Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 621 din 3 octombrie 2006

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 7 3, art. 8, art. 9 alin. (1) si art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul si acvacultura, precum si ale art. I pct. 22 1 si art. II 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 192/2001

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 917 din 10 noiembrie 2006



Ioan Vida                                         - preşedinte

Nicolae Cochinescu                        - judecător

Aspazia Cojocaru                            - judecător

Acsinte Gaspar                                - judecător

Kozsokar Gabor                              - judecător

Petre Ninosu                                    - judecător

Ion Predescu                                   - judecător

Şerban Viorel Stănoiu                    - judecător

Antonia Constantin                          - procuror

Claudia-Margareta Krupenschi      - magistrat-asistent

Pe rol se află soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 73, art. 8, art. 9 alin. (1) şi art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, precum şi ale art. I pct. 221 şi art. II1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001, excepţie ridicată de Asociaţia Judeţeană a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi Suceava în Dosarul nr. 111/COM/2006al Curţii de Apel Suceava - Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal.

La apelul nominal se constată lipsa părţilor, faţă de care procedura de citare a fost legal îndeplinită.

Având cuvântul, reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a excepţiei, arătând, în esenţă, că aspectele supuse criticii de neconstituţionalitate vizează în realitate interpretarea şi aplicarea dispoziţiilor de lege atacate, precum şi opţiunea legiuitorului în ceea ce priveşte alegerea instituţiilor care să gestioneze fondul piscicol natural, aspecte ce excedează însă competenţei Curţii Constituţionale. De asemenea, precizează că dispoziţiile art. 79 din Legea nr. 192/2001 au fost abrogate în mod expres prin art. I pct. 22 din Legea nr. 113/2005 şi solicită ca, în temeiul art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 79 din Legea nr. 192/2001 să fie respinsă ca inadmisibilă.

CURTEA,

având  în  vedere  actele  şi  lucrările  dosarului,   reţine următoarele:

Prin Incheierea din 12 aprilie 2006, pronunţată în Dosarul nr. 111/COM/2006, Curtea de Apel Suceava -Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal a sesizat Curtea Constituţională cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor „art. I pct. 4, 5, 6 şi 20 privind modificarea art. 73, art. 8, art. 9 alin. (1), art. 221 şi art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind fondul piscicol, pescuitul şi acvacultura, modificată şi republicată, cu modificările ulterioare şi ale art. II1 din Legea nr. 113/2005 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001". Excepţia a fost ridicată de Asociaţia Judeţeană a Vânătorilor şi  Pescarilor Sportivi Suceava într-o acţiune în contencios administrativ având drept obiect suspendarea unui act administrativ.

In motivarea excepţiei de neconstituţionalitate se arată că textele de lege criticate vin în contradicţie evidentă cu prevederile art. 136 alin. (4) din Constituţie deoarece efectul concret şi cumulativ al acestora este alienarea bunului public.

Astfel, art. 73 din Legea nr. 192/2001 stabileşte o serie de atribuţii în sarcina Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultura, fără a se menţiona în mod explicit şi prin dispoziţie imperativă calitatea de administrator al resurselor acvatice vii a acestei instituţii şi fără a se stabili modalitatea concretă de intrare în posesie a bunului public, precum şi întinderea şi localizarea acestuia. Art. 8 din aceeaşi lege prevede scopul înfiinţării Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol şi natura juridică a acestei instituţii, însă nu explicitează în mod imperativ calitatea sa de gestionar. Or, atribuirea rolului de gestionar al unui bun public unei companii de administrare a respectivului bun public, şi nu Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultura, „excede în mod conflictual prevederilor legii organice în materie, şi anume art. 11, art. 12 şi art. 15 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia şi este, prin urmare, contrară prevederilor Constituţiei".

In urma modificărilor intervenite prin Legea nr. 113/2005, bunul public constituit din resurse acvatice vii din apele domeniului public nu mai are, în mod legal, nici administrator şi nici gestionar, deoarece foştii gestionari ai acestor resurse s-au transformat în „beneficiarii resurselor acvatice vii din bazinele piscicole naturale", consecinţa concretă fiind alienarea bunului public, în contradicţie evidentă cu prevederile art. 136 alin. (4) din Constituţie.

Curtea de Apel Suceava - Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal apreciază că textele de lege criticate nu încalcă drepturile constituţionale invocate.

Potrivit dispoziţiilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului şi Avocatului Poporului, pentru a-şi formula punctele de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.

Guvernul apreciază că excepţia de neconstituţionalitate este neîntemeiată. Se arată în acest sens că, potrivit Legii nr. 192/2001, administratorul este acea persoană juridică de interes public căreia statul îi încredinţează administrarea fondului piscicol natural, iar în cuprinsul aceluiaşi act normativ sunt instituite reguli în deplină concordanţă cu art. 136 alin. (4) din Constituţie privind administrarea şi gestionarea bunurilor. De asemenea, din dispoziţiile modificatoare la Legea nr. 192/2001 rezultă că pot gestiona bunuri aflate în proprietatea publică Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol (art. 9), Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura (art. 13), Administraţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării" şi Regia

Naţională a Pădurilor - „Romsilva" (art. II1). Se poate observa că aceste unităţi se încadrează în categoria celor care au vocaţia de a primi în administrare, cu respectarea principiilor constituţionale, bunuri aflate în proprietatea publică.

Avocatul Poporului apreciază că dispoziţiile art. 73, art. 8, art. 9 alin. (1) din Legea nr. 192/2001, modificată şi completată, ale art. I pct. 221 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004, modificată şi completată, şi ale art. II din Legea nr. 113/2005 sunt constituţionale, iar excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 79 din Legea nr. 192/2001 este inadmisibilă.

Dispoziţiile de lege criticate nu încalcă sub nici un aspect prevederile din Legea fundamentală, referitoare la regimul juridic al bunurilor proprietate publică, iar în ceea ce priveşte art. 79 din Legea nr. 192/2001, se menţionează că prevederile sale au fost abrogate prin art. I pct. 20 din Legea nr. 113/2005, astfel că nu se mai pot constitui în obiect al excepţiei de neconstituţionalitate. Totodată, se arată că aspectele criticate de autorul excepţiei, referitoare la modalitatea de reglementare a dispoziţiilor de lege criticate, nu pot fi reţinute de către Curtea Constituţională întrucât, dacă ar modifica sau completa prevederea legală supusă controlului, aceasta s-ar transforma, contrar art. 61 alin. (1) din Constituţie, în legiuitor pozitiv.

Preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepţiei de neconstituţionalitate ridicată.

CURTEA,

examinând încheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului şi Avocatului Poporului, raportul întocmit de judecătorul-raportor, concluziile procurorului şi dispoziţiile legale criticate raportate la prevederile Constituţiei, precum şi Legea nr. 47/1992, reţine următoarele:

Curtea Constituţională a fost legal sesizată şi este competentă, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, ale art. 1 alin. (2), precum şi ale art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992, să soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate.

Obiectul excepţiei de neconstituţionalitate, astfel cum a fost formulat de autorul acesteia şi reţinut de instanţă prin încheierea de sesizare a Curţii Constituţionale, îl constituie dispoziţiile „art. I pct. 4, 5, 6 si 20 privind modificarea art. 73,art. 8, art. 9 alin. (1), art 221 şi art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind fondul piscicol, pescuitul şi acvacultura, modificată şi republicată, cu modificările ulterioare, şi ale art. II1 din Legea nr. 113/2005 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001". In realitate însă Curtea constată că obiectul excepţiei îl constituie dispoziţiile art. 73, art. 8, art. 9 alin. (1) şi ale art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 627 din 2 septembrie 2003, astfel cum au fost modificate prin prevederile art. I pct. 4, 5, 6 şi 20 din Legea nr. 113/2005 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 395 din 10 mai 2005. De asemenea, obiect al excepţiei îl constituie şi dispoziţiile art. I pct. 221 şi ale art. II1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 883 din 28 septembrie 2004, texte introduse prin art. I pct. 20 şi, respectiv, pct. 22 din Legea nr. 113/2005. Textele de lege criticate au următorul conţinut:

-   Art. 73 din Legea nr. 192/2001:

„Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura are următoarele atribuţii principale şi responsabilităţi:

a) elaborează strategia şi politicile necesare în domeniul pescuitului şi acvaculturii;

b) coordonează şi monitorizează activitatea de pescuit şi acvacultura;

c) stabileşte metodologia de evaluare a resurselor acvatice vii şi a cotelor anuale admisibile de pescuit;

d) ţine Registrul unităţilor de producţie din acvacultura;

e) elaborează proiecte de reglementări privind accesul la resursele acvatice vii;

f) coordonează şi monitorizează privatizarea societăţilor comerciale cu profil piscicol şi concesionarea terenurilor pe care sunt amplasate amenajările piscicole aflate în portofoliul Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol;

g) desfăşoară activităţi de control şi inspecţie piscicolă;

h) ţine Fişierul navelor şi ambarcaţiunilor de pescuit;

i) colaborează cu ministerele şi organele de specialitate, cu autorităţile administraţiei publice locale şi cu alte organisme interne şi internaţionale implicate în activitatea de pescuit şi acvacultura;

j) emite avizul de recunoaştere pentru organizaţiile de producători din domeniul pescuitului şi acvaculturii pe baza criteriilor stabilite prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale;

k) îndeplineşte funcţia de autoritate de management a politicii structurale în domeniul pescuitului şi acvaculturii;

l) reglementează piaţa produselor pescăreşti;

m) acreditează instituţii le de învăţământ şi cercetare şi asociaţiile profesionale neguvernamentale pentru evaluarea şi estimarea resurselor acvatice vii;

n) organizează cursuri de formare profesională, seminarii, conferinţe, dezbateri şi consultanţă piscicolă.";

- Art. 8 din Legea nr. 192/2001:

„(1) Pentru gestionarea durabilă a resurselor acvatice vii care aparţin domeniului public al statului se înfiinţează Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, instituţie publică cu personalitate juridică, cu caracter financiar şi comercial, cu finanţare extrabugetară, în subordinea autorităţii publice centrale care răspunde de pescuit şi acvacultura.

(2)  Sediul administrativ al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol este în municipiul Bucureşti.

(3) Regulamentul de organizare şi funcţionare a Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, precum şi patrimoniul acesteia se aprobă prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale.";

-  Art. 9 alin. (1) din Legea nr. 192/2001:

„(1) Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol gestionează bunuri de natura celor prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie, republicată, şi în Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare.";

- Art. 79 din Legea nr. 192/2001: „La data intrării în vigoare a prezentei legi administratorii fondului piscicol natural sunt:

a)  Regia Naţională a Pădurilor - pentru fondul piscicol din apele de munte;

b) Administraţia Rezervaţiei Biosferei «Delta Dunării» - pentru apele de pe teritoriul rezervaţiei;

c) Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol - pentru celelalte ape aparţinând domeniului public şi privat al statului;

d) consiliile locale.";

-    Art. I pct. 221 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 192/2001: „221. Articolul 79se abroga.";

-   Art. II1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004: „Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura, instituţie publică de interes naţional care răspunde în numele statului de elaborarea şi implementarea strategiei naţionale şi politicilor în domeniul pescuitului şi acvacultura, deleagă gestionarea durabilă a resurselor acvatice vii Administraţiei Rezervaţiei Biosferei «Delta Dunării» şi Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, pentru apele de pe teritoriul rezervaţiei, respectiv apele de munte."

Autorul excepţiei consideră că aceste dispoziţii legale încalcă prevederile constituţionale ale art. 136 alin. (4) referitoare la administrarea, concesionarea, închirierea sau darea în folosinţă gratuită a bunurilor proprietate publică în condiţiile legii organice.

Examinând critica de neconstituţionalitate formulată de autorul excepţiei, Curtea constată că în realitate acesta este nemulţumit de modalitatea în care legiuitorul a reglementat atribuţiile şi calitatea persoanelor juridice ce pot gestiona bunurile aparţinând proprietăţii publice, cum sunt resursele acvatice vii. Indică în acest sens art. 73, art. 8 şi art. 9 alin. (1) din Legea nr. 192/2001, texte care prevăd atribuţiile principale şi responsabilităţile Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultura, scopul înfiinţării Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, respectiv calitatea de gestionar al acesteia din urmă asupra bunurilor de natura celor prevăzute la art. 136 alin. (3) din Constituţie şi în Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia. In opinia autorului excepţiei de neconstituţionalitate, din coroborarea acestor texte de lege nu rezultă cu claritate calitatea de administrator sau gestionar a fiecăreia dintre cele două instituţii, efectul evident fiind acela al alienării bunului public, contrar prevederilor art. 136 alin. (4) din Constituţie, precum şi Legii nr. 213/1998.

Criticile de neconstituţionalitate nu evidenţiază o relaţie directă de contrarietate între textele de lege atacate şi normele prevăzute de art. 136 alin. (4) din Constituţie, ci privesc un pretins conflict de competenţe şi atribuţii între Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura şi Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, rezultat prin coroborarea textelor de lege criticate. Pretinsa contradicţie dintre acestea şi norma fundamentală invocată este doar rezultatul unei interpretări şi coroborări a mai multor texte din legislaţia în materie, fără a fi motivată pe temeiuri de constituţionalitate. Or, Curtea Constituţională, potrivit competenţei sale, nu se poate pronunţa asupra lacunelor    legislative    ori    asupra    modificărilor    sau completărilor legislaţiei în vigoare, considerate oportune de către autorul excepţiei în funcţie de propria interpretare. Ca atare, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 73, art. 8 şi art. 9 alin. (1) din Legea nr. 192/2001 urmează a fi respinsă ca neîntemeiată.

In ceea ce priveşte art. 79 din Legea nr. 192/2001, Curtea constată că acest text de lege a fost abrogat în mod expres prin art. I pct. 22 din Legea nr. 113/2005, fără ca prevederile sale să fi fost preluate în cuprinsul actului normativ abrogator. In consecinţă, în temeiul art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 79 din Legea nr. 192/2001 urmează a fi respinsă ca inadmisibilă.

Autorul excepţiei menţionează ca obiect al excepţiei şi dispoziţiile art. I pct. 221 şi ale art. II1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001, fără a arăta însă în ce constă neconstituţionalitatea acestora. Textele de lege indicate prevăd abrogarea dispoziţiilor art. 79 din lege, respectiv dispun delegarea gestiunii durabile a resurselor acvatice vii de către Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura către Administraţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării", pentru apele de pe teritoriul rezervaţiei, respectiv către Regia Naţională a Pădurilor - „Romsilva", pentru apele de munte.

Oportunitatea distribuirii competenţelor de gestiune a bunului public constituit din resursele acvatice vii este o chestiune ce ţine exclusiv de aprecierea legiuitorului şi asupra căreia Curtea Constituţională nu se poate pronunţa. Dincolo de aceasta, nu se poate reţine nici o contrarietate între dispoziţiile de lege criticate şi prevederile art. 136 alin. (4) din Constituţie, întrucât potrivit acestora bunurile de natura celor prevăzute la art. 136 alin. (3) din Legea fundamentală, în speţă resursele acvatice vii, pot fi date, în condiţiile legii, în administrarea unor regii autonome sau instituţii publice, cum sunt Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultura şi Compania Naţională de Administrare a Fondului Piscicol, sau pot fi concesionate, închiriate sau date în folosinţă gratuită instituţiilor de utilitate publică, ceea ce reprezintă tocmai domeniul de reglementare al Legii nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul si acvacultura.

Pentru considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) şi al art. 147 alin. (4) din Constituţie, precum şi al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

CURTEA    CONSTITUŢIONALĂ

In numele legii

DECIDE:

I.  Respinge, ca neîntemeiată, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 73, art. 8 şi art. 9 alin. (1) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, precum şi ale art. I pct. 221 şi art. II1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 192/2001, excepţie ridicată de Asociaţia Judeţeană a Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi Suceava în Dosarul nr. 111/COM/2006 al Curţii de Apel Suceava - Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal.

II.  Respinge, ca inadmisibilă, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 79 din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, excepţie ridicată de acelaşi autor în acelaşi dosar al aceleiaşi instanţe.

Definitivă şi general obligatorie.

Pronunţată în şedinţa publică din data de 3 octombrie 2006.

PREŞEDINTELE CURŢII CONSTITUŢIONALE,

prof. univ. dr. IOAN VIDA

Magistrat-asistent,

Claudia-Margareta Krupenschi


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 621/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 621 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 621/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu