Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 5442 din  9 noiembrie 2005

privind aprobarea Calendarului miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2006/2007

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1037 din 22 noiembrie 2005


SmartCity3


    In baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in baza Hotararii Guvernului nr. 223/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii,

    ministrul educatiei si cercetarii emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Calendarul miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2006/2007, cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala managementul resurselor umane din Ministerul Educatiei si Cercetarii si inspectoratele scolare vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                    Ministrul educatiei si cercetarii,
                              Mircea Miclea

    ANEXA 1

                               CALENDARUL
miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2006/2007

    In conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare, lucrarile privitoare la mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat se organizeaza la nivelul inspectoratelor scolare si sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic, numita prin decizie a inspectorului scolar general pana la data de 3 ianuarie 2006. Comisia este formata din:
    a) presedinte - inspector scolar general adjunct;
    b) vicepresedinte - inspector cu atributii referitoare la managementul resurselor umane/inspector scolar cu managementul institutional/inspector scolar de specialitate;
    c) secretari - inspectori cu atributii referitoare la managementul resurselor umane/inspectori scolari cu managementul institutional/inspectori scolari de specialitate/directori de liceu;
    d) membri - inspectori scolari de specialitate/inspectori scolari/profesori metodisti, cate unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic si analistul programator de la inspectoratul scolar judetean/al municipiului Bucuresti.
    Comisia sus-mentionata isi desfasoara activitatea conform Calendarului miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar si este abilitata sa ia decizii si in afara perioadelor prevazute de acesta, pentru rezolvarea tuturor situatiilor care pot sa apara, cu informarea si avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii, cu exceptia pretransferarii si a transferarii pentru restrangere de activitate.
    Comisia judeteana/a municipiului Bucuresti de mobilitate a personalului didactic isi desfasoara activitatea pe durata unui an calendaristic.
    Reprezentantii organizatiilor sindicale reprezentative la nivel de ramura participa ca observatori la toate etapele miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar. In aceasta calitate au acces la documentele comisiei de mobilitate a personalului didactic, au dreptul de a semnala presedintelui comisiei eventualele nerespectari ale prevederilor legale si semneaza alaturi de membrii comisiei documentele finale.
    Ordinea de prioritate a miscarii personalului didactic pentru anul scolar 2006/2007 este urmatoarea:

    1. Intocmirea listelor cuprinzand personalul didactic titular care urmeaza sa fie pensionat cu data de 1 septembrie 2006:
    a) pentru limita de varsta standard;
    b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare;
    Perioada: 26 ianuarie - 9 februarie 2006
    c) cadrele didactice care doresc sa isi continue activitatea didactica in anul scolar 2006/2007, in conditiile prevazute la art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, vor depune cererile la inspectoratele scolare judetene/al municipiului Bucuresti (care trebuie sa contina avizul consiliului profesoral al unitatii scolare);
    Perioada: 26 ianuarie - 9 februarie 2006
    d) cadrele didactice titulare, care solicita continuarea activitatii in invatamant, conform art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, pot fi mentinute ca titulare in functia didactica peste varsta standard de pensionare, indiferent de nivelul unitatii de invatamant, numai in situatia in care postul/catedra ocupat/ocupata nu indeplineste conditiile pentru a fi vacantat/vacantata pentru concurs ca titularizabil/titularizabila si daca a fost asigurat numarul necesar de posturi/catedre didactice vacante corespunzatoare pentru solutionarea restrangerilor de activitate.
    Perioada: 14 - 16 februarie 2006

    2. Constituirea catedrelor si incadrarea personalului didactic titular in invatamant (conform actului de numire/transfer) pentru anul scolar 2006/2007:
    a) la nivelul unitatilor de invatamant;
    b) la nivelul inspectoratului scolar.
    Perioada: 17 februarie - 3 martie 2006

    3. Solutionarea completarilor de norma didactica a cadrelor didactice titulare, pentru anul scolar 2006/2007:
    a) solutionarea cererilor de intregire a normei, prin transferul cadrelor didactice titulare in doua sau in mai multe unitati de invatamant intr-o singura unitate de invatamant;
    Perioada: 7 - 10 martie 2006
    b) emiterea deciziilor de completare de norma/transfer.
    Termen: 13 martie 2006

    4. Pretransferarea si transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate sau prin restructurarea retelei scolare
    4.1. Pretransferarea personalului didactic titular, la cerere:
    a) in aceeasi localitate;
    b) pentru stabilirea in localitatea de domiciliu;
    c) pentru apropiere de domiciliu;
    d) prin schimb de posturi prin consimtamantul ambelor parti.
    4.2. Transferul personalului didactic titular, disponibilizat ca urmare a restrangerii de activitate sau ca efect al restructurarii retelei scolare:
    a) afisarea la inspectoratele scolare a listei posturilor/catedrelor didactice care intra in restrangere de activitate, incepand cu 1 septembrie 2006;
    Termen: 7 martie 2006
    b) afisarea la inspectoratul scolar a listei cuprinzand posturile/catedrele didactice vacante/rezervate, mentionandu-se in lista posturile/catedrele alocate pentru solutionarea restrangerilor de activitate;
    Termen: 24 martie 2006
    c) afisarea la inspectoratele scolare a listei cadrelor didactice care intra in restrangere de activitate, incepand cu 1 septembrie 2006;
    Termen: 7 aprilie 2006
    d) inregistrarea cererilor personalului didactic care solicita pretransferare si transferare prin restrangere de activitate se face la comisia de mobilitate a personalului didactic din inspectoratul scolar;
    Perioada: 10 - 20 aprilie 2006
    e) afisarea la inspectoratele scolare a listei cu punctajele, pe discipline, pentru cadrele didactice care participa la sesiunea de pretransferare si transferare pentru restrangere de activitate;
    Termen: 24 aprilie 2006
    f) efectuarea pretransferarilor si transferarilor prin restrangere de activitate in aceeasi sedinta publica;
    Perioada: 25 - 26 aprilie 2006
    g) inregistrarea contestatiilor si rezolvarea acestora de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
    Perioada: 27 - 28 aprilie 2006
    h) emiterea deciziilor de transfer.
    Termen: 3 mai 2006

    5. Inregistrarea, analizarea si solutionarea cererilor de concediu fara plata in consiliul de administratie al inspectoratului scolar
    Termen: pana la 28 aprilie 2006

    6. Detasarea in interesul invatamantului:
    a) inregistrarea solicitarilor din partea conducerii unitatilor de invatamant si a recomandarilor inspectorilor de specialitate;
    Perioada: 3 - 5 mai 2006
    b) discutarea si solutionarea propunerilor facute de inspectorii scolari de specialitate in comisia de mobilitate a personalului didactic din inspectoratul scolar;
    Termen: 8 mai 2006
    c) afisarea listei cadrelor didactice detasate in interesul invatamantului la inspectoratul scolar;
    Termen: 9 mai 2006
    d) emiterea deciziilor de detasare.
    Termen: 10 mai 2006

    7. Ocuparea posturilor/catedrelor didactice declarate vacante, prin concurs, in unitatile de invatamant preuniversitar din judetele-pilot:
    a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei si Cercetarii a listei actualizate cu posturile/catedrele didactice vacante titularizabile si afisarea acesteia la inspectoratul scolar si la unitatile de invatamant;
    b) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei si Cercetarii a listei actualizate cu posturile/catedrele didactice vacante/rezervate netitularizabile si afisarea acesteia la inspectoratul scolar si la unitatile de invatamant;
    Termen: 13 mai 2006
    c) inregistrarea cererilor candidatilor, insotite de documentele prevazute in cerere (inclusiv pentru absolventii promotiei 2006), la secretariatul unitatii de invatamant;
    Perioada: 15 - 17 mai 2006
    d) verificarea dosarelor de catre comisia de concurs si avizarea acestora de catre consilierul juridic al inspectoratului scolar la sediul inspectoratului scolar, cu exceptia dosarelor absolventilor promotiei 2006;
    Perioada: 18 - 22 mai 2006
    e) sustinerea activitatilor didactice la clasa de catre candidatii inscrisi la concurs;
    Perioada: 23 mai - 14 iunie 2006
    f) organizarea concursului cu probe scrise.
    Perioada: 15 iunie - 11 august 2006

    NOTA:
    Absolventii promotiei 2006 pot participa la proba scrisa, in cadrul concursului organizat pentru ocuparea posturilor/catedrelor didactice declarate vacante in unitatile de invatamant preuniversitar din judetele-pilot numai dupa prezentarea adeverintei de absolvire.

    8. Ocuparea prin concurs national a posturilor/catedrelor didactice declarate vacante in invatamantul preuniversitar:
    a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei si Cercetarii a listei actualizate cu posturile/catedrele didactice vacante titularizabile si afisarea acesteia la inspectoratul scolar;
    b) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei si Cercetarii a listei actualizate cu posturile/catedrele didactice vacante/rezervate netitularizabile si afisarea acesteia la inspectoratul scolar;
    Termen: 17 mai 2006
    c) inregistrarea cererilor candidatilor (inclusiv pentru absolventii promotiei 2006) la secretariatul comisiei de mobilitate a personalului didactic din inspectoratul scolar.
    Perioada: 18 - 29 mai 2006
    Absolventii promotiei 2006 depun adeverinta de absolvire si valideaza fisa de inscriere (prin semnatura);
    Termen: 11 iulie 2006
    d) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia de mobilitate a personalului didactic, cu exceptia dosarelor absolventilor promotiei 2006;
    Perioada: 30 mai - 5 iunie 2006
    e) validarea fiselor de inscriere de catre candidati (prin semnatura), cu exceptia absolventilor promotiei 2006;
    Perioada: 7 - 9 iunie 2006
    f) extragerea din aplicatia Ministerului Educatiei si Cercetarii a situatiei preliminare cu numarul total de posturi didactice vacante titularizabile pe specialitati si numarul total al candidatilor inscrisi;
    Termen: 12 iulie 2006
    g) desfasurarea concursului (locul va fi anuntat public, cu 30 de zile inainte);
    Perioada: 17 - 18 iulie 2006
    h) transmiterea la Ministerul Educatiei si Cercetarii a situatiei statistice a derularii concursului (numarul candidatilor prezenti si numarul candidatilor absenti);
    17 - 18 iulie 2006, ora 12,00
    i) afisarea rezultatelor finale.
    Termen: 25 iulie 2006

    Etapa I - repartizarea computerizata, la nivel judetean/al municipiului Bucuresti, a candidatilor care au obtinut cel putin nota/media 7,00 (sapte), pe posturi/catedre titularizabile

    9. Depunerea si verificarea optiunilor (cu fisa martor) de catre candidatii care si-au validat fisa de inscriere
    Perioada: 26 - 27 iulie 2006

    10. Repartizarea computerizata, in ordinea descrescatoare a notei/mediei obtinute la concurs, pe posturi/catedre didactice vacante titularizabile a cadrelor didactice participante la concursul national unic care au obtinut minimum nota/media 7,00 (sapte)
    Termen: 28 iulie 2006

    11. Ocuparea, prin detasare la cerere, a posturilor/catedrelor didactice rezervate si a posturilor/catedrelor didactice ramase vacante/rezervate, in urma concursului din 17 - 18 iulie 2006:
    a) comunicarea acordului/refuzului continuitatii prin detasare la cerere de catre unitatea de invatamant la inspectoratul scolar;
    Termen: 12 mai 2006
    b) inregistrarea cererilor la inspectoratele scolare;
    Perioada: 18 - 29 mai 2006
    c) actualizarea listei cu posturi/catedre didactice vacante/rezervate netitularizabile si numele cadrelor didactice care au continuitate la detasare pe aceste posturi/catedre, conform prevederilor art. 83 din Metodologia de miscare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar;
    Perioada: 29 iulie - 1 august 2006
    d) publicarea pe portalul Ministerului Educatiei si Cercetarii a listei cu posturile/catedrele netitularizabile ramase vacante/rezervate si afisarea la inspectoratul scolar.
    Termen: 2 august 2006

    Etapa a II-a - repartizarea computerizata, la nivel judetean/al municipiului Bucuresti, a candidatilor care au obtinut cel putin nota/media 5,00 (cinci) si solicita detasare la cerere:
    e) depunerea si verificarea optiunilor de catre candidati (cu fisa martor).
    Termen: 3 august 2006
    f) repartizarea computerizata, in ordinea descrescatoare a mediei obtinute la concurs, pe posturi/catedre vacante/rezervate, a cadrelor didactice participante la concurs, care au obtinut minimum nota/media 5,00 (cinci) si care solicita detasare la cerere, si afisarea rezultatelor;
    Termen: 4 august 2006
    g) emiterea deciziilor de numire/transfer sau detasare la cerere.
    Termen: 4 august 2006

    12. Ocuparea, prin suplinire, a posturilor didactice rezervate si a posturilor didactice ramase vacante in urma concursului din 17 - 18 iulie 2006:
    a) comunicarea situatiei postului si a acordului/refuzului continuitatii la suplinire de catre unitatea de invatamant la inspectoratul scolar;
    Termen: 12 mai 2006
    b) inregistrarea cererilor la inspectoratele scolare;
    Perioada: 18 - 29 mai 2006
    c) actualizarea listei cu posturi/catedre didactice vacante/rezervate netitularizabile si cu numele cadrelor didactice care au continuitate la suplinire pe aceste posturi/catedre, conform prevederilor art. 84 din Metodologia de miscare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar;
    Perioada: 4 - 8 august 2006
    d) afisarea listei cu posturile/catedrele ramase vacante/rezervate netitularizabile.
    Termen: 9 august 2006

    Etapa a III-a - repartizarea computerizata, la nivel judetean/al municipiului Bucuresti, a candidatilor care au obtinut cel putin nota/media 5,00 (cinci) si solicita suplinire:
    e) depunerea si verificarea optiunilor candidatilor (cu fisa martor) prevazuti la art. 84 din Metodologia de miscare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar;
    Perioada: 10 - 11 august 2006
    f) repartizarea computerizata a suplinitorilor calificati conform prevederilor art. 84 din Metodologia de miscare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar;
    Termen: 12 august 2006
    g) emiterea deciziilor de numire pe post/catedra.
    Termen: 14 august 2006

    Etapa a IV-a - repartizarea in sedinta publica:
    h) depunerea si inregistrarea dosarelor pentru cumul/plata cu ora;
    Perioada: 19 - 23 iunie 2006
    i) depunerea si inregistrarea dosarelor suplinitorilor calificati (care au obtinut note/medii sub 5,00 la concursul din 17 - 18 iulie 2006) si ale suplinitorilor fara studii corespunzatoare;
    Perioada: 28 - 29 august 2006
    j) desfasurarea concursului pentru suplinitorii calificati (care au obtinut note/medii sub 5,00 la concursul din 17 - 18 iulie 2006) si a testarii suplinitorilor fara studii corespunzatoare;
    Perioada: 31 august - 1 septembrie 2006
    k) afisarea rezultatelor;
    Termen: 2 septembrie 2006
    l) depunerea contestatiilor, analizarea si rezolvarea lor, precum si afisarea rezultatelor definitive;
    Termen: 4 septembrie 2006
    m) repartizarea in cumul/plata cu ora a personalului didactic titular, pe orele ramase neocupate;
    Termen: 5 septembrie 2006
    n) sedinta publica pentru:
    - corecturi si repartizarea personalului didactic calificat, participant la concurs, conform prevederilor art. 83 si 84 din Metodologia de miscare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar;
    - repartizarea prin cumul/plata cu ora a orelor ramase neocupate pentru cadrele didactice asociate/pensionate;
    - repartizarea suplinitorilor fara studii corespunzatoare pe posturile/catedrele ramase vacante;
    Perioada: 6 - 8 septembrie 2006
    o) emiterea deciziilor de numire pe post/catedra.
    Termen: 8 septembrie 2006

    13. Introducerea in aplicatie a datelor finale privind repartizarea candidatilor la sedinta publica din 6 - 8 septembrie 2006 a personalului didactic din invatamantul preuniversitar.
    Termen: 15 septembrie 2006.

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 5442/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 5442 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 5442/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu