Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 251 din 22 noiembrie 2010

pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice si bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administratiei publice aflate în subordinea Ministerului Administratiei si Internelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 804 din 2 decembrie 2010



Având în vedere prevederile Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 50/2004 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în vederea stabilirii cadrului organizatoric şi funcţional corespunzător desfăşurării activităţilor de eliberare şi evidenţă a cărţilor de identitate, actelor de stare civilă, paşapoartelor simple, permiselor de conducere şi certificatelor de înmatriculare a vehiculelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 520/2004, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicată, ale Hotărârii Guvernului nr. 1.210/2004 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, republicată, cu modificările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 340/2004 privind prefectul şi instituţia prefectului, cu modificările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 671/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, cu modificările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 3 alin. (1) lit. c) pct. 8 şi art. 15 alin. (1), respectiv ale art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Norma de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administraţiei publice aflate în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Structurile centrale şi teritoriale ale administraţiei publice vizate vor lua măsuri de însuşire şi de aplicare întocmai a prevederilor prezentului ordin.

Art. 3. - (1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru aprobarea normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare structurilor administraţiei publice1.

p. Ministrul administraţiei şi internelor,

Mihai Capră,

secretar de stat

1 Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 559/2005 pentru aprobarea normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare structurilor administraţiei publice nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementări din domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale.

ANEXA

NORMĂ DE DOTARE

cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare la unele structuri din domeniul administraţiei publice aflate în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor

Nr. crt.

Denumirea materialelor

U.M.

Criterii de înzestrare şi mod de repartizare

Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici

Instituţia prefectului

Autoritatea Naţională de

Reglementare pentru

Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice

0

1

2

3

4

5

1

Pistol

cpl.

- câte unul pentru fiecare poliţist din cadrul S.P.C.E.E.P.S. si S.P.C.R.PC.Î.V.

2

Cartuş pentru pistol

U.F.

-

-

- câte unul pentru fiecare pistol

-

3

Autoturism de serviciu

cpl.

- câte unul pentru directorul general, fiecare director general adjunct, direcţie, serviciu, birou şi compartiment din cadrul agenţiei;

- câte 4 pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi Oficiul Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea;

- câte 5 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (mai puţin Tulcea), inclusiv al municipiului Bucureşti;

- 11 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- două pentru conducerea agenţiei;

- 5 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru fiecare prefect şi subprefect;

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean;

- 3 pentru S.P.C.E.E.PS. al Municipiului Bucureşti;

- câte 5 pentru nevoile fiecărei prefecturi;

- 6 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti

- câte unul pentru preşedinte, vicepreşedinte şi Direcţia monitorizare, piaţă şi consultanţă în teritoriu;

- două pentru activitatea de control;

- 4 pentru nevoile instituţiei;

- 10 pentru agenţiile teritoriale

4

Ponton

cpl.

- una pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea

-

- câte unul pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi

-

5

Barcă cu motor

cpl.

- una pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea

-

-

-

6

Şalupă

cpl.

- una pentru Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Tulcea

-

- câte una pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi

-

7

Telefax

cpl.

- câte două pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară;

- 3 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- câte 4 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară; 21 pentru nevoile agenţiei

- 9 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru cabinetul prefectului, fiecare direcţie/similar si serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S. si S.P.C.R.P.C.Î.V.);

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.

- câte unul pentru secretariat, registratură, fiecare direcţie, serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială

8

Radiotelefon fix

cpl.

-

-

- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.

-

9

Radiotelefon mobil

cpl.

- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- câte unul pentru fiecare autoturism

10

Terminal mobil digital

cpl.

-

-

- conform listei de abonaţi stabilite de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pentru structurile administraţiei publice locale

-

11

Terminal portabil digital

cpl.

-

-

-

12

Radiotelefon fix

cpl.

-

-

- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.

-

13

Radiotelefon mobil

cpl.

- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- câte unul pentru fiecare autoturism

14

Tehnică de informatică (servere şi staţii de lucru)

cpl.

- conform notei (pct. 2)

15

Complet de preluare a datelor personale şi a elementelor biometrice

cpl.

- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;

- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori;

- 30 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti

16

Complet de scanare a documentelor

cpl.

- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;

- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori;

- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti

17

Staţie de tipărire a paşapoartelor simple temporare

cpl.

- câte unul pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori;

- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti

0

1

2

3

4

5

18

Complet de eliberare a paşapoartelor simple electronice şi temporare

cpl.

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;

- câte 3 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori;

- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti

19

Staţie de preluare a imaginii pentru permise de conducere

cpl.

-

-

- câte una pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori;

- câte două pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori;

- 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti

-

20

Staţie de scanare a datelor pentru permisele de conducere

cpl.

21

Staţie de tipărire a permiselor de conducere

cpl.

-

-

-

22

Staţie de eliberare a permiselor de conducere

cpl.

-

-

-

23

Imprimantă de reţea

buc.

- 6 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- câte 20 pentru nevoile agenţiei şi fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară, inclusiv al municipiului Bucureşti

- 12 pentru nevoile agenţiei

- câte una pentru fiecare prefectură, S.P.C.E.E.P.S. si S.P.C.R.P.C.Î.V.

- câte una pentru fiecare sediu din aparatul central şi agenţie teritorială

24

Imprimantă individuală (cu valoare de mijloc fix)

buc.

- câte una la 3 staţii de lucru

- câte una la 4 staţii de lucru

- câte una la 2 staţii de lucru

- câte una pentru fiecare serviciu, birou şi agenţie teritorială

25

Sistem video pentru conferinţe

cpl.

- câte unul pentru nevoile agenţiei, fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- unul pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru fiecare prefectură

- unul pentru nevoile instituţiei

26

Scanner

buc.

- câte 10 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti);

- 15 pentru nevoile agenţiei;

- 16 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- 9 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru fiecare prefectură, conform notei (pct. 2);

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V

- câte unul pentru secretariat, pentru fiecare direcţie, serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială

27

Reţea LAN (elemente pasive şi active)

cpl.

- câte una pentru nevoile fiecărei structuri (elemente active şi pasive conform notei - pct. 1)

28

Cititor de cod de bare

cpl.

- câte unul pentru nevoile agenţiei, fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- câte două pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti)

- câte 4 pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S.;

- câte 8 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.

29

Mască contra gazelor

cpl.

- câte una pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal contractual

30

Pachet de

decontaminare

individuală

cpl.

31

Cameră video

cpl.

- câte una pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- două pentru nevoile agenţiei

- 3 pentru nevoile agenţiei

- câte una pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural

- câte una pentru fiecare locaţie a Aparatului central al Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice (A.N.R.S.C.U.P.) şi agenţie teritorială

32

Aparat foto

cpl.

- câte două pentru nevoile agenţiei şi pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti);

- 20 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- câte unul pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural

- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al A.N.R.S.C.U.P. şi agenţie teritorială

33

Lampă cu raze ultraviolete

buc.

- câte două pentru fiecare S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean;

- 10 pentru S.P.C.E.E.P.S al Municipiului Bucureşti;

- 12 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti

0

1

2

3

4

5

34

Reportofon

cpl.

- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- 7 pentru nevoile agenţiei

- 4 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecare compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural

- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al A.N.R.S.C.U.P. şi agenţie teritorială

35

Videoproiector

cpl.

- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- 4 pentru nevoile agenţiei

- 16 pentru nevoile agenţiei (cursuri de pregătire şi specializare a funcţionarilor publici)

- câte unul pentru fiecare prefectură, S.P.C.E.E.P.S. si S.P.C.R.P.C.Î.V.

36

Retroproiector

cpl.

- 15 pentru nevoile agenţiei (cursuri de pregătire şi specializare a funcţionarilor publici)

37

Ecran de proiecţie

buc.

- câte unul pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară (inclusiv al municipiului Bucureşti) şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- 4 pentru nevoile agenţiei

- 16 pentru nevoile agenţiei (cursuri de pregătire şi specializare a funcţionarilor publici)

- câte unul pentru fiecare videoproiector

- câte unul pentru fiecare locaţie a Aparatului central al A.N.R.S.C.U.P. şi Agenţie teritorială

38

Sistem audio sonorizare

cpl.

- câte unul pentru nevoile agenţiei şi Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

- trei pentru nevoile agenţiei

39

Sistem audio pentru conferinţe

cpl.

-

- unul pentru nevoile agenţiei

-

-

40

Sistem audio de traducere simultană

cpl.

-

-

-

41

Aparat de multiplicat

buc.

- câte două pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară;

- câte 5 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară;

- 15 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- 25 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru fiecare departament, direcţie, serviciu şi secretariat

- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul Bucureşti);

- două pentru S.P.C.E.E.P.S al Municipiului Bucureşti;

- 5 pentru S.P.C.R.'P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti

- câte unul pentru fiecare direcţie, serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială

42

Maşină de tocat hârtie

buc.

- câte 5 pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară;

- 6 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- câte 10 pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară;

- 21 pentru nevoile agenţiei

- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul Bucureşti);

- 5 pentru S.P.C.E.E.P.S. al Municipiului Bucureşti;

- 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al Municipiului Bucureşti

- câte unul pentru preşedinte, vicepreşedinte, fiecare direcţie, serviciu din aparatul central şi agenţie teritorială

43

Ladă pentru transportul documentelor

buc.

- câte unul pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar), serviciu şi birou

44

Sursă portabilă pentru iluminat

buc.

- pentru 10% din efectivele fiecărei structuri

45

Frigider de uz casnic

buc.

- câte unul pentru fiecare serviciu şi birou (similare)

46

Aparat de climatizare

cpl.

Necesarul se stabileşte în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfăşurării activităţilor în spaţiile aflate în administrarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, anexa nr. 1 „Norme de dotare cu mobilier şi obiecte de inventar pentru spaţii cu destinaţie de birou"

47

Plotter

buc.

- câte unul pentru fiecare birou de cadastru şi publicitate imobiliară;

- câte două pentru fiecare oficiu de cadastru şi publicitate imobiliară;

- 3 pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie;

- 4 pentru nevoile agenţiei

48

Aspirator

cpl.

- câte unul pentru fiecare sediu

49

Centrală de pază şi alarmare

cpl.

-

-

- câte unul pentru fiecare sediu al S.P.C.E.E.P.S.

-

50

Sistem de

supraveghere video, antiefracţie şi incendii

cpl.

- câte unul pentru fiecare locaţie

51

Sistem automat de stingere a incendiilor

cpl.

- câte unul pentru fiecare locaţie

-

-

-

0

1

2

3

4

5

52

Centrală telefonică

cpl.

- câte una pentru fiecare oficiu judeţean de cadastru şi publicitate imobiliară

- câte una pentru nevoile fiecărei prefecturi

53

Echipament de comunicaţie pentru transport

cpl.

54

Linie tehnologică topografică

cpl.

- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

55

Maşină de capsat hârtie

cpl.

- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

56

Maşină de tăiat hârtie

cpl.

- două pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

57

Maşină de balotat hârtie

cpl.

- una pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

58

Sistem audio-video digital

cpl.

- două pentru Centrul Naţional de Geodezie, Cartografie, Fotogrammetrie şi Teledetecţie

NOTE:

1. Elementele active, pasive şi comunicaţiile de date se stabilesc în funcţie de gradul de dezvoltare al reţelei proprii fiecărei structuri şi de implementare a reţelelor informatice metropolitană şi naţională a Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI).

2. Necesarul de tehnică de informatică se va stabili în funcţie de concepţia de informatizare a fiecărei structuri care va fi aprobată prin ordin sau dispoziţie a şefului acesteia, cu avizul prealabil al Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, Direcţiei generale de paşapoarte şi Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.

3. Terminalele radiotelefonice se vor fi radia din normă odată cu intrarea în funcţiune a reţelei radiotelefonice de conducere şi cooperare (digitală) realizată pe platforma unică TETRA.

4. Necesarul de armament şi muniţia aferentă pentru S.P.C.E.E.P.S. şi S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliţie judeţene de către prefecturi. Armamentul şi muniţia aferentă rămân în patrimoniul inspectoratelor de poliţie judeţene şi se asigură de către structurile logistice ale acestora, la solicitarea şefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.

5. La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice şi materiale se vor lua în calcul cantităţile rezultate din aplicarea criteriilor şi modului de repartizare prevăzute în normă.

6. Dotarea cu celelalte mijloace şi obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului administraţiei şi internelor în vigoare, astfel: Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor şi efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreţinere şi alte materiale specifice; Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 310/2009 privind hrănirea efectivelor MAI în timp de pace, cu modificările şi completările ulterioare; Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. S/256/2007 pentru aprobarea „Normelor privind consumul de muniţii, materiale periculoase, criminalistice şi de dotare cu aparatură audio-video-TV.".

7. S.P.C.E.E.P.S. - serviciul public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple;

8. S.PC.R.PC.Î.V.-serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare vehicule.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 251/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 251 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 251/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu