Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.270 din 03.04.2012

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a comitetelor de bazin
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 242 din 10 aprilie 2012



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 47 alin. (11) din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a comitetelor de bazin, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 1.212/2000 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a comitetelor de bazin, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 11 decembrie 2000, se abrogă. PRIM-MINISTRU MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU Contrasemnează: Ministrul mediului şi pădurilor, László Borbély Ministrul administraţiei şi internelor, Gabriel Berca Ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Cristian Petrescu Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Stelian Fuia Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Alexandru Nazare Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri, Lucian Nicolae Bode Ministrul apărării naţionale, Gabriel Oprea Ministrul sănătăţii, Ritli Ladislau Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, Cătălin Ovidiu Baba Ministrul afacerilor externe, Cristian Diaconescu Ministrul afacerilor europene, Leonard Orban ANEXĂREGULAMENT de organizare şi funcţionare a comitetelor de bazin Capitolul IOrganizarea şi funcţionarea comitetelor de bazin Articolul 1(1) Comitetul de bazin, denumit în continuare comitet, este format din maximum 21 de membri numiţi în condiţiile legii.(2) Comitetul este condus de un preşedinte şi un vicepreşedinte, aleşi prin vot deschis din rândul membrilor, cu majoritatea simplă a membrilor comitetului, pentru o perioadă de 4 ani; preşedintele şi vicepreşedintele pot fi realeşi după expirarea perioadei de 4 ani, dacă îndeplinesc condiţiile necesare în vederea menţinerii calităţii de membru al comitetului.(3) Comitetul de bazin are un secretariat tehnic permanent, format din 3-5 persoane, asigurat de administraţia bazinală de apă a bazinului hidrografic respectiv.(4) Componenţa numerică şi nominală a secretariatului tehnic permanent se aprobă de comitet, la propunerea Administraţiei Naţionale „Apele Române“, prin administraţia bazinală de apă a bazinului hidrografic respectiv. Articolul 2(1) Comitetul este compus din:a)2 reprezentanţi ai autorităţii publice centrale din domeniul apelor şi protecţiei mediului, dintre care unul din structura centrală a acesteia şi unul numit din cadrul agenţiilor pentru protecţia mediului din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; b)un reprezentant al direcţiilor de sănătate publică ale judeţelor din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv, numit de către Institutul Naţional de Sănătate Publică; c)2 primari de municipii şi un primar de oraş sau comună, aleşi de primarii localităţilor din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; d)un reprezentant desemnat de organizaţiile neguvernamentale cu sediul în bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; e)un prefect din bazinul hidrografic respectiv, numit de autoritatea publică centrală din domeniul administraţiei şi internelor; f)preşedinţii tuturor consiliilor judeţene din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; g)3 reprezentanţi ai utilizatorilor de apă din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv, în funcţie de cerinţa de apă şi de impactul apelor uzate evacuate asupra resurselor de apă; h)2 reprezentanţi ai Administraţiei Naţionale „Apele Române“, respectiv ai administraţiei bazinale de apă, recomandaţi de conducerea acesteia; i)un reprezentant din cadrul comisariatelor judeţene de protecţie a consumatorilor din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv, recomandat de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. (2) Nominalizarea, respectiv alegerea membrilor prevăzuţi la alin. (1) se vor face în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament.(3) Calitatea de membru al comitetului poate înceta în timpul exercitării mandatului funcţiei pe care o reprezintă, la solicitarea scrisă a instituţiilor care au făcut nominalizarea.(4) Reprezentanţii autorităţilor administraţiei publice locale aleşi în comitet vor funcţiona în cadrul acestuia numai pe durata exercitării mandatului funcţiei pe care o reprezintă.(5) Mandatul membrilor nominalizaţi/aleşi sau recomandaţi ai comitetului se desfăşoară pe o perioadă de 4 ani de la numire sau alegere, dacă îndeplinesc condiţiile necesare în vederea menţinerii calităţii de membru al comitetului.(6) Cu două luni înainte de expirarea mandatului, secretariatul tehnic permanent are obligaţia să solicite instituţiilor reprezentate în comitet nominalizarea/alegerea sau recomandarea ori, după caz, reconfirmarea nominalizărilor membrilor. Articolul 3(1) În cadrul aceluiaşi comitet, prefectul şi primarii aleşi vor proveni din unităţi administrativ-teritoriale diferite.(2) În cazul districtelor bazinelor hidrografice cu mai puţin de 3 judeţe, 2 dintre membrii comitetului prevăzuţi la alin. (1) vor putea proveni din acelaşi judeţ. Articolul 4(1) Comitetul îşi desfăşoară activitatea prin şedinţe de lucru şi dezbateri publice.(2) Anual se desfăşoară cel puţin două şedinţe de lucru, comitetul putându-se întruni în şedinţe de lucru şi dezbateri publice ori de câte ori este necesar.(3) Locul de desfăşurare a şedinţelor de lucru poate fi stabilit la sediul oricărei instituţii publice de pe teritoriul bazinului/spaţiului hidrografic respectiv, în spaţiul pus la dispoziţie, în condiţiile legii.(4) În situaţiile în care autoritatea publică centrală din domeniul apelor şi protecţiei mediului solicită convocarea comitetului, aceasta se realizează în termen de 30 de zile de la primirea solicitării.(5) Data, locul de desfăşurare şi ordinea de zi ale şedinţelor de lucru şi ale dezbaterilor publice sunt anunţate public cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de desfăşurarea acestora.(6) Membrii comitetului sunt convocaţi individual.(7) Şedinţele de lucru ale comitetului sunt legal constituite dacă se desfăşoară în prezenţa a cel puţin două treimi din numărul total al membrilor.(8) Adoptarea deciziilor în cadrul şedinţelor comitetului se face cu votul majorităţii simple a membrilor prezenţi. În caz de egalitate votul preşedintelui este hotărâtor.(9) Fiecare membru al comitetului are dreptul la un singur vot. Articolul 5(1) Procesele-verbale ale fiecărei şedinţe de lucru sunt semnate de membrii comitetului şi sunt puse la dispoziţia persoanelor interesate, pentru consultare, o perioadă de 30 de zile de la data întocmirii acestora.(2) În cazul proceselor-verbale încheiate cu observaţii se vor întocmi note justificative pentru susţinerea observaţiilor ce vor fi transmise Secretariatului tehnic permanent cu cel puţin 3 zile înaintea datei desfăşurării şedinţei, în vederea analizării şi soluţionării lor de către membrii comisiei. Articolul 6(1) Comitetul poate decide constituirea de grupuri de lucru formate din membrii comitetului, care pot fi împuternicite să examineze anumite probleme înainte de a fi supuse discuţiei acestuia.(2) Grupurile de lucru aleg din rândul membrilor lor un preşedinte şi raportorii şi pot apela la alţi experţi, după caz, potrivit reglementărilor în vigoare. Articolul 7(1) Preşedintele comitetului are următoarele atribuţii principale:a)convoacă, deschide, conduce şi suspendă şedinţele comitetului; b)la deschiderea şedinţelor verifică dacă sunt prezenţi membrii comitetului, astfel încât să se poată adopta decizii; c)aduce la cunoştinţa comitetului ordinea de zi şi o supune aprobării; d)asigură buna desfăşurare a şedinţelor, conduce dezbaterile, dă cuvântul, pune întrebările, supune hotărârii comitetului propunerile sau amendamentele, anunţă rezultatele scrutinelor; e)supune aprobării comitetului proiectul procesului-verbal al şedinţei; f)transmite în scris secretariatului tehnic permanent sarcinile stabilite de comitet, în vederea ducerii acestora la îndeplinire; g)semnează deciziile comitetului, care urmează să fie comunicate de secretariatul tehnic permanent persoanelor fizice şi juridice care răspund de îndeplinirea acestora; h)dispune măsuri pentru ca toate sarcinile şi metodologiile stabilite de comitet să fie adoptate în conformitate cu prevederile legale; i)dispune măsuri pentru efectuarea bilanţurilor privind starea resurselor de apă şi pentru protecţia împotriva inundaţiilor. (2) În absenţa preşedintelui, atribuţiile acestuia sunt preluate de vicepreşedinte. Articolul 8(1) Secretariatul tehnic permanent este subordonat comitetului şi are drept atribuţie principală îndeplinirea sarcinilor şi responsabilităţilor stabilite de comitet privind colectarea, analizarea şi raportarea informaţiilor necesare în vederea executării atribuţiilor comitetului, precum şi transmiterea deciziilor părţilor interesate.(2) Personalul secretariatului tehnic permanent este subordonat comitetului numai în ceea ce priveşte sarcinile stabilite de acesta.(3) Sediul secretariatului tehnic permanent se stabileşte prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale din domeniul apelor.(4) Secretariatul tehnic permanent are următoarele atribuţii:a)pune la dispoziţia comitetului documentele necesare acestuia, în vederea adoptării deciziilor; b)participă fără drept de vot la şedinţele comitetului; c)are acces, în numele comitetului, la informaţiile şi resursele de la orice instituţie publică, potrivit prevederilor art. 47 alin. (10) din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare, prin aceasta înţelegându-se că va primi sprijin în legătură cu informaţiile, rapoartele şi auditurile pe care le consideră necesare, precum şi în legătură cu spaţiul necesar pentru desfăşurarea şedinţelor de lucru şi a dezbaterilor publice; d)pregăteşte corespondenţa legată de activitatea curentă a comitetului, în conformitate cu deciziile luate de acesta şi transmise de preşedinte; e)răspunde întrebărilor sau solicitărilor persoanelor interesate, în orice problemă care face obiectul atribuţiilor comitetului, cu excepţia celor în legătură cu care comitetul nu a adoptat încă o decizie; f)asigură pregătirea şi organizarea şedinţelor de lucru ale comitetului, a dezbaterilor publice, precum şi a altor acţiuni iniţiate de comitet; g)asigură întocmirea proceselor-verbale ale fiecărei şedinţe de lucru şi ale dezbaterilor publice; h)elaborează proiectele programului de lucru anual şi al fondurilor necesare în vederea desfăşurării activităţilor comitetului şi le supune aprobării acestuia; i)răspunde de modul de gestionare a resurselor financiare ale comitetului şi a celor alocate activităţii sale; j)propune comitetului numirea sau înlocuirea membrilor săi; k)pune documente la dispoziţia publicului în numele comitetului, prin intermediul paginii web a Administraţiei Naţionale „Apele Române“, respectiv a administraţiei bazinale de apă la nivelul căreia comitetul îşi desfăşoară activitatea, pe parcursul unei perioade de cel puţin 6 luni. (5) Documentele prevăzute la alin. (4) lit. k) sunt următoarele:a)un calendar şi un program de lucru, incluzând procedura de consultare, cu cel puţin 3 ani înainte de data prevăzută pentru aprobarea schemei directoare actualizate; b)o sinteză a problemelor care există în bazin în domeniul gospodăririi apelor, cu cel puţin 2 ani înainte de data prevăzută pentru aprobarea schemei directoare actualizate; c)proiectul schemei directoare, cu cel puţin un an înainte de data prevăzută pentru aprobarea schemei directoare actualizate; d)la cerere, documentele de referinţă şi informaţiile utilizate la elaborarea proiectului schemelor directoare. Capitolul IIAtribuţiile comitetelor Articolul 9Comitetele au următoarele atribuţii principale: a)avizează componentele schemelor directoare, inclusiv programele de măsuri pentru atingerea obiectivelor din schemele directoare şi realizarea lucrărilor, instalaţiilor şi amenajărilor de gospodărire a apelor; b)colaborează pentru elaborarea şi actualizarea componentelor schemei directoare a bazinului hidrografic respectiv cu reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale, ai consiliilor judeţene, consiliilor locale, unităţilor industriale şi din agricultură, precum şi ai institutelor de cercetare, care au obligaţia de a comunica toate informaţiile utile aflate în competenţa lor; c)urmăresc implementarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 80/2011 pentru aprobarea Planului naţional de management aferent porţiunii din bazinul hidrografic internaţional al fluviului Dunărea care este cuprinsă în teritoriul României, precum şi a master planurilor elaborate în cadrul Programului operaţional sectorial mediu, corelate cu prevederile Legii nr. 171/1997 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - secţiunea a II-a „Apă“, cu modificările ulterioare; d)colaborează cu unităţile teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Îmbunătăţiri Funciare, ale Societăţii Comerciale de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale Hidroelectrica - S.A. Bucureşti şi ale Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva şi cu alţi deţinători de construcţii hidrotehnice cu rol de apărare împotriva inundaţiilor şi cu rol în crearea condiţiilor de transport naval, pentru elaborarea planului de amenajare a bazinului hidrografic; e)avizează planurile de prevenire a poluărilor accidentale şi de înlăturare a efectelor lor, elaborate în funcţie de condiţiile bazinului/spaţiului hidrografic respectiv; f)aprobă schemele locale de amenajare şi de gospodărire a apelor, pe care le integrează în schemele directoare, şi stabilesc priorităţile tehnice şi financiare; g)avizează, înaintea manifestării deficitelor de apă, planurile de restricţii şi de folosire a apelor în perioade deficitare, care sunt elaborate de administraţia bazinală de apă din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; h)propun, dacă este necesar, normative cu valori-limită de încărcare mai severe decât cele prevăzute de reglementările specifice în vigoare, pentru evacuări de ape uzate, în vederea conformării cu obiectivele de calitate a apelor; i)aprobă/avizează încadrarea în clase de calitate a corpurilor de apă din bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; j)propun revizuirea normelor şi standardelor din domeniul gospodăririi apelor şi, în caz de necesitate, propun elaborarea de norme de calitate a apei evacuate, proprii bazinului hidrografic; k)avizează lista zonelor protejate şi măsurile de reconstrucţie ecologică a zonelor propuse în acest scop; l)avizează lista cu lucrările de reîmpădurire ce vor fi promovate în bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; m)avizează lista cu lucrările de protecţie antierozională ce vor fi promovate în bazinul/spaţiul hidrografic respectiv; n)recomandă autorităţilor locale, în funcţie de prioritatea şi urgenţa realizării lucrărilor necesare, în special a celor de utilitate publică, legate de întreţinerea albiilor, a lucrărilor de protecţie împotriva inundaţiilor şi de prevenire a riscului la inundaţii, modul de asigurare a surselor financiare de la bugetele locale; o)participă la deciziile privind formarea şi utilizarea fondului pentru amenajarea şi întreţinerea lucrărilor de apărare împotriva inundaţiilor, potrivit metodologiei prevăzute la art. 34 alin. (2) din Legea nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare; p)avizează hărţile de hazard şi hărţile de risc la inundaţii; q)avizează planurile de management al riscului la inundaţii; r)asigură informarea publicului privind acţiunile organizate cu cel puţin 30 de zile înainte de data desfăşurării acestora; s)asigură consultarea utilizatorilor de apă, riveranilor şi publicului şi încurajarea participării active a acestora la luarea deciziilor în domeniul gospodăririi apelor, conform prevederilor Legii nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare; ş)asigură dezbateri şi audieri publice asupra tuturor problemelor propuse spre aprobare; t)asigură accesul publicului la dezbaterile sau audierile publice şi documentele lor oficiale; ţ)se îngrijesc să faciliteze o informare continuă a publicului, să favorizeze sensibilizarea şi educarea pe probleme de gospodărire a apelor, prin organizarea de dezbateri, mese rotunde, întâlniri cu factorii interesaţi pe anumite probleme care ţin de competenţa acestuia. În acest sens, comitetul poate stabili convenţii de parteneriat cu colectivităţile locale, asociaţii sau cu instituţii de învăţământ; u)cooperează cu Comitetul Ministerial pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul autorităţii publice centrale din domeniul apelor, cu Administraţia Naţională „Apele Române“ şi cu alte organisme similare, după caz, cu privire la planurile şi regulamentele de apărare împotriva inundaţiilor; v)avizează regulamentele de exploatare bazinală elaborate de administraţiile bazinale de apă din cadrul Administraţiei Naţionale „Apele Române“; w)analizează implementarea Planului de acţiune pentru protecţia apelor împotriva poluării cu nitraţi din surse agricole, a Codului de bune practici agricole şi a Programului de acţiune pentru zonele vulnerabile la nitraţi, elaborate potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 964/2000 privind aprobarea Planului de acţiune pentru protecţia apelor împotriva poluării cu nitraţi proveniţi din surse agricole, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordinului ministrului mediului şi gospodăririi apelor şi al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 296/216/2005 privind aprobarea Programului-cadru de acţiune tehnic pentru elaborarea programelor de acţiune în zone vulnerabile la poluarea cu nitraţi din surse agricole; x)au acces la informaţiile şi resursele oricărei instituţii publice, conform prevederilor legale în vigoare, prin aceasta înţelegându-se că vor primi sprijin în legătură cu informaţiile, rapoartele şi auditurile pe care le consideră necesare, precum şi în legătură cu spaţiul necesar în vederea desfăşurării şedinţelor de lucru şi a dezbaterilor publice. Articolul 10În exercitarea atribuţiilor ce le revin, comitetele pot întreprinde următoarele demersuri: a)analizează şi dezbat orice aspecte noi privind cantitatea, calitatea şi folosirea apei, care pot apărea în bazinul/spaţiul hidrografic respectiv, inclusiv transferuri interbazinale de debite; b)constituie subcomitete formate din specialişti, pentru informarea, consultarea şi educarea utilizatorilor de apă din bazinele/spaţiile hidrografice; c)solicită, dacă se consideră necesar, de la unităţile de gospodărire comunală, Administraţia Naţională „Apele Române“, utilizatori şi de la evacuatorii de ape uzate întocmirea de audituri independente privind calitatea resurselor de apă, starea tehnică şi funcţionarea sistemelor de canalizare-epurare la parametrii avizaţi. Articolul 11În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament, Ministerul Mediului şi Pădurilor va solicita structurilor implicate numele membrilor nominalizaţi sau aleşi, după caz, în comitete.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 270/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 270 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu