ORDIN Nr
ORDIN Nr. 251
din 22 noiembrie 2010
pentru aprobarea Normei de
dotare cu mijloace tehnice si bunuri materiale necesare la unele structuri din
domeniul administratiei publice aflate în subordinea Ministerului
Administratiei si Internelor
ACT EMIS DE:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 804 din 2 decembrie 2010
Având în vedere prevederile Legii nr. 329/2009 privind
reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea
cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea
acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu
modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 50/2004 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în vederea
stabilirii cadrului organizatoric şi funcţional corespunzător desfăşurării
activităţilor de eliberare şi evidenţă a cărţilor de identitate, actelor de
stare civilă, paşapoartelor simple, permiselor de conducere şi certificatelor
de înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea
nr. 520/2004, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii
Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici, republicată, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.210/2004
privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Cadastru şi
Publicitate Imobiliară, republicată, cu modificările ulterioare, ale Hotărârii
Guvernului nr. 460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 340/2004
privind prefectul şi instituţia prefectului, cu modificările ulterioare, ale
Hotărârii Guvernului nr. 671/2007 privind aprobarea Regulamentului de
organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru
Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, cu modificările ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 3 alin. (1) lit. c) pct.
8 şi art. 15 alin. (1), respectiv ale art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă
a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu
modificările şi completările ulterioare,
ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Norma de dotare cu mijloace tehnice
şi bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administraţiei
publice aflate în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor,
prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Structurile centrale şi teritoriale ale
administraţiei publice vizate vor lua măsuri de însuşire şi de aplicare întocmai a prevederilor prezentului ordin.
Art. 3. - (1) Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se
abrogă Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru
aprobarea normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare
structurilor administraţiei publice1.
p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Mihai Capră,
secretar de stat
1 Ordinul
ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru aprobarea normei
de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare structurilor
administraţiei publice nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României,
Partea I, deoarece avea ca
obiect reglementări din domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei
naţionale.
ANEXA
NORMĂ DE DOTARE
cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare la
unele structuri din domeniul administraţiei publice aflate în subordinea Ministerului
Administraţiei şi Internelor
|
Nr. crt.
|
Denumirea materialelor
|
U.M.
|
Criterii de înzestrare şi mod de
repartizare
|
|
Agenţia Naţională de Cadastru şi
Publicitate Imobiliară
|
Agenţia Naţională a Funcţionarilor
Publici
|
Instituţia prefectului
|
Autoritatea Naţională de
Reglementare pentru
Serviciile Comunitare de Utilităţi
Publice
|
|
0
|
1
|
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1
|
Pistol
|
cpl.
|
|
|
- câte unul pentru fiecare poliţist din cadrul S.P.C.E.E.P.S. si S.P.C.R.PC.Î.V.
|
|
|
2
|
Cartuş pentru pistol
|
U.F.
|
-
|
-
|
- câte unul pentru fiecare pistol
|
-
|
|
3
|
Autoturism de serviciu
|
cpl.
|
- câte unul pentru directorul general,
fiecare director general adjunct, direcţie, serviciu, birou şi compartiment
din cadrul agenţiei;
- câte 4 pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi
Oficiul Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea;
- câte 5 pentru fiecare oficiu de
cadastru şi publicitate imobiliară (mai puţin Tulcea), inclusiv al
municipiului Bucureşti;
- 11 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
- două pentru conducerea agenţiei;
- 5 pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru fiecare prefect şi
subprefect;
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
judeţean;
- 3 pentru S.P.C.E.E.PS. al Municipiului
Bucureşti;
- câte 5 pentru nevoile fiecărei prefecturi;
- 6 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti
|
- câte unul pentru preşedinte, vicepreşedinte şi Direcţia
monitorizare, piaţă şi consultanţă în teritoriu;
- două pentru activitatea de control;
- 4 pentru nevoile instituţiei;
- 10 pentru agenţiile teritoriale
|
|
4
|
Ponton
|
cpl.
|
- una pentru Oficiul de Cadastru şi
Publicitate Imobiliară Tulcea
|
-
|
- câte unul pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi
|
-
|
|
5
|
Barcă cu motor
|
cpl.
|
- una pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea
|
-
|
-
|
-
|
|
6
|
Şalupă
|
cpl.
|
- una pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea
|
-
|
- câte una pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi
|
-
|
|
7
|
Telefax
|
cpl.
|
- câte două pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate
imobiliară;
- 3 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- câte 4 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară; 21 pentru nevoile agenţiei
|
- 9 pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru cabinetul prefectului, fiecare
direcţie/similar si serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S.
si S.P.C.R.P.C.Î.V.);
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
- câte unul pentru secretariat, registratură, fiecare direcţie,
serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială
|
|
8
|
Radiotelefon fix
|
cpl.
|
-
|
-
|
- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
-
|
|
9
|
Radiotelefon mobil
|
cpl.
|
- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
- câte unul pentru fiecare autoturism
|
|
|
10
|
Terminal mobil digital
|
cpl.
|
-
|
-
|
- conform listei de abonaţi stabilite de Serviciul de
Telecomunicaţii Speciale pentru structurile administraţiei publice locale
|
-
|
|
11
|
Terminal portabil digital
|
cpl.
|
-
|
-
|
-
|
|
12
|
Radiotelefon fix
|
cpl.
|
-
|
-
|
- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
-
|
|
13
|
Radiotelefon mobil
|
cpl.
|
- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie,
Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
- câte unul pentru fiecare autoturism
|
|
|
14
|
Tehnică de informatică (servere şi staţii de lucru)
|
cpl.
|
- conform notei (pct. 2)
|
|
15
|
Complet de preluare a datelor personale şi a elementelor biometrice
|
cpl.
|
|
|
- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie sub 500.000 locuitori;
- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie peste 500.000 locuitori;
- 30 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti
|
|
|
16
|
Complet de scanare a documentelor
|
cpl.
|
|
|
- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie sub 500.000 locuitori;
- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie peste 500.000 locuitori;
- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al
Municipiului Bucureşti
|
|
|
17
|
Staţie de tipărire a paşapoartelor simple temporare
|
cpl.
|
|
|
- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie sub 500.000 locuitori;
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie peste 500.000 locuitori;
- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti
|
|
|
0
|
1
|
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
18
|
Complet de eliberare a paşapoartelor simple electronice şi
temporare
|
cpl.
|
|
|
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie sub 500.000 locuitori;
- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o
populaţie peste 500.000 locuitori;
- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti
|
|
|
19
|
Staţie de preluare a imaginii pentru permise de conducere
|
cpl.
|
-
|
-
|
- câte una pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.
din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;
- câte două pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din judeţele cu o
populaţie peste 500.000 locuitori;
- 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti
|
-
|
|
20
|
Staţie de scanare a datelor pentru
permisele de conducere
|
cpl.
|
|
|
|
|
21
|
Staţie de tipărire a permiselor de conducere
|
cpl.
|
-
|
-
|
-
|
|
22
|
Staţie de eliberare a permiselor de conducere
|
cpl.
|
-
|
-
|
-
|
|
23
|
Imprimantă de reţea
|
buc.
|
- 6 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- câte 20 pentru nevoile agenţiei şi fiecare oficiu de cadastru
şi publicitate imobiliară, inclusiv al municipiului Bucureşti
|
- 12 pentru nevoile agenţiei
|
- câte una pentru fiecare prefectură, S.P.C.E.E.P.S. si
S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
- câte una pentru fiecare sediu din
aparatul central şi agenţie teritorială
|
|
24
|
Imprimantă individuală (cu valoare de mijloc fix)
|
buc.
|
- câte una la 3 staţii de lucru
|
- câte una la 4 staţii de lucru
|
- câte una la 2 staţii de lucru
|
- câte una pentru fiecare serviciu, birou
şi agenţie teritorială
|
|
25
|
Sistem video pentru conferinţe
|
cpl.
|
- câte unul pentru nevoile agenţiei, fiecare oficiu de cadastru
şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional
de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
- unul pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru fiecare prefectură
|
- unul pentru nevoile instituţiei
|
|
26
|
Scanner
|
buc.
|
- câte 10 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti);
- 15 pentru nevoile agenţiei;
- 16 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
- 9 pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru fiecare prefectură, conform notei (pct. 2);
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V
|
- câte unul pentru secretariat, pentru fiecare direcţie, serviciu
din aparatul central şi agenţie teritorială
|
|
27
|
Reţea LAN (elemente pasive şi active)
|
cpl.
|
- câte una pentru nevoile fiecărei structuri (elemente active şi
pasive conform notei - pct. 1)
|
|
28
|
Cititor de cod de bare
|
cpl.
|
- câte unul pentru nevoile agenţiei, fiecare birou de cadastru şi
publicitate imobiliară şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- câte două pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti)
|
|
- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S.;
- câte 8 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
|
|
29
|
Mască contra gazelor
|
cpl.
|
- câte una pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal
contractual
|
|
30
|
Pachet de
decontaminare
individuală
|
cpl.
|
|
31
|
Cameră video
|
cpl.
|
- câte una pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de
Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- două pentru nevoile agenţiei
|
- 3 pentru nevoile agenţiei
|
- câte una pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare
compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural
|
- câte una pentru fiecare locaţie a
Aparatului central al Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile
Comunitare de Utilităţi Publice (A.N.R.S.C.U.P.) şi agenţie teritorială
|
|
32
|
Aparat foto
|
cpl.
|
- câte două pentru nevoile agenţiei şi pentru fiecare oficiu de
cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti);
- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
- câte unul pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare
compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural
|
- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al
A.N.R.S.C.U.P. şi agenţie teritorială
|
|
33
|
Lampă cu raze ultraviolete
|
buc.
|
|
|
- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
judeţean;
- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S al Municipiului
Bucureşti;
- 12 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti
|
|
|
0
|
1
|
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
34
|
Reportofon
|
cpl.
|
- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de
Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- 7 pentru nevoile agenţiei
|
- 4 pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare compartiment
de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural
|
- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al
A.N.R.S.C.U.P. şi agenţie teritorială
|
|
35
|
Videoproiector
|
cpl.
|
- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de
Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- 4 pentru nevoile agenţiei
|
- 16 pentru nevoile agenţiei (cursuri de pregătire şi
specializare a funcţionarilor publici)
|
- câte unul pentru fiecare prefectură, S.P.C.E.E.P.S. si
S.P.C.R.P.C.Î.V.
|
|
36
|
Retroproiector
|
cpl.
|
|
- 15 pentru nevoile agenţiei (cursuri de
pregătire şi specializare a funcţionarilor publici)
|
|
|
|
37
|
Ecran de proiecţie
|
buc.
|
- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de
Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- 4 pentru nevoile agenţiei
|
- 16 pentru nevoile agenţiei (cursuri de pregătire şi
specializare a funcţionarilor publici)
|
- câte unul pentru fiecare videoproiector
|
- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al
A.N.R.S.C.U.P. şi Agenţie teritorială
|
|
38
|
Sistem audio sonorizare
|
cpl.
|
- câte unul pentru nevoile agenţiei şi Centrul Naţional de
Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
- trei pentru nevoile agenţiei
|
|
|
|
39
|
Sistem audio pentru conferinţe
|
cpl.
|
-
|
- unul pentru nevoile agenţiei
|
-
|
-
|
|
40
|
Sistem audio de traducere simultană
|
cpl.
|
-
|
-
|
-
|
|
41
|
Aparat de multiplicat
|
buc.
|
- câte două pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate
imobiliară;
- câte 5 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară;
- 15 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- 25 pentru nevoile agenţiei
|
- câte unul pentru fiecare departament, direcţie, serviciu şi
secretariat
|
- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament,
direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
din municipiul Bucureşti);
- două pentru S.P.C.E.E.P.S al Municipiului Bucureşti;
- 5 pentru S.P.C.R.'P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti
|
- câte unul pentru fiecare direcţie, serviciu din aparatul
central şi agenţie teritorială
|
|
42
|
Maşină de tocat hârtie
|
buc.
|
- câte 5 pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate
imobiliară;
- 6 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- câte 10 pentru fiecare oficiu de
cadastru şi publicitate imobiliară;
- 21 pentru nevoile agenţiei
|
|
- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament,
direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
din municipiul Bucureşti);
- 5 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti;
- 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti
|
- câte unul pentru preşedinte, vicepreşedinte, fiecare direcţie,
serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială
|
|
43
|
Ladă pentru transportul documentelor
|
buc.
|
- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament,
direcţie (similar), serviciu şi birou
|
|
44
|
Sursă portabilă pentru iluminat
|
buc.
|
- pentru 10% din efectivele fiecărei structuri
|
|
45
|
Frigider de uz casnic
|
buc.
|
- câte unul pentru fiecare serviciu şi
birou (similare)
|
|
46
|
Aparat de climatizare
|
cpl.
|
Necesarul se stabileşte în conformitate cu prevederile Ordinului
ministrului administraţiei şi internelor nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor
necesari desfăşurării activităţilor în spaţiile aflate în administrarea
Ministerului Administraţiei şi Internelor, anexa nr. 1 „Norme de dotare cu mobilier şi obiecte
de inventar pentru spaţii cu destinaţie de birou"
|
|
47
|
Plotter
|
buc.
|
- câte unul pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară;
- câte două pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate
imobiliară;
- 3 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie;
- 4 pentru nevoile agenţiei
|
|
|
|
|
48
|
Aspirator
|
cpl.
|
- câte unul pentru fiecare sediu
|
|
49
|
Centrală de pază şi alarmare
|
cpl.
|
-
|
-
|
- câte unul pentru fiecare sediu al S.P.C.E.E.P.S.
|
-
|
|
50
|
Sistem de
supraveghere video, antiefracţie şi incendii
|
cpl.
|
- câte unul pentru fiecare locaţie
|
|
|
|
51
|
Sistem automat de stingere a incendiilor
|
cpl.
|
- câte unul pentru fiecare locaţie
|
-
|
-
|
-
|
|
0
|
1
|
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
52
|
Centrală telefonică
|
cpl.
|
- câte una pentru fiecare oficiu judeţean de cadastru şi
publicitate imobiliară
|
|
- câte una pentru nevoile fiecărei prefecturi
|
|
|
53
|
Echipament de comunicaţie pentru transport
|
cpl.
|
|
|
|
54
|
Linie tehnologică topografică
|
cpl.
|
- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
|
|
|
55
|
Maşină de capsat hârtie
|
cpl.
|
- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
56
|
Maşină de tăiat hârtie
|
cpl.
|
- două pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
57
|
Maşină de balotat hârtie
|
cpl.
|
- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
|
58
|
Sistem audio-video digital
|
cpl.
|
- două pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie,
Fotogrammetrie şi Teledetecţie
|
NOTE:
1. Elementele active, pasive şi
comunicaţiile de date se stabilesc în funcţie de gradul de dezvoltare al
reţelei proprii fiecărei structuri şi de implementare a reţelelor informatice
metropolitană şi naţională a Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI).
2. Necesarul de tehnică de
informatică se va stabili în funcţie de concepţia de informatizare a fiecărei
structuri care va fi aprobată prin ordin sau dispoziţie a şefului acesteia, cu
avizul prealabil al Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia
informaţiei, Direcţiei generale de paşapoarte şi Direcţiei regim permise de
conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
3. Terminalele radiotelefonice se vor fi radia din
normă odată cu intrarea în funcţiune a reţelei radiotelefonice de conducere şi
cooperare (digitală) realizată pe platforma unică TETRA.
4. Necesarul de armament şi
muniţia aferentă pentru S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform
prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliţie
judeţene de către prefecturi. Armamentul şi muniţia aferentă rămân în
patrimoniul inspectoratelor de poliţie judeţene şi se asigură de către
structurile logistice ale acestora, la solicitarea şefilor serviciilor publice
comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.
5. La întocmirea planurilor
logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice şi materiale se vor lua în
calcul cantităţile rezultate din aplicarea criteriilor şi modului de
repartizare prevăzute în normă.
6. Dotarea cu celelalte
mijloace şi obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile
ordinelor ministrului administraţiei şi internelor în vigoare, astfel: Ordinul
ministrului internelor şi reformei administrative nr. 503/2008 privind
asigurarea structurilor şi efectivelor cu materiale de resortul echipamentului,
de întreţinere şi alte materiale specifice; Ordinul ministrului administraţiei
şi internelor nr. 310/2009 privind hrănirea efectivelor MAI în timp de pace, cu
modificările şi completările ulterioare; Ordinul ministrului administraţiei şi
internelor nr. S/256/2007 pentru aprobarea „Normelor privind consumul de
muniţii, materiale periculoase, criminalistice şi de dotare cu aparatură
audio-video-TV.".
7. S.P.C.E.E.P.S. -
serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple;
8. S.PC.R.PC.Î.V.-serviciul
public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare vehicule.
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 358 1948
What type of loan do you need?
Personal loan
Car loan
Refinancing
Mortgage
Business capital (start or expand your business)
Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone?
Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 251/2010
|