E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1153 din 21 noiembrie 2001

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 756 din 28 noiembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei, precum si ale art. 1 alin. (4) si ale art. 2 alin. (2) din Legea nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Incepand cu data de 1 ianuarie 2002 nivelul mediu lunar al subventiei care se acorda de la bugetul de stat pentru o persoana asistata este de 600.000 lei.
    Art. 3
    Documentatia de solicitare a subventiei pentru anul 2002 se inainteaza in pachet inchis de catre asociatiile si fundatiile interesate si se inregistreaza la registratura Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale sau, dupa caz, a consiliului local, in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 4
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 539/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea criteriilor de acordare a unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 345 din 11 septembrie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia prevederilor art. 2, care se abroga pe data de 1 ianuarie 2002.

                 PRIM-MINISTRU
                 ADRIAN NASTASE

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                        Marian Sarbu

                        p. Ministrul finantelor publice,
                        Gheorghe Gherghina,
                        secretar de stat

                        Ministrul administratiei publice,
                        Octav Cozmanca

    ANEXA 1

                           NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) In sensul prevederilor art. 1 alin. (1) din Legea nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, pot primi subventii de la bugetul de stat sau, dupa caz, de la bugetele locale asociatiile si fundatiile care indeplinesc urmatoarele conditii:
    a) sunt persoane juridice romane de drept privat fara scop patrimonial, constituite potrivit legii;
    b) acorda de cel putin 12 luni servicii de asistenta sociala intr-un cadru organizat, denumit in continuare unitate de asistenta sociala;
    c) serviciile de asistenta sociala sunt acordate persoanelor care, datorita unor motive de natura economica, fizica, psihica sau sociala, nu au posibilitatea sa isi asigure nevoile sociale, sa isi dezvolte propriile capacitati si competente pentru a se integra social, denumite in continuare persoane asistate.
    (2) Serviciile de asistenta sociala acordate de asociatiile si fundatiile prevazute la alin. (1) sunt subventionate daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    a) exercita activitate in interesul persoanelor asistate si cu respectarea demnitatii acestora, prin personal calificat;
    b) activitatea de asistenta sociala se desfasoara intr-un spatiu adecvat sau la domiciliul persoanelor asistate;
    c) exista un proiect de sprijin si integrare sociala;
    d) sunt utilizate si alte resurse.
    (3) Conditia prevazuta la alin. (2) lit. c) este indeplinita daca pentru acordarea serviciilor de asistenta sociala sunt planificate activitati concrete, etapizate, care presupun participarea persoanei asistate si care au ca finalitate, in principal, recastigarea capacitatii persoanei asistate de a se integra social.
    Art. 2
    (1) Asociatiile si fundatiile prevazute la art. 1 alin. (1) pot primi subventii de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, dupa cum urmeaza:
    a) de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, cele a caror activitate de asistenta sociala se adreseaza unor persoane din mai multe judete ale tarii;
    b) de la bugetele locale, in limita sumelor aprobate de consiliile locale, prin bugetele consiliilor locale, cele a caror activitate de asistenta sociala se adreseaza persoanelor dintr-un singur judet, respectiv din municipiul Bucuresti.
    (2) Subventiile prevazute la alin. (1) se acorda in completarea resurselor financiare destinate de catre asociatie sau fundatie pentru a fi cheltuite in scopul acordarii serviciilor de asistenta sociala si vor fi utilizate in exclusivitate pentru aceste servicii.

    CAP. 2
    Procedura de solicitare a subventiei

    Art. 3
    (1) Documentatia de solicitare a subventiei pentru anul urmator se inainteaza in pachet inchis de catre asociatiile si fundatiile interesate si se inregistreaza la registratura Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale sau, dupa caz, a consiliului local in a carui raza teritoriala isi are sediul asociatia sau fundatia, in luna octombrie a anului curent.
    (2) Data limita de depunere a documentatiei prevazute la alin. (1) este ultima zi lucratoare a lunii octombrie.
    Art. 4
    (1) Documentatia de solicitare a subventiei va contine urmatoarele:
    a) cererea de solicitare a subventiei, conform modelului prevazut in anexa nr. 1;
    b) raportul privind activitatea asociatiei sau fundatiei in domeniul asistentei sociale in ultimele 12 luni calendaristice;
    c) statutul si actele aditionale, dupa caz;
    d) dovada dobandirii personalitatii juridice;
    e) ultimul bilant contabil inregistrat la directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, sau la administratia financiara municipala, respectiv la administratiile financiare ale sectoarelor municipiului Bucuresti;
    f) dovada privind bonitatea asociatiei sau fundatiei, emisa de banca la care are deschis contul;
    g) raportul privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei, in cazul asociatiilor si fundatiilor care au beneficiat de subventii in anul anterior;
    h) dovada privind situatia juridica a sediului unitatii de asistenta sociala;
    i) autorizatia sanitara de functionare a unitatii de asistenta sociala pe anul curent, precum si alte autorizatii sau acreditari potrivit legislatiei in vigoare.
    (2) Documentele prevazute la alin. (1) lit. c) - e) si lit. g) - i) vor fi prezentate in copie.

    CAP. 3
    Evaluarea si selectionarea asociatiilor si fundatiilor

    Art. 5
    (1) Evaluarea si selectionarea asociatiilor si fundatiilor in vederea acordarii subventiilor se realizeaza de catre Comisia de evaluare si selectionare, denumita in continuare comisie, constituita la nivelul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, respectiv la nivelul consiliului local.
    (2) Componenta, modul de organizare si de functionare a comisiei, precum si grila de evaluare a asociatiilor si fundatiilor in vederea acordarii subventiei se stabilesc prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale, respectiv prin hotarare a consiliului local.
    Art. 6
    Evaluarea si selectionarea asociatiilor si fundatiilor se realizeaza in baza urmatoarelor criterii:
    a) justificarea unitatii de asistenta sociala pentru care se solicita subventia, in raport cu necesitatile si prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii;
    b) ponderea serviciilor de asistenta sociala in raport cu celelalte activitati desfasurate;
    c) resursele materiale si umane adecvate acordarii serviciilor de asistenta sociala;
    d) nivelul resurselor financiare destinate pentru a fi cheltuite in scopul acordarii serviciilor de asistenta sociala;
    e) experienta asociatiei sau fundatiei in domeniul serviciilor de asistenta sociala;
    f) aportul partenerilor in dezvoltarea serviciilor de asistenta sociala, in cazul in care sunt incheiate acorduri sau contracte de parteneriat.
    Art. 7
    (1) In aplicarea prevederilor art. 6 lit. a) comisia va solicita directiilor judetene de munca si solidaritate sociala, respectiv Directiei generale de munca si solidaritate sociala a municipiului Bucuresti, denumite in continuare directii teritoriale, sau, dupa caz, serviciilor publice specializate ale consiliilor locale, in a caror raza teritoriala au sediul unitatile de asistenta sociala, un raport privind oportunitatea acordarii subventiei.
    (2) Modelul raportului privind oportunitatea acordarii subventiei este prevazut in anexa nr. 2.
    Art. 8
    (1) In baza criteriilor prevazute la art. 6 si tinand seama de propunerea din raportul privind oportunitatea acordarii subventiei comisia selectioneaza asociatiile si fundatiile care urmeaza sa primeasca subventii.
    (2) In termen de 30 de zile de la data limita de depunere a documentatiei prevazute la art. 3 alin. (2) comisia comunica asociatiilor si fundatiilor neselectionate motivele neacordarii subventiei.
    Art. 9
    (1) Asociatiile si fundatiile selectionate, precum si nivelul subventiilor ce urmeaza sa fie acordate sunt aprobate prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale, respectiv prin hotarare a consiliului local.
    (2) In termen de 5 zile de la data emiterii ordinului, respectiv de la data adoptarii hotararii prevazute la alin. (1), comisia comunica asociatiilor si fundatiilor selectionate nivelul subventiilor aprobate.
    (3) In termenul prevazut la alin. (2) comisia din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale comunica nivelul subventiilor aprobate si directiilor teritoriale.
    Art. 10
    (1) Selectionarea asociatiilor si fundatiilor in vederea acordarii subventiilor se poate realiza si in cursul anului curent, cu incadrare in sumele prevazute in buget cu aceasta destinatie.
    (2) Termenul privind depunerea documentatiei de solicitare a subventiei se aproba prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale sau, dupa caz, prin hotarare a consiliului local si se anunta intr-un ziar de larga circulatie.
    (3) La selectia prevazuta la alin. (1) pot participa asociatiile sau fundatiile care nu au incheiate pentru anul curent conventii pentru acordarea de servicii de asistenta sociala cu Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale sau, dupa caz, cu consiliul local.

    CAP. 4
    Acordarea subventiei

    Art. 11
    (1) Subventia se acorda in baza conventiei pentru acordarea de servicii de asistenta sociala, denumita in continuare conventie, incheiata intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, prin directia teritoriala, sau, dupa caz, consiliul local si asociatia sau fundatia selectata.
    (2) Modelul conventiei prevazute la alin. (1) este prezentat in anexa nr. 3.
    Art. 12
    (1) Conventia pentru anul in care se acorda subventia se incheie in luna decembrie a anului precedent.
    (2) In cazul in care bugetul pe anul pentru care se acorda subventia nu este aprobat, se incheie o conventie provizorie, urmand ca in termen de maximum 30 de zile de la data aprobarii bugetului sa se incheie conventia definitiva.
    (3) Pentru incadrare in suma aprobata prin bugetul pe anul pentru care se acorda subventia, prin ordin al ministrului muncii si solidaritatii sociale sau, dupa caz, prin hotarare a consiliului local vor fi aprobate nivelurile subventiilor pentru care se incheie conventiile definitive.
    (4) Nivelul subventiilor prevazute la alin. (3) se stabileste in functie de necesitatile si prioritatile in domeniul asistentei sociale ale Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale sau, dupa caz, ale consiliului local pentru anul respectiv.
    Art. 13
    In vederea incheierii conventiei comisia transmite directiei teritoriale sau, dupa caz, consiliului local in a carui raza teritoriala isi are sediul asociatia sau fundatia selectata cererea de solicitare a subventiei, prevazuta la art. 4 alin. (1) lit. a), in doua exemplare.
    Art. 14
    (1) Subventia se acorda lunar, incepand cu luna ianuarie, la cererea asociatiei sau fundatiei, de catre directia teritoriala sau, dupa caz, de catre ordonatorii principali de credite ai bugetelor locale.
    (2) Nivelul lunar al subventiei se stabileste pe baza numarului de persoane asistate, fara a depasi media lunara stabilita prin conventie.
    (3) La stabilirea subventiei pentru luna curenta se va lua in calcul suma necheltuita din subventia acordata in luna anterioara.
    (4) Cererea prevazuta la alin. (1), insotita de raportul privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei acordate in luna anterioara, se depune pana la data de 5 a lunii pentru care se solicita subventia.
    (5) Modelul raportului prevazut la alin. (4) este prezentat in anexa nr. 4.
    (6) Nerespectarea conditiilor prevazute la alin. (4) conduce la neacordarea subventiei pentru luna respectiva.
    Art. 15
    (1) In cazul in care directia teritoriala sau, dupa caz, consiliul local se afla in imposibilitate de plata datorita unor cauze de forta majora si in aceasta perioada serviciile de asistenta sociala au fost acordate cu respectarea conditiilor care au stat la baza acordarii subventiei, subventia se poate acorda si pentru aceasta perioada, dar nu mai mult de 3 luni calendaristice.
    (2) In situatia prevazuta la alin. (1) subventia se acorda in conditiile prevazute la art. 14 alin. (1) - (3), pe baza documentelor justificative si a inregistrarilor financiar-contabile si a unui raport privind acordarea serviciilor de asistenta sociala in perioada respectiva.
    (3) Subventia nu se acorda in perioada in care, datorita unor cauze de forta majora, asociatia sau fundatia se afla in imposibilitate de a acorda serviciile de asistenta sociala.
    Art. 16
    (1) Asociatia sau fundatia isi deschide un cont bancar special pentru subventie, iar cheltuielile din subventia acordata se evidentiaza distinct.
    (2) Sumele primite cu titlu de subventie, ramase neutilizate la finele anului in contul asociatiei sau fundatiei, se restituie de catre aceasta la bugetele de la care au fost primite, in primele 5 zile lucratoare ale anului urmator.

    CAP. 5
    Verificarea acordarii serviciilor de asistenta sociala si a utilizarii subventiei

    Art. 17
    Directia teritoriala sau, dupa caz, serviciul specializat al consiliului local verifica lunar daca acordarea serviciilor de asistenta sociala, precum si utilizarea subventiei s-au realizat pe baza conventiei incheiate si cu respectarea prevederilor art. 1 alin. (2) si ale art. 2 alin. (2).
    Art. 18
    (1) Verificarea acordarii serviciilor de asistenta sociala se realizeaza la sediul unitatii de asistenta sociala sau la domiciliul persoanelor asistate, de catre directia teritoriala sau, dupa caz, serviciul specializat al consiliului local in a carui raza teritoriala are sediul unitatea de asistenta sociala.
    (2) Verificarea utilizarii subventiei se realizeaza la sediul asociatiei sau fundatiei, pe baza documentelor justificative si a inregistrarilor financiar-contabile, de catre directia teritoriala sau, dupa caz, serviciul specializat al consiliului local in a carui raza teritoriala are sediul asociatia sau fundatia.
    Art. 19
    (1) In urma efectuarii verificarilor prevazute la art. 18 directia teritoriala sau, dupa caz, serviciul specializat al consiliului local intocmeste un raport privind acordarea serviciilor de asistenta sociala, respectiv un raport privind utilizarea subventiei.
    (2) Raportul intocmit de directia teritoriala sau serviciul public specializat al consiliului local, prevazut la art. 18 alin. (1), se transmite la directia teritoriala, respectiv la serviciul public specializat al consiliului local in a carui raza teritoriala are sediul asociatia sau fundatia.
    Art. 20
    (1) In situatia in care directia teritoriala sau, dupa caz, consiliul local constata nerespectarea prevederilor prezentelor norme metodologice, precum si a clauzelor prevazute in conventie, acesta are obligatia sa procedeze, dupa caz, la suspendarea sau incetarea conventiei.
    (2) Directia teritoriala are obligatia sa comunice Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale masurile luate in situatiile prevazute la alin. (1).
    Art. 21
    (1) Pana la data de 15 ianuarie a anului urmator directia teritoriala sau, dupa caz, serviciul specializat al consiliului local in a carui raza teritoriala are sediul asociatia sau fundatia intocmeste raportul privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei acordate in anul pentru care a fost incheiata conventia.
    (2) Raportul prevazut la alin. (1) va fi transmis Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale sau, dupa caz, consiliului local.
    Art. 22
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                                 CERERE
            de solicitare a subventiei in temeiul Legii nr. 34/1998*)

    *) Cererea si anexele la aceasta se vor completa in 3 exemplare.

    I. Date despre asociatie/fundatie
    1. Denumirea:
    Asociatia/Fundatia ......................................................., cu sediul in ......................................., tel. ...................,
               (localitatea, strada, sector/judet)
    2. Dobandirea personalitatii juridice:
    Hotararea nr. ...... din data de ..........., pronuntata de ...............
    Certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor ..........
    3. Codul fiscal nr. ......, emis de .......................... din data de ...............
    4. Nr. contului bancar ............, deschis la Banca ...................., cu sediul in ....................................
    5. Date personale ale presedintelui asociatiei/fundatiei:
    Numele ....................... prenumele ................................., domiciliul ......................................., tel. ......................
             (localitatea, strada, sector/judet)
    6. Date personale ale responsabilului financiar al asociatiei/fundatiei
    Numele ......................, prenumele ................................., domiciliul ......................................., tel. ......................
             (localitatea, strada, sector/judet)

    II. Experienta asociatiei/fundatiei in domeniul serviciilor de asistenta sociala
    1. Proiecte derulate in ultimele 12 luni:
    Titlul proiectului ................................, anul .................
    Parteneri in proiect ......................................................
    Natura parteneriatului ....................................................
    Descrierea pe scurt a proiectului .........................................
    2. Venituri totale din ultimele 12 luni:
    ...........................................................................
    3. Cheltuieli cu serviciile de asistenta sociala din ultimele 12 luni:
    ...........................................................................
    4. Asociatia/fundatia desfasoara servicii de asistenta sociala:
    - la nivel local ..........................................................
                                      (precizati localitatea)
    - la nivel de judet/judete ................................................
                                       (precizati judetul/judetele)

    III. Subventia solicitata de la bugetul de stat, respectiv de la bugetul local, in anul ...... este de ................... lei, pentru un numar mediu lunar de ......... persoane asistate, conform anexelor A si B la prezenta cerere, dupa cum urmeaza:
________________________________________________________________________________
Nr.   Denumirea unitatii    Judetul in care are  Numarul mediu lunar  Subventia
crt.  de asistenta sociala  sediul unitatea de   al persoanelor       solicitata
                            asistenta sociala    asistate             (lei)
________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________
   TOTAL:
________________________________________________________________________________


    Subsemnata/Subsemnatul ............................, posesor/posesoare a/al buletinului/cartii de identitate seria ....... nr. ..........................., eliberat/eliberata la data de .................. de catre ...................., imputernicit/imputernicita de consiliul director al Asociatiei/Fundatiei ................................. prin Hotararea nr. ......./...............,
    cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere urmatoarele:
    - datele, informatiile si documentele prezentate corespund realitatii;
    - asociatia/fundatia nu are sume neachitate la scadenta catre persoane fizice sau juridice ori bunuri urmarite in vederea executarii silite,
    ma angajez ca suma de ................. sa o utilizez in scopul acordarii serviciilor sociale, conform datelor prezentate in anexele A si B la prezenta cerere.

         Persoana imputernicita,                  Responsabil financiar,
        ........................                 .........................
        (semnatura si stampila)                   (semnatura si stampila)

    Data .................

    ANEXA A
    la cerere

                            FISA TEHNICA
                 privind unitatea de asistenta sociala

    1. Unitatea de asistenta sociala:
    - denumirea ................................................................
    - tipul de unitate .........................................................
    2. Sediul unitatii de asistenta sociala ...................................,
                                        (localitatea, strada, nr., sector/judet)
tel. ...................
    3. Justificarea unitatii de asistenta sociala in raport cu necesitatile si prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii:
    - descrieti problemele sociale existente in comunitate si, daca este posibil, oferiti date cantitative si calitative ale acestora;
    - precizati, daca este cazul, alti furnizori de servicii de asistenta sociala existenti in comunitate, precum si tipul serviciilor acordate;
    - precizati problemele sociale carora le raspund serviciile de asistenta sociala acordate de unitatea de asistenta sociala.
    4. Serviciile de asistenta sociala acordate ................................
                                                (rezumati in maximum 10 randuri)
    5. Date despre persoanele asistate:
    5.1. Persoanele asistate sunt rezidente in .................................
                                            (precizati localitatea/localitatile)
    5.2. Numarul de persoane asistate ..........................................
    5.3. Criterii de selectionare a persoanelor asistate .......................
    6. Descrierea unitatii de asistenta sociala:
    6.1. Functioneaza din anul .................................................
    6.2. Descrierea proiectului de sprijin si integrare sociala in baza caruia se acorda serviciile de asistenta sociala
................................................................................
(in maximum 3 pagini descrieti activitatile din proiect si planificarea acestora)
    6.3. Parteneri in proiect si natura parteneriatului
...................................................................
     (prezentati in copie conventiile de parteneriat)
    6.4. Acordarea serviciilor de asistenta sociala:
    6.4.1. Instrumente de lucru utilizate (anchete sociale, planificare de caz, fise de evaluare etc.) .......................................................
    6.4.2. Proceduri de evaluare a serviciilor de asistenta sociala ............
    6.4.3. Date tehnice referitoare la unitatea de asistenta sociala:
    a) in cazul unitatii care asista persoanele la sediul acesteia:
    - suprafata locuibila/persoana asistata ...................................;
    - conditii de cazare, numarul de persoane/dormitor ........................;
    - conditii de petrecere a timpului liber ..................................;
    - conditii de comunicare cu exteriorul ....................................;
    - conditii de servire a mesei .............................................;
    - alte conditii in functie de tipul de servicii de asistenta sociala acordate ....................;
    - grupurile sanitare: ............ la .............. persoane asistate;
    - 1 lavabou la ............ persoane asistate;
    - 1 dus/cada la ........... persoane asistate;
    - conditiile de preparare si servire a hranei .............................;
    b) in cazul unitatii care asista persoanele la domiciliul acestora:
    - frecventa interventiilor, numarul de vizite/saptamana ...................;
    - posibilitati ale persoanei asistate de comunicare cu alte persoane asistate sau cu familia;
    - posibilitati ale persoanei asistate de comunicare cu unitatea de asistenta sociala ........................;
    - conditii de transport al mesei ..........................................;
    - operativitatea interventiei ............................................ .
    6.4.4. Date privind personalul de specialitate al unitatii de asistenta sociala (personal calificat/persoane asistate) .................................
    6.4.5. Procedura prin care persoanele asistate isi pot exprima nemultumirile privind serviciile primite .....................................................
    7. Resurse umane:
    7.1. Numarul total de personal: ..........................., din care:
    - de conducere ......................................................;
    - de executie .......................................................;
    - cu contract individual de munca ...................................;
    - cu conventie civila de prestari de servicii .......................;
    - cu contract de voluntariat ....................................... .
    7.2. Personal calificat in domeniul asistentei sociale, din care:
    - asistenti sociali cu studii superioare ............................;
    - asistenti sociali cu studii medii .................................;
    - personal cu alta calificare (Specificati tipul calificarilor.) ... .
    7.3. Personal de specialitate implicat direct in acordarea serviciilor de asistenta sociala:
    - numar ...................................
    - responsabilitati ........................
    8. Date privind coordonatorul unitatii de asistenta sociala:
    Numele .............. prenumele ................., profesia ................
    Functia in asociatie/fundatie ..............................................
    Angajat cu contract individual de munca/conventie civila de prestari de servicii .........................
    9. Patrimoniul unitatii de asistenta sociala (Precizati valoarea.):
    - constructii ..............................................................
    - terenuri .................................................................
    - alte mijloace fixe .......................................................
    - mijloace de transport ....................................................
    10. Rezultate preconizate in urma acordarii subventiei
................................................................................

    ANEXA B
    la cerere

                              DATE
           privind bugetul unitatii de asistenta sociala in anul .........

    Denumirea unitatii de asistenta sociala .............., sediul .............
    Numar de persoane asistate lunar ............., subventia lunara/persoana asistata ............... lei

    I. Bugetul
 ______________________________________________________________________________
|                                          |       mii lei                     |
|__________________________________________|___________________________________|
|      Denumirea indicatorului     | TOTAL |Trim. I|Trim. II|Trim. III|Trim. IV|
|__________________________________|_______|_______|________|_________|________|
|    Venituri totale, din care:    |       |       |        |         |        |
| 1. Venituri ale                  |       |       |        |         |        |
|    asociatiei/fundatiei*1)       |       |       |        |         |        |
| 2. Subventie acordata in temeiul |       |       |        |         |        |
|    Legii nr. 34/1998             |       |       |        |         |        |
|    Cheltuieli totale, din care:  |       |       |        |         |        |
|    *2) - *3)                     |       |       |        |         |        |
| 1. Cheltuieli de personal*4)     |       |       |        |         |        |
| 2. Cheltuieli cu hrana pentru    |       |       |        |         |        |
|    persoanele asistate           |       |       |        |         |        |
| 3. Cheltuieli pentru incalzirea  |       |       |        |         |        |
|    si prepararea hranei          |       |       |        |         |        |
| 4. Cheltuieli cu iluminatul      |       |       |        |         |        |
| 5. Cheltuieli pentru plata       |       |       |        |         |        |
|    serviciilor, apa, canal,      |       |       |        |         |        |
|    salubrizare, telefon          |       |       |        |         |        |
| 6. Cheltuieli cu materiale       |       |       |        |         |        |
|    didactice pentru persoanele   |       |       |        |         |        |
|    asistate                      |       |       |        |         |        |
| 7. Cheltuieli cu obiecte de      |       |       |        |         |        |
|    inventar de mica valoare sau  |       |       |        |         |        |
|    scurta durata si echipament   |       |       |        |         |        |
|    pentru persoanele asistate    |       |       |        |         |        |
| 8. Cheltuieli de transport pentru|       |       |        |         |        |
|    persoane asistate si          |       |       |        |         |        |
|    insotitorii lor               |       |       |        |         |        |
| 9. Cheltuieli cu materiale       |       |       |        |         |        |
|    sanitare pentru persoanele    |       |       |        |         |        |
|    asistate                      |       |       |        |         |        |
|10. Cheltuieli cu materiale       |       |       |        |         |        |
|    pentru curatenie pentru       |       |       |        |         |        |
|    persoanele asistate           |       |       |        |         |        |
|11. Cheltuieli pentru             |       |       |        |         |        |
|    functionarea mijloacelor de   |       |       |        |         |        |
|    transport specific activitatii|       |       |        |         |        |
|    unitatii de asistenta         |       |       |        |         |        |
|    sociala*5)                    |       |       |        |         |        |
|12. Alte cheltuieli (consumabile  |       |       |        |         |        |
|    de birou, piese de schimb,    |       |       |        |         |        |
|    reparatii etc.)               |       |       |        |         |        |
|__________________________________|_______|_______|________|_________|________|
    *1) La veniturile provenite din donatii, sponsorizari si alte venituri se vor evidentia si bunurile in natura la pretul pietei.
    *2) Cheltuielile prevazute la pct. 1 - 11 nu pot fi sub nivelul subventiei acordate de la bugetul de stat sau, dupa caz, de la bugetul local.
    *3) Din subventia acordata nu se vor acoperi cheltuieli de o singura natura.
    *4) Din subventia acordata pot fi acoperite cheltuieli cu salariile de incadrare a personalului calificat in domeniul asistentei sociale, care participa efectiv la acordarea serviciilor de asistenta sociala.
    *5) Din subventia acordata pot fi acoperite cheltuieli pentru carburantii si lubrifiantii necesari in functionarea mijloacelor de transport specific activitatii unitatii de asistenta sociala.

    II. Utilizarea subventiei
 ______________________________________________________________________________
|                                        |       mii lei                       |
|________________________________________|_____________________________________|
|                                        |Cheltuieli|Din subventie|Din venituri|
|     Denumirea indicatorului            |  totale  |de la bugetul|   proprii  |
|                                        |          |de stat/local|            |
|________________________________________|__________|_____________|____________|
| 1. Cheltuieli cu salariile de incadrare|          |             |            |
|    a personalului calificat in domeniul|          |             |            |
|    asistentei sociale, care participa  |          |             |            |
|    efectiv la acordarea serviciilor de |          |             |            |
|    asistenta sociala                   |          |             |            |
| 2. Cheltuieli cu hrana pentru          |          |             |            |
|    persoanele asistate                 |          |             |            |
| 3. Cheltuieli pentru incalzirea si     |          |             |            |
|    prepararea hranei                   |          |             |            |
| 4. Cheltuieli cu iluminatul            |          |             |            |
| 5. Cheltuieli pentru plata serviciilor,|          |             |            |
|    apa, canal, salubrizare, telefon    |          |             |            |
| 6. Cheltuieli cu materiale didactice   |          |             |            |
|    pentru persoanele asistate          |          |             |            |
| 7. Cheltuieli cu obiecte de inventar   |          |             |            |
|    de mica valoare sau scurta durata   |          |             |            |
|    si echipament pentru persoanele     |          |             |            |
|    asistate                            |          |             |            |
| 8. Cheltuieli de transport pentru      |          |             |            |
|    persoanele asistate si insotitorii  |          |             |            |
|    lor                                 |          |             |            |
| 9. Cheltuieli cu materiale sanitare    |          |             |            |
|    pentru persoanele asistate          |          |             |            |
|10. Cheltuieli cu materiale pentru      |          |             |            |
|    curatenie pentru persoanele asistate|          |             |            |
|11. Cheltuieli pentru carburantii si    |          |             |            |
|    lubrifiantii necesari in            |          |             |            |
|    functionarea mijloacelor de         |          |             |            |
|    transport specific activitatii      |          |             |            |
|    unitatii de asistenta sociala       |          |             |            |
|________________________________________|__________|_____________|____________|

    III. Cheltuieli lunare de intretinere in unitatea de asistenta sociala (incluzand, dupa caz, cheltuielile prevazute in buget la pct. 1 - 6 si 8 - 12) .................................
    IV. Costul mediu de intretinere a unei persoane asistate/luna (cheltuielile lunare de intretinere raportate la numarul de persoane asistate/luna) ..................................

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale
    Directia de munca si solidaritate sociala
    Judetul ..................................
    Consiliul Local ..........................
    Serviciul specializat ....................
    Localitatea ..............................

                              RAPORT
               privind oportunitatea acordarii subventiei

    Denumirea asociatiei/fundatiei care a solicitat subventia ..................
    Numarul/data de inregistrare la Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale/consiliul local a cererii de solicitare a subventiei ...................
    Unitatea de asistenta sociala pentru care se solicita subventia ............
    Localitatea in care are sediul unitatea de asistenta sociala ...............
    Persoane intervievate (nume, prenume, functie) .............................
    Data efectuarii evaluarii ..................................................
    1. Necesitatile si prioritatile comunitatii:
    - problemele sociale existente ............................................;
    - prioritatile comunitatii ............................................... .
    2. Descrierea unitatii de asistenta sociala:
    - functioneaza din anul ...................................................;
    - serviciile de asistenta sociala acordate ................................;
    - numarul de persoane asistate ........................................... .
    3. Justificarea unitatii de asistenta sociala:
    - concordanta dintre necesitatile si prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii si serviciile de asistenta sociala acordate in unitatea de asistenta sociala;
    - existenta si a altor furnizori de servicii de asistenta sociala si tipul serviciilor acordate.
    4. Acordarea serviciilor de asistenta sociala
    4.1. Instrumente de lucru utilizate ........................................
    4.2. Proceduri de evaluare a serviciilor de asistenta sociala ..............
    4.3. Date tehnice referitoare la unitatea de asistenta sociala:
    a) in cazul unitatii care asista persoanele la sediul acesteia:
    - suprafata locuibila/persoana asistata ...................................;
    - conditii de cazare, numarul de persoane/dormitor ........................;
    - conditii de petrecere a timpului liber ..................................;
    - conditii de comunicare cu exteriorul ....................................;
    - conditii de servire a mesei .............................................;
    - alte conditii in functie de tipul de servicii de asistenta sociala acordate ............................;
    - grupurile sanitare: .......... la ............ persoane asistate;
    - 1 lavabou la ........... persoane asistate;
    - 1 dus/cada la .......... persoane asistate;
    - conditiile de preparare si servire a hranei .............................;
    b) in cazul unitatii care asista persoanele la domiciliul acestora:
    - frecventa interventiilor, numarul de vizite/saptamana ...................;
    - posibilitati ale persoanei asistate de comunicare cu alte persoane asistate sau cu familia .......................................................;
    - posibilitati ale persoanei asistate de comunicare cu unitatea de asistenta sociala .......................................................................;
    - conditii de transport al mesei ..........................................;
    - operativitatea interventiei ............................................ .
    4.4. Date privind personalul de specialitate al unitatii de asistenta sociala (personal calificat/persoane asistate) .................................
    4.5. Procedura prin care persoanele asistate isi pot exprima nemultumirile privind serviciile primite .....................................................
    5. Resurse umane
    5.1. Numarul total de personal: .........................., din care:
    - de conducere .....................................................;
    - de executie ......................................................;
    - cu contract individual de munca ..................................;
    - cu conventie civila de prestari de servicii ......................;
    - cu contract de voluntariat ...................................... .
    5.2. Personal calificat in domeniul asistentei sociale, din care:
    - asistenti sociali cu studii superioare ...........................;
    - asistenti sociali cu studii medii ................................;
    - personal cu alta calificare (specificati tipul calificarilor) ... .
    5.3. Personal de specialitate care participa efectiv la acordarea serviciilor de asistenta sociala, din care:
    - asistenti sociali cu studii superioare ...........................;
    - asistenti sociali cu studii medii ................................;
    - personal cu alta calificare (specificati tipul calificarilor)......
    6. Alte probleme identificate ..............................................
    7. Propunere privind oportunitatea acordarii subventiei pentru unitatea de asistenta sociala:
    a) numarul de persoane asistate lunar .....................................;
    b) subventia ce urmeaza sa fie acordata in anul ....................... lei.

                                                      Directia de munca
                                                   si solidaritate sociala
                                                           Director,
       ............................               .........................
           (numele si prenumele                      (numele si prenumele
    persoanei care a efectuat evaluarea               semnatura/stampila)
                semnatura)

                                                        Consiliul Local
                                                  .........................

    Data intocmirii raportului ............

    ANEXA 3
    la normele metodologice

    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale         Asociatia/Fundatia
    Directia de munca si solidaritate sociala
    Consiliul Local ..........................
    Judetul ........................
    Nr. ........./..................

                                                      Nr. ..../...........

                             CONVENTIE*1)
               pentru acordarea de servicii de asistenta sociala

    In baza prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala,
    Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, prin Directia de munca si solidaritate sociala/Consiliul Local ....................., cu sediul in ..................., telefon ..........., cod fiscal ..............., cont virament ......................., deschis la ..............................,
reprezentat de .................................
                (numele, prenumele si functia)
    si
    Asociatia/Fundatia ......................................................., cu sediul in ........................, telefon ..........., cod fiscal ................, cont virament*2) ............................, deschis la
...................., reprezentata de ...........................,
                                           (nume si prenume)
    au convenit urmatoarele:
    I. Obiectul conventiei
    1. Acordarea de catre Asociatia/Fundatia ............................ a serviciilor de asistenta sociala, in conformitate cu fisele tehnice ale unitatilor de asistenta sociala, pentru un numar mediu lunar de ............... persoane asistate.
    2. Subventionarea de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale de la bugetul de stat/consiliul local de la bugetul local a serviciilor de asistenta sociala acordate de asociatie/fundatie, in limita sumei de ..................... lei in anul ......... .
    II. Durata conventiei
    1. Durata conventiei este de la 1 ianuarie pana la .................. (nu poate depasi data de 31 decembrie a anului pentru care se acorda subventia).
    2. Durata conventiei provizorii este de la data de 1 ianuarie pana la data incheierii conventiei definitive, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a legii bugetului de stat/data aprobarii bugetului local.
    3. Durata conventiei definitive este de la data incetarii conventiei provizorii pana la data prevazuta la pct. 1.
    III. Obligatiile asociatiei/fundatiei sunt:
    1. acordarea serviciilor de asistenta sociala potrivit fiselor tehnice ale unitatilor de asistenta sociala;
    2. utilizarea subventiei in exclusivitate pentru serviciile de asistenta sociala acordate categoriilor de persoane asistate pentru care subventia a fost aprobata;
    3. depunerea, pana la data de 5 a fiecarei luni, a raportului privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei acordate in luna anterioara si a cererii privind subventia pentru luna curenta la directia de munca si solidaritate sociala/consiliul local;
    4. depunerea, in termen de 15 zile de la data incetarii conventiei definitive, la directia de munca si solidaritate sociala/consiliul local a raportului privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei in anul pentru care a fost incheiata conventia;
    5. mentionarea in documentele referitoare la activitatea de asistenta sociala a faptului ca beneficiaza de subventie de la bugetul de stat/local, conform Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala;
    6. comunicarea in termen de 30 de zile la directia de munca si solidaritate sociala/consiliul local, in scris, a oricarei modificari cu privire la datele, informatiile si documentele care au stat la baza aprobarii subventiei;
    7. asigurarea accesului la sediul asociatiei/fundatiei/unitatii de asistenta sociala a persoanelor imputernicite de directia de munca si solidaritate sociala/consiliul local sa efectueze controlul privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si modul de utilizare a subventiei, precum si punerea la dispozitia acestora a documentelor solicitate;
    8. restituirea, in termen de 5 zile de la incetarea conventiei, a sumelor primite cu titlu de subventie si ramase necheltuite pana la 31 decembrie.
    IV. Obligatiile directiei de munca si solidaritate sociala/consiliului local sunt:
    1. acordarea, pana la data de 25 a fiecarei luni, a subventiei aprobate;
    2. acordarea de asistenta de specialitate cu privire la acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei de catre asociatie/fundatie.
    V. Forta majora
    Partea care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea fortei majore si de a lua orice masura care ii sta la dispozitie in vederea incetarii acesteia.
    Daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona o perioada mai mare de 3 luni, orice parte are dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a prezentei conventii, fara ca nici o parte sa poata pretinde daune-interese.
    Forta majora exonereaza partile de indeplinirea obligatiilor prevazute in prezenta conventie.
    In situatia in care directia teritoriala sau, dupa caz, consiliul local se afla in imposibilitate de plata datorita unor cauze de forta majora si in aceasta perioada serviciile de asistenta sociala au fost acordate cu respectarea conditiilor care au stat la baza acordarii subventiei, subventia se poate acorda si retroactiv pe o perioada care nu poate depasi 3 luni calendaristice.
    In cazul incetarii fortei majore care a condus la imposibilitatea de plata, directia teritoriala sau, dupa caz, consiliul local va notifica imediat asociatiei/fundatiei aceasta situatie.
    In perioada in care, datorita unor cauze de forta majora, asociatia sau fundatia se afla in imposibilitate de a acorda serviciile de asistenta sociala, subventia nu se acorda.
    VI. Suspendarea conventiei
    Prezenta conventie se suspenda in cazul nerespectarii obligatiilor prevazute la cap. III pct. 3 si 7.
    Directia de munca si solidaritate sociala/consiliul local va notifica asociatiei/fundatiei ca subventia pe luna respectiva nu se mai acorda.
    VII. Incetarea conventiei
    Prezenta conventie inceteaza:
    a) prin acordul de vointa al partilor;
    b) prin reziliere, la solicitarea motivata a uneia dintre parti;
    c) la data expirarii duratei pentru care a fost incheiata, in cazul in care conventia nu a fost reziliata;
    d) daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona o perioada mai mare de 3 luni.
    In cazul in care una dintre parti nu isi respecta obligatiile asumate prin prezenta conventie, partea lezata va notifica partii in culpa sa depuna toate diligentele pentru executarea corespunzatoare a clauzelor contractuale.
    Daca partea in culpa nu se conformeaza in termen de 15 zile de la primirea notificarii, partea lezata poate rezilia in mod unilateral conventia.
    VIII. Modificarea conventiei
    Modificarea prezentei conventii poate fi facuta prin act aditional, cu acordul ambelor parti.
    IX. Litigii
    In caz de litigiu partile vor incerca solutionarea acestuia in mod amiabil.
    In cazul in care nu reusesc solutionarea in mod amiabil a litigiului, acesta se solutioneaza de catre instantele judecatoresti, potrivit legii.
    X. Dispozitii finale
    Orice comunicare intre parti, referitoare la indeplinirea prezentei conventii, trebuie sa fie transmisa in scris.
    Orice document scris trebuie inregistrat atat in momentul transmiterii, cat si in momentul primirii.
    Prezenta conventie s-a incheiat la sediul directiei de munca si solidaritate sociala/consiliului local, in doua exemplare.

      Directia de munca si solidaritate sociala/        Asociatia/Fundatia
                   Consiliul Local
             ...........................              ........................

      Data ................
------------
    *1) provizorie/definitiva.
    *2) cont bancar special pentru subventie.

    ANEXA 4
    la normele metodologice

    ASOCIATIA/FUNDATIA
    ..................

                               RAPORT
privind acordarea serviciilor de asistenta sociala si utilizarea subventiei in luna .................. anul ......

    In baza Conventiei nr. ........, incheiata la data ................... intre Directia de munca si solidaritate sociala/Consiliul Local ...................... si Asociatia/Fundatia ......................, cu sediul in ...................., subventia in suma de ................ lei, acordata in luna ..............., a fost utilizata dupa cum urmeaza:
    I. Raport de activitate*1)
    1. Descrierea pe scurt a derularii serviciilor de asistenta sociala pana la data intocmirii raportului (beneficiarii, servicii de asistenta sociala acordate, resurse umane, eventualele modificari in desfasurarea activitatilor, colaborarea cu alti parteneri etc.; descrierea nu va depasi o pagina):
    - activitati planificate si realizate;
    - activitati planificate si nerealizate;
    - activitati neplanificate si realizate;
    - rezultate obtinute.
    2. Numarul total*2) de persoane beneficiare pentru care s-a cheltuit subventia in luna raportata, din care, pe fiecare unitate de asistenta sociala:
    - .........................;
    - .........................;
    II. Raport financiar*3):
    - valoarea subventiei de la bugetul de stat/bugetul local .................;
    - dobanzi bancare (cumulate pentru perioada respectiva) ...................;
    - sold in cont la inceputul perioadei raportate, conform extrasului de cont ...............................................................................;
    - sold in casa la inceputul perioadei raportate ...........................;
    - sold la sfarsitul perioadei de raportare, conform extrasului de cont ....;
    - sold in casa la sfarsitul perioadei de raportare ....................... .
    Cheltuieli efectuate (mii lei):
 ______________________________________________________________________________
|                                   |           | Cheltuieli   | Cheltuieli din|
|                                   | Cheltuieli| subventionate| contributia   |
|            Cheltuieli             | totale    | conform Legii| asociatiei/   |
|                                   |           | nr. 34/1998  | fundatiei     |
|___________________________________|___________|______________|_______________|
| 1. Cheltuieli cu salariile de     |           |              |               |
|    incadrare a personalului       |           |              |               |
|    calificat in domeniul          |           |              |               |
|    asistentei sociale, care       |           |              |               |
|    participa efectiv la acordarea |           |              |               |
|    serviciilor de asistenta       |           |              |               |
|    sociala                        |           |              |               |
| 2. Cheltuieli cu hrana pentru     |           |              |               |
|    persoanele asistate            |           |              |               |
| 3. Cheltuieli pentru incalzirea   |           |              |               |
|    si prepararea hranei           |           |              |               |
| 4. Cheltuieli cu iluminatul       |           |              |               |
| 5. Cheltuieli pentru plata        |           |              |               |
|    serviciilor, apa, canal,       |           |              |               |
|    salubrizare, telefon           |           |              |               |
| 6. Cheltuieli cu materiale        |           |              |               |
|    didactice pentru persoanele    |           |              |               |
|    asistate                       |           |              |               |
| 7. Cheltuieli cu obiecte de       |           |              |               |
|    inventar de mica valoare sau   |           |              |               |
|    scurta durata si echipament    |           |              |               |
|    pentru persoanele asistate     |           |              |               |
| 8. Cheltuieli de transport pentru |           |              |               |
|    persoanele asistate si         |           |              |               |
|    insotitorii lor                |           |              |               |
| 9. Cheltuieli cu materiale        |           |              |               |
|    sanitare pentru persoanele     |           |              |               |
|    asistate                       |           |              |               |
|10. Cheltuieli cu materiale pentru |           |              |               |
|    curatenie pentru persoanele    |           |              |               |
|    asistate                       |           |              |               |
|11. Cheltuieli pentru carburantii  |           |              |               |
|    si lubrifiantii necesari in    |           |              |               |
|    functionarea mijloacelor de    |           |              |               |
|    transport specifice activitatii|           |              |               |
|    unitatii de asistenta sociala  |           |              |               |
|___________________________________|___________|______________|_______________|
|    TOTAL:                         |           |              |               |
|___________________________________|___________|______________|_______________|
    *1) Se va completa pentru fiecare unitate/tip de unitate de asistenta sociala.
    *2) Numarul de persoane beneficiare din toate unitatile de asistenta sociala ale asociatiei/fundatiei.
    *3) Se va completa atat centralizat pentru toate unitatile de asistenta sociala ale asociatiei/fundatiei, cat si distinct pentru fiecare unitate de asistenta sociala.

    Justificarea cheltuielilor
(se anexeaza in copie documentele justificative pentru cheltuielile efectuate din subventia acordata):
_____________________________________________________________________
  Natura/nr./data  Emitentul     Suma   Bunuri/servicii    Observatii
  documentului     documentului  (lei)  achizitionate
  justificativ     justificativ
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
   TOTAL:
_____________________________________________________________________

          Reprezentantul                Responsabilul financiar
      asociatiei/fundatiei,        al unitatii de asistenta sociala,
      .....................           ...........................
      (numele si prenumele)              (numele si prenumele)

       Semnatura si stampila                    Semnatura
        ...................                 ....................

    Data ...............



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1153/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1153 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1153/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu