Nou :
Legex.ro - portal de legislatie romaneasca. Un serviciu oferit gratuit de TNT COMPUTERS
Info :
Creându-vă un cont pe portalul www.legex.ro aveţi posibilitatea să fiţi anunţaţi la orice modificare a legilor care vă interesează.

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 250 din  1 octombrie 2004

privind aprobarea Procedurii de constatare a indeplinirii de catre asociatiile si federatiile de asociatii de consumatori a conditiilor prevazute de lege pentru recunoasterea de catre Guvernul Romaniei ca fiind de utilitate publica

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI


SmartCity3

              AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 962 din 20 octombrie 2004

    Avand in vedere prevederile:
    - Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003;
    - Hotararii Guvernului nr. 755/2003 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor;
    - Referatul de aprobare al Comisiei de elaborare a actelor normative din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 1/3.091 din 1 octombrie 2004,
    in temeiul art. 4 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 755/2003,

    presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Procedura de constatare a indeplinirii de catre asociatiile si federatiile de asociatii de consumatori a conditiilor prevazute de lege pentru recunoasterea de catre Guvernul Romaniei ca fiind de utilitate publica, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                      Presedintele Autoritatii Nationale
                       pentru Protectia Consumatorilor,
                             Eduard Gabriel Matei

    ANEXA 1

                                  PROCEDURA
de constatare a indeplinirii de catre asociatiile si federatiile de asociatii de consumatori a conditiilor prevazute de lege pentru recunoasterea de catre Guvernul Romaniei ca fiind de utilitate publica

    CAP. 1
    Prevederi generale

    Prezenta procedura stabileste etapele de parcurs si conditiile specifice ce trebuiesc indeplinite de asociatiile si federatiile de asociatii de consumatori pentru ca Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sa propuna Guvernului Romaniei recunoasterea acestora ca fiind de utilitate publica.

    CAP. 2
    Legislatie aplicabila

    - Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
    - Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003
    - Decretul nr. 31/1954 privind persoanele fizice si persoanele juridice.

    CAP. 3
    Terminologie

    In sensul prezentei proceduri, expresiile urmatoare sunt definite dupa cum urmeaza:
    - asociatiile de consumatori - organizatii neguvernamentale, ca persoane juridice, conform legii, si care, fara a urmari realizarea de profit pentru membrii lor, au ca unic scop apararea drepturilor si intereselor legitime ale membrilor lor sau ale consumatorilor in general;
    - federatiile asociatiilor de consumatori - doua sau mai multe asociatii de consumatori;
    - utilitate publica - orice activitate care vizeaza atingerea unor scopuri benefice in domenii de interes public general si/sau comunitar.
    In sensul prezentei proceduri, prin asociatii se intelege atat asociatiile de consumatori, cat si federatiile de asociatii de consumatori.

    CAP. 4
    Etape

    4.1. Depunerea de catre asociatie a cererii si a dovezilor privind indeplinirea conditiilor specifice recunoasterii acesteia ca fiind de utilitate publica
    4.1.1. Adresarea cererii:
    Persoana sau persoanele imputernicite ale asociatiei sa desfasoare procedura de obtinere a recunoasterii acesteia ca fiind de utilitate publica vor adresa o cerere scrisa catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - str. Georges Clemenceau nr. 5, sectorul 1, Bucuresti -, cuprinzand cel putin urmatoarele elemente:
    - denumirea asociatiei si adresa (dupa caz, telefon, fax, e-mail);
    - persoana de contact (numele si prenumele, adresa si, dupa caz, telefon, e-mail).
    Persoana de contact trebuie sa transmita catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, o data cu cererea, si urmatoarele acte:
    a) copii de pe actul constitutiv si de pe statutul asociatiei;
    b) copie de pe dovada dobandirii personalitatii juridice;
    c) dovada privind bonitatea asociatiei, emisa de banca la care are deschis contul;
    d) copie de pe dovada privind situatia juridica a sediului asociatiei;
    e) numele si adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea si sediul persoanelor juridice cu care asociatia colaboreaza in mod frecvent in vederea realizarii obiectului sau de activitate, pentru care aceasta solicita recunoasterea statutului de utilitate publica.
    4.1.2. Depunerea dovezilor privind indeplinirea conditiilor recunoasterii asociatiei ca fiind de utilitate publica:
    1. procesele-verbale ale sedintelor adunarii generale a membrilor asociatiei pe cel putin 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
    2. rapoartele de activitate ale consiliului director al asociatiei pe cel putin 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
    3. rapoartele comisiei de cenzori pe cel putin 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
    4. raport de activitate al asociatiei, din care sa rezulte desfasurarea unei activitati anterioare semnificative, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului, si realizarea majoritatii obiectivelor stabilite;
    5. situatiile financiare anuale si bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
    6. documentele care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii, institutii publice etc.;
    7. certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de sanatate, asigurarile de somaj (formularele-tip eliberate de autoritatile competente);
    8. valoarea activului patrimonial la momentul constituirii asociatiei si valoarea patrimoniului pe fiecare an dintre cei 3 ani anteriori depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica.
    4.1.3. Declaratii:
    - declaratia pe propria raspundere a presedintelui, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, privind veridicitatea informatiilor cuprinse in raport, faptul ca organizatia nu a desfasurat activitati ilicite ori contrare ordinii publice sau bunelor moravuri si ca nu are sume neachitate la scadenta catre persoanele fizice ori juridice;
    - in cazul federatiilor care solicita recunoasterea ca fiind de utilitate publica, dovada ca cel putin doua treimi din numarul asociatiilor care o alcatuiesc sunt de utilitate publica.
    4.1.4. Verificarea documentelor depuse de asociatie
    Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - Directia integrare europeana, strategii, parteneriat, relatii externe, prin Compartimentul parteneriat, verifica depunerea intregii documentatii a asociatiei, conform pct. 4.1.1. si 4.1.2. din prezenta procedura.
    In cazul in care se constata ca documentatia este incompleta sau neclara, se solicita persoanei imputernicite date si documente suplimentare.
    Pana la primirea datelor si documentelor suplimentare solicitate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, actiunea de examinare a documentatiei asociatiei se suspenda.

    4.2. Examinarea cererii si indeplinirea conditiilor
    4.2.1. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - Directia integrare europeana, strategii, parteneriat, relatii externe, prin Compartimentul parteneriat, examineaza, in termen de 60 de zile, cererea si indeplinirea cumulativa a conditiilor obligatorii prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta procedura, inclusiv prin solicitarea de informatii de la persoanele fizice sau de la persoanele juridice cu care asociatia colaboreaza in mod frecvent.

    4.3. Intocmirea raportului ca urmare a examinarii documentatiei
    4.3.1. In cazul in care sunt indeplinite cumulativ conditiile specifice, Directia integrare europeana, strategii, parteneriat, relatii externe, prin Compartimentul parteneriat, intocmeste un raport favorabil privind recunoasterea asociatiei ca fiind de utilitate publica, care, dupa ce este avizat de Serviciul juridic si audit public intern, va fi prezentat conducerii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, in vederea aprobarii. In acest caz Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor va propune Guvernului Romaniei recunoasterea.
    4.3.2. In cazul in care nu sunt indeplinite cumulativ conditiile specifice, Directia integrare europeana, strategii, parteneriat, relatii externe, prin Compartimentul parteneriat, intocmeste un raspuns motivat, care, dupa ce este avizat de Serviciul juridic si audit public intern si prezentat conducerii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, va fi transmis persoanelor juridice solicitante, in termen de 30 de zile de la luarea deciziei.
    4.3.3. In conformitate cu art. 40 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, in cel mult 90 de zile de la data depunerii cererii va fi inaintata propunerea de recunoastere a statutului de utilitate publica, impreuna cu toata documentatia necesara luarii deciziei, catre Guvernul Romaniei, in vederea finalizarii deciziei de recunoastere a acestui statut. Daca propunerea se respinge, solutia va fi comunicata asociatiei de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, in termen de 120 de zile de la depunerea cererii si a documentelor necesare luarii deciziei.

    ANEXA 1
    la procedura

                           CONDITII OBLIGATORII
pentru recunoasterea de catre Guvernul Romaniei a asociatiilor de consumatori ca fiind de utilitate publica

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Indeplinirea criteriului
    B - Indeplinirea conditiei
________________________________________________________________________________
Nr.  Conditia generala      Criteriile specifice         Documentul ce       A B
crt. obligatorie                                         se analizeaza
________________________________________________________________________________
  0         1                        2                         3             4 5
________________________________________________________________________________
  A. Asociatia isi      Asociatia are ca unic scop       Statutul si actul
     desfasoara         apararea drepturilor si          constitutiv ale
     activitatea in     intereselor legitime ale         asociatiei
     interes general    membrilor sai sau ale
     sau comunitar,     consumatorilor in general.
     dupa caz.          ________________________________________________________
                        Asociatia nu urmareste
                        realizarea de profit pentru
                        membrii sai.
                        ________________________________________________________
                        Asociatia este constituita ca
                        organizatie neguvernamentala.
                        ________________________________________________________
                        Asociatia se afla in evidenta
                        Autoritatii Nationale pentru
                        Protectia Consumatorilor.
                        ________________________________________________________
                        Denumirea asociatiei sa nu
                        contina sintagme sau cuvinte
                        specifice unor autoritati
                        publice, de natura sa produca
                        confuzie cu titulatura acestora
                        (de exemplu, Asociatia
                        Nationala pentru Protectia
                        Consumatorilor - ANPC).
                        ________________________________________________________
                        Personalul de conducere si
                        salariatii organelor de
                        specialitate ale administratiei
                        publice, precum si ale
                        serviciilor publice
                        descentralizate ale ministerelor
                        sau ale altor autoritati, cu
                        atributii pe linia protectiei
                        consumatorilor, sa nu detina
                        functii in organele de conducere
                        ale asociatiei.
________________________________________________________________________________
  B. Asociatia          Adunarea generala a asociatiei   Procesul-verbal
     functioneaza de    de consumatori s-a intrunit cel  al intrunirii
     cel putin 3 ani,   putin o data pe an in cei 3 ani  adunarii generale
     anterior datei     anteriori depunerii cererii.     a asociatiei
     depunerii cererii. ________________________________________________________
                        Rapoartele de activitate ale     Rapoartele de
                        consiliului director, prezentate activitate ale
                        adunarii generale a asociatiei   consiliului
                        pe cei 3 ani anteriori depunerii director si
                        cererii                          cenzorului sau
                                                         ale comisiei de
                                                         cenzori
                        ________________________________________________________
                        Rapoartele cenzorului sau ale
                        comisiei de cenzori a
                        asociatiei, care au fost
                        prezentate adunarii generale pe
                        cei 3 ani anteriori depunerii
                        cererii.
                        ________________________________________________________
                        Plata impozitelor, taxelor,      Certificatele
                        contributiilor bugetare catre    constatatoare
                        stat, inclusiv a celor locale,   privind
                        precum si a contributiilor       indeplinirea
                        pentru asigurarile sociale de    obligatiilor
                        stat, asigurarile sociale de     exigibile de plata
                        sanatate, asigurarile de somaj   a impozitelor si
                        pe cei 3 ani anteriori depunerii taxelor catre stat,
                        cererii                          inclusiv a celor
                                                         locale, precum si a
                                                         contributiilor
                                                         pentru asigurarile
                                                         sociale de stat,
                                                         asigurarile sociale
                                                         de sanatate,
                                                         asigurarile de
                                                         somaj
                                                         (formularele-tip
                                                         eliberate de
                                                         autoritatile
                                                         competente)
                        ________________________________________________________
                        Dispune de un sediu si de        Situatia juridica
                        dotari materiale care asigura    a sediului
                        functionarea asociatiei in       asociatiei
                        interes general sau comunitar.
                        ________________________________________________________
                        Durata de functionare a          Actul constitutiv
                        asociatiei este nelimitata.      al asociatiei
                        ________________________________________________________
                        Are capacitatea de               Dovada privind
                        autofinantare.                   bonitatea
                                                         asociatiei
________________________________________________________________________________
  C. Asociatia a        Solicitarea luarii de masuri de  Statutul si actul
     realizat           catre autoritatile competente    constitutiv ale
     majoritatea        pentru oprirea productiei sau    asociatiei
     obiectivelor       retragerea de pe piata a         Raportul de
     stabilite.         produselor ori serviciilor care  activitate
                        nu asigura nivelul calitativ
                        prescris in documentele
                        stabilite de lege sau care pun
                        in pericol viata, sanatatea ori
                        securitatea consumatorilor.
                        ________________________________________________________
                        Desfasurarea de activitati de
                        informare, educare si consiliere
                        a consumatorilor asupra
                        caracteristicilor esentiale ale
                        produselor si serviciilor.
                        ________________________________________________________
                        Solicitarea si obtinerea unor
                        informatii asupra pretului si
                        caracteristicilor calitative ale
                        produselor sau serviciilor de
                        natura sa ii ajute pe
                        consumatori la luarea unei
                        decizii asupra achizitionarii
                        acestora.
                        ________________________________________________________
                        Informarea opiniei publice prin
                        mass-media asupra deficientelor
                        de calitate ale produselor si
                        serviciilor, precum si asupra
                        consecintelor vatamatoare ale
                        acestora pentru consumatori
                        ________________________________________________________
                        Apararea drepturilor si
                        intereselor legitime ale
                        consumatorilor, inclusiv prin
                        introducerea de actiuni in
                        justitie
                        Solicitarea serviciilor sau
                        organelor administratiei
                        publice, efectuarea de analize
                        si incercari ale produselor
                        destinate consumatorilor si
                        publicarea rezultatelor
                        ________________________________________________________
                        Alte obiective specifice
                        apararii drepturilor si
                        intereselor consumatorilor
________________________________________________________________________________
  D. Prezentarea        Obiectivele proiectului/         Raportul de
     raportului de      programului sunt din domeniul    activitate
     activitate, din    apararii drepturilor si          Situatiile
     care sa rezulte    intereselor legitime ale         financiare anuale
     desfasurarea unei  consumatorilor.                  si bugetele de
     activitati                                          venituri si
     anterioare                                          cheltuieli ale
     semnificative,                                      asociatiei
     prin derularea     ________________________________________________________
     unor programe ori  Atingerea obiectivelor definite
     proiecte specifice in proiect/program; adecvarea
     scopului sau,      metodei de evaluare care sa
     insotit de         permita verificarea atingerii
     situatiile         obiectivelor definite ale
     financiare         proiectului/programului.
     anuale si de       ________________________________________________________
     bugetele de        Proiectul/programul a
     venituri si        identificat necesitatile si
     cheltuieli pe      constrangerile grupului-tinta
     ultimii 3 ani      de consumatori.
     anteriori datei    ________________________________________________________
     depunerii cererii. Calificarea si experienta
                        personalului asociatiei implicat
                        in realizarea
                        proiectului/programului
                        ________________________________________________________
                        Numarul de beneficiari directi
                        si indirecti ai proiectului/
                        programului este semnificativ.
                        ________________________________________________________
                        Nivelul difuzarii rezultatelor
                        proiectului/programului
                        ________________________________________________________
                        Proiectul/programul este
                        relevant pentru comunitate
                        (grupul-tinta) si pentru
                        obiectivele asociatiei.
                        ________________________________________________________
                        Impactul proiectului/programului
                        asupra comunitatii
                        (grupului-tinta) este
                        semnificativ.
                        ________________________________________________________
                        Nivelul cooperarii cu alte
                        organizatii neguvernamentale in
                        realizarea
                        proiectului/programului
                        ________________________________________________________
                        Efectele multiplicatoare ale
                        proiectului/programului sunt
                        semnificative
                        ________________________________________________________
                        Asigurarea continuitatii
                        activitatii de aparare a
                        drepturilor si intereselor
                        legitime ale consumatorilor in
                        urma derularii
                        proiectului/programului
                        ________________________________________________________
                        Avizul administratiei financiare Situatiile
                        pentru situatiile financiare si  financiare anuale
                        bugetele de venituri si          si bugetele de
                        cheltuieli ale asociatiei        venituri si
                                                         cheltuieli pe
                                                         ultimii 3 ani
                                                         anteriori datei
                                                         depunerii cererii
________________________________________________________________________________
  E. Valoarea activului                                  Activul patrimonial
     patrimonial pe                                      initial
     fiecare dintre cei                                  Activul patrimonial
     3 ani anteriori                                     pe fiecare dintre
     este cel putin                                      cei 3 ani anteriori
     egala cu valoarea
     patrimoniului
     initial.
________________________________________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 250/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 250 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 250/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu