E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 408 din 18 februarie 2011

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor si functiilor vacante din sistemul de probatiune

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 157 din 4 martie 2011



Luând în considerare Referatul de aprobare nr. 10.621 din 3 februarie 2011 referitor la proiectul de ordin al ministrului justitiei pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor si functiilor vacante din sistemul de probatiune,

având în vedere dispozitiile art. 19 alin. (2) si art. 21 din Legea nr. 123/2006 privind statutul personalului de probatiune, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 13 din Hotarârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul justitiei emite urmatorul ordin:

Art. 1. - Se aproba Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor si functiilor vacante din sistemul de probatiune, prevazut în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, si intra în vigoare la data publicarii.

Art. 3. - La data intrarii în vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului justitiei nr. 2.114/C/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante din sistemul de probatiune, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 614 din 20 august 2008.

Art. 4. - Directia de probatiune, Directia resurse umane, Directia financiar-contabila, tribunalele si serviciile de probatiune vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

p. Ministrul justitiei,

Lidia Barac,

secretar de stat

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor si functiilor vacante din sistemul de probatiune

CAPITOLUL I

Dispozitii generale

Art. 1. - Prezentul regulament stabileste conditiile de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune, inspector de probatiune, precum si a functiilor vacante de sef al serviciului de probatiune.

Art. 2. - (1) Poate fi consilier de probatiune persoana care îndeplineste conditiile prevazute la art. 20 din Legea nr. 123/2006 privind statutul personalului de probatiune, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita în continuare lege.

(2)   Poate fi inspector de probatiune persoana care îndeplineste conditiile prevazute la art. 16 din lege.

(3)  Poate fi sef al serviciului de probatiune, denumit în continuare sef serviciu, persoana care îndeplineste, cumulativ, conditiile prevazute la art. 13 si art. 131 alin. (1) din lege.

CAPITOLUL II

Organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune, inspector de probatiune si a functiilor vacante de sef serviciu

Art. 3. - (1) Pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune, inspector de probatiune, precum si a functiilor vacante de sef serviciu, candidatii vor prezenta un dosar de înscriere, care va contine:

a) copie a actului de identitate;

b) copie a certificatului de casatorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie legalizata de pe diploma de licenta sau adeverinta provizorie care atesta universitatea absolvita, respectiv copie de pe ordinul ministrului justitiei din care sa rezulte calitatea de consilier de probatiune, gradul profesional, precum si vechimea în probatiune necesare înscrierii la concurs;

d)    declaratie pe propria raspundere privind lipsa antecedentelor penale si a celor fiscale sau certificatul de cazier judiciar si cazier fiscal, în original;

e) curriculum-vitae (format european);

f) cerere-tip de înscriere la concurs completata. Candidatii la posturile vacante de consilier de probatiune vor mentiona, dupa caz, cel mult 3 servicii de probatiune pentru care candideaza. Candidatii la functiile de sef serviciu vor mentiona serviciul de probatiune în cadrul caruia este vacanta functia de sef serviciu pentru care candideaza;

g) chitanta de plata a taxei de înscriere la concurs, emisa de casieria tribunalului în raza caruia locuieste, respectiv îsi desfasoara activitatea candidatul.

(2)  Vor fi luate în considerare diplomele sau adeverintele care atesta studiile de lunga durata absolvite, indiferent de forma sau de emitent, cu conditia ca acesta din urma sa fie o unitate de învatamânt acreditata sau recunoscuta de statul român, în cazul absolvirii studiilor în strainatate.

(3)   Pâna la data numirii pe post, respectiv în functie, candidatii îsi completeaza dosarul cu certificatul de cazier judiciar si fiscal, daca acestea nu au fost depuse în momentul înscrierii.

(4) Cuantumul taxei de înscriere la concurs se stabileste de catre ministrul justitiei prin ordin, astfel încât sa acopere costurile necesare organizarii si desfasurarii concursului.

Art. 4. - (1) Dosarul de înscriere completat în conformitate cu art. 3 alin. (1) se depune, în perioada indicata de catre organizatori, la tribunalul în raza caruia locuieste, respectiv îsi desfasoara activitatea candidatul.

(2)  Dosarele candidatilor înscrisi la concurs sunt transmise de tribunale Directiei resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei, în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la finalizarea perioadei de înscriere.

(3)  Cererea prin care candidatul solicita retragerea din concurs si restituirea taxei de înscriere se depune la tribunalul în raza caruia locuieste, respectiv îsi desfasoara activitatea candidatul, pâna la finalizarea perioadei de înscriere.

Art. 5. - (1) Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune, inspector de probatiune si a functiilor vacante de sef serviciu cuprinde urmatoarele etape:

a) selectia dosarelor;

b) testarea medicala si psihologica;

c)   testarea abilitatilor, atitudinilor si a motivatiei, prin sustinerea unui interviu;

d) testarea cunostintelor teoretice, prin sustinerea unei probe scrise, în cazul candidatilor pentru posturile vacante de consilier de probatiune, precum si testarea cunostintelor în domeniul probatiunii, prin sustinerea unei probe scrise, în cazul candidatilor pentru posturile vacante de inspector de probatiune;

e) sustinerea unui plan strategic de dezvoltare a serviciului, denumit în continuare plan strategic, pentru serviciul în cadrul caruia intentioneaza sa ocupe functia de conducere, în cazul candidatilor pentru functia de sef serviciu;

f)  repartizarea pe posturi a candidatilor pentru posturile vacante de consilier de probatiune si pentru functiile vacante de sef serviciu.

(2) In cazul sustinerii interviului pentru functia de sef serviciu, candidatul va fi evaluat, pe lânga ariile prevazute la alin. (1) lit. c), si pe dimensiunea cunostinte în domeniul probatiunii.

Art. 6. - (1) Publicitatea concursului se realizeaza prin publicarea unui anunt de concurs pe site-ul Ministerului Justitiei si prin utilizarea altor mijloace de comunicare, dupa caz.

(2)  Anuntul de concurs, publicat pe site-ul Ministerului Justitiei cu cel putin 30 de zile înainte de data începerii concursului, cuprinde informatii referitoare la: termenul-limita de depunere a dosarului de înscriere, cuantumul taxei de înscriere la concurs, locul depunerii dosarului, locul desfasurarii etapelor, tematica, bibliografia, categoriile de posturi vacante, numarul posturilor vacante, cerintele generale ale fiecarui post, regulamentul de concurs, modelul curriculumului vitae, cererea-tip de înscriere, datele de contact de unde se pot obtine informatii suplimentare referitoare la concurs.

(3) Anuntul de concurs publicat prin intermediul altor mijloace de comunicare în masa va cuprinde data-limita de înscriere la concurs, numarul de posturi, respectiv functii vacante, etapele de concurs si indicarea sursei de unde se pot obtine informatii suplimentare în legatura cu concursul.

(4) Pentru concursul privind ocuparea posturilor vacante de inspector de probatiune si a functiilor vacante de sef serviciu, anuntul de concurs prevazut la alin. (2) se afiseaza si la sediul serviciilor de probatiune. In acest caz, seful serviciului de probatiune va întocmi un proces-verbal, care se transmite Directiei resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei.

(5) In situatia în care se modifica data-limita de înscriere la concurs sau data si locul desfasurarii unor etape de concurs, organizatorii vor publica un nou anunt pe site-ul Ministerului Justitiei, cu cel putin 5 zile înainte de data efectiva de desfasurare a etapei.

Art. 7. - (1) Tematica, bibliografia de concurs, precum si criteriile de interviu se elaboreaza de catre Directia de probatiune, care le supune spre aprobare ministrului justitiei.

(2) Pentru concursul privind ocuparea functiilor vacante de sef serviciu, pe lânga mentiunile prevazute la alin. (1), Directia de probatiune întocmeste si instructiunile de elaborare a planului strategic.

Art. 8. - (1) Pentru fiecare concurs organizat, în raport cu specificul posturilor scoase la concurs, cu numarul candidatilor si cu etapele sustinute, ministrul justitiei numeste prin ordin:

a) comisia de organizare a concursului;

b) comisia de interviu;

c) comisia de verificare a cunostintelor;

d)  comisia de examinare a planului strategic, în cazul candidatilor pentru functiile vacante de sef serviciu;

e) comisia de solutionare a contestatiilor;

f)  comisia de repartizare pe posturi a candidatilor pentru posturile vacante de consilier de probatiune si pentru functiile vacante de sef serviciu.

(2)  Fiecare comisie are în componenta sa un presedinte, membri, un secretar, precum si supleanti.

(3) Din comisiile prevazute la alin. (1) lit. a) si f) pot face parte reprezentanti ai Directiei de probatiune, ai altor departamente din cadrul Ministerul Justitiei ori din subordinea acestuia sau ai serviciilor de probatiune, dupa caz.

(4)  Din comisiile prevazute la alin. (1) lit. b), c), d) si e) pot face parte reprezentanti ai Directiei de probatiune, ai serviciilor de probatiune, precum si alti colaboratori externi, dupa caz.

(5)  In cazul în care concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune se desfasoara simultan cu cel pentru ocuparea posturilor vacante de inspector de probatiune, se pot stabili comisii comune de concurs.

(6) In functie de numarul candidatilor, comisiile de concurs prevazute la art. 8 alin. (1) îsi pot desfasura activitatea si la nivel regional.

Art. 9. - Comisia de organizare a concursului are, în principal, urmatoarele atributii:

a) verifica cererile de înscriere si actele depuse la dosarele candidatilor, conform art. 3 si 4, si respinge cererile de înscriere ale candidatilor, daca nu sunt însotite de actele prevazute la art. 3 alin. (1) sau daca din actele depuse nu rezulta îndeplinirea conditiilor specifice pentru ocuparea postului ori a functiei vacante;

b)  asigura afisarea rezultatelor verificarii dosarelor candidatilor;

c)  asigura afisarea rezultatelor etapelor de concurs si a rezultatelor finale ale concursului;

d)  asigura transmiterea catre Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei a rezultatelor concursului;

e) îndeplineste orice sarcini organizatorice necesare pentru buna desfasurare a concursului.

Art. 10. - Comisia de interviu are urmatoarele atributii principale:

a) stabileste întrebarile si baremul pentru interviu;

b) stabileste planul interviului si realizeaza interviul;

c)  noteaza si stabileste media notelor acordate candidatilor de catre fiecare membru al comisiei;

d) reanalizeaza punctajul obtinut si stabileste nota finala, daca exista o diferenta mai mare de doua puncte între notele acordate de membrii comisiei;

e) centralizeaza si comunica în scris comisiei de organizare a concursului rezultatele interviului, în vederea afisarii acestora.

Art. 11. - Comisia de verificare a cunostintelor are urmatoarele atributii principale:

a) stabileste cel putin 3 variante de subiecte pentru proba scrisa;

b) stabileste baremul pentru fiecare subiect;

c) corecteaza lucrarile candidatilor si stabileste media notelor acordate candidatilor de catre fiecare membru al comisiei;

d) reanalizeaza punctajul obtinut si stabileste nota finala, daca exista o diferenta mai mare de doua puncte între notele acordate de membrii comisiei;

e) centralizeaza si comunica în scris rezultatele etapei comisiei de organizare a concursului, în vederea afisarii acestora.

Art. 12. - Comisia de examinare a planurilor strategice are urmatoarele atributii principale:

a) stabileste baremul pentru evaluarea planului strategic;

b) noteaza planul strategic sustinut si stabileste media notelor acordate candidatilor de catre fiecare membru al comisiei;

c) reanalizeaza punctajul obtinut si stabileste nota finala, daca exista o diferenta mai mare de doua puncte între notele acordate de membrii comisiei;

d) centralizeaza si comunica în scris rezultatele etapei comisiei de organizare a concursului, în vederea afisarii acestora.

Art. 13. - Comisia de solutionare a contestatiilor are urmatoarele atributii principale:

a) solutioneaza contestatiile depuse de candidati cu privire la rezultatul obtinut în urma selectiei dosarelor;

b) solutioneaza contestatiile depuse de candidati cu privire la rezultatul obtinut în urma interviului;

c) solutioneaza contestatiile depuse de candidati cu privire la rezultatul obtinut în urma probei scrise;

d) solutioneaza contestatiile depuse de candidati cu privire la rezultatul obtinut în urma sustinerii planului strategic;

e) centralizeaza si comunica în scris comisiei de organizare a concursului rezultatele solutionarii contestatiilor, în vederea afisarii acestora.

Art. 14. - (1) In cazul în care se constata, în urma solutionarii contestatiilor, ca exista o diferenta de cel putin un punct fata de rezultatul obtinut initial de catre candidat, nota finala va fi stabilita de catre o comisie formata din 3 membri, dupa cum urmeaza: un membru din comisia de solutionare a contestatiilor, un membru din comisia care a evaluat proba contestata si un alt membru, cu rol de arbitru, desemnat prin tragere la sorti dintre membrii comisiilor ale caror rezultate nu fac obiectul contestatiei.

(2) Comisia de arbitraj astfel constituita este numita prin ordin al ministrului justitiei.

Art. 15. - Comisia de repartizare pe posturi are ca atributie principala repartizarea candidatilor pe posturile vacante de consilier de probatiune si în functiile vacante de sef serviciu scoase la concurs.

Art. 16. - (1) Nu pot face parte din comisiile prevazute la art. 8 alin. (1) si la art. 14 acele persoane care sunt soti, rude sau afini pâna la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidatii înscrisi la concurs.

(2)  Fiecare membru al comisiilor mentionate la alin. (1) semneaza o declaratie pe propria raspundere în care precizeaza ca:

a)  nu se afla în vreuna dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la alin. (1);

b)  va respecta confidentialitatea lucrarilor comisiei si a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(3) Membrii comisiilor prevazute la art. 8 alin. (1)si la art. 14, precum si persoanele care vor asigura supravegherea desfasurarii etapei scrise vor fi retribuiti pentru activitatea depusa, potrivit legii.

(4) Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a responsabilitatilor de catre persoanele mentionate la alin. (3) atrage neplata sau reducerea corespunzatoare a indemnizatiei platite pentru contributia la desfasurarea concursului.

Art. 17. - (1) Selectia dosarelor depuse de candidati se va realiza în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data primirii dosarelor.

(2) Lista candidatilor declarati admisi sau respinsi dupa selectia dosarelor este publicata pe site-ul Ministerului Justitiei.

(3) Candidatii declarati respinsi în urma selectiei dosarelor pot depune la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei, personal sau prin fax, contestatie în termen de doua zile lucratoare de la afisarea listelor.

(4) Contestatiile candidatilor respinsi în urma selectiei dosarelor sunt solutionate în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la alin. (3).

(5) Lista finala a candidatilor declarati admisi dupa selectia dosarelor, precum si informatiile cu privire la data, locul si ora de sustinere a testarii medicale si psihologice prevazute la art. 5 alin. (1) lit. b) sunt publicate pe site-ul Ministerului Justitiei în termenul prevazut la alin. (4).

Art. 18. - (1) Candidatii declarati admisi în urma etapei de selectie a dosarelor sunt supusi unei testari medicale si psihologice cu caracter eliminatoriu.

(2) Testarea medicala si psihologica se va realiza în termen de cel putin 10 zile lucratoare de la data stabilita de organizatori.

(3) Testarea medicala si testarea psihologica a candidatilor la posturile vacante de consilier de probatiune, inspector de probatiune si functia de sef serviciu se vor realiza conform procedurilor elaborate în acest sens si aprobate prin ordin al ministrului justitiei.

(4)  Lista candidatilor care vor sustine interviul, precum si informatiile cu privire la data, locul si ora de sustinere a acestuia vor fi publicate pe site-ul Ministerului Justitiei în termen de doua zile lucratoare de la finalizarea testarii medicale si a testarii psihologice.

Art. 19. - (1) A treia etapa a concursului consta în sustinerea de catre candidati a unui interviu, în vederea evaluarii urmatoarelor dimensiuni: abilitati, atitudini si motivatie.

(2) Pentru concursul organizat în vederea ocuparii functiei de sef serviciu se aplica prevederile art. 5 alin. (2).

(3) Comisia de interviu va acorda o nota fiecarui candidat. La finalizarea etapei, baremul grilei de interviu se afiseaza pe site-ul Ministerului Justitiei.

(4) Intrebarile si raspunsurile la interviu se înregistreaza audio, iar înregistrarile sunt utilizate exclusiv în cadrul concursului.

(5) Sunt declarati admisi la proba interviului candidatii care au obtinut minimum nota 7, dar nu mai putin de nota 5 la fiecare dintre dimensiunile mentionate la alin. (1), precum si la art. 5 alin. (2). Rezultatele interviului sunt publicate pe site-ul Ministerului Justitiei în termen de doua zile lucratoare de la finalizarea etapei.

Art. 20. - (1) Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de doua zile lucratoare de la afisare. Contestatia se depune, personal sau prin fax, la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei.

(2) Contestatiile se solutioneaza de catre comisia de solutionare a contestatiilor în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la alin. (1), iar rezultatele se publica pe site-ul Ministerului Justitiei.

(3) In situatia prevazuta la art. 14, termenul prevazut la alin. (2) se prelungeste cu 5 zile lucratoare.

(4) Lista candidatilor declarati admisi dupa proba interviului, notele obtinute pentru fiecare dimensiune si media finala, precum si  informatiile cu  privire la data,  locul si ora de desfasurare a urmatoarei probe sunt publicate pe site-ul Ministerului Justitiei în termenul prevazut la alin. (2) si (3).

(5) Notarea comisiei de solutionare a contestatiilor este definitiva, cu exceptia situatiei prevazute la art. 14.

Art. 21. - (1) Candidatii pentru posturile de consilier de probatiune si inspector de probatiune, care au fost declarati admisi la proba interviului, sustin proba scrisa în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. d).

(2) Intrarea candidatilor în salile de concurs se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sala si a actului de identitate, cu o jumatate de ora înainte de începerea probei scrise. Pe lista se mentioneaza prezenta fiecarui candidat.

(3) Candidatii care nu se afla în sala în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai sustine concursul. Este interzisa detinerea sau utilizarea de catre candidati, pe toata durata probei scrise, a mijloacelor de comunicare la distanta, a computerelor personale etc.

(4) In vederea elaborarii lucrarii scrise, candidatii primesc coli de hârtie având stampila Directiei de probatiune. Se poate folosi numai cerneala sau pix cu pasta de culoare albastra.

(5) Inainte de a se dicta subiectele, candidatii scriu numele si prenumele pe coltul foii ce urmeaza sa fie lipit, pe care se aplica stampila Directiei de probatiune si semnatura presedintelui comisiei de verificare a cunostintelor.

(6)  Pe toata durata desfasurarii probei scrise, în salile de concurs au acces numai membrii comisiilor de concurs, persoanele care supravegheaza desfasurarea probei si, daca este cazul, personalul medical.

(7) Timpul destinat pentru elaborarea lucrarii este de 3 ore. Candidatii predau lucrarile în functie de momentul finalizarii lor sau la expirarea timpului stabilit pentru proba scrisa, iar responsabilul fiecarei sali de concurs întocmeste un borderou care cuprinde numarul de pagini al lucrarilor si semnatura candidatilor, pe care îl preda, împreuna cu lucrarile, presedintelui comisiei de verificare a cunostintelor, printr-un proces-verbal.

(8)  Lucrarea se considera predata de catre candidat dupa verificarea starii acesteia de catre responsabilul de sala si dupa semnarea de catre candidat în borderou.

(9)  Pe toata durata desfasurarii probei scrise este interzisa parasirea temporara a salii de concurs de catre candidati. In cazuri exceptionale, parasirea temporara a salii de concurs se poate face numai cu însotirea unui supraveghetor.

(10) Pentru asigurarea ordinii în timpul concursului, membrii comisiei de verificare a cunostintelor sau persoanele care supravegheaza desfasurarea probei pot reaseza candidatii în sala.

(11)  Orice frauda sau încercare de frauda dovedita se sanctioneaza prin eliminarea din concurs; în aceste cazuri, persoanele care supravegheaza desfasurarea probei îl sesizeaza de îndata pe presedintele comisiei de verificare a cunostintelor, care întocmeste un proces-verbal despre constatarile facute si masurile luate, iar lucrarea se anuleaza cu mentiunea „frauda".

(12)  La finalizarea probei scrise, baremul de corectare se afiseaza la locatia de desfasurare a acesteia si pe site-ul Ministerului Justitiei.

Art. 22. - (1) Lucrarile scrise sunt corectate în termen de cel putin 10 zile lucratoare de la data sustinerii etapei, iar rezultatele sunt publicate pe site-ul Ministerului Justitiei.

(2) Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii pentru posturile vacante de consilier de probatiune care au obtinut minimum nota 7.

(3) In cazul concursului organizat în vederea ocuparii posturilor vacante de inspector de probatiune, sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum nota 7.

(4) Candidatii nemultumiti de notele acordate la proba scrisa pot depune, personal sau prin fax, contestatii la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei, în termen de doua zile lucratoare de la afisarea rezultatelor.

(5) In vederea solutionarii contestatiilor, lucrarile scrise sunt resigilate si renumerotate, fiind notate într-un borderou.

(6) Contestatiile se solutioneaza de catre comisia de solutionare a contestatiilor, în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la alin. (4).

(7) Daca exista situatii dintre cele prevazute la art. 14, termenul destinat afisarii rezultatelor dupa verificarea contestatiilor se prelungeste cu înca 5 zile. Prevederile art. 20 alin. (5) se aplica în mod corespunzator.

Art. 23. - Rezultatele finale ale probei scrise vor fi publicate pe site-ul Ministerului Justitiei.

Art. 24. - (1) Candidatii pentru functiile vacante de sef serviciu, care au fost declarati admisi la proba interviului, sustin oral un plan strategic de dezvoltare a serviciului în cadrul caruia intentioneaza sa ocupe functia de conducere, întocmit în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (2).

(2) Planul strategic se depune la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei, în termen de cel mult 5 zile dupa afisarea rezultatelor la proba interviului, pe suport hârtie, purtând pe fiecare pagina semnatura candidatului.

(3) Dupa finalizarea termenului de depunere a planului strategic, baremul dupa care se evalueaza acesta se va afisa pe site-ul Ministerului Justitiei.

(4) Sustinerea planului strategic de catre candidati se înregistreaza audio si se utilizeaza exclusiv în cadrul concursului.

(5) Sunt declarati admisi în urma sustinerii planului strategic candidatii care au obtinut minimum nota 7. Rezultatele obtinute în urma sustinerii planului strategic sunt publicate pe site-ul Ministerului Justitiei în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la finalizarea etapei. Prevederile art. 6 alin. (4) se aplica în mod corespunzator.

(6) Rezultatele obtinute în urma sustinerii planului strategic pot fi contestate în termen de doua zile lucratoare de la afisare. Contestatia se depune, personal sau prin fax, la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei.

(7) Contestatiile se solutioneaza de catre comisia de solutionare a contestatiilor, în termen de cel mult 5 zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la alin. (6).

(8) In situatia prevazuta la art. 14, termenul prevazut la alin. (7) se prelungeste cu 5 zile.

(9) Lista candidatilor declarati admisi în urma sustinerii planului strategic este publicata pe site-ul Ministerului Justitiei în termenul prevazut la alin. (7). Prevederile art. 6 alin. (4) se aplica în mod corespunzator.

Art. 25. - (1) Fiecare proba va fi notata de la 0 la 10. Nu se acorda puncte din oficiu.

(2) Notele acordate la fiecare proba de concurs se trec în litere si în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare fila de membrii comisiilor prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b)-e).

(3) Nota finala a fiecarei probe de concurs este media aritmetica a notelor acordate de fiecare membru al comisiilor prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b)-e).

(4) Nota finala a concursului este media aritmetica a notelor obtinute la proba interviului si proba scrisa, în cazul sustinerii concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune si inspector de probatiune, respectiv a notelor obtinute la proba interviului si proba sustinerii planului strategic, pentru ocuparea functiilor vacante de sef serviciu.

Art. 26. - (1) Media generala de promovare a concursului este de cel putin 7.

(2) Candidatii declarati admisi la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probatiune si a functiilor vacante de sef serviciu vor fi repartizati pe posturi de catre comisia prevazuta la art. 8 alin. (1) lit. f), în cel mult 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatelor.

(3) Repartizarea candidatilor pe posturile vacante de consilier de probatiune se va face în functie de:

a) numarul posturilor vacante;

b) nota finala obtinuta;

c) optiunile candidatilor.

(4) Repartizarea candidatilor pe functiile vacante de sef serviciu se va face în functie de criteriile prevazute la alin. (3) lit. b) si c).

(5) Departajarea candidatilor cu note egale, care opteaza pentru posturile vacante de consilier de probatiune din cadrul aceluiasi serviciu sau pentru posturile vacante de inspector de probatiune, se face întâi în functie de nota obtinuta la proba scrisa, apoi în functie de nota obtinuta la dimensiunea atitudine din cadrul interviului.

(6) Departajarea candidatilor cu note egale, care opteaza pentru functia vacanta de conducere din cadrul aceluiasi serviciu, se realizeaza întâi în functie de nota obtinuta la planul strategic, apoi în functie de nota obtinuta la dimensiunea cunostinte în domeniul probatiunii din cadrul interviului.

(7) Lista candidatilor declarati admisi si repartizati pe posturi va fi publicata pe site-ul Ministerului Justitiei, în termen de doua zile de la finalizarea concursului.

Art. 27. - Prin derogare de la prevederile art. 6, în cazul în care între data anuntarii concursului si data încheierii probelor de concurs se vacanteaza sau se suplimenteaza posturi, acestea pot fi ocupate de catre candidati în conditiile prezentului regulament.

Art. 28. - (1) Candidatii declarati admisi vor fi numiti în functie prin ordin al ministrului justitiei, emis în cel mult 15 zile de la data afisarii rezultatelor repartizarii candidatilor, pentru consilieri de probatiune si functiile de sef serviciu, respectiv de la data afisarii rezultatelor finale privind ocuparea posturilor vacante de inspector de probatiune.

(2) Candidatii admisi în conditiile prezentului regulament trebuie sa se prezinte la post la data numirii în functie prin ordin al ministrului justitiei.

(3) In cazul neprezentarii la post în termenul stabilit, postul este declarat vacant. Directia de probatiune va comunica urmatorului candidat posibilitatea ocuparii acestuia, în conditiile prezentului regulament.

CAPITOLUL III

Dispozitii finale

Art. 29. - Lucrarile scrise ale candidatilor declarati admisi la concurs si procesele-verbale privind rezultatele concursului sunt transmise Directiei resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei, pentru a fi incluse în dosarele profesionale ale candidatilor. Dosarele, procesele-verbale, lucrarile scrise referitoare la ceilalti candidati si orice alte documente în legatura cu concursul se arhiveaza si se pastreaza la Directia resurse umane din cadrul Ministerului Justitiei.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 408/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 408 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu