Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 10 din 30 iunie 2007

pentru modificarea si completarea Statutului profesiei de avocat

ACT EMIS DE: UNIUNEA NATIONALA A BAROURILOR DIN ROMANIA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 511 din 31 iulie 2007



In conformitate cu dispoziţiile art. 61 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere proiectul întocmit de Consiliul Uniunii Naţionale a Barourilordin România din data de 28 iunie 2007,

Congresul Avocaţilor, în şedinţa din 30 iunie 2007, a adoptat următoarea hotărâre:

Art. I. - Statutul profesiei de avocat, adoptat în şedinţa Consiliului Uniunii Naţionale a Barourilor din România din 25 septembrie 2004 şi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 45 din 13 ianuarie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 68 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 68. - (1) Adunarea generală este legal constituită cu participarea majorităţii membrilor săi.

(2) In cazul în care numărul legal nu este întrunit, prezidiul adunării generale va consemna această împrejurare într-un proces-verbal; consiliul baroului va convoca o nouă adunare generală în termen de cel mult 15 zile de la data primei adunări, cu respectarea dispoziţiilor art. 52 alin. (2) din Lege.

(3) Adunarea generală convocată în condiţiile alin. (2) este legal constituită cu participarea a cel puţin unei treimi din numărul total al membrilor săi.

(4) Dispoziţiile alin. (2) şi (3) nu se aplică în cazul adunărilor generale de alegere a organelor de conducere a barourilor. In cazul în care cvorumul adunării generale de alegere a organelor de conducere a baroului nu este legal constituit, consiliul baroului va stabili data la care se convoacă o nouă adunare generală de alegere a organelor de conducere a baroului, cu respectarea regulamentului de organizare a alegerilor.

(5) Alegerea organelor de conducere ale Baroului Bucureşti se poate face şi prin desemnare de reprezentanţi-electori. Pot fi reprezentanţi-electori numai avocaţii care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 66 alin. (2) din prezentul statut. Numărul de avocaţi care îşi pot delega votul unui reprezentant-elector este de maximum 10.

(6)  Cu cel puţin 6 luni anterior datei desfăşurării alegerilor, consiliile barourilor vor adopta regulamentul pentru organizarea alegerilor organelor baroului. Regulamentul va rămâne definitiv în termen de 30 de zile de la data afişării sale la secretariatul baroului.

(7)  Hotărârile adunării generale se iau cu votul majorităţii membrilor prezenţi, în afară de cazurile în care legea prevede alt cvorum de şedinţă şi de vot.

(8) In regulamentul pentru organizarea adunării elective se poate prevedea ca exprimarea votului să poată fi făcută în formă electronică, cu respectarea dispoziţiilor legale privind cvorumul."

2.  Alineatul (2) al articolului 76 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Deciziile emise de decan pot fi atacate la consiliul baroului, în termen de 15 zile de la data comunicării."

3. Articolele 93-97 se abrogă.

4. Alineatul (2) al articolului 205 se abrogă.

5. După articolul 205 se introduce un nou articol, articolul 2051, cu următorul cuprins:

„Art. 2051. - (1) Avocatul colaborator nu are dreptul de a avea clientelă personală în afara formei de exercitare a profesiei la care colaborează.

(2) Orice client personal trebuie adus la cunoştinţa avocatului titular/coordonator al formei de exercitare a profesiei la care avocatul colaborator îşi desfăşoară activitatea.

(3)    Lucrările profesionale efectuate pentru clientela personală a avocatului colaborator se vor efectua prin intermediul formei de exercitare a profesiei, iar în contractul de asistenţă juridică se va menţiona expres caracterul de «client personal» al avocatului colaborator.

(4)  Rezultatele financiare obţinute de avocatul colaborator din contractele încheiate pentru clienţii personali (onorariile) vor fi încasate integral sau parţial de avocatul colaborator, după caz, în raport de clauzele contractului de colaborare, fără a se afecta în niciun mod cuantumul retrocedărilor lunare de onorarii, prevăzute în contractul de colaborare.

(5) Titularii sau avocaţii coordonatori ai formelor de exercitare a profesiei sunt obligaţi să permită avocatului colaborator tratarea clientelei personale, în condiţiile prevăzute în contractul de colaborare.

(6)  Pentru clientela personală şi activitatea desfăşurată în cadrul asistenţei judiciare a baroului, avocatul colaborator va utiliza ştampila personală, aprobată de forma de exercitare a profesiei, pe care se inscripţionează menţiunea «avocat colaborator». Ştampila personală a avocatului colaborator poate fi confecţionată şi utilizată numai cu acordul formei de exercitare a profesiei, cu respectarea anexei nr. XXI, care se aplică în mod corespunzător.

(7)  In activitatea desfăşurată pentru clientela personală, avocatul colaborator este răspunzător personal faţă de client şi are obligaţia de a nu prejudicia forma de exercitare a profesiei căreia avocatul colaborator îi aparţine. In acest scop, în contractul de colaborare se poate prevedea ca, pentru tratarea clientelei proprii prin forma de exercitare a profesiei, avocatul colaborator să încheie o asigurare de răspundere civilă profesională pentru acoperirea eventualelor prejudicii aduse formei de exercitare a profesiei căreia îi aparţine şi care să precizeze cuantumul riscului asigurat, distinctă de asigurarea pentru răspundere profesională prevăzută de art. 40 din Lege.

(8)   Pentru activitatea desfăşurată în cadrul asistenţei judiciare a baroului, avocatul colaborator va păstra rezultatele financiare obţinute.

(9) Prevederile anexei nr. IX la prezentul statut se modifică în mod corespunzător."

6. Articolul 226 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 226. - (1) Avocatul este obligat să ţină următoarele evidenţe:

a) contractele de asistenţă juridică;

b) registrul de evidenţă a contractelor de asistenţă juridică, al cărui model este prezentat în anexa nr. XVII la prezentul statut;

c)  registrul de înregistrare a actelor juridice atestate de avocat cu privire la identitatea părţilor, conţinutul şi data actelor, în condiţiile art. 3 alin. (1) lit. c) din Lege, al cărui model este prezentat în anexa nr. XVIII la prezentul statut;

d) registrul de înregistrare a activităţilor fiduciare, în condiţiile art. 3 alin. (1) lit. g) din Lege, al cărui model este prezentat în anexa nr. XIX la prezentul statut;

e)  registrul de înregistrare a părţilor de interes, a părţilor sociale şi/sau a acţiunilor societăţilor, în condiţiile art. 3 alin. (1) lit. h) din Lege, al cărui model este prezentat la anexa nr. XX la prezentul statut;

f) evidenţele cerute de legislaţia fiscală.

(2)   Consiliul baroului, printr-un consilier delegat, poate verifica evidenţele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), în vederea stabilirii modului în care avocatul îşi îndeplineşte obligaţiile stabilite de lege, de prezentul statut şi de statutul C.A.A. Nerespectarea de către avocat a prezentării evidenţelor solicitate reprezintă abatere disciplinară.

(3) In cazul unei anchete disciplinare, verificarea evidenţelor prevăzute la alin. (1) lit. a) se face numai de decan sau consilierul desemnat în acest scop."

7.  Alineatul (1) al articolului 295 se modifică şi va avea următorul cuprins:

Art. 295. - (1) Examenul de definitivare în profesia de avocat se organizează de barou. Consiliul U.N.B.R. va asigura caracterul unitar al acestuia prin regulamentul de desfăşurare a examenului, în care se vor prevedea programa analitică şi materiile obligatorii şi opţionale la care urmează a se face examinarea. Examinarea candidaţilor se va face atât cu privire la pregătirea profesională generală, cât şi cu privire la deprinderile practice specifice profesiei, ţinându-se cont de opţiunea candidaţilor, în cazul materiilor opţionale la care urmează a se face examinarea. Examenul de definitivare în profesia de avocat se poate organiza trimestrial, în ultima lună a fiecărui trimestru, dacă se constată că există un număr suficient de candidaţi care justifică organizarea examenului, potrivit hotărârii Comisiei permanente a U.N.B.R."

8.   După articolul 314 se introduce un nou capitol, capitolul VI1, cu următorul cuprins:

„CAPITOLUL VI1

Exercitarea în România a profesiei de către avocaţii care au obţinut calificarea profesională în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene şi ale Spaţiului Economic European

SECŢIUNEA 1

Dispoziţii generale

Art. 3141. Dispoziţiile art. 801- 8016 din Lege se aplică întotdeauna avându-se în vedere dispoziţiile art. 37 alin. (2) din Legea nr. 200/2004 privind recunoaşterea diplomelor şi calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 500 din 3 iunie 2004).

SECŢIUNEA a 2-a

Dobândirea calităţii de membru al unui barou din România de către persoane fizice străine care au calitatea de avocat

Art. 3142. - (1) Persoanele fizice străine pot dobândi calitatea de membru al unui barou din România şi pot exercita, în consecinţă, profesia de avocat în România, dacă în statul în care îşi au domiciliul deţin titlul profesional de avocat, certificat de organismele profesionale recunoscute sau de autorităţile publice care le autorizează, precum şi în condiţiile stabilite în acordul încheiat cu Uniunea Europeană, conform prevederilor art. II din Legea nr. 201/2004.

(2) Pentru avocaţii din statele membre ale Uniunii Europene nu este necesară existenţa unor convenţii bilaterale.

(3) Documentaţia de evaluare pentru dobândirea calităţii de membru al unui barou din România va conţine:

a) cererea de evaluare;

b) curriculum vitae şi copie a paşaportului;

c)  certificatul (atestatul) profesional, în copie legalizată şi traducere autorizată, în termen de 3 luni de la eliberarea lui;

d) diplomă universitară;

e) certificat de onorabilitate;

f) declaraţia de compatibilitate;

g) solicitarea de stagiu de adaptare de 2 ani sau de susţinere a probei de aptitudini.

(4)  Etapele necesare dobândirii calităţii de membru al unui barou din România şi documentele aferente sunt cele cuprinse în metodologia prezentată în anexa nr. XXXI la prezentul statut.

(5)    Convenţiile bilaterale încheiate de U.N.B.R. cu organismele similare din statele din care provin petenţii, altele decât statele membre ale Uniunii Europene, vor conţine în principal elemente din metodologia prezentată în anexa nr. XXXI, precum şi condiţii privind soluţionarea unor litigii în legătură cu activitatea avocaţilor.

SECŢIUNEA a 3-a

Inscrierea grupărilor străine care exercită profesia de avocat în tablourile barourilor din România

Art. 3143. - (1) Grupările străine care nu au sediul profesional în România pot deschide sedii profesionale secundare în România şi se pot înscrie în tablourile barourilor din România pentru ca membrii acestora să exercite în numele grupării profesia de avocat în România, dacă în statul în care îşi au sediul profesional desfăşoară această activitate şi au statutul de societate civilă profesională, certificată de organismele profesionale recunoscute sau de autorităţile publice care le autorizează, în condiţiile stabilite în acordul încheiat cu Uniunea Europeană, conform prevederilor art. II din Legea nr. 201/2004.

(2) Pentru societăţile civile profesionale de avocaţi din statele membre ale Uniunii Europene nu este necesară existenţa unor convenţii bilaterale.

(3) Documentaţia de evaluare pentru înscrierea în tablourile barourilor din România va conţine:

a) cererea de evaluare, semnată de reprezentantul legal al grupării;

b)  copia paşaportului reprezentantului legal al grupării (în cazul în care acesta nu s-a înscris anterior în nume propriu într-un barou din România);

c)  certificatul (atestatul) profesional emis de autoritatea competentă, în copie legalizată, şi traducerea autorizată a acestuia, valabil pentru un termen de 3 luni de la eliberarea sa;

d) actul constitutiv sau statutul grupării.

(4)   Cererea de evaluare, cu documentele aferente, se supune avizului conform al Comisiei permanente a U.N.B.R., care va hotărî cu privire la înscrierea societăţii în tabloul baroului.

SECŢIUNEA a 4-a

Exercitarea în România a profesiei de avocat de către avocaţii care au obţinut calificarea profesională în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene şi ale Spaţiului Economic European

Art. 3144. -Avocaţii înscrişi într-un barou din România în condiţiile prevăzute în prezentul capitol dobândesc de la data înscrierii în barou toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de lege şi de prezentul statut."

Art. II. - Articolul 321 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 321. -Anexele nr. I-XXXI fac parte integrantă din prezentul statut."

Art. III. -Anexa nr. IX „Contract de colaborare" la Statutul profesiei de avocat se modifică şi se completează astfel:

1.  Alineatul (2) al articolului 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

(2) Colaboratorul va colabora exclusiv cu Beneficiarul pe perioada contractului şi are/nu are dreptul la clientelă proprie."

2. După articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 41, cu următorul cuprins:

„Art. 41. - Următoarele clauze fac parte de drept din conţinutul contractului atunci când Colaboratorului i se permite să aibă drept la clientelă proprie:

- Beneficiarul se obligă:

a) să ia cunoştinţă de clientela personală cu privire la care este informat de colaborator şi, în condiţiile art. 4.3 din prezentul contract, să ia măsurile corespunzătoare prevăzute de art. 2051 din Statutul profesiei de avocat, în cazul în care se acceptă clientul personal al Colaboratorului despre care Beneficiarul este informat;

b)  să permită avocatului colaborator tratarea clientelei personale a acestuia în următoarele condiţii:... (se completează conform convenţiei părţilor);

c)  să permită avocatului colaborator utilizarea ştampilei personale pentru clientela personală şi activitatea desfăşurată în cadrul asistenţei judiciare a baroului, al cărei model este prevăzut în anexa la prezentul contract şi pe care este inscripţionată menţiunea «avocat colaborator».

- Colaboratorul se obligă:

a) să informeze Beneficiarul cu privire la clientela personală, punând la dispoziţia acestuia informaţii privitoare la problematica prestaţiei profesionale, timpul de muncă preliminat afectat tratării clientului personal şi orice altă împrejurare relevantă pentru aplicarea dispoziţiilor art. 4.3-4.6 din prezentul contract;

b)  să utilizeze în lucrările profesionale efectuate pentru clientela personală ştampila prevăzută în anexa la prezentul contract, pe care este inscripţionată menţiunea «avocat colaborator»;

c) să trateze clientela personală în următoarele condiţii: ... (se completează conform convenţiei părţilor);

d) să încheie o asigurare de răspundere civilă profesională pentru eventualele prejudicii aduse formei de exercitare a profesiei prin tratarea clientelei proprii cu încălcarea Legii, a Statutului profesiei de avocat şi a prevederilor prezentului contract, pentru suma de ... (se completează conform convenţiei părţilor numai atunci când se convine expres încheierea asigurării)."

Art. IV. - Anexa nr. XXI „Modelul ştampilei formelor de exercitare a profesiei" la Statutul profesiei de avocat se completează astfel:

- După punctul 5 se introduce un nou punct, punctul 6, cu următorul cuprins:

„6. Pentru clientela personală şi activitatea desfăşurată în cadrul asistenţei judiciare a baroului, avocatul colaborator va utiliza ştampila personală, aprobată de forma de exercitare a profesiei, pe care se inscripţionează denumirea formei de exercitare a profesiei şi menţiunea «avocat colaborator».

Exemplu:

Art. V. - Prevederile art. 295 alin. (1), astfel cum au fost modificate prin prezenta hotărâre, se vor aplica începând cu data de 1 ianuarie 2008.

Art. VI. - După anexa nr. XXX se introduce o nouă anexă, anexa nr. XXXI, prevăzută în anexa la prezenta hotărâre.

Art. VII. - Statutul profesiei de avocat, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 45 din 13 ianuarie 2005, cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

Această hotărâre a fost adoptată de Congresul Avocaţilor în şedinţa din 30 iunie 2007, cu respectarea prevederilor art. 60 alin. (3) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

ANEXA (ANEXA Nr. XXXI la statut)

METODOLOGIE

de atestare a calificării de avocat pentru înscrierea în tabloul unui barou din România în situaţiile prevăzute în cap. VII1 din Lege

Aprobarea cererii privind exercitarea în România a profesiei de avocat şi dobândirea dreptului de înscriere în tabloul unui barou din România se realizează potrivit următoarelor 3 etape, în temeiul art. 808 alin. (2) din Legea nr. 51/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 200/2004 privind recunoaşterea diplomelor şi calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România.

A. Etapa de informare

Scrisoarea adresată Uniunii Naţionale a Barourilor din România de către solicitant se transmite Secretariatului general al Uniunii, care va furniza datele cu privire la mijloacele de pregătire (cerere-tip de solicitare a accesului la profesie, cu lista documentelor care trebuie să însoţească cererea, tematica şi bibliografia orientativă pentru proba de aptitudini).

B. Etapa de evaluare

1.  cerere de solicitare a accesului la profesia de avocat (formular-tip), în care sunt menţionate documentele necesare ce se anexează;

2. fotografie tip paşaport;

3.  curriculum vitae - original semnat;

4.  paşaport - copie xerox (fără legalizare);

5.  certificatul (atestatul) organismului profesional sau al autorităţii publice din statul al cărui cetăţean este solicitantul sau, după caz, unde acesta îşi are domiciliul ori sediul profesional, cu legalizarea în original efectuată în statul respectiv şi cu traducerea autorizată (efectuată de un notar public din România), ambele prezentate în termen de 3 luni de la data eliberării lor;

6.   diploma emisă de o universiate sau de un colegiu universitar, prin care se certifică încheierea de către titular a unui ciclu de studii superioare cu durata minimă de 3 ani, în copie legalizată, cu legalizarea în statul respectiv şi cu traducerea autorizată (efectuată de un notar public din România), ambele prezentate în termen de 3 luni de ia data eliberării lor;

7.   certificatul de onorabilitate eliberat de autorităţile profesionale competente sau declaraţie dată în faţa unei autorităţi competente din statul de origine ori de provenienţă al solicitantului, în copie legalizată, cu legalizarea în original efectuată în statul membru al Uniunii Europene şi cu traducerea autorizată (efectuată de un notar public din România), ambele prezentate în termen de 3 luni de la data eliberării lor;

8.  declaraţie pe propria răspundere dată la un notariat din România, reprezentând angajamentul de a nu desfăşura alte activităţi în afara celei de avocat ori compatibile cu exercitarea profesiei de avocat în România;

9.  precizarea opţiunii solicitantului în legătură cu:

a) efectuarea unui stagiu de adaptare de 2 ani;

b) prestarea unei probe de aptitudini.

In varianta a), cererea va fi însoţită de acordul scris al unui avocat român cu capacitate profesională deplină sau al unei forme de exercitare a profesiei în grup, care acceptă atribuţiile de îndrumător al stagiului de 2 ani al solicitantului.

Indrumătorii de stagiu vor fi atestaţi anual de către barouri, pe baza opţiunii acestora şi a activităţii lor profesionale.

Lista îndrumătorilor de stagiu atestaţi va fi publicată pe website-ul Uniunii Naţionale a Barourilor din România, www.unbr.ro.

Condiţiile colaborării dintre solicitant şi îndrumător vor face obiectul unui contract între aceştia, care va respecta anexa nr. IX la Statutul profesiei de avocat. Actul este necesar a fi prezentat Uniunii Naţionale a Barourilor din România.

In timpul stagiului de adaptare, îndrumătorul va efectua evaluări preliminare la fiecare 6 luni şi o evaluare finală la încheierea stagiului de adaptare, care condiţionează păstrarea de către solicitant a calităţii de membru al baroului în care s-a înscris ca avocat stagiar. Evaluările preliminare şi evaluarea finală vor fi depuse la Secretariatul general al Uniunii Naţionale a Barourilor din România, prin grija solicitantului.

Nedepunerea în termen a evaluărilor preliminare va fi urmată de atenţionarea în scris atât a solicitantului, cât şi a îndrumătorului de stagiu.

In varianta b), cererea va fi urmată de programarea probei de cunoştinţe profesionale, care va avea loc numai după achitarea taxei de examinare, comunicată solicitantului prin grija Secretariatului general al Uniunii Naţionale a Barourilor din România.

Proba de cunoştinţe profesionale va consta dintr-o evaluare scrisă sub forma unui test-grilă cu câte 3 grupe de subiecte din domeniile de drept prevăzute în Programa de evaluare a cunoştinţelor profesionale, aprobată de Consiliul Uniunii Naţionale a Barourilor din România.

Domeniul exceptat va fi cel pentru care solicitantul deţine şi prezintă diploma de studii superioare potrivit pct. 6.

Comisia de evaluare va cuprinde avocaţii desemnaţi de Comisia permanentă a Uniunii Naţionale a Barourilor din România şi poate cuprinde şi cadre didactice universitare din domeniile prevăzute în Programa de evaluare a cunoştinţelor profesionaie.

Comisia de evaluare, ţinând seama de tematica şi de bibliografia orientativă, va elabora subiectele de evaluare, din care fiecare solicitant va extrage un singur subiect.

Subiectele vor fi redactate atât în limba română, cât şi în traducere în limba engleză sau franceză (la alegerea solicitantului).

Subiectele pot consta şi în teste-grilă.

Taxa de examinare va trebui să acopere cheltuielile de organizare a probei de aptitudini, taxa individuală fiind determinată de numărul solicitanţilor aferenţi unei sesiuni de evaluare organizate în limita termenului stabilit potrivit art. 34 alin. (3) din Legea nr. 200/2004.

Nota de promovare a probei de aptitudini este 7 (şapte), cu o apreciere de la 1 (unu) ia 10 (zece).

Comisia de evaluare întocmeşte un proces-verbal ce se va ataşa, împreună cu testul-grilă, documentelor anexă la cererea de solicitare a accesului la profesie. In baza acestui document se încheie procedura de examinare a cererii.

C. Etapa înscrierii în tabloul unui barou

1. cererea de înscriere în tabloul baroului;

2.depunerea jurământului profesional scris, cu textul prevăzut de Legea nr. 51/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3.  atestatul de asigurare profesională, conform Legii nr. 51/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare(copie, cu legalizarea în original);

4. achitarea taxei de înscriere în tabloul baroului.

Pentru avocaţii din statele care nu aparţin Uniunii Europene, documentaţia va conţine şi convenţia bilaterală încheiată de Uniunea Naţională a Barourilor din România cu organismul profesional similar din ţara în care solicitantul are domiciliul.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 10/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 10 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 10/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu