Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 46 din 19 august 1999

pentru aprobarea participarii Romaniei la Grupul de state impotriva coruptiei (GRECO), instituit prin Rezolutia Consiliului Europei nr. (99)5 din 1 mai 1999

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 401 din 24 august 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei, precum si al art. 1 lit. C pct. 15 din Legea nr. 140/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Se aproba participarea Romaniei la Grupul de state impotriva coruptiei (GRECO), instituit prin Rezolutia Consiliului Europei nr. (99)5 din 1 mai 1999, in conditiile prevazute de statutul de functionare a acestuia.
    Art. 2
    Sumele ce se vor plati anual cu titlu de contributii obligatorii vor fi suportate din bugetul Ministerului Justitiei.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministru de stat,
                       ministrul justitiei,
                       Valeriu Stoica

                       p. Ministru de interne,
                       Mircea Muresan,
                       secretar de stat

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Mihai Rasvan Ungureanu,
                       secretar de stat

                             REZOLUTIA (99)5
          instituind Grupul de state impotriva coruptiei (GRECO)
                         (adoptata la 1 mai 1999)

    Reprezentantii Comitetului Ministrilor ai Belgiei, Bulgariei, Ciprului, Estoniei, Finlandei, Frantei, Germaniei, Greciei, Islandei, Irlandei, Lituaniei, Luxemburgului, Romaniei, Slovaciei, Sloveniei, Spaniei si Suediei,
    convinsi ca fenomenul coruptiei reprezinta o amenintare serioasa impotriva statului de drept, democratiei, drepturilor omului, echitatii si justitiei sociale, impiedica dezvoltarea economica, pune in pericol stabilitatea institutiilor democratice si bazele morale ale societatii,
    constienti de necesitatea de a promova cooperarea dintre state in domeniul luptei impotriva coruptiei, inclusiv in legaturile sale cu crima organizata si spalarea banilor,
    subliniind ca succesul unei strategii impotriva coruptiei se realizeaza printr-un angajament permanent al statelor de a-si uni eforturile, de a-si impartasi experientele si de a actiona impreuna,
    convinsi ca sensibilizarea opiniei publice si promovarea valorilor etice constituie mijloace eficace de a preveni coruptia,
    luand act de recomandarile celei de-a 19-a Conferinte a ministrilor europeni ai justitiei (Malta, 1994),
    tinand seama de Programul de actiune impotriva coruptiei, adoptat de Comitetul Ministrilor Consiliului Europei in 1996, si de lucrarile efectuate de Grupul multidisciplinar privind coruptia (G.M.C.) in vederea punerii in aplicare a respectivului program,
    tinand seama, totodata, de rezultatele proiectului comun al Comisiei Europene (Programul PHARE) si al Consiliului Europei privind lupta impotriva coruptiei si crimei organizate in statele in tranzitie (Proiectul Octopus),
    luand act de Rezolutia nr. 1 privind legaturile dintre coruptie si crima organizata, adoptata la cea de-a 21-a Conferinta a ministrilor europeni de justitie (Praga, 1997),
    avand in vedere Declaratia finala, adoptata la cea de-a 2-a Intalnire la varf a sefilor de stat si de guvern ai statelor membre ale Consiliului Europei (Strasbourg, 10 - 11 octombrie 1997), in cadrul careia sefii de stat si de guvern au hotarat sa caute raspunsuri comune la problemele puse de extinderea coruptiei si criminalitatii organizate,
    punand in aplicare Planul de actiune stabilit cu ocazia celei de-a 2-a Intalniri la varf a sefilor de stat si de guvern ai statelor membre ale Consiliului Europei, conform caruia sefii de stat si de guvern, in scopul promovarii cooperarii in materie de lupta impotriva coruptiei, inclusiv in legaturile acesteia cu crima organizata si spalarea banilor, au insarcinat Comitetul Ministrilor, indeosebi, sa adopte principii directoare care trebuie sa fie aplicate in dezvoltarea legislatiilor si practicilor nationale pentru a lupta impotriva coruptiei si a stabili, fara intarziere, un mecanism corespunzator si eficace pentru a veghea la respectarea principiilor directoare si la punerea in aplicare a instrumentelor juridice care vor fi adoptate in executarea Programului de actiune impotriva coruptiei,
    luand act de cele douazeci de principii directoare pentru lupta impotriva coruptiei, adoptate de Comitetul Ministrilor la cea de-a 101-a sesiune, care a avut loc la 6 noiembrie 1997, denumite mai jos Principiile directoare,
    convinsi ca punerea in aplicare a GRECO, la care statele membre si nemembre ale Consiliului Europei participa pe picior de egalitate, ar contribui intr-un mod semnificativ la dezvoltarea unui proces dinamic in vederea prevenirii si combaterii eficiente a coruptiei,
    convinsi ca, prin evaluarea reciproca si presiunea exercitata de membrii sai, GRECO va fi in masura sa vegheze intr-o maniera flexibila si eficace la respectarea Principiilor directoare si la punerea in practica a instrumentelor juridice internationale adoptate in cadrul Consiliului Europei pentru a lupta impotriva coruptiei,
    hotarati, in consecinta, ca apartenenta cu drepturi depline la GRECO sa fie rezervata celor care participa deplin la procedurile de evaluare reciproca si care accepta sa fie supusi evaluarii,
    avand in vedere Rezolutia (98)7, adoptata de Comitetul Ministrilor la 5 mai 1998 cu ocazia celei de-a 102-a sesiuni ministeriale, care autorizeaza adoptarea prezentului acord,
    din acel moment,
    convin sa stabileasca Grupul de state impotriva coruptiei (GRECO) in baza prezentului acord partial largit, care va fi guvernat de statutul din anexa,
    decid ca GRECO va fi stabilit pe o perioada initiala de 3 ani,
    convin sa revizuiasca functionarea GRECO la sfarsitul perioadei initiale de 3 ani,
    exprima dezideratul ca toate statele membre ale Consiliului Europei sa devina membre ale GRECO intr-un viitor apropiat.

                                STATUTUL
              Grupului de state impotriva coruptiei (GRECO)

    Art. 1
    Obiectul GRECO
    Grupul de state impotriva coruptiei, denumit in continuare GRECO, are ca obiect imbunatatirea capacitatii membrilor sai de a lupta impotriva coruptiei, veghind la punerea in practica a angajamentelor pe care si le-au luat in acest domeniu, prin intermediul unui proces dinamic de evaluare si presiune reciproce.
    Art. 2
    Functiile GRECO
    Pentru a realiza obiectul indicat la art. 1 GRECO este insarcinat:
    (i) sa urmareasca aplicarea Principiilor directoare pentru lupta impotriva coruptiei, asa cum au fost adoptate de Comitetul Ministrilor Consiliului Europei la 6 noiembrie 1997;
    (ii) sa urmareasca punerea in aplicare a instrumentelor juridice internationale care vor fi adoptate in aplicarea Programului de actiune impotriva coruptiei, conform dispozitiilor continute in aceste instrumente.
    Art. 3
    Sediul
    Sediul GRECO este la Strasbourg.
    Art. 4
    Procedura pentru a deveni membru al GRECO
    1. Orice stat membru al Consiliului Europei, altul decat cele mentionate in Rezolutia instituind GRECO, poate deveni membru al GRECO in orice moment, notificand in acest sens secretarului general al Consiliului Europei.
    2. Orice stat nemembru care a participat la elaborarea prezentului acord partial largit, altul decat cele mentionate in Rezolutia instituind GRECO, poate deveni membru al GRECO in orice moment, notificand in acest sens secretarului general al Consiliului Europei*1). Notificarea trebuie insotita de o declaratie conform careia statul nemembru se angajeaza sa respecte Principiile directoare pentru lupta impotriva coruptiei, adoptate de Comitetul Ministrilor Consiliului Europei la 6 noiembrie 1997.
    3. Statele care devin parti la instrumentele juridice internationale, adoptate de Comitetul Ministrilor Consiliului Europei in aplicarea Programului de actiune impotriva coruptiei si care prevad dobandirea automata a calitatii de membru al GRECO, devin membri ai GRECO ipso facto, conform dispozitiilor continute in aceste instrumente.
    4. Comitetul Ministrilor, in structura sa limitata la reprezentantii statelor membre ale acordului partial largit si dupa consultarea statelor nemembre care participa deja la acesta, poate sa invite statele nemembre, altele decat cele mentionate la paragraful 2 de mai sus, sa devina membri ai GRECO. Statul nemembru care a primit o asemenea invitatie comunica secretarului general intentia sa de a deveni membru al GRECO, insotita de o declaratie prin care se angajeaza sa respecte Principiile directoare pentru lupta impotriva coruptiei.
------------
    *1) Aceste state sunt: Belarus (10), Canada (11), Georgia (5), Sfantul Scaun (10), Japonia (10), Mexic (10), Statele Unite ale Americii (11). Bosnia-Hertegovina a participat de doua ori la reuniuni ale G.M.C.

    Art. 5
    Participarea Comunitatii Europene
    Comunitatea Europeana poate fi invitata de catre Comitetul Ministrilor sa participe la lucrarile GRECO. Modalitatile de participare a acesteia sunt definite de rezolutia prin care este invitata sa participe.
    Art. 6
    Structura GRECO
    1. Fiecare membru numeste o delegatie pe langa GRECO, formata din maximum 2 reprezentanti. Unul dintre reprezentanti este numit sef de delegatie.
    2. Cheltuielile de deplasare si de sejur ale unui reprezentant din delegatie sunt suportate din bugetul acordului partial largit.
    3. Reprezentantii numiti pentru a participa la GRECO se bucura de privilegii si imunitati, aplicabile in baza art. 2 din Protocolul la Acordul general privind privilegiile si imunitatile Consiliului Europei.
    Art. 7
    Alti reprezentanti
    1. Comitetul european de cooperare juridica (CDCJ) si Comitetul european pentru probleme penale (CDPC) desemneaza fiecare un reprezentant pe langa GRECO.
    2. Comitetul Ministrilor poate invita alte organe ale Consiliului Europei sa desemneze un reprezentant la GRECO, dupa consultarea acestuia din urma.
    3. Comitetul statutar, prevazut la art. 18, desemneaza un reprezentant la GRECO.
    4. Reprezentantii desemnati conform prevederilor paragrafelor 1 - 3 de mai sus participa la reuniunile plenare ale GRECO fara drept de vot. Cheltuielile lor de deplasare si de sejur nu sunt suportate din bugetul acordului partial largit.
    Art. 8
    Functionarea GRECO
    1. GRECO ia deciziile necesare pentru functionarea sa. In special, trebuie:
    (i) sa adopte rapoarte de evaluare conform art. 15;
    (ii) sa aprobe proiectul de program anual de activitati si sa formuleze, in conformitate cu Regulamentul financiar, propuneri in atentia secretarului general al Consiliului Europei, in vederea elaborarii proiectului de buget, inainte de transmiterea acestuia la Comitetul statutar instituit prin art. 18;
    (iii) sa aprobe raportul sau anual de activitati, inclusiv conturile sale anuale, inainte de a le supune Comitetului statutar si Comitetului Ministrilor.
    2. GRECO tine cel putin doua reuniuni plenare pe an si poate hotari, daca este necesar si conform regulamentului sau intern, sa constituie grupe de lucru.
    3. Raportul anual de activitati, inclusiv conturile anuale, sunt facute publice o data ce sunt aprobate de organele competente, in baza art. 18.
    4. GRECO isi elaboreaza regulamentul sau intern. Atunci cand un stat sau Comunitatea Europeana devine membru al GRECO, se presupune ca a acceptat Statutul si Regulamentul intern ale GRECO.
    5. GRECO isi tine reuniunile cu usile inchise.
    6. Membrii GRECO care participa la evaluarea reciproca au drept de vot. Fiecare are dreptul la un singur vot. Totusi, exceptand decizia contrara a Comitetului statutar, un membru care a omis sa verse, fie in totalitate, fie o parte substantiala din contributia sa obligatorie la bugetul acordului partial largit pentru o perioada de 2 ani, nu mai poate sa participe la procesul de luare a deciziilor.
    7. Deciziile GRECO sunt luate cu o majoritate de doua treimi din numarul voturilor exprimate*1) si cu majoritatea membrilor GRECO. Totusi deciziile de procedura sunt luate cu majoritatea voturilor exprimate.
    8. GRECO isi alege presedintele si vicepresedintele din randul reprezentantilor membrilor care au drept de vot.
------------
    *1) Doar voturile "pro" sau "contra" intra in calculul voturilor exprimate conform prevederilor art. 10 paragraful 5 din Regulamentul intern al delegatilor ministrilor.

    Art. 9
    Biroul
    1. Este constituit un birou format din presedinte si vicepresedinte, mentionati la art. 8 paragraful 8 de mai sus, precum si din maximum alte 5 persoane, alese de GRECO din randul reprezentantilor membrilor care au drept de vot si, in masura posibilului, care sunt parti la cel putin unul dintre instrumentele juridice internationale adoptate conform Programului de actiune impotriva coruptiei.
    2. Biroul indeplineste urmatoarele functii:
    - pregateste anteproiectul de program anual de activitati si proiectul de raport anual de activitati;
    - formuleaza propuneri in atentia GRECO privind anteproiectul de buget;
    - organizeaza vizite in tarile respective, pe baza deciziilor luate de GRECO;
    - formuleaza propuneri in atentia GRECO privind structura echipelor ad-hoc de evaluare;
    - pregateste ordinea de zi a reuniunilor GRECO, inclusiv a celor referitoare la dezbaterile cu privire la raporturile de evaluare;
    - propune GRECO dispozitii ce trebuie selectionate in scopul procedurilor de evaluare, conform prevederilor art. 10 paragraful 3;
    - propune GRECO numirea expertilor stiintifici si a consultantilor.
    3. Biroul indeplineste orice alta functie pe care i-o atribuie GRECO.
    4. Biroul functioneaza sub supravegherea generala a GRECO.
    Art. 10
    Procedura de evaluare
    1. GRECO efectueaza proceduri de evaluare individuale pe langa fiecare dintre membrii sai, conform art. 2.
    2. Evaluarea este impartita in cicluri. Un ciclu de evaluare este o perioada a carei durata este fixata de GRECO, in cursul careia o procedura de evaluare este efectuata pentru a aprecia respectarea de catre membri a anumitor dispozitii continute in Principiile directoare si in celelalte instrumente juridice internationale adoptate conform Programului de actiune impotriva coruptiei.
    3. La inceputul fiecarui ciclu GRECO alege dispozitiile distincte pe care se va axa procedura de evaluare.
    4. Fiecare membru furnizeaza o lista care contine maximum 5 experti care sa fie in masura sa exercite sarcinile prevazute la art. 12 - 14.
    5. Fiecare membru se asigura ca autoritatile sale colaboreaza la procedura de evaluare cat mai mult posibil, in limitele legislatiei nationale.
    Art. 11
    Chestionar
    1. GRECO adopta un chestionar pentru fiecare ciclu. Acest chestionar se adreseaza tuturor membrilor care urmeaza a fi supusi evaluarii.
    2. Chestionarul constituie cadrul procedurii de evaluare.
    3. Membrii inainteaza raspunsul lor secretarului in termenul fixat de GRECO.
    Art. 12
    Echipe de evaluare
    1. GRECO numeste, dintre expertii mentionati la art. 10 paragraful 4 de mai sus, o echipa ad-hoc pentru evaluarea fiecarui membru, denumita in continuare echipa de evaluare. Atunci cand evaluarea priveste punerea in practica a dispozitiilor unuia dintre instrumentele juridice internationale adoptate conform Programului de actiune impotriva coruptiei, GRECO numeste echipe de evaluare formate exclusiv din experti propusi de membrii care sunt parti la instrumentul despre care este vorba.
    2. Echipa examineaza raspunsurile date chestionarului si poate cere, daca este necesar, informatii suplimentare statului membru supus evaluarii. Aceste informatii pot fi furnizate fie oral, fie in scris.
    3. Bugetul acordului partial largit suporta cheltuielile de calatorie si de sejur ale expertilor care participa la echipele de evaluare.
    Art. 13
    Vizite in statele membre
    1. GRECO poate cere echipei de evaluare sa efectueze o vizita in unul dintre statele membre pentru a obtine informatii suplimentare referitoare la legislatia sau practica sa, care se dovedesc utile pentru evaluare.
    2. GRECO comunica statului membru respectiv intentia sa de a efectua vizita, cu cel putin doua luni inainte.
    3. Vizita va fi efectuata conform unui program stabilit de statul membru respectiv, tinand seama de dezideratele exprimate de echipa de evaluare.
    4. Membrii echipei de evaluare se bucura de privilegii si imunitati, aplicabile in baza art. 2 din Protocolul la Acordul general privind privilegiile si imunitatile Consiliului Europei.
    5. Bugetul Acordului partial largit acopera cheltuielile de transport si de sejur necesare pentru a efectua vizitele in statele membre.
    Art. 14
    Raporturile de evaluare
    1. Pe baza informatiilor culese echipa de evaluare pregateste un anteproiect de raport de evaluare privind situatia legislatiei si a practicii referitoare la dispozitiile selectionate pentru ciclul de evaluare.
    2. Anteproiectul de raport este transmis spre comentarii statului membru care face obiectul evaluarii. Comentariile sale sunt luate in considerare de catre echipa de evaluare atunci cand incheie proiectul de raport.
    3. Proiectul de raport este inaintat GRECO.
    Art. 15
    Discutarea si adoptarea rapoartelor
    1. GRECO dezbate in sedinta plenara proiectul de raport inaintat de echipa de evaluare.
    2. Statul membru supus evaluarii are dreptul sa prezinte in plen observatii orale sau scrise.
    3. La sfarsitul dezbaterilor GRECO adopta, cu sau fara amendamente, raportul referitor la statul membru supus evaluarii.
    4. Toti membrii participa la vot in ceea ce priveste adoptarea rapoartelor de evaluare referitoare la aplicarea Principiilor directoare. Doar membrii care sunt parti la un instrument juridic international adoptat in aplicarea Programului de actiune impotriva coruptiei participa la votul pentru adoptarea rapoartelor de evaluare privind punerea in aplicare a acestui instrument.
    5. Rapoartele de evaluare sunt confidentiale. Exceptand cazul in care se hotaraste altfel, doar membrii echipei care a efectuat evaluarea, precum si cei apartinand GRECO, Comitetului statutar si secretariatului acestor organe vor avea acces la aceste rapoarte.
    6. Raportul GRECO poate sa includa recomandari adresate statului membru supus evaluarii, in scopul imbunatatirii legislatiei si practicii sale in lupta impotriva coruptiei. GRECO invita statul membru respectiv sa dea socoteala de masurile luate pentru a se conforma recomandarilor.
    Art. 16
    Declaratii publice
    1. Comitetul statutar poate face o declaratie publica, atunci cand este de parere ca un stat membru nu ia masuri suficiente pentru a pune in practica recomandarile care i-au fost adresate cu privire la aplicarea Principiilor directoare.
    2. Comitetul statutar, in structura sa limitata la statele parti la instrumentul in cauza, poate face o declaratie publica, atunci cand este de parere ca un stat membru nu ia masuri suficiente pentru a pune in aplicare recomandarile care i-au fost adresate cu privire la aplicarea unui instrument adoptat in aplicarea Programului de actiune impotriva coruptiei.
    3. Comitetul statutar informeaza statul membru respectiv si ii da posibilitatea sa furnizeze observatii suplimentare inainte de a pune in practica hotararea sa de a face declaratia publica mentionata la paragrafele 1 si/sau 2 de mai sus.
    Art. 17
    Resursele financiare ale GRECO
    1. Bugetul GRECO este finantat din contributiile anuale obligatorii ale membrilor sai.
    2. GRECO poate primi contributii benevole suplimentare ale membrilor sai.
    3. GRECO poate sa primeasca si contributii benevole ale institutiilor internationale interesate.
    4. Resursele financiare mentionate la paragraful 3 de mai sus sunt supuse autorizarii de catre Comitetul statutar inaintea acceptarii lor.
    5. Bunurile GRECO sunt dobandite si detinute in numele Consiliului Europei si beneficiaza de privilegiile si imunitatile conferite bunurilor Consiliului in baza acordurilor in vigoare.
    Art. 18
    Comitetul statutar
    1. Comitetul statutar este format din reprezentanti ai Comitetului Ministrilor statelor membre ale Consiliului Europei, care sunt si membri ai GRECO, precum si din reprezentanti desemnati special in acest scop de ceilalti membri ai GRECO.
    2. Comitetul statutar va determina in fiecare an suma contributiilor financiare obligatorii ale membrilor GRECO. Baremul pentru calculul contributiilor statelor nemembre este fixat de acord cu acestea din urma; in general, acest barem este in conformitate cu criteriile de determinare a baremului contributiilor la bugetul general al Consiliului Europei.
    3. Comitetul statutar adopta in fiecare an bugetul acordului partial largit, referitor la cheltuielile legate de punerea in aplicare a programului de activitati si la cheltuielile comune de secretariat.
    4. Comitetul statutar aproba in fiecare an conturile GRECO care sunt stabilite de secretarul general al Consiliului Europei, conform Regulamentului financiar al Consiliului Europei, si care sunt prezentate Comitetului statutar, insotite de Raportul Comisiei de verificare a conturilor. Pentru a-l elibera pe secretarul general de responsabilitatea sa pentru gestiunea financiara pentru anul financiar in cauza, Comitetul statutar transmite Comitetului Ministrilor conturile anuale, cu aprobarea sa sau cu orice comentariu, insotite de raportul stabilit de Comisia de verificare a conturilor.
    5. Regulamentul financiar al Consiliului Europei se aplica, mutatis mutandis, la adoptarea si gestionarea bugetului acordului partial largit.
    Art. 19
    Secretariatul
    1. GRECO va fi asistat de un secretariat pus la dispozitie de secretarul general al Consiliului Europei.
    2. Secretariatul GRECO se afla sub autoritatea unui secretar executiv numit de secretarul general al Consiliului Europei.
    Art. 20
    Amendamente
    1. GRECO, precum si membrii sai pot sa propuna Comitetului statutar amendamente la prezentul statut.
    2. Comitetul statutar poate adopta amendamente la prezentul statut printr-o hotarare luata in unanimitate. Daca amendamentul nu este urmare a unei propuneri a GRECO, acesta este consultat de Comitetul statutar.
    Art. 21
    Retragerea
    1. Fara a prejudicia dispozitiile pertinente ale instrumentelor juridice internationale mentionate la art. 2 paragraful 2, orice stat membru poate sa se retraga din GRECO printr-o declaratie adresata secretarului general de catre ministrul afacerilor externe sau de un reprezentant diplomatic corespunzator, mandatat in acest sens.
    2. Secretarul general confirma primirea declaratiei si informeaza statul membru in cauza ca declaratia va fi inaintata Comitetului statutar.
    3. Prin analogie cu art. 7 din Statutul Consiliului Europei, retragerea are efect:
    - la sfarsitul anului financiar in curs, daca aceasta retragere este notificata in primele 9 luni ale acestui an financiar;
    - la sfarsitul anului financiar urmator, daca notificarea retragerii a intervenit in ultimele 3 luni ale anului financiar in curs.
    4. Conform art. 18 din Regulamentul financiar al Consiliului Europei, Comitetul statutar examineaza consecintele financiare ale retragerii si ia masurile corespunzatoare.
    5. Secretarul general informeaza de indata statul membru respectiv despre consecintele retragerii lui si informeaza Comitetul statutar despre cursul dat.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 46/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 46 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu