Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 441 din 4 aprilie 2008

pentru stabilirea atributiilor autoritatilor responsabile cu implementarea datelor in sistemul Eurodac si pentru stabilirea metodologiei practice de cooperare in vederea aplicarii regulamentelor europene in domeniu

ACT EMIS DE: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 285 din 11 aprilie 2008



Având în vedere obligativitatea aplicării legislaţiei comunitare începând cu data aderării României la Uniunea Europeană, precum şi faptul că regulamentele comunitare sunt direct aplicabile, relevante în acest domeniu fiind:

- Regulamentul (CE) nr. 2.725/2000 al Consiliului din 11 decembrie 2000 privind instituirea sistemului „Eurodac" pentru compararea amprentelor digitale în scopul aplicării eficiente a Convenţiei de la Dublin, publicat în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene nr. L 316 din 15 decembrie 2000, denumit în continuare Regulamentul Eurodac;

- Regulamentul (CE) nr. 407/2002 al Consiliului din 28 februarie 2002 de stabilire a anumitor norme de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 2.725/2000 privind instituirea sistemului „Eurodac" pentru compararea amprentelor digitale în scopul aplicării eficiente a Convenţiei de la Dublin, publicat în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene nr. L 62 din 5 martie 2002;

- Regulamentul (CE) nr. 343/2003 al Consiliului din 18 februarie 2003 de stabilire a criteriilor şi mecanismelor de determinare a statului membru responsabil de examinarea unei cereri de azil prezentate într-unui dintre statele membre de către un resortisant al unei ţări terţe, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 50 din 25 februarie 2003, denumit în continuare Regulamentul Dublin II,

având în vedere implementarea sistemului Eurodac în România prin participarea mai multor structuri din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare M.I.R.A.,

în temeiul art. 115 alin. (2) din Legea nr. 122/2006 privind azilul în România, cu modificările ulterioare, şi al art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008,

ministrul internelor si reformei administrative emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Oficiul Român pentru Imigrări, denumit în continuare O.R.I., este structura responsabilă de managementul tranzacţiilor electronice cu amprente papilare în format digital între Unitatea Centrală a Comisiei Europene şi România. O.R.I. asigură administrarea staţiilor de amprentare din dotare, precum şi conectarea acestora la nodul de comunicaţii al Reţelei de comunicaţii integrate voce/date a M.I.R.A., denumită în continuare RCVD.

(2) Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul M.I.R.A., denumită în continuare D.G.C.T.I., este structura responsabilă prin grija căreia se asigură comunicaţiile de date de arie largă prin RCVD, necesare staţiilor de amprentare din locaţiile stabilite pe teritoriul României pentru interoperabilitate cu echipamentele instalate la sediul central al O.R.I.

(3) D.G.C.TI. este responsabilă de asigurarea comunicaţiei în vederea transmiterii datelor de la O.R.I. către Unitatea Centrală a Comisiei Europene prin intermediul reţelei europene de transmitere a datelor sTESTA.

(4) O.R.I. şi Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, denumit în continuare I.G.P.F, sunt structurile din cadrul M.I.R.A. responsabile de prelevarea amprentelor papilare în format digital, conform Regulamentului Eurodac, şi transmiterea acestora către Punctul naţional de acces Eurodac.

(5) O.R.I. este structura responsabilă de stocarea, gestionarea şi transmiterea către Unitatea Centrală a Comisiei Europene a amprentelor papilare în format electronic transmise de staţiile de amprentare din dotarea O.R.I. şi I.G.P.F. către sistemul Eurodac, având calitatea de Punct naţional de acces Eurodac. O.R.I. este responsabil de gestionarea rezultatelor transmise de Unitatea Centrală Eurodac, respectiv compararea rezultatelor în cazul coincidenţelor şi folosirea lor în cadrul procedurii de determinare a statului membru responsabil, potrivit Regulamentului Dublin II.

(6) Inspectoratul General al Poliţiei Române, denumit în continuare I.G.P.R., prin Institutul de Criminalistică, este responsabil de stocarea şi gestionarea amprentelor papilare în format electronic transmise de staţiile de amprentare din dotarea O.R.I. şi I.G.P.F către sistemul AFIŞ naţional.

Art. 2. - Structurile prevăzute la art. 1 au obligaţia de a sprijini activ acţiunea de implementare şi transmitere a datelor în sistemul Eurodac, gestionarea şi utilizarea răspunsurilor venite de la Unitatea Centrală Eurodac a Comisiei Europene, prin specialiştii anume desemnaţi de către conducerile acestor structuri, care trebuie să participe la întâlnirile de coordonare organizate periodic de către O.R.I. şi care asigură implementarea măsurilor ce intră în responsabilitatea structurilor din care fac parte.

Art. 3. - Şefii structurilor din cadrul O.R.I. şi al I.G.P.F care au în dotare staţiile de amprentare conectate la Eurodac asigură deservirea permanentă a staţiilor de către personal specializat şi instruit în acest sens şi verifică calitatea amprentelor papilare prelevate şi transmise către sistemul Eurodac.

Art. 4. - (1) O.R.I. îndeplineşte următoarele atribuţii în vederea implementării datelor şi utilizării sistemului Eurodac:

a) este responsabil de transmiterea datelor de categorie 1 - solicitanţi de azil, categorie 3 - străini cu şedere ilegală şi categorie 9 - solicitări de blocare, actualizare şi ştergere pentru date de categorie 1;

b) amprentează şi implementează în sistem categorie 1 Eurodac solicitanţii de azil care au împlinit vârsta de 14 ani. Solicitanţii de azil vor fi informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevăzută de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 7 la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.251/2006;

c) amprentează şi verifică în sistem categorie 3 Eurodac străinii cu şedere ilegală care au împlinit vârsta de 14 ani.

Străinii cu şedere ilegală vor fi informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevăzută de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 8 la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.251/2006.

(2) I.G.P.F. îndeplineşte următoarele atribuţii în vederea implementării datelor şi utilizării sistemului Eurodac:

a) este instituţia responsabilă de transmiterea tuturor datelor de categorie 2 Eurodac, respectiv străinii care au împlinit 14 ani, reţinuţi pentru trecere ilegală a unei frontiere externe, astfel cum este definită la art. 1 lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi care nu pot fi trimişi înapoi, respectiv returnaţi, în baza acordurilor de readmisie sau a altor înţelegeri bilaterale;

b) informează în scris toţi străinii care sunt amprentaţi şi care fac parte din categoria 2 Eurodac cu privire la procedura prevăzută de Regulamentul Eurodac şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit prin dispoziţie a directorului general al O.R.I.;

c) în cazul cererilor de azil depuse în punctele de trecere a frontierei de stat, deschise traficului internaţional, I.G.P.F. este responsabil cu prelevarea şi transmiterea amprentelor papilare ale solicitanţilor de azil cărora nu li s-a permis accesul pe teritoriul României, fiind implementate în sistem categorie 1 Eurodac. Solicitanţii de azil astfel amprentaţi sunt informaţi în scris, în condiţiile legii, cu privire la procedura prevăzută de Regulamentul Eurodac şi de Regulamentul Dublin II şi la consecinţele acesteia, potrivit modelului stabilit în anexa nr. 9 la Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 122/2006 privind azilul în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.251/2006.

Art. 5. - Pentru operativitate sporită, personalul din cadrul structurilor prevăzute la art. 4 poate utiliza staţiile de amprentare conectate la sistemul Eurodac din dotarea oricărei structuri a M.I.R.A., cu respectarea metodologiei privind utilizarea sistemului naţional de management al tranzacţiilor Eurodac şi în limitele atribuţiilor stabilite prin prezentul ordin pentru structura din care face parte. In cazul în care staţiile de amprentare conectate la sistemul Eurodac sunt folosite şi în scopuri poliţieneşti, pentru verificări în sistemul AFIŞ naţional, implementările în baza de date Eurodac au întotdeauna prioritate.

Art. 6. - Metodologia privind utilizarea sistemului naţional de management al tranzacţiilor Eurodac este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art.7. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

ANEXĂ

METODOLOGIE

privind utilizarea sistemului naţional de management al tranzacţiilor Eurodac

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Sistemul naţional de management al tranzacţiilor Eurodac, denumit în continuare Sistemul naţional Eurodac, este autorizat să funcţioneze în condiţiile prevăzute de lege, pentru procesarea amprentelor papilare în vederea stabilirii identităţii mai multor categorii de străini, conform Regulamentului Eurodac.

Art. 2. - Sistemul naţional Eurodac funcţionează ca o bază de date operativă, informatizată, constituită şi coordonată la nivelul Direcţiei azil şi integrare din cadrul O.R.I.

Art. 3. - Prin implementarea Sistemului naţional Eurodac, pentru unităţile din cadrul M.I.R.A. se stabilesc 32 de zone de lucru dotate cu staţii de amprentare, care asigură activităţile specifice de prelevare a amprentelor papilare, astfel cum este prevăzut în anexa nr.1, care face parte integrantă din prezenta metodologie.

Art. 4. - Datele de interes operativ despre persoanele aflate în una dintre categoriile Eurodac se transmit simultan către Unitatea Centrală Eurodac şi către sistemul AFIŞ naţional şi apoi se înregistrează în baza de date a O.R.I., căruia îi revine responsabilitatea gestionării bazelor de date cu tranzacţii Eurodac.

Art. 5. - Prin grija D.G.C.TI. se asigură securizarea accesului şi criptarea transmisiei datelor între nodurile de comunicaţii ale RCVD, disponibilitatea RCVD prin intermediul căreia staţiile de amprentare sunt conectate la sediul central al O.R.I. şi accesul O.R.I. la reţeaua europeană de transmitere a datelor'sTESTA.

CAPITOLUL II

Organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional Eurodac

Art. 6. - Amprentele papilare prelevate la staţiile de amprentare conectate la Eurodac sunt stocate în baza de date Eurodac naţională şi în sistemul AFIŞ naţional.

Art. 7. - Prin intermediul Sistemului naţional Eurodac pot fi comparate, în vederea identificării, amprente papilare cu înregistrările din baza de date existentă în Unitatea Centrală Eurodac. Staţiile de amprentare - Livescan/Cardscan trimit fişiere NIST-RO ce conţin înregistrări ale unor amprente papilare şi în sistemul AFIŞ naţional, în scopul stabilirii identităţii persoanelor.

Art. 8. - Amprentarea persoanelor constă în prelevarea amprentelor papilare digitale şi palmare direct pe LiveScaner sau pe fişe decadactilare tip Eurodac - dactilocarta europeană, astfel cum este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta metodologie.

Art. 9. - (1) Amprentarea persoanelor pentru Eurodac poate fi realizată:

a) electronic, prin facilităţile sistemului la staţiile de amprentare din dotarea unităţilor din cadrul M.I.R.A.;

b) manual, cu tuş negru tipografic pe fişe dactiloscopice decadactilare tip Eurodac, ce pot fi introduse în sistem prin scanare.

(2) La amprentarea electronică trebuie respectate următoarele reguli tehnice privind calitatea acestei operaţiuni:

a) verificarea mâinilor celui amprentat în sensul de a fi perfect curate;

b) orientarea verticală a amprentelor pe blocul optic;

c) rularea completă a suprafeţei falangetelorfără întoarcere la punctul de plecare;

d) plasarea desenelor papilare strict în spaţiile delimitate de dreptunghiul de încadrare de pe ecran şi în ordinea cerută de program;

e) completarea obligatorie a câmpurilor alfanumerice reprezentând datele demografice ale persoanei;

f) ştergerea suprafeţei de sticlă a blocului optic, după amprentarea fiecărui deget sau ori de câte ori suprafaţa este murdară.

(3) La amprentarea manuală trebuie respectate următoarele reguli tehnice privind calitatea acestei operaţiuni:

a) verificarea mâinilor celui amprentat în sensul de a fi perfect curate;

b) imprimarea zonei reliefului papilar numai cu tuş negru tipografic la amprentarea clasică, repartizat uniform pe suprafaţa degetelor şi palmelor;

c) orientarea verticală a amprentelor pe formular;

d) apăsarea şi rularea completă a suprafeţei falangetelorfără întoarcere la punctul de plecare;

e) plasarea desenelor papilare strict în spaţiile delimitate pe formular, excluzând inversarea degetelor sau mâinilor (stânga-dreapta), evitând astfel înregistrările duble;

f) completarea obligatorie a rubricilor de pe aversul şi reversul imprimatelor pe care sunt prelevate amprentele papilare cu date corecte, citeţ şi cu litere majuscule.

Art. 10. - Responsabilitatea privind amprentarea persoanelor care se încadrează într-una din categoriile Eurodac, verificarea datelor de identificare ale acestora şi completarea câmpurilor aplicaţiei instalate pe Livescan şi/sau a rubricilor de pe imprimatele destinate amprentării numai cu litere majuscule revine personalului specializat din structurile O.R.I., I.G.RF. sau I.G.P.R.

Art. 11. - Responsabilitatea cu privire la pregătirea agenţilor şi ofiţerilor de poliţie în ceea ce priveşte tehnica amprentării persoanelor şi efectuarea acestei activităţi revine specialiştilor de la serviciile criminalistice sau persoanelor anume desemnate pentru această activitate din structurile operative ale unităţilor din cadrul M.I.R.A.

CAPITOLUL III

Metodologia de lucru la staţiile de amprentare

Art. 12. - (1) La O.R.I se organizează şi funcţionează baza de date naţională Eurodac care cuprinde înregistrările amprentelor papilare prelevate de la categoriile de persoane prevăzute în Regulamentul Eurodac.

(2) Fiecare înregistrare are atribuit un identificator format Eurodac cu lungimea de 19 digiţi.

(3) Structura identificatorului format Eurodac este:

T

T

N

J

J

N1

X

X

C

A

A

L

L

Z

Z

H

H

M

M

ţară

cat.

judeţ

autoritatea

nr. staţiei

tip

an

lună

zi

oră

minut

unde:

a) TT reprezintă codul de ţară unde s-a făcut amprentarea;

b) N reprezintă categoria Eurodac (1, 2, 3);

c) JJ reprezintă codul judeţului;

d) N1 reprezintă autoritatea care amprentează:„0"-O.R.I.- D.A.I.; „1"-O.R.I.-D.M.; „2"-I.G.RF; „3"-I.G.P.R.;

e) XX reprezintă numărul staţiei de amprentare al autorităţii din judeţul respectiv;

f) C reprezintă tipul de amprentare (T - fişă dactiloscopică; L- urma);

g) AA-LL-ZZ-HH-MM reprezintă anul-luna-ziua- ora-minutul când s-a făcut amprentarea.

Art. 13. - La completarea dosarelor electronice, operatorii staţiilor de amprentare au obligaţia de a introduce datele conform cu manualul de utilizare al Livescanerului, iar în cazul când se foloseşte scanarea fişei, trebuie verificat modul cum au fost completate menţiunile privind datele de identificare ale persoanei de pe imprimatele pe care au fost prelevate amprentele papilare.

Art. 14. -Autorităţile care au în dotare staţii de amprentare pentru Eurodac au obligaţia:

a) să respecte prevederile legale privind prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal ale persoanelor amprentate;

b) să verifice ca fiecare tranzacţie către Eurodac să parcurgă corect întregul flux de lucru, astfel cum este prevăzut în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezenta metodologie, şi să contacteze în maximum 24 de ore administratorul local al staţiei de amprentare sau Serviciul Dublin şi Eurodac din cadrul O.R.I - Direcţia azil şi integrare pentru orice neregulă apărută în fluxul de lucru;

c) în perioada de garanţie, să notifice în scris la O.R.I. şi la Alcatel România orice defecţiune hardware sau software apărută în timpul funcţionării echipamentelor care fac obiectul contractului Eurodac - România;

d) în perioada de postgaranţie, să asigure condiţiile necesare pentru continuarea mentenanţei echipamentelor.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 15. -In locaţiile unde sunt staţii de amprentare pentru Eurodac se vor desemna, de către şefii structurilor care au în dotare staţiile de amprentare respective, ofiţeri sau agenţi care prin pregătirea de specialitate sunt în măsură să asigure monitorizarea funcţionării corespunzătoare a staţiilor de amprentare, să constate şi să menţioneze în registrul tehnic al staţiei orice defecţiune apărută la staţia de amprentare şi să informeze în maximum 24 de ore:

- ofiţerii administratori de sistem ai autorităţii de care aparţin, care vor interveni, după caz, pentru remedierea disfuncţionalităţilor; sau

- administratorii Sistemului naţional Eurodac din cadrul Direcţiei azil şi integrare din O.R.I.; sau

- reprezentanţii Alcatel România care asigură suportul tehnic în perioada de garanţie.

Art. 16. - I.G.P.R. şi I.G.P.F comunică O.R.I., în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei metodologii, datele de contact ale ofiţerilor administratori de sistem, ale personalului specializat care utilizează şi răspunde de funcţionarea fiecărei staţii şi ale înlocuitorilor acestora.

Art. 17. - O.R.I. comunică I.G.P.R. şi I.G.P.F datele de contact ale administratorilor Sistemului naţional Eurodac, pentru asigurarea suportului tehnic necesar.

ANEXA Nr. 1 la metodologie

DISTRIBUŢIA STAŢIILOR DE AMPRENTARE

Nr. crt.

Judeţul/Oraşul

Nume Livescan/Cardscan

Codul LS

Autoritatea

1

Arad

O.R.I.Arad

AR101

O.R.I.

2

Arad

CIBPArad

AR201

I.J.P.F.

3

Bihor

CIBP Bihor

BH201

I.J.P.F.

4

Botoşani

CIBP Botoşani

BT201

I.J.P.F.

5

Bucureşti

O.R.I. Otopeni

IF101

O.R.I.

6

Bucureşti

O.R.I. - „Nicolae Iorga"

BU101

O.R.I

7

Bucureşti

BCP Bucharest Otopeni Airport

IF201

I.J.P.F.

8

Bucureşti

BCP Bucharest Băneasa Airport

BU201

I.J.P.F.

9

Bucureşti

GIRP HQ Bucharest - LiveScan Motorola

BU301

I.G.P.R.

10

Bucureşti

O.R.I. - Direcţia azil şi integrare Bucureşti

BU001

O.R.I.

11

Bucureşti

ORI - Direcţia azil şi integrare Bucureşti - CardScan Motorola

BU004

O.R.I.

12

Bucureşti

O.R.I.-TudorGociu

BU003

O.R.I.

13

Bucureşti

O.R.I.- Vasile Stolnicu

BU002

O.R.I.

14

Caraş-Severin

CIBP Caraş-Severin (Oraviţa)

CS201

I.J.P.F.

15

Cluj

BCP Cluj Airport

CJ201

I.J.P.F.

16

Constanţa

CIBP Constanţa

CT201

I.J.P.F.

17

Constanţa

O.R.I. Constanţa

CT001

O.R.I.

18

Dolj

CIBP Dolj (CalORIt)

DJ201

I.J.P.F.

19

Galaţi

O.R.I. Galaţi - LiveScan Motorola

GL001

O.R.I.

20

Giurgiu

CIBP Giurgiu

GR201

I.J.P.F.

21

Iaşi

CIBP Iaşi

IS201

I.J.P.F.

22

Maramureş

CIBP Maramureş (Sighetu Marmaţiei)

MM201

I.J.P.F.

23

Maramureş

O.R.I. Şomcuta Mare

MM001

O.R.I.

24

Mehedinţi

CIBP Mehedinţi

MH201

I.J.P.F.

25

Satu Mare

CIBP Satu Mare

SM201

I.J.P.F.

26

Sibiu

BCP Sibiu Airport

SB201

I.J.P.F.

27

Suceava

CIBP Suceava (Rădăuţi)

SV201

I.J.P.F.

28

Suceava

O.R.I. Rădăuţi

SV001

O.R.I.

29

Timiş

BCP Timişoara Airport

TM201

I.J.P.F.

30

Timiş

O.R.I. Timişoara - LiveScan Motorola

TM001

O.R.I.

31

Tulcea

CIBP Tulcea

TL201

I.J.P.F.

32

Vaslui

CIBP Vaslui (Huşi)

VS201

I.J.P.F.

ANEXA Nr. 2 la metodologie

Fişa dactiloscopică - tip Eurodac

FIŞA DACTILOSCOPICĂ

1.

Număr de referinţă

2.

Locul amprentării

3.

Data aplicării

4.

Sex

5.

Data amprentării

6.

Data transmiterii

IMPRESIUNI DIGITALE RULATE

1.MARE DREPT

2. ARĂTĂTOR DREPT

3. MIJLOCIU DREPT

4. INELAR DREPT

5. MIC DREPT

6. MARE STÂNG

7. ARĂTĂTOR STÂNG

8. MIJLOCIU STÂNG

9. INELAR STÂNG

10. MIC STÂNG

IMPRESIUNI DIGITALE DE CONTROL

MÂNA STÂNGĂ

DEGETELE MARI

MÂNA DREAPTĂ

STÂNGA

DREAPTA

Atenţie: imaginea fisei este reprezentativă, fisa este în format A4.

ANEXA Nr. 3 la metodologie

FLUX

pentru realizarea unui dosar nou pe staţiile Livescan-Cardscan

- Selectarea tipului de activitate: amprentare cu blocul optic (livescan) sau prin scanare fişă (cardscan) şi a categoriei Eurodac

- Introducerea datelor demografice alfanumerice

- Achiziţia imaginii faciale (fotografia) persoanei

- Achiziţia amprentelor de degete şi palmă

- Achiziţia semnăturii electronice (opţional)

- Salvarea dosarului

- Expedierea dosarului (se face automat în momentul salvării dosarului)

- Imprimarea dosarelor create cu blocul optic

- Primirea rezultatului de la Eurodac:

• în „Lista de aştepare pentru transmisie" în coloana „Stare" se poate vedea starea dosarului creat. Valorile acestui câmp se actualizează automat astfel:

• în aşteptare - dosarul nu a fost trimis către serverul Eurodac România;

• aşteptare ACK- aşteaptă confirmarea expedierii cu succes a dosarului;

• aşteptare raport - dosarul a fost trimis cu succes şi se aşteptă un răspuns;

• aşteptare validare - apare în momentul când s-a primit un răspuns de la Eurodac şi se aşteaptă validarea operatorului pentru închiderea dosarului;

• în „Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana „Rezultat" se poate vedea rezultatul comparării amprentelor cu baza de date Eurodac. Răspunsul poate fi:

• „coincidenţă", „lipsă coincidenţă" sau „eroare" pentru categoriile 1 şi 3; •„OK" sau „eroare" pentru categoria 2;

•în cazul apariţiei mesajului „eroare" se vor contacta, în cel mult 24 de ore, administratorii Sistemului naţional Eurodac pentru instrucţiuni suplimentare;

• în cazul în care nu se primeşte niciun rezultat de la Eurodac (în „Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana „Rezultat") în termen de 3 zile calendaristice se vor contacta administratorii Sistemului naţional Eurodac

- Validare rezultat: operatorul trebuie să închidă dosarul respectiv prin apăsarea butonului „Validare"

Observaţie:

Un dosar este considerat complet dacă s-a primit un răspuns de „coincidenţă" sau „lipsă coincidenţă" de la Eurodac şi operatorul a închis dosarul respectiv, validând acest rezultat. Odată cu crearea unui dosar staţia de amprentare trebuie să rămână pornită până la primirea unui răspuns („coincidenţă", „lipsă coincidenţă" sau „eroare" pentru categoriile 1 şi 3; „OK" sau „eroare" pentru categoria 2) în „Lista de aşteptare pentru transmisie" în coloana „Rezultat".


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 441/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 441 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu