Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Procedura Nr.- din 05.07.2007

de selectare a societăţilor profesionale civile de avocaţi din România sau din străinătate, specializate în litigii internaţionale, de încheiere şi derulare a contractului de asistenţă şi reprezentare juridică a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii
ACT EMIS DE: Ministerul Economiei si Finantelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 483 din 19 iulie 2007



SmartCity1


Capitolul I Dispoziţii generale Articolul 1(1)Prezenta procedură asigura cadrul şi metodologia unitară pentru organizarea şi desfăşurarea achiziţiei de servicii de asistenţă şi reprezentare juridică a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii.(2)Achiziţia serviciilor de asistenţă şi reprezentare juridică se face de către Ministerul Economiei şi Finanţelor prin aplicarea procedurii de selecţie de oferte.(3)Prin servicii de asistenţă şi reprezentare juridică, în sensul prezentului ordin, se înţelege totalitatea activităţilor de documentare, studiu, redactare documente şi acţiuni, reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj şi orice alte activităţi necesare asigurării reprezentării României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii. Articolul 2(1)Societăţile profesionale civile de avocaţi, denumite în continuare societăţi de avocaţi, pot participa singure sau în asociere/consorţiu la procedura de selecţie de candidaturi.(2)Forma de asociere se demonstrează prin convenţii scrise intervenite între membrii asocierii/consorţiului. Articolul 3În urma aplicării prezentei proceduri, vor fi selectate maximum 6 societăţi de avocaţi cu care se vor încheia contracte-cadru de prestări de servicii de asistenţă şi reprezentare juridică a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, denumite în continuare contracte-cadru de reprezentare. Articolul 4În vederea reprezentării României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, Ministerul Economiei şi Finanţelor va acorda, în baza avizului dat de conducătorul instituţiei publice citate în cauza şi, după caz, cu avizul Guvernului României, mandat de reprezentare uneia dintre societăţile de avocaţi/asocieri/consorţii cu care s-a încheiat contractul-cadru de reprezentare. Capitolul II Selecţia societăţilor de avocaţi Articolul 5(1)Procedura de selecţie de oferte se desfăşoară în două etape, respectiv lansarea procedurii şi selecţia ofertelor.(2)Etapa de lansare a procedurii presupune:a)transmiterea spre publicare, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, în SEAP şi în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a - Achiziţii publice, precum şi în cel puţin un cotidian naţional de mare tiraj, a invitaţiei de participare la selecţia societăţilor de avocaţi din România sau din străinătate, specializate în litigii internaţionale, în vederea asigurării reprezentării României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii;b)constituirea nominală a comisiei de selecţie şi de soluţionare a contestaţiilor prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor; se desemnează în comisii atât membri titulari, cât şi membri supleanţi.
(3)Invitaţia de participare, al cărei model este prevăzut în anexa A, va fi publicată şi pe site-ul Ministerului Economiei şi Finanţelor.
Articolul 6Etapa de selecţie presupune următoarele:a)primirea ofertelor;b)analiza şi stabilirea ofertelor care îndeplinesc cerinţele minime solicitate;c)aplicarea criteriilor de selecţie;d)stabilirea ierarhiei propunerilor de oferte acceptate pe baza căreia se va încheia contractul-cadru de reprezentare;e)informarea conducerii Ministerului Economiei şi Finanţelor cu privire la rezultatul aplicării procedurii;f)încheierea contractului-cadru de reprezentare;g)întocmirea dosarului contractului-cadru de reprezentare. Articolul 7(1)În vederea participării la selecţie, ofertanţii trebuie să îndeplinească cerinţele din caietul de sarcini prevăzut în anexa B.(2)Condiţiile de eligibilitate şi modalitatea de punctare a ofertelor sunt cele stabilite prin caietul de sarcini. Articolul 8Analiza ofertelor se face de către comisia de selecţie, care răspunde de desfăşurarea următoarelor activităţi:a)selecţia ofertelor care îndeplinesc criteriile impuse;b)aplicarea criteriilor de ierarhizare potrivit celor stabilite în caietul de sarcini;c)stabilirea ierarhiei ofertelor care îndeplinesc criteriile impuse;d)întocmirea grilelor de evaluare şi redactarea raportului de evaluare; raportul este aprobat de către preşedintele comisiei;e)informarea conducerii Ministerului Economiei şi Finanţelor cu privire la rezultatul selecţiei de candidaturi. Articolul 9Pe parcursul desfăşurării procedurii de selecţie, membrii comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea asupra conţinutului negocierilor, precum şi asupra oricăror alte informaţii prezentate de ofertanţi, a căror dezvăluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-şi proteja interesele comerciale. Articolul 10(1)Fiecare dintre membrii comisiei de selecţie are obligaţia de a semna o declaraţie pe propria răspundere, prin care se angajează să respecte dispoziţiile prevăzute la art. 9 şi prin care confirmă totodată că nu se află în niciuna dintre situaţiile următoare:a)este soţ sau rudă până la gradul al patrulea inclusiv ori afin până la gradul al patrulea inclusiv cu avocaţii propuşi de către ofertanţi pentru a face parte din echipa de avocaţi;b)în ultimii 3 ani a avut contracte de muncă sau de colaborare cu unul dintre ofertanţi ori cu asociaţii unuia dintre ofertanţi sau a făcut parte din adunarea asociaţilor ori din orice alt organ de conducere sau de administrare al unuia dintre ofertanţi;c)are calitatea de asociat sau face parte din organele de conducere ori de administrare ale unuia dintre ofertanţi.(2)Declaraţia prevăzută la alin. (1) trebuie semnată înainte de iniţierea etapei de selecţie a ofertelor care îndeplinesc cerinţele minime impuse.
(3)În cazul în care unul dintre membrii desemnaţi de comisia de selecţie constată că se află în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la alin. (1), atunci acesta are obligaţia de a solicita de îndată înlocuirea sa din componenţa comisiei respective.(4)În cazul în care atât titularul, cât şi supleantul se află în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la alin. (1), conducătorul instituţiei care i-a desemnat va desemna alte două persoane.
Articolul 11(1)Pe parcursul derulării procedurii de selecţie Ministerul Economiei şi Finanţelor va lua toate măsurile legale necesare pentru a combate apariţia eventualelor situaţii de concurenţă neloială sau conflict de interese şi orice alte fapte considerate contravenţii ori infracţiuni potrivit legislaţiei în vigoare. În măsura în care aceste situaţii totuşi se produc, se vor lua toate măsurile legale pentru înlăturarea lor.(2)Societăţile de avocaţi vor depune o declaraţie pe propria răspundere privind inexistenţa situaţiilor de conflict de interese în legătură cu obiectul litigiilor care urmează a fi soluţionate prin arbitraj în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, înaintea acordării mandatului de reprezentare. Articolul 12(1)În urma aplicării criteriilor de selecţie comisia de selecţie redactează raportul de evaluare a ofertelor depuse.(2)Raportul de evaluare poate fi contestat în termen de 5 zile de la comunicare. Contestaţia se depune la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor.(3)Contestaţiile depuse se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de cel mult 10 zile de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.(4)În cazul depunerii de contestaţii vor fi înştiinţaţi toţi participanţii selectaţi în cadrul procedurii de selecţie.(5)Soluţiile date de comisia de soluţionare a contestaţiilor se comunică tuturor participanţilor selectaţi în cadrul procedurii de selecţie.(6)În cazul în care societăţile de avocaţi care au depus contestaţie sunt nemulţumite de decizia comisiei de soluţionare a contestaţiilor se pot adresa instanţei de judecată în condiţiile legii.
Capitolul III Încheierea contractului-cadru de reprezentare Articolul 13(1)Ministerul Economiei şi Finanţelor, în urma aplicării procedurii de selecţie de candidaturi, va încheia contractele-cadru de reprezentare cu societăţile de avocaţi ale căror oferte au fost acceptate.(2)Contractul-cadru de reprezentare se încheie pe o perioadă de 2 ani şi se semnează de către ministrul economiei şi finanţelor şi de către reprezentantul mandatat al ofertanţilor, pe baza documentelor depuse în vederea participării la selecţie.(3)Contractele-cadru de reprezentare se încheie în termen de cel mult 30 de zile de la anunţarea ofertanţilor selectaţi în vederea încheierii acestora, cu excepţia cazului în care au fost formulate contestaţii, situaţie în care termenul este de 30 de zile de la data expirării termenului de soluţionare a contestaţiilor, prevăzut la art. 12 alin. (3).(4)Încheierea contractului-cadru de reprezentare are la baza principiile enunţate la art. 2 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.(5)Modelul contractului-cadru de reprezentare juridică ce va fi încheiat cu societăţile de avocaţi selecţionate este prevăzut în anexa C. Articolul 14(1)Contractul-cadru de reprezentare produce efecte începând cu data la care Ministerul Economiei şi Finanţelor emite mandatul de reprezentare care constituie nominalizarea societăţii de avocaţi pentru reprezentarea intereselor României sau ale altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii într-o cauză determinată.(2)În perioada cuprinsă între încheierea contractului-cadru de reprezentare şi emiterea mandatului de reprezentare, societăţile de avocaţi nu sunt îndreptăţite să pretindă Ministerului Economiei şi Finanţelor efectuarea de plăti în baza contractului-cadru de reprezentare. Articolul 15(1)Mandatul se acordă în condiţiile art. 4, în ordinea clasării ca urmare a aplicării procedurii de selecţie de oferte, ţinându-se cont de disponibilitatea efectivă a acesteia pentru realizarea mandatului de reprezentare.(2)După emiterea mandatului de reprezentare, societatea de avocaţi îşi va numi un reprezentant care va fi responsabil de toate comunicările ulterioare cu Ministerul Economiei şi Finanţelor.(3)Societatea de avocaţi care a primit mandat de reprezentare într-o cauză are obligaţia de a depune toate diligenţele pentru apărarea intereselor încredinţate, până la finalizarea procesului aflat în derulare, chiar dacă după expirarea perioadei de valabilitate a contractului-cadru de reprezentare nu mai este selectată de către Ministerul Economiei şi Finanţelor pentru un alt contract de reprezentare. În această situaţie Ministerul Economiei şi Finanţelor are obligaţia corelativă de a face plata serviciilor prestate de societatea de avocaţi în baza mandatului de reprezentare emis, numai pentru serviciile prestate efectiv de către aceasta. Articolul 16(1)Ministerul Economiei şi Finanţelor are obligaţia de a întocmi dosarul achiziţiei publice, care va cuprinde cel puţin următoarele documente:a)componenţa comisiei de selecţie şi de soluţionare a contestaţiilor;b)invitaţia de participare privind încheierea contractuluicadru de reprezentare;c)raportul de evaluare;d)contestaţiile primite, rezoluţiile şi, după caz, măsurile corective adoptate de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi comunicate ofertanţilor, precum şi hotărârile judecătoreşti irevocabile;e)contractul-cadru de reprezentare, semnat;f)mandatele de reprezentare emise, după caz.(2)Dosarul achiziţiei publice se păstrează de către Direcţia generală juridică din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor atât timp cât contractul produce efecte juridice, dar nu mai puţin de 5 ani de la data finalizării contractului-cadru de reprezentare. Articolul 17Anexele A, B şi C fac parte integrantă din prezenta procedura. Anexa A INVITAŢIE DE PARTICIPARE



   MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANŢELOR    DIRECŢIA GENERALĂ JURIDICĂ    Nr. ......./......... 2007                                                                  Aprobat.                                                             Secretar general,                                                           ........ ...........    Denumirea autorităţii contractante: Ministerul Economiei şi Finanţelor,  cod fiscal nr. 4221306, municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr.17,  sectorul 5, tel. ........... .    Obiectul contractului: servicii juridice cod CPSA 7411 (74.11)    Procedura aplicată: selecţie de oferte    Data limită şi locul pentru depunerea ofertelor: ziua/luna/anul/ora la  sediul ministerului, municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5,  P2, camera ........., tel. ........... .    Modul de prezentare a ofertelor: un exemplar original, introdus într-un  plic sigilat.    Clarificări pentru elaborarea şi prezentarea ofertelor pot fi solicitate la  sediul ministerului, municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5,  P2, camera .........., tel. ............ Persoana de contact: ..............,  tel. ............ .                               Director general,                              ........ ..........
Anexa B  CAIET DE SARCINI1. Informaţii generaleAutoritatea contractantă: Ministerul Economiei şi Finanţelor, Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, RomâniaScopul aplicării procedurii: atribuirea contractului-cadru de reprezentare în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii din Washington DCProcedura aplicată: selecţie de oferteLegislaţia aplicabilă:Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 126/2005 privind mandatarea Ministerului Finanţelor Publice pentru reprezentarea României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, aprobată prin Legea nr. 168/2006;art. 35-38 şi 56 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 668/2007 pentru aprobarea Procedurii de selectare a societăţilor profesionale civile de avocaţi din România sau din străinătate, specializate în litigii internaţionale, de încheiere şi derulare a contractului de asistenţă şi reprezentare juridică a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, precum şi pentru aprobarea Procedurii de selectare a arbitrilor desemnaţi de partea română în procedurile arbitrale, în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii.Finanţare: bugetul de stat.2. Calificarea candidaţilorÎn vederea participării la selecţie, ofertanţii trebuie să depună următoarele:a)oferta tehnică;b)oferta financiară;c)curriculum vitae al membrilor echipei propuse;d)documente din care să rezulte cunoştinţe privind acordurile încheiate de România privind promovarea şi protejarea reciprocă a investiţiilor;e)documente de formare academică recunoscute, prin care să se ateste cunoştinţele temeinice de drept internaţional public şi de dreptul comerţului internaţional;f)documente din care să rezulte lucrările de specialitate juridică privind regimul investiţiilor străine şi procedurile arbitrale în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, întocmite de membrii echipei propuse;g)certificate de atestare recunoscute, care să ateste nivelul cunoştinţelor de limba engleză, cu excepţia vorbitorilor nativi de limba engleză;h)recomandări, certificate, contracte, care să demonstreze ca se bucură de încredere din partea clienţilor, pe baza proiectelor îndeplinite de societatea profesională civilă de avocaţi, în cadrul unor proiecte de mare valoare;i)convenţiile de asociere intervenite între membrii asocierii/consorţiului;j)alte documente care să ateste îndeplinirea criteriilor de selecţie.3. Criterii de selectareCriteriile avute în vedere la selectarea ofertelor sunt:a)numărul de avocaţi definitivi care vor face parte din echipa, cu o vechime în specialitate juridică de minimum 5 ani;b)numărul avocaţilor din echipa care au experienţă în litigii internaţionale ce presupun aplicarea procedurii de arbitraj;c)numărul avocaţilor din echipa care au participat la procedurile arbitrale în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii din Washington DC;d)numărul de litigii câştigate în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii;e)oferta financiară.4. Elaborarea oferteiCandidatul are obligaţia de a menţine oferta valabilă pe o perioadă de 30 de zile.Ministerul Economiei şi Finanţelor are dreptul de a solicita, în circumstanţe excepţionale, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.Oferta trebuie însoţită de împuternicirea scrisă prin care reprezentantul ofertantului este autorizat să reprezinte societatea de avocaţi şi să semneze în numele acesteia.5. Prezentarea oferteiOfertantul trebuie să depună şi să înregistreze oferta în termenul prevăzut în invitaţia de participare.Orice ofertant are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens.Ofertantul are dreptul de a depune doar o singură ofertă. Nu se admit oferte alternative.6. Deschiderea şi evaluarea ofertelor6.1. Deschiderea ofertelor se va face la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor, municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.Orice ofertant are dreptul să fie prezent la deschiderea ofertelor.Comisia de evaluare a ofertelor va întocmi un proces-verbal de deschidere a ofertelor, care urmează să fie semnat atât de membrii comisiei, cât şi de reprezentanţii ofertanţilor prezenţi, în care se consemnează:denumirea ofertanţilor;oferta tehnică;oferta financiară;orice alte elemente care privesc deschiderea ofertelor.6.2. Evaluarea ofertelor presupune:analizarea ofertelor tehnice şi financiare şi punctarea acestora;stabilirea ofertelor descalificate;ierarhizarea ofertelor calificate;întocmirea raportului de evaluare.7. Punctajul7.1. Punctajul ofertei tehnice:a)numărul de avocaţi definitivi care vor face parte din echipa, cu o vechime în specialitate juridică de minimum 5 ani - câte un punct pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul, dar nu mai mult de 5 puncte;b)numărul de avocaţi din echipa care au experienţă în litigii internaţionale ce presupun aplicarea procedurii de arbitraj câte 10 puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi, dar nu mai mult de 50 de puncte;c)numărul de avocaţi din echipa care au participat la procedurile arbitrale în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii din Washington DC - câte 15 puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi, dar nu mai mult de 60 de puncte;d)numărul de litigii câştigate în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii - câte 20 de puncte pentru fiecare litigiu, dar nu mai mult de 60 de puncte.7.1.1. Punctajul ofertei tehnice se calculează astfel:a)se adună punctele obţinute de fiecare ofertă tehnică pentru criteriile prevăzute la pct. 7.1, suma acestora reprezentând scorul tehnic;b)oferta cu scorul tehnic cel mai mare primeşte punctaj maxim de 100 de puncte;c)celelalte oferte primesc un punctaj calculat astfel:PX = SX x 100/SM,unde:PX = punctajul ofertei tehnice analizate;SX = scorul tehnic obţinut de oferta analizată;SM = scorul tehnic obţinut de oferta cu cel mai mare scor tehnic, respectiv cea care a primit 100 de puncte.7.1.2. Ofertele care nu primesc puncte la toate cele 4 criterii de selecţie prevăzute la pct. 7.1 şi care nu au un scor tehnic de cel puţin 100 de puncte sunt descalificate.7.2. Oferta financiară7.2.1. Oferta financiară cuprinde onorariul exprimat în lei, euro sau USD/ora/societate de avocaţi (asociere/consorţiu) fără TVA, defalcată pe tipul de activitate, ce urmează a fi desfăşurată astfel:a)documentare sau studiu;b)redactare documente sau acţiuni;c)reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj.7.2.2. În vederea analizării ofertei financiare, ofertele în euro sau USD vor fi transformate în lei, la cursul oficial comunicat de Banca Naţională a României pentru ziua în care se deschid ofertele.7.2.3. Punctajul ofertei financiare se calculează astfel:a)se face media onorariului solicitat pentru cele 3 tipuri de activităţi, prevăzute la pct. 7.2.1, denumit scor financiar;b)oferta cu scorul financiar cel mai mic va primi 100 de puncte;c)celelalte oferte primesc un punctaj calculat astfel:PX = SM x 100/SX,unde:PX = punctajul ofertei financiare analizate;SM = scorul financiar obţinut de oferta cu cel mai mic scor financiar, respectiv cea care a primit 100 de puncte;SX = scorul financiar obţinut de oferta analizată.7.2.4. Ofertele financiare al căror scor financiar depăşeşte cu mai mult de 50% scorul financiar cel mai mic sunt descalificate.7.3. Punctajul final7.3.1. Pentru ierarhizarea ofertelor calificate, la punctajul tehnic obţinut se adaugă punctajul obţinut la oferta financiară. În caz de egalitate de puncte primează punctajul obţinut la oferta tehnică.8. Atribuirea contractului-cadru de reprezentareCriteriul de atribuire a contractului-cadru de reprezentare este oferta corespunzătoare din punct de vedere tehnico-economic. În situaţia în care 2 sau mai mulţi ofertanţi obţin punctaj egal, departajarea se face în funcţie de punctajul obţinut la oferta tehnică.Ministerul Economiei şi Finanţelor va comunica în scris tuturor ofertanţilor rezultatul aplicării procedurii "Selecţie de oferte" în cel mult 10 zile de la data la care comisia de selecţie a stabilit ofertele câştigătoare.Ministerul Economiei şi Finanţelor are obligaţia de a încheia contractul-cadru de reprezentare, după ierarhizarea ofertelor, în funcţie de gradul de îndeplinire a necesităţilor obiective.În contractul-cadru de reprezentare încheiat cu ofertanţii selectaţi se va menţiona onorariul. Anexa C CONTRACT - CADRU DE REPREZENTARE - model1. Părţi contractante



   Între    Ministerul Economiei şi Finanţelor, adresa sediului ........ .............,  telefon/fax ........ ............., numărul de înmatriculare ...............,  cod fiscal ........ .........., cont trezorerie ........ ........ ..........,  reprezentat prin ........ ................ ........ ........., având funcţia  ........ ........ ............, în calitate de achizitor,     (denumirea conducătorului)  şi  ........ ........ ........., adresa sediului ........ ........ .............,         (denumirea)  telefon/fax ........ ........, numărul de înmatriculare ........ ...........,  cod fiscal ........ ........., cont (trezorerie, banca) ........ ...........,  reprezentat prin ........ ............, funcţia ........ ........ .........., (denumirea conducătorului)
în calitate de prestator,a intervenit prezentul contract-cadru de reprezentare, denumit în continuare contract.2. Obiectul contractuluiPrin încheierea prezentului contract prestatorul îşi asumă obligaţia de a presta servicii de asistenţă şi reprezentare juridică pentru a susţine apărarea intereselor României sau ale altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, în baza mandatului acordat de Ministerul Economiei şi Finanţelor.3. Preţul contractului3.1. Achizitorul se obligă să plătească prestatorului preţul convenit, în cazul în care, în baza mandatului de reprezentare, prestatorul asigura reprezentarea intereselor României sau ale altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii.3.2. Preţul convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, conform ofertei financiare, plătibil prestatorului de către achizitor, este stabilit în monedă unică (lei/EURO/USD)/ora.3.3. Plata se face doar pentru serviciile de asistenţă şi reprezentare prestate efectiv de către prestator prin avocaţii nominalizaţi în oferta tehnică, încheierea prezentului contract negenerând nicio obligaţie financiară pentru achizitor.3.4. Valoarea estimată/an se stabileşte în caz de acordare a mandatului de reprezentare prin act adiţional la contract şi se reînnoieşte prin act adiţional încheiat pentru fiecare an bugetar în parte.3.5. Modul în care vor fi redactate facturile pentru onorarii este cuprins în anexa la prezentul contract.4. Regimul cheltuielilor4.1. Cheltuielile de transport şi de cazare vor fi decontate de achizitor pe bază de documente justificative, în limitele stabilite de reglementările legale în vigoare în România pentru funcţionarii publici.4.2. Alte cheltuieli care apar pe perioada derulării prezentului contract vor fi decontate de achizitor numai pe bază de documente justificative, acestea fiind enumerate în anexa la prezentul contract.5. Durata contractului5.1. Prezentul contract se încheie pentru o perioadă de 2 ani. Prestatorul îşi asumă obligaţia de a asigura servicii de asistenţă şi reprezentare juridică pentru a susţine apărarea intereselor României sau ale altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, conform mandatului acordat.5.2. În baza prezentului contract, achizitorul va emite mandatele de reprezentare, în funcţie de necesităţile apărute.5.3. În perioada cuprinsă între momentul încheierii prezentului contract şi emiterea mandatului de reprezentare, prestatorul nu este îndreptăţit să pretindă achizitorului să efectueze plăti în baza acestui contract.5.4. Prestatorul care a primit mandat de reprezentare are obligaţia de a depune toate diligenţele pentru apărarea intereselor încredinţate, până la finalizarea cauzei. În acest caz, durata prezentului contract se prelungeşte fără alte formalităţi.6. Caracterul confidenţial al contractului6.1.
(1)O parte contractantă nu are dreptul, fără acordul scris al celeilalte părţi:a)de a face cunoscut prezentul contract sau orice prevedere a acestuia unei terţe părţi, în afara acelor persoane implicate în îndeplinirea prezentului contract şi a instituţiei publice citate în cauza;b)de a utiliza informaţiile şi documentele obţinute sau la care are acces în perioada de derulare a prezentului contract, în alt scop decât acela de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale.
(2)Dezvăluirea oricărei informaţii faţă de persoanele implicate în îndeplinirea prezentului contract se va face confidenţial şi se va extinde numai asupra acelor informaţii necesare în vederea îndeplinirii acestuia.
6.2. O parte contractantă va fi exonerată de răspunderea pentru dezvăluirea de informaţii referitoare la prezentul contract, dacă:a)informaţia era cunoscută părţii contractante înainte ca ea să fi fost primită de la cealaltă parte contractantă; saub)informaţia a fost dezvăluită după ce a fost obţinut acordul scris al celeilalte părţi contractante pentru asemenea dezvăluire; sauc)partea contractantă a fost obligată în mod legal sa dezvăluie informaţia.
7. Responsabilităţile prestatorului7.1.
(1)Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile prevăzute în prezentul contract cu profesionalismul şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat şi în conformitate cu propunerea de oferta.(2)Prestatorul îşi va desemna un reprezentant care va fi responsabil de toate comunicările ulterioare cu Ministerul Economiei şi Finanţelor.(3)Prestatorul are obligaţia de a supraveghea prestarea serviciilor, de a asigura resursele umane, materiale, instalaţiile, echipamentele sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie definitive, cerute de şi pentru prezentul contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută în contract sau se poate deduce în mod rezonabil din prezentul contract.(4)Prestatorul poate înlocui un membru al echipei numai cu acordul achizitorului şi dacă avocatul propus are aceleaşi calificări şi întruneşte criteriile de selecţie aplicate de achizitor în cadrul procedurii de atribuire a contractului.(5)Prestatorul se angajează şi este deplin responsabil să selecteze, după o cercetare temeinică, şi să propună spre avizare achizitorului, în baza unei justificări motivate, martori experţi sau alţi prestatori de servicii profesionale, a căror necesitate rezultă din desfăşurarea procedurilor arbitrale. Costul astfel generat va fi suportat de prestator şi decontat ulterior de achizitor pe bază de documente justificative.(6)Pe durata derulării prezentului contract prestatorul are obligaţia de a informa achizitorul despre apariţia situaţiilor de conflict de interese şi de a lua toate măsurile legale pentru înlăturarea lor.(7)Pentru serviciile de asistenţă şi reprezentare juridică, prestatorul are obligaţia de a emite în fiecare lună o factură unică, indiferent dacă lucrează singur sau în asociere/consorţiu. De asemenea, prestatorul se obligă să însoţească fiecare factură de o detaliere clară, în limba română, a activităţilor desfăşurate în cadrul contractului de asistenţă şi reprezentare juridică, ce va cuprinde numărul de ore de muncă juridică efectiv desfăşurată/zi de avocaţii prezenţi pe listele în baza cărora s-a desfăşurat procedura de selecţie, s-a încheiat contractul-cadru de reprezentare şi s-a emis mandatul de reprezentare, cu precizarea pe scurt a documentelor studiate, discuţiilor purtate şi actelor redactate.(8)În situaţia în care, în apărarea intereselor statului român, prestatorul a fost obligat la alte cheltuieli ce pot fi decontate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, conform dispoziţiilor prezentului contract, şi a transmis documente justificative în acest sens, acestea vor fi însoţite de o prezentare a situaţiei ce a generat respectivele cheltuieli.
7.2. Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodată, este răspunzător atât de oportunitatea şi legalitatea tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata prezentului contract.
8. Responsabilităţile achizitoruluiAchizitorul are obligaţia de a face demersurile necesare către toate instituţiile statului pentru a pune la dispoziţie prestatorului orice facilităţi şi/sau informaţii pe care acesta le-a cerut în propunerea de oferta sau care au apărut pe durata mandatului acordat şi pe care acesta le consideră necesare pentru îndeplinirea prezentului contract.9. Verificări9.1. Achizitorul are dreptul de a verifica modul de prestare a serviciilor. În desfăşurarea activităţii de verificare, achizitorul poate amâna sau refuza plata anumitor activităţi sau deconturi insuficient fundamentate în prezentările transmise lunar, fără a genera calculul de penalităţi.9.2. Verificările vor fi efectuate în conformitate cu prevederile prezentului contract. Achizitorul are obligaţia de a notifica în scris prestatorului identitatea reprezentanţilor săi împuterniciţi pentru acest scop.10. Asigurarea serviciilor de asistenţă şi reprezentare juridicăPrestatorul are obligaţia de a începe prestarea serviciilor de asistenţă şi reprezentare juridică în timpul cel mai scurt posibil de la primirea mandatului de reprezentare.11. Modalităţi de platăAchizitorul are obligaţia de a efectua plata către prestator în termen de cel mult 30 de zile de la comunicarea facturii. Plăţile în valută aferente facturilor externe se vor efectua la cursul Băncii Naţionale a României din ziua comunicării facturii către achizitor, cu respectarea prevederilor legale.12. AmendamenteModificarea prezentului contract se face numai în scris, cu acordul părţilor contractante.13. Penalităţi şi daune-interese13.1. În situaţia în care, din cauza neprezentării la termene, prestatorul nu reuşeşte să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin prezentul contract, achizitorul are dreptul de a-i imputa contravaloarea litigiului, prezentul contract constituind titlu executoriu, fără punerea în întârziere sau îndeplinirea altor formalităţi.13.2. În cazul în care achizitorul nu onorează facturile în termen de 30 de zile de la expirarea perioadei prevăzute la pct. 11, la solicitarea prestatorului, achizitorul are obligaţia de a plăti o penalitate de 0,1%/zi de întârziere din valoarea facturii.14. Rezilierea contractului14.1. Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părţi dă dreptul părţii lezate de a cere rezilierea contractului şi de a pretinde plata de daune-interese.14.2. Achizitorul îşi rezerva dreptul de a denunţa unilateral prezentul contract în cel mult 30 de zile de la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii acestuia şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale în aşa măsură încât îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrară interesului public.15. Alte cazuri de încetare a contractuluiÎn cazul în care Guvernul soluţionează litigiul pe cale amiabilă, prezentul contract îşi încetează valabilitatea fără acordarea de daune de orice fel.16. Forţa majoră16.1. Forţa majoră exonerează părţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acţionează.16.2. Îndeplinirea prezentului contract va fi suspendată pe perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.16.3. Partea contractantă care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi de a lua orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.16.4. Dacă forţa majoră acţionează sau se estimează că va acţiona o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese.17. Soluţionarea litigiilor17.1. Achizitorul şi prestatorul vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînţelegere sau disputa care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea prezentului contract.17.2. Dacă achizitorul şi prestatorul nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluţioneze de către instanţele judecătoreşti competenţe din România.18. Limba care guvernează contractulLimba care guvernează contractul este limba română.19. Comunicări19.1.
(1)Orice comunicare între părţi, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, trebuie să fie transmisă în scris, în limba română.
(2)Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii.
19.2. Comunicările între părţi se pot face şi prin telefon, telegramă, telex, fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a primirii comunicării. În situaţia în care comunicările dintre părţi se fac prin intermediul poştei electronice sau al faxului şi sunt dublate de transmiterea aceloraşi documente şi prin poştă, data comunicării va fi considerată cea la care se înregistrează exemplarele transmise prin poştă.
20. Legea aplicabilă contractuluiPrezentul contract va fi interpretat conform legilor din România.Încheiat astăzi, ............., în două exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte contractantă.




                Achizitor,                              Prestator,          ........ .............                   ........ ..............




ANEXA LA CONTRACTUL - CADRU DE REPREZENTARE
Prezenta anexă cuprinde îndrumări cu privire la facturile de onorarii şi la cele de cheltuieli şi este parte integrantă a contractului-cadru de reprezentare juridică încheiat de Ministerul Economiei şi Finanţelor, în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 126/2005, aprobată prin Legea nr. 168/2006, cu apărătorii statului român pentru reprezentarea României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii.1. Depunerea facturilorFacturile, unice pentru fiecare societate de avocaţi/asociere/consorţiu, pentru onorarii şi cheltuieli se depun lunar, în ultima zi lucrătoare a lunii pentru luna anterioară.În situaţia în care prestatorul primeşte cu întârziere documentele justificative care dovedesc cheltuielile efectuate în îndeplinirea mandatului, acestea pot fi ataşate facturilor de cheltuieli emise de prestator şi decontate de achizitor în decurs de 30 de zile de la data la care a fost primită de prestator factura ce constituie document justificativ.Facturile de onorarii vor fi însoţite de o prezentare detaliată a activităţii desfăşurate, cu precizarea documentelor studiate, a discuţiilor purtate, a actelor redactate şi a oricăror alte elemente relevante, cu respectarea dispoziţiilor pct. 19.1 din contract.Facturile de cheltuieli vor avea anexată o scurtă prezentare a ocaziei ce a generat cheltuielile respective, cu respectarea dispoziţiilor pct. 19.1 din contract.La finalizarea mandatului, încetarea cauzei sau denunţarea unilaterală a contractului de către achizitor, prestatorul va depune factura finală de onorarii şi cheltuieli în decurs de 60 de zile de la finalizare, încetare sau denunţare.2. Onorarii şi cheltuieli factura-bileAchizitorul va plăti costul onorariilor şi va deconta cheltuielile în conformitate cu cele prevăzute mai jos:a)OnorariiAchizitorul va plăti prestatorului onorariile pe ora, la tarif unic per societate/consorţiu/asociere, stabilite în conformitate cu dispoziţiile contractului pentru munca juridică descrisă în cuprinsul anexelor la facturi. Facturile detaliate vor cuprinde rubrici defalcate în funcţie de activitatea desfăşurată, respectiv documentare sau studiu, redactare documente sau acţiuni şi reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj.b)CheltuieliAchizitorul va deconta următoarele tipuri de cheltuieli, dovedite cu documente justificative:cheltuieli detaliate de fotocopiere;cheltuieli detaliate de transmisii pe fax;cheltuieli detaliate de convorbiri telefonice efectuate în străinătate;cheltuieli detaliate de servicii de curierat expres;cheltuieli detaliate de cercetare electronică;cheltuieli de servicii poştale extraordinare (volum mare sau scrisori recomandate);cheltuieli detaliate pentru traduceri legalizate (oficiale) de documente. În această categorie nu intră comunicările prevăzute la art. 19.1 din contract;cheltuieli generate de necesitatea consultării unor martori experţi sau a altor prestatori de servicii profesionale;avize de publicare;taxe de depunere documente;cheltuieli de călătorie.Decontarea cheltuielilor de călătorii externe se va face în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare.Călătoriile cu avionul din România în străinătate şi din străinătate în România vor fi la clasa economic, iar cheltuielile de cazare se vor încadra în sumele stabilite de Hotărârea Guvernului nr. 518/1995, cu modificările şi completările ulterioare.Prestatorul trebuie să se asigure că toate cheltuielile efectuate în contul achizitorului sunt necesare pentru a presta serviciile de asistenţă şi reprezentare juridică şi ca sunt în conformitate cu dispoziţiile contractului şi ale prezentei anexe.3. Formatul facturilorI. Facturile vor include o prezentare a serviciilor totale facturate, conform următorului model:numele persoanelor care au prestat servicii;numărul de ore prestate de fiecare persoană;tarif/ora;totalul sumei corespunzătoare timpului muncit de fiecare persoană.II. La final, facturile pentru onorarii vor cuprinde:tipul activităţii facturate: documentare, redactare documente/acţiuni, reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj;data prestării serviciului;numele avocatului care a prestat serviciul, membru al echipei de avocaţi pe baza căreia s-a făcut selecţia şi s-a acordat mandatul de reprezentare;descrierea activităţii desfăşurate;timpul facturat.III. Facturile pentru cheltuieli vor cuprinde o scurtă prezentare a evenimentului care a generat cheltuielile efectuate în perioada facturată, precum şi următoarele informaţii:cheltuieli de fotocopiere: cost/unitate înmulţit cu suma/unitate;cheltuieli convorbiri telefonice, inclusiv faxuri trimise: data, nr. de telefon, suma;cheltuieli servicii de curierat expres: data, suma, destinatarul;cercetare electronică: data, suma;cheltuieli poştale extraordinare: data şi suma;cheltuieli pentru traducerea oficială/legalizată a documentelor: cost/pagina înmulţit cu nr. de pagini;cheltuieli generate de necesitatea consultării unor martori experţi sau a altor prestatori de servicii profesionale;avize de publicare: data publicării;taxe de depunere documente: data depunerii;cheltuieli de călătorie permisibile: perioada călătoriei, ocazia cu care a fost efectuată, persoana care a efectuat călătoria.Cheltuielile trebuie detaliate astfel încât pentru fiecare dintre tipurile de cheltuieli precizate mai sus să se specifice perioada de facturare şi data remiterii documentelor justificative.


SmartCity5

COMENTARII la Procedura -/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Procedura - din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Procedura -/2007
Ordin 956 2010
pentru modificarea si completarea Procedurii de selectare a societatilor profesionale civile de avocati din Romania sau din strainatate, specializate în litigii internationale, de încheiere si derulare a contractului de asistenta si reprezentare juridica a Romaniei sau a altor institutii publice în fata Curtii de Arbitraj Internationale a Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii, aprobata prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 668/2007
Ordin 1732 2009
pentru aprobarea Procedurii de închiriere a bunurilor imobile din domeniul public al statului, aflate în administrarea Ministerului Tineretului si Sportului, si pentru aprobarea Contractului-cadru de închiriere a bunurilor imobile din domeniul public al statului, aflate în administrarea Ministerului Tineretului si Sportului
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu