E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 23 din actul Ordonanţa 21 2002 in legatura cu Ordin 163 2004
Articolul 23 din actul Ordonanţa 21 2002 in legatura cu Ordin 378 2002
Ordonanţa 21 2002 aprobat de Legea 515 2002
Articolul 2 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 7 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 8 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 10 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 11 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 12 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 19 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 20 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 21 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Articolul 22 din actul Ordonanţa 21 2002 articole noi... Legea 515 2002
Articolul 23 din actul Ordonanţa 21 2002 modificat de Legea 515 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 21 din 30 ianuarie 2002

privind gospodarirea localitatilor urbane si rurale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 86 din  1 februarie 2002




    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 pct. IV.1 din Legea nr. 751/2001 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezenta ordonanta stabileste obligatiile si raspunderile care revin autoritatilor administratiei publice locale, institutiilor publice, agentilor economici si cetatenilor pentru buna gospodarire a localitatilor, pentru instaurarea unui climat de ordine si curatenie pe teritoriul acestora.
    (2) Asigurarea si pastrarea curateniei si ordinii pe teritoriul localitatilor, buna gospodarire a acestora si respectarea normelor de igiena constituie o obligatie fundamentala a autoritatilor administratiei publice locale, a institutiilor publice, agentilor economici si a altor persoane juridice, precum si a cetatenilor.
    Art. 2
    (1) Activitatile edilitar-gospodaresti reprezinta ansamblul actiunilor de utilitate si interes local, desfasurate din initiativa si sub organizarea autoritatilor administratiei publice locale, prin care se asigura buna gospodarire, pastrarea curateniei, respectarea normelor de igiena, precum si infrumusetarea localitatilor urbane si rurale de pe intreg cuprinsul tarii.
    (2) Organizarea, derularea si participarea la activitatile edilitar-gospodaresti constituie o obligatie permanenta a consiliilor locale, a consiliilor judetene si a primarilor, a autoritatilor si institutiilor publice, a agentilor economici, cu sau fara personalitate juridica, precum si a cetatenilor.
    Art. 3
    Consiliile judetene si consiliile locale, precum si primarii raspund de organizarea, conducerea, indrumarea, coordonarea si controlul intregii activitati de gospodarire si infrumusetare a localitatilor, de pastrarea ordinii si curateniei in orasele si comunele tarii.
    Art. 4
    In indeplinirea atributiilor ce le revin potrivit prezentei ordonante consiliile judetene si consiliile locale, precum si primarii vor adopta si vor dispune masurile ce se impun pentru asigurarea participarii cetatenilor, a institutiilor publice si agentilor economici, cu sau fara personalitate juridica, la realizarea actiunilor de infaptuire si pastrare a curateniei in interiorul localitatilor si in afara acestora, la efectuarea la timp a activitatilor gospodaresti.
    Art. 5
    Autoritatile si institutiile publice, precum si agentii economici au obligatia sa efectueze lucrarile de intretinere si curatenie a cladirilor aflate in proprietatea sau in folosinta lor, a anexelor acestora, a incintelor, imprejmuirilor, precum si a oricaror alte spatii utilizate de acestea.
    Art. 6
    Cetatenii au obligatia sa asigure ingrijirea locuintelor aflate in proprietatea sau in folosinta lor, a anexelor gospodaresti, curtilor, imprejmuirilor si sa pastreze ordinea si curatenia pe strazi, drumuri, in piete, parcuri si gradini, in celelalte locuri publice, precum si in mijloacele de transport in comun.

    CAP. 2
    Obligatiile si raspunderile autoritatilor administratiei publice

    SECTIUNEA 1
    Obligatiile si raspunderile consiliilor judetene

    Art. 7
    (1) In aplicarea prevederilor prezentei ordonante consiliile judetene sunt obligate sa acorde asistenta tehnica, sprijin si indrumare autoritatilor administratiei publice locale pentru:
    a) luarea masurilor necesare in vederea protectiei sanatatii publice;
    b) conservarea si protectia mediului;
    c) mentinerea in stare corespunzatoare a spatiilor verzi si a locurilor de agrement din jurul localitatilor si din interiorul acestora; extinderea obiectivelor similare existente, precum si realizarea altora noi;
    d) intocmirea, aprobarea si respectarea documentatiilor de amenajarea teritoriului si de urbanism, precum si a normelor privind executarea constructiilor;
    e) construirea, intretinerea, repararea si modernizarea drumurilor comunale, a strazilor si trotuarelor, a santurilor si podetelor;
    f) amenajarea si curatarea cursurilor de apa, a baltilor si a malurilor acestora;
    g) infiintarea, organizarea si asigurarea bunei functionari a unor servicii de transport public local de calatori, eficiente si nepoluante;
    h) infiintarea, organizarea si asigurarea bunei functionari a serviciilor publice de salubritate, precum si pentru efectuarea unor actiuni de dezinfectie si dezinsectie a localitatilor;
    i) amenajarea unor locuri speciale de depozitare si colectare a gunoaielor si deseurilor menajere.
    (2) Consiliilor judetene le revine obligatia de a stabili si de a pune in executare lucrarile necesare de modernizare si de intretinere a drumurilor judetene si a infrastructurii aferente acestora, precum si a altor obiective de interes judetean.

    SECTIUNEA a 2-a
    Obligatiile si raspunderile consiliilor locale si ale primarilor

    Art. 8
    Consiliile locale, Consiliul General al Municipiului Bucuresti si consiliile locale ale sectoarelor acestuia, precum si primarii au obligatia sa asigure:
    a) masurile necesare pentru protectia sanatatii publice, cu sprijinul si sub supravegherea organelor de specialitate ale statului;
    b) masuri corespunzatoare pentru conservarea si protectia mediului;
    c) prevenirea poluarii accidentale a mediului sau a surselor si cursurilor de apa, prin depozitarea necontrolata a deseurilor de catre agentii economici sau de catre cetateni;
    d) realizarea unor sisteme moderne de colectare, depozitare, transport si prelucrare a deseurilor si gunoaielor; amenajarea unor locuri speciale de depozitare in fiecare localitate;
    e) respectarea prevederilor legale si a documentatiilor de amenajarea teritoriului si urbanism aprobate, precum si a normelor privind executarea constructiilor;
    f) curatenia strazilor, pietelor si a celorlalte locuri publice, indepartarea zapezii, a ghetii de pe strazi si trotuare, colectarea si depozitarea reziduurilor menajere si stradale, sortarea si valorificarea resurselor materiale refolosibile;
    g) repararea si intretinerea strazilor, a drumurilor comunale, podurilor, podetelor, curatarea si amenajarea santurilor, modernizarea drumurilor existente si realizarea unor drumuri comunale noi;
    h) finalizarea constructiilor incepute;
    i) intretinerea in buna stare a constructiilor existente, repararea si zugravirea periodica a acestora;
    j) organizarea de actiuni pentru salubrizarea si igienizarea localitatilor;
    k) intretinerea digurilor si a malurilor, a cursurilor de apa, executarea lucrarilor de protectie si intretinere a albiilor, efectuarea altor lucrari de protectie contra inundatiilor, asigurarea scurgerii apelor, asanarea terenurilor insalubre si prevenirea poluarii apelor;
    l) repararea, intretinerea si modernizarea retelei de distributie a apei;
    m) canalizarea si epurarea apelor uzate si pluviale;
    n) buna organizare si functionare a transportului in comun, pastrarea curateniei si aspectului corespunzator al vehiculelor, intarirea ordinii si disciplinei;
    o) respectarea stricta a normelor igienico-sanitare in pietele agroalimentare, in targuri si oboare;
    p) amenajarea, potrivit planului urbanistic general, si intretinerea spatiilor verzi, a parcurilor, gradinilor publice, a terenurilor de sport si de joaca pentru copii, a celorlalte locuri publice de agrement;
    r) pastrarea curateniei si respectarea normelor igienico-sanitare in cinematografe, teatre, sali de sport, stadioane si in celelalte unitati de cultura si sport aflate in proprietatea unitatii administrativ-teritoriale sau in administrarea consiliului local;
    s) pastrarea, conservarea, repararea si restaurarea, in conditiile legii, a monumentelor de pe teritoriul comunei sau orasului.

    CAP. 3
    Obligatiile si raspunderile institutiilor publice, ale agentilor economici, ale altor persoane juridice, precum si ale cetatenilor

    SECTIUNEA 1
    Obligatiile institutiilor publice, ale agentilor economici si ale celorlalte persoane juridice

    Art. 9
    Institutiilor publice, agentilor economici si celorlalte persoane juridice le revin urmatoarele obligatii:
    a) sa intretina in stare corespunzatoare imobilele in care isi desfasoara activitatea, prin efectuarea lucrarilor de reparatii, amenajari si a altor lucrari specifice;
    b) sa asigure repararea, spalarea geamurilor si a vitrinelor, inlocuirea celor sparte, intretinerea firmelor si a fatadelor imobilelor in care isi desfasoara activitatea, inclusiv spalarea, curatarea si zugravirea periodica a acestora;
    c) sa asigure curatenia la locurile de depozitare a materialelor in curtile interioare si pe celelalte terenuri pe care le detin, precum si pe caile de acces;
    d) sa asigure igiena in imobilele si incintele detinute sub orice forma, prin activitati de curatare, dezinsectie si deratizare;
    e) sa depoziteze corespunzator reziduurile menajere, industriale, agricole, precum si materialele refolosibile;
    f) sa efectueze si sa mentina curatenia trotuarelor, a partii carosabile a strazii sau a drumului, a locurilor de parcare pe care le folosesc si sa indeparteze zapada si gheata de pe trotuarele din dreptul imobilelor si incintelor in care isi desfasoara activitatea, potrivit normelor stabilite de consiliile locale;
    g) sa respecte masurile stabilite de consiliile locale si judetene pentru asigurarea igienei publice si curateniei in localitati;
    h) sa asigure curatarea mijloacelor de transport si a utilajelor la intrarea acestora pe drumurile publice.

    SECTIUNEA a 2-a
    Obligatiile cetatenilor

    Art. 10
    In aplicarea prevederilor prezentei ordonante cetatenilor le revin urmatoarele obligatii:
    a) intretinerea si curatenia locuintelor pe care le detin in proprietate sau cu chirie, a anexelor gospodaresti, a curtilor si imprejmuirilor acestora;
    b) curatarea fatadelor locuintelor si a altor constructii amplasate la frontul strazii, tencuirea si zugravirea periodica a acestora, potrivit masurilor stabilite de consiliile locale;
    c) finalizarea constructiilor incepute, pe baza autorizatiilor eliberate de primari, in conditiile si in termenele stabilite de acestea;
    d) repararea si intretinerea instalatiilor aferente imobilelor;
    e) mentinerea curateniei pe trotuare, pe partea carosabila a strazii sau a drumului, pe portiunea din dreptul gospodariei si a locurilor de parcare pe care le folosesc;
    f) indepartarea zapezii si a ghetii de pe trotuarele din dreptul imobilelor in care locuiesc sau pe care le folosesc in alte scopuri;
    g) pastrarea curateniei pe arterele de circulatie, in piete, targuri si oboare, in parcuri, locuri de joaca pentru copii si in alte locuri publice;
    h) respectarea masurilor stabilite de consiliile locale si judetene pentru asigurarea igienei publice si a curateniei in localitati;
    i) depozitarea reziduurilor menajere si a gunoaielor numai in locurile special amenajate de autoritatile administratiei publice locale;
    j) curatarea mijloacelor de transport la intrarea acestora pe drumurile publice.
    Art. 11
    Asociatiile de proprietari pot prelua, potrivit prevederilor legale, unele dintre obligatiile ce revin cetatenilor, potrivit prevederilor prezentei ordonante, si sa raspunda pentru realizarea acestora in fata autoritatilor administratiei publice locale.

    CAP. 4
    Alte dispozitii

    Art. 12
    (1) Consiliile locale pot stabili ca unele dintre obiectivele vizand buna gospodarire, intretinere, curatenie si infrumusetare a localitatilor sa fie realizate, integral sau partial, prin contributia directa a cetatenilor.
    (2) Obiectivele prevazute la alin. (1) se stabilesc de consiliile locale, prin hotarare adoptata cu votul a cel putin doua treimi din numarul consilierilor in functie, si ele pot consta in:
    a) amenajarea si repararea de strazi si trotuare;
    b) saparea si amenajarea santurilor si rigolelor;
    c) realizarea de podete;
    d) curatarea cursurilor de apa, a lacurilor si baltilor, precum si a malurilor acestora;
    e) amenajarea de locuri speciale pentru depozitarea reziduurilor menajere si a gunoaielor;
    f) curatarea si amenajarea locurilor virane;
    g) curatenia in parcuri, amenajarea de alei, inclusiv confectionarea si instalarea de banci.
    Art. 13
    Obiectivele stabilite de consiliile locale potrivit art. 12 se supun aprobarii locuitorilor prin referendum local, organizat in conditiile legii, impreuna cu modalitatile de efectuare a contributiei cetatenilor si cu intinderea acesteia.
    Art. 14
    Pentru finantarea obiectivelor aprobate prin referendum consiliile locale pot stabili taxe locale speciale, potrivit reglementarilor legale in vigoare, sau, cu acceptul scris al cetatenilor, pot hotari efectuarea unui numar de zile-munca, pe care solicitantii le vor executa potrivit programarii stabilite de comun acord cu primarul sau cu imputernicitul acestuia.
    Art. 15
    Prestarea activitatilor fizice prevazute la art. 14 se face cu respectarea regimului normal de lucru si a normelor de securitate si igiena a muncii.
    Art. 16
    (1) Pentru realizarea lucrarilor aprobate prin referendum, in conditiile art. 13, primarul va consulta si institutiile publice si agentii economici care isi desfasoara activitatea pe teritoriul localitatii in care urmeaza sa se execute lucrarile respective.
    (2) Modalitatile de participare a institutiilor publice si a agentilor economici la realizarea lucrarilor aprobate se stabilesc pe baza negocierilor directe dintre conducatorul acestora si primar, in functie de specificul activitatii desfasurate si de cel al obiectivului de realizat.
    Art. 17
    (1) Sumele stabilite si incasate potrivit prezentei ordonante se pastreaza in conturi separate si pot fi folosite numai pentru realizarea obiectivelor pentru a caror finantare au fost incasate.
    (2) Sumele si materialele ramase dupa realizarea obiectivului vor fi folosite numai pentru executarea altor lucrari similare, potrivit hotararii consiliului local sau, dupa caz, a consiliului judetean.
    Art. 18
    (1) Detalierea obligatiilor si responsabilitatilor concrete care revin institutiilor publice, agentilor economici, celorlalte persoane juridice, precum si cetatenilor, potrivit prevederilor prezentei ordonante, se face prin hotarari ale consiliului local, la propunerea primarului.
    (2) Hotararile vor fi adoptate in termen de cel mult 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante.

    CAP. 5
    Sanctiuni

    Art. 19
    Nesocotirea sau neindeplinirea obligatiilor si responsabilitatilor stabilite prin prezenta ordonanta atrage raspunderea disciplinara, civila, contraventionala sau penala, dupa caz, a persoanelor vinovate si se sanctioneaza potrivit legii.
    Art. 20
    Constituie contraventie urmatoarele fapte savarsite de primar:
    a) neelaborarea si nesupunerea spre aprobare consiliului local a masurilor necesare in vederea indeplinirii obligatiilor si responsabilitatilor prevazute la art. 8 lit. a) - e), h), k), o) si s); refuzul de a aplica masurile hotarate de consiliul local in aceste domenii sau nesocotirea acestora, desi au fost stabilite sursele de finantare, iar fondurile necesare au fost asigurate;
    b) neorganizarea actiunilor de control avand ca obiect modul de executare a constructiilor si de respectare a autorizatiilor de construire, precum si a obligatiilor privitoare la pastrarea curateniei in piete, oboare, targuri si in celelalte locuri publice, la indepartarea zapezii si ghetii de pe trotuare;
    c) neluarea masurilor necesare pentru finalizarea constructiilor incepute;
    d) lipsa de preocupare pentru pastrarea, conservarea, repararea si restaurarea monumentelor de orice natura de pe teritoriul comunei sau orasului;
    e) neelaborarea si nesupunerea spre aprobare consiliului local de catre primar a proiectelor de hotarari prevazute la art. 18.
    Art. 21
    Contraventiile prevazute la art. 20 se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
    a) cu amenda de la 5.000.000 lei la 10.000.000 lei, contraventiile prevazute la lit. c) si d);
    b) cu amenda de la 10.000.000 lei la 25.000.000 lei, contraventiile prevazute la lit. b);
    c) cu amenda de la 25.000.000 lei la 35.000.000 lei, contraventiile prevazute la lit. a) si e).
    Art. 22
    Amenzile prevazute la art. 21 se aplica primarului si sunt suportate de acesta.
    Art. 23
    Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre prefect sau de persoanele imputernicite de acesta prin ordin, de persoanele imputernicite de ministrul administratiei publice, precum si de persoanele imputernicite de ministrul apelor si protectiei mediului.
    Art. 24
    Consiliile locale si consiliile judetene vor stabili, prin hotarari adoptate in conditiile Legii administratiei publice locale nr. 215/2001 si ale Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, faptele savarsite de institutiile publice, agentii economici, alte persoane juridice, precum si de cetateni, care constituie contraventii in domeniul bunei gospodariri a localitatilor urbane si rurale, si sanctiunile ce se pot aplica pentru acestea.
    Art. 25
    Prezenta ordonanta intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii ei in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul apelor si protectiei mediului,
                         Petru Lificiu



COMENTARII la Ordonanţa 21/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 21 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
ANONIM a comentat Ordonanţa 112 1999
    Art.8 1/b- nu este constitutional deoarece face discriminare pe criteriu de sex -in sensul vechimii cerute pt. barbati25 ani fata de femei 20 ani(care au fost criteriile legale pt. a exista aceasta diferenta la vechimea ceruta?)Un raspuns scris ar elucida problema.
ANONIM a comentat Legea 77 2014
    Esti interesat de un împrumut? Profit de această ocazie pentru a aplica pentru un împrumut de azi. Noi oferim credite aprobare rapida plan de rambursare flexibil interes scăzut pe termen scurt și lung E-mailul meu: denarja464@outlook.com
ANONIM a comentat Hotărârea 32 2013
    Bună ziua, Sunt domnul Maurice un certificat, reputație, legitimă și un creditor bani acreditat. Am împrumut bani la oameni care au nevoie de asistență financiară. Ai un credit rău sau vă aflați în nevoie de bani pentru a plăti facturile? Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că am acorda asistență beneficiar de fiabile ca vom fi bucuroși să vă oferim un împrumut e-mail de contact: mauricefinance@hotmail.com
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a rezolva problemele tale financiare și, de asemenea, pentru a porni afacerea dvs. sau pentru a crește facilități de afaceri? dacă da, să ne contactați prin e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu