E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1340 din 27 decembrie 2001

privind organizarea si functionarea Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 37 din 21 ianuarie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 42 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat, denumita in continuare ISCIR, este organ de specialitate cu personalitate juridica in subordinea Ministerului Industriei si Resurselor, avand ca principal obiect de activitate asigurarea in numele statului a protectiei utilizatorilor si siguranta in functionare pentru instalatiile, aparatele, componentele, dispozitivele de siguranta si mijloacele de control, prevazute in anexa nr. 1.
    (2) Sediul ISCIR este in municipiul Bucuresti, Str. Fluviului nr. 16, sectorul 1.
    (3) Patrimoniul este constituit din patrimoniul ISCIR si patrimoniul inspectiilor teritoriale din structura sa, unitati fara personalitate juridica prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 2
    Pentru realizarea obiectului sau de activitate ISCIR are urmatoarele competente:
    a) asigura in numele statului controlul respectarii prevederilor legale din domeniul sau de activitate, prin supraveghere tehnica, control si verificari in functionare, precum si prin supravegherea pietei pentru instalatiile si aparatele prevazute in anexa nr. 1;
    b) elaboreaza prescriptii tehnice in aplicarea reglementarilor din domeniul sau de activitate, cu respectarea prevederilor Legii nr. 608/2001 privind evaluarea conformitatii produselor;
    c) evalueaza conformitatea instalatiilor, aparatelor, dispozitivelor de siguranta, materialelor si a mijloacelor de control din domeniul sau de activitate;
    d) expertizeaza si evalueaza cauzele si efectele privind accidentele si avariile din domeniul sau de activitate;
    e) constata nerespectarea dispozitiilor legale in domeniul sau de activitate si aplica sanctiuni contraventionale, dupa caz.
    Art. 3
    (1) In realizarea obiectului sau de activitate ISCIR are urmatoarele atributii principale:
    a) elaboreaza strategii si programe de dezvoltare privind activitatea ISCIR;
    b) elaboreaza, actualizeaza si publica prescriptii tehnice privind proiectarea, omologarea, construirea, montarea, repararea, intretinerea, exploatarea, transportul, depozitarea, manipularea si verificarea instalatiilor, aparatelor, componentelor, dispozitivelor de siguranta, materialelor si mijloacelor de control, precum si prescriptii tehnice privind examinarea si autorizarea sudorilor, a personalului care executa examinari nedistructive si a personalului de exploatare pentru instalatiile prevazute in anexa nr. 1. Prescriptiile tehnice se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I;
    c) autorizeaza, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice, capabilitatea agentilor economici care proiecteaza, construiesc sau monteaza instalatii, aparate, componente sau dispozitive de siguranta din domeniul sau de activitate;
    d) autorizeaza, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice, capabilitatea agentilor economici care repara, controleaza prin mijloace distructive si nedistructive, intretin sau verifica instalatii, aparate, componente sau dispozitive de siguranta din domeniul sau de activitate;
    e) autorizeaza, in conformitate cu prescriptiile tehnice, laboratoarele si standurile unde se executa incercari in vederea omologarii instalatiilor si aparatelor, inclusiv a dispozitivelor de siguranta din domeniul sau de activitate;
    f) autorizeaza punerea in functiune si functionarea instalatiilor si aparatelor din domeniul sau de activitate, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice;
    g) autorizeaza sudorii, personalul care executa examinari nedistructive, precum si personalul de exploatare - fochisti, laboranti chimia apei, macaragii, liftieri si alte categorii de personal stabilite prin prescriptiile tehnice;
    h) evalueaza conformitatea instalatiilor, aparatelor, componentelor, materialelor, dispozitivelor de siguranta si a mijloacelor de control aferente acestora, precum si a procedurilor de sudura, in conformitate cu cerintele prescriptiilor tehnice sau, dupa caz, cu cerintele reglementarilor tehnice prevazute in Legea nr. 608/2001, pentru domeniul sau de activitate;
    i) verifica respectarea prevederilor legale privind lucrarile de constructii si montaj pentru dotari tehnologice industriale in domeniul sau de activitate;
    j) efectueaza verificari tehnice, periodice si inopinate pentru instalatiile si aparatele aflate in functiune, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice, si interzice functionarea acestora atunci cand constata ca nu sunt indeplinite prevederile acestor prescriptii;
    k) realizeaza supravegherea tehnica pentru activitatile, personalul, instalatiile, aparatele, dispozitivele de siguranta, materialele si mijloacele de control pe care le-a autorizat si decide, dupa caz, mentinerea sau retragerea autorizarilor acordate;
    l) realizeaza supravegherea pietei in domeniul sau de activitate;
    m) cerceteaza avariile si accidentele la instalatii si aparate supuse controlului ISCIR, evalueaza si expertizeaza cauzele, modul in care s-au produs si efectele rezultate si dispune masurile ce se impun privind siguranta in functionare a acestora, dupa caz;
    n) organizeaza si participa la cursuri pentru autorizare, specializare si formare profesionala in domeniul sau de activitate;
    o) deruleaza programe si campanii de informare in domeniul sau de activitate, in scopul cresterii sigurantei in functionare a instalatiilor, aparatelor, componentelor, dispozitivelor de siguranta, materialelor si a mijloacelor de control;
    p) participa la elaborarea de standarde nationale in domeniul sau de activitate;
    q) elaboreaza si supune aprobarii ministrului industriei si resurselor proiectul listei cuprinzand tarifele pentru lucrarile din competenta ISCIR;
    r) editeaza si publica periodic Buletinul de informare tehnica (BIT) si alte materiale specifice domeniului, in scopul realizarii sigurantei in functionare si al prevenirii accidentelor si avariilor;
    s) colaboreaza cu institutii similare si cu organisme din alte tari, stabileste si incheie cu acestea, in conditiile legii, conventii si protocoale de recunoastere reciproca, reprezinta interesele Romaniei in organizatii si institutii internationale, in domeniul sau de activitate, in calitate de membru observator sau de membru cu drepturi depline;
    t) coordoneaza si deruleaza programe la nivel national cu finantare interna si/sau internationala.
    (2) ISCIR indeplineste orice alte atributii stabilite potrivit legii pentru domeniul sau de activitate.
    Art. 4
    (1) Structura organizatorica a ISCIR este prevazuta in anexa nr. 3.
    (2) In cadrul ISCIR se organizeaza 3 unitati cu activitati distincte, dupa cum urmeaza:
    a) ISCIR-INSPECT care cuprinde departamentul "Supraveghere tehnica si verificare in functionare" si departamentul "Prescriptii tehnice", avand in subordine inspectii teritoriale;
    b) ISCIR-CERT care cuprinde departamentele pentru evaluarea conformitatii si certificarea produselor si sistemelor de management al calitatii;
    c) ISCIR-SP care cuprinde departamentul "Supraveghere piata", avand in subordine inspectii teritoriale.
    (3) Salarizarea personalului ISCIR se realizeaza potrivit reglementarilor in vigoare aplicate institutiilor publice finantate integral din venituri extrabugetare.
    Art. 5
    (1) ISCIR este condusa de un inspector de stat sef, numit prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
    (2) Inspectorul de stat sef reprezinta ISCIR in raporturile cu ministerele, cu celelalte organisme de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, precum si cu persoane juridice din tara si din strainatate.
    (3) In exercitarea atributiilor sale inspectorul de stat sef emite ordine. Ordinele de interes general se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (4) Inspectorul de stat sef numeste prin ordin inspectorul de stat sef adjunct, directorii, inspectorii sefi de departamente si inspectorii sefi ai inspectiilor teritoriale.
    (5) Inspectorul de stat sef poate da imputerniciri de reprezentare si delegare de competenta si altor persoane din cadrul ISCIR.
    (6) In cadrul structurii ISCIR, prin ordin al inspectorului de stat sef, se pot organiza servicii, birouri, laboratoare, compartimente si subunitati necesare realizarii obiectului sau de activitate.
    Art. 6
    Functionarea si atributiile inspectiilor si unitatilor din structura ISCIR se stabilesc prin Regulamentul de organizare si functionare a ISCIR, care se aproba prin ordin al inspectorului de stat sef.
    Art. 7
    (1) In vederea indeplinirii atributiilor sale ISCIR colaboreaza cu ministerele si cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale.
    (2) ISCIR are dreptul de a solicita informatii si documente de la persoane fizice sau juridice care proiecteaza, construiesc, monteaza, repara, intretin, detin, exploateaza si comercializeaza instalatii, aparate, componente, dispozitive de siguranta, materiale si mijloace de control, prevazute in anexa nr. 1.
    (3) ISCIR are dreptul de acces in spatiile de proiectare, productie, incercari, verificare finala si depozitare a aparatelor si instalatiilor, precum si in locurile in care acestea sunt utilizate.
    (4) Pentru realizarea expertizelor privind avariile si accidentele din domeniul sau de activitate ISCIR asigura personalul de specialitate necesar si suporta toate cheltuielile cu deplasarea, cazarea si diurna acestora. In cazul in care este necesara efectuarea de analize sau expertize in laboratoare ori in alte institutii similare, cheltuielile se suporta de persoana fizica sau juridica care solicita analiza, expertiza sau punctul de vedere al ISCIR.
    Art. 8
    ISCIR are obligatia de a inainta catre Ministerul Industriei si Resurselor rapoarte trimestriale si informari periodice, dupa caz, privind activitatea proprie.
    Art. 9
    (1) Finantarea activitatii ISCIR se asigura integral din venituri extrabugetare, potrivit legii. Veniturile se realizeaza din tarife percepute pentru activitatea de supraveghere tehnica, verificare in functionare si control, precum si din orice alte activitati cu caracter specific prestate de ISCIR.
    (2) Tarifele se propun de catre ISCIR si se aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
    Art. 10
    (1) ISCIR intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli care se aproba de ministrul industriei si resurselor, in conditiile legii.
    (2) Activitatea de supraveghere a pietei este finantata din veniturile ISCIR - INSPECT. Fondurile necesare pentru sustinerea acestei activitati se prevad special, la inceput de an, in bugetul de venituri si cheltuieli al ISCIR, ele urmand sa fie folosite separat si numai in acest scop.
    (3) Disponibilitatile banesti aflate in conturile ISCIR la finele anului se reporteaza si se utilizeaza de aceasta in anul urmator.
    Art. 11
    Pentru activitatile specifice ISCIR dispune de un parc auto propriu conform normativului prevazut in anexa nr. 4.
    Art. 12
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul industriei si resurselor,
                         Mihai Berinde,
                         secretar de stat

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                    DOMENII SUPUSE REGLEMENTARILOR ISCIR

    A. Instalatii sub presiune, instalatii de ridicat si aparate consumatoare de combustibil clasice, supuse regimului de verificare tehnica
    1. Cazane de abur, de apa calda sau fierbinte si similare
    2. Recipiente care lucreaza sub presiune
    3. Conducte pentru fluide sub presiune
    4. Macarale, mecanisme de ridicat, ascensoare, instalatii de transport pe cablu, instalatii de ridicat pe plan inclinat
    5. Sobe sau alte aparate de incalzit, in uz neindustrial, alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos
    6. Aparate de gatit si pentru incalzirea apei si similare, in uz neindustrial sau colectiv, alimente cu combustibil solid, lichid sau gazos
    7. Arzatoare pentru combustibil solid, lichid sau gazos
    8. Dispozitivele de siguranta pentru instalatiile si aparatele prevazute la pct. 1 - 7 inclusiv
    9. Aparatura si instalatii de automatizare aferente echipamentelor si instalatiilor prevazute la pct. 1 - 8 inclusiv.

    B. Instalatii sub presiune, instalatii de ridicat si componente din cadrul obiectivelor si instalatiilor nucleare, supuse regimului de verificare tehnica
    1. Generatoare de abur, apa calda sau fierbinte, inclusiv corpul reactorului
    2. Recipiente care lucreaza sub presiune
    3. Conducte de abur si apa, precum si pentru alte lichide, vapori si gaze tehnice uscate sau umede
    4. Pompe
    5. Armaturi
    6. Suporturile elementelor sub presiune
    7. Macarale, poduri rulante si mecanisme de ridicat
    8. Ascensoare
    9. Dispozitivele de siguranta pentru instalatiile prevazute la pct. 1, 2, 3, 7 si 8.

    C. Materiale folosite la construirea, montarea, exploatarea, repararea si verificarea instalatiilor si aparatelor, precum si mijloace de control, supuse regimului special de verificare tehnica
    1. Produse din metale feroase, neferoase si materiale nemetalice - table, tevi, tuburi, profiluri, forjate, turnate, semifabricate pentru organe de asamblare
    2. Materiale pentru sudura - electrozi, sarme, fluxuri, materiale pentru brazare
    3. Radiofilme pentru radiografie industriala
    4. Lichide penetrante - degresanti, penetranti, emulgatori, developanti
    5. Pulberi magnetice pentru examinari nedistructive
    6. Materiale folosite pentru tratarea agentilor termici - mase schimbatoare de ioni, agenti de alcalinizare si similare
    7. Mijloace de control manuale, semiautomate sau automate pentru examinari, masuratori si incercari nedistructive prin radiografie, ultrasunete, lichide penetrante, pulberi magnetice, curenti turbionari, emisie acustica, precum si accesoriile necesare executarii lucrarilor respective
    8. Detectoare pentru examinarile de etanseitate, precum si accesoriile acestora

    ANEXA 2

                 INSPECTII TERITORIALE ALE ISCIR

________________________________________________________________
Nr.
crt. Denumirea inspectiei teritoriale    Raza de activitate
________________________________________________________________
  1. IT ISCIR Bacau                      - Judetul Bacau
     IT ISCIR SP Bacau                   - Judetul Neamt
  2. IT ISCIR Brasov                     - Judetul Brasov
     IT ISCIR SP Brasov                  - Judetul Covasna
  3. IT ISCIR Bucuresti                  - Municipiul Bucuresti
     IT ISCIR SP Bucuresti               - Judetul Ilfov
                                         - Judetul Giurgiu
                                         - Judetul Ialomita
                                         - Judetul Teleorman
                                         - Judetul Calarasi
  4. IT ISCIR Cluj-Napoca                - Judetul Cluj
     IT ISCIR SP Cluj-Napoca             - Judetul Maramures
                                         - Judetul Bistrita
                                         - Judetul Salaj
  5. IT ISCIR Constanta                  - Judetul Constanta
     IT ISCIR SP Constanta               - Judetul Tulcea
  6. IT ISCIR Craiova                    - Judetul Dolj
     IT ISCIR SP Craiova                 - Judetul Gorj
                                         - Judetul Mehedinti
                                         - Judetul Olt
  7. IT ISCIR Galati                     - Judetul Galati
     IT ISCIR SP Galati                  - Judetul Braila
                                         - Judetul Vrancea
  8. IT ISCIR Iasi                       - Judetul Iasi
     IT ISCIR SP Iasi                    - Judetul Vaslui
  9. IT ISCIR Oradea                     - Judetul Bihor
     IT ISCIR SP Oradea                  - Judetul Satu Mare
 10. IT ISCIR Pitesti                    - Judetul Arges
     IT ISCIR SP Pitesti                 - Judetul Valcea
 11. IT ISCIR Ploiesti                   - Judetul Prahova
     IT ISCIR SP Ploiesti                - Judetul Buzau
                                         - Judetul Dambovita
 12. IT ISCIR Sibiu                      - Judetul Sibiu
     IT ISCIR SP Sibiu                   - Judetul Alba
                                         - Judetul Hunedoara
 13. IT ISCIR Suceava                    - Judetul Suceava
     IT ISCIR SP Suceava                 - Judetul Botosani
 14. IT ISCIR Targu Mures                - Judetul Mures
     IT ISCIR SP Targu Mures             - Judetul Harghita
 15. IT ISCIR Timisoara                  - Judetul Timis
     IT ISCIR SP Timisoara               - Judetul Arad
                                         - Judetul Caras-Severin
________________________________________________________________

    ANEXA 3

    INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR,
    RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT - ISCIR

                                        _______________________
                                       | INSPECTOR DE STAT SEF |
                                       |_______________________|
                                                    |     _____________________
                                                    |    |INSPECTOR DE STAT SEF|
                     _________________________      |____|        ADJUNCT      |
                    |       AUDIT INTERN      |_____|    |_____________________|
                    |_________________________|     |        _________________
                                                    |_______| OFICIUL JURIDIC |
                                                    |       |_________________|
           _________________________________________|
          |              ___________________        |        _________________
          |             | DIRECTOR ECONOMIC |_______|_______|  RESURSE UMANE  |
          |             |___________________|       |       |_________________|
          |                                         |
          |                                         |
          |                                         |
 .........|.........    ............................|.....    _________________
:                   :  :                            |     :  |                 |
:   ISCIR-CERT      :  :    ISCIR-INSPECT           |     :  |       ISCIR-SP  |
:                   :  :                            |     :  |                 |
:                   :  :                          __|_____:__|________         |
: _________________ :  :                   ______|______  :  |  ______|______  |
:|    DIRECTOR     |:  :                  |INSPECTOR-SEF| :  | |INSPECTOR-SEF| |
:|_________________|:  :                  |_____________| :  | |_____________| |
: _____________   | :  :             _______|    |        :  |        |        |
:|CERTIF. PROD.|__| :  :            |            |        :  |        |        |
:|_____________|  | :  :  __________|__    ______|______  :  |  ______|______  |
: _____________   | :  : |DEPARTAMENTUL|  |DEPARTAMENTUL| :  | |DEPARTAMENTUL| |
:|CERTIF. PERS.|__| :  : | PRESCRIPTII |  |SUPRAVEGHERE | :  | |SUPRAVEGHERE | |
:|_____________|  | :  : |   TEHNICE   |  | TEHNICA SI  | :  | |    PIATA    | |
: _____________   | :  : |             |  |VERIFICARE IN| :  | |             | |
:|CERTIF. SIST.|__| :  : |             |  | FUNCTIONARE | :  | |             | |
:|_____________|  | :  : |_____________|  |_____________| :  | |_____________| |
: _____________   | :  :                        ||        :  |        ||       |
:|  LABORATOR  |__| :  :                     ___||___     :  |     ___||___    |
:|_____________|  | :  :....................|........|....:  |____|________|___|
: _____________   | :                       |        |            |        |
:|DEPARTAMENTUL|__| :                    ___|___  ___|___      ___|___  ___|___
:|  ECONOMIC   |    :                   | IT 1  || IT 15 |    | SP 1  || SP 15 |
:|_____________|    :                   |_______||_______|    |_______||_______|
:                   :
:...................:

    ANEXA 4

                               NORMATIV
                   privind parcul auto pentru ISCIR

    1. Autolaboratoare         - cate un autolaborator pentru fiecare
                                 inspectie teritoriala
    2. Autoturisme de          - cate un autoturism pentru fiecare judet
       interventie-verificare    deservit de inspectiile teritoriale
    3. Autoturisme             - cate un autoturism la 10 inspectori de
                                 specialitate care efectueaza inspectii si
                                 verificari tehnice in teren
                               - cate un autoturism pentru fiecare judet
                                 deservit de inspectiile teritoriale in
                                 scopul realizarii activitatii de
                                 supraveghere a pietei
                               - cate un autoturism pentru conducerea ISCIR*)

    NOTA:
    Consumul lunar pentru fiecare autoturism este de 300 l/autoturism.
    Consumul lunar pentru fiecare autolaborator este de 250 l/autolaborator (benzina) sau de 150 l/autolaborator (motorina).
           
    *) Conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 80/2001.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1340/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1340 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1340/2001
Legea 49 2019
Hotărârea 668 2014
Hotărârea 559 2013
Hotărârea 1139 2010
privind înfiintarea, organizarea si functionarea Companiei Nationale pentru Controlul Cazanelor, Instalatiilor de Ridicat si Recipientelor sub Presiune - S.A., precum si modificarea si completarea Hotarârii Guvernului nr. 1.340/2001 privind organizarea si functionarea Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat
Hotărârea 171 2010
privind unele masuri de reorganizare a Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat
Hotărârea 1440 2009
privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice aflate în subordinea Ministerului Economiei
Hotărârea 920 2009
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.340/2001 privind organizarea si functionarea Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat
Ordin 56 2002
pentru aprobarea Prescriptiilor tehnice privind stabilirea tarifelor pentru operatiunile de avizare, autorizare si control tehnic la instalatiile mecanice sub presiune, instalatiile de ridicat si aparatele consumatoare de combustibil, efectuate de organele tehnice ale Inspectiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR)
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu