Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 86 din 23 ianuarie 2008

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei pentru atestare si avizare in domeniul impresariatului artistic, precum si a Procedurilor de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfasurarea activitatii de impresariat artistic

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 89 din 5 februarie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 28 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, prevăzut în anexa nr. 1.

(2) Se aprobă Procedurile de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 2. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3. - Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 751/2002 privind înfiinţarea Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic şi pentru aprobarea Normelor metodologice de atestare a impresarilor artistici şi de avizare pentru derularea activităţii de impresariat artistic, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 538 din 23 iulie 2002, cu modificările şi completările ulterioare.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul culturii şi cultelor,

Adrian Iorgulescu

p. Ministrul internelor şi reformei administrative,

Paul Victor Dobre,

secretar de stat

p. Ministrul afacerilor externe,

Anton Niculescu,

secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare si funcţionare a Comisiei pentru atestare si avizare în domeniul impresariatului artistic

Art. 1. - (1) Comisia pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumită în continuare Comisia, este organism de specialitate, fără personalitate juridică.

(2) Comisia se organizează şi funcţionează în cadrul Centrului de pregătire profesională în cultură, denumit în continuare Centrul.

Art. 2. - Comisia are următoarele atribuţii principale:

a) verifică, pe bază de test scris şi interviu, cunoştinţele solicitanţilor, persoane fizice, în domeniul organizării şi funcţionării instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activităţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial;

b) verifică pe bază de interviu solicitanţii, persoane juridice, care au depus documentaţia pentru avizare;

c)  pe baza verificărilor efectuate adoptă hotărâri privind acordarea atestatului/avizului, respectiv respingerea solicitării(lor);

d)  avizează concluziile scrise întocmite de Centru în urma analizării rapoartelor depuse de titularii atestatelor/avizelor privind activitatea de impresariat desfăşurată;

e)   adoptă hotărâri privind suspendarea sau retragerea atestatelor/avizelor;

f)  aprobă subiectele elaborate şi propuse de Centru pentru testarea, respectiv examinarea persoanelor fizice;

g) soluţionează memoriile sau cererile referitoare la domeniul impresariatului artistic.

Art. 3. - (1) Comisia este alcătuită din 7 membri, numiţi prin ordin al ministrului culturii şi cultelor pe o perioadă de 3 ani.

(2) Din Comisie fac parte:

a) un reprezentant al Ministerului Culturii şi Cultelor;

b) un reprezentant al Ministerului Justiţiei;

c)  un reprezentant al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

d) un reprezentant al Ministerului Afacerilor Externe;

e) 3 specialişti din domeniul artelor spectacolului.

(3)  Reprezentanţii ministerelor prevăzute la alin. (2) sunt desemnaţi de conducătorii acestora.

(4) Specialiştii din domeniul artelor spectacolului prevăzuţi la alin. (2) sunt desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor.

(5)   Conducerea Comisiei este asigurată de către un preşedinte, numit dintre reprezentantul şi specialiştii desemnaţi de ministrul culturii şi cultelor prin ordinul prevăzut la alin. (1).

(6)  Pentru activitatea depusă în cadrul Comisiei, membrii acesteia primesc o indemnizaţie plătită din bugetul Centrului.

(7)    Cuantumul indemnizaţiei membrilor Comisiei se stabileşte de directorul Centrului, în funcţie de numărul de dosare analizate într-o sesiune.

Art. 4 - (1) Nu poate face parte din Comisie persoana care se află în una sau mai multe din următoarele situaţii:

a) este soţ, rudă sau afin până la gradul al II-lea inclusiv cu unul dintre solicitanţii persoane fizice;

b) face parte din consiliul de administraţie sau din orice alt organ de conducere ori de administrare al unuia dintre solicitanţii persoane juridice;

c) deţine părţi sociale sau acţiuni din capitalul social subscris al unuia dintre solicitanţi;

d) are un interes patrimonial sau nepatrimonial care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor ce îi revin în calitate de membru, în legătură cu unul dintre solicitanţi.

(2) Dacă unul dintre membrii Comisiei constată că se află în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la alin. (1), acesta are obligaţia de a se abţine pe durata soluţionării cererii în cauză.

Art. 5. - (1) Preşedintele Comisiei are următoarele atribuţii:

a) convoacă şi conduce şedinţele Comisiei;

b) constată întrunirea cvorumului de şedinţă;

c) semnează documentele rezultate din activitatea Comisiei;

d) reprezintă Comisia în toate comunicările publice legate de activitatea acesteia;

e) întocmeşte un raport anual de activitate al Comisiei şi îl înaintează ministrului culturii şi cultelor.

(2) In absenţa preşedintelui, atribuţiile sale pot fi exercitate de către unul dintre membri, desemnat de acesta.

Art. 6. - (1) Secretariatul Comisiei este asigurat de către angajaţi ai Centrului, desemnaţi prin decizie a directorului.

(2) Secretariatul Comisiei are următoarele atribuţii:

a) comunică tematica şi bibliografia de examen prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului;

b) primeşte şi verifică dosarele depuse de persoanele fizice sau juridice solicitante, întocmeşte fişa de informaţii generale pentru fiecare solicitant, iar în cazul în care dosarul este incomplet, solicită completarea acestuia;

c)  propune convocarea şedinţelor, întocmeşte şi trimite convocatorul şi fişele de informaţii generale către membrii Comisiei;

d) informează solicitanţii despre data, locul şi ora şedinţelor;

e) asigură buna desfăşurare a şedinţelor Comisiei;

f) întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor;

g)  elaborează documentele Comisiei şi asigură arhivarea acestora;

h) comunică solicitanţilor şi aduce la cunoştinţa publică: hotărârile de acordare a atestatului/avizului sau, după caz, de respingere a cererii şi hotărârile de suspendare/retragere a atestatului/avizului;

i) primeşte şi înaintează directorului Centrului rapoartele depuse de titularii atestatului/avizului;

j) primeşte, analizează şi transmite Comisiei propunerile de soluţionare a memoriilor şi petiţiilor, precum şi orice alte documente referitoare la domeniul impresariatului artistic;

k) informează preşedintele Comisiei despre situaţia veniturilor şi cheltuielilor generate de activitatea comisiei;

l) oferă consultanţă şi informaţii solicitanţilor.

Art. 7. - (1) Calitatea de membru al Comisiei încetează în următoarele situaţii:

a) deces;

b) demisie;

c) revocare;

d) nerespectarea obligaţiei prevăzute la art. 4 alin. (2);

e) absenţa nejustificată la 3 şedinţe consecutive;

f) alte cazuri prevăzute de lege.

(2) In situaţiile prevăzute la alin.(1), preşedintele Comisiei propune ministrului culturii şi cultelor, în cel mult 15 zile, numirea unui nou membru.

Art. 8. - (1) Comisia se reuneşte în sesiuni trimestriale.

(2)  Prima şedinţă a fiecărei sesiuni are loc cel mai târziu la data de 15 a primei luni din trimestru.

(3)  Data, ordinea de zi şi locul de desfăşurare ale primei şedinţe din sesiune sunt cuprinse în convocatorul trimis membrilor Comisiei cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de desfăşurarea acesteia.

(4) In situaţia în care până la data prevăzută la alin. (2) au fost depuse mai puţin de 10 cereri de atestare/avizare, respectiva sesiune se amână.

(5) In trimestrul următor sesiunea va fi organizată indiferent de numărul de cereri de atestare/avizare depuse.

(6)   Comisia poate fi convocată şi în afara sesiunilor trimestriale, în scopul analizării situaţiilor de suspendare, retragere a atestatelor/avizelor, precum şi în alte cazuri.

Art. 9. - (1) Şedinţele sunt legal constituite în prezenţa a cel puţin 5 membri din numărul total al membrilor Comisiei.

(2) In exercitarea atribuţiilor sale, Comisia adoptă hotărâri.

(3) Hotărârile Comisiei sunt adoptate cu majoritatea simplă a voturilor membrilor prezenţi; în caz de paritate, votul preşedintelui sau al persoanei desemnate, în cazul absenţei acestuia, este decisiv.

(4) Hotărârile Comisiei sunt semnate de toţi membrii prezenţi şi sunt comunicate directorului Centrului, prin grija secretariatului.

ANEXA Nr. 2

PROCEDURI

de acordare, suspendare sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru desfăşurarea activităţii de impresariat artistic

Art. 1. - (1) Impresariatul artistic reprezintă activitatea prevăzută de dispoziţiile art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007, care poate fi desfăşurată de persoane fizice, pe baza atestatului de impresar artistic, şi de persoane juridice de drept public sau de drept privat, pe baza avizului de impresariat artistic.

(2)  Persoanele fizice şi persoanele juridice străine de drept privat care provin din statele membre ale Uniunii Europene pot desfăşura activităţi de impresariat artistic pe teritoriul României, pe baza documentelor care le atestă calitatea de impresar, în conformitate cu legislaţia internă a statului de provenienţă.

(3)  Persoanele juridice de drept public care desfăşoară activităţi de impresariere a propriilor producţii artistice nu se supun procedurii de avizare reglementate de prezentele proceduri.

Art. 2. - (1) Persoana fizică poate obţine atestatul de impresar artistic, denumit în continuare atestat, numai dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a) este cetăţean român sau cetăţean al unui stat membru al Uniunii Europene;

b) are capacitate deplină de exerciţiu;

c) nu are antecedente penale;

d)  posedă un certificat de absolvire a unui program de formare profesională în domeniul impresariatului artistic sau un certificat de competenţe, eliberat de un furnizor de formare profesională, respectiv centru de evaluare, autorizat în condiţiile legii.

(2)   Persoanele fizice care au obţinut atestatul îşi pot desfăşura activitatea în mod independent, după autorizarea în conformitate cu prevederile Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfăşoară activităţi în mod independent, cu modificările şi completările ulterioare, sau în cadrul unei persoane juridice avizate potrivit prevederilor prezentelor proceduri.

(3)  Persoanele juridice de drept public care desfăşoară activităţi de impresariat artistic, altele decât cele prevăzute la art. 1 alin. (3), precum şi persoanele juridice de drept privat pot obţine avizul de impresariat artistic, denumit în continuare aviz, numai dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)   sunt constituite cu respectarea prevederilor care reglementează respectivele forme de organizare;

b) prevăd distinct în actul de înfiinţare sau, după caz, în actul constitutiv şi/sau în statut desfăşurarea activităţii de impresariat artistic;

c)  au cel puţin un asociat sau un angajat cu contract individual de muncă ce a dobândit atestatul de impresar artistic în condiţiile prezentelor proceduri.

Art. 3. - Persoanele juridice de drept public prevăzute la art. 1 alin. (3), pentru a desfăşura activităţi de impresariere a propriilor producţii, trebuie să îndeplinească următoarele obligaţii:

a) prevăd distinct activitatea de impresariat artistic în propriile regulamente de organizare şi funcţionare;

b) au cel puţin un angajat cu contract individual de muncă ce a dobândit atestatul de impresar artistic în condiţiile prezentelor proceduri sau, după caz, externalizează activitatea de impresariat artistic;

c) se înscriu în Registrul artelor spectacolului în termenul şi în condiţiile prevăzute de lege.

Art. 4. - In vederea obţinerii atestatului, persoana fizică depune la secretariatul Comisiei pentru atestare şi avizare în domeniul impresariatului artistic, denumită în continuare Comisie, un dosar conţinând următoarele documente:

a) cerere-tip;

b) curriculum vitae;

c)  copia certificatului de absolvire sau a certificatului de competenţe, prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d);

d) certificat de cazier judiciar;

e) certificat de cazier fiscal.

Art. 5. - (1) In vederea obţinerii avizului persoana juridică, prin reprezentantul său legal, depune la secretariatul Comisiei un dosar conţinând următoarele documente:

a) cerere-tip;

b)  copie legalizată a actului de înfiinţare, a certificatului de înmatriculare în registrul comerţului sau, după caz, a certificatului de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;

c) certificat de cazier fiscal;

d)   dovada calităţii de asociat sau angajat şi copia atestatului/atestatelor persoanei/persoanelor prevăzute la art. 2 alin. (3) lit. c).

(2) In cazul în care se urmăreşte obţinerea concomitentă a atestatului pentru persoana/persoanele prevăzute la art. 2 alin. (3) lit. c), dosarul depus de persoana juridică trebuie să conţină şi documentele prevăzute la art. 4.

Art. 6. - (1) Secretariatul Comisiei primeşte dosarele solicitanţilor în primele două luni ale fiecărui trimestru.

(2) Secretariatul Comisiei verifică actele depuse la dosar în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data depunerii acestuia şi întocmeşte pentru fiecare fişa de informaţii generale.

(3) In cazul în care dosarul este incomplet, cel mai târziu până la expirarea termenului prevăzut la alin. (2), secretariatul Comisiei solicită, în scris, completarea acestuia în termen de maximum 5 zile lucrătoare.

(4)  Dacă sunt cel puţin 10 dosare complete, secretariatul Comisiei propune convocarea şedinţei şi trimite membrilor Comisiei convocatorul şi fişele de informaţii generale.

(5) Dacă sunt mai puţin de 10 dosare complete, secretariatul Comisiei propune preşedintelui amânarea sesiunii pentru trimestrul următor şi asigură informarea solicitanţilor.

(6) In trimestrul următor sesiunea va fi organizată, indiferent de numărul de cereri de atestare/avizare depuse.

(7)  In situaţia prevăzută la alin. (5), solicitanţii pot cere convocarea unei sesiuni extraordinare a comisiei, în condiţiile achitării unui tarif suplimentar, raportat la cheltuielile de organizare a acesteia.

Art. 7. - (1) Atestatul/avizul se acordă pe bază de evaluare, după cum urmează:

a) în cazul persoanei fizice, evaluarea se face pe baza unui interviu din tematica de examen şi a unui test scris tip grilă, cu chestionare ce conţin 20 de întrebări;

b)  în cazul persoanei juridice, evaluarea se face pe baza dosarului şi a unui interviu cu reprezentantul legal al acesteia.

(2) In situaţia prevăzută la art. 5 alin. (2), avizul se acordă pe baza evaluării atât a persoanei/persoanelor fizice prevăzute la art. 2 alin. (3) lit. c), cât şi a persoanei juridice, conform prevederilor alin. (1).

(3)  La data anunţată, solicitanţii se prezintă în vederea evaluării.

(4) Evaluarea urmăreşte verificarea cunoştinţelor în domeniul organizării şi funcţionării instituţiilor şi companiilor de spectacole şi concerte, precum şi al activităţii de impresariat, al dreptului de autor şi drepturilor conexe, dreptului civil şi dreptului comercial.

(5) Tematica şi bibliografia sunt accesibile pe site-ul Centrului de pregătire profesională în cultură, denumit în continuare Centru; chestionarele elaborate şi editate de Centru pot fi achiziţionate la sediul acestuia.

(6)  Pentru acordarea atestatului/avizului, solicitanţii trebuie să primească calificativul „admis" la interviu şi, după caz, la testul scris.

(7)  Calificativul „admis" se acordă prin obţinerea unei note de minimum 7 la interviu şi, după caz, pentru cel puţin 15 răspunsuri corecte la testul scris.

Art. 8. - (1) In baza hotărârilor Comisiei, directorul Centrului emite deciziile de acordare a atestatului/avizului solicitat, respectiv deciziile de respingere a solicitării.

(2)  Deciziile prevăzute la alin. (1) se aduc la cunoştinţă publică în termen de două zile lucrătoare de la data emiterii acestora şi pot fi contestate în termen de 5 zile lucrătoare de la data comunicării.

(3)  Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţionează, în termen de două zile lucrătoare, de către o comisie constituită în acest scop, ai cărei membri sunt numiţi prin decizie a directorului.

(4)  Comunicarea publică a rezultatelor finale ale sesiunilor se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data emiterii deciziilor prevăzute la alin. (1), prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului.

(5)  Persoanele nemulţumite se pot adresa instanţelor de judecată în condiţiile legii contenciosului administrativ.

Art. 9. - (1) Atestatele/avizele sunt eliberate persoanelor fizice/reprezentanţilor persoanelor juridice în termen de 10 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 8 alin. (4).

(2)   Persoanele fizice care au obţinut atestatul primesc legitimaţia de impresar.

(3) Atestatele, avizele şi legitimaţia de impresar sunt realizate conform modelelor prevăzute în anexele nr. 1-3.

(4) Atestatul, avizul şi legitimaţia cu numărul, seria şi data eliberării atestatului/avizului sunt tipărite pe hârtie cu elemente de securitate, poartă antetul Ministerului Culturii şi Cultelor şi timbrul sec al Centrului, sunt înseriate şi numerotate.

(5) Atestatul, avizul şi legitimaţia sunt netransmisibile.

Art. 10. - Tarifele pe baza cărora se acordă atestatele/avizele se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se fac venit la bugetul Centrului.

Art. 11. - Persoanele fizice care au obţinut atestatul şi care îndeplinesc condiţia prevăzută la art. 2 alin. (2), precum şi persoanele juridice care au obţinut avizul sunt înscrise în Registrul artelor spectacolului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Art. 12. - (1) Atestatul/avizul se suspendă în următoarele situaţii:

a)   la cererea titularului atestatului/avizului, pe durata solicitată;

b) în cazul declanşării procesului penal împotriva titularului pentru infracţiuni legate de desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, până la scoaterea de sub urmărire penală, dispunerea neînceperii urmăririi penale, încetarea urmăririi penale sau pronunţarea unei hotărâri judecătoreşti definitive, după caz;

c) atunci când persoana juridică nu mai îndeplineşte condiţia prevăzută la art. 2 alin. (3) lit. c), până la data restabilirii situaţiei de drept.

(2) Atestatul/avizul se retrage în următoarele situaţii:

a) la cererea titularului atestatului/avizului;

b)  atunci când titularul atestatului nu mai îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-c) şi alin. (2);

c)   în cazul condamnării prin hotărâre judecătorească definitivă pentru săvârşirea unor infracţiuni de genul celor prevăzute la alin. (1) lit. b);

d) în cazul pronunţării unei hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile pentru încălcarea drepturilor patrimoniale ale artiştilor interpreţi sau executanţi, prevăzute de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare;

e) după un număr de 4 suspendări pentru motivele prevăzute la alin. (1) lit. b);

f)  atunci când persoana juridică desfăşoară activităţi de impresariat, cu încălcarea condiţiei prevăzute la art. 2 alin. (3) lit. c).

Art. 13. - (1) Centrul, din oficiu sau în urma sesizărilor primite referitoare la existenţa unei sau mai multor situaţii dintre cele prevăzute la art. 12, are obligaţia de a întreprinde verificările necesare.

(2)    Concluziile scrise şi propunerile reprezentanţilor Centrului, întocmite în urma verificărilor efectuate conform alin. (1), sunt înaintate Comisiei în vederea adoptării unei hotărâri.

(3) In baza hotărârilor Comisiei, directorul Centrului emite deciziile de suspendare sau, după caz, de retragere a atestatului/avizului.

Art. 14. - (1) Deciziile de suspendare sau, după caz, de retragere a atestatului/avizului se comunică titularului, în scris, în termen de două zile lucrătoare de la data emiterii acestora.

(2)  Deciziile de suspendare sau, după caz, de retragere a atestatului/avizului pot fi contestate în termen de 15 zile lucrătoare de la data comunicării.

(3)  Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţionează, în termen de 5 zile lucrătoare, de către o comisie constituită în acest scop, ai cărei membri sunt numiţi prin decizie a directorului.

(4)    Comunicarea publică a deciziei finale privind suspendarea sau, după caz, retragerea atestatului/avizului se face în termen de 25 de zile lucrătoare de la data emiterii deciziilor prevăzute la alin. (1), prin afişarea la sediul şi pe pagina de internet a Centrului.

(5)  Persoanele nemulţumite se pot adresa instanţelor de judecată în condiţiile legii contenciosului administrativ.

Art. 15. - (1) Suspendarea sau, după caz, retragerea atestatului/avizului produce efect de la data comunicării deciziei.

(2) Titularul unui atestat/aviz retras nu mai are dreptul să solicite eliberarea unui nou atestat/aviz timp de 3 ani de la data retragerii.

Art. 16. - (1) Suspendarea şi retragerea atestatului/avizului sunt menţionate în Registrul artelor spectacolului.

(2) Retragerea atestatului/avizului atrage radierea titularului din Registrul artelor spectacolului.

Art. 17. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentele proceduri.

ANEXA Nr. 1 la proceduri

ROMÂNIA

MINISTERUL CULTURII Şl CULTELOR

Centrul de pregătire profesională în cultură

ATESTAT   DE   IMPRESAR  ARTISTIC

Centrul de pregătire profesională în cultură, în conformitate cu prevederile.................................., atestă că domnul/doamna........................................., născut/născută în anul..................., luna......................., ziua................., în localitatea.........................................judeţul................................................., codul numeric personal................, a obţinut la data de................................calitatea de impresar artistic, dobândind toate drepturile şi fiind ţinut/ţinută de toate obligaţiile decurgând din această calitate.

Director,

.......................................................

L.S.

Seria........................nr....................

Data eliberării.................................

.......................................................

(semnătura titularului)

ANEXA Nr. 2 la proceduri

ROMÂNIA

MINISTERUL CULTURII Şl CULTELOR

Centrul de pregătire profesională în cultură

AVIZ   DE   IMPRESARIAT  ARTISTIC

Centrul de pregătire profesională în cultură, în conformitate cu prevederile....................................................................................................., avizează persoana juridică................................................., cu sediul social în: localitatea....................................................., judeţul /sectorul......................................, str................................nr.........., bl........., sc........., ap......., cod unic de înregistrare................................................, începând cu data de............................., să desfăşoare activităţi în domeniul impresariatului artistic.

Director,

.......................................................................

Seria................................nr............................

Data eliberării.................................................

......................................................................

(semnătura reprezentantului persoanei juridice)

ANEXA Nr. 3 la proceduri

ROMÂNIA

MINISTERUL CULTURII Şl CULTELOR

Centrul de pregătire profesională în cultură

Loc

pentru

fotografie

LEGITIMAŢIE   DE   IMPRESAR  ARTISTIC

Numele...............................................................................................................

Prenumele ..........................................................................................................

Seria.........................nr..............................atestatului/avizului

A obţinut la data de ......................................... calitatea de impresar artistic, dobândind toate drepturile şi fiind ţinut de toate obligaţiile decurgând din această calitate.

Director,

...................................................

L.S.

Data eliberării.............................


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 86/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 86 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu