Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.821 din 18.06.2013

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale, precum şi pentru aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 410 din 08 iulie 2013



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice,având în vedere dispoziţiile art. 4 alin. (2) şi art. 52 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale,viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Normele metodologice pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale, prevăzute în anexa nr. 1, şi Normele metodologice pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de insolventă a unităţilor administrativ-teritoriale, prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 2Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Prevederile prezentului ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Nicolae-Liviu Dragnea Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea ANEXA Nr. 1NORME METODOLOGICE pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale Articolul 1(1) În termen de 30 de zile de la sesizarea situaţiei de criză financiară de către persoanele prevăzute la art. 74 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, ordonatorul principal de credite al unităţii administrativ-teritoriale are obligaţia furnizării situaţiei economico-financiare şi a concluziei de încadrare sau neîncadrare în situaţia de criză financiară. Autoritatea deliberativă ia act, prin adoptarea unei hotărâri, de existenţa situaţiei de criză financiară.
(2) În termen de 5 zile lucrătoare de la adoptarea hotărârii autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară, ordonatorul principal de credite al unităţii administrativ-teritoriale solicită înregistrarea acesteia la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale.(3) În Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale sunt înscrise toate unităţile administrativ-teritoriale aflate în situaţie de criză financiară sau ieşite din situaţie de criză financiară. Articolul 2În vederea solicitării înregistrării hotărârii autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară ordonatorul principal de credite depune la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti următoarele documente: a)adresă de solicitare a înregistrării hotărârii autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară; b)hotărârea autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară; c)sesizarea situaţiei de criză financiară de către persoanele prevăzute la
art. 74 alin. (2) din Legea nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare; d)Situaţia privind analiza declarării situaţiei de criză financiară, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1a; e)Lista creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 90 de zile, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1b. Articolul 3Directorul direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti desemnează structura organizatorică din cadrul direcţiei care întocmeşte şi gestionează Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 4(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează solicitările de declarare a situaţiei de criză financiară în ordinea depunerii lor de către ordonatorii principali de credite.(2) La verificarea documentelor prevăzute la art. 2, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti au în vedere următoarele:a)adresa de solicitare a înregistrării hotărârii autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară să aibă aplicată semnătura ordonatorului principal de credite şi ştampila unităţii administrativ-teritoriale. În cazul în care calitatea de ordonator principal de credite revine altei persoane decât primarul sau preşedintele consiliului judeţean, după caz, se va ataşa şi documentul de delegare a atribuţiilor de ordonator principal de credite; b)la anexa nr. 1a se verifică următoarele:b1) totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale, coloana 1, să corespundă cu totalul cheltuielilor prevăzute în ultimul buget general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale, depus la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; b2) valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 90 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, prevăzute în coloana 2, să corespundă cu totalul plăţilor restante mai vechi de 90 de zile declarate în „Situaţia plăţilor restante“ întocmită conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 629/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi ale unor raportări financiare lunare în anul 2009, cu modificările şi completările ulterioare, la finele lunii anterioare declarării situaţiei de criză financiară. În situaţia în care valoarea plăţilor restante mai vechi de 90 de zile prezentate în anexa nr. 1a este mai mare/mică decât cea raportată la finele lunii anterioare declarării situaţiei de criză financiară, ordonatorii principali de credite depun o notă justificativă, prin care motivează diferenţa, pe propria răspundere; b3) valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în coloana 4 şi coloana 5 corespunde cu valoarea plăţilor restante faţă de salariaţi mai vechi de 90 de zile declarate în „Situaţia plăţilor restante“ întocmită conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la finele lunii anterioare declarării situaţiei de criză financiară. În situaţia în care valoarea plăţilor restante mai vechi de 90 de zile prezentate în anexa nr. 1a este mai mare/mică decât cea raportată la finele lunii anterioare declarării situaţiei de criză financiară, ordonatorii principali de credite depun o notă justificativă, prin care motivează diferenţa, pe propria răspundere; c)la anexa nr. 1b se verifică ca valoarea obligaţiilor de plată mai vechi de 90 de zile, prevăzută în coloana 3 din anexa nr. 1b, să fie egală cu valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 90 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 1a; d)documentaţia să fie transmisă în termen de 5 zile de la adoptarea hotărârii autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară, întrucât nerespectarea termenului constituie contravenţie.(3) Ordonatorii principali de credite răspund pentru corectitudinea şi realitatea datelor înscrise în documentele prevăzute la art. 2. Articolul 5Pe baza documentelor depuse de ordonatorul principal de credite direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează hotărârea autorităţii deliberative de declarare a situaţiei de criză financiară în Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale, întocmit potrivit modelului din anexa nr. 1c. Articolul 6(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti publică pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale. (2) Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale se actualizează permanent, ori de câte ori pentru o unitate administrativ-teritorială este declarată situaţia de criză financiară sau încetează starea de criză financiară. Articolul 7 (1) La cererea ordonatorului principal de credite şi cu avizul consultativ al Comitetului pentru situaţii de criză financiară, autoritatea deliberativă declară încetarea situaţiei de criză financiară, prin adoptarea unei hotărâri, cu respectarea prevederilor art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale.
(2) După adoptarea hotărârii autorităţii deliberative de declarare a încetării situaţiei de criză financiară, ordonatorul principal de credite notifică, în termen de 5 zile, direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti în vederea radierii înscrierii crizei financiare a unităţii administrativ-teritoriale din Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 8(1) În vederea radierii înscrierii crizei financiare a unităţii administrativ-teritoriale din Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale ordonatorul principal de credite depune la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti următoarele documente:a)adresă de solicitare a radierii înscrierii crizei financiare a unităţii administrativ-teritoriale din Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale; b)hotărârea autorităţii deliberative de declarare a încetării situaţiei de criză financiară; c)Situaţia privind analiza încetării situaţiei de criză financiară, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1a. (2) Situaţia privind analiza încetării situaţiei de criză financiară, anexa nr. 1a, se completează de către ordonatorul principal de credite cu informaţiile înregistrate la data încetării situaţiei de criză financiară. Articolul 9(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează solicitările de radiere a înscrierii crizei financiare a unităţii administrativ-teritoriale din Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale în ordinea depunerii lor de către ordonatorii principali de credite.(2) La verificarea documentelor prevăzute la art. 8 alin. (1), direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti au în vedere verificările enumerate la art. 4 alin. (2) lit. a), b) şi c). Articolul 10Pe baza documentelor depuse de ordonatorul principal de credite direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează hotărârea autorităţii deliberative de încetare a situaţiei de criză financiară în Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale, întocmit potrivit modelului din anexa nr. 1c. Articolul 11Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti publică pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice radierea unităţii administrativ-teritoriale din Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 12Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti comunică lunar, până la data de 10 a lunii în curs pentru luna anterioară, Ministerului Finanţelor Publice, Direcţiei generale de sinteză a politicilor bugetare, situaţiile de declarare/încetare a crizei financiare, întocmite potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1d. Articolul 13Anexele nr. 1a, 1b, 1c şi 1d fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA Nr. 1ala normele metodologice Unitatea administrativ-teritorială ................ Judeţul ................ Situaţia privind analiza declarării/încetării situaţiei de criză financiară lei -

Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale*) la data de ........ Valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 90 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, la data declarării/încetării situaţiei de criză financiară Ponderea obligaţiilor de plată în totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetul local de venituri şi cheltuieli şi neachitate pe o perioadă mai mare de 90 de zile de la data scadenţei Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetele instituţiilor sau serviciilor publice de interes local sau judeţean, după caz, şi neachitate pe o perioadă mai mare de 90 de zile de la data scadenţei
1 2 3=2/1*100 4 5

*) Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale reprezintă totalul cheltuielilor finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 1bla normele metodologice Unitatea administrativ-teritorială ................ Judeţul ................ Lista creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 90 de zile lei -

Nr. crt. Denumirea creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 90 de zile Codul unic de identificare Valoarea obligaţiilor de plată, mai mari de 90 de zile
1 2 3 4
1.
2.
3.
4.
.
.
.
.
.
.
..
TOTAL

ANEXA Nr. 1cla normele metodologice Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului ........ ......../Municipiului Bucureşti Registrul local al situaţiilor de criză financiară a unităţilor administrativ-teritoriale

Nr. crt. Numărul şi data înregistrării la DGFP Denumirea unităţii administrativ-teritoriale Codul unic de identificare Cod SIRUTA*) Numărul hotărârii autorităţii deliberative de declarare/ încetare a situaţiei de criză financiară Data intrării/încetării situaţiei de criză financiară Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale**) la data de ........ - lei - Valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 90 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, la data declarării situaţiei de criză financiară - lei - Ponderea obligaţiilor de plată în totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale - % - Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetul local de venituri şi cheltuieli şi neachitate pe o perioadă mai mare de 90 de zile de la data scadenţei - lei - Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetele instituţiilor sau serviciilor publice de interes local sau judeţean, după caz, şi neachitate pe o perioadă mai mare de 90 de zile de la data scadenţei - lei -
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 = 9/8*100 11 12
1. a)
b)
2. a)
b)
3. a)
b)

NOTE: La lit. a) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale aflate în situaţia de criză financiară.

La lit. b) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care a încetat situaţia de criză financiară.*) Va fi furnizat de ordonatorul principal de credite pe propria răspundere. **) Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale reprezintă totalul cheltuielilor finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 1dla normele metodologice Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului ....../Municipiului Bucureşti Situaţia de declarare/încetare a crizei financiare pe luna ...............

Nr. crt. Numărul şi data înregistrării la DGFP Denumirea unităţii administrativ-teritoriale Codul unic de identificare Cod SIRUTA*) Numărul hotărârii autorităţii deliberative de declarare/încetare a situaţiei de criză financiară Data intrării/încetării situaţiei de criză financiară
1 2 3 4 5 6 7
1. a)
b)
2. a)
b)
3. a)
b)
4. a)
b)

NOTE: La lit. a) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale aflate în situaţia de criză financiară.

La lit. b) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care a încetat situaţia de criză financiară.*) Va fi furnizat de ordonatorul principal de credite pe propria răspundere. ANEXA Nr. 2NORME METODOLOGICE pentru aplicarea procedurilor privind raportarea situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale Articolul 1(1) Orice creditor sau grup de creditori care are una ori mai multe creanţe certe, lichide şi exigibile împotriva unei unităţi administrativ-teritoriale, cu o valoare însumată care depăşeşte 50% din bugetul acesteia pe o perioadă de 120 de zile consecutive, poate introduce la tribunalul în a cărui circumscripţie îşi are sediul unitatea administrativ-teritorială o cerere de deschidere a procedurii insolvenţei acestei unităţi administrativ-teritoriale.(2) În termen de 30 de zile de la solicitarea oricărei persoane interesate, ordonatorul principal de credite al unităţii administrativ-teritoriale are obligaţia furnizării situaţiei economico-financiare şi a concluziei de încadrare sau neîncadrare în situaţia de insolvenţă.(3) Ordonatorul principal de credite al unităţii administrativ-teritoriale are obligaţia ca, în termen de 15 zile de la constatarea stării de insolvenţă care a intervenit potrivit prevederilor art. 75 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, să solicite deschiderea procedurii privind insolvenţa unităţii administrativ-teritoriale, prin cerere depusă la tribunalul în a cărui circumscripţie se află unitatea administrativ-teritorială respectivă.
(4) Ordonatorul principal de credite, în termen de 5 zile de la declararea situaţiei de insolvenţă, solicită înregistrarea acesteia la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale.(5) În Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale sunt înscrise toate unităţile administrativ-teritoriale aflate în situaţia de deschidere/închidere a procedurii de insolvenţă. Articolul 2În vederea solicitării înregistrării hotărârii judecătoreşti de deschidere a procedurii de insolvenţă, ordonatorul principal de credite depune la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, următoarele documente: a)adresă de solicitare a înregistrării hotărârii judecătoreşti de deschidere a procedurii de insolvenţă; b)hotărârea judecătorească de deschidere a procedurii de insolvenţă; c)Situaţia privind analiza deschiderii procedurii de insolvenţă, potrivit modelului prezentat în anexa nr.2a; d)Lista creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 120 de zile, potrivit modelului prezentat în anexa nr.2b. Articolul 3Directorul direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti desemnează structura organizatorică din cadrul direcţiei care întocmeşte şi gestionează Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 4(1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează situaţiile de deschidere a procedurii de insolvenţă în ordinea depunerii lor de către ordonatorul principal de credite. (2) La verificarea documentelor prevăzute la art. 2, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti au în vedere următoarele:a)adresa de solicitare a înregistrării hotărârii judecătoreşti de deschidere a procedurii de insolvenţă să fie semnată de ordonatorul principal de credite şi să aibă aplicată ştampila unităţii administrativ-teritoriale. În cazul în care calitatea de ordonator principal de credite revine altei persoane decât primarul sau preşedintele consiliului judeţean, după caz, se va ataşa şi documentul de delegare a atribuţiilor de ordonator principal de credite; b)la anexa nr. 2a se verifică următoarele:b1) totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale, coloana 1, să corespundă cu totalul cheltuielilor prevăzute în ultimul buget general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale, depus la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; b2) valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 120 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, prevăzute în coloana 2, să corespundă cu valoarea plăţilor restante mai vechi de 120 de zile declarate în „Situaţia plăţilor restante“ întocmită conform prevederilor
Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 629/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi ale unor raportări financiare lunare în anul 2009, cu modificările şi completările ulterioare, la finele lunii anterioare declarării deschiderii procedurii de insolvenţă. În situaţia în care valoarea plăţilor restante mai vechi de 120 de zile prezentate în anexa nr. 2a este mai mare/mică decât cea raportată la finele lunii anterioare deschiderii procedurii de insolvenţă, ordonatorii principali de credite depun o notă justificativă, prin care motivează diferenţa, pe propria răspundere; b3) valoarea plăţilor restante aferente drepturile salariale prevăzute în coloana 4 corespunde cu valoarea plăţilor restante faţă de salariaţi mai vechi de 120 de zile declarate în „Situaţia plăţilor restante“ întocmită conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la finele lunii anterioare deschiderii procedurii de insolvenţă. În situaţia în care valoarea plăţilor restante mai vechi de 120 de zile prezentate în anexa nr. 2a este mai mare/mică decât cea raportată la finele lunii anterioare deschiderii procedurii de insolvenţă, ordonatorii principali de credite depun o notă justificativă, prin care motivează diferenţa, pe propria răspundere; c)la anexa nr. 2b se verifică ca valoarea obligaţiilor de plată mai vechi de 120 de zile, coloana 3 din anexa nr. 2b, să fie egală cu valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 120 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, prevăzută în coloana 2 din anexa nr. 2a; d)documentaţia să fie transmisă în termen de 5 zile de la notificarea hotărârii judecătoreşti de deschidere a procedurii de insolvenţă, întrucât nerespectarea termenului constituie contravenţie. (3) Ordonatorii principali de credite răspund pentru corectitudinea şi realitatea datelor înscrise în documentele prevăzute la art. 2. Articolul 5Pe baza documentelor depuse de ordonatorul principal de credite direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează hotărârea judecătorească de deschidere a procedurii de insolvenţă în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale, întocmit potrivit modelului din anexa nr. 2c. Articolul 6 (1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti publică pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale.(2) Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale se actualizează permanent, ori de câte ori pentru o unitate administrativ-teritorială este deschisă/închisă procedura de insolvenţă. Articolul 7(1) În cazul în care nu mai sunt îndeplinite condiţiile stării de insolvenţă a unităţii administrativ-teritoriale, judecătorul-sindic pronunţă o sentinţă de închidere a procedurii, chiar dacă nu au fost stinse toate creanţele cuprinse în planul de redresare a stării de insolvenţă. Sentinţa de închidere a procedurii de insolvenţă este notificată de ordonatorul principal de credite/administratorul judiciar direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz, pentru efectuarea menţiunii în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale.(2) După adoptarea hotărârii judecătoreşti de închidere a procedurii de insolvenţă, ordonatorul principal de credite notifică, în termen de 5 zile, direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti în vederea înregistrării acesteia în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 8(1) În vederea menţiunii închiderii procedurii de insolvenţă în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale ordonatorul principal de credite/administratorul judiciar depune la direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti următoarele documente:a)adresă de solicitare a menţiunii închiderii procedurii de insolvenţă în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale; b)sentinţa de închidere a procedurii de insolvenţă; c)Situaţia privind analiza închiderii procedurii de insolvenţă, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2a. (2) Situaţia privind analiza închiderii procedurii de insolvenţă, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2a, se completează de către ordonatorul principal de credite/administratorul judiciar cu informaţiile înregistrate la data închiderii procedurii de insolvenţă. Articolul 9 (1) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează solicitările de menţiune a închiderii procedurii de insolvenţă a unităţii administrativ-teritoriale în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale în ordinea depunerii lor de către ordonatorii principali de credite/administratorii judiciari.(2) La verificarea documentelor prevăzute la art. 8 alin. (1), direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti au în vedere verificările enumerate la art. 4 alin. (2) lit. a), b) şi c). Articolul 10Pe baza documentelor depuse de ordonatorul principal de credite/administratorul judiciar direcţia generală a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti înregistrează sentinţa de închidere a procedurii de insolvenţă în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale, întocmit potrivit modelului din anexa nr. 2c. Articolul 11Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti publică pe pagina de internet a Ministerului Finanţelor Publice menţiunea închiderii procedurii de insolvenţă a unităţii administrativ-teritoriale în Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale. Articolul 12Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti comunică lunar, până la data de 10 a lunii în curs pentru luna anterioară, Ministerului Finanţelor Publice, Direcţiei generale de sinteză a politicilor bugetare, situaţiile de deschidere/închidere a procedurii de insolvenţă, întocmite potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2d. Articolul 13Anexele nr. 2a, 2b, 2c şi 2d fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA Nr. 2ala normele metodologice Unitatea administrativ-teritorială ................ Judeţul ................ Situaţia privind analiza deschiderii/închiderii procedurii de insolvenţă lei -

Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale*) la data de ........ Valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 120 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, la data deschiderii/închiderii procedurii de insolvenţă Ponderea obligaţiilor de plată în totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli şi neachitate pe o perioadă mai mare de 120 de zile de la data scadenţei
1 2 3=2/1*100 4

*) Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale reprezintă totalul cheltuielilor finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 2bla normele metodologice Unitatea administrativ-teritorială ................ Judeţul ................ Lista creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 120 de zile lei -

Nr. crt. Denumirea creditorilor faţă de care există obligaţii de plată mai mari de 120 de zile Codul unic de identificare Valoarea obligaţiilor de plată mai mari de 120 de zile
1 2 3 4
1.
2.
3.
4.
.
.
.
.
.
.
..
TOTAL

ANEXA Nr. 2cla normele metodologice Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului ........ ......../Municipiului Bucureşti Registrul local al situaţiilor de insolvenţă a unităţilor administrativ-teritoriale

Nr. crt. Numărul şi data înregistrării la DGFP Denumirea unităţii administrativ-teritoriale Codul unic de identificare Cod SIRUTA*) Numărul hotărârii judecătoreşti de deschidere/ închidere a procedurii de insolvenţă Data deschiderii/ închiderii procedurii de insolvenţă Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale**) la data de ........ - lei - Valoarea obligaţiilor de plată, lichide şi exigibile, mai vechi de 120 de zile, cu excepţia celor aflate în litigiu comercial, la data declarării situaţiei de criză financiară - lei - Ponderea obligaţiilor de plată în totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale - % - Valoarea plăţilor restante aferente drepturilor salariale prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli şi neachitate pe o perioadă mai mare de 120 de zile de la data scadenţei - lei -
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10=9/8*100 11
1. a)
b)
2. a)
b)
3. a)
b)

NOTE: La lit. a) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care a fost deschisă procedura de insolvenţă.

La lit. b) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care s-a închis procedura de insolvenţă.*) Va fi furnizat de ordonatorul principal de credite pe propria răspundere. **) Totalul cheltuielilor bugetului general centralizat al unităţii administrativ-teritoriale reprezintă totalul cheltuielilor finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 2dla normele metodologice Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului ........ ......../Municipiului Bucureşti Situaţia de deschidere/închidere a procedurii de insolvenţă pe luna ........ ............

Nr. crt. Numărul şi data înregistrării la DGFP Denumirea unităţii administrativ-teritoriale Codul unic de identificare Cod SIRUTA*) Numărul hotărârii judecătoreşti de deschidere/ închidere a procedurii de insolvenţă Data deschiderii/ închiderii procedurii de insolvenţă
1 2 3 4 5 6 7
1. a)
b)
2. a)
b)
3. a)
b)
4. a)
b)

NOTE: La lit. a) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care a fost deschisă procedura de insolvenţă.

La lit. b) se înregistrează unităţile administrativ-teritoriale la care s-a închis procedura de insolvenţă.*) Va fi furnizat de ordonatorul principal de credite pe propria răspundere.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 821/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 821 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 821/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu