ORDIN
Nr. 3104 din 21 ianuarie 2004
privind Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati
"Leonardo da Vinci" - 2004
ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 110 din 5 februarie 2004

Considerand Decizia Consiliului de Asociere Romania - Comunitatile Europene
nr. 3/2000 privind participarea Romaniei la programele comunitare in domeniul
educatiei si formarii profesionale,
avand in vedere Decizia nr. 382/1999 care stabileste a doua faza a
Programului "Leonardo da Vinci",
in baza Legii invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare, si a Hotararii Guvernului nr. 1.307/2002 privind
functionarea Centrului National pentru Programul de Formare Profesionala
"Leonardo da Vinci" in faza a II-a a Programului comunitar
"Leonardo da Vinci",
ministrul educatiei, cercetarii si tineretului emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati
"Leonardo da Vinci" - 2004, cuprins in anexa*) la prezentul ordin.
------------
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
Art. 2
Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo
da Vinci" - 2004 va fi adus la cunostinta celor interesati prin publicarea
in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si prin alte mijloace specifice.
Art. 3
Aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin revine Centrului
National "Leonardo da Vinci".
Ministrul educatiei, cercetarii si tineretului,
Alexandru Athanasiu
ANEXA 1
PROGRAMUL EUROPEAN
"Leonardo da Vinci"
2000 - 2006
APEL NATIONAL
pentru propuneri de proiecte
MOBILITATI
2004
I. CADRU GENERAL
Programul european "Leonardo da Vinci" se inscrie in politica
Uniunii Europene de dezvoltare a unui spatiu european de formare profesionala.
Programul contribuie la actiunile statelor participante destinate formarii
profesionale initiale si pe parcursul intregii vieti, stimuleaza creativitatea
si inovarea pentru facilitarea insertiei cetatenilor Europei in viata
profesionala, sustine procesele de adaptare a sistemelor educationale si de
formare la evolutiile economice si tehnologice si la mutatiile constante
specifice pietei mondiale.
In conformitate cu Decizia nr. 382/1999/CE a Consiliului Uniunii Europene,
Comisia Europeana a lansat Apelul la propuneri de proiecte "Leonardo da
Vinci", exercitiul 2003 - 2004. Documentul se refera la masurile
comunitare specifice Programului "Leonardo da Vinci" si anume:
mobilitati, proiecte pilot (PP), actiuni tematice (TH), competente lingvistice
(LA), retele transnationale (NT) si mijloace de referinta (RF).
In Apelul comunitar 2003 - 2004 sunt definite prioritatile in care trebuie sa
se inscrie propunerile de proiecte in cei doi ani la care se refera documentul.
Aceste prioritati au fost stabilite in concordanta cu obiectivele Programului
"Leonardo da Vinci" si sunt urmatoarele:
Prioritatea nr. 1: Valorificarea educatiei si formarii
Prioritatea nr. 2: Noi forme de pregatire si invatamant, competente de baza
in materie de formare si invatamant profesional
Prioritatea nr. 3: Orientare si consiliere
In conformitate cu reglementarile Programului "Leonardo da
Vinci", statele participante pot lansa apeluri nationale la propuneri de
proiecte in cadrul masurii "mobilitati". In aceste apeluri pot fi
formulate prioritati nationale privind formarea profesionala a resurselor
umane. Prioritatile nationale inscrise in apelurile nationale trebuie sa
raspunda obiectivelor Programului "Leonardo da Vinci" si sa fie
articulate cu prioritatile europene precizate in apelul comunitar.
Pornind de la cele de mai sus Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului impreuna cu Centrul National "Leonardo da Vinci" au
initiat si au intreprins demersuri specifice pentru definirea prioritatilor
nationale care sa fie incluse in Apelurile nationale la propuneri de proiecte
"Leonardo da Vinci", mobilitati 2003 si 2004.
Prioritatile nationale sunt articulate cu obiectivele nationale referitoare
la formarea profesionala in Romania si cu prioritatile comunitare stabilite
prin Apelul european 2003 - 2004. In conformitate cu Decizia nr. 382/1999 a
Consiliului Uniunii Europene, prezentul Apel se adreseaza organismelor si
institutiilor publice/private implicate in formarea resurselor umane (v.
Capitolul VI/1 al Apelului).
II. PRIORITATI NATIONALE IN CONCORDANTA CU OBIECTIVELE PROGRAMULUI
"Leonardo da Vinci"
Propunerile de proiecte de mobilitati, care vor fi prezentate de
institutii/organisme (promotori) din Romania pentru exercitiul 2004 trebuie sa
se inscrie in una din cele trei prioritati comunitare, incluse in Apelul
comunitar la propuneri de proiecte 2003 - 2004, si in una din prioritatile
nationale, mentionate mai jos:
PN I: VALORIFICAREA INVATARII
1.1. Dezvoltarea cadrului institutional (servicii la nivel national si
local) cu rol de coordonare a evaluarii si recunoasterii competentelor:
- elaborarea si implementarea experimentala a unor proiecte institutionale
de dezvoltare a serviciilor cu acest rol la nivel national sau local;
- dezvoltarea unor retele transnationale de parteneriat intre institutiile
cu rol in domeniu.
1.2. Dezvoltarea metodologiilor de evaluare, certificare si recunoastere a
competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de
educatie:
- analiza metodologiilor europene de evaluare, certificare si recunoastere
a competentelor, in special in intreprinderi sau sectorial si propuneri pentru
articularea acestor metodologii;
- promovarea si implementarea experientelor si bunelor practici in domeniul
identificarii si evaluarii/autoevaluarii competentelor dobandite in contexte
formale, nonformale si informale.
1.3. Dezvoltarea capacitatilor de identificare si autoevaluare a
competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de
educatie:
- familiarizarea cu instrumentele de identificare si autoevaluare a
competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de
educatie, in special in intreprinderi sau sectorial;
- dezvoltarea si promovarea de materiale de formare si informare in
domeniu.
1.4. Pregatirea de specialisti si experti in domeniul evaluarii,
certificarii si recunoasterii competentelor dobandite in contexte formale,
nonformale si informale de educatie:
- stagii de formare in institutii europene de referinta;
- difuzarea de materiale informative, instrumente de formare, ghiduri
practice de evaluare utilizate in tarile europene.
1.5. Asigurarea complementaritatii educatiei formale, nonformale si
informale:
- dezvoltarea unor forme alternative de organizare a educatiei de baza
pentru populatia care a abandonat scoala;
- crearea unor mecanisme de validare a competentelor dobandite in contexte
de invatare nonformala si informala;
- dezvoltarea unor strategii de certificare a educatiei nonformale pe baza
competentei ocupationale;
- programe de analiza pentru a determina gradul de recunoastere a
experientei de munca in raport cu standardele ocupationale;
- proiectarea pregatirii profesionale in sistemul creditelor transferabile
in VET.
PN II: NOI FORME DE INVATARE SI PREDARE
2.1. Dezvoltarea si utilizarea de noi metodologii de predare-invatare in
sistemele de formare profesionala initiala si continua:
- promovarea si utilizarea metodelor activ-participative si a invatarii
centrate pe elev (lucrul in grup, invatare prin cooperare, proiecte etc.);
- integrarea noilor tehnologii de comunicare si informare in predare si
invatare (lectii virtuale, chat-uri tematice etc.).
2.2. Diversificarea mijloacelor si suporturilor de invatare:
- introducerea si utilizarea metodelor moderne interactive in realizarea
educatiei de baza;
- promovarea sistematica a unor metode si tehnici moderne de studiu, precum
si practicarea de modele si stiluri eficiente si eficace de invatare;
- dezvoltarea dispozitivelor de educatie la distanta;
- adaptarea programelor ICT si a softurilor educationale la specificul
diferitelor grupuri de beneficiari;
- extinderea invatarii informatizate.
2.3. Promovarea unor noi forme de organizare a formarii profesionale
(invatamant la distanta, invatamant dual, formarea la locul de munca, scoli de
vara, universitati populare).
2.4. Pregatirea cadrelor didactice si a formatorilor pentru promovarea de:
metode inovative, utilizarea ICT ca mijloace de invatare, tehnici de lucru
adaptate specificului diferitelor categorii de beneficiari.
2.5. Educatia permanenta. Educatia adultilor (in favoarea insertiei
profesionale si a egalitatii sanselor).
PN III: COMPETENTE DE BAZA IN FORMARE PROFESIONALA
3.1. Identificarea nevoilor de formare privind competentele de baza
(competente cheie - abilitati de comunicare, scriere, citire si calcul
matematic) ale diferitelor categorii de beneficiari, in special la nivelul
grupurilor dezavantajate.
3.2. Dezvoltarea noilor competente de baza (IT, limbi straine, spirit
intreprenorial, competente sociale, participare civica etc.).
3.3. Dezvoltarea unor sisteme si practici pentru stimularea interesului
angajatorilor in vederea facilitarii accesului la formare si pentru dezvoltarea
de programe adecvate in domeniul competentelor de baza.
3.4. Concepte noi si un continut modern al ofertelor de formare ale
furnizorilor publici si privati, in perspectiva dezvoltarii noilor competente
de baza.
PN IV: CONSILIERE SI ORIENTARE PROFESIONALA
4.1. Dezvoltarea de retele institutionale la nivel european, national si
regional in domeniul orientarii si consilierii profesionale.
4.2. Dezvoltarea competentelor personalului din domeniul orientarii si
consilierii profesionale.
4.3. Diversificarea abordarilor, metodelor si instrumentelor utilizate in
domeniul orientarii si consilierii profesionale.
4.4. Dezvoltarea cooperarii intre serviciile de orientare si consiliere
profesionala si alti parteneri la, nivel local (agenti economici, autoritati
locale, institutii de invatamant).
4.5. Organizarea serviciilor de consiliere si orientare profesionala la
nivelul institutiilor de educatie si formare si al companiilor, in vederea
sustinerii dezvoltarii personale pe plan profesional.
PN V: DEZVOLTAREA PARTENERIATULUI IN FORMAREA PROFESIONALA
5.1. Sensibilizarea partenerilor sociali la nivel local si regional in
vederea stimularii investitiilor in dezvoltarea resurselor umane.
5.2. Dezvoltarea capacitatilor institutionale pentru realizarea de studii,
analize si prognoze privind cerintele de formare profesionala in raport cu
cerintele de pe piata muncii, la nivel local si regional, precum si in vederea
dezvoltarii profesionale (planificarea carierei), in special pentru noile
meserii.
5.3. Dezvoltarea cooperarii in elaborarea strategiilor de dezvoltare a
resurselor umane la nivel regional, local si institutional, identificarea
competentelor transferabile.
5.4. Sisteme si practici pentru diversificarea modalitatilor de cooperare a
partenerilor sociali in vederea facilitarii insertiei pe piata muncii a tinerilor
absolventi, somerilor, categoriilor de populatii defavorizate.
5.5. Proceduri pentru adaptarea ofertelor de formare la cerintele pietei
muncii (nivel local si regional).
III. CALENDAR
13 FEBRUARIE 2004 - data limita (data stampilei postei) pana la care
promotorii pot trimite (prezenta) propuneri de proiecte de MOBILITATI - 2004.
Orice propunere de proiect trimisa (prezentata) dupa aceasta data nu va fi
luata in considerare.
16 FEBRUARIE - 09 APRILIE 2004 - analiza eligibilitatii, evaluarea si
selectia propunerilor de proiecte de mobilitati - 2004.
12 - 23 APRILIE 2004 - comunicarea rezultatelor procesului de selectie,
exercitiul 2004.
IV. ADRESA UNDE SE TRIMIT/PREZINTA PROPUNERILE DE PROIECTE DE MOBILITATI
Institutiile/organismele promotor vor trimite (prezenta) propunerile de
proiecte de mobilitati - 2004 la Centrul National pentru Programul de Formare
Profesionala "Leonardo da Vinci" (Centrul National "Leonardo da
Vinci") la adresa:
_______________________________________________
| Centrul National "Leonardo da Vinci" |
| Splaiul Independentei, 313 |
| Universitatea "Politehnica" - Rectorat, R 518 |
| BUCURESTI - Sector 6 Cod 060042 |
|_______________________________________________|
Informatii suplimentare, la Centrul National "Leonardo da Vinci",
se pot solicita la:
Tel. 410.37.57 sau 411.48.36; Fax. 410.32.13; E-mail: info@leonardo.ro
Prezentarea propunerilor de proiecte prin delegat, direct la Centrul
National "Leonardo da Vinci", este de preferat.
V. FORMULAR DE CANDIDATURA. INFORMATII
1. Propunerile de proiecte de mobilitati se redacteaza pe formulare de
candidatura (modelul Comisiei Europene) si se prezinta atat in versiune scrisa,
pe hartie (3 exemplare - original si doua copii), cat si in versiune
electronica (discheta).
In conformitate cu precizarile incluse in "Formularului de candidatura
pentru mobilitati" si "Ghidul specific pentru mobilitati",
propunerile de proiect se pot redacta in limba romana, fiind obligatorie insa
redactarea rezumatului proiectului (punctul 1.4. din Formularul de candidatura)
intr-o limba oficiala a Uniunii Europene (de preferat engleza, franceza sau
germana).
Numai versiunea pe hartie va fi luata in considerare la stabilirea
eligibilitatii si evaluarea propunerii de proiect.
Modelul formularului de candidatura se poate obtine de la Centrul National
"Leonardo da Vinci" - Romania (versiune - hartie) sau de pe site WEB
la adresele:
http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_en.html
http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_fr.html
2. Informatii privind Programul "Leonardo da Vinci", inclusiv
referitoare la ghidul general, ghidurile specifice (mobilitati) pentru
promotori si "Manualul administrativ si financiar" se pot obtine pe
site-ul Internet - Europa.
VI. CRITERII DE ADMITERE A PROPUNERII DE PROIECT
1. In conformitate cu Decizia Consiliului UE nr. 382/1999 privind faza a
doua a Programului "Leonardo da Vinci", accesul in acest program este
deschis institutiilor si organismelor publice/private si anume:
- institutii, centre si unitati (organisme) de formare profesionala, la
toate nivelurile, inclusiv universitati;
- centre si unitati (organisme) de cercetare stiintifica;
- intreprinderi, mai ales IMM, institutii din sectorul public, inclusiv
celor care actioneaza in domeniul formarii profesionale;
- organizatii profesionale sau patronale, camere de comert, industrie si
agricultura;
- parteneri sociali;
- organisme si/sau unitati teritoriale;
- organizatii nonguvernamentale.
Institutia/organismul care prezinta o propunere de proiect trebuie sa aiba
personalitate juridica si sa fie inregistrate oficial in Romania.
Persoanele fizice (studenti, elevi, tineri muncitori, formatori s.a.) pot
participa la un proiect de mobilitati numai daca au fost selectionate de o
institutie cu personalitate juridica, promotorul unui astfel de proiect.
2. In procesul de selectie vor fi acceptate numai propunerile de proiecte
prin care stagiarii vor fi persoane fizice, angajati cu contract de munca ai
institutiei/organismului promotor.
In context, o situatia particulara o constituie propunerile de proiecte
pentru elevi/studenti. In cazul acestor grupuri tinta, vor fi acceptate numai
propunerile de proiecte prezentate de unitati de invatamant preuniversitar sau
universitati acreditate oficial in Romania.
3. O propunere de proiect va fi luata in considerare numai daca, pe langa
formularul de candidatura, promotorul prezinta documente cu informatii
complementare, care fac dovada capacitatii tehnice, manageriale si financiare a
institutiei promotor de a realiza si cofinanta proiectul. Aceste documente sunt
urmatoarele:
3.1. recomandare privind oportunitatea temei propunerii de proiect si
capacitatea promotorului de a realiza proiectul.
Se prezinta de catre:
- institutii de invatamant preuniversitar (scoli, licee, grupuri scolare).
Recomandarea va apartine inspectoratului scolar teritorial si va fi semnata de
inspectorul general;
- operatori economici (IMM, societati comerciale, camere locale de comert,
industrie si agricultura s.a.) - recomandare din partea Consiliului National
pentru Intreprinderi Private Mici si Mijlocii/confederatii patronale/Camera de
Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti sau a unei camere de
comert si industrie locala, din care face parte promotorul.
3.2. documente privind capacitatea manageriala si financiara a
institutiei/organismului promotor (v. anexa). Se prezinta numai de catre
institutiile nebugetare.
Dupa caz, Centrul National "Leonardo da Vinci" poate solicita
promotorului propunerii de proiect si alte documente prin care sa ateste
capacitatea de a realiza optim proiectul, daca va fi selectionat.
4. Propunerea de proiect (formularul de candidatura) trebuie sa fie semnata
de persoana care conduce institutia promotor (director/presedinte). In cazul
universitatilor propunerea de proiect va fi semnata de rector si va fi parafata
in consecinta.
VII. ASPECTE FINANCIARE
1. Suportul financiar comunitar pentru proiectele selectionate in cadrul
prezentului apel la propuneri se acorda sub forma de subventie financiara.
2. Unul si acelasi promotor al unui proiect sau un membru in parteneriatul
acelui proiect nu poate solicita decat o singura data o finantare
"Leonardo da Vinci" pentru acelasi proiect. Unul si acelasi proiect
nu poate fi finantat decat o singura data prin Programul "Leonardo da
Vinci".
3. Orice incercare de a introduce intr-o propunere de proiect (depus in
cadrul aceluiasi exercitiu de selectie sau finantate prin Programul
"LdV" in exercitii precedente) pasaje de text similare unor proiecte
anterioare, se va considera prezentare de informatii false, va fi incadrat
drept incercare de dubla finantare si va conduce la respingerea propunerii de
proiect sau a proiectului, daca a fost deja selectionat si la declararea
institutiei promotor ca institutie ineligibila pentru Programul
"LdV". Restituirea de catre institutie/organismul promotor a
subventiei financiare "Leonardo da Vinci" primita se va face si daca
asemenea incalcari sunt constatate in timpul realizarii contractului de finantare
sau dupa incheierea acestuia.
4. Institutia care propune un proiect de mobilitati este necesar sa aiba
disponibilitatea de a cofinanta realizarea proiectului, alaturi de subventia
financiara pe care o va primi din bugetul Programului "Leonardo da
Vinci". Aceasta disponibilitate se va materializa in conditiile stabilite
prin reglementarile Comisiei Europene.
ANEXA 1
la Apelul national pentru propuneri de
proiecte - MOBILITATI 2004
DOCUMENTE PRIVIND BONITATEA SI STABILITATEA UNITATII PROMOTOR
(Numai pentru unitati nebugetare)
In conformitate cu prevederile art. 30 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr.
60/2001, aprobata si modificata prin Legea nr. 212/2002 cu modificarile
ulterioare, poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de
achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant/candidat care se
afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate
de un judecator sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori
este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;
b) face obiectul unei proceduri legale, pentru declararea sa intr-una din
situatiile prevazute la lit. a);
c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile a impozitelor si
taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de
stat;
d) furnizeaza informatii false in documentele prezentate;
e) a comis o grava greseala in materie profesionala sau nu si-a indeplinit
obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, in masura in
care autoritatea contractanta poate aduce ca dovada mijloace probante in acest
sens.
Pentru a face dovada ca respecta conditiile prezentate mai sus, promotorul
- institutie nebugetara va include in dosarul de candidatura documente conform
modelelor din anexele nr. D1 - D6.
ANEXA D1
Unitatea-promotor
..................
DECLARATIE
privind eligibilitatea*)
1. Subsemnatul, reprezentant imputernicit al
..............................................................................,
(denumirea/numele si sediul/adresa contractantului)
declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte
publice, ca nu ne aflam in nici una dintre situatiile prevazute la art. 30 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achizitiile publice,
aprobata cu modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare.
2. Subsemnatul declar ca informatiile furnizate sunt complete si corecte in
fiecare detaliu si inteleg ca Centrul National "Leonardo da Vinci"
are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor,
situatiilor si documentelor care insotesc Contractul, orice informatii
suplimentare privind eligibilitatea noastra, precum si experienta, competenta
si resursele de care dispunem.
3. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice institutie, societate
comerciala, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informatii
reprezentantilor Centrului National "Leonardo da Vinci" cu privire la
orice aspect tehnic si financiar in legatura cu activitatea noastra.
4. Prezenta declaratie este valabila pana la data de
...............................................................................
(se precizeaza data expirarii perioadei de valabilitate a contractului)
Data completarii ..............
Director/Presedinte
......................
(semnatura autorizata)
------------
*) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului
ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii,
continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea
si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.
ANEXA D2
Unitatea-promotor
..................
INFORMATII GENERALE*)
1. Denumirea/numele:
2. Codul fiscal:
3. Adresa sediului central:
4. Telefon:
Fax:
Telex:
E-mail:
5. Certificatul de inmatriculare/inregistrare
...............................................................................
(numarul, data si locul de inmatriculare/inregistrare)
6. Obiectul de activitate pe domenii:
...............................................................................
(in conformitate cu prevederile din statutul propriu)
7. Birourile filialelor/sucursalelor locale, daca este cazul
...............................................................................
(adrese complete/telefon/telex/fax, certificate de inmatriculare/inregistrare)
8. Principala piata a afacerilor:
9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:
______________________________________________________________________________
| | | Cifra de afaceri anuala la| Cifra de afaceri
anuala|
| | | 31 decembrie (mii lei) | la 31 decembrie
|
| | | | (echivalent euro)
|
|__|______________________|___________________________|________________________|
|1.| | |
|
|__|______________________|___________________________|________________________|
|2.| | |
|
|__|______________________|___________________________|________________________|
|3.| | |
|
|__|______________________|___________________________|________________________|
| Media anuala: | |
|
|_________________________|___________________________|________________________|
10. Se ataseaza statutul institutiei promotor si documentul care face
dovada, la zi, a inmatricularii/inregistrarii la registrul comertului (pentru
societati comerciale).
Director/Presedinte
......................
(semnatura autorizata)
------------
*) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului
ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii,
continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea
si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.
ANEXA D3
Unitatea-promotor
..................
(denumirea/numele)
EXPERIENTA SIMILARA*)
1. Denumirea si obiectul contractului (se va mentiona daca a fost un
contract aferent unui program national sau european, inclusiv numele oficial al
programului):
Numarul si data contractului:
2. Denumirea/numele beneficiarului:
Adresa beneficiarului:
Tara:
3. Calitatea in care a participat la indeplinirea contractului:
(se bifeaza optiunea corespunzatoare):
_
|_| contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie)
___
|___| subcontractant
_
|_| subcontractant
4. Valoarea contractului exprimata in moneda exprimata
in care s-a incheiat in
echivalent
contractul euro
a) initiala (la data semnarii
contractului) .....................
.............
b) finala (la data finalizarii
contractului) .....................
.............
5. Daca au fost litigii privind indeplinirea contractului, natura acestora
si modul lor de solutionare:
6. Natura si cantitatea de produse care a fost furnizata in baza
contractului, precum si alte aspecte relevante prin care contractantul isi
sustine experienta similara*).
Director/Presedinte
......................
(semnatura autorizata)
------------
*) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului
ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii,
continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea
si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.
*) Se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi
confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului
respectiv.
ANEXA D4
Unitatea-promotor
..................
(denumirea/numele)
INFORMATII
privind asigurarea cu personal de specialitate, dotarea cu echipamente si alte
mijloace
A. PERSONAL
_____________________________________________________________________
| Total personal, | Numar | Experienta |
| din care: | | (vechime medie) |
|___________________________________________|_______|_________________|
| a) Personal de conducere si administrativ | | |
|___________________________________________|_______|_________________|
| b) Personal de executie: | | |
| b1) cu studii medii | | |
| b2) cu studii superioare | | |
| TOTAL | | |
|___________________________________________|_______|_________________|
B. ECHIPAMENTE SI ALTE MIJLOACE FIXE
_____________________________________________________________________
| Explicatii | Descriere-capacitate |
|________________________________________|____________________________|
| 1. | |
|________________________________________|____________________________|
| 2. | |
|________________________________________|____________________________|
| 3. | |
|________________________________________|____________________________|
Data: ................
Director/Presedinte
......................
(semnatura autorizata)
ANEXA D5
Directia Generala
a Finantelor Publice
_________
| Model |
|_________|
CAPACITATE FINANCIARA*)
Date conform ultimului bilant financiar-contabil incheiat la data de ......
(mii. lei)
_____________________________________________________________________
| 1. ACTIV - total, | |
| din care: active circulante | |
|________________________________|____________________________________|
| 2. PASIV - total, din care: | |
| - obligatii catre terti | |
| - credite bancare | |
|________________________________|____________________________________|
| 3. VENITURI - total | |
|________________________________|____________________________________|
| 4. CHELTUIELI - total | |
|________________________________|____________________________________|
| 5. PROFITUL BRUT | |
|________________________________|____________________________________|
Data: ................
Director/Presedinte
......................
L.S.
------------
*) In plus, se vor anexa ultimul Bilant contabil vizat de D.G.F.P., precum
si ultima Balanta de verificare analitica.
ANEXA D6
Unitatea-promotor
..................
(denumirea/numele)
INFORMATII
privind bonitatea ofertantului la data de .............
Prezentam urmatoarele informatii cu privire la bonitatea unitatii noastre:
1. Motivele neonorarii unor obligatii contractuale:
...........................................................................
...........................................................................
2. Daca a cedat drepturi prevazute in contracte incheiate in beneficiul
creditorilor:
...........................................................................
...........................................................................
3. Daca a cedat bunul ofertat sau l-a ipotecat in beneficiul creditorilor:
...........................................................................
...........................................................................
4. Daca au existat litigii cu privire la neefectuarea platilor sau litigii
de calitate privind serviciile efectuate:
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
Data: ................
Director/Presedinte
......................
(semnatura autorizata)