Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Decizia Nr.684 din 28.09.2012

pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor penitenciare, aprobat prin Decizia directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nr. 507/2012
ACT EMIS DE: Administratia Nationala a Penitenciarelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 699 din 11 octombrie 2012



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 77 alin. (3) din Legea nr. 293/2004 privind Statutul funcţionarilor publici cu statut special din Administraţia Naţională a Penitenciarelor, republicată, cu modificările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.849/2004 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.849/2004, cu modificările ulterioare, şi al art. 4 alin. (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.003/C/2008, cu modificările şi completările ulterioare,directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor emite prezenta decizie. Articolul IRegulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor penitenciare, aprobat prin Decizia directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nr. 507/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 399 din 12 iunie 2012, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 16 va avea următorul cuprins: Articolul 16(1) Penitenciarele sunt organizate pe sectoare de activitate.(2) Atribuţiile şi responsabilităţile specifice funcţiilor din structura penitenciarului se stabilesc prin fişele posturilor.(3) Fişele posturilor vor fi elaborate sau modificate, după caz, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, în conformitate cu prevederile prezentului regulament, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a acestuia.(4) În cazul modificării prezentului regulament, fişele posturilor se vor actualiza corespunzător, în termen de 30 de zile de la data modificării. 2. La titlul IV, capitolul XII „Structura economico-administrativă“ va avea următorul cuprins: Capitolul XIIStructura economico-administrativă Articolul 45(1) Structura economico-administrativă este formată din serviciul/biroul logistică şi serviciul/biroul financiar-contabilitate.(2) Serviciul/Biroul logistică are în componenţă următoarele compartimente funcţionale:a)compartimentul cazarmare; b)compartimentul construcţii; c)compartimentul hrănire; d)compartimentul echipament; e)compartimentul armament, geniu, chimic, foto; f)compartimentul auto; g)compartimentul achiziţii publice; h)compartimentul transmisiuni; i)compartimentul gospodărie agrozootehnică; j)compartimentul producţie bugetară. (3) Serviciul/Biroul financiar-contabilitate are în componenţă următoarele compartimente:a)compartiment financiar/contabilitate; b)casieria. Secţiunea 1Serviciul/Biroul logistică Articolul 46Serviciul/Biroul logistică are următoarele atribuţii: a)ţine evidenţa bunurilor materiale, mijloacelor tehnice şi auto din dotare şi evidenţa cadastrală a imobilelor şi terenurilor aflate în proprietatea sau în folosinţa unităţii; b)asigură gestionarea bunurilor materiale, întocmirea documentelor justificative privind evidenţa intrării, păstrării şi ieşirii bunurilor în gestiune; c)întocmeşte Planul de aprovizionare tehnico-materială în baza fundamentărilor scrise ale responsabililor de structuri; d)fundamentează şi înaintează propunerile pentru buget la titlul II - Bunuri şi servicii; e)asigură scoaterea din funcţiune, declasarea şi casarea bunurilor materiale; f)desfăşoară activităţile de hrănire, echipare şi cazare a persoanelor private de libertate; g)asigură materialele de întreţinere şi igienico-sanitare pentru persoanele private de libertate conform reglementărilor prevăzute în acest sens; h)desfăşoară activitatea de reparaţii şi întreţinere a construcţiilor întocmind documente legale la terminarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii curente ale construcţiilor; i)desfăşoară activitatea de achiziţii publice în conformitate cu legislaţia în vigoare; j)elaborează şi definitivează programul anual al achiziţiilor publice pe baza necesităţilor şi priorităţilor comunicate de celelalte compartimente din cadrul unităţii şi în funcţie de fondurile alocate. Articolul 47(1) Compartimentul cazarmare asigură o bază de date cu privire la activele fixe şi obiectele de inventar de resortul cazarmării şi ţine evidenţa cadastrală a imobilelor şi terenurilor aflate în proprietatea sau în folosinţa unităţii.(2) Compartimentul cazarmare are următoarele atribuţii:a)centralizează, fundamentează şi propune spre repartizare bugetul pentru articolele de cheltuieli de resortul compartimentului; b)ţine evidenţa şi asigură actualizarea dosarelor de cadastru; c)întocmeşte sau, după caz, centralizează documentele cu caracter tehnico-administrativ referitoare la schimbări de structură sau de destinaţie a imobilelor; d)întocmeşte situaţiile cu imobilele unităţii, care aparţin domeniului public sau privat al statului, aflate în administrare; e)ţine evidenţa statistică a principalilor indicatori privind obiectele de inventar şi activele fixe de natura cazarmării. Articolul 48Compartimentul construcţii are atribuţii atât pe linia reparaţiilor capitale şi investiţiilor, cât şi pe linia reparaţiilor curente, după cum urmează: a)întocmeşte fişele de proiect împreună cu anexele aferente pentru elaborarea Planului multianual şi bugetarea investiţiilor şi reparaţiilor capitale, justificând din punct de vedere tehnic şi legal necesitatea realizării obiectivelor propuse; b)participă la întocmirea temelor de proiectare, a fişei de date şi a caietului de sarcini pentru lucrările de reparaţii capitale şi investiţii; c)asigură verificarea tehnică a tuturor documentaţiilor ce fac obiectul lucrărilor de reparaţii capitale şi investiţii şi răspunde de executarea lucrărilor, în conformitate cu documentaţiile tehnico-economice, prescripţiile tehnice, prevederile legii privind calitatea în construcţii şi a contractelor de execuţie, fiind direct răspunzător de calitatea, cantitatea şi valoarea lucrărilor decontate; d)avizează situaţiile de lucrări aferente lucrărilor de reparaţii capitale şi investiţii executate în antrepriză; e)întocmeşte devizele estimative pentru reparaţii curente; f)verifică stadiul de execuţie a reparaţiilor curente şi întocmeşte situaţiile de lucrări lunare, precum şi recepţia acestora. Articolul 49(1) Compartimentul hrănire are ca principală atribuţie asigurarea, depozitarea, distribuirea şi prepararea hranei atât pentru efectivele de persoane private de libertate, cât şi pentru efectivele de funcţionari publici cu statut special.(2) Compartimentul hrănire îndeplineşte şi următoarele atribuţii:a)întocmeşte documentele tehnic-operative (referat de necesitate, bază de calcul etc.); b)întocmeşte documente contabile justificative în legătură cu predarea, transferul, restituirea şi consumul bunurilor materiale (bon de consum, bon de predare, transfer, restituire, bon de mişcare a mijloacelor fixe etc.); c)întocmeşte periodic rapoarte de activitate. Articolul 50Compartimentul echipament are următoarele atribuţii: a)asigurarea, depozitarea şi distribuirea de echipament atât pentru funcţionarii publici cu statut special, cât şi pentru persoanele private de libertate; b)asigurarea, depozitarea şi distribuirea rechizitelor de birou, imprimatelor pentru funcţionarii publici cu statut special, precum şi pentru persoanele private de libertate; c)asigurarea, depozitarea şi distribuirea produselor şi materialelor pentru igienă şi curăţenie pentru funcţionarii publici cu statut special, precum şi pentru persoanele private de libertate; d)întocmeşte documentele tehnic-operative (referat de necesitate, bază de calcul etc.); e)întocmeşte documente contabile justificative în legătură cu predarea, transferul, restituirea şi consumul bunurilor materiale (bon de consum, bon de predare, transfer, restituire, bon de mişcare a mijloacelor fixe etc.). Articolul 51Compartimentul armament, geniu, chimic, foto are ca principale atribuţii asigurarea, depozitarea şi distribuirea armamentului şi muniţiei necesare desfăşurării în condiţii optime a misiunilor operative. Articolul 52Compartimentul auto răspunde de asigurarea tehnică de autovehicule, care cuprinde ansamblul măsurilor şi activităţilor care se planifică, se organizează şi se execută întro concepţie unitară, în scopul menţinerii autovehiculelor în permanentă stare de operativitate, pentru îndeplinirea misiunilor în care sunt utilizate. Articolul 53Compartimentul achiziţii publice asigură cheltuirea eficientă a fondurilor publice în condiţii de transparenţă şi mediu concurenţial optim şi are următoarele atribuţii: a)elaborează şi definitivează programul anual al achiziţiilor publice pe baza necesităţilor şi priorităţilor comunicate de celelalte compartimente din cadrul unităţii şi în funcţie de fondurile alocate; b)elaborează metodologii privind organizarea procedurilor de achiziţie publică la nivelul unităţii; c)coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs; d)propune componenţa comisiilor de licitaţii, comisiilor de evaluare şi de întocmire a documentaţiei de atribuire; e)propune procedura de atribuire a contractelor de produse, servicii şi lucrări, întocmeşte documentaţii de atribuire împreună cu specialiştii din cadrul unităţii, participă la aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire, urmăreşte constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice; f)întocmeşte proceduri operaţionale sau propune modificarea lor, după caz. Articolul 54Compartimentul transmisiuni răspunde de asigurarea, depozitarea şi distribuirea mijloacelor de comunicaţie necesare desfăşurării în condiţii optime atât a misiunilor operative, cât şi a activităţii întregii unităţi. Articolul 55(1) Compartimentul gospodărie agrozootehnică asigură valorificarea bazei tehnico-materiale cu specific agrozootehnic, în scopul calificării persoanelor private de libertate, îmbunătăţirii hranei, realizării de venituri, şi are următoarele atribuţii:a)planifică, organizează şi coordonează activităţile specifice din cadrul gospodăriei agrozootehnice, din punct de vedere tehnic, sanitar-veterinar şi economic, având la bază normele tehnice în vigoare; b)centralizează şi raportează lunar şi anual rezultatele tehnico-economice ale gospodăriei agrozootehnice, le analizează şi propune măsuri de eficientizare; c)întocmeşte şi înaintează Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor planul anual de activitate al gospodăriei agrozootehnice şi propune conducerii Direcţiei economico-administrative eventualele modificări ale acestuia, în situaţii deosebite; d)analizează şi propune spre aprobare documentele privind calamitarea culturilor şi casarea bunurilor materiale; e)centralizează şi raportează lunar situaţiile privind excedentul şi deficitul de produse agroalimentare; f)organizează, coordonează, conduce, verifică şi evaluează acţiunile desfăşurate pe linia aplicării normelor legale cu privire la respectarea igienei produselor animaliere şi de origine animală şi la protecţia mediului; g)centralizează, fundamentează şi propune spre repartizare bugetul pentru articolele de cheltuieli de resortul compartimentului; h)ţine evidenţa statistică a principalilor indicatori economici ai activităţii desfăşurate în cadrul gospodăriei agrozootehnice; i)asigură baza normativă specifică compartimentului; j)întocmeşte proceduri operaţionale sau propune modificarea lor, după caz; k)întocmeşte periodic rapoarte de activitate. (2) Prin compartimentul producţie bugetară se pot desfăşura unele activităţi lucrative, în interiorul sau în exteriorul aşezămintelor de detenţie în scopul obţinerii de venituri proprii, care se pot folosi la îmbunătăţirea condiţiilor de detenţie, precum şi pentru susţinerea acţiunilor de resocializare a persoanelor private de libertate şi are următoarele atribuţii:a)răspunde de desfăşurarea procesului de producţie care presupune parcurgerea următoarelor etape: primirea şi acceptarea comenzii, pregătirea şi lansarea în execuţie a comenzii, execuţia propriu-zisă a comenzii şi certificarea calităţii produselor, efectuarea postcalculaţiei de preţ şi predarea la magazia de produse finite, livrarea şi facturarea produselor/serviciilor către beneficiar; b)realizează legătura cu diferite instituţii, societăţi comerciale, interesate în folosirea la muncă a persoanelor private de libertate; c)răspunde de folosirea judicioasă a capacităţilor de producţie, de încadrarea în consumurile de materii prime, materiale, energie, de calitatea produselor şi de respectarea termenelor de livrare; d)se preocupă de obţinerea, în funcţie de tipul activităţilor desfăşurate, a autorizaţiilor sau a avizelor legale din punct de vedere sanitar, al normelor de securitate şi sănătate în muncă, mediu, pază şi stingere a incendiilor; e)întocmeşte documente contabile justificative în legătură cu intrările de materiale (factura fiscală, avizul de însoţire a mărfii, nota de recepţie şi constatare diferenţe), cu ieşirile de materiale (factura, avizul de însoţire a mărfii, bonul de consum, bonul de consum colectiv, pentru eliberările de materiale din gestiune destinate consumului unităţii). Articolul 56La nivelul serviciului/biroului logistică sunt constituite următoarele evidenţe: a)inventarele documentelor predate la depozitele de arhivă; b)planuri de aprovizionare anuale; c)registrul de evidenţă pe serii a armamentului; d)dosar privind cadastrul; e)situaţii de inventariere a imobilelor; f)studii de prefezabilitate şi studii de fezabilitate pentru lucrări de investiţii, respectiv studii de fezabilitate pentru lucrări de reparaţii capitale; g)planuri de înzestrare şi asigurare cu armament; h)situaţia muniţiei şi armamentului existente în unitate; i)carnete de evidenţă a distribuirii echipamentului; j)dosarul autovehiculului; k)registrul de evidenţă a numerelor de înmatriculare; l)acte ale autovehiculelor în timpul funcţionării; m)documentaţie de inventariere; n)fişe de magazie; o)fişe ale obiectelor de inventar în folosinţă; p)programul anual al achiziţiilor publice; q)corespondenţă, îndrumări, precizări, dispoziţii tehnice, reglementări; r)bonuri de primire-păstrare, bonuri de predare, transfer, restituire; s)program de cheltuieli materiale, dosarul achiziţiei; ş)fişele posturilor; t)carnete de bord; ţ)documente de justificare a consumului de carburanţi - foi de parcurs; u)contracte de închiriere a spaţiilor; v)contracte de achiziţie; w)carnete NIR, bonuri de consum, note de comandă; x)situaţii privind activitatea de control, cercetări administrative; y)devize estimative ale lucrărilor de reparaţii curente; z)registrul de evidenţă a accidentelor rutiere;aa) registrul de planificare auto din dotarea unităţii, situaţii cu alocări la dreptul autovehiculelor, repartiţia şi ordinea interioară pentru autovehicule; bb) referate de necesitate, baze de calcul; cc) carnete de predare-primire auto, carnete de acte stare tehnică; dd) situaţii privind alocarea drepturilor de încălzire pe unitate; ee) situaţii PRAM (verificarea prizelor de pământ); ff) raportări periodice la Administraţia Naţională a Penitenciarelor. Secţiunea a 2-aServiciul/Biroul financiar-contabilitate Articolul 57Serviciul/Biroul financiar-contabilitate are ca principală atribuţie desfăşurarea activităţii financiar-contabile a unităţii, în scopul asigurării integrale şi la timp a fondurilor băneşti necesare desfăşurării în bune condiţii a întregii activităţi, precum şi al ţinerii corecte şi la zi a evidenţei contabile în conformitate cu normele metodologice în vigoare, inclusiv cea a angajamentelor legale şi bugetare. Articolul 58Serviciul/Biroul financiar-contabilitate îndeplineşte următoarele atribuţii: a)efectuează calculul drepturilor salariale lunare; b)răspunde de întreaga activitate de respectare a disciplinei financiare, de încasare a veniturilor, de recuperare a pagubelor şi a creanţelor de orice fel; c)răspunde de efectuarea tuturor plăţilor, în limita creditelor bugetare aprobate, numai pe bază de acte justificative, întocmite în conformitate cu dispoziţiile legale, şi numai după ce acestea au fost lichidate şi ordonanţate, în condiţiile legii; d)exercită control financiar preventiv asupra tuturor documentelor ce conţin operaţiuni care, potrivit legii, se supun obligatoriu acestui gen de control; e)întocmeşte situaţii statistice, centralizatoare şi raportări în legătură cu plăţile executate, potrivit prevederilor legale, şi urmăreşte depunerea în termen a acestora; f)ţine evidenţa contabilă în conformitate cu normele metodologice în vigoare, inclusiv cea a angajamentelor legale şi bugetare; g)ţine evidenţa de gestiune a bunurilor intrate sau ieşite în/din patrimoniul propriu; h)confruntă soldurile evidenţei contabile analitice cu cele din evidenţa sintetică; i)întocmeşte balanţele lunare de verificare; j)răspunde de prezentarea la termen a situaţiilor financiare asupra situaţiei patrimoniului aflat în administrare; k)întocmeşte proiectul de buget pentru anul de referinţă N, în baza instrucţiunilor însoţite de machete privind fundamentarea acesteia, transmise de către Administraţia Naţională a Penitenciarelor - Direcţia economico-administrativă - structura planificare şi execuţie bugetară; l)efectuează virări de credite între subdiviziunile clasificaţiei bugetare, însoţite de nota de fundamentare; m)întocmeşte nota de fundamentare pentru solicitări de suplimentare de fonduri cu ocazia rectificării bugetare; n)înaintează Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor - Direcţia economico-administrativă - structura planificare şi execuţie bugetară propuneri privind repartizarea pe trimestre a creditelor bugetare aprobate; o)întocmeşte fişa de proiect însoţită de fila de buget detaliată pe titluri de cheltuieli, articole şi alineate bugetare aferente proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile; p)întocmeşte lunar situaţiile financiare privind execuţia veniturilor şi plăţilor din fonduri externe nerambursabile. Articolul 59Casieria îndeplineşte următoarele atribuţii: a)ţine evidenţa operaţiunilor de casă; b)efectuează plăţile şi încasările, prin casieria proprie, pe baza documentelor justificative; c)asigură primirea, păstrarea şi restituirea bunurilor, obiectelor de valoare şi valorilor proprietate personală a persoanelor private de libertate. Articolul 60Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate de serviciul/biroul financiar-contabilitate cuprinde următoarele: a)bugetul de venituri şi cheltuieli, pe surse: subvenţii/venituri proprii; b)solicitări de suplimentare a bugetului de venituri şi cheltuieli, solicitări de virări de credite în cadrul bugetului de venituri şi cheltuieli; c)situaţii financiare trimestriale şi anuale; d)balanţe de verificare sintetice/analitice; e)fişe de cont; f)facturi; g)ordine de plată; h)avize de expediere; i)registre de facturi/ordine de plată/dispoziţii de încasare/ plată către casierie; j)note contabile; k)extrase de cont; l)planificarea plăţilor către trezorerie; m)decont de cheltuieli; n)registrul-jurnal; o)registrul-inventar; p)raport de audit intern/raport Curtea de Conturi; q)note prin care se aprobă recompense personalului unităţii; r)state de plată a salariilor; s)certificate de scoatere şi alocare de la/la drepturi; ş)monitorizarea cheltuielilor de personal; t)corespondenţa purtată cu unităţile teritoriale în privinţa salarizării; ţ)procese-verbale întocmite de Curtea de Conturi; u)situaţii privind aprecierile personalului; v)fişele posturilor; w)documente justificative care stau la baza elaborării notelor contabile; x)documente privind angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor; y)documente contabile de gestiune; z)liste de inventariere anuală a bunurilor din patrimoniul unităţii;aa) registrul de casă; bb) registrul operaţiunilor supuse controlului financiar preventiv; cc) fişele fiscale personale ale angajaţilor; dd) adeverinţe de salariu pentru bănci şi pentru casele de pensii; ee) adeverinţe anexe la dosarele de pensionare; ff) situaţiile prezenţei personalului la serviciu; gg) adeverinţele personalului plecat în misiune privind sporurile de care beneficiază; hh) declaraţiile lunare privind contribuţiile sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate; ii) evidenţa persoanelor asigurate şi coasigurate la Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti; jj) ordine ale ministrului justiţiei, decizii ale directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi ale directorului penitenciarului de încadrare, promovare şi trecere în rezervă a personalului; kk) corespondenţa cu unităţile sistemului penitenciar privind avizarea buletinelor de măsurare a noxelor sau a buletinelor de determinare prin expertizare a locurilor de muncă, în vederea acordării sporurilor salariale sau de concediu; ll) corespondenţa cu Administraţia Naţională a Penitenciarelor pentru rezolvarea şi reglementarea problemelor ivite pe linie financiară. Articolul 61(1) În cadrul structurii economico-administrative sunt stabilite relaţii de autoritate ierarhice, relaţii de autoritate funcţionale, relaţii de cooperare, relaţii de reprezentare şi relaţii de inspecţie şi control.(2) Relaţiile de autoritate ierarhice sunt:a)subordonarea contabilului-şef şi a şefului serviciului/ biroului logistică faţă de şeful sectorului economico-administrativ; b)subordonarea personalului de execuţie faţă de şeful sectorului economico-administrativ, contabilul-şef (personalul din serviciul/biroul financiar-contabilitate), şeful serviciului/ biroului logistică (personalul din serviciul/biroul logistică). (3) Relaţiile de autoritate funcţionale se stabilesc de structura economico-administrativă cu structurile economice din Administraţia Naţională a Penitenciarelor, în conformitate cu atribuţiile specifice fiecărei structuri sau cu competenţele acordate prin dispoziţia directorului penitenciarului şi în limitele prevederilor legale.(4) Relaţiile de cooperare se stabilesc între sectoarele din cadrul structurii economico-administrative, între acestea şi celelalte structuri ale penitenciarului sau cu structuri similare ale altor instituţii ale administraţiei publice centrale sau locale, organizaţiilor neguvernamentale şi altele asemenea, din ţară sau din străinătate.(5) Relaţiile de cooperare exterioară se stabilesc numai în limitele atribuţiilor structurii sau ale competenţelor acordate prin dispoziţie a directorului penitenciarului sau a directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. Articolul 62În conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, informaţiile de interes public pe care structura economico-administrativă are obligaţia să le comunice din oficiu sunt: sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil. 3. La anexa nr. 1, rubricile „ Studii de specialitate “, respectiv „ Perfecţionări (specializări)“ din Fişa postului vor avea următorul cuprins: Studii de specialitate: studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă Perfecţionări (specializări): se recomandă în managementul organizaţional Articolul IIPrezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, Marian Dobrică


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 684/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 684 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 684/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu