Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 226 din 17 februarie 2009

pentru modificarea si completarea Deciziei primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea si functionarea Cancelariei Primului-Ministru

ACT EMIS DE: PRIMUL-MINISTRU

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 99 din 18 februarie 2009



In temeiul prevederilor art. 19 şi ale art. 21 alin. (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

primul-ministru emite prezenta decizie.

Art. I.- Decizia primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea şi funcţionarea Cancelariei Primului- Ministru, publicată  în Monitorul Oficial al   României, Partea  I,  nr. 449 din  3  iulie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Cancelaria Primului-Ministru este condusă de şeful Cancelariei Primului-Ministru, care are rang de ministru şi calitatea de ordonator principal de credite, numit prin decizie a primului-ministru, ajutat de 2 secretari de stat."

2. La articolul 5, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Atribuţiile prevăzute la alin. (1) se exercită prin Departamentul de Comunicare, structură fără personalitate juridică în cadrul Cancelariei Primului-Ministru, condus de un secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru."

3. Articolul 6 se abrogă.

4. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - (1) In subordinea directă a şefului Cancelariei Primului-Ministru funcţionează Departamentul  Monitorizare şi Implementare Programe.

(2) Departamentul Monitorizare şi Implementare Programe este condus de un consilier de stat.

(3)  Departamentul Monitorizare şi Implementare Programe are următoarele atribuţii principale:

a) monitorizează procesul de derulare a proiectelor finanţate din fonduri europene şi internaţionale, la nivelul autorităţilor publice locale şi centrale, şi urmăreşte cu prioritate absorbţia acestor resurse financiare;

b)  monitorizează stadiul implementării proiectelor finanţate de fondurile europene şi internaţionale şi îl informează în acest sens pe primul-ministru, Comitetul Naţional de Coordonare şi alte organisme cu atribuţii în acest domeniu;

c)  solicită date şi informaţii de la autorităţile şi ministerele implicate;

d)  identifică problemele privind posibile blocaje apărute în implementarea programelor cu finanţare europeană şi propune soluţii de rezolvare a acestora;

e) asigură, împreună cu Departamentul pentru Afaceri Europene şi Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, la nivel de directori, activitatea de secretariat a Comitetului Naţional de Coordonare;

f) elaborează strategii şi propuneri legislative pentru perfecţionarea cadrului instituţional şi procedural al gestionării programelor finanţate internaţional;

g) coordonează întreaga activitate de implementare a fondurilor alocate din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene;

h) monitorizează, analizează şi evaluează procesul de derulare şi stadiul implementării proiectelor finanţate din fondurile alocate de la bugetul de stat.

(4) Atribuţiile personalului din cadrul Departamentului Monitorizare şi Implementare Programe se stabilesc prin fişele posturilor, aprobate conform legii."

5. La articolul 8, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. - (1) In scopul asigurării unei eficiente coordonări şi al realizării contactului permanent al primului-ministru cu ministerele, instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale, al elaborării şi susţinerii propunerilor acestora, în vederea luării deciziilor care se impun de către primul-ministru şi pentru urmărirea transpunerii în practică a sarcinilor stabilite, în structura Cancelariei Primului-Ministru funcţionează:

a) Departamentul de Comunicare;

b) Departamentul Monitorizare şi implementare Programe;

c) Departamentul pentru Dialog Social;

d) Departamentul Relaţii Internaţionale."

6.   La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - (1) In subordinea directă a şefului Cancelariei Primului-Ministru funcţionează:

I. Direcţia juridică de avizare şi coordonare legislativă;

II.  Direcţia economică şi administrativă;

III. Direcţia resurse umane;

IV. Direcţia IT;

V.  Direcţia audit intern;

VI. Serviciul informaţii clasificate."

7. La articolul 10, alineatele (1), (2), (4) şi (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 10. - (1) Direcţia juridică de avizare şi coordonare legislativă are următoarele atribuţii:

a) analizează şi propune spre avizare, din punctul de vedere al legalităţii, şefului Cancelariei Primului-Ministru toate proiectele de acte normative înaintate spre adoptare Guvernului sau Parlamentului de către instituţiile şi organele administraţiei publice centrale, coordonate de primul-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;

b)  elaborează proiectele de acte normative în domeniile de activitate ale Cancelariei Primului-Ministru, în calitate de iniţiator sau coiniţiator;

c) elaborează proiectele de decizii ale primului-ministru, având ca obiect reglementarea activităţii instituţiilor aflate în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, precum şi pe cele care au ca obiect organizarea şi funcţionarea Cancelariei Primului-Ministru şi a compartimentelor din structura acesteia;

d)  examinează, din punctul de vedere al conformităţii cu dispoziţiile actelor normative în vigoare şi cu normele de tehnică legislativă, proiectele de decizie întocmite de către instituţiile şi organele administraţiei publice centrale coordonate de primul-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, în scopul finalizării proiectelor de decizie, prin prezentarea acestora primului-ministru, în vederea semnării, şi şefului Cancelariei Primului-Ministru, în vederea contrasemnării;

e) asigură, în condiţiile legii, reprezentarea intereselor primului-ministru şi ale Cancelariei Primului-Ministru în faţa instanţelor de judecată şi a altor organe cu atribuţii jurisdicţionale;

f) soluţionează petiţiile adresate primului-ministru sau Cancelariei Primului-Ministru, după caz, formulate de către persoanele fizice şi juridice, în temeiul dispoziţiilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 233/2002, sau ale altor acte normative, precum şi în legătură cu modul de aplicare a legislaţiei în vigoare;

g) formulează puncte de vedere sau note de avizare în legătură cu documentele transmise de către Cabinetul Primului-Ministru şi cabinetele demnitarilor din cadrul Cancelariei Primului-Ministru.

(2) Direcţia economică şi administrativă are următoarele atribuţii:

a) fundamentează şi elaborează bugetul anual pentru aparatul propriu şi la nivelul ordonatorului principal de credite, pe baza propunerilor instituţiilor publice şi ale organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale coordonate de primul-ministru prin Cancelaria Primului-Ministru;

b)  asigură finanţarea prin efectuarea deschiderilor de credite bugetare în limita bugetului aprobat atât pentru aparatul propriu, cât şi pentru instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale coordonate şi finanţate prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru;

c) organizează şi asigură funcţionarea în bune condiţii a contabilităţii mijloacelor materiale şi băneşti la nivelul aparatului propriu şi al instituţiilor publice şi organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale aflate în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;

d) asigură efectuarea corectă a operaţiunilor de decontare prin bănci şi casieria proprie;

e)   întocmeşte bilanţul centralizat la nivelul ordonatorului principal de credite;

f) participă la programele cu finanţare externă, propune bugete, asigură cofinanţare;

g) asigură salarizarea personalului instituţiei;

h) exercită, potrivit legii, controlul financiar preventiv la nivelul aparatului propriu şi urmăreşte modul în care este organizat şi funcţionează controlul financiar preventiv în instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale coordonate;

i) asigură, din punct de vedere economic, corespondenţa cu Ministerul Economiei şi Ministerul Finanţelor Publice şi cu celelalte autorităţi ale administraţiei publice centrale, după caz;

j) asigură evidenţa patrimoniului şi centralizarea necesarului de bunuri la nivelul Cancelariei Primului-Ministru;

k) asigură gestionarea în bune condiţii a patrimoniului Cancelariei Primului-Ministru;

l) elaborează Planul anual de achiziţii şi Programul de lucrări de investiţii la nivelul Cancelariei Primului-Ministru şi urmăreşte realizarea acestora după aprobare;

m) asigură lansarea şi derularea procedurilor de achiziţii publice pentru bunuri, servicii şi lucrări;

n) urmăreşte derularea contractelor încheiate şi a investiţiilor aprobate;

o) asigură inventarierea bunurilor existente în patrimoniul Cancelariei Primului-Ministru.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(4) Direcţia IT are următoarele atribuţii:

a)  realizează planul strategic privind tehnologia informaţiei la nivelul aparatului de lucru al Guvernului;

b) asigură dezvoltarea şi coordonarea implementării proiectelor de e-guvernare şi a proiectelor IT cu finanţare europeană;

c)  identifică, conduce şi dezvoltă proiectele de tehnologia informaţiei necesare trecerii la un mediu colaborativ de lucru bazat pe documente exclusiv electronice pentru asigurarea schimbului facil de documente şi informaţii;

d)  administrează domeniul gov.ro şi stabileşte criteriile şi procedurile necesare implementării acestuia;

e) asigură suportul tehnic de specialitate pentru administrarea paginii de internet a Guvernului, precum şi a paginilor de internet ale structurilor din cadrul aparatului de lucru al Guvernului;

f) asigură prelucrarea digitală a documentelor (inclusiv audio, video, foto) pentru arhivare şi afişare în pagina de web a instituţiei;

g)   asigură proiectarea, implementarea, administrarea şi mentenanţă sistemului informatic la nivelul aparatului de lucru al Guvernului, precum şi al instituţiilor şi structurilor care funcţionează în sediul Guvernului;

h) defineşte necesităţile în ceea ce priveşte achiziţiile publice de echipamente, servicii şi produse informatice şi cerinţele pentru acestea la nivelul Cancelariei Primului-Ministru şi acordă suport în acest sens celorlalte instituţii din cadrul aparatului de lucru al Guvernului;

i) asigură implementarea şi urmăreşte respectarea normelor privind securitatea informaţiei la nivelul aparatului de lucru al Guvernului şi realizează implementarea de soluţii de salvare a datelor şi de recuperare a acestora în caz de dezastru;

j) asigură administrarea şi dezvoltarea sistemului informatic pentru şedinţele Guvernului;

k) concepe şi realizează materiale grafice necesare Cancelariei Primului-Ministru sau departamentelor şi structurilor fără personalitate juridică, finanţate prin bugetul instituţiei;

l) realizează manualele de identitate vizuală aferente, urmăreşte folosirea corectă a acestora şi concepe sau avizează designul grafic al materialelor necesare sau care implică folosirea siglelor Guvernului României şi/sau Cancelariei Primului-Ministru.

(5) Direcţia audit intern are următoarele atribuţii:

a) elaborează proiectul planului anual de audit public intern;

b) efectuează activităţi de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar şi control ale Cancelariei Primului-Ministru sunt transparente şi conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienţă şi eficacitate;

c) raportează periodic asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activităţile sale de audit;

d) elaborează raportul anual al activităţilor de audit public intern;

e) în cazul identificării unor neregularităţi sau posibile prejudicii, raportează imediat şefului Cancelariei Primului-Ministru;

f) elaborează norme metodologice specifice activităţii Cancelariei Primului-Ministru, cu avizul Unităţii centrale de armonizare pentru auditul public intern din cadrul Ministerului Finanţelor Publice."

8. La articolul 10, alineatele (21) şi (22) se abrogă.

9. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. -Având în vedere raporturile speciale dintre România şi Republica Moldova, tradiţiile istorice şi de civilizaţie, precum şi necesitatea dezvoltării prezente, pe baza respectului şi a beneficiului reciproc, a legăturilor dintre cele două state, în structura Cancelariei Primului-Ministru funcţionează Inaltul Reprezentant pentru Republica Moldova."

10. După articolul 11 se introduc două noi articole, articolele 111 şi 112, cu următorul cuprins:

„Art. 111.-In cadrul Cancelariei Primului-Ministru funcţionează Inaltul Reprezentant pentru Românii din Străinătate, structură fără personalitate juridică.

Art. 112. -In cadrul Cancelariei Primului - Ministru funcţionează Inaltul Reprezentant pentru Dezvoltare Durabilă, structură fără personalitate juridică."

11. Articolul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 13. -In cadrul Cancelariei Primului-Ministru funcţionează Inaltul Reprezentant pentru Protecţia şi Ingrijirea Copilului, structură fără personalitate juridică."

12. Articolul 14 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 14. - (1) Primul-ministru coordonează, prin Cancelaria Primului-Ministru, următoarele instituţii publice şi organe de specialitate ale administraţiei publice centrale:

a) Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, instituţie de specialitate a administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţată integral din venituri proprii;

b)  Inspectoratul de Stat în Construcţii, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţată integral din venituri proprii; inspectorul general de stat are calitate asimilată celei de ordonator principal de credite bugetare în ceea ce priveşte actele de gestiune;

c)  Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, finanţată integral din venituri proprii;

d) Agenţia de Compensare pentru Achiziţii de Tehnică Specială, instituţie publică autonomă, cu personalitate juridică, finanţată integral din venituri proprii;

e) Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţat de la bugetul de stat; preşedintele oficiului are calitatea de ordonator principal de credite;

f) Agenţia Naţională Anti-Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţată din venituri proprii şi de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru;

g) Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţată din venituri proprii şi de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru;

h) Agenţia Română pentru Investiţii, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanţat de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru.

(2) Prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru se asigură finanţarea autorităţilor si instituţiilor publice prevăzute la alin. (1) lit. f)-h)."

13.  La articolul 16, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Numărul maxim de posturi alocat Cancelariei Primului-Ministru este de  167,  inclusiv demnitarii,   posturile aferente cabinetelor acestora şi posturile aferente Cabinetului Primului-Ministru şi Cabinetului şefului Cancelariei Primului-Ministru."

14. La articolul 16, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:

„(3) Structura Cancelariei Primului-Ministru se reorganizează, conform prevederilor legislaţiei muncii în vigoare."

15. La articolul 19, alineatele (4) şi (5) se abrogă.

16. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

Art. II. - Decizia primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea şi funcţionarea Cancelariei Primului-Ministru, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 449 din 3 iulie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta decizie, se va republica, dându-se articolelor o nouă numerotare.

Art. III. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii se modifică în mod corespunzător Decizia primului-ministru nr. 281/2008 privind organizarea şi funcţionarea Secretariatului permanent pentru dezvoltare durabilă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 854 din 18 decembrie 2008, şi Decizia primului-ministru nr. 205/2007 privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru lupta antifraudă - DLAF, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 511 din 31 iulie 2007.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,

Cătălin Ovidiu Baba

ANEXĂ*) (Anexa nr. 1 la Decizia nr. 190/2007)

Numărul maxim de angajaţi (inclusiv demnitarii): 167

STRUCTURA  ORGANIZATORICĂ

a Cancelariei Primului-Ministru

*) Anexa este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 226/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 226 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu