

mii lei

anul II

28.800 25.896

mii lei

anul III

25.919 23.306

mii lei

anul IV

2.880 2.590

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

1.463

lăţime pod (m), din care:

17,34

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,25

- lăţime trotuare (m)

2x1,5

- efectul de bordură

2 x 0,40

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet

2 x 0,27

suprafaţa (m2)

25.368

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 3

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului şi viaductelor peste canalul navigabil Cernavodă DN 22C km 1+978

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

50.091

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

44.236

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

896

0

mii lei

anul II

24.597 22.118

mii lei

anul III

22.138 19.906

mii lei

anul IV

2.460 2.212

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

566

lăţime pod (m), din care:

12

- lăţime parte carosabilă (m)

2 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 1,90

- efectul de bordură (m)

2 x 0,40

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)

2 x 0,20

suprafaţa (m2)

6.792

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 4

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea, judeţul Constanţa

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preturi la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

24.045

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

21.243

mii lei

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

422

0

mii lei

anul II

11.812 10.621

mii lei

anul III

10.630 9.560

mii lei

anul IV

1.181 1.062

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

266,00

lăţime pod (m), din care:

20,90

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2x1,5

- spaţiul de siguranţă pentru hobane

2x1,3

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)

2 x 0,25

suprafaţa (m2)

5.560,00

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 5

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de pe DN 22C km 38+002 la Poarta Alba, judeţul Constanţa

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

27.239

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

24.064

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

479

0

mii lei

anul II

19.357 17.406

mii lei

anul III

7.403 6.658

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

30 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

170,00

lăţime pod (m), din care

22,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 3,90

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)

2 x 0,30

suprafaţa (m2)

3.808,00

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 6

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 2A km 196+739 la Ovidiu, judeţul Constanţa

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

12.303

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)

10.871

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)

anul I

214

0

mii lei

anul II

6.045 5.436

mii lei

anul III

5.440 4.892

mii lei

anul IV

604

543

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

30 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

261,00

lăţime pod (m), din care:

22,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 3,90

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)

2 x 0,30

suprafaţa (m2)

5.820,30

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 7

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 3 km 242 + 286 la Basarabi, judeţul Constanţa

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

14.460

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)

12.777

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)

anul I

252

0

mii lei

anul II

7.104 6.388

mii lei

anul III

6.394 5.750

mii lei

anul IV

710

639

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

30 de luni

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

Capacităţi:

lungime pod (m)

226,00

lăţime pod (m), din care:

14,20

- lăţime parte carosabilă (m)

2 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 2,90

- spaţiul destinat prinderii elementelor de parapet (m)

2 x 0,30

suprafaţa (m2)

3.209,20

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 8

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului peste Dunăre, A2 km 157 + 600, CF. km 165 + 817

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate „CFR" - S.A.

Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

246.014

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C + M)

201.188

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C + M)

anul I

5.696

0

mii lei

anul II

73.052

58.914

mii lei

anul III

84.383

68.074

mii lei

anul IV

62.888

60.046

mii lei

anul V

19.995

14.154

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

60 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

1.596,00

lăţime pod (m), din care:

34,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,75

- lăţime trotuare (m)

2 x 0,50 + 2 x 1,5

- benzi de încadrare (m)

2 x 0,50

suprafaţa (m2)

54.902,40

Podul de cale ferată

linie dublă

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 8a)

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Cernavodă A2 km 157+600

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţele Constanţa şi Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

76.244

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

67.304

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

1.392

0

mii lei

anul II

37.426

33.652

mii lei

anul III

33.683

0.287

mii lei

anul IV

3.743

3.365

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

1.596,00

lăţime pod (m), din care:

34,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,75

- lăţime trotuare (m)

2 x 0,50 + 2 x 1,5

- benzi de încadrare (m)

2 x 0,50

suprafaţa (m2)

54.902,40

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 8b)

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului combinat peste Dunăre, linia CF Bucureşti-Constanţa, km 165+817

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „CFR" - S.A.

Amplasament: judeţele Ialomiţa şi Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

169.770

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

133.884

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

4.304

0

mii lei

anul II

35.626 25.262

mii lei

anul III

50.700 37.787

mii lei

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

anul IV

59.145 56.681

mii lei

anul V

19.995 14.154

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

60 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

1.584,00

linie dublă

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 9

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680, CF km 152+149

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiari: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa; Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

Amplasament: judeţul Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

216.768

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

179.080

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

4.931

0

mii lei

anul II

68.625 57.654

mii lei

anul III

112.147 96.032

mii lei

anul IV

31.065 25.394

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

968,00

lăţime pod (m), din care:

34,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,75

- lăţime trotuare (m)

2x1,5

- benzi de încadrare (m)

2 x 0,50

suprafaţa (m2) Podul de cale ferată

33.299,20

linie dublă

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face, pentru podurile rutiere, din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii, iar pentru podurile de cale ferată din fonduri externe nerambursabile postaderare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 9a)

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului de la Borcea, A2 km 149+680

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

90.980

mii lei*)

din care construcţii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

80.293

mii lei

Esalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

1.680

0

mii lei

anul II

44.650

40.146

mii lei

anul III

40.185

36.132

mii lei

anul IV

4.465

4.015

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

968,00

lăţime pod (m), din care:

34,40

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,75

- lăţime trotuare (m)

2x1,5

- benzi de încadrare (m)

2 x 0,50

suprafaţa (m2)

33.299,20

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 9b)

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitarea podului combinat peste Dunăre (braţul Borcea) linia CF Bucureşti - Constanţa, km 152+149

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A.

Amplasament: judeţul Ialomiţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4 ,1073 lei),

125.788

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

98.787

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

3.251

0

mii lei

anul II

23.975 17.508

mii lei

anul III

71.962 59.900

mii lei

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

anul IV

26.600 21.379

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

48 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

970,00

linie dublă

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

ANEXA Nr. 10

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pod de pe DN 39 km 49+157 la Mangalia

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Constanţa

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

16.385

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

14.477

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

285

0

mii lei

anul II

8.050 7.238

mii lei

anul III

7.245 6.515

mii lei

anul IV

805

724

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

30 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

434,00

lăţime pod (m), din care:

19,30

- lăţime parte carosabilă (m)

4 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 2,25

- efect de bordură (m)

2 x 0,40

suprafaţa (m2)

8.376,20

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

ANEXA Nr. 11

INDICATORII   TEHNICO-ECONOMICI

ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea a 10 poduri importante/strategice în zona Dobrogea" Reabilitare pasaj peste cale ferată de pe DN 2B km 47+975 la Găiseanca

Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa

Amplasament: judeţul Brăila

Indicatorii tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) (în preţuri la 26.02.2010/1 euro = 4,1073 lei),

1.074

mii lei*)

din care constructii-montaj (inclusiv TVA) (C+M)

950

mii lei

Eşalonarea investiţiei (INV/C+M)

anul I

18

0

mii lei

anul II

967

870

mii lei

anul III

89

80

mii lei

Durata de realizare a investiţiei:

24 de luni

Capacităţi:

lungime pod (m)

42,00

lăţime pod (m), din care:

10,50

- lăţime parte carosabilă (m)

2 x 3,50

- lăţime trotuare (m)

2 x 1,00

- efect de bordură (m)

2 x 0,40

suprafaţa (m2)

441,00

Factori de risc

Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificările ulterioare.

Finanţarea investiţiei

Finanţarea obiectivului de investiţii se face din împrumutul 33.391 acordat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 86/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 86 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 86/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu