Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.475 din 24.06.2015

pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.142/2012 privind aprobarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016 şi a Planului naţional de acţiune 2012-2014 pentru implementarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 497 din 07 iulie 2015



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.ARTICOL UNICHotărârea Guvernului nr. 1.142/2012 privind aprobarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016 şi a Planului naţional de acţiune 2012-2014 pentru implementarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 820 din 6 decembrie 2012, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Titlul se modifică şi va avea următorul cuprins: HOTĂRÂRE privind aprobarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016, a Planului naţional de acţiune 2012-2014 şi a Planului naţional de acţiune 2015-2016 pentru implementarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016 2. După articolul 2 se introduce un nou articol, articolul 21 , cu următorul cuprins: Articolul 21 Se aprobă Planul naţional de acţiune 2015-2016 pentru implementarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016, prevăzut în anexa nr. 3. 3. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. 4. După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3 , al cărei cuprins este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU INTERIMAR GABRIEL OPREA Contrasemnează: p. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Ilie Botoş, secretar de stat p. Ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Sirma Caraman, secretar de stat Ministrul educaţiei şi cercetării ştiinţifice, Sorin Mihai Cîmpeanu Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Rovana Plumb Ministrul sănătăţii, Nicolae Bănicioiu Ministrul afacerilor externe, Bogdan Lucian Aurescu
ANEXĂ(Anexa nr. 3 la
Hotărârea Guvernului nr. 1.142/2012) PLANUL NAŢIONAL DE ACŢIUNE 2015-2016 pentru implementarea Strategiei naţionale împotriva traficului de persoane pentru perioada 2012-2016

PREVENIREA TRAFICULUI DE PERSOANE
Obiectiv general 1: Dinamizarea activităţilor de prevenire şi a participării societăţii civile la derularea acestora
Obiective specifice Activităţi Indicatori Termen Responsabili
1.1. Creşterea gradului de informare şi conştientizare a populaţiei în ansamblu şi a grupurilor de risc privind implicaţiile traficului de persoane Organizarea şi desfăşurarea unor evenimente cu ocazia Zilei europene de luptă împotriva traficului de persoane - 18 octombrie Număr de activităţi de informare desfăşurate; Număr de beneficiari/participanţi. Anual - octombrie ANITP ONG
Realizarea şi implementarea de campanii de prevenire adresate grupurilor-ţintă identificate Număr de campanii de prevenire implementate; Număr de activităţi preventive desfăşurate; Număr de materiale informative diseminate; Număr de beneficiari. Anual ANITP IGJR MMFPSPV (ANPD, DESFB) MECS ONG
Formarea cadrelor didactice în vederea derulării de activităţi de informare a părinţilor şi copiilor cu privire la riscurile traficului de persoane Număr de sesiuni de formare; Număr de cadre didactice participante. Anual MECS ONG
Stimularea participării mass-mediei la susţinerea şi promovarea mesajelor de informare a publicului cu privire la traficul de persoane/traficul de minori Număr de comunicate de presă transmise; Număr de conferinţe de presă organizate la nivel central şi regional; Număr de participări la emisiuni/interviuri tv/radio ale reprezentanţilor ANITP. Anual ANITP
Dezvoltarea comunicării online Număr de vizualizări ale paginilor de socializare Anual ANITP
1.2. Reducerea factorilor de risc ce conduc la victimizare Organizarea de cursuri de formare profesională şi aplicarea de măsuri de stimulare a ocupării persoanelor din grupurile sociale vulnerabile Număr de persoane cuprinse în programele de formare profesională organizate; Număr de persoane ocupate ca urmare a implementării măsurilor cuprinse în programul de ocupare. Anual MMFPSPV (ANOFM) ONG
Identificarea, la nivelul fiecărei comunităţi locale, a copiilor cu risc de traficare şi acordarea formelor de sprijin prevăzute de lege Număr de copii aflaţi în situaţie de risc identificaţi; Număr de copii beneficiari ai măsurilor de sprijin. Permanent Consilii locale/Serviciul Public de Asistenţă Socială Consilii judeţene/DGASPC ANPDCA
Dezvoltarea unor activităţi de reducere a abandonului şcolar în rândul copiilor şi tinerilor Număr de activităţi destinate reducerii abandonului şcolar desfăşurate; Număr de copii şi tineri beneficiari ai activităţilor de reducere a abandonului şcolar. Permanent ANPDCA MECS
1.3. Monitorizarea activităţii operatorilor economici din domeniile profesionale cu fluctuaţie mare a forţei de muncă (construcţii, agricultură, exploatarea lemnului, turism etc.) Efectuarea de controale periodice în vederea prevenirii sau identificării situaţiilor de trafic de persoane în scopul exploatării prin muncă Număr de controale efectuate; Număr de angajatori verificaţi. Semestrial MMFPSPV (IM)
Protecţia, asistenţa şi reintegrarea socială a victimelor traficului de persoane
Obiectiv general 2: Îmbunătăţirea calităţii protecţiei şi asistenţei acordate victimelor traficului de persoane în vederea reintegrării sociale
Obiective specifice Activităţi Indicatori Termen Responsabili
2.1. Reconfigurarea sistemului de servicii de protecţie şi asistenţă a victimelor traficului de persoane Modificarea şi completarea cadrului normativ de reglementare a modului de organizare şi funcţionare a serviciilor specializate de asistenţă a victimelor traficului de persoane Acte normative modificate şi completate Octombrie 2015 ANITP MMFPSPV MJ
Reorganizarea reţelei naţionale de servicii sociale pentru victimele traficului de persoane Număr de servicii sociale pentru victimele traficului de persoane înfiinţate Octombrie 2016 MMFPSPV Consilii judeţene/DGASPC
Dezvoltarea şi implementarea programelor de interes naţional pentru asigurarea asistenţei victimelor traficului de persoane Număr de programe de interes naţional dezvoltate; Număr de victime asistate prin programele de interes naţional. Anual ANITP
2.2. Armonizarea prevederilor legislaţiei naţionale din domeniul asistenţei victimelor traficului de persoane cu cele ale Uniunii Europene Elaborarea unei culegeri de reglementări normative în vigoare în domeniul asistenţei şi protecţiei victimelor traficului de persoane Culegere de reglementări normative elaborată Iunie 2016 ANITP MMFPSPV MJ
2.3. Întărirea capacităţii ANITP de monitorizare şi evaluare la nivel naţional a furnizorilor de servicii de protecţie şi asistenţă pentru victimele traficului de persoane Realizarea unui sistem de evidenţă a serviciilor sociale acreditate pentru victimele traficului de persoane şi actualizarea permanentă a acestuia Sistem de evidenţă realizat Iunie 2015 ANITP
Monitorizarea periodică a asistenţei acordate victimelor traficului de persoane Rapoarte de monitorizare elaborate Semestrial ANITP ANPDCA Consilii judeţene/ DGASPC ONG
2.4. Îmbunătăţirea capacităţii de identificare timpurie a victimelor şi de referire către furnizorii de servicii acordate în regim special Îmbunătăţirea şi dezvoltarea de indicatori pentru identificarea victimelor traficului şi standardizarea procedurilor aferente, precum şi a celor de referire a victimelor Standarde elaborate privind procedurile de identificare şi referire a victimelor traficului de persoane Martie 2016 ANITP IGPR DIICOT IGPF IGI ANPDCA ONG
Standardizarea procedurilor de repatriere asistată a victimelor traficului de persoane Standarde elaborate privind organizarea şi desfăşurarea repatrierii asistate a victimelor traficului de persoane Martie 2016 ANITP IGPF, IGI MAE ANPDCA
Modificarea Mecanismului naţional de identificare şi referire a victimelor traficului de persoane, în acord cu standardele elaborate în acest context Act normativ privind modificarea şi completarea Mecanismului naţional de identificare şi referire a victimelor traficului de persoane aprobat Septembrie 2016 ANITP IGPR, IGPF, IGJR, IGI MJ, MS, MMFPSPV, DIICOT, MECS, MAE ONG
Instruirea lucrătorilor din principalele instituţii responsabile de implementarea Mecanismului naţional de identificare şi referire a victimelor traficului de persoane Număr de sesiuni de instruire organizate; Număr de lucrători instruiţi. Permanent ANITP IGPR, IGPF, IGI, MJ, MS, MMFPSPV (ANPDCA, IM, ANPD), DIICOT, MECS, MAE
2.5. Asigurarea protecţiei şi asistenţei victimelor adulte ale traficului de persoane în vederea reintegrării sociale Aplicarea etapelor managementului de caz pentru victimele adulte ale traficului de persoane, în conformitate cu standardele naţionale specifice pentru serviciile specializate de asistenţă şi protecţie a victimelor traficului de persoane (evaluare iniţială şi evaluarea detaliată, elaborarea planurilor de intervenţie specializată, acordarea serviciilor de asistenţă, evaluarea intervenţiei şi monitorizarea postintervenţie, închiderea cazului) Număr de evaluări iniţiale privind situaţia victimelor traficului de persoane realizate; Număr de victime care au beneficiat de adăpost; Număr de victime care au primit asistenţă medicală; Număr de victime reintegrate şcolar; Număr de victime care au participat la serviciile de stimulare a ocupării; Număr de victime care au primit loc de muncă; Număr de rapoarte de monitorizare elaborate. Permanent ANITP Consilii judeţene/DGASPC MMFPSPV (ANPD) ANOFM MS MECS ONG
2.6. Asigurarea protecţiei şi asistenţei copiilor victime ale traficului de minori în vederea reintegrării sociale Aplicarea etapelor managementului de caz pentru copiii victime ale traficului de minori, în conformitate cu legislaţia în vigoare Număr de copii identificaţi ca victime/posibile victime, preluaţi în evidenţa DGASPC; Număr de copii beneficiari ai planului individualizat de protecţie (PIP - pentru copiii cu măsură de protecţie); Număr de copii beneficiari ai planului de reabilitare şi/sau de reintegrare socială (PR/PRS - pentru copiii rămaşi în familie); Număr de copii cazuri închise - Copii cu PIP Număr de copii cazuri închise - Copii cu PR/PRS. Permanent Consilii judeţene/DGASPC ANITP IPJ IŞJ DSP MECS ANPDCA ONG
2.7. Asigurarea sustenabilităţii programului de coordonare a activităţilor de participare a victimelor traficului de persoane în procesul penal Elaborarea şi adoptarea de proceduri operaţionale între instituţiile implicate în coordonarea activităţilor de participare a victimelor traficului de persoane în procesul penal Adoptarea procedurilor operaţionale privind coordonarea activităţilor de participare a victimelor traficului de persoane în procesul penal Martie 2015 ANITP IGPR, IGPF, IGJR IGI, DIICOT, MJ (Direcţia Naţională de Probaţiune)
Desfăşurarea activităţilor specifice menţionate în programul de coordonare a participării victimelor traficului de persoane în procesul penal Număr de victime incluse în program din numărul total de victime identificate; Număr de misiuni de coordonare; Număr de victime pentru care s-a asigurat transportul; Număr de victime pentru care s-a asigurat protecţie fizică; Număr de victime care au beneficiat de asistenţă pentru solicitarea compensaţiilor financiare acordate de către stat; Număr de victime cetăţeni străini care au obţinut document de tolerat/permis de şedere/document temporar de identitate pentru solicitanţii de azil. Permanent ANITP IGPR, IGPF, IGJR, IGI, DIICOT, MJ (Direcţia Naţională de Probaţiune)
2.8. Eficientizarea măsurilor de sprijinire a accesului victimelor traficului de persoane la formele de compensaţie financiară Identificarea factorilor care limitează/întârzie accesul victimelor traficului de persoane la formele de compensaţie financiară Raport de analiză a factorilor care limitează accesul victimelor traficului de persoane la compensaţia financiară Martie 2015 ANITP MJ
Elaborarea unui ghid privind drepturile victimelor traficului de persoane şi modalităţile de accesare a acestora Ghid elaborat şi diseminat Mai 2015 ANITP MJ
COMBATEREA TRAFICULUI DE PERSOANE
Obiectiv general 3: Îmbunătăţirea capacităţii instituţionale de investigare a infracţiunilor de trafic de persoane, cu precădere a cazurilor de trafic de minori, precum şi urmărirea profitului infracţional de către organele de urmărire penală
Obiective specifice Activităţi Indicatori Termen Responsabili
3.1. Dezvoltarea capacităţii de analiză strategică privind traficul de persoane la nivelul Poliţiei Române Perfecţionarea mecanismelor şi instrumentelor utilizate de Poliţia Română pentru colectarea şi procesarea datelor din cazuistica pe linia traficului de persoane Mecanisme şi instrumente perfecţionate Anual IGPR
Formarea personalului în realizarea de analize strategice Număr de sesiuni de formare în realizarea de analize strategice; Număr de lucrători instruiţi. Permanent IGPR
3.2. Dezvoltarea capacităţii DIICOT de coordonare a activităţii de investigare şi urmărire penală a infracţiunilor de trafic Identificarea obstacolelor/problemelor în aplicarea Codului penal şi a Codului de procedură penală în investigarea şi urmărirea penală a infracţiunilor de trafic Listă de probleme identificate Iunie 2015 DIICOT
Identificarea şi promovarea, la nivel naţional, a unor soluţii în vederea aplicării uniforme a Codului penal şi a Codului de procedură penală Număr de soluţii identificate şi promovate Octombrie 2015 DIICOT
3.3. Armonizarea prevederilor legislaţiei naţionale din domeniul combaterii traficului de persoane cu cele ale Uniunii Europene Elaborarea unei culegeri de reglementări normative în vigoare în domeniul investigării şi urmăririi penale a traficului de persoane Culegere de reglementări normative elaborată Decembrie 2015 MJ IGPR DIICOT
3.4. Intensificarea utilizării instrumentelor de cooperare judiciară internaţională în cazurile de trafic de persoane Continuarea utilizării schimbului de date cu toate instituţiile de aplicare a legii (EUROPOL, INTERPOL, EUROJUST, SELEC etc.) Număr de informări diseminate prin canalele de cooperare poliţienească avute la dispoziţie; Număr de cereri de asistenţă internaţională primite din partea partenerilor externi; Număr de Task Force-uri comune cu echipe de investigatori externi, echipe mixte de investigare. Permanent DIICOT IGPR MJ
Utilizarea analizelor financiare specifice, diseminate de partenerii externi, în vederea identificării produsului generat de activităţile infracţionale Număr de analize valorificate în investigaţii Permanent DIICOT IGPR
Cooperarea cu EUROPOL şi EUROJUST pentru identificarea operaţiunilor şi investigaţiilor comune ce pot fi iniţiate împotriva grupărilor de crimă organizată implicate în traficul de persoane Număr de investigaţii comune desfăşurate Permanent IGPR MP
Cooperarea cu organe judiciare din alte state membre ale Uniunii Europene, pentru sechestrarea/confiscarea bunurilor traficanţilor Număr de ordine de indisponibilizare/ordine de confiscare transmise/primite către/de către organele judiciare române/din alte state membre ale Uniunii Europene Permanent MJ
Utilizarea canalului de cooperare la nivel european pentru identificarea bunurilor traficanţilor, prin reţeaua oficiilor de recuperare a creanţelor Număr de cereri informaţii transmise/soluţionate Permanent DIICOT MJ IGPR
3.5. Îmbunătăţirea cooperării dintre unităţile de combatere a criminalităţii informatice şi cele de combatere a traficului de persoane pentru monitorizarea situaţiilor de utilizare a internetului pentru pornografie infantilă prin sisteme informatice şi recrutare în vederea producerii de pornografie infantilă prin sisteme informatice Continuarea utilizării instrumentelor destinate investigării cazurilor de pornografie infantilă prin sisteme informatice şi recrutare în vederea producerii de pornografie infantilă prin sisteme informatice Număr de cazuri de pornografie infantilă prin sisteme informatice şi de recrutare în vederea producerii de pornografie infantilă prin sisteme informatice identificate/investigate Permanent IGPR
3.6. Asigurarea continuităţii şi sustenabilităţii programelor de formare în domeniul combaterii a specialiştilor din structurile de aplicare a legii Identificarea şi dezvoltarea de bune practici pentru realizarea interviurilor de investigaţii cu victimele traficului de persoane de către personalul din instituţiile de aplicare a legii şi procurorii din cadrul DIICOT care prin natura atribuţiilor relaţionează cu victimele traficului Ghid de bune practici pentru realizarea interviurilor de investigaţii cu victimele traficului de persoane Decembrie 2015 ANITP IGPR DIICOT ONG
Pregătirea poliţiştilor din diverse structuri cu privire la indicatorii de trafic ce pot fi detectaţi în cadrul activităţilor curente specifice acestora Număr de sesiuni de pregătire a poliţiştilor cu privire la indicatorii de trafic; Număr de poliţişti instruiţi. Permanent ANITP IGPR
3.7. Urmărirea bunurilor şi a profiturilor obţinute din comiterea infracţiunii de trafic de persoane Identificarea bunurilor deţinute de infractori şi grupările criminale organizate Bunuri identificate Permanent IGPR
Indisponibilizarea bunurilor deţinute de infractori şi de grupările criminale organizate Număr de cauze şi bunuri indisponibilizate Permanent DIICOT
Confiscarea bunurilor deţinute de infractori şi grupările criminale organizate Număr de hotărâri definitive prin care s-a dispus confiscarea Permanent MJ Instanţele judecătoreşti DIICOT
Dispunerea măsurilor asigurătorii în cauzele de trafic de persoane Număr de sechestre dispuse în cauzele de trafic de persoane; Valoarea bunurilor sechestrate. Permanent DIICOT
Dispunerea măsurii confiscării speciale şi a confiscării extinse în cauzele de trafic de persoane Număr de confiscări dispuse; Valoarea bunurilor confiscate. Permanent DIICOT Instanţele judecătoreşti MJ
MONITORIZAREA ŞI EVALUAREA TRAFICULUI DE PERSOANE ŞI A IMPLEMENTĂRII POLITICILOR
Obiectiv general 4: Creşterea capacităţii de colectare şi analiză a datelor privind traficul de persoane
Obiective specifice Activităţi Indicatori Termen Responsabili
4.1. Agregarea datelor colectate de instituţiile cu responsabilităţi în domeniu Actualizarea permanentă a indicatorilor potrivit evoluţiei fenomenului Număr de indicatori modificaţi, adăugaţi, eliminaţi Permanent ANITP MJ, IGPR, DIICOT, MMFPSPV (ANPDCA, ANPD)
4.2. Îmbunătăţirea calităţii rapoartelor de evaluare Elaborarea unor rapoarte periodice privind dinamica fenomenului la nivel naţional Rapoarte elaborate Semestrial ANITP IGPR, DIICOT, MMFPSPV (ANPDCA, ANPD, IM, ANOFM), MJ, MECS ONG
Realizarea de analize/studii/cercetări privind tendinţele traficului de persoane Analize/studii/cercetări realizate Semestrial ANITP
Diseminarea datelor şi concluziilor rapoartelor elaborate către partenerii instituţionali, naţionali şi internaţionali, şi societatea civilă Număr de materiale diseminate; Număr de instituţii către care au fost diseminate materialele. Semestrial ANITP
COOPERARE INTERINSTITUŢIONALĂ ŞI INTERNAŢIONALĂ
Obiectiv general 5: Optimizarea şi extinderea procesului de cooperare interinstituţională şi internaţională pentru susţinerea implementării SNITP
Obiective specifice Activităţi Indicatori Termen Responsabili
5.1. Consolidarea cooperării dintre instituţiile relevante cu responsabilităţi în prevenirea şi combaterea traficului de persoane şi în oferirea de asistenţă şi protecţie victimelor traficului de persoane Organizarea întâlnirilor periodice ale GIL pentru coordonarea şi evaluarea activităţii de prevenire şi combatere a traficului de persoane Număr de întâlniri GIL organizate Semestrial DCCO ANITP
Organizarea întâlnirilor periodice ale Comitetului naţional director pentru prevenirea şi combaterea exploatării copiilor prin muncă (CND) Număr de întâlniri desfăşurate; Număr de documente. Semestrial MMFPSPV - ANPDCA
Organizarea de întâlniri ale echipelor interinstituţionale antitrafic judeţene Număr de întâlniri desfăşurate Permanent Instituţia prefectului ANITP
Organizarea de întâlniri ale echipelor interinstituţionale locale (judeţene/de sector) pentru prevenirea şi combaterea exploatării copiilor prin muncă (EIL) Număr de întâlniri desfăşurate; Număr de rapoarte aprobate de DGASPC şi transmise la MMFPSPV - ANPDCA. Permanent Consilii judeţene/DGASPC MMFPSPV - ANPDCA
5.2. Dezvoltarea canalelor de comunicare şi cooperare funcţională şi interinstituţională cu statele Uniunii Europene, non-UE, precum şi cu organizaţiile internaţionale în contextul global de luptă împotriva traficului de persoane Promovarea şi dezvoltarea cooperării cu statele membre şi structurile specializate ale Uniunii Europene în efortul european de luptă împotriva traficului de persoane Număr de întâlniri cu reprezentanţi ai instituţiilor cu atribuţii în domeniu din statele membre ale Uniunii Europene, non-UE Permanent ANITP MAI, IGPR MMFPSPV, DIICOT MJ
Participare la activităţile de profil ale instituţiilor europene, organizaţiilor internaţionale etc. Număr de participări la activităţi europene/internaţionale; Număr de participanţi. Permanent ANITP IGPR ANPDCA DIICOT MJ
5.3. Eficientizarea şi susţinerea activităţilor de luptă împotriva traficului de persoane la nivel naţional şi transnaţional, prin atragerea de fonduri externe nerambursabile şi o utilizare eficientă a resurselor interne Elaborarea şi fundamentarea propunerilor de proiecte Număr de propuneri de proiecte elaborate; Număr de proiecte aprobate şi implementate. Anual ANITP, IGPR ANPDCA DIICOT MJ ONG
5.4. Intensificarea şi diversificarea cooperării cu organizaţiile neguvernamentale care desfăşoară activităţi de prevenire a traficului de persoane şi de asistenţă a victimelor Încheierea de protocoale de colaborare/planuri de acţiune cu instituţii guvernamentale şi ONG Număr de protocoale încheiate; Număr de planuri de acţiune încheiate; Număr de activităţi desfăşurate. Permanent ANITP
5.5. Dezvoltarea de parteneriate strategice cu statele din regiune, membre ale Uniunii Europene şi terţe, în vederea promovării şi asumării de către România a statutului de lider regional în domeniul prevenirii şi combaterii traficului de persoane Includerea pe agenda discuţiilor bilaterale cu statele din regiune a iniţiativei de dezvoltare de parteneriate strategice Număr de reuniuni bilaterale în care s-a abordat problematica parteneriatelor strategice în domeniu Octombrie 2016 MAE MAI
Încheierea de acorduri/protocoale de colaborare între instituţiile cu atribuţii în domeniu Număr de acorduri/protocoale încheiate Octombrie 2016 MAE MAI

Lista abrevierilor utilizate în text

ANITP Agenţia Naţională împotriva Traficului de Persoane
ANOFM Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă
ANPDCA Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie
ANPD Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Dizabilităţi
DESFB Departamentul pentru Egalitate de Şanse între Femei şi Bărbaţi
DCCO Direcţia de Combatere a Criminalităţii Organizate
DGASPC Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului
DIICOT Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism
DSP Direcţia de Sănătate Publică
EUROPOL Oficiul European de Poliţie
EUROJUST Organ al Uniunii Europene cu personalitate juridică instituit în scopul consolidării luptei împotriva formelor grave de criminalitate organizată
GIL Grup interministerial de lucru
IGI Inspectoratul General pentru Imigrări
IGJR Inspectoratul General al Jandarmeriei Române
IGPF Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră
IGPR Inspectoratul General al Poliţiei Române
IM Inspecţia Muncii
INTERPOL Organizaţia Internaţională de Poliţie Criminală
IPJ Inspectoratul de poliţie judeţean
IŞJ Inspectoratul şcolar judeţean
MAE Ministerul Afacerilor Externe
MAI Ministerul Afacerilor Interne
MECS Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice
MJ Ministerul Justiţiei
MMFPSPV Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice
MP Ministerul Public
MS Ministerul Sănătăţii
ONG Organizaţie neguvernamentală
SELEC Centrul de Aplicare a Legii în Sud-Estul Europei
SNITP Strategia naţională împotriva traficului de persoane
UE Uniunea Europeană


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 475/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 475 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Stimați solicitanți de împrumut. Te afli în vreo dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu unicul scop de a ajuta cei săraci și oamenii cu dificultăți financiare ale vieții. Dacă doriți să aplicați pentru un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma împrumutului necesară: Durata împrumutului: Numar de telefon mobil: Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 475/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu