Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1173 din 24 septembrie 2008

privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 677 din 2 octombrie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 530 din 14 iulie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. - Funcţiile publice care se vacantează în cursul anului şi nu au fost prevăzute în planul de ocupare a funcţiilor publice pot fi ocupate prin recrutare, promovare, transfer şi redistribuire, în condiţiile legii."

2. Articolul 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 16. - Organizarea concursului presupune derularea etapelor cuprinse între solicitarea avizului, respectiv înştiinţarea Agenţiei, şi asigurarea publicităţii concursului, în condiţiile legii."

3.  La articolul 20, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Condiţiile specifice referitoare la studiile necesare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante din clasele I şi a II-a se stabilesc în conformitate cu nomenclatoarele domeniilor şi specializărilor din învăţământul universitar de lungă durată şi scurtă durată, respectiv nomenclatoarele domeniilor de studii universitare de licenţă şi specializărilor şi programelor de studii din cadrul acestora."

4.  La articolul 21 alineatul (2), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) condiţiile de desfăşurare a concursului, respectiv data până la care se pot depune dosarele de înscriere, data, ora şi locul organizării probei scrise şi, după caz, şi a probei suplimentare;".

5.  La articolul 43, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) Prevederile art. 25-42 se aplică în mod corespunzător, cu excepţia termenelor prevăzute la art. 25 alin. (1), art. 38 şi 39, precum şi cu excepţia art. 26 alin. (1), art. 30 şi art. 31 alin. (3)."

6.  La articolul 46, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă."

7.  La articolul 52, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) Membrii comisiei de concurs răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse. Lista subiectelor propuse de fiecare membru al comisiei de concurs se anexează la raportul final al concursului, cu menţionarea membrului comisiei de concurs care a propus subiectul."

8.  La articolul 57, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează sau se consemnează în anexa la raportul final al concursului, întocmită de secretarul comisiei de concurs, şi se semnează de membrii acestei comisii şi de candidat."

9.  La articolul 60, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 60. - (1) Lucrările scrise, după acordarea punctajelor finale cu respectarea prevederilor art. 59, se desigilează."

10.  La articolul 72, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Dispoziţiile art. 44-75 se aplică în mod corespunzător, cu excepţia art. 45 şi a termenelor prevăzute la art. 49 alin. (1) şi art. 50 alin. (1)."

11.   La articolul 107 alineatul (2), literele c) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,c) înaltul funcţionar public, pentru funcţionarii publici de conducere din subordine sau pentru funcţionarii publici de execuţie, atunci când aceştia îşi desfăşoară activitatea în cadrul unor compartimente care nu sunt coordonate de un funcţionar public de conducere, cu excepţia cazului în care există un raport direct de subordonare cu conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori adjunctul acestuia;

........................................................................................................................................................................ .....................................................

e) conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori adjunctul acestuia, pentru funcţionarii publici care sunt în subordinea directă a acestuia."

12.  La articolul 111, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Obiectivele individuale pot fi revizuite trimestrial sau ori de câte ori intervin modificări în structura organizatorică a autorităţii sau instituţiei publice. Obiectivele revizuite se vor menţiona în raportul de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarului public."

13.  La articolul 125, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Examenul sau concursul se organizează anual, până la data de 15 august a fiecărui an, de către autoritatea sau instituţia publică în al cărei stat de funcţii se află funcţiile publice, cu avizul Agenţiei."

14.  La articolul 126, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Prevederile art. 21-75 se aplică în mod corespunzător, cu excepţia art. 21 alin. (2) lit. a) şi d), art. 22, art. 24, art. 26 alin. (1), art. 30, art. 38, art. 39 alin. (1), art. 43, art. 45, art. 49 şi art. 72."

15.   Articolul 127 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 127. - Dosarul de concurs se depune de către candidaţi în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului privind organizarea examenului sau concursului de promovare şi conţine în mod obligatoriu:

a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează şi a treptei de salarizare;

b)  copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;

c) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3."

16.  La articolul 142, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Prevederile art. 16-75 se aplică în mod corespunzător, cu excepţia art. 17, art. 18, art. 22, art. 26 alin. (2), art. 43, art. 49, art. 60 alin. (3) lit. a), art. 61 alin. (5) lit. a) şi art. 72."

17.  La articolul 143, după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:

,,f) cazierul administrativ."

18.  La articolul 144, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 144. - (1) La examenul de promovare în clasă a funcţionarilor publici pot participa funcţionarii publici încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă sau o formă de învăţământ superior de scurtă durată, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea."

19.   Articolul 145 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 145. - Funcţionarii publici prevăzuţi la art. 144 alin. (1) trebuie să prezinte diploma de absolvire sau, după caz, adeverinţa care să ateste absolvirea unei forme de învăţământ superior de lungă durată, de scurtă durată sau a studiilor universitare de licenţă, precum şi o cerere de înscriere la examenul de promovare în clasă, în termen de 5 zile de la data afişării."

20.  Articolul 146 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 146. - Examenul se organizează de autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia funcţionarii publici prevăzuţi la art. 144 alin. (1)îşi desfăşoară activitatea, potrivit regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă, aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei."

21.   La articolul 158, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:

„(2) Prin excepţie de la dispoziţiile art. 125 alin. (2), promovarea funcţionarilor publici în grad profesional în anul 2008 se face pe bază de examen sau concurs, în limita funcţiilor publice rezervate promovării din planul de ocupare a funcţiilor publice şi în limita fondurilor bugetare aprobate, cu avizul Agenţiei, până la data de 15 decembrie 2008."

22.  La articolul 159, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:

„(2) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici realizată potrivit alin. (1) se face pe baza criteriilor de performanţă prevăzute în anexa nr. 5 şi fără aplicarea dispoziţiilor din prezenta hotărâre referitoare la stabilirea indicatorilor de performanţă."

23.  Anexele nr. 1, 2A, 2B, 3 şi 6 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. II. -In termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, se aprobă regulamentul prevăzut la art. 146 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. III. - In termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să actualizeze fişele de post ale funcţionarilor publici, în conformitate cu prevederile anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Jozsef Birtalan

p. Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Vaier Bindea,

secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)

Denumirea autorităţii sau instituţiei publice.....................................................

...................................................................................................................

Direcţia generală..........................................................................................

...................................................................................................................

Direcţia.......................................................................................................

Serviciul......................................................................................................

Biroul/Compartimentul.................................................................................

Aprob1)

FISA  POSTULUI

Nr. ...............................

Informaţii generale privind postul

1. Denumirea postului.........................................................................................................

2. Nivelul postului .............................................................................................................

3. Scopul principal al postului ...........................................................................................

Condiţii specifice pentru ocuparea postului2)

1. Studii de specialitate......................................................................................................

2. Perfecţionări (specializări) .............................................................................................

3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) ...........................................................................................................................................

4.  Limbi străine3) (necesitate si nivel4) de cunoaştere).......................................................................................................................................................................................................

5. Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare ..........................................................................................................................................................................................................................

6. Cerinţe specifice5) ...........................................................................................................

7. Competenta managerială (cunoştinţe de management, calităţi si aptitudini manageriale) ...........................................................................................................................................

Atribuţiile postului6): ........................................................................................................

1........................................................................................................................................

2........................................................................................................................................

3........................................................................................................................................

4........................................................................................................................................

5........................................................................................................................................

6........................................................................................................................................

7.......................................................................................................................................

8........................................................................................................................................

9........................................................................................................................................

10......................................................................................................................................

Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului

1. Denumire ....................................................................................................................

2. Clasa ............................................................................................................................

3. Gradul profesional7).....................................................................................................

4. Vechimea în specialitate necesară................................................................................

Sfera relaţională a titularului postului

1. Sfera relaţională internă:

a) Relaţii ierarhice:

- subordonat fată de..........................................................................................................

- superior pentru................................................................................................................

b) Relaţii funcţionale: .........................................................................................................

c) Relaţii de control:............................................................................................................

d) Relaţii de reprezentare: ..................................................................................................

2. Sfera relaţională externă:

a) cu autorităţi si instituţii publice:......................................................................................

b) cu organizaţii internaţionale: .........................................................................................

c) cu persoane juridice private: ..........................................................................................

3. Limite de competentă8)...................................................................................................

4. Delegarea de atribuţii si competentă........................................................................................................................................................................................................................

1) Se va completa cu numele şi funcţia conducătorului autorităţii sau instituţiei publice. Se va semna de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice şi se va ştampila în mod obligatoriu.

2) Se va completa cu informaţiile corespunzătoare condiţiilor prevăzute de lege şi stabilite la nivelul autorităţii sau instituţiei publice pentru ocuparea funcţiei publice corespunzătoare.

3)  Dacă este cazul.

4) Se vor stabili pentru fiecare dintre criteriile „citit", „scris" şi „vorbit", după cum urmează: „cunoştinţe de bază", „nivel mediu", „nivel avansat".

5)  De exemplu: călătorii frecvente, delegări, detaşări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii.

6)  Se stabilesc pe baza activităţilor care presupun exercitarea prerogativelor de putere publică, în concordanţă cu specificul funcţiei publice corespunzătoare postului.

7) Se stabileşte potrivit prevederilor legale.

8)  Reprezintă libertatea decizională de care beneficiază titularul pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin.

Intocmit de9):

1. 2. 3. 4.

Numele si prenumele..................................................................................................

Funcţia publică de conducere.....................................................................................

Semnătura ..................................................................................................................

Data întocmirii...........................................................................................................

Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului

1. 2. 3.

Numele si prenumele..................................................................................................

Semnătura ..................................................................................................................

Data ............................................................................................................................

Contrasemnează10) :

1. 2. 3. 4.

Numele si prenumele..................................................................................................

Funcţia .......................................................................................................................

Semnătura ..................................................................................................................

Data ............................................................................................................................

9) Se întocmeşte de conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea titularul postului.

10) Are calitatea de contrasemnatar persoana prevăzută la art. 118 alin. (2) din hotărâre.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2A la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)

FIŞA   INDIVIDUALA

pentru membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor

Funcţia publică sau funcţiile publice pentru care se organizează concursul1):

1..................................................................................................................................

2.................................................................................................................................

3.................................................................................................................................

Numele şi prenumele membrului în comisia de concurs sau comisia de soluţionare a contestaţiilor:

....................................................................................................................................

Informaţii privind selecţia dosarelor2)

Data selecţiei dosarelor:

Numele şi prenumele candidatului

Rezultatul selecţiei dosarelor3)

Motivul respingerii dosarului4)

1.............................................................

2.............................................................

3.............................................................

4.............................................................

5.............................................................

Informaţii privind proba scrisă5)

Data desfăşurării probei scrise:

Numărul lucrării

Punctaj la subiectul nr. 1

Punctaj la subiectul nr. 2

Punctaj la subiectul nr. 3

Punctaj la subiectul nr. 4

Punctaj la subiectul nr. 5

Total

1.

Numele si prenumele candidatului*):    ........................................................................................................................................

2.

Numele si prenumele candidatului*):...........................................................................................

3.

Numele si prenumele candidatului*):...........................................................................................

1) Se vor menţiona: denumirea funcţiei publice, gradul profesional şi compartimentul din cadrul autorităţii sau instituţiei publice în care este prevăzut postul.

2) Se va completa la data prevăzută conform legii pentru realizarea selecţiei dosarelor candidaţilor.

3) Se va completa cu „admis", respectiv „respins".

4) Se va completa, dacă este cazul, pentru fiecare candidat în parte.

5) Se va completa la data desfăşurării probei scrise, respectiv la data corectării lucrărilor.

*) Se va completa după desigilarea lucrărilor, după ce toţi membrii comisiei au acordat notele.

Numărul lucrării

Punctaj la subiectul nr. 1

Punctaj la subiectul nr. 2

Punctaj la subiectul nr. 3

Punctaj la subiectul nr. 4

Punctaj la subiectul nr. 5

Total

4.

Numele si prenumele candidatului*):.......................................................................................................

5.

Numele si prenumele candidatului*):.......................................................................................................

Informaţii privind interviul6)

Data desfăşurării interviului:

Numele si prenumele candidatului:

....................................

Planul interviului**)

Punctaj acordat

Total

1.

2.

3.

4.

Numele şi prenumele candidatului:

.....................................

Planul interviului**)

Punctaj acordat

Total

1.

2.

3.

4.

Numele si prenumele candidatului:

………………………..

Planul interviului**)

Punctaj acordat

Total

1.

2.

3.

4.

Numele si prenumele candidatului:

……………………….

Planul interviului**)

Punctaj acordat

Total

1.

2.

3.

4.

Numele si prenumele candidatului:

……………………….

Planul interviului**)

Punctaj acordat

Total

1.

2.

3.

4.

Semnătura membrului comisiei:

6) Se va completa la data desfăşurării interviului.

*) Se va completa după desigilarea lucrărilor, după ce toţi membrii comisiei au acordat notele.

**) Va fi acelaşi pentru toţi candidaţii la ocuparea aceleiaşi funcţii publice.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 2B la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)

RAPORTUL   FINAL  AL   CONCURSULUI 7)

Funcţia publică sau funcţiile publice pentru care se organizează concursul8):

1.........................................................................................................................

2.........................................................................................................................

3.........................................................................................................................

Informaţii privind selecţia dosarelor

Data selecţiei dosarelor:

Numele şi prenumele candidatului

Rezultatul selecţiei dosarelor

Motivul respingerii dosarului

1...........................................

2...........................................

3...........................................

4...........................................

5...........................................

Observaţii formulate de către membrii comisiei:

Informaţii privind proba scrisă

Data şi ora desfăşurării probei scrise:

Probleme intervenite pe durata desfăşurării probei scrise:

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al probei scrise

Rezultatul***)

1..............................................

2..............................................

3..............................................

4..............................................

5..............................................

Informaţii privind interviul

Data şi ora desfăşurării interviului:

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al interviului

Rezultatul***)

1..............................................

2..............................................

3..............................................

4..............................................

5..............................................

Rezultatul final al concursului

Funcţia publică:

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al concursului

Rezultatul***)

1................................................

2................................................

3................................................

Funcţia publică:

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al concursului

Rezultatul***)

1................................................

2................................................

3................................................

Comisia de concurs:

Semnătura

1..........................................................................

2..........................................................................

3..........................................................................

4..........................................................................

5..........................................................................

Secretarul comisiei:    .................................................................................................

Semnătura:

7) Se va completa de către secretarul comisiei de concurs.

8) Se vor menţiona: denumirea funcţiei publice, gradul profesional şi compartimentul din cadrul autorităţii sau instituţiei publice în care este prevăzut postul.

***) Se va completa cu menţiunea „admis", respectiv „respins".

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)

FORMULAR   DE   ÎNSCRIERE

Autoritatea sau instituţia publică:....................................

Funcţia publică solicitată:.....................................................................................................

Numele si prenumele:...........................................................................................................

Adresa:...............................................................................................................................

Telefon:................................................................................................................................

Studii generale şi de specialitate

Studii medii liceale sau postliceale

Instituţia

Perioada

Diploma obţinută

Studii superioare de scurtă durată

Instituţia

Perioada

Diploma obţinută

Studii superioare de lungă durată

Instituţia

Perioada

Diploma obţinută

Studii postuniversitare, masterat şi doctorat

Instituţia

Perioada

Diploma obţinută

Alte tipuri de studii

Instituţia

Perioada

Diploma obţinută

Limbi străine1)

Limba

Scris

Citit

Vorbit

Cunoştinţe operare calculator

.......................................................................................................................................

Cariera profesională

Perioada

Institutia/firma

Funcţia

Principalele responsabilităţi

Detalii despre ultimul loc de muncă2):

1.....................................................................................................................................

2......................................................................................................................................

Persoane de contact pentru recomandări3):

1......................................................................................................................................

2......................................................................................................................................

3......................................................................................................................................

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.

Data..........................

Semnătura.................

1) Se vor trece calificativele „cunoştinţe de bază", „bine" sau „foarte bine".

2) Se vor menţiona calificativele acordate la evaluarea performanţelor profesionale în ultimii 2 ani, dacă este cazul.

3) Vor fi menţionate numele şi prenumele, locul de muncă, funcţia şi numărul de telefon.

ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)

RAPORT   DE   EVALUARE

a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici

Numele si prenumele funcţionarului public evaluat:....................................................

Funcţia publică:............................................................................................................

Treapta de salarizare:...................................................................................................

Data ultimei promovări:...............................................................................................

Numele si prenumele evaluatorului:............................................................................

Funcţia:........................................................................................................................

Perioada evaluată: de la...................la...................

Programe de formare la care funcţionarul public evaluat a participat în perioada evaluată:

1.................................................

2.................................................

3.................................................

Obiective în perioada evaluată

% din timp

Indicatori de performanţă

Realizat (pondere) %

Nota

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Obiective revizuite în perioada evaluată

% din timp

Indicatori de performanţă

Realizat (pondere) %

Nota

1.

2.

3.

4.

5.

Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor

Criteriile de performanţă utilizate în evaluare

Nota

Comentarii

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă

Nota finală a evaluării:

(Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2

Calificativul evaluării:

Rezultate deosebite:

1.................................................

2.................................................

3.................................................

Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:

1.................................................

2.................................................

3.................................................

Alte observaţii:

1................................................

2.................................................

3.................................................

Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Obiectivul

% din timp

Indicatori de performanţă

Termen de realizare

1.

2.

3.

4.

5.

Programe de instruire recomandate a fi urmate în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

1.................................................

2.................................................

3.................................................

Comentariile funcţionarului public evaluat:

Numele si prenumele funcţionarului public evaluat..........................................................

Funcţia:................................................

Semnătura funcţionarului public evaluat:....................................................................

Data:................................................

Numele si prenumele evaluatorului:...............................................

Funcţia:................................................

Semnătura evaluatorului:................................................................

Data:...............................................

Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:

Numele si prenumele persoanei care contrasemnează:............................................

Funcţia:................................................

Semnătura persoanei care contrasemnează:................................................

Data:................................................


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1173/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1173 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu