Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.0 din 18.02.2011

privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor şi funcţiilor vacante din sistemul de probaţiune
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 157 din 04 martie 2011



SmartCity1


Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentul regulament stabileşte condiţiile de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune, inspector de probaţiune, precum şi a funcţiilor vacante de şef al serviciului de probaţiune. Articolul 2
(1) Poate fi consilier de probaţiune persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 20 din Legea nr. 123/2006 privind statutul personalului de probaţiune, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare lege.
(2) Poate fi inspector de probaţiune persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 16 din lege.
(3) Poate fi şef al serviciului de probaţiune, denumit în continuare şef serviciu, persoana care îndeplineşte, cumulativ, condiţiile prevăzute la art. 13 şi art. 131 alin. (1) din lege.
Capitolul IIOrganizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune, inspector de probaţiune şi a funcţiilor vacante de şef serviciu Articolul 3
(1) Pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune, inspector de probaţiune, precum şi a funcţiilor vacante de şef serviciu, candidaţii vor prezenta un dosar de înscriere, care va conţine:a)copie a actului de identitate; b)copie a certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate; c)copie legalizată de pe diploma de licenţă sau adeverinţa provizorie care atestă universitatea absolvită, respectiv copie de pe ordinul ministrului justiţiei din care să rezulte calitatea de consilier de probaţiune, gradul profesional, precum şi vechimea în probaţiune necesare înscrierii la concurs; d)declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi a celor fiscale sau certificatul de cazier judiciar şi cazier fiscal, în original; e)curriculum-vitae (format european); f)cerere-tip de înscriere la concurs completată. Candidaţii la posturile vacante de consilier de probaţiune vor menţiona, după caz, cel mult 3 servicii de probaţiune pentru care candidează. Candidaţii la funcţiile de şef serviciu vor menţiona serviciul de probaţiune în cadrul căruia este vacantă funcţia de şef serviciu pentru care candidează; g)chitanţă de plată a taxei de înscriere la concurs, emisă de casieria tribunalului în raza căruia locuieşte, respectiv îşi desfăşoară activitatea candidatul.
(2) Vor fi luate în considerare diplomele sau adeverinţele care atestă studiile de lungă durată absolvite, indiferent de formă sau de emitent, cu condiţia ca acesta din urmă să fie o unitate de învăţământ acreditată sau recunoscută de statul român, în cazul absolvirii studiilor în străinătate.
(3) Până la data numirii pe post, respectiv în funcţie, candidaţii îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi fiscal, dacă acestea nu au fost depuse în momentul înscrierii.
(4) Cuantumul taxei de înscriere la concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei prin ordin, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.
Articolul 4
(1) Dosarul de înscriere completat în conformitate cu art. 3 alin. (1) se depune, în perioada indicată de către organizatori, la tribunalul în raza căruia locuieşte, respectiv îşi desfăşoară activitatea candidatul.
(2) Dosarele candidaţilor înscrişi la concurs sunt transmise de tribunale Direcţiei resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la finalizarea perioadei de înscriere.
(3) Cererea prin care candidatul solicită retragerea din concurs şi restituirea taxei de înscriere se depune la tribunalul în raza căruia locuieşte, respectiv îşi desfăşoară activitatea candidatul, până la finalizarea perioadei de înscriere.
Articolul 5
(1) Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune, inspector de probaţiune şi a funcţiilor vacante de şef serviciu cuprinde următoarele etape:a)selecţia dosarelor; b)testarea medicală şi psihologică; c)testarea abilităţilor, atitudinilor şi a motivaţiei, prin susţinerea unui interviu; d)testarea cunoştinţelor teoretice, prin susţinerea unei probe scrise, în cazul candidaţilor pentru posturile vacante de consilier de probaţiune, precum şi testarea cunoştinţelor în domeniul probaţiunii, prin susţinerea unei probe scrise, în cazul candidaţilor pentru posturile vacante de inspector de probaţiune; e)susţinerea unui plan strategic de dezvoltare a serviciului, denumit în continuare plan strategic, pentru serviciul în cadrul căruia intenţionează să ocupe funcţia de conducere, în cazul candidaţilor pentru funcţia de şef serviciu; f)repartizarea pe posturi a candidaţilor pentru posturile vacante de consilier de probaţiune şi pentru funcţiile vacante de şef serviciu.
(2) În cazul susţinerii interviului pentru funcţia de şef serviciu, candidatul va fi evaluat, pe lângă ariile prevăzute la alin. (1) lit. c), şi pe dimensiunea cunoştinţe în domeniul probaţiunii.
Articolul 6
(1) Publicitatea concursului se realizează prin publicarea unui anunţ de concurs pe site-ul Ministerului Justiţiei şi prin utilizarea altor mijloace de comunicare, după caz.
(2) Anunţul de concurs, publicat pe site-ul Ministerului Justiţiei cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului, cuprinde informaţii referitoare la: termenul-limită de depunere a dosarului de înscriere, cuantumul taxei de înscriere la concurs, locul depunerii dosarului, locul desfăşurării etapelor, tematica, bibliografia, categoriile de posturi vacante, numărul posturilor vacante, cerinţele generale ale fiecărui post, regulamentul de concurs, modelul curriculumului vitae, cererea-tip de înscriere, datele de contact de unde se pot obţine informaţii suplimentare referitoare la concurs.
(3) Anunţul de concurs publicat prin intermediul altor mijloace de comunicare în masă va cuprinde data-limită de înscriere la concurs, numărul de posturi, respectiv funcţii vacante, etapele de concurs şi indicarea sursei de unde se pot obţine informaţii suplimentare în legătură cu concursul.
(4) Pentru concursul privind ocuparea posturilor vacante de inspector de probaţiune şi a funcţiilor vacante de şef serviciu, anunţul de concurs prevăzut la alin. (2) se afişează şi la sediul serviciilor de probaţiune. În acest caz, şeful serviciului de probaţiune va întocmi un proces-verbal, care se transmite Direcţiei resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei.
(5) În situaţia în care se modifică data-limită de înscriere la concurs sau data şi locul desfăşurării unor etape de concurs, organizatorii vor publica un nou anunţ pe site-ul Ministerului Justiţiei, cu cel puţin 5 zile înainte de data efectivă de desfăşurare a etapei.
Articolul 7
(1) Tematica, bibliografia de concurs, precum şi criteriile de interviu se elaborează de către Direcţia de probaţiune, care le supune spre aprobare ministrului justiţiei.
(2) Pentru concursul privind ocuparea funcţiilor vacante de şef serviciu, pe lângă menţiunile prevăzute la alin. (1), Direcţia de probaţiune întocmeşte şi instrucţiunile de elaborare a planului strategic.
Articolul 8
(1) Pentru fiecare concurs organizat, în raport cu specificul posturilor scoase la concurs, cu numărul candidaţilor şi cu etapele susţinute, ministrul justiţiei numeşte prin ordin:a)comisia de organizare a concursului; b)comisia de interviu; c)comisia de verificare a cunoştinţelor; d)comisia de examinare a planului strategic, în cazul candidaţilor pentru funcţiile vacante de şef serviciu; e)comisia de soluţionare a contestaţiilor; f)comisia de repartizare pe posturi a candidaţilor pentru posturile vacante de consilier de probaţiune şi pentru funcţiile vacante de şef serviciu.
(2) Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri, un secretar, precum şi supleanţi.
(3) Din comisiile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi f) pot face parte reprezentanţi ai Direcţiei de probaţiune, ai altor departamente din cadrul Ministerul Justiţiei ori din subordinea acestuia sau ai serviciilor de probaţiune, după caz.
(4) Din comisiile prevăzute la alin. (1) lit. b), c), d) şi e) pot face parte reprezentanţi ai Direcţiei de probaţiune, ai serviciilor de probaţiune, precum şi alţi colaboratori externi, după caz.
(5) În cazul în care concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune se desfăşoară simultan cu cel pentru ocuparea posturilor vacante de inspector de probaţiune, se pot stabili comisii comune de concurs.
(6) În funcţie de numărul candidaţilor, comisiile de concurs prevăzute la art. 8 alin. (1) îşi pot desfăşura activitatea şi la nivel regional.
Articolul 9Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii: a)verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarele candidaţilor, conform art. 3 şi 4, şi respinge cererile de înscriere ale candidaţilor, dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 3 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea postului ori a funcţiei vacante; b)asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor; c)asigură afişarea rezultatelor etapelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului; d)asigură transmiterea către Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei a rezultatelor concursului; e)îndeplineşte orice sarcini organizatorice necesare pentru buna desfăşurare a concursului. Articolul 10Comisia de interviu are următoarele atribuţii principale: a)stabileşte întrebările şi baremul pentru interviu; b)stabileşte planul interviului şi realizează interviul; c)notează şi stabileşte media notelor acordate candidaţilor de către fiecare membru al comisiei; d)reanalizează punctajul obţinut şi stabileşte nota finală, dacă există o diferenţă mai mare de două puncte între notele acordate de membrii comisiei; e)centralizează şi comunică în scris comisiei de organizare a concursului rezultatele interviului, în vederea afişării acestora. Articolul 11Comisia de verificare a cunoştinţelor are următoarele atribuţii principale: a)stabileşte cel puţin 3 variante de subiecte pentru proba scrisă; b)stabileşte baremul pentru fiecare subiect; c)corectează lucrările candidaţilor şi stabileşte media notelor acordate candidaţilor de către fiecare membru al comisiei; d)reanalizează punctajul obţinut şi stabileşte nota finală, dacă există o diferenţă mai mare de două puncte între notele acordate de membrii comisiei; e)centralizează şi comunică în scris rezultatele etapei comisiei de organizare a concursului, în vederea afişării acestora. Articolul 12Comisia de examinare a planurilor strategice are următoarele atribuţii principale: a)stabileşte baremul pentru evaluarea planului strategic; b)notează planul strategic susţinut şi stabileşte media notelor acordate candidaţilor de către fiecare membru al comisiei; c)reanalizează punctajul obţinut şi stabileşte nota finală, dacă există o diferenţă mai mare de două puncte între notele acordate de membrii comisiei; d)centralizează şi comunică în scris rezultatele etapei comisiei de organizare a concursului, în vederea afişării acestora. Articolul 13Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale: a)soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul obţinut în urma selecţiei dosarelor; b)soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul obţinut în urma interviului; c)soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul obţinut în urma probei scrise; d)soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul obţinut în urma susţinerii planului strategic; e)centralizează şi comunică în scris comisiei de organizare a concursului rezultatele soluţionării contestaţiilor, în vederea afişării acestora. Articolul 14
(1) În cazul în care se constată, în urma soluţionării contestaţiilor, că există o diferenţă de cel puţin un punct faţă de rezultatul obţinut iniţial de către candidat, nota finală va fi stabilită de către o comisie formată din 3 membri, după cum urmează: un membru din comisia de soluţionare a contestaţiilor, un membru din comisia care a evaluat proba contestată şi un alt membru, cu rol de arbitru, desemnat prin tragere la sorţi dintre membrii comisiilor ale căror rezultate nu fac obiectul contestaţiei.
(2) Comisia de arbitraj astfel constituită este numită prin ordin al ministrului justiţiei.
Articolul 15Comisia de repartizare pe posturi are ca atribuţie principală repartizarea candidaţilor pe posturile vacante de consilier de probaţiune şi în funcţiile vacante de şef serviciu scoase la concurs. Articolul 16
(1) Nu pot face parte din comisiile prevăzute la art. 8 alin. (1) şi la art. 14 acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.
(2) Fiecare membru al comisiilor menţionate la alin. (1) semnează o declaraţie pe propria răspundere în care precizează că:a)nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (1); b)va respecta confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.
(3) Membrii comisiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) şi la art. 14, precum şi persoanele care vor asigura supravegherea desfăşurării etapei scrise vor fi retribuiţi pentru activitatea depusă, potrivit legii.
(4) Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor de către persoanele menţionate la alin. (3) atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru contribuţia la desfăşurarea concursului.
Articolul 17
(1) Selecţia dosarelor depuse de candidaţi se va realiza în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data primirii dosarelor.
(2) Lista candidaţilor declaraţi admişi sau respinşi după selecţia dosarelor este publicată pe site-ul Ministerului Justiţiei.
(3) Candidaţii declaraţi respinşi în urma selecţiei dosarelor pot depune la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, personal sau prin fax, contestaţie în termen de două zile lucrătoare de la afişarea listelor.
(4) Contestaţiile candidaţilor respinşi în urma selecţiei dosarelor sunt soluţionate în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (3).
(5) Lista finală a candidaţilor declaraţi admişi după selecţia dosarelor, precum şi informaţiile cu privire la data, locul şi ora de susţinere a testării medicale şi psihologice prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) sunt publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei în termenul prevăzut la alin. (4).
Articolul 18
(1) Candidaţii declaraţi admişi în urma etapei de selecţie a dosarelor sunt supuşi unei testări medicale şi psihologice cu caracter eliminatoriu.
(2) Testarea medicală şi psihologică se va realiza în termen de cel puţin 10 zile lucrătoare de la data stabilită de organizatori.
(3) Testarea medicală şi testarea psihologică a candidaţilor la posturile vacante de consilier de probaţiune, inspector de probaţiune şi funcţia de şef serviciu se vor realiza conform procedurilor elaborate în acest sens şi aprobate prin ordin al ministrului justiţiei.
(4) Lista candidaţilor care vor susţine interviul, precum şi informaţiile cu privire la data, locul şi ora de susţinere a acestuia vor fi publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei în termen de două zile lucrătoare de la finalizarea testării medicale şi a testării psihologice.
Articolul 19
(1) A treia etapă a concursului constă în susţinerea de către candidaţi a unui interviu, în vederea evaluării următoarelor dimensiuni: abilităţi, atitudini şi motivaţie.
(2) Pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiei de şef serviciu se aplică prevederile art. 5 alin. (2).
(3) Comisia de interviu va acorda o notă fiecărui candidat. La finalizarea etapei, baremul grilei de interviu se afişează pe site-ul Ministerului Justiţiei.
(4) Întrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio, iar înregistrările sunt utilizate exclusiv în cadrul concursului.
(5) Sunt declaraţi admişi la proba interviului candidaţii care au obţinut minimum nota 7, dar nu mai puţin de nota 5 la fiecare dintre dimensiunile menţionate la alin. (1), precum şi la art. 5 alin. (2). Rezultatele interviului sunt publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei în termen de două zile lucrătoare de la finalizarea etapei.
Articolul 20
(1) Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de două zile lucrătoare de la afişare. Contestaţia se depune, personal sau prin fax, la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei.
(2) Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1), iar rezultatele se publică pe site-ul Ministerului Justiţiei.
(3) În situaţia prevăzută la art. 14, termenul prevăzut la alin. (2) se prelungeşte cu 5 zile lucrătoare.
(4) Lista candidaţilor declaraţi admişi după proba interviului, notele obţinute pentru fiecare dimensiune şi media finală, precum şi informaţiile cu privire la data, locul şi ora de desfăşurare a următoarei probe sunt publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei în termenul prevăzut la alin. (2) şi (3).
(5) Notarea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 14.
Articolul 21
(1) Candidaţii pentru posturile de consilier de probaţiune şi inspector de probaţiune, care au fost declaraţi admişi la proba interviului, susţin proba scrisă în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. d).
(2) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a actului de identitate, cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.
(3) Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine concursul. Este interzisă deţinerea sau utilizarea de către candidaţi, pe toată durata probei scrise, a mijloacelor de comunicare la distanţă, a computerelor personale etc.
(4) În vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii primesc coli de hârtie având ştampila Direcţiei de probaţiune. Se poate folosi numai cerneală sau pix cu pastă de culoare albastră.
(5) Înainte de a se dicta subiectele, candidaţii scriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează să fie lipit, pe care se aplică ştampila Direcţiei de probaţiune şi semnătura preşedintelui comisiei de verificare a cunoştinţelor.
(6) Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiilor de concurs, persoanele care supraveghează desfăşurarea probei şi, dacă este cazul, personalul medical.
(7) Timpul destinat pentru elaborarea lucrării este de 3 ore. Candidaţii predau lucrările în funcţie de momentul finalizării lor sau la expirarea timpului stabilit pentru proba scrisă, iar responsabilul fiecărei săli de concurs întocmeşte un borderou care cuprinde numărul de pagini al lucrărilor şi semnătura candidaţilor, pe care îl predă, împreună cu lucrările, preşedintelui comisiei de verificare a cunoştinţelor, printr-un proces-verbal.
(8) Lucrarea se consideră predată de către candidat după verificarea stării acesteia de către responsabilul de sală şi după semnarea de către candidat în borderou.
(9) Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea temporară a sălii de concurs de către candidaţi. În cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se poate face numai cu însoţirea unui supraveghetor.
(10) Pentru asigurarea ordinii în timpul concursului, membrii comisiei de verificare a cunoştinţelor sau persoanele care supraveghează desfăşurarea probei pot reaşeza candidaţii în sală.
(11) Orice fraudă sau încercare de fraudă dovedită se sancţionează prin eliminarea din concurs; în aceste cazuri, persoanele care supraveghează desfăşurarea probei îl sesizează de îndată pe preşedintele comisiei de verificare a cunoştinţelor, care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă“.
(12) La finalizarea probei scrise, baremul de corectare se afişează la locaţia de desfăşurare a acesteia şi pe site-ul Ministerului Justiţiei.
Articolul 22
(1) Lucrările scrise sunt corectate în termen de cel puţin 10 zile lucrătoare de la data susţinerii etapei, iar rezultatele sunt publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei.
(2) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii pentru posturile vacante de consilier de probaţiune care au obţinut minimum nota 7.
(3) În cazul concursului organizat în vederea ocupării posturilor vacante de inspector de probaţiune, sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum nota 7.
(4) Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisă pot depune, personal sau prin fax, contestaţii la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, în termen de două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor.
(5) În vederea soluţionării contestaţiilor, lucrările scrise sunt resigilate şi renumerotate, fiind notate într-un borderou.
(6) Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (4).
(7) Dacă există situaţii dintre cele prevăzute la art. 14, termenul destinat afişării rezultatelor după verificarea contestaţiilor se prelungeşte cu încă 5 zile. Prevederile art. 20 alin. (5) se aplică în mod corespunzător.
Articolul 23Rezultatele finale ale probei scrise vor fi publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei. Articolul 24
(1) Candidaţii pentru funcţiile vacante de şef serviciu, care au fost declaraţi admişi la proba interviului, susţin oral un plan strategic de dezvoltare a serviciului în cadrul căruia intenţionează să ocupe funcţia de conducere, întocmit în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (2).
(2) Planul strategic se depune la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, în termen de cel mult 5 zile după afişarea rezultatelor la proba interviului, pe suport hârtie, purtând pe fiecare pagină semnătura candidatului.
(3) După finalizarea termenului de depunere a planului strategic, baremul după care se evaluează acesta se va afişa pe site-ul Ministerului Justiţiei.
(4) Susţinerea planului strategic de către candidaţi se înregistrează audio şi se utilizează exclusiv în cadrul concursului.
(5) Sunt declaraţi admişi în urma susţinerii planului strategic candidaţii care au obţinut minimum nota 7. Rezultatele obţinute în urma susţinerii planului strategic sunt publicate pe site-ul Ministerului Justiţiei în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la finalizarea etapei. Prevederile art. 6 alin. (4) se aplică în mod corespunzător.
(6) Rezultatele obţinute în urma susţinerii planului strategic pot fi contestate în termen de două zile lucrătoare de la afişare. Contestaţia se depune, personal sau prin fax, la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei.
(7) Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (6).
(8) În situaţia prevăzută la art. 14, termenul prevăzut la alin. (7) se prelungeşte cu 5 zile.
(9) Lista candidaţilor declaraţi admişi în urma susţinerii planului strategic este publicată pe site-ul Ministerului Justiţiei în termenul prevăzut la alin. (7). Prevederile art. 6 alin. (4) se aplică în mod corespunzător.
Articolul 25
(1) Fiecare probă va fi notată de la 0 la 10. Nu se acordă puncte din oficiu.
(2) Notele acordate la fiecare probă de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de membrii comisiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) lit. b)-e).
(3) Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) lit. b)-e).
(4) Nota finală a concursului este media aritmetică a notelor obţinute la proba interviului şi proba scrisă, în cazul susţinerii concursului pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune şi inspector de probaţiune, respectiv a notelor obţinute la proba interviului şi proba susţinerii planului strategic, pentru ocuparea funcţiilor vacante de şef serviciu.
Articolul 26
(1) Media generală de promovare a concursului este de cel puţin 7.
(2) Candidaţii declaraţi admişi la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de consilier de probaţiune şi a funcţiilor vacante de şef serviciu vor fi repartizaţi pe posturi de către comisia prevăzută la art. 8 alin. (1) lit. f), în cel mult 5 zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor.
(3) Repartizarea candidaţilor pe posturile vacante de consilier de probaţiune se va face în funcţie de:a)numărul posturilor vacante; b)nota finală obţinută; c)opţiunile candidaţilor.
(4) Repartizarea candidaţilor pe funcţiile vacante de şef serviciu se va face în funcţie de criteriile prevăzute la alin. (3) lit. b) şi c).
(5) Departajarea candidaţilor cu note egale, care optează pentru posturile vacante de consilier de probaţiune din cadrul aceluiaşi serviciu sau pentru posturile vacante de inspector de probaţiune, se face întâi în funcţie de nota obţinută la proba scrisă, apoi în funcţie de nota obţinută la dimensiunea atitudine din cadrul interviului.
(6) Departajarea candidaţilor cu note egale, care optează pentru funcţia vacantă de conducere din cadrul aceluiaşi serviciu, se realizează întâi în funcţie de nota obţinută la planul strategic, apoi în funcţie de nota obţinută la dimensiunea cunoştinţe în domeniul probaţiunii din cadrul interviului.
(7) Lista candidaţilor declaraţi admişi şi repartizaţi pe posturi va fi publicată pe site-ul Ministerului Justiţiei, în termen de două zile de la finalizarea concursului.
Articolul 27Prin derogare de la prevederile art. 6, în cazul în care între data anunţării concursului şi data încheierii probelor de concurs se vacantează sau se suplimentează posturi, acestea pot fi ocupate de către candidaţi în condiţiile prezentului regulament. Articolul 28
(1) Candidaţii declaraţi admişi vor fi numiţi în funcţie prin ordin al ministrului justiţiei, emis în cel mult 15 zile de la data afişării rezultatelor repartizării candidaţilor, pentru consilieri de probaţiune şi funcţiile de şef serviciu, respectiv de la data afişării rezultatelor finale privind ocuparea posturilor vacante de inspector de probaţiune.
(2) Candidaţii admişi în condiţiile prezentului regulament trebuie să se prezinte la post la data numirii în funcţie prin ordin al ministrului justiţiei.
(3) În cazul neprezentării la post în termenul stabilit, postul este declarat vacant. Direcţia de probaţiune va comunica următorului candidat posibilitatea ocupării acestuia, în condiţiile prezentului regulament.
Capitolul IIIDispoziţii finale Articolul 29Lucrările scrise ale candidaţilor declaraţi admişi la concurs şi procesele-verbale privind rezultatele concursului sunt transmise Direcţiei resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, pentru a fi incluse în dosarele profesionale ale candidaţilor. Dosarele, procesele-verbale, lucrările scrise referitoare la ceilalţi candidaţi şi orice alte documente în legătură cu concursul se arhivează şi se păstrează la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei.



SmartCity5

COMENTARII la Regulament 0/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 0 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu