ORDONANTA Nr. 64 din 28 august 1997
privind ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Fondul de
Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei pentru reabilitarea Spitalului
comunal Baltesti, judetul Prahova, in valoare de 219.76S USD, semnat la Paris
la data de 27 iunie 1997
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 226 din 30 august 1997

In temeiul prevederilor art. 107, alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei
si ale art. 1 lit. a) din Legea nr. 134/1997 pentru abilitarea Guvernului de a
emite ordonante,
Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:
Art. 1
Se ratifica Acordul de imprumut dintre Romania si Fondul de Dezvoltare
Sociala al Consiliului Europei pentru reabilitarea Spitalului comunal Baltesti,
judetul Prahova, in valoare de 219.765 USD, semnat la Paris la data de 27 iunie
1997, prezentat in anexa.
Art. 2
Implementarea Acordului va fi realizata de catre Ministerul Sanatatii,
desemnat ca agentie de implementare. In acest sens, Ministerul Finantelor va
incheia cu Ministerul Sanatatii un Acord de subimprumut, prin care i se va
delega acestuia din urma intreaga autoritate si responsabilitate in
implementarea eficienta si rapida a Acordului de imprumut.
Art. 3
Rambursarea imprumutului si achitarea dobanzilor, comisioanelor, precum si
a altor costuri interne si externe aferente imprumutului vor fi suportate de
catre Ministerul Sanatatii din bugetul propriu, din sumele alocate cu aceasta destinatie
de la bugetul de stat.
Art. 4
Se autorizeaza Ministerul Finantelor sa efectueze de comun acord cu Fondul
de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei amendamente la Acordul de
imprumut, care sunt de natura sa detalieze elementele acordului, fara a majora
obligatiile financiare ale Romaniei fata de Fondul de Dezvoltare Sociala al
Consiliului Europei.
PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA
Contrasemneaza:
Ministru de stat,
ministrul finantelor,
Mircea Ciumara
Ministrul sanatatii,
Iosif Stefan Dragulescu
Fond/proiect 1223 (1996)
ACORD DE IMPRUMUT
intre Romania si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei
Fondul de dezvoltare sociala al Consiliului Europei, (Paris), numit in
continuare fondul), pe de-o parte, si Romania, reprezentata de Ministerul
Finantelor, numita in continuare Imprumutatul), pe de alta parte,
avand in vedere cererea Guvernului Romaniei din 17 iulie 1996,
avand in vedere cererea de modificare facuta de Guvernul Romaniei din 3
aprilie 1997,
avand in vedere Rezolutia consiliului administrativ al fondului: 1417
(1997),
avand in vedere cel de-al Treilea Protocol Aditional la Acordul General
pentru Privilegii si Imunitati al Consiliului Europei,
avand in vedere articolele Normelor de imprumut ale fondului din data de 6
octombrie 1970,
au convenit urmatoarele:
Art. 1
Acest imprumut este acordat in cadrul conditiilor generale ale Normelor de
imprumut curente ale fondului si in cadrul conditiilor speciale stabilite prin
acest acord si anexele lui.
Art. 2
Proiectul
Fondul acorda Imprumutatului, care accepta un imprumut pentru finantarea
partiala a Proiectului 1223(1996), referitor la reabilitarea Spitalului rural
Baltesti din judetul Prahova, aprobat de catre consiliul de administratie al
fondului la data de 27 septembrie 1996, si ale carui modificari au fost
aprobate de consiliul de administratie al fondului la 30 aprilie 1997.
Acest imprumut este acordat de catre fond in baza angajamentelor
Imprumutatului ca il va utiliza pentru a finanta numai proiectul descris in
Anexa nr. 1 si ca va realiza acest proiect conform conditiilor detaliate in
anexa mentionata anterior.
Orice schimbare a destinatiei imprumutului, care nu a primit aprobarea
fondului, poate conduce la suspendarea, anularea sau plata anticipata a
imprumutului, conform prevederilor art. 13 din Normele de imprumut.
Art. 3
Imprumutul
3.1 Conditii financiare
Valoarea imprumutului acordat este echivalenta cu: 219.765 USD (doua sute
nouasprezece mii sapte sute saizeci si cinci dolari SUA).
Aceasta suma poate fi disponibilizata in una sau mai multe transe. Fiecare
transa (daca sunt mai multe) va fi pentru o perioada de 3,5 ani (trei ani si
jumatate), cu 1 (un an) perioada de gratie.
Rata de dobanda, stabilita de comun acord intre Imprumutat si fond, va fi
flotanta, bazata pe dobanda LIBOR la 6 luni (Rata interbancara oferita pe piata
londoneza), conform "Asociatiei Bancherilor Britanici" la Londra.
Rata de dobanda va fi subventionata cu 300 de puncte (3%) din Contul pentru
actiuni speciale al fondului (Selective Trust Account).
Capitalul va fi rambursat, semianual, dupa un an perioada de gratie, in 5
rate egale.
Data disponibilizarii si rata de dobanda vor fi stabilite de comun acord
intre Imprumutat si fond, pentru fiecare transa (daca sunt mai multe), prin
telex confirmat sau fax. Contul in care se va (vor) face disponibilizarea
(disponibilizarile) va fi comunicat in timp util fondului de catre Imprumutat.
3.2 Trageri
O intelegere suplimentara la prezentul acord-cadru, specificand detaliile,
va fi convenita pentru fiecare transa (daca sunt mai multe) in momentul
tragerii ei (Anexa nr. 2).
3.3 Mobilizare
In vederea mobilizarii imprumutului, Imprumutatul va trimite la fond, in
timp util, un angajament de plata (Anexa nr. 3) corespunzator fiecarei transe
(daca sunt mai multe).
Angajamentul de plata este intocmit si platibil in moneda transei.
3.4 Domiciliere
Toate sumele datorate de Imprumutat in cadrul acestui imprumut sunt
platibile fondului, in dolari SUA, in contul nr. 600.26.663 deschis la Morgan
Guaranty Trust Co. of New York din New York, prin notificare telex, care va fi
trimisa fondului de catre banca insarcinata de Imprumutat cu efectuarea platii,
cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de fiecare plata.
3.5 Date
Prevederile art. 3 fac obiectul intelegerii Conventia urmatoarei zile
lucratoare modificate, a carei definitie se afla in Anexa nr. 4 la prezentul
acord (ziua lucratoare in tara monedei).
Art. 4
Monitorizarea imprumutului si proiectul
4.1 Utilizarea imprumutului
Fiecare transa (daca sunt mai multe) trebuie sa fie utilizata de catre
Imprumutat pentru finantarea proiectului in timp de 6 luni de la
disponibilizarea acesteia de catre fond.
4.2 Implementarea proiectului
Pentru implementarea proiectului, Imprumutatul desemneaza ca agentie de
implementare Ministerul Sanatatii. Imprumutatul se va asigura ca Ministerul
Sanatatii va depune toate eforturile si diligentele si va exercita toate
metodele folosite in mod curent, in special cele financiare, tehnice, sociale
si manageriale si cele referitoare la protectia mediului inconjurator, care vor
fi necesare pentru implementarea corespunzatoare a proiectului.
In special, se va asigura - inainte de implementarea proiectului - ca toate
drepturile financiare, drepturile asupra pamantului si de proprietate, care
sunt necesare pentru acesta, sunt disponibile si ca toate bunurile si lucrarile
sunt asigurate permanent si intretinute.
In plus, Imprumutatul se va asigura ca Ministerul Sanatatii se angajeaza
ca:
- proiectul respecta conventiile in materie ale Consiliului Europei;
- proiectul respecta mediul inconjurator, in baza conventiilor
internationale in materie;
- finantarea partiala de catre fond sa nu depaseasca 28% din costul total
al proiectului, excluzand dobanda si costurile financiare.
4.3 Rapoartele Imprumutatului
4.3.1. Raportul privind evolutia proiectului
La fiecare 6 luni de la disponibilizarea primei transe, pana la finalizarea
intregului proiect, Imprumutatul va trimite fondului un raport, detaliind:
- stadiul utilizarii imprumutului;
- situatia financiara a proiectului;
- stadiul executiei proiectului;
- detalii privind managementul proiectului.
Anexa nr. 5 precizeaza minimum de formulare-tip pentru monitorizarea
imprumutului si a proiectului, care trebuie sa fie incluse.
4.3.2. Raportul final al proiectului
La finalizarea intregului proiect, Imprumutatul va prezenta un raport
final, continand o evaluare a efectelor economice, financiare, sociale si
asupra mediului inconjurator ale proiectului, prezentate in formularele-tip de
monitorizare din Anexa nr. 5.
4.4. Informatii furnizate fondului
Imprumutatul se va asigura ca Ministerul Sanatatii va tine evidente contabile
referitoare la proiect, care vor fi in conformitate cu standardele
internationale si vor arata, in orice moment, evolutia proiectului, vor
inregistra toate operatiunile facute si vor identifica bunurile si serviciile
finantate cu ajutorul prezentului imprumut.
Imprumutatul se va asigura ca Ministerul Sanatatii faciliteaza primirea
oricarei misiuni de informare rezonabila, realizata de catre angajatii fondului
sau de consultanti externi angajati de fond, si asigura toata cooperarea
necesara pentru informarea misiunii, prin facilitarea oricarei vizite posibile
la locul desfasurarii proiectului. In plus, fondul poate efectua la fata
locului o revizie a contabilitatii proiectului, realizata de unul sau mai multi
consultanti, la alegerea acestuia, pe cheltuiala Imprumutatului, in cazul
neonorarii la scadenta de catre Imprumutat a oricareia dintre obligatiile sale
de plata rezultate din cadrul prezentului imprumut.
Art. 5
Incetarea obligatiilor Imprumutatului
Plata sumei datorate, stipulata in angajamentul de plata, elibereaza pe
Imprumutat de orice obligatie definita in art. 3 de mai sus.
Dupa ce intreaga suma a capitalului acestui imprumut, toate dobanzile si
alte speze care rezulta din acesta, in special sumele din art. 6 si 7 de mai jos,
au fost platite in totalitate, Imprumutatul va fi pe deplin eliberat de
obligatiile sale fata de fond, cu exceptia celor prezentate in art. 4 de mai
sus.
Art. 6
Dobanda pentru intarziere
Cu toate acestea, orice alt posibil recurs al fondului in cadrul
prezentului acord si al Normelor de imprumut sau, dupa caz, daca Imprumutatul
nu plateste intreaga dobanda sau orice alta suma platibila potrivit acordului
de imprumut la cea mai tarzie data de scadenta specificata, Imprumutatul
trebuie sa plateasca o dobanda suplimentara la suma datorata si neplatita in
totalitate, la dobanda LIBOR la o luna pentru moneda ultimei plati, considerata
ca data scadenta (daca e sambata, duminica sau zi bancara nelucratoare, in
prima zi lucratoare), la 11 a.m. (ora locala a Londrei), plus 2,5% pe an,
calculata de la data scadenta pana la data efectuarii platii. Rata LIBOR pe o
luna aplicabila va fi actualizata la fiecare 30 de zile.
Art. 7
Costurile asociate
Toate impozitele si taxele de orice fel, datorate si platite, si toate
cheltuielile rezultate fie din incheierea, executarea, lichidarea, anularea sau
suspendarea acestui acord in totalitate sau partial, fie din garantarea sau
refinantarea imprumutului acordat, impreuna cu toate costurile actiunilor juridice
si extrajuridice rezultate din acest imprumut, vor fi suportate de Ministerul
Sanatatii.
La toate acestea se vor aplica prevederile art. 25 din capitolul 4 al
Normelor de imprumut ale fondului, referitoare la costurile procedurilor de
arbitraj mentionate in acelasi capitol.
Art. 8
Garantii
Imprumutatul declara ca nici un angajament care ar putea da unei terte
parti un regim preferential, un drept preferential de plata, o colaterare sau
garantare, de orice natura ar fi, care ar putea conferi mai multe drepturi unor
terte parti (numit in continuare garantie) nu a fost facut si nu va fi facut in
viitor.
Daca o astfel de garantie a fost totusi acordata unei terte parti,
Imprumutatul este de acord sa intocmeasca sau sa furnizeze o garantie identica
in favoarea fondului sau, cand este impiedicat sa o faca, sa ofere o garantie
echivalenta si sa stipuleze formarea unei astfel de garantii in favoarea
fondului.
Neindeplinirea acestor prevederi ar reprezenta un caz de neindeplinire a
obligatiilor, dupa cum sunt specificate in art. 13 lit. h) din capitolul 3 al
Normelor de imprumut ale fondului, si poate conduce la suspendarea, anularea
sau plata anticipata a imprumutului. Retragerea de catre garant a garantiei
sale in favoarea Imprumutatului ar justifica aplicarea aceleiasi prevederi.
Art. 9
Relatii cu terte parti
Imprumutatul, in scopul utilizarii imprumutului, nu poate invoca nici un
fapt referitor la relatiile sale cu terte parti, in vederea evitarii
indeplinirii totale sau partiale a obligatiilor sale rezultate din acest acord.
Fondul nu poate fi implicat in disputele care pot sa apara intre Imprumutat
si terti, iar costurile, indiferent de natura lor, suportate de catre fond,
datorita acestei dispute, si, in special, toate costurile legale sau de
judecata vor fi pe cheltuiala Imprumutatului.
Art. 10
Intrarea in vigoare
Acest acord va intra in vigoare dupa ratificarea lui de catre Parlamentul
Romaniei.
Art. 11
Legislatia
Acest acord si garantiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de
regulile fondului, asa cum sunt ele precizate in art. 1 paragraful 3 din al
treilea protocol aditional din 6 martie 1959 la Acordul General de Privilegii
si Imunitati al Consiliului Europei din 2 septembrie 1949 si, in al doilea
rand, daca este necesar, de legea franceza.
Disputele dintre parti privind acest acord vor fi subiectul unui arbitraj,
conform conditiilor specificate in capitolul 4 al Normelor de imprumut ale
fondului.
Art. 12
Interpretarea acordului
Imprumutatul declara ca a luat cunostinta de Normele de imprumut ale
fondului si ca a primit o copie a acestora.
Cand exista o contradictie intre oricare prevedere de orice natura a
Normelor de imprumut si oricare prevedere de orice natura a acestui acord,
prevederea acestui acord va prevala.
Titlurile paragrafelor, sectiunilor si ale capitolelor prezentului acord nu
vor servi pentru interpretarea acestuia.
In nici un caz nu se va presupune ca fondul renunta tacit la vreun drept acordat
prin prezentul acord.
Art. 13
Executarea hotararii de arbitraj
Partile contractante convin sa nu se bucure de nici un privilegiu,
imunitate sau legislatie in fata oricarei autoritati jurisdictionale sau a
altei autoritati, fie ea interna sau externa, in scopul de a obiecta la punerea
in aplicare a hotararii de arbitraj specificate in conditiile capitolului 4 al
Normelor de imprumut ale fondului.
Art. 14
Reprezentari si certificari
Imprumutatul prezinta si certifica faptul ca:
- autoritatile sale competente l-au autorizat sa intocmeasca prezentul
acord si i-au dat in acest sens autorizare de semnare, in conformitate cu
legile, decretele, regulamentele, articolele asocierii, precum si cu alte texte
aplicabile acestuia;
- intocmirea si executarea prezentului acord nu contravin legilor,
decretelor, regulamentelor, articolelor asocierii si altor texte aplicabile
acestuia si ca toate permisele, licentele si autorizatiile necesare au fost
obtinute si vor ramane valabile pe toata durata imprumutului.
Orice schimbare referitoare la reprezentarile si certificarile de mai sus
trebuie, pe intreaga durata a imprumutului sa fie notificata imediat catre fond
si sa fie furnizate orice documente justificative.
Art. 15
Acest acord se intocmeste in doua copii, fiecare dintre ele avand aceeasi
valabilitate.
O copie este pastrata de fiecare dintre partile contractante.
Paris, 27 iunie 1997
Pentru Romania,
Ion Floroiu
Paris, 27 iunie 1997
Pentru Fondul de Dezvoltare
al Consiliului Europei,
viceguvernator
Martin Murtfeld
ANEXA 1
SINTEZA PROIECTULUI
ACORD DE IMPRUMUT INDIVIDUAL
Proiect 1223(1996)
Beneficiar Ministerul Sanatatii
Imprumutat Romania
Aprobarea consiliului A 184-a intalnire, pe
administrativ 26-27 septembrie 1996
Modificare 30 aprilie 1997
(daca este cazul)
Suma aprobata 219.765 USD
Domeniul Sanatate
Lucrari planificate Reabilitarea Spitalului
rural Baltesti, care a
fost grav avariat de
furtuna din iunie 1996
Localizarea Judetul Prahova, Romania
Costul total al 788.437 USD
proiectului
Cost distribuit pe Studii 4.000 USD
principalele posturi
bugetare Lucrari civile:
- unitatea centrala 153.002 USD
- unitate pediatrie 5.335 USD
- garaje 42.000 USD
- depozit 42.000 USD
- unitate de purificare
a apei 165.000 USD
Echipamente 377.100 USD
Finantare 28% - fondul, 19% - BIRD,
fonduri locale - 53%
Stadiul lucrarilor in
momentul prezentarii
initiale a cererii de
imprumut 0%
Graficul lucrarilor Inceputul lucrarilor 1996
Sfarsitul lucrarilor 1998
Criterii de eligibilitate Prioritatea proiectului:
dezastru natural
Efectele sociale estimate Contribuie la imbunatatirea conditiilor de
sanatate a aproximativ 20.000 de locuitori
din zona.
ANEXA 2
FONDUL DE DEZVOLTARE SOCIALA AL CONSILIULUI EUROPEI
INTELEGERE SUPLIMENTARA
la Acordul-cadru din data de 27 iunie 1997 dintre Romania (numita in
continuare Imprumutatul) si Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului
Europei (numit in continuare Fondul)
Prezenta intelegere suplimentara si acordul-cadru stabilesc termenii si
conditiile convenite pentru prima transa, conform art. 3 din acordul-cadru
mentionat.
Suma 219.765 USD
Termenii imprumutului 3,5 ani, cu un an perioada de gratie
si cu plata semianuala a ratelor de
capital
Pretul de disponibilizare 100%
Plata dobanzii semianual
Rata dobanzii [bazat pe LIBOR la 6 luni]
Numarul de zile luat actual/360 zile
in calcul
Perioada de referinta 6 luni
Data disponibilizarii [data de disponibilizare]
Conturile pentru remitenta [conturile de referinta ale
Imprumutatului]
Rata dobanzii va fi calculata pentru fiecare perioada de 6 luni, incepand
de la data disponibilizarii. Rata dobanzii va fi fixata cu doua zile lucratoare
(la Londra) inainte de fiecare noua perioada, corespunzator Asociatiei
Bancherilor Britanici. Fondul va informa Imprumutatul despre plata dobanzii la
fiecare 6 luni. Plata dobanzilor va fi efectuata la [data] si [data] in fiecare
an, iar pentru prima data la [data]. Suma imprumutului va fi rambursata
semianual in 5 rate egale de 43.953 USD, dupa o perioada de gratie de un an, la
datele si in sumele specificate in continuare [data, suma], [data, suma],
[data, suma], [data, suma], [data, suma]. Aceste prevederi fac obiectul
intelegerii din Conventia urmatoarei zile lucratoare modificate, a carei
definitie este prezentata in anexa nr. 4 a acordului-cadru semnat intre fond si
Imprumutat la 27 iunie 1997.
In vederea mobilizarii transei imprumutului, Imprumutatul va trimite
fondului, in timp util, un angajament de plata, care sa corespunda acestei
transe. [Anexa]
Paris, [datal
Pentru Romania
Paris, [data]
Pentru Fondul de Dezvoltare Sociala
al Consiliului Europei
Guvernatorul
ANEXA 3
Proiect/Fond 1223(1996) - prima transa Romania
ANGAJAMENT DE PLATA
<moneda> <suma> <data imprumutului>
Pentru valoarea primita, subsemnatul:
Romania
prin acest angajament de plata promit sa platesc Fondului de Dezvoltare
Sociala al Consiliului Europei sau altuia suma imprumutata de:
<suma in cifre> <moneda in litere>
in transele, la datele specificate in continuare si cu dobanzile
specificate la fiecare 6 luni:
La aceste date se va efectua plata sumei imprumutate, asa cum se specifica
in continuare:
Data Suma
<data> <moneda>
Platile de mai sus vor fi facute la:
Morgan Guaranty Trust Co. of New York din New York, contul numarul 600.26.663,
in favoarea Fondului de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei, fara
deducerea sau fara luarea in considerare a oricaror taxe, impozite sau a altor
impuneri, datorate sau percepute, prezente sau viitoare, in baza acestui
angajament sau a sumelor acestuia, de catre sau in cadrul:
Romaniei,
sau al oricarei alte entitati politice sau fiscale a acesteia.
Acest angajament de plata este legat de imprumutul acordat Romaniei de
catre Fondul de Dezvoltare Sociala al Consiliului Europei la data de <data
imprumutului>.
In caz de neindeplinire prompta si in totalitate a acestui angajament,
intregul capital si dobanda aferenta la data scadentei vor deveni imediat
datorate si vor fi platite la optiunea si la cererea detinatorului acestora.
Neexercitarea de catre detinatorul angajamentului a oricarui drept care
rezulta din acesta nu va constitui, in nici un caz, o renuntare la oricare
dintre drepturile sale asupra acestuia sau in nici o circumstanta.
Pentru Romania,
ANEXA 4
CONVENTIA URMATOAREI ZILE LUCRATOARE MODIFICATE
(Citat):
Sectiunea 4.12.
Conventia Zilei Lucratoare
a) Conventia zilei lucratoare inseamna conventia pentru corectarea oricarei
date, daca aceasta ar cadea altfel intr-o zi care nu este zi lucratoare.
Urmatorii termeni, cand sunt folositi impreuna cu termenul Conventia zilei
lucratoare si o data vor insemna ca o corectare va fi facuta, daca aceasta data
ar cadea altfel intr-o zi care nu este zi lucratoare, astfel incat:
(i) ......... (se omite) ...........
(ii) Daca termenii modificarea urmatoare sau modificarea sunt specificati,
acea data va fi prima zi care urmeaza si care este o zi lucratoare, cu exceptia
cazului in care acea zi cade in urmatoarea luna calendaristica, caz in care acea
data va fi prima zi precedenta care este o zi lucratoare.
(iii) ........ (se omite) .......
(b) ........ (se omite) ........
(Necitat)
(Asociatia Dealerilor Internationali Swap. 1991. Definitii)
ANEXA 5a)
FINANTAREA PROIECTULUI
Data: .................
Romania
Fond/proiect: 1223(1996) - Spitalul rural Baltesti
PRIMA TRANSA
Imprumut de 219.765 USD
USD
Sold:
Platit la:
------------------------------------------------------------------------
|Posturi bugetare| Costuri | Fondurile imprumutului |
|----------------|--------------------------|---------------------------|
| | Estimate | Efective | Transa/ |Utilizarea |
| | (la data | (la data |disponibilizare|fondurilor |
| | aprobarii de |raportarii)| | (la data |
| | consiliul | | |raportarii)|
| |administrativ)| | | |
|----------------|--------------|-----------|---------------|-----------|
| | Suma | Suma | A | B | C | D | E | F |
| | totala USD |totala USD | | | | | | |
|----------------|--------------|-----------|------|----|---|---|---|---|
| Studii | 4.000 | | | | | | | |
|Constructii | | | | | | | | |
| civile | | | | | | | | |
| - unitate | | | | | | | | |
| centrala | 153.002 | | | | | | | |
| - unitate de | | | | | | | | |
| pediatrie | 5.335 | | | | | | | |
| - garaj | 42.000 | | | | | | | |
| - depozite | 42.000 | | | | | | | |
| - unitate de | | | | | | | | |
| purificare a | | | | | | | | |
| apei | 165.000 | | | | | | | |
| Echipamente | | | | | | | | |
| - unitate de | | | | | | | | |
| urgenta | 149.400 | | | | | | | |
| - birouri si | | | | | | | | |
| intretinere | 7.935 | | | | | | | |
| - unitate | | | | | | | | |
| centrala si de | | | | | | | | |
| pediatrie | 219.765 | | | | | | | |
|----------------|--------------|-----------|------|----|---|---|---|---|
| TOTAL | 788.437 | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Suma
Moneda
B: Rata si data cursului de schimb
C: Suma
USD
D: Data livrarii catre solicitant
E: Suma folosita (USD)
F: % din suma folosita
ANEXA 5b)
EFECTELE SOCIALE ALE PROIECTULUI
ROMANIA
Data raportului ................
Fond / Proiect: 1223(1996) - Spitalul rural Baltesti
------------------------------------------------------------------------------
| | | | Fondurile | | |
| Proiect | A | B |imprumutului| C | D |
| | | | primite | | |
|-----------------|-----------------------|-----|------------|-----------|---|
| Posturi | | | | | | | | | | | | |
| bugetare | A1 | A2| A3 |A4 |B1|B2| Suma |C1|C2|C3|C4| |
| | | | | | | | (USD) | | | | | |
|-----------------|-------|---|-------|---|--|--|------------|--|--|--|--|---|
|Studii | 4.000|100| 1996 | | | | | | | | | |
|Constructii | | | | | | | | | | | | |
|civile | | | | | | | | | | | | |
|- Unitatea | | | | | | | | | | | | |
| centrala |153.002| |'96-'97| | | | | | | | | |
|- Unitate | | | | | | | | | | | | |
| pediatrie | 5.335| |'96-'97| | | | | | | | | |
|- Garaj | 42.000| | 1998 | | | | | | | | | |
|- Depozit | 42.000| | 1998 | | | | | | | | | |
|- Unitate de | | | | | | | | | | | | |
| purificare a | | | | | | | | | | | | |
| apei |165.000| |'97-'98| | | | | | | | | |
|Echipament | | | | | | | | | | | | |
|- Unitate de | | | | | | | | | | | | |
| urgenta |149.400| | 1997 | | | | | | | | | |
|- Birouri si | | | | | | | | | | | | |
| intretinere | 7.935| | 1998 | | | | | | | | | |
| - Unitate | | | | | | | | | | | | |
| centrala si de | | | | | | | | | | | | |
| pediatrie |219.765| | 1997 | | | | | | | | | |
|-----------------|-------|---|-------|---|--|--|------------|--|--|--|--|---|
| TOTAL |788.437| | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
SEMNIFICATIA COLOANELOR:
A: Costurile initiale estimate si efectele sociale planificate,
aprobate de consiliul administrativ (modificarea solicitata)
A1: Costul estimat
A2: Evolutia lucrarilor (%)
A3: Data de finalizare planificata
A4: Efecte sociale*) planificate
B: Modificari suplimentare
B1: Date
B2: Detalii*) modificare
C: Efectele sociale realizate la data raportului
C1: Imprumut utilizat (%)
C2: Evolutia lucrarilor
C3: Efecte sociale realizate
C4: Data finalizarii
D: Comentarii
-----------
*) De exemplu: numarul de consultatii pe persoana, numarul de medici,
numarul de asistente, numarul de internari numarul de externari, numarul de
paturi aferente unui an etc. Daca nu este posibila cuantificarea acestor
efecte, este de ajuns o estimare calitativa.
*) Conform art. 13 din contractul de imprumut, schimbarile in timpul
alocarii imprumutului trebuie sa fie prezentate pentru aprobare fondului. Cand
schimbarile sunt importante, ele trebuie, de asemenea, sa fie aprobate de
consiliul administrativ.