E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 294 din 14 aprilie 1999

pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica si a Programului de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 1999

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 173 din 23 aprilie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 6 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 43/1998,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Programul de marketing si promovare turistica si Programul de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 1999, prevazute in anexele nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezenta hotarare.

               PRIM-MINISTRU
                RADU VASILE

                     Contrasemneaza:
                     p. Presedintele Autoritatii
                     Nationale pentru Turism,
                     Marius Dorin Anton,
                     vicepresedinte

                     Ministrul finantelor,
                     Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                           PROGRAMUL
    de marketing si promovare turistica pentru anul 1999

    Obiectivul general al programului
    Art. 1
    Programul de marketing si promovare turistica, denumit in continuare program, urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de vacante si calatorii pe piata turistica interna si internationala pentru anul 1999.

    Obiective specifice
    Art. 2
    Programul urmareste realizarea urmatoarelor obiective specifice:
    a) imbunatatirea imaginii produsului turistic romanesc pe pietele externe;
    b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai si mijloace de promovare a ofertei turistice romanesti si folosirea acestora in functie de specificul fiecarei piete externe;
    c) recastigarea pietelor turistice externe, partenere traditionale inainte de 1989, si castigarea altora noi;
    d) stimularea cererii turistice interne si internationale pentru vacante si calatorii in Romania.

    Continutul programului
    Art. 3
    Prin program se finanteaza:
    1. actiunile de promovare specifice pe piata interna si externa: participari la manifestari interne si internationale de profil (expozitii, burse, targuri), campanii publicitare in presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinte de presa pentru prezentarea destinatiei, a ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentantii mass-media, organizarea de seri romanesti, expozitii gastronomice, saptamani romanesti.
    In anul 1999 actiunile specifice de marketing si promovare turistica in strainatate se vor desfasura pe principalele 32 de piete turistice emitente din:
    - tarile Uniunii Europene;
    - tari din Europa Centrala si de Est: Federatia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
    - alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
    - tari din Asia de Vest (Israel) si din Asia de Sud-Est (Japonia, Hong Kong);
    - tari din America de Nord: S.U.A., Canada;
    2. realizarea de materiale de informare si promovare, si anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclama/amintiri/protocol;
    a) in domeniul tipariturilor:
    - retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pietele externe si pe piata interna;
    - tiparirea de noi titluri de prospecte ca urmare a rezultatelor cercetarilor de marketing;
    - editarea unui buletin trimestrial de informatii din turism;
    b) in domeniul materialelor destinate promovarii si informarii prin mijloace audiovizuale:
    - realizarea de filme pentru oferta turistica generala si pe segmente de piata, in functie de varietatea produselor turistice romanesti;
    - realizarea de casete audio-video, CD-ROM;
    - seturi de diapozitive, postere si fotodisplay;
    c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
    3. cofinantarea proiectelor de marketing si/sau de promovare turistica, in limita bugetului de 1.400.000 mii lei.
    Proiectele concrete de marketing si de promovare turistica vor fi cofinantate in proportie de maximum 40% din valoarea fiecaruia;
    4. alte actiuni pentru sustinerea si promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expeditie externa/interna etc.);
    5. investitii pentru deschiderea birourilor de promovare si informare turistica in Belgia, Japonia si Republica Ceha.

    Plafonul si structura programului
    Art. 4
    Plafonul si structura programului finantat din fondul special se prezinta astfel:

                                                             - mii lei -
 __________________________________________________________________________
|    |                                                       | % din total |
|____|_______________________________________________________|_____________|
|    |  TOTAL,                                    |25.800.000|    100,00   |
|    |  din care:                                 |          |             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
| I. | Actiuni de promovare specifice pe piata    |13.300.000|     51,55   |
|    | interna si externa,                        |          |             |
|    | din care:                                  |          |             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | 1. Piata interna:                          |   700.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - in tara                                  |   600.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - in diaspora                              |   100.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | 2. Pietele externe:                        |12.600.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - Uniunea Europeana                        | 9.000.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - Europa Centrala si de Est                |   700.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - alte tari europene                       |   400.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - Asia                                     | 1.400.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - America de Nord                          | 1.100.000|             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|II. | Realizarea materialelor de informare si de | 7.100.000|    27,51    |
|    | promovare turistica                        |          |             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|III.| Cofinantarea proiectelor de marketing      | 1.400.000|     5,42    |
|    | si de promovare turistica:                 |          |             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|    | - limita maxima de cofinantare:            |          |             |
|    |   40% din valoarea proiectului             |          |             |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|IV. | Alte actiuni pentru sustinerea si          |          |             |
|    | promovarea ofertei turistice (cheltuieli   |          |             |
|    | de expeditie externa/interna,              |          |             |
|    | concursuri cu premii etc.)                 | 1.500.000|     5,81    |
|____|____________________________________________|__________|_____________|
|V.  | Investitii pentru deschiderea birourilor   |          |             |
|    | de promovare si informare turistica in     |          |             |
|    | Belgia, Japonia si Republica Ceha          | 2.500.000|    9,68     |
|____|____________________________________________|__________|_____________|

    ANEXA 2

                        PROGRAMUL DE DEZVOLTARE
                 a produselor turistice pentru anul 1999

    Obiectivul general al programului
    Art. 1
    Programul de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 1999, denumit in continuare program, urmareste stimularea crearii de produse turistice noi, imbunatatirea si dezvoltarea celor existente. Programul este conceput astfel incat sa asigure sustinerea a cat mai multe proiecte de investitii in turism, respectiv extinderea industriei si pietei investitiilor turistice, in scopul cresterii contributiei sectorului turistic la realizarea produsului intern brut, la echilibrarea balantei comerciale, la crearea de noi locuri de munca si de surse de venit pentru populatie.
    Programul de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 1999 va contribui la:
    a) realizarea unor studii de oportunitati investitionale, de prefezabilitate/fezabilitate pentru zone cu potential turistic natural si cultural, partial valorificat sau nevalorificat, si lansarea produselor turistice specifice;
    b) incurajarea investitiilor societatilor comerciale, intreprinderilor mici si mijlocii si a asociatiilor familiale din turism prin credite si cofinantari pentru investitii in turism;
    c) realizarea de programe pentru imbunatatirea calitatii serviciilor in turism si testarea acestora prin Oficiul de Autorizare si Control in Turism.

    Obiective specifice
    Art. 2
    Prezentul program are in vedere urmatoarele obiective specifice:
    a) cresterea calitatii serviciilor turistice;
    b) crearea de noi locuri de munca in turism;
    c) cresterea veniturilor valutare din turism;
    d) crearea si reabilitarea de programe turistice pentru Romania;
    e) sprijinirea componentelor turistice de dezvoltare locala si regionala;
    f) stimularea parteneriatului dintre sectorul public si particular;
    g) cresterea eficientei utilizarii resurselor turistice, naturale si antropice.

    Continutul programului
    Art. 3
    Prin prezentul program se finanteaza:
    1. in proportie de 100%, studiile de prefezabilitate/fezabilitate/ oportunitati investitionale pentru zone cu potential turistic natural si cultural, partial valorificat sau nevalorificat, si de lansare a produselor turistice specifice in:
    - turismul montan;
    - turismul rural;
    - alte forme de turism (de aventura, ecoturism, agrement etc.);
    2. proiecte de investitii in turism prin acordarea de credite pe termen mediu, cu dobanda preferentiala egala cu rata inflatiei, si cofinantari pentru proiecte de investitii in:
    - turismul montan, in limita de 50% din valoarea investitiei;
    - turismul rural, in limita de 25% din valoarea investitiei;
    3. in proportie de 100%, programele pentru imbunatatirea calitatii serviciilor in turism;
    4. in proportie de 100%, controlul efectuat de catre Oficiul de Autorizare si Control in Turism asupra constituirii Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului.

    Plafonul si structura programului
    Art. 4
    Plafonul si structura programului finantat din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului, pentru formele de turism pentru care se aplica prezentele prevederi, sunt urmatoarele:

                                                                 - mii lei -
 __________________________________________________________________________
|    |                                                         % din total |
|____|_____________________________________________________________________|
|    | TOTAL,                                       |14.000.000|  100,00   |
|    | din care:                                    |          |           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
| I. | Studii de prefezabilitate/fezabilitate/      |          |           |
|    | oportunitati investitionale pentru zone cu   |          |           |
|    | potential turistic natural si cultural,      |          |           |
|    | partial valorificat sau nevalorificat, si de |          |           |
|    | lansare a produselor turistice specifice,    |          |           |
|    | din care:                                    | 2.000.000|   14,3    |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | a) turism montan                             | 1.000.000|           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | b) turism rural                              |   500.000|           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | c) alte forme de turism:                     |   500.000|           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | - de aventura                                |          |           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | - ecoturism                                  |          |           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | - de agrement                                |          |           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|II. | Acordarea de credite pe termen mediu,        |          |           |
|    | cu dobanda preferentiala egala cu rata       |          |           |
|    | inflatiei, pentru proiecte de investitii in  |          |           |
|    | turism si cofinantari pentru proiecte de     |          |           |
|    | investitii in:                               |10.000.000|   71,42   |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | a) turismul montan                           | 2.000.000|           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|    | b) turismul rural                            | 8.000.000|           |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|III.| Programe pentru imbunatatirea calitatii      |          |           |
|    | serviciilor turistice si testarea acestora   | 1.000.000|   7,14    |
|____|______________________________________________|__________|___________|
|IV. | Controlul constituirii Fondului special      |          |           |
|    | pentru promovarea si dezvoltarea turismului  | 1.000.000|   7,14    |
|____|______________________________________________|__________|___________|

    Criterii de eligibilitate a investitiilor
    Art. 5
    Studiile de prefezabilitate/fezabilitate/oportunitati investitionale pentru zone cu potential turistic natural si cultural, partial valorificat sau nevalorificat, si de lansare a produselor turistice specifice vor fi selectate avandu-se in vedere obiectivele "Strategiei de dezvoltare a turismului pe termen mediu si lung", coroborate cu obiectivele de investitii strategice din domeniile de activitate cu influenta pentru turism (transporturi, telecomunicatii, lucrari edilitare de interes national etc.).
    Art. 6
    Proiectele de investitii in turism pentru care se solicita sprijin din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului, sub forma de subventionare partiala a dobanzii, cofinantare si credite, trebuie sa aiba in vedere si sa urmareasca:
    - crearea, imbunatatirea, reabilitarea sau dezvoltarea formelor de turism precizate la art. 3 pct. 2;
    - prezentarea impactului economic al proiectului asupra dezvoltarii turismului in comunitatea locala respectiva si asupra dezvoltarii economico-sociale locale in general;
    - integrarea in dezvoltarea viitoare a localitatii/judetului;
    - descrierea produsului/produselor turistice; rezultat/rezultate ca urmare a realizarii proiectului cum raspunde/raspund acesta/acestea la cerintele pietei interne si externe;
    - sa demonstreze ca solicita un buget realist, optim si fezabil, in care diferitele stagii ale implementarii, eficientei si viabilitatii initiativei de dezvoltare sunt clar prezentate;
    - sa previzioneze pentru proiectele complexe, de mare intindere regionala, si autosustinerea pe termen lung, mai ales pentru a doua etapa a realizarii acestora;
    - sa prezinte cu exactitate obiectivele proiectului, fezabile pe termen lung, cu rezultatele aferente, cu accent pe cele care vor contribui la dezvoltarea locala/regionala.
    Art. 7
    Persoanele juridice sau fizice, care pot solicita subventionarea dobanzii la creditele investitionale in turism din Fondul special pentru promovarea si dezvoltarea turismului destinat Programului de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 1999, sunt prevazute in Hotararea Guvernului nr. 511/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind constituirea si utilizarea Fondului special pentru promovarea si dezvoltarea turismului.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 294/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 294 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu