Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.4576 din 11.07.2011

privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului și Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 772 din 01 noiembrie 2011



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 6 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, şi ale Legii nr. 285/2010 privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice,în conformitate cu prevederile Legii nr. 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011 a personalului didactic şi didactic auxiliar din învăţământ,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, al art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi al Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul finanţelor publice emit prezentul ordin. Articolul 1Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, inclusiv unităţile de învăţământ special, casele corpului didactic, cluburile sportive şcolare, palatele copiilor, cluburile elevilor şi centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională, denumite în continuare unităţi de învăţământ, în calitate de angajatori, efectuează încadrarea şi salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic potrivit reglementărilor legale în vigoare. Articolul 2Statele de personal ale unităţilor de învăţământ, pentru toate categoriile de personal, se întocmesc de unităţile de învăţământ şi se avizează de inspectoratele şcolare, la începutul fiecărui an şcolar sau ori de câte ori apar modificări. Articolul 3(1) Ordonatorii principali de credite şi angajatorii au obligaţia să stabilească salariile de bază, sporurile şi alte drepturi salariale potrivit Legii nr. 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011 a personalului didactic şi didactic auxiliar din învăţământ, să asigure promovarea personalului în funcţii, grade şi trepte profesionale, în condiţiile legii, astfel încât să se încadreze în sumele aprobate cu această destinaţie în bugetul propriu.(2) Deciziile de încadrare/reîncadrare, după caz, a personalului din cadrul unităţilor de învăţământ se vor emite numai pe baza statului de personal avizat de către inspectoratul şcolar judeţean/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti. Articolul 4(1) Statele de plată a salariilor/Statele de plată a avansurilor pentru concediile de odihnă pentru unităţile de învăţământ se întocmesc pe baza statelor de personal avizate de inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.(2) Statele de plată a salariilor/Statele de plată a avansurilor pentru concediile de odihnă se întocmesc de unităţile de învăţământ şi se transmit, în format electronic, inspectoratelor şcolare judeţene/ Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti pentru verificare şi validare, în conformitate cu statele de personal avizate.(3) Verificarea şi validarea se fac de către compartimentul salarizare sau audit din cadrul inspectoratului şcolar judeţean/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti.(4) Statele de plată a salariilor/Statele de plată a avansurilor pentru concediile de odihnă validate electronic stau la baza întocmirii documentelor de plată către unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului. Articolul 5(1) Unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului vor efectua plata salariilor/avansurilor pentru concediile de odihnă pe baza situaţiilor centralizatoare privind plata salariilor prezentate de unităţile de învăţământ, întocmite conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, purtând un cod de bare care atestă faptul că sunt emise pe baza statelor de plată validate de inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.(2) Directorul unităţii de învăţământ răspunde de corectitudinea datelor înscrise în situaţia centralizatoare privind plata salariilor prezentată la Trezoreria Statului în concordanţă cu codul de bare tipărit pe aceasta.(3) În cazul în care datele înscrise în situaţia centralizatoare privind plata salariilor nu corespund cu cele din documentele de plată prezentate de unităţile de învăţământ, unităţile Trezoreriei Statului vor restitui documentele în vederea punerii de acord. Articolul 6(1) Întocmirea şi avizarea statelor de personal, respectiv întocmirea şi validarea statelor de plată a salariilor ale unităţilor de învăţământ se vor face, în mod unitar, pe baza programului de salarizare asigurat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.(2) Formatele statelor de personal, statelor de plată a salariilor şi statelor de plată a avansurilor pentru concediile de odihnă, precum şi situaţia centralizatoare privind plata salariilor sunt prevăzute în anexele nr. 1, 2, 2A, şi 3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.(3) Fluxurile tehnice de lucru pentru transmiterea în format electronic statelor de plată a salariilor şi a statelor de personal, pentru verificarea şi validarea lor, precum şi pentru întocmirea documentelor de plată prezentate unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului pentru efectuarea plăţilor salariale în învăţământul preuniversitar de stat sunt prevăzute în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin.(4) Plata tuturor drepturilor salariale aferente personalului din unităţile de învăţământ, calculate în condiţiile legii, se va face respectând prevederile prezentului ordin. Articolul 7Directorii unităţilor de învăţământ şi conducerea inspectoratelor şcolare vor lua toate măsurile astfel încât validarea statelor de plată a salariilor să se facă înainte de data planificată pentru plată la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului. Articolul 8Direcţia generală economic finanţe resurse umane, Direcţia generală managementul resurselor umane, Direcţia modernizarea patrimoniului, investiţii şi informatizare şi Serviciul audit din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, unităţile de învăţământ, ordonatorii principali de credite ai unităţilor de învăţământ, Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, Daniel Petru Funeriu Ministrul administraţiei şi internelor, Constantin-Traian Igaş Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu ANEXA Nr. 1*)STAT DE PERSONAL pe luna LL.AAAA *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. Ordonator de credite, Contabil-şef, ........ ............ ........ .......... Ştampila unităţii ANEXA Nr. 2*)STAT DE PLATĂ a salariilor pe luna LL.AAAA Unitate de învăţământ: Cod SIRUES: Cod fiscal: Stare stat de plată (în lucru/trimis/validat/respins): Număr zile lucrătoare: *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. Ordonator de credite, Contabil-şef, ........ ............ ........ .......... Ştampila unităţii ANEXA Nr. 2A*)STAT DE PLATĂ avansuri concedii de odihnă în data de ZZ.LL.AAAA *) Anexa nr. 2A este reprodusă în facsimil. Ordonator de credite, Contabil-şef, ........ ............ ........ .......... Ştampila unităţii ANEXA Nr. 3*)SITUAŢIE CENTRALIZATOARE privind plata salariilor pe luna LL.AAAA Ordonator de credite, Contabil-şef, ........ ............ ........ .......... Ştampila unităţii *) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 4FLUXURI detaliate de lucru privind cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat Capitolul IDerularea cu suport informatic a fluxurilor de lucru pentru emiterea statelor de plată a salariilor/statelor de plată avansuri concedii de odihnă, a statelor de personal şi a situaţiei centralizatoare privind plata salariilor Articolul 1(1) Pentru facilitarea operaţiunilor de avizare a statelor de personal şi a statelor de plată a salariilor/statelor de plată avansuri concedii de odihnă, aşa cum sunt descrise în ordin, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, denumit în continuare M.E.C.T.S., pune la dispoziţia inspectoratelor şcolare şi a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat sistemul informatic EDUSAL de calcul al drepturilor salariale.(2) Utilizarea sistemului informatic EDUSAL se va face exclusiv în conformitate cu manualul de utilizare aferent şi cu respectarea strictă a prevederilor licenţei de utilizare care îl însoţeşte.(3) Sistemul informatic EDUSAL constă în două componente principale:a)portalul EDUSAL - care poate fi regăsit la adresa https://edusal.edu.ro. Accesul la portal se face securizat, prin autentificare cu nume utilizator şi parolă; b)aplicaţia EDUSAL - care poate fi descărcată de pe pagina dedicată acestui scop a portalului EDUSAL împreună cu manualul de utilizare aferent. (4) Inspectoratele şcolare asigură suportul tehnic necesar unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din judeţul respectiv/din municipiul Bucureşti pentru derularea fluxurilor de lucru cu suport informatic. Direcţia modernizarea patrimoniului, informatizare şi investiţii din cadrul M.E.C.T.S. asigură suportul tehnic necesar inspectoratelor şcolare pentru derularea fluxurilor de lucru cu suport informatic. Direcţia generală economic, finanţe resurse umane din cadrul M.E.C.T.S. asigură consultanţa pe probleme de salarizare necesară inspectoratelor şcolare. Articolul 2Directorul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat poartă întreaga răspundere pentru derularea fluxurilor de lucru descrise în ordin, cu posibilitatea delegării operării aplicaţiei EDUSAL unei persoane desemnate în acest scop. În cele ce urmează, această persoană este denumită responsabil cu salarizarea. Capitolul IIDerularea fluxului de lucru aferent statului de personal Articolul 3(1) Responsabilul cu salarizarea din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat introduce în aplicaţia EDUSAL datele statului de personal.(2) Unitatea de învăţământ preuniversitar de stat trimite inspectoratului şcolar statul de personal, pe suport hârtie pentru avizare şi electronic pentru validare.(3) Responsabilii cu avizarea statelor de personal din partea inspectoratului şcolar, respectiv şeful compartimentului salarizare sau auditorul examinează statul de personal.A. Dacă statul de personal corespunde modului de calcul legal, îl avizează. B. Dacă statul de personal nu corespunde modului de calcul legal:
(i) dacă aceasta este prima examinare a statului de personal de către inspectoratul şcolar, responsabilii cu avizarea notează observaţiile şi îl resping;
(ii) dacă statul de personal a mai fost o dată respins conform acestui flux de lucru, apoi corectat şi retrimis pentru avizare, atunci inspectoratul şcolar convoacă de urgenţă directorul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat pentru corectarea şi avizarea statului de personal.

(4) Unitatea de învăţământ preuniversitar de stat primeşte decizia inspectoratului şcolar.A. Dacă statul de personal a fost avizat, unitatea de învăţământ preuniversitar de stat poate trece la întocmirea statului de plată. B. Dacă statul de personal a fost respins, unitatea de învăţământ preuniversitar de stat efectuează corecturi şi reia fluxul prevăzut la alin. (2), o singură dată, conform alin. (3) lit. B pct. (ii). Articolul 4Derularea fluxului de lucru prevăzut la art. 3 alin. (3) va începe cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data la care se doreşte avizarea statului de personal. Capitolul IIIDerularea fluxului de lucru aferent statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă Articolul 5(1) Responsabilul cu salarizarea din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat introduce datele statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă specifice lunii curente. Întocmirea statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă se face numai pe baza statului de personal avizat de către inspectoratul şcolar.(2) Unitatea de învăţământ preuniversitar de stat trimite statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă, electronic, pentru validare din partea inspectoratului şcolar. Termen-limită: 5 zile înainte de ziua de plată a salariului în unitatea de învăţământ preuniversitar de stat.(3) Responsabilul cu validarea statelor de plată a salariilor/statelor de plată avansuri concedii de odihnă din partea inspectoratului şcolar, respectiv auditorul sau şeful compartimentului salarizare, examinează statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă pentru conformitate cu statul de personal şi cu reglementările legale în vigoare. Termen-limită pentru prima trimitere a unui stat de plată a salariilor/stat de plată avansuri concedii de odihnă: 5 zile înainte de ziua de plată a salariului în unitatea de învăţământ preuniversitar de stat, dar nu înainte de ultima zi lucrătoare a lunii pentru care se face plata. Termen-limită pentru retrimiterea unui stat de plată a salariilor/stat de plată avansuri concedii de odihnă: 3 zile înainte de ziua de plată a salariului în unitatea de învăţământ preuniversitar de stat.A. Dacă statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă corespunde statului de personal (existând doar diferenţe legitime, motivate) şi normelor legale, atunci responsabilul cu validarea îl validează. B. Dacă statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă nu corespunde statului de personal sau normelor legale: (i) dacă aceasta este prima examinare a statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă de către inspectoratul şcolar, responsabilul cu validarea notează observaţiile şi îl respinge; (ii) dacă statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă a mai fost o dată respins conform acestui flux de lucru, apoi corectat şi retrimis pentru validare, atunci responsabilul cu validarea convoacă de urgenţă directorul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat pentru corectarea şi validarea statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă. Termen-limită: două zile înainte de ziua de plată a salariului în unitatea de învăţământ preuniversitar de stat. (4) Unitatea de învăţământ preuniversitar de stat primeşte decizia inspectoratului şcolar. Termen-limită: 3-4 zile înainte de ziua de plată a salariului în unitatea de învăţământ preuniversitar de stat.A. Dacă statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă a fost validat, unitatea de învăţământ preuniversitar de stat îl tipăreşte în vederea înregistrării în evidenţa contabilă a unităţii. B. Dacă statul de plată a salariilor/statul de plată avansuri concedii de odihnă a fost respins, unitatea de învăţământ preuniversitar de stat efectuează corecturi şi reia fluxul prevăzut la alin. (2), o singură dată, conform alin. (3) lit. B pct. (ii). Articolul 6Formatele statului de personal, statului de plată a salariilor şi statului de plată avansuri concedii de odihnă sunt cele prevăzute în anexele nr. 1, 2 şi 2a la ordin şi implementate în aplicaţia EDUSAL. Orice prezentare pentru avizare a unui stat de personal sau pentru validare a unui stat de plată a salariilor/stat de plată avansuri concedii de odihnă se va face numai în acest format, în caz contrar statul de personal/statul de plată a salariilor nefiind considerat valabil. Articolul 7În nicio situaţie, eventuala dificultate tehnică de a respecta fluxul de lucru cu suport informatic nu poate fi considerată o derogare de la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice nr. 4.576/230/2.445/2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat şi ale celorlalte acte normative în vigoare; paşii care nu pot fi efectuaţi informatic vor fi efectuaţi pe suport hârtie, iar codurile de validare emise de sistemul EDUSAL vor fi înlocuite prin semnătura şi ştampila responsabililor din partea inspectoratului şcolar, astfel încât în nicio situaţie să nu se întârzie plata drepturilor salariale. Atunci când situaţia va evolua, făcând posibilă derularea operaţiunilor cu suport informatic, se vor introduce toate datele până la zi şi se vor reface în sistemul informatic toţi paşii care au fost efectuaţi pe suport hârtie. La unităţile Trezoreriei Statului va fi prezentată anexa 3 la ordin întocmită pe suport hârtie, certificată cu semnătură şi ştampilă de către persoanele responsabile din partea inspectoratului şcolar, fără a prezenta codul de bare. Capitolul IVDerularea fluxului de lucru pentru întocmirea situaţiei centralizate privind plata salariilor Articolul 8(1) Prezentarea la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului pentru plata efectivă a drepturilor salariale se poate face numai după validarea statului de plată a salariilor/statului de plată avansuri concedii de odihnă prin derularea fluxurilor de lucru descrise în cap. III. (2) Derularea fluxului de lucru aferent plăţii efective a salariilor:1. Responsabilul cu salarizarea din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat tipăreşte din aplicaţia EDUSAL Situaţia centralizatoare privind plata salariilor, în formatul precizat în anexa nr. 3 la ordin şi având înscris codul de bare care atestă corespondenţa situaţiei cu statul de plată validat de inspectoratul şcolar. 2. Responsabilul cu salarizarea prezintă Situaţia centralizatoare privind plata salariilor împreună cu celelalte documente de plată la unitatea teritorială a Trezoreriei Statului de care aparţine. 3. Unitatea teritorială a Trezoreriei Statului verifică concordanţa dintre datele cuprinse în situaţia centralizatoare prevăzută în anexa nr. 3 la ordin şi documentele de plată prezentate şi efectuează plata numai în măsura în care aceste documente sunt în concordanţă. (3) Ministerul Finanţelor Publice va transmite periodic, cu frecvenţă cel puţin lunară, către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului situaţia centralizată a tuturor plăţilor salariale efectuate din conturile unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat. Articolul 9Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Ministerul Finanţelor Publice vor încheia, în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a Ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, al ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice nr. 4.576/230/2.445/2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învăţământul preuniversitar de stat, un protocol de interoperabilitate a sistemelor informatice în vederea plăţii drepturilor salariale în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat. Protocolul va preciza modalităţile tehnice prin care sistemele informatice ale celor două ministere vor fi actualizate pentru a automatiza operaţiunile de verificare şi de schimb de date precizate în cap. IV, precum şi responsabilităţile, etapizarea şi termenele-limită pentru efectuarea acestor actualizări.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 4576/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4576 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Acord - 2011
    Salut, Ai nevoie de un împrumut de urgență? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă începe propria afacere? Aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării necorespunzătoare? Considerați că este dificil să obțineți servicii de capital de la bănci locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite domenii de specializare? Aveți nevoie de fonduri pentru a vă achita datoriile și facturile? Aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă ?. Iată o oportunitate pentru a obține astăzi împrumutul la o rată a dobânzii de 2% pentru a vă rezolva toate problemele financiare. Interesat, contactați-mă prin e-mail acum; [helenwilson719@gmail.com]
ANONIM a comentat Acord - 2011
    Căutați un împrumut autentic? vă aflați la locul potrivit pentru soluțiile de împrumut de aici! Mariela Loan oferă toate tipurile de împrumuturi de orice sumă companiilor și persoanelor fizice la o rată scăzută și la prețuri accesibile de 3%. Capitalul nostru și procesul de creditare este sigur, autentic și 100% garantat și garantat. Sunteți interesat să mă contactați prin e-mail acum la (marielagonzalezloan@gmail.com)
ANONIM a comentat Acord - 2011
    Salut, Căutați un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării necorespunzătoare? Aveți un scor redus de credit și sunteți greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite zone ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile de împrumut de aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice valoare companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3%. Capitalul nostru și procesul de creditare este sigur, autentic și 100% garantat și garantat. Interesat, contactați-mă acum prin e-mail; (ivanapedro85@gmail.com)
ANONIM a comentat Decretul 25 1949
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 4 2019
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 4 2019
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Legea 577 2001
    A MUST READ: HOW I GOT MY LOAN OF $375,000.00 FROM THIS GREAT COMPANY CALLED LANDON LUIS HOME LOANS Hello to All across the globe, I am Nancy White , from United State Of America, USA. I am a single mother of four kids and I was stuck in a financial situation and I needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not fall prey to those hoodlums at there that call them self money lender they are all scam , all they want is your money and you will not hear from them again they have done it to me three times before i come in contact with Landon Luis Home Loans the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 72hours so I will advice you to contact Landon Luis Home Loans if you are interested in getting loan and you are sure you can pay them back on time you can contact them via email……… (landonluishomeloans@gmail.com) Phone: call/text+1 +1 (929) 377-6816 No credit check, no co signer with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Landon Luis Home Loans today for your loan They offer all kind of categories of loan they Short term loan (1_10years) Long term loan (20_30 years) They offer loan like *Property Purchase loans................... Home loan............., Business loan........ Debt consolidation loan .......Refinance Loan..........,Business start up loan Farm loan....... , Company loan..............Mortgages loan construction loan.....car loan........ hotel loan....personal loans..property loans etc Email..........(landonluishomeloans@gmail.com) Phone: call/text+1 +1 (929) 377-6816 When it comes to financial crisis and you need to be free from financial crisis then Landon Luis Home Loans is the place to go please just tell them that Nancy White direct you Good Luck....
ANONIM a comentat Ordin 15217 2015
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiții pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 35 1991
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiții pentru generații.
ANONIM a comentat Jurnal 786 1942
     We are able to finance your signatory projects and help you enhance your business plan. Furthermore, our financial instrument can be used for the purchase of goods from any manufacturer irrespective of their location. It can also serve as collateral with any bank in the world to secure loans for your project or to activate credit line to finance your business plan. We have {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed. Email : nat.mandate18@gmail.com Skype : nat.mandate18@gmail.com Regards Nat
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 4576/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu