Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 3104 din 21 ianuarie 2004

privind Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 110 din  5 februarie 2004


SmartCity3


    Considerand Decizia Consiliului de Asociere Romania - Comunitatile Europene nr. 3/2000 privind participarea Romaniei la programele comunitare in domeniul educatiei si formarii profesionale,
    avand in vedere Decizia nr. 382/1999 care stabileste a doua faza a Programului "Leonardo da Vinci",
    in baza Legii invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Hotararii Guvernului nr. 1.307/2002 privind functionarea Centrului National pentru Programul de Formare Profesionala "Leonardo da Vinci" in faza a II-a a Programului comunitar "Leonardo da Vinci",

    ministrul educatiei, cercetarii si tineretului emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004, cuprins in anexa*) la prezentul ordin.
------------
    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Art. 2
    Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004 va fi adus la cunostinta celor interesati prin publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si prin alte mijloace specifice.
    Art. 3
    Aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin revine Centrului National "Leonardo da Vinci".

               Ministrul educatiei, cercetarii si tineretului,
                             Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                              PROGRAMUL EUROPEAN
                             "Leonardo da Vinci"

                                 2000 - 2006

                                APEL NATIONAL
                        pentru propuneri de proiecte

                                 MOBILITATI
                                    2004

    I. CADRU GENERAL

    Programul european "Leonardo da Vinci" se inscrie in politica Uniunii Europene de dezvoltare a unui spatiu european de formare profesionala. Programul contribuie la actiunile statelor participante destinate formarii profesionale initiale si pe parcursul intregii vieti, stimuleaza creativitatea si inovarea pentru facilitarea insertiei cetatenilor Europei in viata profesionala, sustine procesele de adaptare a sistemelor educationale si de formare la evolutiile economice si tehnologice si la mutatiile constante specifice pietei mondiale.
    In conformitate cu Decizia nr. 382/1999/CE a Consiliului Uniunii Europene, Comisia Europeana a lansat Apelul la propuneri de proiecte "Leonardo da Vinci", exercitiul 2003 - 2004. Documentul se refera la masurile comunitare specifice Programului "Leonardo da Vinci" si anume: mobilitati, proiecte pilot (PP), actiuni tematice (TH), competente lingvistice (LA), retele transnationale (NT) si mijloace de referinta (RF).
    In Apelul comunitar 2003 - 2004 sunt definite prioritatile in care trebuie sa se inscrie propunerile de proiecte in cei doi ani la care se refera documentul. Aceste prioritati au fost stabilite in concordanta cu obiectivele Programului "Leonardo da Vinci" si sunt urmatoarele:

    Prioritatea nr. 1: Valorificarea educatiei si formarii

    Prioritatea nr. 2: Noi forme de pregatire si invatamant, competente de baza in materie de formare si invatamant profesional

    Prioritatea nr. 3: Orientare si consiliere

    In conformitate cu reglementarile Programului "Leonardo da Vinci", statele participante pot lansa apeluri nationale la propuneri de proiecte in cadrul masurii "mobilitati". In aceste apeluri pot fi formulate prioritati nationale privind formarea profesionala a resurselor umane. Prioritatile nationale inscrise in apelurile nationale trebuie sa raspunda obiectivelor Programului "Leonardo da Vinci" si sa fie articulate cu prioritatile europene precizate in apelul comunitar.
    Pornind de la cele de mai sus Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului impreuna cu Centrul National "Leonardo da Vinci" au initiat si au intreprins demersuri specifice pentru definirea prioritatilor nationale care sa fie incluse in Apelurile nationale la propuneri de proiecte "Leonardo da Vinci", mobilitati 2003 si 2004.
    Prioritatile nationale sunt articulate cu obiectivele nationale referitoare la formarea profesionala in Romania si cu prioritatile comunitare stabilite prin Apelul european 2003 - 2004. In conformitate cu Decizia nr. 382/1999 a Consiliului Uniunii Europene, prezentul Apel se adreseaza organismelor si institutiilor publice/private implicate in formarea resurselor umane (v. Capitolul VI/1 al Apelului).

    II. PRIORITATI NATIONALE IN CONCORDANTA CU OBIECTIVELE PROGRAMULUI "Leonardo da Vinci"

    Propunerile de proiecte de mobilitati, care vor fi prezentate de institutii/organisme (promotori) din Romania pentru exercitiul 2004 trebuie sa se inscrie in una din cele trei prioritati comunitare, incluse in Apelul comunitar la propuneri de proiecte 2003 - 2004, si in una din prioritatile nationale, mentionate mai jos:

    PN I: VALORIFICAREA INVATARII
    1.1. Dezvoltarea cadrului institutional (servicii la nivel national si local) cu rol de coordonare a evaluarii si recunoasterii competentelor:
    - elaborarea si implementarea experimentala a unor proiecte institutionale de dezvoltare a serviciilor cu acest rol la nivel national sau local;
    - dezvoltarea unor retele transnationale de parteneriat intre institutiile cu rol in domeniu.
    1.2. Dezvoltarea metodologiilor de evaluare, certificare si recunoastere a competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de educatie:
    - analiza metodologiilor europene de evaluare, certificare si recunoastere a competentelor, in special in intreprinderi sau sectorial si propuneri pentru articularea acestor metodologii;
    - promovarea si implementarea experientelor si bunelor practici in domeniul identificarii si evaluarii/autoevaluarii competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale.
    1.3. Dezvoltarea capacitatilor de identificare si autoevaluare a competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de educatie:
    - familiarizarea cu instrumentele de identificare si autoevaluare a competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de educatie, in special in intreprinderi sau sectorial;
    - dezvoltarea si promovarea de materiale de formare si informare in domeniu.
    1.4. Pregatirea de specialisti si experti in domeniul evaluarii, certificarii si recunoasterii competentelor dobandite in contexte formale, nonformale si informale de educatie:
    - stagii de formare in institutii europene de referinta;
    - difuzarea de materiale informative, instrumente de formare, ghiduri practice de evaluare utilizate in tarile europene.
    1.5. Asigurarea complementaritatii educatiei formale, nonformale si informale:
    - dezvoltarea unor forme alternative de organizare a educatiei de baza pentru populatia care a abandonat scoala;
    - crearea unor mecanisme de validare a competentelor dobandite in contexte de invatare nonformala si informala;
    - dezvoltarea unor strategii de certificare a educatiei nonformale pe baza competentei ocupationale;
    - programe de analiza pentru a determina gradul de recunoastere a experientei de munca in raport cu standardele ocupationale;
    - proiectarea pregatirii profesionale in sistemul creditelor transferabile in VET.

    PN II: NOI FORME DE INVATARE SI PREDARE
    2.1. Dezvoltarea si utilizarea de noi metodologii de predare-invatare in sistemele de formare profesionala initiala si continua:
    - promovarea si utilizarea metodelor activ-participative si a invatarii centrate pe elev (lucrul in grup, invatare prin cooperare, proiecte etc.);
    - integrarea noilor tehnologii de comunicare si informare in predare si invatare (lectii virtuale, chat-uri tematice etc.).
    2.2. Diversificarea mijloacelor si suporturilor de invatare:
    - introducerea si utilizarea metodelor moderne interactive in realizarea educatiei de baza;
    - promovarea sistematica a unor metode si tehnici moderne de studiu, precum si practicarea de modele si stiluri eficiente si eficace de invatare;
    - dezvoltarea dispozitivelor de educatie la distanta;
    - adaptarea programelor ICT si a softurilor educationale la specificul diferitelor grupuri de beneficiari;
    - extinderea invatarii informatizate.
    2.3. Promovarea unor noi forme de organizare a formarii profesionale (invatamant la distanta, invatamant dual, formarea la locul de munca, scoli de vara, universitati populare).
    2.4. Pregatirea cadrelor didactice si a formatorilor pentru promovarea de: metode inovative, utilizarea ICT ca mijloace de invatare, tehnici de lucru adaptate specificului diferitelor categorii de beneficiari.
    2.5. Educatia permanenta. Educatia adultilor (in favoarea insertiei profesionale si a egalitatii sanselor).

    PN III: COMPETENTE DE BAZA IN FORMARE PROFESIONALA
    3.1. Identificarea nevoilor de formare privind competentele de baza (competente cheie - abilitati de comunicare, scriere, citire si calcul matematic) ale diferitelor categorii de beneficiari, in special la nivelul grupurilor dezavantajate.
    3.2. Dezvoltarea noilor competente de baza (IT, limbi straine, spirit intreprenorial, competente sociale, participare civica etc.).
    3.3. Dezvoltarea unor sisteme si practici pentru stimularea interesului angajatorilor in vederea facilitarii accesului la formare si pentru dezvoltarea de programe adecvate in domeniul competentelor de baza.
    3.4. Concepte noi si un continut modern al ofertelor de formare ale furnizorilor publici si privati, in perspectiva dezvoltarii noilor competente de baza.

    PN IV: CONSILIERE SI ORIENTARE PROFESIONALA
    4.1. Dezvoltarea de retele institutionale la nivel european, national si regional in domeniul orientarii si consilierii profesionale.
    4.2. Dezvoltarea competentelor personalului din domeniul orientarii si consilierii profesionale.
    4.3. Diversificarea abordarilor, metodelor si instrumentelor utilizate in domeniul orientarii si consilierii profesionale.
    4.4. Dezvoltarea cooperarii intre serviciile de orientare si consiliere profesionala si alti parteneri la, nivel local (agenti economici, autoritati locale, institutii de invatamant).
    4.5. Organizarea serviciilor de consiliere si orientare profesionala la nivelul institutiilor de educatie si formare si al companiilor, in vederea sustinerii dezvoltarii personale pe plan profesional.

    PN V: DEZVOLTAREA PARTENERIATULUI IN FORMAREA PROFESIONALA
    5.1. Sensibilizarea partenerilor sociali la nivel local si regional in vederea stimularii investitiilor in dezvoltarea resurselor umane.
    5.2. Dezvoltarea capacitatilor institutionale pentru realizarea de studii, analize si prognoze privind cerintele de formare profesionala in raport cu cerintele de pe piata muncii, la nivel local si regional, precum si in vederea dezvoltarii profesionale (planificarea carierei), in special pentru noile meserii.
    5.3. Dezvoltarea cooperarii in elaborarea strategiilor de dezvoltare a resurselor umane la nivel regional, local si institutional, identificarea competentelor transferabile.
    5.4. Sisteme si practici pentru diversificarea modalitatilor de cooperare a partenerilor sociali in vederea facilitarii insertiei pe piata muncii a tinerilor absolventi, somerilor, categoriilor de populatii defavorizate.
    5.5. Proceduri pentru adaptarea ofertelor de formare la cerintele pietei muncii (nivel local si regional).

    III. CALENDAR

    13 FEBRUARIE 2004 - data limita (data stampilei postei) pana la care promotorii pot trimite (prezenta) propuneri de proiecte de MOBILITATI - 2004.
    Orice propunere de proiect trimisa (prezentata) dupa aceasta data nu va fi luata in considerare.

    16 FEBRUARIE - 09 APRILIE 2004 - analiza eligibilitatii, evaluarea si selectia propunerilor de proiecte de mobilitati - 2004.

    12 - 23 APRILIE 2004 - comunicarea rezultatelor procesului de selectie, exercitiul 2004.

    IV. ADRESA UNDE SE TRIMIT/PREZINTA PROPUNERILE DE PROIECTE DE MOBILITATI

    Institutiile/organismele promotor vor trimite (prezenta) propunerile de proiecte de mobilitati - 2004 la Centrul National pentru Programul de Formare Profesionala "Leonardo da Vinci" (Centrul National "Leonardo da Vinci") la adresa:
     _______________________________________________
    | Centrul National "Leonardo da Vinci"          |
    | Splaiul Independentei, 313                    |
    | Universitatea "Politehnica" - Rectorat, R 518 |
    | BUCURESTI - Sector 6  Cod 060042              |
    |_______________________________________________|

    Informatii suplimentare, la Centrul National "Leonardo da Vinci", se pot solicita la:
    Tel. 410.37.57 sau 411.48.36; Fax. 410.32.13; E-mail: info@leonardo.ro
    Prezentarea propunerilor de proiecte prin delegat, direct la Centrul National "Leonardo da Vinci", este de preferat.

    V. FORMULAR DE CANDIDATURA. INFORMATII

    1. Propunerile de proiecte de mobilitati se redacteaza pe formulare de candidatura (modelul Comisiei Europene) si se prezinta atat in versiune scrisa, pe hartie (3 exemplare - original si doua copii), cat si in versiune electronica (discheta).
    In conformitate cu precizarile incluse in "Formularului de candidatura pentru mobilitati" si "Ghidul specific pentru mobilitati", propunerile de proiect se pot redacta in limba romana, fiind obligatorie insa redactarea rezumatului proiectului (punctul 1.4. din Formularul de candidatura) intr-o limba oficiala a Uniunii Europene (de preferat engleza, franceza sau germana).
    Numai versiunea pe hartie va fi luata in considerare la stabilirea eligibilitatii si evaluarea propunerii de proiect.
    Modelul formularului de candidatura se poate obtine de la Centrul National "Leonardo da Vinci" - Romania (versiune - hartie) sau de pe site WEB la adresele:
    http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_en.html
    http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_fr.html
    2. Informatii privind Programul "Leonardo da Vinci", inclusiv referitoare la ghidul general, ghidurile specifice (mobilitati) pentru promotori si "Manualul administrativ si financiar" se pot obtine pe site-ul Internet - Europa.

    VI. CRITERII DE ADMITERE A PROPUNERII DE PROIECT

    1. In conformitate cu Decizia Consiliului UE nr. 382/1999 privind faza a doua a Programului "Leonardo da Vinci", accesul in acest program este deschis institutiilor si organismelor publice/private si anume:
    - institutii, centre si unitati (organisme) de formare profesionala, la toate nivelurile, inclusiv universitati;
    - centre si unitati (organisme) de cercetare stiintifica;
    - intreprinderi, mai ales IMM, institutii din sectorul public, inclusiv celor care actioneaza in domeniul formarii profesionale;
    - organizatii profesionale sau patronale, camere de comert, industrie si agricultura;
    - parteneri sociali;
    - organisme si/sau unitati teritoriale;
    - organizatii nonguvernamentale.
    Institutia/organismul care prezinta o propunere de proiect trebuie sa aiba personalitate juridica si sa fie inregistrate oficial in Romania.
    Persoanele fizice (studenti, elevi, tineri muncitori, formatori s.a.) pot participa la un proiect de mobilitati numai daca au fost selectionate de o institutie cu personalitate juridica, promotorul unui astfel de proiect.
    2. In procesul de selectie vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prin care stagiarii vor fi persoane fizice, angajati cu contract de munca ai institutiei/organismului promotor.
    In context, o situatia particulara o constituie propunerile de proiecte pentru elevi/studenti. In cazul acestor grupuri tinta, vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prezentate de unitati de invatamant preuniversitar sau universitati acreditate oficial in Romania.
    3. O propunere de proiect va fi luata in considerare numai daca, pe langa formularul de candidatura, promotorul prezinta documente cu informatii complementare, care fac dovada capacitatii tehnice, manageriale si financiare a institutiei promotor de a realiza si cofinanta proiectul. Aceste documente sunt urmatoarele:
    3.1. recomandare privind oportunitatea temei propunerii de proiect si capacitatea promotorului de a realiza proiectul.
    Se prezinta de catre:
    - institutii de invatamant preuniversitar (scoli, licee, grupuri scolare). Recomandarea va apartine inspectoratului scolar teritorial si va fi semnata de inspectorul general;
    - operatori economici (IMM, societati comerciale, camere locale de comert, industrie si agricultura s.a.) - recomandare din partea Consiliului National pentru Intreprinderi Private Mici si Mijlocii/confederatii patronale/Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti sau a unei camere de comert si industrie locala, din care face parte promotorul.
    3.2. documente privind capacitatea manageriala si financiara a institutiei/organismului promotor (v. anexa). Se prezinta numai de catre institutiile nebugetare.
    Dupa caz, Centrul National "Leonardo da Vinci" poate solicita promotorului propunerii de proiect si alte documente prin care sa ateste capacitatea de a realiza optim proiectul, daca va fi selectionat.
    4. Propunerea de proiect (formularul de candidatura) trebuie sa fie semnata de persoana care conduce institutia promotor (director/presedinte). In cazul universitatilor propunerea de proiect va fi semnata de rector si va fi parafata in consecinta.

    VII. ASPECTE FINANCIARE

    1. Suportul financiar comunitar pentru proiectele selectionate in cadrul prezentului apel la propuneri se acorda sub forma de subventie financiara.
    2. Unul si acelasi promotor al unui proiect sau un membru in parteneriatul acelui proiect nu poate solicita decat o singura data o finantare "Leonardo da Vinci" pentru acelasi proiect. Unul si acelasi proiect nu poate fi finantat decat o singura data prin Programul "Leonardo da Vinci".
    3. Orice incercare de a introduce intr-o propunere de proiect (depus in cadrul aceluiasi exercitiu de selectie sau finantate prin Programul "LdV" in exercitii precedente) pasaje de text similare unor proiecte anterioare, se va considera prezentare de informatii false, va fi incadrat drept incercare de dubla finantare si va conduce la respingerea propunerii de proiect sau a proiectului, daca a fost deja selectionat si la declararea institutiei promotor ca institutie ineligibila pentru Programul "LdV". Restituirea de catre institutie/organismul promotor a subventiei financiare "Leonardo da Vinci" primita se va face si daca asemenea incalcari sunt constatate in timpul realizarii contractului de finantare sau dupa incheierea acestuia.
    4. Institutia care propune un proiect de mobilitati este necesar sa aiba disponibilitatea de a cofinanta realizarea proiectului, alaturi de subventia financiara pe care o va primi din bugetul Programului "Leonardo da Vinci". Aceasta disponibilitate se va materializa in conditiile stabilite prin reglementarile Comisiei Europene.

    ANEXA 1
    la Apelul national pentru propuneri de
    proiecte - MOBILITATI 2004

         DOCUMENTE PRIVIND BONITATEA SI STABILITATEA UNITATII PROMOTOR
                      (Numai pentru unitati nebugetare)

    In conformitate cu prevederile art. 30 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 60/2001, aprobata si modificata prin Legea nr. 212/2002 cu modificarile ulterioare, poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
    a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;
    b) face obiectul unei proceduri legale, pentru declararea sa intr-una din situatiile prevazute la lit. a);
    c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
    d) furnizeaza informatii false in documentele prezentate;
    e) a comis o grava greseala in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, in masura in care autoritatea contractanta poate aduce ca dovada mijloace probante in acest sens.

    Pentru a face dovada ca respecta conditiile prezentate mai sus, promotorul - institutie nebugetara va include in dosarul de candidatura documente conform modelelor din anexele nr. D1 - D6.

    ANEXA D1

    Unitatea-promotor
    ..................

                                DECLARATIE
                         privind eligibilitatea*)

    1. Subsemnatul, reprezentant imputernicit al
..............................................................................,
               (denumirea/numele si sediul/adresa contractantului)
declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte publice, ca nu ne aflam in nici una dintre situatiile prevazute la art. 30 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achizitiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare.
    2. Subsemnatul declar ca informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu si inteleg ca Centrul National "Leonardo da Vinci" are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, situatiilor si documentelor care insotesc Contractul, orice informatii suplimentare privind eligibilitatea noastra, precum si experienta, competenta si resursele de care dispunem.
    3. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice institutie, societate comerciala, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informatii reprezentantilor Centrului National "Leonardo da Vinci" cu privire la orice aspect tehnic si financiar in legatura cu activitatea noastra.
    4. Prezenta declaratie este valabila pana la data de
...............................................................................
    (se precizeaza data expirarii perioadei de valabilitate a contractului)

    Data completarii ..............

                                                    Director/Presedinte
                                                   ......................
                                                   (semnatura autorizata)

------------
    *) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.

    ANEXA D2

    Unitatea-promotor
    ..................

                           INFORMATII GENERALE*)

    1. Denumirea/numele:
    2. Codul fiscal:
    3. Adresa sediului central:
    4. Telefon:
       Fax:
       Telex:
       E-mail:
    5. Certificatul de inmatriculare/inregistrare
...............................................................................
              (numarul, data si locul de inmatriculare/inregistrare)
    6. Obiectul de activitate pe domenii:
...............................................................................
              (in conformitate cu prevederile din statutul propriu)

    7. Birourile filialelor/sucursalelor locale, daca este cazul
...............................................................................
 (adrese complete/telefon/telex/fax, certificate de inmatriculare/inregistrare)

    8. Principala piata a afacerilor:
    9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:
 ______________________________________________________________________________
|  |                      | Cifra de afaceri anuala la| Cifra de afaceri anuala|
|  |                      | 31 decembrie (mii lei)    | la 31 decembrie        |
|  |                      |                           | (echivalent euro)      |
|__|______________________|___________________________|________________________|
|1.|                      |                           |                        |
|__|______________________|___________________________|________________________|
|2.|                      |                           |                        |
|__|______________________|___________________________|________________________|
|3.|                      |                           |                        |
|__|______________________|___________________________|________________________|
| Media anuala:           |                           |                        |
|_________________________|___________________________|________________________|

    10. Se ataseaza statutul institutiei promotor si documentul care face dovada, la zi, a inmatricularii/inregistrarii la registrul comertului (pentru societati comerciale).

                                                   Director/Presedinte
                                                  ......................
                                                  (semnatura autorizata)

------------
    *) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.

    ANEXA D3

    Unitatea-promotor
    ..................
    (denumirea/numele)

                           EXPERIENTA SIMILARA*)

    1. Denumirea si obiectul contractului (se va mentiona daca a fost un contract aferent unui program national sau european, inclusiv numele oficial al programului):
    Numarul si data contractului:
    2. Denumirea/numele beneficiarului:
    Adresa beneficiarului:
    Tara:
    3. Calitatea in care a participat la indeplinirea contractului:
    (se bifeaza optiunea corespunzatoare):
     _
    |_| contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie)
     ___
    |___| subcontractant
     _
    |_| subcontractant

   4. Valoarea contractului              exprimata in moneda       exprimata
                                         in care s-a incheiat      in echivalent
                                         contractul                euro
    a) initiala (la data semnarii
    contractului)                        .....................     .............
    b) finala (la data finalizarii
    contractului)                        .....................     .............
    5. Daca au fost litigii privind indeplinirea contractului, natura acestora si modul lor de solutionare:
    6. Natura si cantitatea de produse care a fost furnizata in baza contractului, precum si alte aspecte relevante prin care contractantul isi sustine experienta similara*).

                                                   Director/Presedinte
                                                  ......................
                                                  (semnatura autorizata)

------------
    *) Conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 212/2002, cu modificarile ulterioare, si Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, continutului si modului de utilizare a Documentatiei standard pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de produse, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 336 din 25 iunie 2001.
    *) Se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului respectiv.

    ANEXA D4

    Unitatea-promotor
    ..................
    (denumirea/numele)

                                INFORMATII
privind asigurarea cu personal de specialitate, dotarea cu echipamente si alte mijloace

    A. PERSONAL
 _____________________________________________________________________
|    Total personal,                        | Numar | Experienta      |
|    din care:                              |       | (vechime medie) |
|___________________________________________|_______|_________________|
| a) Personal de conducere si administrativ |       |                 |
|___________________________________________|_______|_________________|
| b) Personal de executie:                  |       |                 |
|    b1) cu studii medii                    |       |                 |
|    b2) cu studii superioare               |       |                 |
|    TOTAL                                  |       |                 |
|___________________________________________|_______|_________________|

    B. ECHIPAMENTE SI ALTE MIJLOACE FIXE
 _____________________________________________________________________
|           Explicatii                   |    Descriere-capacitate    |
|________________________________________|____________________________|
| 1.                                     |                            |
|________________________________________|____________________________|
| 2.                                     |                            |
|________________________________________|____________________________|
| 3.                                     |                            |
|________________________________________|____________________________|

    Data: ................

                                                    Director/Presedinte
                                                   ......................
                                                   (semnatura autorizata)

    ANEXA D5

    Directia Generala
    a Finantelor Publice
                                                         _________
                                                        |  Model  |
                                                        |_________|

                          CAPACITATE FINANCIARA*)

    Date conform ultimului bilant financiar-contabil incheiat la data de ......

                                                          (mii. lei)
 _____________________________________________________________________
| 1. ACTIV - total,              |                                    |
|    din care: active circulante |                                    |
|________________________________|____________________________________|
| 2. PASIV - total, din care:    |                                    |
|    - obligatii catre terti     |                                    |
|    - credite bancare           |                                    |
|________________________________|____________________________________|
| 3. VENITURI - total            |                                    |
|________________________________|____________________________________|
| 4. CHELTUIELI - total          |                                    |
|________________________________|____________________________________|
| 5. PROFITUL BRUT               |                                    |
|________________________________|____________________________________|

    Data: ................

                                                    Director/Presedinte
                                                   ......................
                                                            L.S.

------------
    *) In plus, se vor anexa ultimul Bilant contabil vizat de D.G.F.P., precum si ultima Balanta de verificare analitica.

    ANEXA D6

    Unitatea-promotor
    ..................
    (denumirea/numele)

                                INFORMATII
    privind bonitatea ofertantului la data de .............

    Prezentam urmatoarele informatii cu privire la bonitatea unitatii noastre:
    1. Motivele neonorarii unor obligatii contractuale:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    2. Daca a cedat drepturi prevazute in contracte incheiate in beneficiul creditorilor:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    3. Daca a cedat bunul ofertat sau l-a ipotecat in beneficiul creditorilor:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    4. Daca au existat litigii cu privire la neefectuarea platilor sau litigii de calitate privind serviciile efectuate:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................

    Data: ................

                                                    Director/Presedinte
                                                   ......................
                                                   (semnatura autorizata)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3104/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3104 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3104/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu