Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3883 din 24.12.2013

privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 52/2012 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare prevăzute la titlul III din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 2 din 06 ianuarie 2014



SmartCity1

În temeiul prevederilor:art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

art. 5 alin. (4), art. 81, art. 83, art. 86, art. 90, art. 93 şi art. 95 alin. (2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;

art. 228 alin. (2) şi (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul I Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 52/2012 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare prevăzute la titlul III din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 72 din 30 ianuarie 2012, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La anexa nr. 1 , formularele 200 „Declaraţie privind veniturile realizate din România“, cod 14.13.01.13, şi „Anexa nr. .... la Declaraţia privind veniturile realizate din România“ se modifică şi se înlocuiesc cu formularele prevăzute în anexa nr. 1. 2. La anexa nr. 1, formularul 201 „Declaraţie privind veniturile realizate din străinătate“, cod 14.13.01.13/7, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul prevăzut în anexa nr. 2. 3. La anexa nr. 1, formularul 204 „Declaraţie anuală de venit pentru asocierile fără personalitate juridică şi entităţi supuse regimului transparenţei fiscale“, cod 14.13.01.13/2i, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul prevăzut în anexa nr. 3. 4. La anexa nr. 1, formularul 205 „Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit“, cod 14.13.01.13/I, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul prevăzut în anexa nr. 4. 5. La anexa nr. 2, la instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 200 „Declaraţie privind veniturile realizate din România“, cod 14.13.01.13, primul paragraf de la punctul 1 „Depunerea declaraţiei“ se modifică şi va avea următorul cuprins: 1. Depunerea declaraţiei Declaraţia se depune de către persoanele fizice care realizează, în mod individual sau într-o formă de asociere, venituri în bani şi/sau în natură din România, provenind din:

activităţi independente;

cedarea folosinţei bunurilor;

activităţi agricole pentru care venitul net se stabileşte în sistem real;

piscicultură;

silvicultură;

transferul titlurilor de valoare, altele decât părţile sociale şi valorile mobiliare în cazul societăţilor închise;

operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, precum şi orice alte operaţiuni similare, altele decât cele cu instrumente financiare tranzacţionate pe pieţe autorizate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare. 6. La anexa nr. 2, la instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 200 „Declaraţie privind veniturile realizate din România“, cod 14.13.01.13, punctul 1.3 de la punctul 1 „Depunerea declaraţiei“ se modifică şi va avea următorul cuprins: 1.3. Activităţi agricole pentru care venitul net se determină în sistem real Declaraţia se depune de contribuabilii care desfăşoară activitatea în mod individual şi/sau în cadrul unei asocieri fără personalitate juridică, constituită între persoane fizice, şi care determină venitul net în sistem real, pe baza datelor din contabilitatea în partidă simplă. Persoanele fizice care realizează venituri în cadrul unei asocieri fără personalitate juridică, constituită între persoane fizice, completează declaraţia având în vedere venitul net distribuit, care le revine din asociere. a)Venituri din activităţi agricole realizate între 1 ianuarie 2013 şi 1 februarie 2013Pentru veniturile din activităţi agricole realizate până la data de 1 februarie 2013, obligaţiile fiscale sunt cele în vigoare la data realizării acestora. Contribuabilii care au realizat venituri din activităţi agricole în sistem real începând cu 1 ianuarie 2013 şi pentru care, începând cu data de 1 februarie 2013, se impun pe baza normelor de venit declară distinct, în formular, venitul net anual realizat între 1 ianuarie 2013 şi 1 februarie 2013. Nu au obligaţia depunerii declaraţiei persoanele fizice care au realizat venituri din activităţi agricole cu impunere finală, între 1 ianuarie 2013 şi 1 februarie 2013, din valorificarea produselor agricole obţinute după recoltare, în stare naturală, de pe terenurile agricole proprietate privată ori luate în arendă, către unităţi specializate pentru colectare, unităţi de procesare industrială sau către alte unităţi pentru utilizare ca atare. b)Venituri din activităţi agricole realizate începând cu data de 1 februarie 2013Începând cu data de 1 februarie 2013, veniturile din activităţi agricole cuprind veniturile obţinute individual sau într-o formă de asociere, fără personalitate juridică, din: a)cultivarea produselor agricole vegetale; b)exploatarea plantaţiilor viticole, pomicole, arbuştilor fructiferi şi altele asemenea; c)creşterea şi exploatarea animalelor, inclusiv din valorificarea produselor de origine animală, în stare naturală.Veniturile din activităţi agricole pentru care nu au fost stabilite norme de venit sunt venituri impozabile şi se supun impunerii potrivit prevederilor cap. II «Venituri din activităţi independente» de la titlul III «Impozitul pe venit» din Codul fiscal, venitul net anual fiind determinat în sistem real, pe baza datelor din contabilitatea în partidă simplă. Pentru aceste venituri sunt aplicabile regulile de impunere proprii veniturilor din activităţi independente pentru care venitul net anual se determină în sistem real. 7. La anexa nr. 2, instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 200 „Declaraţie privind veniturile realizate din România“, cod 14.13.01.13, după punctul 1.5 de la punctul 1 „Depunerea declaraţiei“ se introduce un nou punct, punctul 1.6 , cu următorul cuprins: 1.6. Veniturile din silvicultură şi piscicultură reprezintă veniturile obţinute din recoltarea şi valorificarea produselor specifice fondului forestier naţional, respectiv a produselor lemnoase şi nelemnoase, precum şi cele obţinute din exploatarea amenajărilor piscicole. 8. La anexa nr. 2, la instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 200 „Declaraţie privind veniturile realizate din România“, cod 14.13.01.13, la cap. II „Date privind veniturile realizate, pe surse şi categorii de venit“, titlul punctului 3 de la litera B „Date privind venitul/câştigul net anual“ se modifică şi va avea următorul cuprins: 3. VENITURI DIN ACTIVITĂŢI AGRICOLE, PISCICULTURĂ ŞI SILVICULTURĂ, PENTRU CARE VENITUL NET SE DETERMINĂ ÎN SISTEM REAL, PE BAZA DATELOR DIN CONTABILITATEA ÎN PARTIDĂ SIMPLĂ 9. La anexa nr. 2, instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 201 „Declaraţie privind veniturile realizate din străinătate“, cod 14.13.01.13/7, se modifică şi se înlocuiesc cu instrucţiunile prevăzute în anexa nr. 5. 10. La anexa nr. 2, la instrucţiunile de completare a formularului 204 „Declaraţie anuală de venit pentru asocierile fără personalitate juridică şi entităţi supuse regimului transparenţei fiscale“, cod 14.13.01.13/2i, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 1. Declaraţia se completează şi se depune pentru asocierile fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice sau pentru asocierile constituite între persoane fizice şi persoane juridice române cu statut de microîntreprindere, potrivit titlului IV1 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, în cadrul cărora se realizează venituri din activităţi independente, inclusiv din activităţi adiacente, din activităţi agricole, din piscicultură sau silvicultură, pentru care venitul net se determină în sistem real.Declaraţia nu se depune pentru asocierile fără personalitate juridică pentru care venitul net anual se determină pe baza normelor de venit. 11. La anexa nr. 2, la instrucţiunile de completare a formularului 204 „Declaraţie anuală de venit pentru asocierile fără personalitate juridică şi entităţi supuse regimului transparenţei fiscale“, cod 14.13.01.13/2i, rd. 1 de la cap. II „Date privind activitatea desfăşurată“ se modifică şi va avea următorul cuprins: rd. 1. Categoria de venit - se bifează căsuţa corespunzătoare categoriei de venit, după caz: comerciale, profesii libere, activităţi agricole, piscicultură, silvicultură, alte venituri, după caz. 12. La anexa nr. 2, la instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 205 „Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit“, cod 14.13.01.13/I, punctul 2 „Organul fiscal competent“ de la capitolul I „Depunerea declaraţiei“ se modifică şi va avea următorul cuprins: 2. Organul fiscal competentDeclaraţia se depune la organul fiscal la care plătitorii de venituri sunt înregistraţi în evidenţa fiscală. În cazul contribuabililor nerezidenţi care desfăşoară activităţi pe teritoriul României prin unul sau mai multe sedii permanente, declaraţia se depune la organul fiscal pe a cărui rază teritorială se află situat sediul permanent desemnat, potrivit legii. În cazul sediilor secundare înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, declaraţia corespunzătoare activităţii sediilor secundare se depune de contribuabilul care le-a înfiinţat, pe codul de înregistrare fiscală al acestuia, la organul fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. Pentru angajaţii care au fost detaşaţi la o altă entitate, declaraţia se completează de către angajator sau de către plătitorul de venituri din salarii în cazul în care angajatul detaşat este plătit de entitatea la care a fost detaşat. În situaţia în care plata venitului salarial se face de entitatea la care angajaţii au fost detaşaţi, angajatorul care a detaşat comunică plătitorului de venituri din salarii la care aceştia sunt detaşaţi date referitoare la deducerea personală la care este îndreptăţit fiecare angajat. Pe baza acestor date plătitorul de venituri din salarii la care angajaţii au fost detaşaţi întocmeşte statele de salarii şi calculează impozitul, în scopul completării declaraţiei. 13. La anexa nr. 2, la instrucţiunile privind completarea şi depunerea formularului 205 „Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit“, cod 14.13.01.13/I, punctul 6 de la capitolul II „Completarea declaraţiei“ se modifică şi va avea următorul cuprins: 6. Secţiunea V «Date informative privind impozitul pe veniturile din salarii» se completează de către plătitorii de venituri din salarii, pentru fiecare persoană fizică care realizează venituri din salarii sau asimilate acestora, la funcţia de bază ori în afara funcţiei de bază. A. Date informative privind impozitul pe veniturile din salarii plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în România Se completează de către plătitorii de venituri din salarii, pentru fiecare persoană fizică care realizează venituri din salarii sau asimilate acestora, la funcţia de bază ori în afara funcţiei de bază, cu datele prevăzute de formular referitoare la veniturile din salarii plătite de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori are sediul permanent în România, pentru activitatea salarială desfăşurată în România. La col. 4-8 se înscriu sumele stabilite pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în România, prin cumularea valorilor aferente fiecărei luni a perioadei impozabile, pe baza datelor din statele de salarii sau altor documente prevăzute de lege referitoare la fiecare beneficiar de venit, astfel: Col. 1 - se completează pentru fiecare beneficiar de venit, înscriindu-se numele şi prenumele persoanelor fizice pentru care plătitorul a reţinut impozit la sursă şi/sau a efectuat plata veniturilor. Col. 2 - se completează pentru fiecare beneficiar de venit, înscriindu-se codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală, atribuit de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu ocazia înregistrării fiscale, după caz. Col. 3 - se completează cu sintagma «Funcţia de bază» sau «În afara funcţiei de bază», după caz. Rubrica se completează cu sintagma «Funcţia de bază», în situaţia în care beneficiarul de venit realizează venituri din salarii sau asimilate acestora, la funcţia de bază, potrivit unui contract de muncă ori unui statut special prevăzut de lege. Rubrica se completează cu sintagma «În afara funcţiei de bază», în situaţia în care beneficiarul de venit realizează venituri din salarii sau asimilate acestora în afara funcţiei de bază, potrivit legii. Col. 4 - se înscrie suma reprezentând venitul brut din salarii, potrivit titlului III din Codul fiscal, realizat de fiecare beneficiar de venit pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în România, stabilită prin cumularea venitului brut lunar realizat pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România. Col. 5 - se înscrie suma reprezentând deduceri personale acordate persoanei fizice, potrivit legii, la nivelul perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România, stabilită prin cumularea deducerilor personale acordate pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România. Rubrica se completează pentru angajaţii persoane fizice care realizează venituri din salarii la funcţia de bază şi care, potrivit legii, au dreptul la deduceri personale, pe baza documentelor justificative prezentate plătitorului de venit. Col. 6 - se înscrie suma reprezentând alte deduceri acordate potrivit legii, pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în România, stabilită prin cumularea altor deduceri acordate pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România (cotizaţia sindicală, contribuţia la fondurile de pensii facultative). Rubrica se completează pentru angajaţii persoane fizice care realizează venituri din salarii la funcţia de bază, potrivit legii. Col. 7 - se înscrie suma reprezentând venitul bază de calcul din salarii, pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în România, stabilită prin cumularea venitului bază de calcul aferent fiecărei luni a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România. Col. 8 - se înscrie suma reprezentând impozitul pe veniturile din salarii, stabilită prin cumularea impozitului lunar reţinut de plătitorul de venit, pentru veniturile realizate în fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în România, calculat prin aplicarea cotei de impozitare asupra bazei de calcul lunare, conform legii. B. Date informative privind impozitul pe veniturile din salarii plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate Se completează de către plătitorii de venituri din salarii, pentru fiecare persoană fizică care realizează venituri din salarii sau asimilate acestora, la funcţia de bază ori în afara funcţiei de bază, cu datele prevăzute de formular referitoare la veniturile din salarii plătite de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori are sediul permanent în România, pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate. La col. 4-8 se înscriu sumele stabilite pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, prin cumularea valorilor aferente fiecărei luni a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, pe baza datelor din statele de salarii sau altor documente prevăzute de lege referitoare la fiecare beneficiar de venit, astfel: Col. 1-col. 3 se completează potrivit instrucţiunilor de completare de la lit. A. Col. 4 - se înscrie suma reprezentând venitul brut din salarii, potrivit titlului III din Codul fiscal, realizat de fiecare beneficiar de venit pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, stabilită prin cumularea venitului brut lunar realizat pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate. Col. 5 - se înscrie suma reprezentând deduceri personale acordate persoanei fizice, potrivit legii, la nivelul perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, stabilită prin cumularea deducerilor personale acordate pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate. Rubrica se completează pentru angajaţii persoane fizice care realizează venituri din salarii la funcţia de bază şi care, potrivit legii, au dreptul la deduceri personale, pe baza documentelor justificative prezentate plătitorului de venit. Col. 6 - se înscrie suma reprezentând alte deduceri acordate potrivit legii, pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, stabilită prin cumularea altor deduceri acordate pentru fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate (cotizaţia sindicală, contribuţia la fondurile de pensii facultative). Rubrica se completează pentru angajaţii persoane fizice care realizează venituri din salarii la funcţia de bază, potrivit legii. Col. 7 - se înscrie suma reprezentând venitul bază de calcul din salarii, pentru perioada impozabilă în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, stabilită prin cumularea venitului bază de calcul aferent fiecărei luni a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate. Col. 8 - se înscrie suma reprezentând impozitul pe veniturile din salarii, stabilită prin cumularea impozitului lunar reţinut de plătitorul de venit, pentru veniturile realizate în fiecare lună a perioadei impozabile în care activitatea s-a desfăşurat în străinătate, calculat prin aplicarea cotei de impozitare asupra bazei de calcul lunare, conform legii. Col. 9 - se bifează cu «x», în cazul persoanelor fizice rezidente române cu domiciliul în România şi persoanelor fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) din Codul fiscal, care desfăşoară activitate salarială în străinătate şi sunt plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori de un sediu permanent în România, în cazul în care dreptul de impunere asupra veniturilor din salarii şi asimilate salariilor realizate de persoanele fizice revine României şi impozitul reţinut de plătitorul de venit este impozit final, în condiţiile prevăzute la pct. 873, pct. 875 alin. (2) lit. a) şi pct. 878 din Hotărârea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, date în aplicarea art. 55 alin. (4) lit. m) din Codul fiscal. Col. 10 - se bifează cu «x», în cazul persoanelor fizice rezidente române cu domiciliul în România şi persoanelor fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) din Codul fiscal, care desfăşoară activitate salarială în străinătate într-un stat cu care România are încheiată convenţie de evitare a dublei impuneri şi sunt plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori de un sediu permanent în România în următoarele situaţii, după caz: a)în cazul în care acelaşi venit din salarii a fost supus impunerii atât în România, cât şi în străinătate; b)în cazul în care persoana fizică a fost prezentă în străinătate pentru o perioadă mai mare decât perioada prevăzută în convenţia de evitare a dublei impuneri încheiată de România cu statul în care s-a desfăşurat activitatea; c)în cazul în care detaşarea în străinătate a persoanei fizice a încetat înainte de perioada prevăzută în convenţia de evitare a dublei impuneri, iar angajatorul nu mai poate efectua reţinerea diferenţelor de impozit, întrucât între părţi (angajat-angajator) nu mai există relaţii contractuale generatoare de venituri din salarii.N O T Ă: Se înscriu sumele cuprinse în statul de salarii sau alte documente prevăzute de lege, aferente perioadei impozabile şi plătite angajatului până la data-limită de depunere a declaraţiei. Stabilirea impozitului anual pe veniturile din salarii şi asimilate acestora se face de către plătitor, pentru fiecare angajat/beneficiar de venit, prin însumarea impozitului aferent venitului fiecărei luni din anul fiscal, indiferent de numărul de luni din anul de raportare în care angajatul respectiv a realizat venituri din salarii sau asimilate acestora de la plătitor. În cazul persoanelor fizice rezidente române cu domiciliul în România şi persoanelor fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) Codul fiscal, care desfăşoară activitate salarială în străinătate şi sunt plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori de un sediu permanent în România, se vor evidenţia, distinct, elementele de calcul al impozitului şi impozitul reţinut, în funcţie de locul de desfăşurare a activităţii, potrivit tabelelor de la lit. A, respectiv lit. B, din formular. 14. Anexa nr. 3 „Instrucţiuni pentru transmiterea pe cale electronică a formularului 205 «Declaraţie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, cod 14.13.01.13/I»“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 6. 15. La anexa nr. 4 „Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor“, la litera a), punctul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins: 6. Se utilizează la declararea veniturilor şi cheltuielilor efectiv realizate din activităţi independente, cedarea folosinţei bunurilor, activităţi agricole, piscicultură şi/sau silvicultură determinate în sistem real pe fiecare categorie şi sursă de realizare a venitului, precum şi la declararea câştigurilor nete/pierderilor realizate din transferul dreptului de proprietate asupra titlurilor de valoare, câştiguri din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, precum şi orice alte operaţiuni de acest gen. 16. La anexa nr. 4 „Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor“, la litera l), punctul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5. Se utilizează la stabilirea impozitului pe venitul net anual impozabil din activităţi independente, din cedarea folosinţei bunurilor, din activităţi agricole, piscicultură şi/sau silvicultură, impozitului pe câştigul net anual din transferul titlurilor de valoare/din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, pe fiecare sursă de venit, şi la stabilirea diferenţelor de impozit anual de regularizat stabilite în plus/în minus. Articolul IIFormularele prevăzute la art. I pct. 1-4 se utilizează pentru declararea veniturilor realizate începând cu 1 ianuarie 2013. Articolul IIIAnexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IVDirecţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor şi Direcţia generală de tehnologia informaţiei din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul VPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu
ANEXA Nr. 1*)*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 2*)*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 3*)*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 41 ) 1) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 5INSTRUCŢIUNI privind completarea şi depunerea formularului 201 „Declaraţie privind veniturile realizate din străinătate“ cod 14.13.01.13/7 1. Declaraţia se completează şi se depune de către persoanele fizice rezidente române, cu domiciliul în România, şi persoanele fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la
art. 40 alin. (2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, care realizează venituri din străinătate, impozabile în România, ca urmare a desfăşurării unor activităţi în străinătate, cum ar fi: venituri din profesii libere, venituri din activităţi comerciale, venituri din valorificarea drepturilor de proprietate intelectuală, venituri din cedarea folosinţei bunurilor, venituri din activităţi agricole, piscicultură, silvicultură, venituri sub formă de dividende, venituri sub formă de dobânzi, venituri din premii, venituri din jocuri de noroc, venituri din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal, câştiguri din transferul titlurilor de valoare, venituri sub forma câştigurilor din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract şi alte operaţiuni similare, alte venituri din investiţii, venituri din pensii, precum şi alte venituri impozabile potrivit titlului III din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare. 2. Veniturile realizate din străinătate de persoanele fizice în anul fiscal de raportare, precum şi impozitul aferent plătit în străinătate, exprimate în unităţi monetare proprii fiecărui stat, se vor transforma în lei la cursul de schimb mediu anual al pieţei valutare, comunicat de Banca Naţională a României, din anul de realizare a venitului. Veniturile din străinătate, precum şi impozitul aferent, exprimate în unităţi monetare proprii statului respectiv, dar care nu sunt cotate de Banca Naţională a României, se vor transforma astfel: a)din moneda statului de sursă într-o valută de circulaţie internaţională, cum ar fi dolari S.U.A. sau euro, folosindu-se cursul de schimb din ţara de sursă; b)din valuta de circulaţie internaţională în lei, folosindu-se cursul de schimb mediu anual al acesteia, comunicat de Banca Naţională a României, din anul de realizare a venitului respectiv.3. Declaraţia se depune şi de persoanele fizice rezidente române, cu domiciliul în România, şi de persoanele fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară activitate salarială în străinătate într-un stat cu care România are încheiată convenţie de evitare a dublei impuneri şi sunt plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori de un sediu permanent în România (veniturile salariale reprezintă cheltuială deductibilă a unui sediu permanent în România), în următoarele situaţii, după caz: a)în cazul în care acelaşi venit din salarii a fost supus impunerii atât în România, cât şi în străinătate; b)în cazul în care persoana fizică a fost prezentă în străinătate pentru o perioadă mai mare decât perioada prevăzută în convenţia de evitare a dublei impuneri încheiată de România cu statul în care s-a desfăşurat activitatea; c)în cazul în care detaşarea în străinătate a persoanei fizice a încetat înainte de perioada prevăzută în convenţia de evitare a dublei impuneri, iar angajatorul nu mai poate efectua reţinerea diferenţelor de impozit, întrucât între părţi (angajat-angajator) nu mai există relaţii contractuale generatoare de venituri din salarii.3.1. În cazul în care acelaşi venit din salarii este supus impunerii atât în România, cât şi în străinătate, statului străin revenindu-i dreptul de impunere potrivit convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu respectivul stat, regularizarea impozitului datorat de rezidentul român se realizează de organul fiscal competent din România, la cererea contribuabilului, prin completarea corespunzătoare a declaraţiei. În acest caz, declaraţia reprezintă şi cerere de restituire. 3.2. În vederea regularizării de către organul fiscal a impozitului pe salarii datorat în România pentru activitatea desfăşurată în străinătate, persoanele fizice rezidente române, cu domiciliul în România, şi persoanele fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, depun declaraţia la organul fiscal competent, însoţită de următoarele documente justificative: a)documentul menţionat la art. 59 alin. (2) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, întocmit de angajatorul rezident în România ori de către un sediu permanent în România care efectuează plăţi de natură salarială, din care să rezulte venitul bază de calcul al impozitului şi impozitul reţinut în România pentru salariul plătit în străinătate; b)contractul de detaşare; c)documente justificative privind încetarea raportului de muncă, după caz; d)certificatul de atestare a impozitului plătit în străinătate de contribuabil, eliberat de autoritatea competentă a statului străin, sau orice alt document justificativ privind venitul realizat şi impozitul plătit în celălalt stat, eliberat de autoritatea competentă din ţara în care s-a obţinut venitul, precum şi orice alte documente care pot sta la baza determinării sumei impozitului plătit în străinătate, pentru situaţia în care dreptul de impunere a revenit statului străin.3.3. Veniturile din activităţi dependente desfăşurate în străinătate şi plătite de un angajator nerezident nu sunt impozabile în România, potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, nu se declară şi nu fac obiectul creditului fiscal extern. 4. Veniturile se declară pentru fiecare ţară - sursă a veniturilor şi pentru fiecare categorie de venit realizat. Veniturile realizate din străinătate se supun impozitării prin aplicarea cotelor de impozit asupra bazei de calcul determinate după regulile proprii fiecărei categorii de venit, în funcţie de natura acestuia, potrivit Legii nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Termen de depunere: anual, pentru fiecare an fiscal, până la data de 25 mai, inclusiv, a anului următor celui de realizare a venitului;

ori de câte ori contribuabilul constată erori în declaraţia depusă anterior, prin completarea unei declaraţii rectificative, situaţie în care se va înscrie „X“ în căsuţa special prevăzută în formular în acest scop.6. Declaraţia se completează de către contribuabil sau de către împuternicitul acestuia, potrivit dispoziţiilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, înscriind cu majuscule, citeţ şi corect, toate datele prevăzute de formular, în două exemplare: originalul se depune la organul fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilul îşi are domiciliul fiscal;

copia se păstrează de către contribuabil sau de împuternicitul acestuia.7. Declaraţia se depune în format hârtie, direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poştal, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Declaraţia se pune gratuit la dispoziţia contribuabilului. Data depunerii declaraţiei este data înregistrării acesteia la organul fiscal sau data depunerii la poştă, după caz. I. DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI Adresa - se înscrie adresa domiciliului fiscal. Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală - se înscrie codul numeric personal din actul de identitate al fiecărui contribuabil sau numărul de identificare fiscală, atribuit de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu ocazia înregistrării fiscale, după caz. Banca, Cont bancar (IBAN) - se înscrie denumirea băncii şi codul IBAN al contului bancar al contribuabilului. II. DATE PRIVIND VENITURILE REALIZATE, PE SURSE ŞI CATEGORII DE VENIT A. Date privind activitatea desfăşurată 1. Statul în care s-a realizat venitul - se completează denumirea ţării în care contribuabilul a realizat venitul declarat. 2. Categoria de venit - se bifează căsuţa corespunzătoare categoriei de venit realizat. Persoanele fizice care, în anul de raportare, au realizat venituri din străinătate, impozabile în România, din transferul dreptului de proprietate şi al dezmembrămintelor acestuia asupra construcţiilor de orice fel şi a terenurilor aferente acestora, precum şi asupra terenurilor de orice fel fără construcţii menţionează perioada de deţinere a proprietăţilor imobiliare care au fost înstrăinate în anul de raportare, bifând căsuţa corespunzătoare perioadei de deţinere a acestora. Pentru transmiterea dreptului de proprietate şi a dezmembrămintelor acestuia cu titlu de moştenire, declaraţia se depune de contribuabilii moştenitori în situaţia în care succesiunea nu este dezbătută şi finalizată în termen de 2 ani de la data decesului autorului succesiunii, bifând, în acest caz, căsuţa „Cu titlu de moştenire“. 3, 4. Data începerii/încetării activităţii - se completează de către contribuabilii care încep/încetează activitatea în cursul anului fiscal de raportare. B. Date privind venitul realizat rd. 1. Venit - se înscrie suma (în lei) reprezentând venitul realizat din activitatea desfăşurată în străinătate în anul fiscal de raportare, reprezentând baza de calcul pentru stabilirea impozitului. Baza de calcul al impozitului pe venit datorat se determină după regulile proprii fiecărei categorii de venit, în funcţie de natura acestuia. În cazul salariului plătit din România pentru activitatea desfăşurată în străinătate se înscrie suma (în lei) aferentă perioadei de detaşare în străinătate reprezentând salariul plătit de angajatorul din România, conform documentului menţionat la art. 59 alin. (2) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, întocmit de angajator. rd. 2. Pierdere fiscală - se înscrie suma (în lei) reprezentând pierderea fiscală realizată din activitatea desfăşurată în străinătate în anul fiscal de raportare. rd. 3. Impozit pe venit plătit în străinătate - se înscrie suma (în lei) reprezentând impozitul pe venit efectiv plătit în străinătate. Se completează de către contribuabilii care, pentru acelaşi venit şi în decursul aceleiaşi perioade impozabile, sunt supuşi impozitului pe venit, atât pe teritoriul României, cât şi în străinătate, în vederea calculării şi acordării creditului fiscal extern de către organul fiscal. Creditul fiscal extern se acordă dacă sunt îndeplinite, cumulativ, următoarele condiţii: a)se aplică prevederile convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi statul străin în care s-a plătit impozitul; b)impozitul plătit în străinătate, pentru venitul obţinut în străinătate, a fost efectiv plătit în mod direct de persoana fizică sau de împuternicitul acesteia ori prin reţinere la sursă de către plătitorul venitului. Plata impozitului în străinătate se dovedeşte printr-un document justificativ, eliberat de autoritatea competentă a statului străin respectiv; c)venitul pentru care se acordă credit fiscal face parte din una dintre categoriile de venituri prevăzute la art. 41 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.Rubrica se completează şi de contribuabilii care realizează un venit şi care, conform prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu un alt stat, este impus în celălalt stat şi respectiva convenţie prevede ca metodă de evitare a dublei impuneri „metoda scutirii“. Acest venit este scutit de impozit în România dacă se anexează documentul justificativ eliberat de autoritatea competentă a statului străin, care atestă impozitul plătit în străinătate. rd. 4. Impozit pe veniturile din salarii, reţinut de angajatorul rezident în România, pentru activitatea desfăşurată în străinătate - se înscrie suma reprezentând impozit pe veniturile din salarii plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate, reţinut de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori de un sediu permanent în România. Rubrica de la rd. 4 se completează numai de către persoanele fizice rezidente române, cu domiciliul în România, şi persoanele fizice care îndeplinesc, pentru anul de raportare, condiţia prevăzută la art. 40 alin. (2) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară activitate salarială în străinătate şi sunt plătite pentru activitatea salarială desfăşurată în străinătate de către sau în numele unui angajator care este rezident în România sau de un sediu permanent în România. Contribuabilul anexează la declaraţie documentele justificative privind venitul realizat şi impozitul plătit, eliberate de autoritatea competentă din ţara în care s-a obţinut venitul şi cu care România are încheiată convenţie de evitare a dublei impuneri. III. DATE DE IDENTIFICARE A ÎMPUTERNICITULUI Se completează numai în cazul în care obligaţiile de declarare a veniturilor se îndeplinesc de către împuternicitul desemnat de contribuabil, potrivit dispoziţiilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Adresa - se înscrie adresa domiciliului fiscal. Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de identificare fiscală a împuternicitului. ANEXA Nr. 6(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 52/2012) INSTRUCŢIUNI pentru transmiterea în format electronic a Declaraţiei informative privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit Structura fişierului XML „Declaraţia informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit“ (formular 205):

Nr. crt. Elemente/Atribute Denumirea câmpului Tipul şi lungimea câmpului Câmp obligatoriu Câmp calculat Formule şi restricţii Erori
1. <declaratie205>
2. luna Perioada de raportare - Luna N(2) DA luna = 12 ERR - luna raportare
3. an Perioada de raportare - An N(4) DA an >= 2013 ERR - an raportare
4. d_rec Declaraţie rectificativă N(1) DA d_rec = (0,1) 0 - iniţială 1 - rectificativă ERR - câmp rectificativă
5. nume_declar Nume declarant C(75) DA ERR - nume declarant necompletat
6. prenume_declar Prenume declarant C(75) DA ERR - prenume declarant necompletat
7. functie_declar Funcţie declarant C(50) DA ERR - funcţie declarant necompletată
8. Secţiunea I - Date de identificare a plătitorului de venit
9. cui Cod de înregistrare fiscală N(13) DA Verificare CUI ERR - CIF plătitor de venit invalid sau necompletat
10. den Denumire/Nume şi prenume C(200) DA ERR - denumire plătitor de venit necompletată
11. adresa Adresă domiciliu fiscal C(1000) DA ERR - adresă plătitor de venit necompletată
12. telefon Telefon domiciliu fiscal C(15)
13. fax Fax domiciliu fiscal C(15)
14. mail E-mail domiciliu fiscal C(200)
15. totalPlata_A Suma de control N(15) DA DA totalPlata_A = suma (nrben) + suma (Tcastig) + suma (Tpierd) + suma (Tbaza) + suma (Timp) ERR - suma de control
16. <sect_II> 1-n apariţii
17. Secţiunea II - Date recapitulative
18. tip_venit Tip venit C(2) DA tip_venit in (01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18) conform nomenclator tip venit ERR - tip_venit invalid
19. nrben Nr. beneficiari de venit N(15) DA DA nrben = suma (benef) pentru un tip_venit1 ERR - Nr. beneficiari de venit/nr. salariaţi
20. Tcastig Total câştig N(15) DA DA Tcâştig = suma (câştig) pentru un tip_venit1 ERR - Total câştig
21. Tpierd Total pierdere N (15) DA DA Tpierd = suma (pierdere) pentru un tip_venit1 ERR - Total pierdere
22. Tbaza Total baza de calcul a impozitului N(15) DA DA Tbaza = suma (baza1) pentru un tip_venit1 ERR - Total baza de calcul a impozitului
23. Timp Total impozit reţinut N(15) DA DA Timp = suma (imp1) pentru un tip_venit1 ERR - Total impozit reţinut
24. </sect_II>
25. <benef> 1-n apariţii
26. Secţiunea IV - Date informative privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit
27. id_inreg ID înregistrare N(15) DA id_inreg unic ERR - ID înregistrare neunic
28. tip_venit1 Tip venit C(2) DA tip_venit1 in (01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18) ERR - tip_venit secţiune IV invalid
29. den1 Nume şi prenume/Denumire C(100) DA
30. cif1 CNP/NIF/CF N(13) DA Verificare cif1 cif1 = CF doar dacă tip_venit1 = 17 ERR - CIF beneficiar invalid
31. tip_salAB Venituri din salarii pentru activitatea desfăşurată în România/străinătate N(1) tip_salAB = (1,2) 1 - salarii din România 2 - salarii din străinătate tip_salAB nu se completează decât pentru tip_venit1 = 07 şi an >= 2013 ERR - câmpul ‘tip_salAB’ nu se completează decât pentru tip_venit1 = 07
32. tip_plata Plată anticipată/impozit final N(1) DA tip_plata = (1,2) 1- plată anticipată/impozit regularizat 2- impozit final tip_plată=1 pentru tip_venit1 in (01, 02, 03, 04, 05, 06, 07B, 17) tip_plată=2 pentru tip_venit1 in (01, 02, 03, 07A sau 07B, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18), ERR - tip plată eronat
Nr. crt. Elemente/Atribute Denumirea câmpului Tipul şi lungimea câmpului Câmp obligatoriu Câmp calculat Formule şi restricţii Erori
unde pentru an<=2013 avem 07A pentru: tip_venit1 = 07 tip_salAB = 1 07B pentru: tip_venit1 = 07 tip_salAB = 2
33. câştig1 Câştig N(15) NU câştig<=0 pentru tip_venit1 = 05, 06 câştig nu se completează pentru tip_venit1<>05, 06 ERR - câmpul ‘câştig’ nu se completează pentru tip_venit1<>05,06 ERR - valoare câmp ‘câştig’ negativă
34. pierdere1 Pierdere N(15) NU pierdere>=0 pentru tip_venit1 = 05, 06 pierdere nu se completează pentru tip_venit1<>05, 06 ERR - câmpul ‘pierdere’ nu se completează pentru tip_venit1<>05, 06 ERR - valoare câmp ‘pierdere’ negativă
35. tip_functie Funcţia de bază/În afara funcţiei de bază N(1) NU tip_funcţie = (1, 2) 1 - funcţia de bază 2 - în afara funcţiei de bază pentru tip_venit1 = 07 tip_funcţie nu se completează pentru tip_venit1<>07 ERR - câmpul ‘tip funcţie’ <> (1, 2) ERR - câmpul ‘tip funcţie’ nu se completează pentru tip_venit1<>07
36. vbrut Venit brut anual N(15) NU vbrut>=0 pentru tip_venit1 = 07 vbrut nu se completează pentru tip_venit1<>07 ERR - câmpul ‘vbrut’ nu se completează pentru tip_venit1<>07 ERR - câmpul ‘vbrut’ necompletat pentru tip_venit1 = 07 ERR - valoare câmp ‘vbrut’ negativă
37. dedu_pers Deduceri personale N(15) NU dedu_pers>=0 şi dedu_pers<= 650x12=7800 pentru tip_venit1=07 dedu_pers nu se completează pentru tip_venit1<>07 sau (tip_venit1=07 şi tip_funcţie = 2) ERR - câmpul ‘dedu_pers’ nu se completează pentru tip_venit1<>07 sau (tip_venit1=07 şi tip_funcţie = 2) ERR - valoare câmp ‘dedu_pers’ negativă sau >7800
38. dedu_alte Alte deduceri N (15) NU dedu_alte>=0 pentru tip_venit1=07 dedu_alte nu se completează pentru tip_venit1<>07 sau (tip_venit1=07 şi tip_funcţie =2) ERR - câmpul ‘dedu_alte’ nu se completează pentru tip_venit1<>07 sau (tip_venit1=07 şi tip_funcţie =2) ERR - valoare câmp ‘dedu_alte’ negativă
39. baza1 Baza de calcul a impozitului N(15) DA baza1>=0 baza1 = 0 pentru tip_venit1 = 06 baza1 = câştig1 pentru tip_venit1 = 05 ERR - valoare câmp ‘baza1’ negativă ERR - valoare câmp ‘baza1’ trebuie să fie 0 pentru tip venit = 06 ERR - baza1<>câştig pentru tip_venit1 = 05 ERR - baza1>= vbrut pentru tip_venit1 = 07
40. imp1 Impozit reţinut N(15) DA imp1>=0 imp1 = 0 pentru tip_venit1 = 06 ERR - valoare câmp ‘imp1’ negativă ERR - valoare câmp ‘imp1’ trebuie să fie 0 pentru tip venit = 06
41. </benef>
42. </declaratie205>
Validări suplimentare: (tip_venit1 + tip_plata + tip_functie + cif1) cheie unică
Pentru calculul impozitului reţinut avem:
(A - plată anticipată, F - impozit final)
- tip venit 01-03 ==> imp. A/F = 10/16% (baza, impozit)
- tip venit 04 ==> imp. A = 3% (micro) (baza, impozit)
- tip venit 05 ==> imp. A = 16% (valuta) (câştig, pierdere, baza = câştig, impozit)
- tip venit 06 ==> imp. A = 0% (tit.val.) (câştig, pierdere, baza = 0, impozit = 0)
- tip venit 17 ==> imp. A = 16% (deseuri) (baza, impozit)
- tip venit 08-13,15,16 ==> imp. F = 16% (baza, impozit)
- tip venit 18 ==> imp. F = 25% (JN) (baza, impozit)
- tip venit 14 ==> imp. F = 2% (agric.) (baza, impozit)
- tip venit 07 ==> imp. F = 16% (salarii) (vbrut, deduP, deduA, baza, impozit)

Nomenclator - natura veniturilor

Cod Tip venit
01 a) venituri din drepturi de proprietate intelectuală
02 b) venituri din activităţi desfăşurate în baza contractelor/convenţiilor civile încheiate potrivit Codului civil, precum şi a contractelor de agent
03 c) venituri din activitatea de expertiză contabilă şi tehnică, judiciară şi extrajudiciară
04 d) venituri din activităţi independente realizate într-o formă de asociere cu o persoană juridică, microîntreprindere
05 e) venituri sub forma câştigurilor din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, precum şi orice alte operaţiuni similare
17 f) venituri obţinute din valorificarea bunurilor mobile sub forma deşeurilor din patrimoniul afacerii, potrivit art. 78 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
06 g) câştiguri din transferul titlurilor de valoare, altele decât părţile sociale şi valorile mobiliare în cazul societăţilor închise
07 h) venituri din salarii
08 i) venituri din dividende
09 j) venituri din dobânzi
10 k) câştiguri din transferul valorilor mobiliare, în cazul societăţilor închise şi a părţilor sociale
11 l) venituri din lichidarea persoanei juridice
12 m) venituri din premii
18 n) venituri din jocuri de noroc
13 o) venituri din pensii
14 p) venituri din activităţi agricole
15 q) venituri din arendare
16 r) venituri din alte surse


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3883/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3883 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3883/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu