Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.85 din 02.06.2015

pentru aprobarea Convenţiei-cadru tripartite încheiate între furnizor, operatorul de reţea şi clientul final titular al contractului de reţea şi a Convenţiei-cadru multipartite încheiate între clientul final, furnizori şi operatorul de reţea
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 405 din 09 iunie 2015



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 52 alin. (1), art. 59, art. 60 alin. (1) şi ale art. 61 alin. (2) din Legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 15 alin. (2) şi art. 16 alin. (3) din Regulamentul de furnizare a energiei electrice la clienţii finali, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 64/2014,în temeiul prevederilor art. 5 alin. (1) lit. c) şi ale art. 9 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 160/2012,preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Convenţia-cadru tripartită încheiată între furnizor, operatorul de reţea şi clientul final titular al contractului de reţea, prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin, şi Convenţia-cadru multipartită încheiată între clientul final, furnizori şi operatorul de reţea, prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Furnizorii, operatorii de reţea şi clienţii finali titulari ai contractului de reţea duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Direcţiile de specialitate din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei urmăresc respectarea prevederilor prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, Niculae Havrileţ
ANEXA Nr. 1CONVENŢIE-CADRU TRIPARTITĂ încheiată între furnizor, operatorul de reţea şi clientul final titular al contractului de reţea Nr. ............din data ........ ........ ......... 1. Încheiată între: a)furnizorul ........ ........ .........., cu sediul în ........ .........., adresa ........ ................ ................ ........ .............,
codul fiscal ........ ................, înscris la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de........ ................ ..........;b)operatorul de reţea ........ ............, cu sediul în ........ ................ ................ ............., adresa ........ ................ ............, codul fiscal ........ ........, înscris la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ..........., având funcţia de ............; şic)clientul final ........ ................ ........., cu sediul în ........ ........ ........., adresa ........ ............., codul fiscal/CNP/CI........ ........, înscris la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ........ ........ .........2. Locul de consum pentru care se încheie prezenta convenţie (denumire, adresă, cod unic de identificare etc.): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 3. Contractele aferente locului de consum ......... (menţionat la pct. 2):

Contract de furnizare nr. ........ ............ din data ........ ............., încheiat de clientul final cu furnizorul prevăzut la pct. 1 lit. a);

Contract de reţea nr. ........ ............ din data ........ ............., încheiat de clientul final cu operatorul de reţea prevăzut la pct. 1 lit. b).4. Conţinutul Convenţiei Articolul 1 (1) În cazul în care clientul final nu respectă cel puţin o clauză a contractului de furnizare pentru care acest contract prevede dreptul furnizorului de a solicita operatorului de reţea întreruperea alimentării cu energie electrică a locului de consum, denumită în continuare neconformitate, se procedează după cum urmează:a)furnizorul transmite clientului final un preaviz de deconectare cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de termenul de deconectare prevăzut în contract, iar clientul final are obligaţia să remedieze neconformitatea până la termenul de deconectare prevăzut în contract; b)în situaţia în care, după 4 zile lucrătoare de la expirarea termenului de deconectare prevăzut în contract, clientul final nu a remediat neconformitatea, furnizorul transmite operatorului de reţea solicitarea de deconectare a locului de consum; c)în situaţia în care, după primirea solicitării de deconectare, conform dispoziţiilor de la lit. b), până la data deconectării furnizorul nu confirmă remedierea neconformităţii de către clientul final, operatorul de reţea deconectează locul de consum şi transmite furnizorului data la care a avut loc deconectarea locului de consum şi indexul citit cu ocazia deconectării, dacă a avut acces la contor; d)în situaţia în care clientul final a remediat neconformitatea după transmiterea solicitării de deconectare prevăzute la lit. b), furnizorul este obligat să comunice aceasta operatorului de reţea cel mai târziu în ziua lucrătoare următoare zilei în care ia cunoştinţă de rezolvarea acesteia, iar dacă deconectarea clientului final nu a fost încă efectuată, solicitarea de deconectare se consideră anulată; e)după confirmarea remedierii neconformităţii conform dispoziţiilor de la lit. d), operatorul de reţea va reconecta locul de consum deconectat, în condiţiile prevăzute în Standardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie, respectiv de transport, şi transmite furnizorului data reconectării. (2) Solicitarea de deconectare prevăzută la alin. (1) lit. b) conţine cel puţin următoarele informaţii:a)datele de identificare ale locului de consum; b)clauza din contractul de furnizare care nu a fost respectată de către clientul final, neconformitatea, pentru care urmează să fie deconectat locul de consum, inclusiv suma datorată, dacă neconformitatea constă în neplata la termen a unei sume datorate furnizorului; c)data deconectării. Articolul 2Responsabilitatea pentru daunele cauzate de întreruperea alimentării cu energie electrică în temeiul art. 1 îi revine clientului final, dacă solicitarea furnizorului a respectat clauzele contractului de furnizare, respectiv furnizorului, dacă acesta a solicitat în mod nejustificat întreruperea furnizării. Articolul 3În situaţia în care clientul final nu respectă cel puţin o clauză a contractului de reţea pentru care acest contract prevede dreptul operatorului de reţea de a întrerupe serviciul de reţea, operatorul de reţea procedează conform prevederilor contractului de reţea; în cazul în care locul de consum este deconectat, operatorul de reţea comunică furnizorului data la care a avut loc deconectarea, precum şi indexul citit cu ocazia deconectării, dacă a avut acces la contor. La reconectarea locului de consum, operatorul de reţea înştiinţează furnizorul, precizând data la care a avut loc reconectarea. Articolul 4Comunicarea între furnizor, operatorul de reţea şi clientul final, inclusiv în cazurile prevăzute la art. 1 alin. (1) şi la art. 3, se asigură prin cel puţin unul din următoarele mijloace: a)........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...............; b)........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...............(se enumeră mijloacele de comunicare reciprocă convenite între furnizor, operatorul de reţea şi clientul final, de exemplu: prin poştă, prin e-mail, telefonic, prin fax etc.). Articolul 5Părţile convin ca litigiile ce decurg din interpretarea şi/sau derularea prezentei convenţii, care nu pot fi soluţionate pe cale amiabilă sau prin intermediul Comisiei de soluţionare a disputelor pe piaţa de energie electrică, numită prin decizie a preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, să fie deduse spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente. Articolul 6Cauzele exoneratoare de răspundere pentru neîndeplinirea parţială sau totală a obligaţiilor ce decurg din prezenta convenţie în situaţii de forţă majoră sunt cele prevăzute de art. 1.351 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare. Articolul 7Alte clauze ..... (se prevăd alte clauze, convenite între părţi, care nu contravin reglementărilor în vigoare). ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Articolul 8Prezenta convenţie este anexă la contractele prevăzute la pct. 3, constituie parte integrantă a acestora, intră în vigoare la data semnării şi încetează odată cu încetarea oricăruia dintre contractele prevăzute la pct. 3 din preambul. Semnătura şi ştampila, Furnizor, Operator de reţea, Client final, ........ ........ ........ ............... ........ ......... ANEXA Nr. 2CONVENŢIE-CADRU MULTIPARTITĂ încheiată între clientul final, furnizori şi operatorul de reţea Nr. ............ din data ........ ........ ......... 1. Încheiată între: a)clientul final ........ ................ ..............., cu sediul în ........ .........., adresa ........ ........ ...........,codul fiscal ........ ................, înscrisă la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ........ ........;b1) furnizorul ........ ........ .........., cu sediul în ........ .........., adresa ........ ................ ..............., codul fiscal ........ ................, înscrisă la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ........ ............, denumit în continuare furnizorul principal;b2) furnizorul ........ ........ .........., cu sediul în ........ ............., adresa ........ ........ ..........., codul fiscal ........ ................, înscrisă la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ........ ........;b3) furnizorul ........ ........ .........., cu sediul în ........ .........., adresa ........ ................ ........., codul fiscal ........ ................, înscrisă la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ...............;b4) ........ ................ ................ ...............; c)operatorul de reţea ........ ............, cu sediul în ........ .........., adresa ........ ........ .........., codul fiscal ........ ................, înscrisă la registrul comerţului la nr. .............., reprezentat legal prin ........ ........ ........, având funcţia de ...............2. Locul de consum pentru care se încheie prezenta convenţie (denumire, adresă, cod unic de identificare etc.): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 3. Contractele aferente locului de consum......... (menţionat la pct. 2):

Contract de furnizare nr. ........ ............ din data ........ ............., încheiat de clientul final cu furnizorul prevăzut la pct. 1 lit. b1);

Contract de furnizare nr. ........ ............ din data ........ ............., încheiat de clientul final cu furnizorul prevăzut la pct. 1 lit. b2);

Contract de furnizare nr. ........ ............ din data ........ ............., încheiat de clientul final cu furnizorul prevăzut la pct. 1 lit. b3);

Contract de reţea nr. ........ ............din data ........ ............., încheiat de clientul final cu operatorul de reţea prevăzut la pct. 1 lit. c).4. Conţinutul Convenţiei Articolul 1 (1) Furnizorul principal ........ ................ .............. îşi asumă responsabilitatea echilibrării pe piaţa angro pentru întreaga cantitate de energie electrică consumată la locul de consum precizat la pct. 2.(2) Costurile cu dezechilibrul dintre energia notificată şi cea consumată la locul de consum se repartizează între furnizorii semnatari ai prezentei convenţii după cum urmează: ........ ................ ........ .............. (se detaliază regula de repartizare între furnizori a costurilor cu dezechilibrul) Articolul 2 (1) În cazul în care clientul final nu respectă cel puţin o clauză a oricăruia dintre contractele de furnizare prevăzute la pct. 3, pentru care contractul respectiv prevede dreptul furnizorului de a solicita operatorului de reţea întreruperea alimentării cu energie electrică a locului de consum, denumită în continuare neconformitate, se procedează după cum urmează:a)furnizorul respectiv transmite clientului final şi, spre ştiinţă, celorlalţi furnizori un preaviz de deconectare a locului de consum cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de termenul de deconectare prevăzut în contract, iar clientul final are obligaţia să remedieze neconformitatea până la termenul de deconectare prevăzut în contract; b)în situaţia în care, după 4 zile lucrătoare de la expirarea termenului de deconectare prevăzut în contract, clientul final nu a remediat neconformitatea, furnizorul transmite operatorului de reţea solicitarea de deconectare a locului de consum; c)în situaţia în care, după primirea solicitării de deconectare, conform dispoziţiilor de la lit. b), până la data deconectării furnizorul nu confirmă remedierea neconformităţii de către clientul final, operatorul de reţea deconectează locul de consum şi transmite furnizorilor data la care a avut loc deconectarea locului de consum şi indexul citit cu ocazia deconectării, dacă a avut acces la contor; d)în situaţia în care clientul final a remediat neconformitatea după transmiterea solicitării de deconectare prevăzute la lit. b), furnizorul este obligat să comunice aceasta operatorului de reţea şi celorlalţi furnizori, cel mai târziu în ziua lucrătoare următoare zilei în care ia cunoştinţă de aceasta, iar dacă deconectarea clientului final nu a fost încă efectuată, solicitarea de deconectare se consideră anulată; e)după confirmarea remedierii neconformităţii conform dispoziţiilor de la lit. d), operatorul de reţea va reconecta locul de consum deconectat, în condiţiile prevăzute în Standardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie, respectiv de transport, şi transmite furnizorilor data reconectării. (2) Solicitarea de deconectare prevăzută la alin. (1) lit. b) conţine cel puţin următoarele informaţii:a)datele de identificare ale locului de consum; b)clauza din contractul de furnizare care nu a fost respectată de către clientul final, neconformitatea, pentru care urmează să fie deconectat locul de consum, inclusiv suma datorată, dacă neconformitatea constă în neplata la termen a unei sume datorate furnizorului; c)data deconectării. Articolul 3Responsabilitatea pentru daunele cauzate de întreruperea alimentării cu energie electrică în temeiul art. 2 îi revine clientului final, dacă solicitarea furnizorului a respectat clauzele contractului de furnizare, respectiv furnizorului, dacă acesta a solicitat în mod nejustificat întreruperea furnizării. Articolul 4În cazul în care clientul final nu respectă cel puţin o clauză a contractului de reţea pentru care acest contract prevede dreptul operatorului de reţea de a întrerupe serviciul de reţea, operatorul de reţea procedează conform prevederilor contractului de reţea; în cazul în care locul de consum este deconectat, operatorul de reţea înştiinţează furnizorii precizând data la care a avut loc deconectarea, precum şi indexul citit cu ocazia deconectării, dacă a avut acces la contor. La reconectarea locului de consum, operatorul de reţea înştiinţează furnizorii, precizând data la care a avut loc reconectarea. Articolul 5Comunicarea între furnizori, clientul final, precum şi între aceştia şi operatorul de reţea, inclusiv în cazurile prevăzute la art. 2 alin. (1) şi la art. 4, se asigură prin cel puţin unul din următoarele mijloace: a)........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...............; b)........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........(se enumeră mijloacele de comunicare reciprocă convenite între furnizori, client final, precum şi între fiecare furnizor şi operatorul de reţea, de exemplu: prin poştă, prin e-mail, telefonic, prin fax etc.). Articolul 6Părţile convin ca litigiile ce decurg din interpretarea şi/sau derularea prezentei convenţii, care nu pot fi soluţionate pe cale amiabilă sau prin intermediul Comisiei de soluţionare a disputelor pe piaţa de energie electrică, numită prin decizie a preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, să fie deduse spre soluţionare instanţelor judecătoreşti competente. Articolul 7Cauzele exoneratoare de răspundere pentru neîndeplinirea parţială sau totală a obligaţiilor ce decurg din prezenta convenţie în situaţii de forţă majoră sunt cele prevăzute de art. 1.351 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare.Articolul 8Alte clauze: ....... (se prevăd alte clauze, convenite între părţi, care nu contravin reglementărilor în vigoare). ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Articolul 9Prezenta convenţie este anexă la contractele prevăzute la pct. 3, constituie parte integrantă a acestora, intră în vigoare la data semnării şi încetează odată cu încetarea oricăruia dintre contractele prevăzute la pct. 3 din preambul. Semnătura şi ştampila, Furnizor principal, ........ ......... [pct. 1 lit. b1)] Furnizor, ........ ........ ............ [pct. 1 lit. b2)] Furnizor, ........ ........ ............ [pct. 1 lit. b3)] Operator de reţea, ........ ........... Client final, ........ ........ .........


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 85/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 85 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 85/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu