E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 49 din 23 august 2001

privind acceptarea unor amendamente la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 526 din 31 august 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 1 pct. I.20 din Legea nr. 324/2001 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    Art. 1
    Se accepta amendamentele la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, pe care Romania a ratificat-o prin Decretul Consiliului de Stat nr. 92/1975, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin anexa nr. 34 la Raportul Comitetului Securitatii Maritime la a 44-a sa sesiune - MSC XLIV/21 la Londra la 2 aprilie 1981, prevazute in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se accepta amendamentele la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului Securitatii Maritime - MSC.3(48) la Londra la 13 iunie 1983, prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Se accepta amendamentele la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului Securitatii Maritime - MSC.20(59) la Londra la 17 mai 1991, prevazute in anexa nr. 3.
    Art. 4
    Se accepta amendamentele la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii - A.737(18) la Londra la 4 noiembrie 1993, prevazute in anexa nr. 4.
    Art. 5
    (1) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei este autoritatea de stat responsabila cu aplicarea prevederilor Conventiei internationale pentru securitatea containerelor.
    (2) In aceasta calitate Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei este imputernicit sa accepte amendamentele ulterioare la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, stabilite de organismul international competent.
    (3) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei aduce la indeplinire prevederile prezentei ordonante direct sau prin delegare de competenta.
    Art. 6
    Aplicarea amendamentelor ulterioare la Conventia internationala pentru securitatea containerelor se aproba prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei.
    Art. 7
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezenta ordonanta.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul lucrarilor publice,
                         transporturilor si locuintei,
                         Miron Tudor Mitrea

                         Ministrul afacerilor externe,
                         Mircea Geoana

                         Ministrul industriei si resurselor,
                         Dan Ioan Popescu

    ANEXA 1

                             AMENDAMENTE
la anexa I a Conventiei internationale pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin anexa nr. 34 la Raportul Comitetului Securitatii Maritime la a 44-a sa sesiune - MSC XLIV/21 la Londra la 2 aprilie 1981*)

    *) Traducere.

    CAP. 1

    REGULA 2

    1. Se amendeaza titlul regulii 2 care se va citi "Intretinerea si examinarea".
    2. La paragraful 3 se elimina cuvantul "intretinere" si se insereaza cuvantul "examinare".
    3. La sfarsitul paragrafului 4 se adauga urmatorul text:
    "Ca o prevedere tranzitorie, orice cerinte pentru marcarea pe containere a datei primei examinari sau a reexaminarii containerelor noi cuprinse in regula 10 si a containerelor existente vor fi amanate pana la 1 ianuarie 1987. Cu toate acestea o administratie poate sa impuna cerinte mai severe pentru containerele proprietarilor sai (nationali)."
    4. La sfarsitul paragrafului 5 se adauga urmatorul text:
    "Cu toate acestea, in eventualitatea ca proprietarul are domiciliul sau sediul principal intr-o tara al carei guvern nu a luat inca masuri pentru prescrierea sau aprobarea unui program de examinare si pana cand masurile vor fi fost luate, proprietarul poate folosi procedura prescrisa sau aprobata de administratia unei parti contractante care este pregatita sa functioneze in calitate de parte contractanta interesata. Proprietarul se va supune conditiilor pentru folosirea acestor proceduri stabilite de administratia respectiva."

    CAP. 4

    5. Se amendeaza titlul care se va citi:
    "Reguli pentru acceptarea containerelor existente si a containerelor noi neacceptate in timpul fabricatiei"

    REGULA 9

    6. La sfarsitul paragrafului 1 se adauga urmatorul text:
    "Examinarea containerului respectiv si aplicarea placutei pentru aprobarea de securitate trebuie sa fie efectuate pana la 1 ianuarie 1985."
    7. Dupa regula 9 se introduce regula 10 cu urmatorul cuprins:
    "REGULA 10
    Acceptarea containerelor noi neacceptate in timpul fabricatiei

    Daca la 6 septembrie 1982 sau inainte de aceasta data proprietarul unui container nou neacceptat in timpul fabricatiei prezinta unei administratii urmatoarele informatii:
    a) data si locul fabricatiei;
    b) numarul de identificare dat de fabricantul containerului, daca exista;
    c) masa bruta maxima de serviciu;
    d) dovada satisfacatoare pentru administratie ca acel container a fost fabricat conform unui tip constructiv care a fost incercat si gasit corespunzator conditiilor tehnice cuprinse in anexa II;
    e) sarcina admisibila la stivuire pentru 1,8 g (kilograme si livre engleze); si
    f) alte date cerute pentru placuta pentru aprobarea de securitate,
atunci, dupa verificare, administratia poate accepta containerul fara a tine seama de prevederile cap. II. Daca acceptarea este acordata, acest lucru va fi anuntat proprietarului in scris, iar aceasta comunicare va autoriza proprietarul sa aplice placuta pentru aprobarea de securitate dupa efectuarea unei examinari a containerului respectiv, conform cerintelor cuprinse in regula 2. Examinarea containerului respectiv si aplicarea placutei pentru aprobarea de securitate nu trebuie sa fie efectuate mai tarziu de 1 ianuarie 1985."

    ANEXA 2

                              AMENDAMENTE
la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului Securitatii Maritime - MSC.3(48) la Londra la 13 iunie 1983*)

    *) Traducere.

    1. Marcarea masei brute maxime a containerului
    La anexa I, regula 1 "Placuta pentru aprobarea de securitate", la paragraful 1 existent se adauga litera a), care devine subparagraful 1.a), si se adauga urmatoarele noi subparagrafe:
    "b) Pe fiecare container a carui constructie este inceputa la sau dupa 1 ianuarie 1984 toate marcajele de pe container indicand masa bruta maxima vor corespunde cu masa bruta maxima inscrisa pe placuta pentru aprobarea de securitate.
    c) Pe fiecare container a carui constructie a fost inceputa inaintea datei de 1 ianuarie 1984 toate marcajele de pe container indicand masa bruta maxima vor fi facute sa corespunda cu masa bruta maxima inscrisa pe placuta pentru aprobarea de securitate, nu mai tarziu de 1 ianuarie 1989."
    2. Marcarea pentru manipularea containerelor goale
    La anexa II - "Constructia" se elimina paragraful 3.
    3. Proba de stivuire pentru containere-cisterna
    La anexa II, sectiunea 2 "Stivuirea", se adauga sub titlul "Sarcina interioara", dupa cuvintele "...egala cu 1,8 R", urmatoarea propozitie: "Containerele-cisterna pot fi incercate goale."
    4. Solicitarea longitudinala (proba statica) pentru containere-cisterna
    La anexa II, sectiunea 5 "Solicitarea longitudinala (proba statica)", se adauga sub titlul "Sarcina interioara", dupa cuvintele "... maxima de serviciu, R", urmatoarea propozitie:
    "In cazul unui container-cisterna, daca masa sarcinii interioare plus tara este mai mica decat masa bruta maxima sau R, se va aplica containerului o sarcina suplimentara."
    5. Aprobarea programului de examinare continua
    La anexa I, regula 2, se inlocuiesc paragrafele 2, 3 si 4 existente cu urmatoarele:
    "2. a) Proprietarul unui container acceptat trebuie sa il examineze sau sa il supuna examinarii, la intervale corespunzatoare cu conditiile de exploatare, in concordanta cu procedura prescrisa sau aprobata de partea contractanta interesata.
    b) Data (luna si anul) inaintea careia un container nou trebuie sa fie supus primei examinari trebuie sa fie marcata pe placuta pentru aprobarea de securitate.
    c) Data (luna si anul) ............ (se continua ca in fostul paragraf 3).
    d) (Identic cu fostul paragraf 4, cu exceptia faptului ca in loc de "24 luni" se va citi "30 luni").
    3. a) Ca o alternativa la paragraful 2 partea contractanta interesata poate aproba un program de examinare continua daca s-a convins, pe baza dovezii prezentate de catre proprietar, ca un astfel de program prevede un nivel de securitate care nu este inferior celui prevazut in paragraful 2.
    b) Pentru indicarea faptului ca containerul se exploateaza in cadrul unui program de examinare continua, un marcaj indicand literele <<ACEP>> si identitatea partii contractante care a acordat aprobarea vor fi afisate ori pe placuta pentru aprobarea de securitate ori pe container, cat mai aproape posibil de aceasta.
    c) Toate examinarile efectuate in cadrul unui astfel de program trebuie sa determine daca un container are defecte care pot pune in pericol vreo persoana. Ele vor fi efectuate in legatura cu o reparatie majora, reinnoire sau cu ocazia inceperii/terminarii perioadei de inchiriere si, in orice caz, cel putin o data la 30 de luni.
    d) Ca o prevedere tranzitorie, orice cerinte de a aplica o marca care sa indice ca acest container este exploatat in cadrul unui program de examinare continua aprobat vor fi amanate pana la 1 ianuarie 1987. Totusi o administratie poate sa impuna cerinte mai severe pentru containerele proprietarilor sai (nationali)."

    Se renumeroteaza paragraful 5 existent, care devine paragraful 4.

    ANEXA 3

                              AMENDAMENTE
la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Comitetului Securitatii Maritime - MSC.20(59) la Londra la 17 mai 1991*)

    *) Traducere.

    Amendamente la anexa I

    1. Paragraful 1 b) din regula 1 se inlocuieste cu:
    "b) Pe fiecare container toate marcajele indicand masa bruta maxima trebuie sa corespunda cu informatiile privind masa bruta maxima, inscrise pe placuta pentru aprobarea de securitate."
    2. Paragraful 1 c) din regula 1 se elimina.
    3. Un nou paragraf 1 c) se adauga la regula 1, avand urmatorul text:
    "c) Proprietarul containerului va indeparta placuta pentru aprobarea de securitate daca:
    - containerul a fost modificat intr-un mod care ar anula acceptarea initiala si informatiile inscrise pe placuta pentru aprobarea de securitate; sau
    - containerul este scos din exploatare si nu este mentinut in conformitate cu conventia; sau
    - acceptarea a fost retrasa de administratie."
    4. Din paragraful 2 d) al regulii 2 se elimina ultimele doua propozitii.
    5. Paragraful 3 d) din regula 2 se elimina.
    6. Dupa capitolul IV se adauga capitolul V avand urmatorul text:

    "CAP. 5
    Reguli pentru acceptarea containerelor modificate

    REGULA 11
    Acceptarea containerelor modificate

    Proprietarul unui container acceptat care a fost modificat intr-un mod ce a dus la schimbari structurale trebuie sa instiinteze administratia sau o organizatie acceptata, corespunzator autorizata de aceasta, referitor la respectivele schimbari. Administratia sau organizatia autorizata poate solicita, dupa caz, repetarea incercarilor containerului modificat inainte de a elibera un nou certificat."

    Amendamente la anexa II

    1. In descrierea de la sectiunea 1.A) "Ridicare prin piese de colt" se adauga urmatoarea fraza in rubrica "Sarcina interioara":
    "In cazul unui container-cisterna, daca masa sarcinii interioare de proba plus tara este mai mica de 2 R, se va aplica containerului o sarcina suplimentara repartizata pe toata lungimea cisternei."
    2. In descrierea de la sectiunea 1.B) "Ridicare prin diverse alte metode" se adauga urmatoarea fraza in rubrica "Sarcina interioara":
    "In cazul unui container-cisterna, daca masa sarcinii interioare de proba plus tara este mai mica de 1,25 R, se va aplica containerului o sarcina suplimentara repartizata pe toata lungimea cisternei."

    ANEXA 4

                              AMENDAMENTE
la Conventia internationala pentru securitatea containerelor, incheiata la Geneva la 2 decembrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii - A.737(18) la Londra la 4 noiembrie 1993*)

    *) Traducere.

    1.1. Paragrafele 14 - 16 ale articolului II "Definitii" se amendeaza astfel:
    "14. Masa bruta maxima de serviciu sau R inseamna masa totala maxima admisibila a containerului si a incarcaturii sale. Litera R se exprima in unitati de masa. Atunci cand in anexe se face referire la forte gravitationale derivate din aceasta valoare, acea forta, care este o forta de inertie, se indica prin Rg.
    15. (Modificare fara obiect in limba romana)
    16. Sarcina utila maxima admisibila sau P inseamna diferenta dintre masa bruta maxima de serviciu si tara. Litera P se exprima in unitati de masa. Daca in anexe se face referire la forte gravitationale derivate din aceasta valoare, acea forta, care este o forta de inertie, se indica prin Pg."
    1.2. La articolul II "Definitii" se adauga paragrafele 17 - 19, dupa cum urmeaza:
    "17. Cuvantul sarcina, atunci cand este utilizat pentru a descrie o cantitate fizica care se poate exprima in unitati, semnifica masa.
    18. Cuvantul sarcina, utilizat de exemplu in expresia sarcina interioara, semnifica forta.
    19. Litera g inseamna acceleratia gravitationala standard egala cu 9,8 m/s^2 ."
    2.1. La anexa I, regula 1, subparagraful 1 b): modificare fara obiect in limba romana.
    2.2. Subparagraful 2 a) al regulii 1 din anexa I se amendeaza astfel:
    "a) Placuta trebuie sa contina urmatoarele informatii redactate cel putin in limba engleza sau franceza:

    APROBARE DE SECURITATE CSC

    Tara de acceptare si indicativul acceptarii
    Data fabricatiei (luna si anul)
    Numarul de identificare a containerului dat de catre fabricant sau, in cazul containerelor existente la care acest numar nu se cunoaste, numarul atribuit de catre administratie
    Masa bruta maxima de serviciu (kg si lbs)
    Sarcina admisibila la stivuire pentru 1,8 g (kg si lbs)
    Forta de incercare la rigiditate transversala (newtoni)"
    2.3. Dupa paragraful 4 al regulii 1 din anexa I se adauga paragraful 5 dupa cum urmeaza:
    "5. Un container a carui fabricatie a fost terminata inainte de .........*) poate pastra placuta pentru aprobarea de securitate autorizata de prezenta conventie inainte de acea data, atata timp cat nu survin modificari structurale la acel container."
------------
    *) Data intrarii in vigoare a amendamentelor.

    3. La anexa I, regula 9, subparagrafele 1 c) si 1 e): modificare fara obiect in limba romana.
    4. La anexa I, regula 10, subparagrafele c) si e): modificare fara obiect in limba romana.
    5. La anexa I, alineatele 4, 5 si 6 din modelul placutei pentru aprobarea de securitate, reprodus in apendice, se amendeaza astfel:

    "MASA BRUTA MAXIMA DE SERVICIU ......... kg .......... lbs
    SARCINA ADMISIBILA LA STIVUIRE PENTRU 1,8 g .......... kg ............ lbs
    FORTA DE iNCERCARE LA RIGIDITATE TRANSVERSALA .......... newtoni"

    6. La anexa I, pozitiile 4 - 8 din apendice se amendeaza astfel:
    "4. Masa bruta maxima de serviciu (kg si lbs).
    5. Sarcina admisibila la stivuire pentru 1,8 g (kg si lbs).
    6. Forta de incercare la rigiditate transversala (newtoni).
    7. Rezistenta peretilor frontali se va indica pe placuta numai daca peretii sunt conceputi sa suporte o forta mai mica sau mai mare de 0,4 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila, adica 0,4 Pg.
    8. Rezistenta peretilor laterali se va indica pe placuta numai daca peretii sunt conceputi sa suporte o forta mai mica sau mai mare de 0,6 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila, adica 0,6 Pg."

    7. Prima propozitie din introducerea la anexa II "Reguli pentru securitatea constructiva si incercari" se amendeaza astfel:
    "La stabilirea cerintelor prezentei anexe se subintelege ca la nici una dintre fazele de exploatare a containerelor fortele rezultate din miscarea, amplasarea, stivuirea si efectul gravitational al containerului incarcat, precum si fortele exterioare nu vor depasi rezistenta de calcul a containerului."

    8. La anexa II, sectiunea 1A) "Ridicare prin piese de colt", textul de la rubrica "Sarcini de proba si forte aplicate" se amendeaza astfel:
    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    O sarcina uniform repartizata, astfel incat masa totala a containerului si a sarcinii de proba sa fie egala cu 2 R. In cazul unui container-cisterna, daca sarcina de proba a sarcinii interioare plus tara este mai mica de 2 R, se va adauga containerului o sarcina suplimentara repartizata pe toata lungimea cisternei.

    Forte exterioare aplicate:
    Astfel incat sa se ridice masa totala de 2 R in modul prescris (in coloana <<Proceduri de incercare>>)."

    9. La anexa II, sectiunea 1B) "Ridicare prin diverse alte metode" se amendeaza astfel:

    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    O sarcina uniform repartizata, astfel incat masa totala a containerului si a sarcinii de proba sa fie egala cu 1,25 R.

    Forte exterioare aplicate:
    Astfel incat sa se ridice masa totala egala cu 1,25 R in modul prescris (in coloana <<Proceduri de incercare>>).

    Sarcina interioara:
    O sarcina uniform repartizata, astfel incat masa totala a containerului si a sarcinii de proba sa fie egala cu 1,25 R. In cazul unui container-cisterna, daca sarcina de proba a sarcinii interioare plus tara este mai mica de 1,25 R, se va adauga containerului o sarcina suplimentara repartizata pe toata lungimea cisternei.

    Forte exterioare aplicate:
    Astfel incat sa se ridice masa totala egala cu 1,25 R in modul prescris (in coloana <<Proceduri de incercare>>).

    Proceduri de incercare
    (i) Ridicarea prin buzunarele pentru furci:
    Containerul va fi asezat pe bare care sunt situate in acelasi plan orizontal; in fiecare dintre buzunarele pentru furci se centreaza cate o bara pentru ridicarea containerului incarcat. Barele vor avea o latime egala cu cea a furcilor ce urmeaza sa fie utilizate la manipularea containerului si trebuie sa patrunda in centrul buzunarului pe 75% din lungimea acestuia.
    (ii) Ridicarea prin prindere cu brate:
    Containerul se va pozitiona pe suporturi aflate in acelasi plan orizontal, cate unul sub fiecare dintre locasurile pentru prinderea cu brate. Aceste suporturi trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni ca si suprafata de ridicare a bratelor de prindere ce urmeaza sa fie utilizate.
    (iii) Alte metode:
    Daca containerele sunt proiectate sa fie ridicate in stare incarcata prin orice alta metoda nementionata la A) sau B) (i) si (ii), ele trebuie sa fie, de asemenea, incercate cu sarcina interioara si cu forte exterioare aplicate, corespunzatoare conditiilor de acceleratie proprii acelei metode."

    10. La anexa II, sectiunea 2 "Stivuirea", paragrafele 1 si 2 se amendeaza astfel:
    "1. In conditiile de transport international in care acceleratia verticala maxima difera apreciabil de 1,8 g si atunci cand containerul este efectiv limitat la aceste conditii de transport, sarcina de proba la stivuire se poate modifica prin raportul corespunzator acceleratiei.
    2. La terminarea cu succes a acestei probe containerul poate fi considerat ca suporta sarcina statica admisibila la stivuire, asezata deasupra, care trebuie sa fie indicata pe placuta pentru aprobarea de securitate la rubrica <<Sarcina admisibila la stivuire pentru 1,8 g (kg si lbs)>>."

    11. La anexa II, sectiunea 2 "Stivuirea", textul privind sarcinile de proba si fortele aplicate se amendeaza astfel:

    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    O sarcina uniform repartizata, astfel incat masa totala a containerului si a sarcinii de proba sa fie egala cu 1,8 R. Containerele-cisterna pot fi incercate goale.

    Forte exterioare aplicate:
    Astfel incat fiecare dintre cele patru piese de colt superioare sa fie supusa unei forte verticale, de sus in jos, egala cu 0,25 x 1,8 x forta gravitationala a sarcinii statice admisibile la stivuire, asezate deasupra."

    12. La anexa II, sectiunea 3 "Sarcinile concentrate" se amendeaza astfel:

    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    Nici una.

    Forte exterioare aplicate:
    O forta gravitationala concentrata a unei mase de 300 kg (660 lbs) uniform repartizata pe o suprafata de 600 mm x 300 mm (24 in x 12 in).

    Sarcina interioara:
    Doua sarcini concentrate, de cate 2.730 kg (6.000 lbs), aplicate separat pe planseul containerului pe o suprafata de contact de 142 cm^2 (22 sq.in) fiecare.

    Forte exterioare aplicate:
    Nici una."
    Proceduri de incercare
    a) Pe acoperis
    Fortele exterioare aplicate trebuie sa fie aplicate vertical, de sus in jos, pe suprafata exterioara a portiunii celei mai putin rezistente a acoperisului containerului.
    b) Pe planseu
    Proba se va face cu containerul asezat pe patru suporturi aflate la acelasi nivel, cate unul sub fiecare dintre cele patru piese de colt inferioare, astfel incat baza containerului sa se poata incovoia liber.
    Pe intreaga suprafata a planseului containerului se va manevra un dispozitiv de proba incarcat astfel incat masa totala a acestuia sa fie egala cu 5.460 kg (12.000 lbs) si aceasta masa sa fie repartizata pe doua suprafete de contact, fiecare suprafata suportand cate 2.730 kg (6.000 lbs). Aceste doua suprafete trebuie sa aiba o arie totala de contact de 284 cm^2 (44 sq.in), adica 142 cm^2 (22 sq.in) de fiecare, latimea suprafetelor de 180 mm (7 in), iar distanta dintre centrele lor de 760 mm (30 in).

    13. La anexa II, titlul si subtitlul sectiunii 4 "Rigiditatea transversala" se amendeaza astfel:
    "Sarcina de proba si forte aplicate" si "Sarcina interioara:"

    14. La anexa II, sectiunea 5 "Solicitarea longitudinala (proba statica)", textul referitor la sarcinile de proba si forte aplicate se amendeaza astfel:
    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    O sarcina uniform repartizata, astfel incat masa totala a containerului si a sarcinii de proba sa fie egala cu masa bruta maxima de serviciu sau R. In cazul unui container-cisterna, daca masa sarcinii interioare plus tara este mai mica decat masa bruta maxima sau R, se va adauga containerului o sarcina suplimentara.

    Forte exterioare aplicate:
    Astfel incat sa se supuna fiecare latura a containerului la forte longitudinale de compresiune si tractiune egale cu Rg, respectiv baza containerului, considerata ca un intreg, la o forta totala egala cu 2 Rg."

    15. La anexa II, primul paragraf al sectiunii 6 "Peretii frontali" se amendeaza astfel:
    "Peretii frontali trebuie sa poata suporta o forta cel putin egala cu 0,4 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila. Totusi, daca peretii frontali sunt conceputi sa suporte o forta mai mica sau mai mare decat 0,4 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila, factorul care exprima rezistenta va fi indicat pe placuta pentru aprobarea de securitate, conform regulii 1 din anexa I."

    16. La anexa II, sectiunea 6 "Peretii frontali", textul privind sarcinile de proba si fortele aplicate se amendeaza astfel:
    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    Astfel incat suprafata interioara a unui perete frontal sa fie supusa unei forte uniform repartizate de 0,4 Pg sau unei alte forte asemanatoare pentru care ar putea fi conceput containerul.

    Forte exterioare aplicate:
    Nici una."

    17. La anexa II, primul paragraf al sectiunii 7 "Peretii laterali" se amendeaza astfel:
    "Peretii laterali trebuie sa poata suporta o forta cel putin egala cu 0,6 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila. Totusi, daca peretii laterali sunt conceputi sa suporte o forta mai mica sau mai mare decat 0,6 ori forta gravitationala exercitata de sarcina utila maxima admisibila, factorul care exprima rezistenta va fi indicat pe placuta pentru aprobarea de securitate, conform regulii 1 din anexa I."

    18. La anexa II, sectiunea 7 "Peretii laterali", textul privind sarcinile de proba si fortele aplicate se amendeaza astfel:
    "Sarcini de proba si forte aplicate

    Sarcina interioara:
    Astfel incat suprafata interioara a unui perete lateral sa fie supusa unei forte uniform repartizate de 0,6 Pg sau unei alte forte asemanatoare pentru care ar putea fi conceput containerul.

    Forte exterioare aplicate:
    Nici una."



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 49/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 49 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu