E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Decizia 8 2003 modifica Decizia 7 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 32 din actul Legea 631 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 9 din actul Legea 414 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 18 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 24 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 49 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 7 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 29 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 23 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 3 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 22 din actul Legea 345 2002
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 5 din actul Ordonanţa 7 2001
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 9 din actul Ordonanţa 7 2001
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 4 din actul OUG 17 2000
Decizia 8 2003 in legatura cu articolul 4 din actul Ordonanţa 3 1992
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 8 din 28 iulie 2003

pentru aprobarea solutiilor privind aplicarea unor prevederi referitoare la taxa pe valoarea adaugata si impozitul pe venit

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE


SmartCity3

              COMISIA CENTRALA FISCALA
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 575 din 11 august 2003

    Se aproba solutiile prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta decizie, referitoare la aplicarea unitara a prevederilor unor articole din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile si completarile ulterioare, si din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile ulterioare, si referitoare la aplicarea unitara a prevederilor unor articole din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, coroborate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata si modificata prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, adoptate de Comisia centrala fiscala, constituita in baza Ordinului ministrului finantelor publice nr. 718/2003, in sedinta din data de 7 iulie 2003.

                      Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                               SOLUTII
privind aplicarea unor prevederi referitoare la taxa pe valoarea adaugata

    I. Art. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 7 si art. 29 lit. D.d) - f) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile ulterioare
    1. Taxa pe valoarea adaugata neachitata in termenul legal, evidentiata in contabilitate de persoanele impozabile inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata pentru operatiuni de leasing contractate cu locatori/finantatori din strainatate, servicii contractate cu prestatori cu sediul sau cu domiciliul in strainatate, pentru care locul prestarii se considera a fi in Romania daca prestatorul de servicii nu si-a desemnat un reprezentant fiscal in Romania, precum si pentru servicii contractate cu prestatori din strainatate pentru care beneficiarii aveau obligatia, conform legii, sa plateasca taxa pe valoarea adaugata, care au fost efectuate pana la data de 1 martie 2003 exclusiv, se regularizeaza astfel:
    a) daca prestarile de servicii respective au fost destinate exclusiv realizarii de operatiuni care dau drept de deducere, taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni se va inscrie la randul 3 "regularizari" din decontul privind taxa pe valoarea adaugata, ca taxa colectata, si la randul 10 "regularizari" din decont, ca taxa deductibila;
    b) daca prestarile de servicii respective au fost destinate realizarii de operatiuni care sunt supuse pro rata, taxa colectata va fi inscrisa la randul 3 "regularizari" din decontul privind taxa pe valoarea adaugata, iar taxa deductibila afectata de pro rata aplicabila la data efectuarii operatiunii va fi inscrisa la randul 10 "regularizari";
    c) daca prestarile de servicii respective au fost destinate realizarii de operatiuni care nu dau drept de deducere, taxa datorata bugetului de stat este la nivelul taxei colectate si se va inscrie la randurile 3 si 15 din decontul privind taxa pe valoarea adaugata.
    Din punct de vedere contabil se va storna inregistrarea 4428 = 446 si se va efectua inregistrarea 4426 = 4427.
    Daca serviciile achizitionate sunt destinate realizarii de operatiuni prevazute la lit. b) si c), taxa sau diferenta de taxa pe valoarea adaugata nedeductibila se va inregistra prin formula contabila 635 = 4426, la data incheierii decontului privind taxa pe valoarea adaugata in care au fost reflectate operatiunile.
    Pentru operatiunile prevazute mai sus se datoreaza dobanzi si penalitati de intarziere conform legislatiei privind calculul si plata sumelor datorate pentru neachitarea la termen a impozitelor si taxelor.
    2. In situatia in care organele de control, cu ocazia verificarilor efectuate, constata ca persoanele impozabile nu au efectuat regularizari prevazute la pct. 1, vor aplica aceeasi procedura la data constatarii acestora.

    II. Art. 23 din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata
    1. In anul 2003 persoanele impozabile care, pana la 1 mai 2003, au avut subunitati inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata si care nu au solicitat aprobare pentru pro rata lunara vor determina taxa pe valoarea adaugata deductibila aferenta achizitiilor destinate atat realizarii de operatiuni care dau drept de deducere, cat si celor care nu dau drept de deducere, astfel:
    a) pentru lunile aprilie - noiembrie 2003 se va utiliza o pro rata provizorie determinata in functie de realizarile efective din anul 2002, pe total unitate, dupa formula prevazuta la art. 61 alin. (4) din Normele de aplicare a Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 598/2002, astfel cum au fost modificate prin Hotararea Guvernului nr. 348/2003, sau o pro rata provizorie estimata in functie de operatiunile prevazute a fi realizate in anul 2003;
    b) in luna decembrie se va determina pro rata definitiva in functie de realizarile efective din cursul anului 2003, pe total unitate, si se va inscrie in decontul de taxa pe valoarea adaugata intocmit pentru luna decembrie.
    Regularizarea deducerilor operate in lunile ianuarie - martie 2003 se face prin aplicarea pro rata definitiva asupra taxei pe valoarea adaugata deductibile aferente achizitiilor destinate atat realizarii de operatiuni care dau drept de deducere, cat si operatiunilor care nu dau drept de deducere, rezultata din deconturile privind taxa pe valoarea adaugata depuse in aceasta perioada de subunitati si de unitate pentru activitatea proprie, dupa caz. Diferenta dintre suma rezultata si suma efectiv dedusa se cumuleaza cu diferenta calculata pentru perioada aprilie - noiembrie 2003.
    Pentru lunile aprilie - noiembrie 2003 regularizarea se face prin aplicarea pro rata definitiva asupra taxei pe valoarea adaugata deductibile aferente achizitiilor destinate atat realizarii de operatiuni care dau drept de deducere, cat si operatiunilor care nu dau drept de deducere, rezultata din deconturile privind taxa pe valoarea adaugata depuse in aceasta perioada de unitate. Diferenta dintre suma rezultata si suma efectiv dedusa pe baza de pro rata provizorie se cumuleaza cu diferenta determinata pentru lunile ianuarie - martie 2003 si se inscrie la randul 10 din decontul lunii decembrie 2003.
    Pentru achizitiile destinate atat realizarii de operatiuni care dau drept de deducere, cat si celor care nu dau drept de deducere, din luna decembrie, se aplica pro rata definitiva determinata in luna decembrie in functie de realizarile efective din cursul anului 2003 ale unitatii.
    2. In cazul persoanelor impozabile care, pana la 1 mai 2003, au avut subunitati inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata, daca solicita si obtin aprobarea organelor fiscale pentru ca pro rata sa fie determinata lunar, potrivit prevederilor art. 61 alin. (8) din Normele de aplicare a Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 598/2002, cu modificarile ulterioare, au obligatia sa recalculeze taxa dedusa de la inceputul anului, cumulata pe total unitate, pe baza de pro rata lunara.

    III. Punctul VI din Decizia nr. 7/2002 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1 din 6 ianuarie 2003 se modifica si va avea urmatorul continut:
    "VI. Art. 18, art. 24 alin. (2) lit. c) si art. 29 lit. B.a) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata
    1. In sensul taxei pe valoarea adaugata se considera ca desfasoara activitate de intermediere in turism:
    a) agentiile de turism care presteaza unor persoane fizice sau persoane, indiferent de statutul lor juridic, care nu sunt inregistrate ca platitori de taxa pe valoarea adaugata, servicii de transport, hoteliere, de alimentatie publica si altele de aceeasi natura, pentru care locul prestarii este considerat a fi in Romania, daca aceste servicii nu sunt efectuate cu mijloace proprii sau inchiriate;
    b) agentiile de turism care presteaza unor beneficiari, indiferent de statutul lor juridic, servicii de transport, hoteliere, de alimentatie publica si altele de aceeasi natura, pentru care locul prestarii este considerat a fi in strainatate, daca aceste servicii nu sunt efectuate cu mijloace proprii sau inchiriate.
    2. Agentiile de turism care desfasoara activitate de intermediere in turism vor consemna prestarile de servicii efectuate in facturi fiscale cu mentiunea "T.V.A. inclusa", fara a evidentia distinct suma taxei pe valoarea adaugata, care se determina potrivit prevederilor art. 51 din Normele de aplicare a Legii nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 598/2002.
    3. Agentiile de turism care nu desfasoara activitate de intermediere in turism vor consemna prestarile de servicii in facturi fiscale, evidentiind distinct taxa pe valoarea adaugata determinata prin aplicarea cotei standard asupra bazei de impozitare prevazute la art. 18 alin. (1) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata."

    IV. Art. 3 alin. (4) si art. 22 alin. (4) lit. c) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata
    1. Nu se considera livrare de bunuri sau o operatiune asimilata livrarii de bunuri, in sensul art. 3 alin. (4) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile si completarile ulterioare, acordarea de catre persoana impozabila a bunurilor achizitionate sau fabricate de catre aceasta, in mod gratuit, pentru actiuni de publicitate, acestea fiind utilizate in scopul desfasurarii activitatii economice a persoanei impozabile.
    2. Persoana impozabila isi poate exercita dreptul de deducere, potrivit prevederilor art. 22 alin. (4) lit. c) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adaugata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru bunurile si/sau serviciile achizitionate in vederea realizarii de actiuni de publicitate, fiind cheltuieli permise de lege fara a fi limitate.

                                SOLUTIE
pentru aplicarea unitara a prevederilor art. 5 si 9 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata si modificata prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu prevederile art. 32 din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002

    I. Tratamentul fiscal al biletelor de tratament si odihna, inclusiv transportul
    Pentru anul 2003 valoarea biletelor de tratament si odihna, inclusiv transportul, suportata de persoana juridica angajator pentru:
    - salariatii proprii; si
    - membrii de familie ai acestora,
in limita a 1,5% aplicata asupra fondului de salarii realizat anual, aferent salariatilor cu contract individual de munca, reprezinta venituri neimpozabile pentru persoana fizica beneficiara si cheltuiala deductibila la persoana juridica care acorda aceste drepturi salariale, in conformitate cu prevederile legilor care se coroboreaza si se completeaza in reglementarea acestei spete, respectiv:
    - art. 32 din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002;
    - art. 9 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, si normele metodologice date in aplicarea acestui articol, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 54/2003;
    - art. 9 alin. (7) lit. e) din Legea nr. 414/2002 privind impozitul pe profit, cu modificarile si completarile ulterioare.
    In situatia in care persoana juridica acorda bilete de tratament si odihna in cuantum care depaseste 1,5% aplicat asupra fondului de salarii realizat anual, aferent salariatilor cu contract individual de munca, valoarea excedentului devine cheltuiala nedeductibila fiscal pentru persoana juridica, in conformitate cu acelasi temei legislativ prezentat anterior, si nu este venit impozabil pentru persoana fizica.

    II. Tratamentul fiscal aplicat ajutoarelor de inmormantare, ajutoarelor pentru pierderi insemnate in gospodariile proprii ca urmare a calamitatilor naturale si in cazul unor boli grave sau incurabile, acordate salariatului, contravalorii darurilor acordate copiilor minori ai salariatilor cu ocazia Zilei de 1 iunie si a sarbatorilor de Craciun, in limita sumei de 1.100.000 lei pentru fiecare copil si eveniment, si contravalorii cheltuielilor de deplasare efectuate de angajator pentru acoperirea costului transportului la si de la locul de munca al salariatilor
    Pentru anul 2003:
    - ajutoarele de inmormantare acordate potrivit clauzelor din contractele de munca;
    - ajutoarele pentru pierderi insemnate in gospodariile proprii ca urmare a calamitatilor naturale si in cazul unor boli grave sau incurabile, acordate salariatului;
    - contravaloarea darurilor acordate copiilor minori ai salariatilor cu ocazia Zilei de 1 iunie si a sarbatorilor de Craciun sau a altor sarbatori similare specifice altor culte religioase recunoscute de lege, in limita sumei de 1.100.000 lei pentru fiecare copil si eveniment;
    - contravaloarea cheltuielilor de deplasare efectuate de angajator pentru acoperirea costului transportului la si de la locul de munca al salariatilor,
suportate de persoana juridica angajator, in limita a 1,5% aplicata asupra fondului de salarii realizat anual, aferent salariatilor cu contract individual de munca, reprezinta venituri neimpozabile pentru persoana fizica beneficiara si cheltuiala deductibila la persoana juridica care acorda aceste drepturi salariale, in conformitate cu prevederile legilor care se coroboreaza si se completeaza in reglementarea acestei spete, respectiv:
    - art. 32 din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002;
    - art. 5 si 9 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, si normele metodologice de aplicare a acestor articole, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 54/2003;
      art. 9 alin. (7) lit. e) din Legea nr. 414/2002 privind impozitul pe profit, cu modificarile si completarile ulterioare.
    In situatia in care persoana juridica acorda ajutoare de natura celor mentionate, in cuantum care depaseste 1,5% aplicat asupra fondului de salarii realizat anual, aferent salariatilor cu contract individual de munca, valoarea excedentului devine cheltuiala nedeductibila fiscal pentru persoana juridica, in conformitate cu acelasi temei legislativ prezentat anterior, si nu este venit impozabil pentru persoana fizica.



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 8/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 8 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunt Alexander Magnus, un împrumutat privat și legitim. Căutați un împrumut de afaceri, împrumut de Crăciun, împrumuturi personale, credite ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, garanție, capital de risc etc. ... Sau pur și simplu refuzați un împrumut de la o bancă sau instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Sunteți soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi întreprinderilor și persoanelor fizice cu o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: alexandermagnus.loan@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Trebuie să plătiți împrumuturile datoriei lor sau să vă achitați facturile sau să începeți o afacere plăcută? Aveți un scor de credit scăzut și vă va fi greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale / alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut sau finanțare din orice motiv, cum ar fi: a) Împrumut personal, extinderea afacerii, b) Înființarea afacerii, educație, c) Consolidarea datoriilor, d) Împrumuturi cu bani grei Oferim împrumut la o rată a dobânzii redusă de 3% și cu garanție și nu Garanție, oferim împrumuturi personale, împrumuturi de consolidare a datoriilor, risc capital Capital, împrumut de afaceri, împrumut pentru educație, ipotecă sau Împrumuturi pentru orice motiv". Cu toate acestea, metoda noastră oferă posibilitatea de a specifica valoarea împrumutului necesar și, de asemenea, durata pe care o puteți permite, vă oferă o șansă reală de a obține fondurile de care aveți nevoie! Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți care susțin această cerere. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite. Ne străduim să lăsăm o impresie pozitivă de durată prin depășirea așteptărilor clienților mei în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai înaltă calitate. E-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Vizitați-ne la: www.midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Decretul 460 2020
    Mi-am luat deja cardul ATM programat și gol pentru a retrage zilnic 5.500 USD timp de șase luni. Sunt atât de fericit de acest lucru, deoarece l-am primit pe al meu săptămâna trecută și l-am folosit pentru a obține deja 33.000 de dolari. Georg Bednorz Hackers dă cărțile pentru a ajuta pe cei săraci și nevoiași, deși este ilegal, dar este ceva drăguț și el nu este ca alte escrocherii care pretind că au cărțile ATM goale. Nimeni nu este prins când folosește cardul. primește-l pe al tău de la Georg Bednorz Hackers astăzi! Trimiteți un e-mail la georgbednorzhackers@gmail.com sau trimiteți-i un mesaj text / WhatsApp prin +1 (262) 355-8285
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 75 2005
    Oferim împrumuturi persoanelor care au nevoie de asistent financiar cu o dobândă mică de 3%. Pentru a obține un împrumut cu această companie, puteți spune suma exactă a împrumutului de care aveți nevoie și timpul în care puteți rambursa împrumutul. deci, dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați cu detaliile de mai jos. E-mail: protonloan2020@hotmail.com sau WHATSAPP +1 (204) 410-2623
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? . Acordăm împrumuturi legitime persoanelor serioase sau firmelor de afaceri care au nevoie de împrumuturi. Suntem o firmă de împrumut înregistrată, care este pregătită să satisfacă nevoile persoanelor care aspiră să fie mai mari în prima linie a acumulării de capital. Împrumuturile noastre sunt oferite la o rată a dobânzii subvenționată, care este favorabilă tuturor cetățenilor din întreaga lume și din diferite țări. .Suntem pregătiți să vorbim cu dvs. despre cum vă putem satisface nevoile financiare. Dacă sunteți interesați de această ofertă extraordinară, contactați-ne astăzi pentru un împrumut urgent. Aveți o idee de afaceri, dar nu aveți finanțe, aveți un istoric de credit slab, solicitați soluții pentru soluționarea problemei dvs. așteptați răspunsul dvs. urgent la acest AD sau trimiteți-ne un e-mail la: (midland.credit2@gmail.com) Imprumuturi personale Împrumuturi pe zi Finanțarea vehiculelor Imprumut pentru casa Consilierea datoriei Împrumut de afaceri Împrumut de student Împrumut de consolidare Împrumut medical De asemenea, sunt disponibile asigurări de viață / proprietate. Contactați-ne astăzi la adresa de e-mail :( midland.credit2@gmail.com) Pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunteţi în nevoie de un împrumut rapid şi urgent cu o rată a dobânzii relativ scăzută la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite acasă, credite auto, student credite, credite de consolidare a datoriilor etc indiferent de scorul de credit. Suntem garantați că vom oferi servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail:(midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară în schimbare.
ANONIM a comentat Ordin 400 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 535 1945
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 55 2008
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ scăzută cu 3%? Oferim împrumuturi de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi pentru locuințe, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistăm la o experiență financiară în schimbare a vieții.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 8/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu