Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Procedura Nr.0 din 21.03.2011

de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
ACT EMIS DE: Agentia Pentru Implementarea Proiectelor si Programelor Pentru Intreprinderi Mici si Mijloci
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 253 din 11 aprilie 2011



SmartCity1


PS-04.04 -1. Obiectivul programului Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire, care să faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncă şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicării lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi al prejudecăţilor existente la nivel local. Programul urmăreşte: stimularea autoangajării şi creşterea numărului de femei-întreprinzător în cadrul comunităţilor de afaceri;dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;îmbunătăţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregătire a personalului acestora, ca urmare a educaţiei antreprenoriale;accesul egal al femeilor la economia bazată pe cunoaştere şi dezvoltarea abilităţilor inovative pentru consolidarea unui mediu economic competitiv;schimburi de experienţă între femei de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale;creşterea standardului de viaţă şi a veniturilor proprii;creşterea numărului de noi locuri de muncă create în cadrul întreprinderilor conduse de femei şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;crearea unui climat propice dezvoltării unei reţele de antreprenoriat feminin în România în colaborare cu asociaţii ale femeilor de afaceri;stimularea dorinţei femeilor de reprezentare în societatea civilă a propriilor interese.Programul include acţiuni specifice Săptămânii europene a IMM-urilor 2011, care va avea loc în cursul lunii octombrie. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamă largă de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltării activităţilor acestora. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 încurajează şi ajută IMM-urile să îşi atingă potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzătorii potenţiali să ia iniţiativă şi să facă ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este coordonată de Direcţia generală întreprinderi şi industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Săptămânii europene a IMM-urilor 2011 sunt organizate de către organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate să acorde sprijin, autorităţile locale şi regionale şi alte entităţi din ţările participante. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 este una dintre măsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politică-cadru exhaustivă pentru IMM-uri din Uniunea Europeană şi statele sale membre. Săptămâna europeană a IMM-urilor 2011 urmăreşte să: ▪ informeze: prin difuzarea de informaţii în legătură cu asistenţa oferită de Uniunea Europeană şi autorităţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii; ▪ ofere asistenţă: prin crearea unui parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul că Europa este mai puternică dacă există IMM-uri competitive, iar pe de altă parte faptul că Uniunea Europeană este gata să le susţină şi să le ofere consiliere; ▪ inspire: prin motivarea IMM-urilor existente să îşi lărgească orizonturile şi să îşi dezvolte şi extindă activitatea; ▪ împărtăşească: prin difuzarea de idei şi împărtăşirea experienţelor în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori; ▪ încurajeze: prin încercarea de a convinge tinerii că antreprenoriatul este o opţiune profesională atractivă. 2. Bugetul programului 2.1. Programul se finanţează din bugetul pe anul 2011 al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumită în continuare Agenţie, care a fost aprobat prin anexa nr. 3/35/27 la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010. 2.2. Agenţia administrează, gestionează şi derulează direct programele de încurajare şi stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, denumite în continuare O.T.I.M.M.C., şi asigură managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, care transpune în legislaţia naţională Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L124 din data de 20 mai 2003. 2.3. Pentru realizarea programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2011 suma de 500.000 lei, astfel: a)etapa I - 66.000 lei pentru elaborarea şi publicarea broşurii;b)etapa a II-a - 394.000 lei, din care:76.000 lei, pentru efectuarea serviciului de training în cele 8 locaţii. Acest serviciu va fi organizat de Agenţie şi presupune cheltuieli cu onorariile lectorilor; 318.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecărui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea şi desfăşurarea cursurilor de educaţie antreprenorială (cheltuieli privind tipărirea şi multiplicarea materialelor de curs) pe durata a 4 (patru) zile în 8 (opt) locaţii arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.; c)etapa a III-a - 40.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecărui O.T.I.M.M.C., pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei „Zilele femeilor întreprinzător“ în 8 locaţii arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.2.4. Din bugetul alocat desfăşurării activităţilor specifice programului se finanţează următoarele: editarea de broşuri, editarea de materiale de promovare şi prezentarea/ editarea/multiplicarea de materiale de curs, închirierea de spaţii, achiziţia de rechizite, transmiterea de invitaţii, onorariile trainerilor, precum şi alte cheltuieli necesare organizării campaniilor de informare şi cursurilor antreprenoriale, inclusiv masa şi cazarea participantelor la a II-a etapă a programului. 2.5. În cadrul programului, pentru desfăşurarea activităţilor specifice Agenţiei şi O.T.I.M.M.C., se pot încheia contracte generatoare de venit cu alţi parteneri (camere de comerţ, patronate, firme de consultanţă ş.a.). 3. Derularea programului Înregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrării în Registrul unic electronic, aprobată prin decizia preşedintelui Agenţiei. Programul se va derula în 3 etape, astfel: 3.1. Etapa I - elaborarea şi publicarea broşurii: SELECŢII DE BUNE PRACTICI ANTREPRENORIALE FEMININE ÎN IMM-urile DIN ROMÂNIA 3.2. Etapa a II-a - organizarea şi desfăşurarea de cursuri de pregătire antreprenorială pe durata a 4 zile în fiecare dintre cele 8 locaţii.
(1) Perioada şi locaţiile de desfăşurare a cursurilor de pregătire antreprenorială, precum şi tematica acestora se vor publica pe pagina de web a Agenţiei, pe site-urile O.T.I.M.M.C. şi în presa locală.
(2) Înscrierea participantelor se va face prin completarea formularului de înscriere on-line la cursuri (anexa nr. 1), la adresa www.aippimm.ro, pe parcursul a 5 zile. Data începerii înscrierilor va fi afişată pe site-ul www.aippimm.ro cu cel puţin 5 zile înainte de a fi deschisă aplicaţia pentru înscriere.
(3) După expirarea perioadei de înscriere, Agenţia va publica lista beneficiarelor eligibile pe pagina de web www.aippimm.ro
(4) Aplicantele eligibile vor depune la sediul O.T.I.M.M.C. care organizează activităţile sau prin e-mail documentele justificative în termen de 5 zile de la publicarea listei cu participantele eligibile, după cum urmează:a)fotocopie a buletinului/cărţii de identitate al/a solicitantei; b)fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii sau, după caz, adeverinţa de liceu sau facultate care să ateste absolvirea; c)angajament (anexa nr. 5);
(5) Numărul maxim de cursante pentru fiecare locaţie este de 30.
(6) Solicitările vor fi analizate de către unităţile de programare, selecţie, evaluare şi contractare (denumite în continuare UPSEC) din cadrul O.T.I.M.M.C., conform principiului „primul venit - primul servit“, în limita locurilor disponibile, în concordanţă cu data şi ora înregistrării on-line, precum şi cu documentele justificative şi în baza verificării datelor din formular privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate a beneficiarelor.
(7) Aplicantele eligibile au obligaţia de a confirma la O.T.I.M.M.C. (anexa nr. 4) prezenţa la seminar şi prezenţa la cursuri. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectă programul stabilit (absenţă de la curs), acestea nu vor mai primi certificat de participare la curs. În cazul neprezentării la cursuri, beneficiarele vor formula în scris o scrisoare de renunţare pe care o vor transmite prin fax sau e-mail la O.T.I.M.M.C./Agenţie.
(8) Beneficiarelor programului cu activitate şi prezenţă completă li se vor acorda certificate de participare care să ateste cunoştinţele dobândite la cursurile organizate în cadrul programului.3.3. Etapa a III-a - organizarea campaniei de informare „Zilele femeilor-întreprinzător“, având ca tematică asistenţa oferită IMM-urilor de Uniunea Europeană, competitivitatea acestora şi dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor.
(1) Agenţia şi O.T.I.M.M.C. demarează implementarea programului în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României a Procedurii de implementare a programului.
(2) Perioada şi locaţia de desfăşurare a campaniilor de informare din cadrul caravanei „Zilele femeilor-întreprinzător“ se vor stabili de fiecare O.T.I.M.M.C. şi vor fi anunţate cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte de eveniment, atât pe site-ul Agenţiei, www.aippimm.ro, cât şi în presa locală.
(3) Fiecare seminar se va derula pe parcursul zilei următoare datei-limită de înscriere pentru fiecare locaţie stabilită.
(4) Înscrierea participantelor la manifestările din cadrul campaniei de informare se face completându-se formularul de participare on-line (anexa nr. 2) pe pagina de web www.aippimm.ro
(5) Se consideră că prin înscrierea în program aplicanta este de acord cu furnizarea în favoarea Agenţiei a anumitor date cu caracter personal (de exemplu: CNP, adresă de domiciliu etc.), date care vor fi securizate în cadrul Registrului unic electronic al programului.4. Beneficiarele programului 4.1. Beneficiază de prevederile programului femeile care au cetăţenie română şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere următoarele criterii de eligibilitate: au vârsta peste 18 ani; au cel puţin studii medii definitivate; s-au înscris la activităţile prevăzute în program, pe baza formularelor de înscriere corespunzătoare (anexele nr. 1 şi 2).4.2. Pentru participarea la cursuri în fiecare locaţie se alocă prioritar minimum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minorităţi etnice, numărul acestor locuri putându-se extinde până la completarea locurilor rămase disponibile, dar nu mai mult decât numărul maxim stabilit prin procedură. 4.3. Nu pot aplica la etapa a II-a a acestui program persoanele care desfăşoară activităţi de consultanţă de orice tip şi absolventele cursurilor de pregătire antreprenorială derulate în cadrul programului în anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010. 5. Constituirea unităţilor de programare, selecţie, evaluare şi contractare 5.1. În vederea implementării corespunzătoare a programului, în cadrul O.T.I.M.M.C. se constituie UPSEC. Structura organizatorică, numărul de persoane, atribuţiile şi responsabilităţile vor fi stabilite prin decizie a ordonatorului terţiar de credite al O.T.I.M.M.C. 5.2. Evaluarea şi selecţia beneficiarelor se va face de către UPSEC din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaţionale de selecţie, evaluare şi contractare a programului, aprobată prin decizia preşedintelui Agenţiei. 6. Confidenţialitate 6.1. Formularele şi documentele justificative depuse de către solicitante în cadrul programului sunt confidenţiale, membrii UPSEC având obligaţia de a nu dezvălui informaţii menţionate în acestea către terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin. 6.2. Agenţia şi O.T.I.M.M.C. sunt autorizate să publice, în orice formă şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarei şi activitatea la care participă. 6.3. Documentele depuse de către beneficiare în vederea participării în cadrul programului vor fi păstrate la sediul fiecărui O.T.I.M.M.C. 7. Raportarea şi evaluarea rezultatelor 7.1. Participantele la activităţile din cadrul programului vor completa şi vor transmite către O.T.I.M.M.C. - Unitatea de monitorizare, control şi raportare (UMCR) formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 3. Transmiterea formularului de raportare tehnică este obligatorie pentru toate beneficiarele etapei a II-a din cadrul programului, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012. 7.2. Evaluarea rezultatelor obţinute de către beneficiarele programului se va face de către UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C., pe baza procedurii operaţionale de monitorizare şi control a programului, aprobată prin decizia preşedintelui Agenţiei. 7.3. UMCR din cadrul O.T.I.M.M.C. va transmite Unităţii de informare şi monitorizare, impact programe - UIMIP din cadrul Agenţiei centralizatorul datelor culese din formularele de raportare tehnică depuse de beneficiarele programului 2011, conform procedurii operaţionale de monitorizare, control şi raportare în cadrul programelor pentru întreprinderile mici şi mijlocii de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării acestora. 7.4. Pe baza evaluării rezultatelor din centralizator se vor îmbunătăţi şi diversifica programa cursurilor de specializare, precum şi condiţiile de participare în cadrul programului. 8. Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură. ANEXA Nr. 1la procedură FORMULAR DE ÎNSCRIERE în Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii Curs de educaţie antreprenorială PS-04.04.01 -Locaţia unde doriţi să participaţi la cursul de educaţie antreprenorială 2011 ........................................ DATE PERSONALE1 Numele şi prenumele ........................ ........................... Cetăţenia ........................ .............................................. 1 Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul programului. Minoritate etnică:  Nu  Da. Menţionaţi ........................ ................................. Mediu social dezavantajat:  Nu  Da. Menţionaţi .......................................... Vârsta .......... Codul numeric personal ................................ Adresa de domiciliu: str. .............................................. nr. ....., bl. ..., sc. ......, et. ......., ap. ........, localitatea .................................., judeţul ......................, sectorul ............, codul poştal ...................... Telefon fix ....................., telefon mobil ....................., fax .............................., e-mail ......................, website .......................... Sunteţi căsătorită: Aveţi copii:

 Nu  Nu
 Da  Da

Nivelul educaţiei:  Studii liceale: Liceul ........................ .........................., localitatea ..............................., judeţul ........................, specializarea ........................................, perioada .................................  Studii tehnice/postliceale absolvite: Unitatea de învăţământ ......................................., localitatea ............................, judeţul ......................, specializarea ....................., perioada .............................. .  Studii universitare absolvite: Unitatea de învăţământ ............................., localitatea ....................., judeţul ..................., specializarea .............................., perioada ......................., licenţă în .......................................  Studii postuniversitare absolvite: Unitatea de învăţământ ................................., localitatea ....................., judeţul ..................., specializarea ......................., perioada ............................. Experienţa profesională:

Firma Funcţia Perioada

Menţionaţi localitatea unde doriţi să participaţi la cursuri: ....................................... ÎNTREBĂRI 1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 2. Care sunt, în opinia dumneavoastră, principalele calităţi necesare unui întreprinzător? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 3. Aţi încercat vreodată să începeţi o afacere proprie?  Nu  Da În ce domeniu? ........................ ............................................... ........................................................... Ce tip de activitate? ........................ ............................................... .................................................... Ce s-a întâmplat cu această afacere? ........................ ............................................... ......................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 4. Aveţi o afacere în prezent?  Nu  Da Denumirea întreprinderii ........................ ............................................... ............................................. Adresa ........................ ............................................... ............................................... .......................... CUI/CIF ........................ ............................................... ............................................... ....................... Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ........................ .................................................... Ani de existenţă ........................................ Numărul de angajaţi în prezent ................ Numărul de angajaţi femei în prezent ....... Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) .......................... Tipul întreprinderii:

 microîntreprindere  parteneră
 întreprindere mică  legată
 întreprindere mijlocie  autonomă

Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ........................ ........................................................ Care este poziţia dumneavoastră în cadrul acestei afaceri? ........................ ...................................... Care sunt problemele cu care vă confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 5. Care este tipul de afacere pe care doriţi să o începeţi? De ce? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 6. Cum realizaţi echilibrul dintre viaţa profesională şi cea de familie? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 7. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentă? (Marcaţi doar un singur răspuns)

 slabă  medie  foarte puternică

8. În ce stadiu vă aflaţi în legătură cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi să o transformaţi într-o afacere?  Nu am început să lucrez planul afacerii şi strategia.  Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesară elaborării planului de afaceri.  Am început să lucrez la elaborarea planului de afaceri.  Am elaborat un plan de afaceri pentru finanţare. 9. Care sunt factorii care determină succesul unei afaceri? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 10. Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?  instruire generală în domeniul afacerilor  consultanţă juridică  consultanţă financiar-contabilă  consultanţă în marketing  consultanţă în management  alt gen de sprijin (specificaţi) ..................................... 11. Ce alte module consideraţi că sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program? Argumentaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 12. Cum aţi aflat despre acest program?  campanie de informare, seminare, conferinţe .....................................  presă ....................  radio .....................  TV ........................  internet ................  altele (prieteni, la serviciu etc.) ................................ 13. Ce v-aţi propus să obţineţi în urma participării la acest curs? (Marcaţi un singur răspuns.)  dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale  însuşirea cunoştinţelor necesare demarării şi dezvoltării unei afaceri  informaţii privind accesarea surselor de finanţare  punerea în practică a ideii de afaceri  altele: detaliaţi 14. La ce cursuri sau seminare de educaţie antreprenorială aţi mai participat?

Denumirea cursului Organizatorul Perioada

15. În ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ................................................... 16. Ce cunoştinţe aveţi despre antreprenoriatul feminin în România? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 17. Sunteţi membră a unei asociaţii a femeilor-întreprinzător ?  Da (rugăm nominalizaţi) ........................ ............................................... ..........................................  Nu  Sunt interesată de a deveni membră a unei organizaţii a femeilor-întreprinzător. 18. Desfăşuraţi activităţi de consultanţă?  Da (detaliaţi) ........................ ............................................... .............................................................  Nu 19. Aţi absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii?

 Da  Nu

Dacă  Da, specificaţi anul .............. Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale. Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului. Mă oblig să furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnică anual. Semnătura aplicantei ...................................... Localitatea ................... Data ............................. NOTĂ: Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora. ANEXA Nr. 2la procedură FORMULAR DE ÎNSCRIERE la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii Caravana „Zilele femeilor-întreprinzător“ PS-04.04.02 -Locaţia unde doriţi să participaţi la Caravana „Zilele femeilor-întreprinzător“ …............................ DATE PERSONALE1 Numele şi prenumele ........................ ........................... Cetăţenia ........................ .............................................. Minoritate etnică:  Nu  Da. Menţionaţi ........................ ................................. Mediu social dezavantajat:  Nu  Da. Menţionaţi ........................ ................................. Vârsta: ....................... Codul numeric personal: .............................................. Adresa de domiciliu: str. ........................................ nr. ........, bl. ........, sc. ......, et. ......., ap. ......, localitatea ............................, judeţul ......................, sectorul ....., cod poştal ........, telefon fix ......................., telefon mobil ........................................, fax ................................., e-mail ........................ ............................, website ........................ ...............................

Sunteţi căsătorită: Aveţi copii:
 Nu  Nu
 Da  Da

Nivelul educaţiei:  Studii liceale: Liceul ........................ .........................., localitatea ..............................., judeţul ........................, specializarea ........................................, perioada ................................. .  Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada): Unitatea de învăţământ .............................................., localitatea .................., judeţul ................, specializarea ...................................., perioada ................. .  Studii universitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada): Unitatea de învăţământ ........................ ................................, localitatea .................., judeţul .............., specializarea .............................................., perioada ......................., licenţă în ...................................... .  Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învăţământ, specializarea, perioada): Unitatea de învăţământ .............................................., localitatea ......................, judeţul .................., specializarea ........................ ........................, perioada ........................................... . Experienţa profesională:

Firma Funcţia Perioada

Menţionaţi oraşul unde doriţi să participaţi la campania de informare: ........................ ....................... ÎNTREBĂRI 1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat feminin? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 1 Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul programului. 2. Aveţi o afacere în prezent?  Nu  Da Denumirea întreprinderii: ........................ ............................................... ............................................ Adresa ........................ ............................................... ............................................... ......................... CUI/CIF ........................ ................................. Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ........................................ Ani de existenţă ........................ ............................................... ....................... Numărul de angajaţi în prezent ........................ ............................................... Numărul de angajaţi femei în prezent ........................ ..................................... Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? ........................ ............................................... ............................................... ....................................... Cifra de afaceri în anul fiscal 2010 (lei) ....................................... Tipul întreprinderii: ........................ ..............................................

 microîntreprindere  parteneră
 întreprindere mică  legată
 întreprindere mijlocie  autonomă

Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ........................ ............................. Care este poziţia dumneavoastră în cadrul acestei afaceri? ........................ ................................................... 3. Care sunt dificultăţile pe care le întâmpinaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi ........................ ............................................... ............................................... .......................... 4. Cum aţi aflat despre acest program?........................ ..................................................................... 5. Ce alte subiecte doriţi să fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi. ........................ ............................................... ............................................... ....................................... 6. Doriţi să expuneţi în cadrul seminarului produsele şi/sau serviciile întreprinderii dumneavoastră?  Da  Nu 7. Doriţi să împărtăşiţi din experienţa dumneavoastră antreprenorială participantelor la seminar?  Da  Nu 8. Ce speraţi să obţineţi în urma participării la aceste manifestări? ........................ ............................................... ............................................... ...................................... 9. Cum apreciaţi rolul Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii de promotor al antreprenoriatului feminin? ........................ ............................................... ............................................... ...................................... 10. La ce alte seminare, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin aţi mai participat?

Denumirea evenimentului Organizatorul Perioada

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale. Prin completarea acestui formular sunt de acord să particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul programului. Semnătura aplicantei ...................................... Localitatea ................... Data ............................. NOTĂ: Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora. ANEXA Nr. 3 la procedură FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICĂ1 pentru Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii PS-04.04.03 -(Se completează toate rubricile.) Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba română. Perioada pentru raportare: anul ............... Date personale2 Subsemnata, ........................................, identificată cu CI/BI seria .......... nr. ........, CNP ....................., domiciliată în ..............................., str. ..................................... nr............, localitatea ................................., judeţul ......................, cod poştal .............., telefon ..................., mobil ...................., e-mail ........................, declar pe propria răspundere următoarele:  Sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoţia 2011.  DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie (OTIMMC) de tipul3:  microîntreprindere;  întreprindere mică;  întreprindere mijlocie. Data înregistrării IMM: ................................... Denumirea ........................ ............................ Adresa sediului social ................................... Numărul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (după caz) ...................... Codul unic de înregistrare (după caz) ....................................... Obiectul principal de activitate: ........................ ......................... Codul CAEN: ........................ .................................................... Tipul IMM 3:  IMM autonomă  IMM parteneră (detalii)  IMM legată (detalii) Numărul mediu anual de salariaţi: .............................. Numărul de angajaţi femei în prezent ......................... Care sunt funcţiile ocupate de către acestea în cadrul firmei? ........................ .................................. Cifra de afaceri anuală netă (lei) ........................... Active totale (lei) ........................ ............................  NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de către OTIMMC  DA, am calitatea de administrator al Societăţii Comerciale: ........................ .................................  NU am calitatea de administrator al unei IMM.  AM calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială. Autorizaţie nr. ................... din data ...........................  NU am calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială.  DA, sunt membră a unei societăţi cooperative (detalii).  NU sunt membră a unei societăţi cooperative.  DA, desfăşor activităţi de consultanţă de tipul ...................... .  NU desfăşor activităţi de consultanţă.  DA, am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoţia 2011.  NU am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul IMM, promoţia 2011. Aţi reuşit să înfiinţaţi o firmă în urma absolvirii acestui curs?  Nu

 Da:  microîntreprindere
 întreprindere mică
 întreprindere mijlocie

1 Transmiterea formularului este obligatorie pentru beneficiarii etapei a II-a în cadrul programului, pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012. 2 Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în cadrul programului. 3 Conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare. Data înregistrării IMM: ........................ .................................... Denumirea ........................ ...................................................... Adresa sediului social ........................ ..................................... Numărul de înmatriculare în registrul comerţului (după caz) ........................ ..................................... Codul unic de înregistrare (după caz) ........................ ............................................... .......................... Obiectul principal de activitate: ........................ ............................................... ...................................

Codul CAEN:
Tipul IMM:  IMM autonomă
 IMM parteneră (detalii)
 IMM legată (detalii)

Numărul mediu anual de salariaţi: ........................................ Cifra de afaceri anuală netă (lei) ........................................... Active totale (lei) ........................ .......................................... S-a îmbunătăţit activitatea firmei ca urmare a participării dumneavoastră la curs? Cum? În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs? Aţi diseminat şi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei? Care sunt propunerile dumneavoastră pentru procedura acestui program în anii următori? Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale. Semnătura absolventei cursului Funcţia (după caz) în cadrul societăţii ................... Data semnării ........................ NOTĂ: Solicitantul nu este obligat să suporte nicio taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi ai oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte dintre elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora. ANEXA Nr. 4la procedură LISTA oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie PS-04.04.04 -

Nr. crt. OTIMMC (judeţe arondate) Adresa Telefon/fax
1. Braşov Braşov Covasna Sibiu Str. Turnului nr. 5, sc. B, et. 4, Braşov, C.P. 500209 tel. 0368-434.154 fax 0368-434.155 tel. 0268-548.018 fax 0268-548.017 www.aippimm.ro oficiubrasov@aippimm.ro
2. Cluj-Napoca Bihor Bistriţa-Năsăud Cluj Maramureş Satu Mare Sălaj Str. Horea nr. 13, Cluj-Napoca, C.P. 400174 tel. 0264-487.224 fax 0264-487.244 www.aippimm.ro oficiucluj@aippimm.ro
3. Constanţa Brăila Buzău Constanţa Galaţi Tulcea Vrancea Bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, Constanţa, C.P. 900669 tel. 0241-661.253 fax 0241-661.254 www.aippimm.ro oficiuconstanta@aippimm.ro
4. Craiova Dolj Gorj Mehedinţi Olt Vâlcea Str. Ştefan cel Mare nr. 12, et. 3, Craiova, C.P. 200130 tel./fax 0251-510.785 www.aippimm.ro oficiucraiova@aippimm.ro
Nr. crt. OTIMMC (judeţe arondate) Adresa Telefon/fax
5. Iaşi Bacău Botoşani Iaşi Neamţ Suceava Vaslui Str. Elena Doamna nr. 61 A, et. 2, Iaşi, C.P. 700398 tel./fax 0232-261.101 tel. 0232-240.213 www.aippimm.ro oficiuiasi@aippimm.ro
6. Ploieşti Argeş Bucureşti Călăraşi Dâmboviţa Giurgiu Ialomiţa Ilfov Prahova Teleorman Str. Cuza Vodă nr. 8, Ploieşti, C.P. 100019 tel. 0244-522.085 fax 0244-544.054 www.aippimm.ro oficiuploiesti@clicknet. ro oficiuploiesti@aippimm.ro
7. Târgu Mureş Harghita Mureş Alba Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş, C.P. 540029 tel. 0265-311.660 fax 0265-260.818 www.aippimm.ro oficiutargumures@aippimm.ro
8. Timişoara Arad Caraş-Severin Hunedoara Timiş Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, Timişoara, C.P. 300575 tel. 0256-292.739 fax 0256-292.767 www.aippimm.ro otimmctimisoara@aippimm.ro

ANEXA Nr. 5la procedură ANGAJAMENT PS-04.04.05 -Subsemnata, ....................................., identificată cu CI/BI seria ....... nr. ............., CNP ......................, domiciliată în ..........................., str. .......................................... nr. ..........., localitatea ................................., judeţul ......................, codul poştal ............, telefon ..............., mobil ................., e-mail .........................., mă angajez să transmit Formularul de raportare tehnică - anexa nr. 3 la procedură pe o perioadă de 3 ani, începând cu anul 2012, la oficiul teritorial pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie în raza căruia sunt arondată. Semnătura Funcţia (după caz) în cadrul societăţii ........................................... ........................ ................................... Data semnării ................................



SmartCity5

COMENTARII la Procedura 0/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Procedura 0 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Procedura 0/2011
Decizia 206 2011
privind modificarea pct. 2.3 din Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, aprobată prin Decizia preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii nr. 61/2011
Decizia 61 2011
privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor-manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
Decizia 91 2011
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 26 alin. (1) din Legea nr. 275/2006 privind executarea pedepselor si a masurilor dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu