Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 463 din 19 iunie 2007

privind aprobarea Criteriilor de prioritate in alocarea capacitatilor de infrastructura feroviara pe sectia cu capacitate saturata Campina-Predeal, precum si asigurarea transparentei

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 451 din 4 iulie 2007



In temeiul prevederilor art. 22 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 89/2003 privind alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară şi tarifarea utilizării infrastructurii feroviare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 8/2004, cu modificările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor,

ministrul transporturilor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Criteriile de prioritate în alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal, precum şi asigurarea transparenţei, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Criteriile de prioritate prevăzute la art. 1 se aplică de către Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. în situaţia declarării de către aceasta a secţiei Câmpina- Predeal ca infrastructură cu capacitate saturată, în condiţiile prevăzute la art. 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 89/2003 privind alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară şi tarifarea utilizării infrastructurii feroviare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 8/2004, cu modificările ulterioare.

(2) Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. va aplica prevederile alin. (1) în mod nediscriminatoriu şi transparent tuturor operatorilor de transport feroviar care solicită alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal.

Art. 3. -Asigurarea transparenţei activităţilor de alocare a capacităţilor de infrastructură feroviară pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal se realizează de către Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. prin:

a)    publicarea tuturor informaţiilor necesare pe site-ul www.cfr.ro;

b)  organizarea periodică, de regulă săptămânal, pentru perioada/săptămâna următoare, a unei prezentări şi analize a capacităţii infrastructurii feroviare, împreună cu reprezentanţii Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători" - Ş.A., ai Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfă „C.F.R. Marfă" - Ş.A. şi ai operatorilor de transport feroviar cu capital privat care solicită alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal.

Art. 4. - Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. şi operatorii de transport feroviar vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor,

Ludovic Orban

ANEXĂ

CRITERIILE  DE  PRIORITATE

în alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal

I. In alocarea capacităţilor de infrastructură feroviară vor avea prioritate capacităţile necesare satisfacerii obligaţiilor de serviciu public social.

II.  După satisfacerea criteriului I, vor fi aplicate următoarele criterii:

1. Transportul feroviar de călători

1.1.  Trenurile de călători vor avea prioritate în utilizarea de capacitate, în ordinea rangurilor, fiind destinate transportului de persoane.

1.2.  Este interzisă utilizarea traselor pentru circulaţia locomotivelor izolate, acestea fiind admise în circulaţie numai ca mijloc de ajutor la trenuri rămase defecte.

1.3.   Circulaţia locomotivelor implicate în procese tehnologice de reparaţii, alimentare şi altele de acest fel va fi admisă numai cu trenurile în circulaţie.

1.4.  Indrumarea vagoanelor defecte care au necesitat scoaterea din trenuri într-o staţie de pe această secţie se face la cererea operatorului de transport feroviar, denumit în continuare OTF, cu aprobarea biroului de conducere centralizată a traficului feroviar, denumit în continuare BCCTF, numai după analizarea posibilităţilor de înscriere în grafic în cursă izolată.

1.5.   Pentru o utilizare cât mai eficientă a traselor programate şi îndeplinirea contractelor de transport, trenurile vor circula la tonajul şi lungimea maxime solicitate de OTF şi admise de secţia cu capacitate saturată.

1.6. In funcţie de fazele de execuţie a lucrărilor, Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. va pune la dispoziţia OTF variante de grafic, cu respectarea alocării numărului de trase şi cu abateri minime de la orarele anterioare.

1.7. In cazuri de forţă majoră, justificată printr-un incident în circulaţie sau eveniment de cale ferată, care face ca una dintre liniile curente să fie închisă pentru reglarea circulaţiei, nu se va mai ţine seama de rangul trenurilor de călători pentru intervalul de staţie afectat.

2. Transportul feroviar de marfă

2.1.  Capetele de secţie, respectiv staţiile Câmpina şi Predeal, vor fi considerate puncte de influenţă pentru programarea circulaţiei trenurilor pe secţia cu capacitate saturată. In acest sens, programarea trenurilor pe frontierele regionale se va efectua în mod informativ - lunar şi decadal, cantitativ - zilnic, iar pe secţia cu capacitate saturată, între punctele de influenţă, numai cantitativ - zilnic.

2.2.  Pentru o mai bună fluidizare a traficului feroviar, în staţiile de pe secţia cu capacitate saturată Câmpina-Predeal nu vor fi admise acumulări de vagoane, cu excepţia cazului în care acestea sunt destinate beneficiarilor de pe această secţie şi când staţia deserveşte şi alte secţii, cum este cazul staţiei Câmpina.

2.3.  Programarea circulaţiei trenurilor de marfă pe secţia cu capacitate saturată se va efectua de către BCCTF, utilizându-se trasele aflate la dispoziţia administratorului de infrastructură publică. In funcţie de evoluţia lucrărilor şi a distanţelor de circulaţie care se închid pentru lucrări, aceste trase se pot suplimenta până la limita noii capacităţi practice.

2.4.  Programarea utilizării traselor pe tronsonul Câmpina- Predeal, către OTF, se va efectua numai pentru 24 de ore, prin programul zilnic de circulaţie, indiferent de tarifele de rezervare existente.

2.5. Neutilizarea unei trase programate de către OTF atrage aplicarea de penalităţi. Trasa rămasă neutilizată poate fi alocată de BCCTF, în mod operativ, altui OTF, dacă există o solicitare pentru aceasta.

2.6.  Dacă un OTF constată că prin programul zilnic nu poate utiliza o trasă alocată, acesta va aviza în mod operativ BCCTF în vederea atribuirii acesteia altui OTF.

2.7.  Modul de utilizare a traselor disponibile de către BCCTF va ţine cont de importanţa mărfurilor transportate, care va avea următoarea ordine de prioritate:

2.7.1. transporturi militare;

2.7.2.  mărfuri perisabile;

2.7.3. trenuri internaţionale;

2.7.4. transporturi în interesul lucrărilor;

2.7.5. trenuri aflate în circulaţie, plecate de pe alte regionale în programul de circulaţie anterior;

2.7.6.  mărfuri transportate via mare;

2.7.7.  combustibili pentru populaţie - păcură, CLU - şi lucrări agricole - motorină pentru agricultură;

2.7.8.  alte tipuri de mărfuri, inclusiv alte mărfuri petroliere. Pentru a se putea ţine cont de acest criteriu, OTF vor preciza în solicitarea de programare felul mărfii, iar pentru exportul via mare, numărul acceptului portuar, cu precizarea navei.

In cazul în care exportul via mare se va realiza cu depozitarea mărfurilor în port, transportul respectiv se va încadra la nivelul de prioritate 2.7.6.

2.8.   Circulaţia locomotivelor implicate în procese tehnologice de reparaţii, alimentare şi altele va fi admisă numai cu trenurile în circulaţie.

2.9.  Pentru eliminarea circulaţiei locomotivelor izolate pe distanţa Câmpina-Predeal, fiecare operator va asigura împingerea trenurilor proprii, iar pentru înapoierea locomotivelor destinate împingerii trenurilor se va putea circula remorcat în trenurile celorlalţi OTF, pe bază de convenţie şi percepându-se tarif de remorcare.

2.10.  Nu vor fi admise în circulaţie locomotive izolate decât ca mijloc de ajutor la trenurile rămase defecte.

2.11.  Indrumarea vagoanelor defecte care au necesitat scoaterea din trenuri într-o staţie de pe această secţie se face la cererea OTF, cu aprobarea BCCTF, numai după analizarea posibilităţilor de înscriere în grafic în cursă izolată sau cu condiţia ca aceste vagoane să nu limiteze viteza de circulaţie a trenului, în cazul introducerii acestora în corpul trenului.

2.12.   Pentru o utilizare cât mai eficientă a traselor programate şi îndeplinirea contractelor de transport, trenurile vor circula la tonajul şi lungimea maxime admise de secţia cu capacitate saturată.

2.13.  In caz de urgenţă sau de necesitate absolută, justificată printr-o defectare, eveniment de cale ferată sau forţă majoră, care face ca infrastructura să fie momentan inutilizabilă, trenurile programate pot fi anulate, fără preaviz, pe durata necesară restabilirii sistemului.

2.14. In funcţie de fazele de execuţie a lucrărilor, Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - Ş.A. va pune la dispoziţia OTF variante de grafic.

Pe secţia de circulaţie cu capacitate saturată, Direcţia trafic din C.F.R. poate acorda în mod operativ, la cererea operatorilor de transport feroviar de marfă, şi în condiţii de exploatare bine justificate derogări de la prevederile art. 22 alin. (1) din Instrucţiunile pentru programarea şi analiza tehnico-operativă a circulaţiei trenurilor nr. 099, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.122/2005, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.142 din 16 decembrie 2005.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 463/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 463 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 463/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu