Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.- din 08.07.2011

de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului civil contractual din Ministerul Apărării Naţionale
ACT EMIS DE: Ministerul Apararii Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 518 din 22 iulie 2011



SmartCity1

Articolul 1(1) Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului civil contractual din Ministerul Apărării Naţionale se face prin examen, cu respectarea prevederilor titlului II din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, denumit în continuare Regulamentul-cadru, şi ale prezentului regulament.(2) Prezentul regulament este aplicabil în situaţia în care, prin statute sau alte acte normative specifice anumitor categorii de personal civil contractual din Ministerul Apărării Naţionale, promovarea acestora nu este reglementată altfel. Articolul 2Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului civil contractual din Ministerul Apărării Naţionale se organizează de către unităţile militare care au structură de resurse umane, denumite în continuare unităţi organizatoare, pentru posturile: a)prevăzute în statele de organizare proprii; b)prevăzute în statele de organizare ale structurilor militare care nu au structură de resurse umane şi care se află în subordinea sau în coordonarea unităţilor organizatoare ori pentru care acestea din urmă gestionează activitatea de resurse umane. Articolul 3(1) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului civil contractual din Ministerul Apărării Naţionale, denumit în continuare examen, se organizează o dată pe semestru, după finalizarea perioadei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, în cazul personalului civil contractual încadrat ca debutant, în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea perioadei de 6 luni de activitate profesională.(2) Anterior organizării examenului, unităţile organizatoare analizează situaţia personalului civil contractual încadrat în structura proprie şi în structurile militare care nu au structură de resurse umane, aflate în subordinea sau în coordonarea acestora ori pentru care gestionează activitatea de resurse umane, care îndeplineşte condiţiile de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, şi solicită ordonatorului de credite în finanţarea căruia se află aprobarea desfăşurării acestuia, atunci când este cazul. Articolul 4(1) Cu cel puţin 20 de zile lucrătoare înainte de data desfăşurării primei probe de examen, unitatea organizatoare desemnează, prin ordin de zi pe unitate, comisia de examinare, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, precum şi secretariatul acestora.(2) Comisia de examinare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt formate fiecare din 3 membri, astfel:a)2 membri din cadrul unităţii organizatoare sau al structurii militare în care este încadrat personalul civil contractual care participă la examen; b)un membru al sindicatului sau, după caz, un reprezentant al salariaţilor. (3) Desemnarea membrilor în comisia de examinare şi în comisia de soluţionare a contestaţiilor se face cu aplicarea în mod corespunzător a prevederilor art. 9-12, art. 47 şi 48 din Regulamentul-cadru, la propunerea scrisă a şefului structurii de resurse umane, în privinţa persoanelor prevăzute la alin. (2) lit. a), şi a sindicatului sau a salariaţilor, după caz, în ceea ce priveşte persoana prevăzută la alin. (2) lit. b), şi cu aprobarea prealabilă a ordonatorului de credite în finanţarea căruia se află unitatea organizatoare. Articolul 5(1) Secretariatul comisiei de examinare şi secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor se asigură, de regulă, de către o persoană din cadrul structurii de resurse umane a unităţii organizatoare, acestea neavând calitatea de membri ai comisiilor.(2) Secretarul comisiei de examinare poate fi desemnat şi secretar al comisiei de soluţionare a contestaţiilor. Articolul 6(1) În funcţie de numărul şi de specificul posturilor ocupate de personalul civil contractual care îndeplineşte condiţiile de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, se pot desemna mai multe comisii de examinare, respectiv de soluţionare a contestaţiilor.(2) În situaţia în care, din lipsă de personal încadrat, desemnarea membrilor în comisia de examinare şi în comisia de soluţionare a contestaţiilor şi/sau a secretariatului acestora nu se poate realiza în condiţiile prevăzute la art. 4 şi 5, unitatea organizatoare solicită desemnarea de membri/secretari din cadrul altor unităţi militare, de regulă, de la eşalonul superior. Articolul 7Comisia de examinare are următoarele atribuţii principale: a)stabileşte criteriile de evaluare a candidatului, în conformitate cu prevederile art. 44 alin. (1) şi (4) din Regulamentul-cadru; b)stabileşte probele de examen; c)elaborează bibliografia şi tematica de examen; d)stabileşte subiectele pentru proba scrisă sau planul probei practice, precum şi baremul de punctare; e)stabileşte planul interviului, baremul de punctare şi realizează interviul; f)notează probele de examen; g)semnează procesele-verbale redactate de secretarul comisiei după fiecare probă de examen, precum şi raportul final al examenului; h)stabileşte dacă respectivul candidat este declarat „admis“ sau „respins“ la examenul de promovare în gradul sau treapta profesională imediat superioară; i)transmite secretarului comisiei rezultatul examenului, precum şi punctajul obţinut de candidat la probele examenului, pentru a fi comunicate acestuia. Articolul 8Secretarul comisiei de examinare are următoarele atribuţii principale: a)informează în scris personalul civil contractual care îndeplineşte condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul sau treapta profesională imediat superioară cu privire la organizarea acestui examen; b)primeşte cererea de participare la examen a candidatului, o înregistrează în aceeaşi zi la compartimentul documente clasificate şi constituie dosarul de înscriere la examen; c)redactează şi semnează alături de comisia de examinare întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia; d)asigură transmiterea către candidat a rezultatului examenului, precum şi a punctajului obţinut de acesta la probele examenului; e)îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului. Articolul 9Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale: a)soluţionează contestaţia depusă de candidat cu privire la notarea probei/probelor de examen; b)transmite secretarului comisiei rezultatul contestaţiei pentru a fi comunicat candidatului. Articolul 10Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii: a)primeşte contestaţia formulată de candidat cu privire la notarea probei/probelor de examen şi o înregistrează în aceeaşi zi la compartimentul documente clasificate; b)redactează rezultatul stabilit de comisia de soluţionare a contestaţiilor în urma analizei contestaţiei depuse; c)asigură transmiterea către candidat a rezultatului contestaţiei; d)îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a soluţionării contestaţiei. Articolul 11(1) Personalul civil contractual care îndeplineşte condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul sau treapta profesională imediat superioară este informat în scris de secretarul comisiei de examinare cu privire la organizarea acestui examen, cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării primei probe.(2) Informarea prevăzută la alin. (1) cuprinde obligatoriu următoarele elemente:a)postul pentru care se organizează examen, cu specificarea gradului sau a treptei profesionale; b)probele de examen; c)data, ora şi locul de desfăşurare a fiecărei probe de examen; d)bibliografia şi tematica de examen; e)data-limită de depunere a cererii de participare la examen, locul depunerii şi detalii privind persoana de contact. Articolul 12(1) Cererea de participare la examen se depune în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la informarea prevăzută la art. 11.(2) Secretarul comisiei de examinare constituie dosarul de înscriere la examen, pe care îl prezintă comisiei de examinare.(3) Dosarul de înscriere la examen cuprinde obligatoriu următoarele documente:a)cererea de participare la examen a candidatului; b)adeverinţa întocmită de structura de resurse umane cu privire la vechimea în funcţia şi gradul sau treapta profesională în care este încadrat candidatul; c)fotocopii ale rapoartelor de evaluare ale candidatului din ultimii 3 ani, certificate pentru conformitate cu originalul, în situaţia în care acesta nu este încadrat ca debutant; d)fotocopii ale actelor de absolvire a studiilor/programelor de perfecţionare profesională, certificate pentru conformitate cu originalul; e)fişa postului pentru care se organizează examen de promovare în grad sau treaptă profesională. Articolul 13(1) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări sau în rezolvarea unui test-grilă, pe baza bibliografiei şi a tematicii de examen.(2) Pe baza propunerilor membrilor comisiei de examinare, aceasta întocmeşte în ziua în care se desfăşoară proba scrisă minimum două seturi de subiecte, precum şi baremul de punctare a acestora.(3) Membrii comisiei de examinare răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.(4) Seturile de subiecte şi baremele de punctare se semnează de toţi membrii comisiei de examinare şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila unităţii organizatoare.(5) Comisia de examinare stabileşte, în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate a subiectelor, durata probei scrise, care nu poate depăşi 3 ore, care se comunică odată cu subiectele şi punctajul maxim acordat pentru fiecare subiect.(6) Subiectele probei scrise se anexează la procesul-verbal al probei, cu menţionarea membrului comisiei de examinare care a propus fiecare subiect. Articolul 14(1) Înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidatului, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii candidatului se face numai pe baza actului de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii. Candidatul care nu este prezent la efectuarea apelului nominal ori care nu poate face dovada identităţii prin prezentarea actului de identitate sau a oricărui document care să ateste identitatea este considerat absent.(2) După verificarea identităţii candidatului, ieşirea din sală a acestuia atrage eliminarea din examen, cu excepţia situaţiilor de urgenţă în care acesta poate fi însoţit de unul dintre membrii comisiei de examinare sau de persoanele care asigură supravegherea.(3) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de examinare prezintă candidatului seturile de subiecte şi îl invită să extragă un plic cu subiectele de examen. Articolul 15(1) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul oricărei alte persoane, în afara membrilor comisiei de examinare, a persoanei care asigură secretariatul comisiei de examinare, precum şi a celei/celor care asigură supravegherea desfăşurării probei.(2) În încăperea în care are loc proba scrisă, pe toată perioada derulării acesteia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidatului nu îi este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.(3) Nerespectarea de către candidat a dispoziţiilor prevăzute la alin. (2) atrage eliminarea acestuia din proba scrisă.(4) Comisia de examinare care constată încălcarea dispoziţiilor alin. (2) elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea „anulat“ pe lucrare, respectiv pe testul-grilă şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal. Articolul 16(1) Lucrarea, respectiv testul-grilă se redactează, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de unitatea organizatoare, purtând ştampila acesteia pe fiecare filă.(2) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de examinare lucrarea, respectiv testul-grilă, la finalizarea acesteia/acestuia ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens. Articolul 17(1) Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan şi a unui barem de punctare stabilite de comisia de examinare în ziua în care se desfăşoară proba.(2) Prevederile art. 13 alin. (3)-(6), art. 14 şi 15 se aplică în mod corespunzător.(3) Aspectele constatate în timpul derulării probei practice sunt consemnate în procesul-verbal al probei, întocmit de secretarul comisiei de examinare, care se semnează de membrii acesteia şi de candidat. Articolul 18(1) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de examinare în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.(2) Interviul se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise sau probei practice, după caz.(3) Prevederile art. 14 şi 15 se aplică în mod corespunzător.(4) Fiecare membru al comisiei de examinare poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.(5) Întrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează sau se consemnează în procesul-verbal al probei, întocmit de secretarul comisiei de examinare, care se semnează de membrii acesteia şi de candidat. Articolul 19În termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe, candidatului i se comunică în scris punctajul obţinut la fiecare probă a examenului, inclusiv punctajul examenului, cu menţionarea sintagmei „admis“ sau „respins“ la examenul de promovare în gradul sau treapta profesională imediat superioară, precum şi termenul în care se poate depune contestaţie şi datele de contact ale secretarului comisiei de soluţionare a contestaţiilor. Articolul 20În termen de cel mult două zile lucrătoare de la data comunicării realizate potrivit prevederilor art. 19, candidatul poate depune o contestaţie la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Articolul 21(1) Contestaţia se soluţionează în termen de maximum două zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a acesteia.(2) Rezultatul stabilit de comisia de soluţionare a contestaţiilor în urma analizei contestaţiei depuse se comunică în scris candidatului, în termen de maximum două zile lucrătoare. Articolul 22Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei competente, potrivit legii.


SmartCity5

COMENTARII la Regulament -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu