Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 7660 din 24 august 2006

privind aprobarea Instructiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a functiilor publice

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 742 din 31 august 2006



Având în vedere prevederile art. 20 alin. (1) lit. d) şi o) şi ale art. 21 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi prevederile art. 4 alin. (1) lit. n) din Hotărârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

în temeiul art. 19 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunile pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă formatul standard prevăzut în anexele nr. 2a) şi 2b).

Art. 3. - Anexele nr. 1, 2a) şi 2b) fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei  Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 2.753/2004 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 700 din 3 august 2004, cu modificările ulterioare.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Jozsef Birtalan

ANEXA Nr. 1

INSTRUCŢIUNI

pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publică au obligaţia să transmită Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici datele prevăzute de art. 21  alin. (1) lit. a)-g) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Datele prevăzute la alin. (1) vor fi transmise cu respectarea dispoziţiilor art. 914 din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Propunerile pentru Planul de ocupare a funcţiilor publice se transmit în format electronic şi pe suport hârtie, potrivit modelelor stabilite în anexele nr. 2a) şi 2b).

(2)  Datele vor fi transmise după cum urmează:

a)   ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală vor transmite electronic, în format Acces, şi pe hârtie, în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fără diacritice, sublinieri sau prescurtări, conform anexei nr. 2a);

b)   ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală vor transmite electronic şi pe hârtie, în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fără diacritice, sublinieri sau prescurtări, conform anexei nr. 2b).

(3)   Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici pune la dispoziţia ordonatorilor principali de credite din administraţia publică centrală formatul electronic pentru transmiterea datelor.

Art. 3. - In înţelesul prezentelor instrucţiuni, termenii şi expresiile de mai jos se definesc după cum urmează:

a)   funcţii publice vacante - funcţii publice care s-au vacantat ca urmare a încetării raporturilor de serviciu, a transferului titularului funcţiei publice, a mutării definitive a funcţionarului public în cadrul altui compartiment sau funcţii publice propuse pentru înfiinţare, inclusiv prin modificarea calităţii postului din funcţie în regim contractual în funcţie publică;

b)   funcţii publice temporar vacante - funcţii publice ai căror titulari au raporturile de serviciu suspendate pe o perioadă de cel puţin o lună;

c)   concurs de promovare - concurs organizat în condiţiile legii pentru ocuparea unei funcţii publice cu grad profesional superior, la care pot participa numai persoanele care au calitatea de funcţionar public şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege şi condiţiile specifice de participare la concurs;

d)   concurs de promovare rapidă - concurs organizat în condiţiile legii, la care pot participa funcţionarii publici care îndeplinesc condiţiile art. 601 alin. (2) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e)  concurs de recrutare - concurs organizat în condiţiile legii, la care poate participa orice persoană care îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege şi condiţiile specifice de participare la concurs;

f)   funcţii publice supuse reorganizării - categorie de funcţii publice care urmează a fi supuse procedurilor de transformare sau desfiinţare, inclusiv prin modificarea calităţii posturilor în sensul transformării unei funcţii publice în funcţie în regim contractual;

g)   transformarea unei funcţii publice - modificarea atribuţiilor prevăzute în fişa postului pentru funcţia publică respectivă în proporţie de peste 50%, transformarea funcţiilor publice de grad profesional debutant în grad profesional asistent la încheierea perioadei de stagiu, transformarea unui post de nivel superior într-un post de nivel inferior, precum şi transformarea unei funcţii publice în altă funcţie publică de acelaşi nivel sau de nivel inferior. Art. 4. - La elaborarea propunerilor potrivit art. 1 nu vor fi avute în vedere funcţiile publice a căror modalitate de ocupare a fost stabilită prin Planul de ocupare a funcţiilor publice valabil pentru anul în curs.

Art. 5. - (1) Pentru funcţiile publice propuse a fi înfiinţate în anul următor, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia de a prevedea modalităţile de ocupare a acestora.

(2) In cazul în care autorităţile şi instituţiile publice intenţionează să ocupe funcţiile publice prevăzute la alin. (1) prin transfer şi redistribuire, acestea nu vor fi incluse în propunerile înaintate Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

Art. 6. - (1) Modalităţile de ocupare a funcţiilor publice devin obligatorii după adoptarea prin hotărâre a Guvernului, pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică centrală, sau prin hotărâre a consiliului judeţean, respectiv hotărâre a consiliului local, pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală, conform prevederilor art. 21 alin. (4) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală modalităţile de ocupare a funcţiilor publice pot fi modificate semestrial, prin hotărâre a consiliului judeţean sau a consiliului local, cu respectarea prevederilor art. 21 alin. (5) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL II

Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică centrală

Art. 7. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală sunt obligaţi să transmită Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici propunerile pentru anul următor, conţinând datele prevăzute de art. 21 alin. (1) lit. a)-g) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, până la data de 1 iulie a fiecărui an.

(2)  Datele sunt transmise centralizat şi pentru autorităţile şi instituţiile publice din subordinea ordonatorului principal de credite sau finanţate prin bugetul acestuia.

(3)     Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici centralizează propunerile ordonatorilor principali de credite din administraţia publică centrală până la data de 1 august a fiecărui an.

Art. 8. - In perioada 1-15 august a fiecărui an Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici va consulta organizaţiile sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici în vederea definitivării proiectului hotărârii Guvernului pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică centrală.

Art. 9. - Până la data de 15 septembrie a fiecărui an Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici va înainta Guvernului spre aprobare, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice, proiectul hotărârii Guvernului pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică centrală.

CAPITOLUL III

Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală

Art. 10. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală sunt obligaţi să transmită Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici propunerile pentru anul următor, conţinând datele prevăzute de art. 21 alin. (1) lit. a)-g) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, până la data de 31 august a fiecărui an.

(2)   Prevederile art. 7 alin. (2) din prezentele instrucţiuni sunt aplicabile şi în cazul ordonatorilor principali de credite din administraţia publică locală.

(3)  Proiectul Planului de ocupare a funcţiilor publice va fi supus consultării cu organizaţiile sindicale ale funcţionarilor publici reprezentative organizate în condiţiile legii.

(4)  Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici analizează propunerile autorităţilor şi instituţiilor publice din administraţia publică locală şi transmite eventuale observaţii şi propuneri în termen de 30 de zile de la data primirii datelor transmise conform alin. (1).

Art. 11. - (1) Până la data de 15 octombrie a fiecărui an consiliul local, respectiv consiliul judeţean, va aproba Planul de ocupare a funcţiilor publice, iar modalităţile de ocupare a funcţiilor publice transmise de către autorităţile şi instituţiile publice devin obligatorii.

(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală modalităţile de ocupare a funcţiilor publice pot fi modificate semestrial, cu înştiinţarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

Art. 12. - (1) Planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală va fi aprobat cu respectarea observaţiilor şi propunerilor transmise de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici conform art. 10 alin. (4).

(2) Nerespectarea prevederilor alin. (1) atrage neacordarea avizelor necesare punerii în aplicare a Planului de ocupare a funcţiilor publice.

Art. 13. - In termen de 30 de zile de la data aprobării Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală, aceştia au obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici o copie a actului administrativ de aprobare având anexat Planul de ocupare a funcţiilor publice aprobat.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 14. - (1) Aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice cu nerespectarea prevederilor legale atrage nulitatea actului de aprobare.

(2)  Actele administrative de ocupare a funcţiilor publice prin alte modalităţi decât cele propuse şi aprobate prin Planul de ocupare a funcţiilor publice sunt nule de drept.

(3)   Nulitatea se constată de instanţa de contencios administrativ.

Art. 15. - Ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală şi locală vor transmite trimestrial Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici situaţia privind numărul total al funcţiilor publice prevăzut în statul de funcţii şi    numărul total al funcţiilor publice ocupate.

Art. 16. - Pentru anul 2007, elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice se face cu respectarea următoarelor termene:

a)   1 octombrie 2006, pentru transmiterea de către ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor pentru Planul de ocupare a funcţiilor publice;

b)   1 noiembrie 2006, pentru centralizarea de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor ordonatorilor principali de credite din administraţia publică centrală;

c)  1 noiembrie - 1 decembrie 2006, pentru consultarea de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a organizaţiilor sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici;

d)   15 decembrie 2006, pentru înaintarea de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a proiectului hotărârii Guvernului pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică centrală;

e)   1 octombrie 2006, pentru transmiterea către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor pentru planurile de ocupare a funcţiilor publice de către ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală;

f)   1 decembrie 2006, pentru aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice ordonatorilor principali de credite din administraţia publică locală.

ORDONATORI PRINCIPALI DE CREDITE DIN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ CENTRALĂ

Funcţia publică

Nr.

maxim de

funcţii

publice

Nr.de funcţii

publice ocupate

Nr.de funcţii

publice vacante

Nr. maxim defuncţii

publice

care vor fi înfiinţate

Nr. maxim de funcţii publice

supuse reorganizării

Nr. maxim defuncţii

publice

rezervate

promovării

Nr. maxim defuncţii

publice

rezervate

promovării

rapide

Nr. maxim de funcţii publice care vor fi

ocupate prin

recrutare

prefect

subprefect

secretar general al Guvernului

secretar general adjunct al Guvernului

secretar general din ministere

secretar general din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

secretar general adjunct din ministere

secretar general adjunct din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

inspector guvernamental

Total categoria înalţi funcţionari publici

director general din ministere

director general din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

director general din aparatul autorităţilor administrative autonome

director general adjunct din ministere

director general adjunct din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

director general adjunct din aparatul autorităţilor administrative autonome

director din ministere

director din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

director din aparatul autorităţilor administrative autonome

director adjunct din ministere

director adjunct din alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale

director adjunct din aparatul autorităţilor administrative autonome

director executiv în cadrul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor

director executiv din cadrul serviciilor publice deconcentrate ale organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale din unităţile administrativ-teritoriale

director executiv în cadrul instituţiei prefectului

director executiv adjunct in cadrul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor

*) Anexa nr. 2a) este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2a*)

director executiv adjunct din cadrul serviciilor publice deconcentrate ale organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale din unităţile administrativ-teritoriale

director executiv adjunct în cadrul instituţiei prefectului

şef serviciu

şef birou

funcţii publice de conducere specifice

Total categoria funcţionari publici de conducere

auditor clasa I grad profesional asistent

auditor clasa i grad profesional principal

auditor clasa I grad profesional superior

consilier juridic clasa I grad profesional debutant

consilier juridic clasa I grad profesional asistent

consilier juridic clasa I grad profesional principal

consilier juridic clasa I grad profesional superior

consilier clasa I grad profesional debutant

consilier clasa I grad profesional asistent

consilier clasa I grad profesional principal

consilier clasa I grad profesional superior

expert clasa I grad profesional debutant

expert clasa I grad profesional asistent

expert clasa I grad profesional principal

expert clasa I grad profesional superior

inspector clasa I grad profesional debutant

inspector clasa I grad profesional asistent

inspector clasa I grad profesional principal

inspector clasa I grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa I

alte funcţii publice specifice (manageri publici)

Total funcţii publice clasa I

referent de specialitate clasa II grad profesional debutant

referent de specialitate clasa II grad profesional asistent

referent de specialitate clasa II grad profesional principal

referent de specialitate clasa II grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa II

Total funcţii publice clasa II

referent clasa III grad profesional debutant

referent clasa III grad profesional asistent

referent clasa III grad profesional principal

referent clasa III grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa III

Total funcţii publice clasa III

Total funcţii publice execuţie

Total funcţii publice

ANEXA Nr. 2b*)

ORDONATORI PRINCIPALI DE CREDITE DIN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ LOCALĂ

Funcţia publică

Nr.

maxim de

funcţii

publice

Nr.de

funcţii

publice

ocupate

Nr.de funcţii publice vacante

Nr. maxim

de funcţii

publice care

vor fi

înfiinţate

Nr. maxim de funcţii

publice

supuse

reorganizării

Nr. maxim de

funcţii

publice

rezervate

promovării

Nr. maxim de

funcţii

publice

rezervate

promovării

rapide

Nr.maxim de funcţii

publice care vor fi

ocupate

prin recrutare

secretar al judeţului

secretar al consiliului local

director general

director general adjunct

director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale

director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate

director executiv adjunct din cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale

director executiv adjunct în cadrul instituţiilor publice subordonate

şef serviciu

şef birou

funcţii publice de conducere specifice

Total categoria funcţionari publici de conducere

auditor clasa I grad profesional asistent

auditor clasa I grad profesional principal

auditor clasa I grad profesional superior

consilier juridic clasa I grad profesional debutant

consilier juridic clasa I grad profesional asistent

consilier juridic clasa I grad profesional principal

consilier juridic clasa I grad profesional superior

consilier clasa I grad profesional debutant

consilier clasa I grad profesional asistent

consilier clasa I grad profesional principal

consilier clasa I grad profesional superior

expert clasa I grad profesional debutant

expert clasa I grad profesional asistent

expert clasa I grad profesional principal

expert clasa I grad profesional superior

inspector clasa I grad profesional debutant

inspector clasa I grad profesional asistent

inspector clasa I grad profesional principal

inspector clasa I grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa I

alte funcţii publice specifice (manageri publici)

Total funcţii publice clasa I

*) Anexa nr. 2b) este reprodusă în facsimil.

referent de specialitate clasa II grad profesional debutant

referent de specialitate clasa II grad profesional asistent

referent de specialitate clasa II grad profesional principal

referent de specialitate clasa II grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa II

Total funcţii publice clasa II

referent clasa III grad profesional debutant

referent clasa III grad profesional asistent

referent clasa III grad profesional principal

referent clasa III grad profesional superior

funcţii publice specifice clasa III

Total funcţii publice clasa III

Total funcţii publice execuţie

Total funcţii publice


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 7660/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 7660 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 7660/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu