E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 1 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 2 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 3 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 4 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 5 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 7 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 8 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 9 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 10 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 11 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 12 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 13 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 14 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 15 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 16 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 17 din actul Ordonanţa 9 1992
Articolul 1 din actul Ordonanţa 83 1999 modifica articolul 19 din actul Ordonanţa 9 1992
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 83 din 30 august 1999

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii publice

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 423 din 31 august 1999


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 alin. (1) si (3) din Constitutia Romaniei si ale art. 1 lit. R din Legea nr. 140/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta:

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii publice, aprobata si modificata prin Legea nr. 11/1994 si republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75 din 23 martie 1994, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 1
    (1) Activitatea organizata pentru culegerea, prelucrarea, analiza, difuzarea si constituirea seriilor de date statistice cu caracter demografic, social, economic, financiar, juridic, necesare fundamentarii si evaluarii politicilor economice si sociale, informarii opiniei publice, elaborarii cercetarilor stiintifice si prognozelor, fundamentarii deciziilor guvernamentale si ale agentilor economici, transmiterii de date statistice organismelor internationale potrivit obligatiilor asumate de statul roman, precum si altor categorii de utilizatori interni si externi, se desfasoara cu respectarea dispozitiilor prezentei ordonante.
    (2) Ordonanta privind organizarea statisticii publice se aplica tuturor persoanelor fizice si juridice care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei."
    2. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    (1) Statistica publica in Romania este organizata si coordonata de Comisia Nationala pentru Statistica, organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea Guvernului, finantata de la bugetul de stat.
    (2) Comisia Nationala pentru Statistica este condusa de un presedinte, ajutat de un vicepresedinte, ale caror salarii de baza se stabilesc potrivit legii.
    (3) In subordinea Comisiei Nationale pentru Statistica functioneaza directiile generale teritoriale de statistica, ca servicii publice descentralizate, finantate de la bugetul de stat, precum si editura "Revista Romana de Statistica", finantata din venituri extrabugetare.
    (4) In scopul formarii profesionale continue a personalului din sistemul statisticii publice, precum si al promovarii unei culturi statistice in sistemul administratiei publice centrale si locale, in companii si societati nationale, regii autonome, societati comerciale, in alte unitati cu personalitate juridica de drept public sau privat, se infiinteaza, in subordinea Comisiei Nationale pentru Statistica, Centrul National de Pregatire in Statistica, finantat din venituri extrabugetare.
    (5) Centrul National de Pregatire in Statistica are ca obiect de activitate organizarea, promovarea si coordonarea activitatilor de formare profesionala continua in domeniile statisticii, demografiei, economiei, econometriei, sociologiei cantitative si prelucrarii electronice a datelor, contribuind la raspandirea cunostintelor stiintifice si tehnice din aceste domenii.
    (6) Centrul National de Pregatire in Statistica poate elibera, in conditiile legii, diplome educationale sau certificate de absolvire, dupa caz, cu evidentierea competentelor dobandite, cu valabilitate nationala.
    (7) Formarea profesionala continua prin Centrul National de Pregatire in Statistica este asigurata de formatori, specialisti in domeniile prevazute la alin. (5), din tara sau din strainatate, remunerati potrivit legii.
    (8) Organizarea si functionarea Comisiei Nationale pentru Statistica si a Centrului National de Pregatire in Statistica se aproba prin hotarare a Guvernului.
    (9) In sensul prezentei ordonante, prin servicii de statistica publica se intelege: Comisia Nationala pentru Statistica si unitatile sale subordonate, precum si compartimentele statistice din cadrul administratiei publice."
    3. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    (1) Organizarea statisticii publice se intemeiaza pe principiile: autonomiei, confidentialitatii, transparentei, relevantei, proportionalitatii, deontologiei statistice si raportului cost/eficienta.
    (2) Potrivit principiului autonomiei, Comisia Nationala pentru Statistica este autorizata sa stabileasca in mod impartial si independent, fara ingerinte de pe pozitii de interes ale Guvernului, partidelor politice, gruparilor etnice, sindicatelor, organizatiilor patronale si ale altor organizatii sau persoane fizice, sistemele de indicatori, nomenclatoarele, clasificarile, metodologiile, tehnicile de inregistrare si prelucrare, sa publice si sa difuzeze datele si informatiile statistice. Acest principiu implica obligativitatea difuzarii statisticilor produse tuturor categoriilor de utilizatori, fara nici o restrictie si in conditii de egalitate, in privinta volumului, calitatii si termenelor de difuzare ale acestora.
    (3) Potrivit principiului confidentialitatii, serviciile de statistica publica si personalul statistic au obligatia sa adopte pe parcursul intregii cercetari statistice - de la inregistrare pana la publicare - masuri de protectie a datelor care se refera la subiecti statistici individuali (persoane fizice sau juridice), date obtinute direct prin cercetari statistice sau indirect din surse administrative sau alte surse.
    (4) Potrivit principiului transparentei, serviciile de statistica publica sunt obligate sa respecte dreptul furnizorilor de date statistice, utilizatorilor si al altor categorii de persoane fizice sau juridice interesate in a avea acces la temeiul legal si scopul organizarii cercetarilor statistice, la metodologiile, tehnicile si metodele folosite la elaborarea informatiilor statistice si la modul si termenele de difuzare a datelor si informatiilor statistice.
    (5) Potrivit principiului relevantei, serviciile de statistica publica sunt obligate sa produca date si informatii statistice conform domeniilor, termenelor si gradului de detaliere a datelor statistice stabilite in functie de evolutia continua a fenomenelor demografice, economice, sociale si de mediu.
    (6) Potrivit principiului proportionalitatii, serviciile de statistica publica si personalul statistic au obligatia sa asigure corelarea intre cantitatea de informatii individuale care se solicita si cantitatea de informatii prelucrate care se ofera utilizatorilor.
    (7) Potrivit principiului deontologiei statistice, serviciile de statistica publica sunt obligate sa aplice criterii stiintifice la selectarea surselor, metodelor si procedurilor pentru realizarea cercetarilor statistice si sa faca cunoscute intr-o forma larg accesibila, sursele de date, sfera de cuprindere, metodologiile de calcul si gradul de exactitate a rezultatelor.
    (8) Potrivit principiului raportului cost/eficienta, serviciile de statistica publica sunt obligate sa limiteze volumul datelor statistice culese de la subiectii statistici, la nivelul care se justifica prin obiectivul cercetarilor statistice si in conditiile utilizarii optime a resurselor disponibile."
    4. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    (1) Pentru asigurarea caracterului obiectiv, transparent si stiintific al metodologiilor, indicatorilor, nomenclatoarelor, clasificarilor si tehnicilor utilizate in activitatea de statistica, precum si al sistemului de publicatii, se infiinteaza Consiliul de Coordonare a Activitatii de Statistica. Consiliul are, in principal, ca obiect de activitate analiza si avizarea strategiei de dezvoltare a sistemului statistic national, ale proiectelor de acte normative privind activitatea de statistica, ale rapoartelor de activitate ale Comisiei Nationale pentru Statistica si ale Programului anual al cercetarilor statistice.
    (2) Consiliul de Coordonare a Activitatii de Statistica are urmatoarea componenta:
    - 4 reprezentanti ai ministerelor si/sau ai organelor de specialitate in subordinea Guvernului;
    - 4 personalitati din invatamantul superior de specialitate si din cercetare;
    - 3 reprezentanti ai organizatiilor sindicale;
    - 3 reprezentanti ai mijloacelor de informare in masa;
    - 2 reprezentanti ai patronatului;
    - 2 reprezentanti ai asociatiilor profesionale;
    - 1 reprezentant al asociatiilor pentru protectia consumatorilor;
    - 1 reprezentant al Bancii Nationale a Romaniei.
    Presedintele Comisiei Nationale pentru Statistica este membru de drept.
    (3) Membrii Consiliului de Coordonare a Activitatii de Statistica sunt numiti prin decizie a primului-ministru, la propunerea organismelor si institutiilor prevazute la alin. (2), pe o perioada de 2 ani, mandat care poate fi reinnoit.
    (4) Membrii Consiliului de Coordonare a Activitatii de Statistica beneficiaza de o indemnizatie de participare la sedinta, egala cu salariul minim brut pe economie.
    (5) Consiliul de Coordonare a Activitatii de Statistica se intruneste trimestrial sau ori de cate ori este necesar si isi poate constitui grupe de lucru pe domenii statistice, potrivit atributiilor sale.
    (6) Atributiile Consiliului de Coordonare a Activitatii de Statistica se aproba prin hotarare a Guvernului."
    5. Partea introductiva a articolului 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    Pentru asigurarea datelor si informatiilor necesare constituirii seriilor de date statistice, Comisia Nationala pentru Statistica elaboreaza programe de cercetari statistice la nivel national, regiuni statistice, judete si alte structuri teritoriale cuprinzand, in principal, urmatoarele sectiuni si domenii:"
    6. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    Programul anual al cercetarilor statistice, dupa avizarea acestuia de catre Consiliul de Coordonare a Activitatii de Statistica, se aproba prin hotarare a Guvernului si se da publicitatii."
    7. Articolul 8 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    Serviciile de statistica publica au dreptul, in baza si cu respectarea prevederilor din prezenta ordonanta, sa solicite si sa obtina datele si informatiile statistice de la toate persoanele juridice care se afla, detin capital sub orice forma sau desfasoara o activitate de orice fel pe teritoriul Romaniei."
    8. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    (1) Persoanele juridice - regii autonome, companii si societati nationale, societati comerciale indiferent de forma de proprietate, institutii ale administratiei publice centrale sau locale, partide politice, organizatii sindicale, patronale, neguvernamentale si alte tipuri de organizatii - sunt obligate sa furnizeze serviciilor de statistica publica, la termenele, perioadele si in forma solicitata, datele statistice in conformitate cu metodologia cuprinsa in instructiunile emise de Comisia Nationala pentru Statistica in baza prezentei ordonante.
    (2) Persoanele fizice sunt obligate sa furnizeze serviciilor de statistica publica datele personale si cele privind gospodaria si activitatea economica, necesare efectuarii recensamintelor si anchetelor statistice. Datele personale de natura celor privind convingerile ideologice si religioase, apartenenta politica, cazierul judiciar, sanatatea si viata intima, pot fi culese si prelucrate numai cu acordul subiectilor statistici, respectandu-se prevederile prezentei ordonante referitoare la confidentialitatea datelor statistice.
    (3) Pentru utilizarea datelor personale in scopuri statistice, stiintifice sau istorice, serviciile de statistica publica sunt obligate sa asigure stocarea acestora in conditii de siguranta.
    (4) Serviciile de statistica publica sunt autorizate sa efectueze, prin aparatul propriu, cercetari statistice prin culegerea directa a datelor statistice privind fenomenele economice si sociale, persoanele juridice de drept public sau privat fiind obligate sa permita accesul personalului statistic in unitatile respective si la documentele de evidenta a datelor primare.
    (5) Pentru asigurarea calitatii datelor statistice comunicate serviciilor de statistica publica, personalul acestora are dreptul sa verifice modul de determinare a datelor raportate si corespondenta lor cu evidentele detinatorilor de date primare, iar in cazul constatarii unor abateri au obligatia sa incheie procese-verbale de constatare si sa aplice prevederile cap. VI din prezenta ordonanta."
    9. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 10
    (1) Cercetarea fenomenelor si a proceselor economico-sociale se efectueaza, dupa caz, prin recensaminte, microrecensaminte, monografii statistice, cercetari statistice selective si prin alte anchete statistice.
    (2) Pentru completarea volumului de date necesare si reducerea gradului de solicitare a subiectilor statistici, serviciile de statistica publica au acces la datele primare din evidentele administrative ale institutiilor administratiei publice centrale si locale (bilanturi contabile, documente de impozitare, registre agricole, registre comerciale, registre de evidenta a populatiei si alte forme de evidenta a datelor), inclusiv la datele individuale de identificare, cu respectarea regimului de confidentialitate a acestora. Datele confidentiale obtinute din surse administrative se utilizeaza numai in scopuri statistice, fara sa afecteze scopurile pentru care ele au fost initial culese."
    10. Articolul 11 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 11
    Cercetarile statistice de interes national, de tipul recensamantului populatiei si al locuintelor, al cladirilor, exploatatiilor agricole si animalelor, intreprinderilor, patrimoniului, se aproba prin hotarare a Guvernului."
    11. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    Pentru acoperirea nevoilor de date si informatii statistice ale institutiilor administratiei publice, Comisia Nationala pentru Statistica, la intocmirea programelor anuale de cercetari statistice, va tine seama de cerintele de informare ale acestora."
    12. Articolul 13 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 13
    Pentru domeniile specifice de cercetare statistica aflate in competenta ministerelor si a altor organe ale administratiei publice, cum sunt: statistica judiciara, statistica sanitara, statistica invatamantului, statistica financiara, statistica somajului, statistica mediului inconjurator si alte statistici, autoritatile respective au obligatia de a transmite Comisiei Nationale pentru Statistica, pe baza de conventii bilaterale, datele si informatiile statistice care urmeaza sa fie incluse in seriile de date statistice, in publicatiile statistice sau transmise organismelor internationale."
    13. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Datele utilizate de catre serviciile de statistica publica sunt considerate confidentiale daca permit identificarea subiectilor statistici, in mod direct sau indirect, dezvaluind astfel informatii cu caracter individual. Pentru a se stabili daca un subiect statistic este identificabil se vor avea in vedere toate mijloacele care pot fi utilizate de o terta parte pentru a identifica subiectul statistic respectiv.
    (2) Datele statistice confidentiale nu pot servi ca probe in justitie sau la stabilirea unor drepturi sau obligatii pentru subiectii statistici la care se refera.
    (3) Prin derogare de la prevederile alin. (1), nu sunt considerate confidentiale datele individuale ale persoanelor juridice referitoare la denumire, adresa, profilul activitatii, capitalul social, cifra de afaceri si numarul de personal, date care isi vor pastra caracterul public la nivelul serviciilor de statistica publica, potrivit prevederilor legale."
    14. Dupa articolul 14 se introduc articolele 14^1 - 14^3, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 14^1
    (1) Datele confidentiale culese de serviciile de statistica publica se utilizeaza numai in scopuri statistice.
    (2) Datele statistice rezultate din prelucrarea datelor individuale vor putea fi publicate sau difuzate numai in conditiile in care identificarea directa sau indirecta a persoanelor fizice sau juridice nu este posibila.
    Art. 14^2
    Datele statistice prelucrate pentru trei sau mai multe persoane fizice sau juridice isi pierd caracterul confidential, daca datele astfel obtinute nu mai permit identificarea datelor individuale.
    Art. 14^3
    (1) Serviciile de statistica publica sunt obligate sa adopte masurile administrative, organizatorice si tehnice privind asigurarea confidentialitatii datelor statistice individuale, prevenirea accesului neautorizat la informatii, prevenirea difuzarii distorsionate a datelor statistice si distrugerii intentionate sau neautorizate a acestora.
    (2) Personalul cuprins in activitatea serviciilor statisticii publice care, potrivit statutului legal, ia cunostinta de continutul datelor statistice va fi obligat sa respecte confidentialitatea acestora. Aceasta prevedere se refera si la persoanele antrenate temporar in activitate de culegere si de procesare a datelor si informatiilor statistice si se extinde si dupa incetarea activitatii personalului statistic in respectivele posturi".
    15. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    (1) Datele si informatiile statistice reprezinta un bun national, accesibil Parlamentului, Presedintiei, Guvernului, institutiilor administratiei publice centrale si locale, partidelor politice, sindicatelor, organizatiilor patronale, mediilor de informare in masa, unitatilor de invatamant si cercetare stiintifica, agentilor economici si altor persoane juridice, cadrelor didactice, cercetatorilor, studentilor si altor categorii de populatie, in conditii de impartialitate si transparenta, cu respectarea confidentialitatii datelor.
    (2) Datele si informatiile statistice obtinute pe baza centralizarii si prelucrarii inregistrarilor cuprinse in programele anuale de cercetari statistice vor fi transmise in mod gratuit catre Parlament, Presedintie, Guvern, ministere si alte organe de specialitate din subordinea Guvernului ori a ministerelor si vor fi publicate in volume si in structuri cat mai largi posibile, pentru a satisface nevoile de informare a utilizatorilor de date statistice si a populatiei."
    16. Articolul 16 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 16
    Comisia Nationala pentru Statistica asigura, cu plata, difuzarea datelor si a informatiilor statistice catre alte categorii de utilizatori prin publicatii pe suport de hartie sau electronice si prin acces direct la rezultatele cercetarilor stocate in baze de date statistice, in conditiile specifice ale protectiei si confidentialitatii datelor si informatiilor statistice."
    17. Articolul 17 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 17
    (1) Comisia Nationala pentru Statistica este autorizata sa realizeze cercetari statistice in afara celor cuprinse in programul anual aprobat, la cererea unor beneficiari interni sau externi, cu plata pe baza de contract. In acelasi mod, pe baza rezultatelor cercetarilor statistice cuprinse in programele anuale de cercetare, Comisia Nationala pentru Statistica poate elabora studii, poate edita si furniza publicatii, date si informatii statistice din bazele de date statistice.
    (2) Sumele incasate din cercetari statistice sau studii, realizate potrivit prevederilor alin. (1), precum si cele aferente publicatiilor statistice si serviciilor privind furnizarea de informatii si date statistice pe suport de hartie, magnetic sau prin acces direct la bazele de date raman la dispozitia Comisiei Nationale pentru Statistica si se gestioneaza in regim extrabugetar.
    (3) Din veniturile extrabugetare astfel constituite, Comisia Nationala pentru Statistica poate efectua cheltuieli curente si de capital, soldul ramas la finele anului reportandu-se in anul urmator, cu aceeasi destinatie."
    18. Articolul 19 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 19
    (1) Constituie contraventii urmatoarele fapte daca nu au fost savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni:
    a) refuzul sau intarzierea din culpa a transmiterii datelor statistice solicitate potrivit programului aprobat al cercetarilor statistice;
    b) refuzul de a prezenta organelor de control statistic documentele si evidentele necesare verificarii datelor statistice;
    c) comunicarea de date eronate sau incomplete;
    d) neaplicarea masurilor dispuse de organul de control statistic;
    e) nerespectarea de catre personalul serviciilor de statistica publica a dispozitiilor legale cu privire la pastrarea caracterului confidential al datelor si informatiilor statistice individuale, potrivit principiului confidentialitatii si reglementarilor cuprinse in cap. IV din prezenta ordonanta.
    (2) Contraventiile prevazute la alin. (1) se sanctioneaza cu amenda cuprinsa intre 10.000.000 lei si 50.000 000 lei.
    (3) Contraventiile prevazute la alin. (1) se constata si amenzile prevazute la alin. (2) se aplica de catre personalul Comisiei Nationale pentru Statistica anume imputernicit pentru aceasta.
    (4) Dispozitiile privind contraventiile prevazute in prezentul articol se completeaza cu prevederile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor."
    Art. 2
    Ordonanta Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii publice, astfel cum a fost modificata si completata prin prezenta ordonanta, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      Presedintele Comisiei
                      Nationale pentru Statistica,
                      Victor Dinculescu

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

                      Ministrul muncii si
                      protectiei sociale,
                      Alexandru Athanasiu

                      p. Ministrul educatiei nationale,
                      Jozsef Koto,
                      secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 83/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 83 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu