E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 258 din 22 februarie 2001

privind aprobarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 110 din  5 martie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 141 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Statutul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 1.065/2000 privind aprobarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 576 din 17 noiembrie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                           STATUTUL
Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, denumita in continuare CNPAS, institutie publica autonoma de interes national, cu personalitate juridica, este organ de specialitate al administratiei publice centrale care administreaza si gestioneaza sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, in vederea aplicarii politicilor si programelor in domeniu ale Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale.
    (2) Sediul CNPAS este in municipiul Bucuresti.
    Art. 2
    (1) CNPAS are in subordine case judetene de pensii si Casa de pensii a municipiului Bucuresti, denumite in continuare case teritoriale de pensii, care sunt servicii publice descentralizate investite cu personalitate juridica.
    (2) CNPAS poate infiinta case locale de pensii, fara personalitate juridica, care functioneaza sub conducerea si controlul caselor teritoriale de pensii.
    (3) CNPAS are in subordine unitati de tratament balnear si de recuperare a capacitatii de munca si alte unitati, potrivit legii.
    Art. 3
    CNPAS asigura coordonarea, indrumarea si controlul activitatii caselor teritoriale si locale de pensii, in scopul aplicarii unitare a legislatiei in domeniul specific de activitate si al realizarii integrale a sarcinilor si atributiilor ce revin acestora.
    Art. 4
    CNPAS exercita controlul aplicarii unitare a legislatiei in domeniul sau de competenta la toate categoriile de persoane fizice si juridice carora le revin drepturi si obligatii care decurg din reglementarile privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale.
    Art. 5
    Patrimoniul CNPAS este detinut in proprietate sau in administrare si este alcatuit din bunuri mobile si imobile, potrivit legii.
    Art. 6
    Personalul CNPAS si al caselor teritoriale si locale de pensii este constituit din functionari publici, precum si din salariati incadrati pe baza contractului individual de munca.

    CAP. 2
    Atributiile Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale

    Art. 7
    CNPAS are urmatoarele atributii:

    I. In domeniul organizatoric:

    a) elaboreaza Regulamentul de organizare si functionare a CNPAS, stabileste structura organizatorica a caselor teritoriale si locale de pensii si emite Regulamentul-cadru de organizare si functionare a acestora;
    b) propune Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale norme metodologice in aplicarea prevederilor legale din domeniul sau de competenta;
    c) propune Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale si Ministerului Sanatatii si Familiei criteriile si normele pe baza carora se face incadrarea in gradele I, II si III de invaliditate;
    d) stabileste procedurile de regularizare a sumelor platite in plus de catre contribuabili;
    e) stabileste anual tariful pentru certificarea stagiului de cotizare si a punctajului cumulat, la cererea asiguratului;
    f) organizeaza modul de stabilire si plata a drepturilor de pensii si a altor drepturi de asigurari sociale finantate din bugetul asigurarilor sociale, precum si a celor finantate din bugetul de stat, prin bugetul alocat Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, conform legii;
    g) organizeaza activitatea de evidenta contabila a executiei bugetare pentru bugetul asigurarilor sociale de stat;
    h) organizeaza, administreaza si asigura securitatea sistemului informatic al CNPAS, precum si al structurilor sale teritoriale;
    i) organizeaza activitatea de expertiza medicala si recuperare a capacitatii de munca;
    j) organizeaza si administreaza sistemul de trimitere la tratament balnear, precum si programele recuperatorii;
    k) organizeaza modul de atribuire a codului personal de asigurari sociale, precum si gestiunea acestuia;
    l) organizeaza activitatea de furnizare a informatiilor necesare in vederea elaborarii de studii si analize in domeniul sau de activitate;
    m) administreaza si gestioneaza patrimoniul propriu;
    n) organizeaza selectia, pregatirea si perfectionarea profesionala a personalului din sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale.

    II. In domeniul financiar:

    a) propune Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale indicatorii de fundamentare ai bugetului de asigurari sociale de stat si face public salariul mediu brut pe economie pentru anul urmator, prognozat potrivit legii;
    b) defalcheaza in profil teritorial si pe trimestre bugetul asigurarilor sociale de stat aprobat, potrivit legii;
    c) constituie fondul de rezerva si asigura utilizarea acestuia, conform legii;
    d) urmareste incasarea veniturilor bugetului de asigurari sociale de stat, conform indicatorilor bugetari aprobati prin lege;
    e) colecteaza si vireaza contributiile de asigurari sociale si alte venituri, potrivit legii;
    f) calculeaza, retine si vireaza impozitul asupra pensiilor, in conditiile legii;
    g) ia masuri in conditiile legii pentru protectia fondurilor de asigurari sociale;
    h) calculeaza valoarea unui punct de pensie si o actualizeaza in timpul executiei bugetare, potrivit legii;
    i) asigura plata pensiilor si a celorlalte drepturi de asigurari sociale care, potrivit legii, se finanteaza din bugetul asigurarilor sociale de stat;
    j) asigura stabilirea si plata unor drepturi finantate din bugetul de stat pentru care Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale este ordonator principal de credite, CNPAS exercitand functia de ordonator secundar de credite;
    k) raspunde de administrarea patrimoniului propriu;
    l) aplica prevederile conventiilor internationale de asigurari sociale la care Romania este parte, precum si ansamblul reglementarilor comunitare si dezvolta relatii cu organisme similare in domeniul asigurarilor sociale din alte tari, in limita competentelor prevazute de lege;
    m) raspunde de utilizarea cu eficienta a fondurilor provenite din imprumuturi externe.

    III. In domeniul indrumarii, controlului si reprezentarii:

    a) indruma si controleaza modul de aplicare a dispozitiilor legale de catre casele teritoriale si locale de pensii, precum si de catre persoanele juridice si fizice carora le revin drepturi si obligatii care decurg din actele normative in vigoare, in domeniul sau de activitate;
    b) controleaza modul de constituire si virare a contributiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat, modul de stabilire si achitare a pensiilor si a celorlalte drepturi de asigurari sociale prevazute de lege, precum si a indemnizatiilor prevazute de legi speciale, finantate din bugetul de stat prin bugetul alocat Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, aplicand sanctiunile prevazute de lege;
    c) indruma si controleaza activitatea de expertiza medicala si recuperare a capacitatii de munca;
    d) indruma activitatea unitatilor de tratament balnear si recuperare a capacitatii de munca;
    e) indruma si controleaza modul de acordare a concediilor medicale, oportunitatea programelor recuperatorii si respectarea acestora;
    f) asigura reprezentarea in fata instantelor judecatoresti;
    g) asigura reprezentarea in relatiile cu institutii similare din strainatate.

    IV. In domeniul evidentei, certificarii si raportarii:

    a) asigura evidenta la nivel national a tuturor contribuabililor la sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    b) asigura evidenta drepturilor si obligatiilor de asigurari sociale la nivel national, pe baza codului personal de asigurari sociale;
    c) certifica fiecarui asigurat stagiul de cotizare, punctajul anual si punctajul cumulat pentru perioada de cotizare, in mod gratuit o data pe an, prin intermediul caselor teritoriale;
    d) gestioneaza baza de date privind asiguratii sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale si asigura caracterul confidential al acesteia;
    e) prezinta Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale executia bugetului si rapoarte cu privire la modul de administrare a bugetului asigurarilor sociale de stat;
    f) da publicitatii semestrial raportul privind activitatea proprie;
    g) asigura introducerea, dezvoltarea, intretinerea si protectia sistemelor automate de calcul si evidenta;
    h) raspunde sesizarilor adresate direct sau transmise de catre Presedintie, Parlament, Guvern, Avocatul Poporului, precum si de alte institutii, persoane fizice si juridice;
    i) utilizeaza, direct sau prin terti acreditati, orice mijloc de informare in masa pentru reprezentarea si sustinerea intereselor asiguratilor.

    CAP. 3
    Structura organizatorica si organele de conducere ale CNPAS

    Art. 8
    (1) CNPAS are structura organizatorica si numarul maxim de posturi prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul statut. In cadrul structurii organizatorice, prin decizie a presedintelui CNPAS pot fi constituite servicii si birouri.
    (2) In functie de necesitatile aparute, ca urmare a implementarii sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, structura organizatorica, la nivel de serviciu si de birou, a CNPAS poate fi modificata prin decizie a presedintelui acestuia, cu avizul consiliului de administratie, stabilindu-se numarul posturilor de conducere in limita numarului maxim de posturi aprobat.
    Art. 9
    (1) Ministrul muncii si solidaritatii sociale este ordonator principal de credite pentru bugetul asigurarilor sociale de stat si va delega atributiile prevazute de dispozitiile legale in vigoare pentru ordonatorul principal de credite bugetare conducatorului executiv al CNPAS.
    (2) CNPAS este condusa de presedinte si de consiliul de administratie.
    (3) Conducerea executiva a CNPAS se exercita de un secretar general, functionar public, numit in functie de presedintele CNPAS, in conditiile legii.
    Art. 10
    (1) Consiliul de administratie este alcatuit, potrivit legii, din 19 persoane, dintre care un presedinte si 18 membri. Presedintele este secretar de stat in Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale.
    (2) Presedintele consiliului de administratie este presedintele CNPAS.
    (3) Mandatul presedintelui inceteaza la incheierea exercitarii functiei de secretar de stat, prin demisie sau prin deces.
    (4) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati de cei care i-au desemnat.
    (5) Membrii revocati, decedati sau cei care isi prezinta demisia vor fi inlocuiti in termen de cel mult 3 luni.
    (6) Mandatul noilor membri expira la data la care ar fi incetat mandatul predecesorilor.
    (7) Membrii consiliului de administratie nu au calitatea de salariat al CNPAS si primesc o indemnizatie lunara in conditiile legii.
    Art. 11
    (1) Consiliul de administratie se intruneste o data pe luna sau ori de cate ori este necesar si adopta hotarari valabile in prezenta a cel putin 13 membri, cu votul majoritatii membrilor prezenti si cu conditia ca fiecare parte sa fie reprezentata.
    (2) Consiliul de administratie se convoaca de catre presedintele CNPAS. Convocarea de catre presedinte se poate face si la solicitarea a cel putin o treime din numarul membrilor consiliului de administratie.
    (3) La sedintele consiliului de administratie pot fi invitati si alti specialisti, fara drept de vot.
    Art. 12
    Presedintele CNPAS are urmatoarele atributii principale:
    a) asigura coordonarea sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    b) convoaca consiliul de administratie si conduce sedintele acestuia;
    c) aproba normele si programele de actiune care, potrivit legii, sunt de competenta CNPAS;
    d) reprezinta CNPAS in relatiile cu tertii;
    e) asigura promovarea imaginii CNPAS;
    f) rezolva conflictele de competenta aparute in cadrul CNPAS;
    g) dispune controlul tuturor activitatilor din cadrul sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    h) urmareste aplicarea conventiilor internationale de asigurari sociale la care Romania este parte, precum si ansamblul reglementarilor comunitare si dezvolta relatii de colaborare cu organisme similare din alte tari, in limita competentelor prevazute de lege;
    i) aproba infiintarea caselor locale de pensii, structura organizatorica si atributiile acestora;
    j) aproba Regulamentul de organizare si functionare si statul de functii ale CNPAS, regulamentul-cadru de organizare si functionare si normativele de personal pentru casele teritoriale de pensii si unitatile subordonate;
    k) numeste in si elibereaza din functie, prin decizie, personalul din aparatul propriu al CNPAS, directorii generali ai caselor teritoriale de pensii, precum si directorii unitatilor subordonate, in conditiile legii;
    l) aproba criteriile privind evidenta, pastrarea si arhivarea documentelor specifice activitatii CNPAS, caselor teritoriale de pensii si unitatilor subordonate, precum si masurile de asigurare a securitatii bazei de date privind asiguratii sistemului public de pensii si asigurari sociale, in conditiile legii;
    m) hotaraste cu privire la donatii sau la bunuri dobandite din alte surse, in conditiile legii;
    n) urmareste promovarea actiunilor in revendicare a bunurilor imobile care au apartinut asigurarilor sociale si au fost trecute in proprietatea statului sau a altor persoane juridice si fizice;
    o) exercita orice alte atributii care ii revin potrivit legii.
    Art. 13
    Atributiile consiliului de administratie sunt urmatoarele:
    a) analizeaza si avizeaza propunerile pentru fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat, in vederea inaintarii acestora la Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale;
    b) analizeaza rapoarte semestriale intocmite de conducerea executiva a CNPAS privind modul de indeplinire a atributiilor stabilite;
    c) analizeaza derularea contractelor cu finantare externa, incheiate in beneficiul sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, potrivit legii;
    d) avizeaza Regulamentul de organizare si functionare si statul de functii ale CNPAS;
    e) aproba structura organizatorica-cadru a caselor teritoriale de pensii;
    f) avizeaza regulamentul-cadru de organizare si functionare, precum si normativele de personal pentru casele teritoriale si unitatile subordonate;
    g) avizeaza infiintarea caselor locale de pensii;
    h) avizeaza propunerile de modificare a Statutului CNPAS, care se transmit Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, in vederea aprobarii prin hotarare a Guvernului;
    i) avizeaza modalitatile de pregatire si perfectionare profesionala a personalului din cadrul CNPAS si din structurile sale teritoriale, in domeniul specific de activitate;
    j) analizeaza contul de executie a bugetului asigurarilor sociale de stat, precum si rapoartele de activitate ale CNPAS;
    k) aproba bilantul contabil si raportul anual de activitate;
    l) avizeaza proiectele de acte normative din domeniul sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, care se inainteaza Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale;
    m) propune presedintelui elaborarea de studii si analize in domeniul sistemului public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    n) avizeaza utilizarea fondului de rezerva, potrivit legii;
    o) avizeaza incheierea de conventii cu trezoreria statului sau cu banci pentru stabilirea nivelului dobanzilor la disponibilitatile banesti, in conditiile legii;
    p) avizeaza regulamentul CNPAS privind modalitatile de plata a prestatiilor din sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    q) elaboreaza si aproba regulamentul de organizare si functionare propriu;
    r) avizeaza proiectul programului de investitii pentru sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale;
    s) avizeaza si propune Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale nivelul cotelor de contributie de asigurari sociale, cuantumul indemnizatiei pentru insotitor cuvenite pensionarului incadrat in gradul I de invaliditate, precum si cuantumul ajutorului de deces, pentru a fi incluse in fundamentarea bugetului de asigurari sociale de stat.
    Art. 14
    Presedintele CNPAS, in calitatea sa de presedinte al consiliului de administratie, poate delega atributii de reprezentare oricarui membru al acestuia, pe perioada determinata, in conditiile stabilite prin regulamentul de organizare si functionare.
    Art. 15
    In exercitarea atributiilor sale, precum si pentru realizarea hotararilor consiliului de administratie presedintele CNPAS emite decizii si instructiuni.
    Art. 16
    Presedintele CNPAS il poate numi, cu delegatie, pe secretarul general pana la ocuparea postului, conform legii.
    Art. 17
    Atributiile secretarului general sunt stabilite prin Regulamentul de organizare si functionare a CNPAS.
    Art. 18
    Atributiile si sarcinile personalului CNPAS, al caselor teritoriale si locale de pensii, precum si al unitatilor subordonate se stabilesc prin regulamentele de organizare si functionare a acestora.

    CAP. 4
    Structura organizatorica, organele de conducere si atributiile caselor teritoriale si locale de pensii

    Art. 19
    (1) Structura-cadru de organizare a caselor teritoriale de pensii se aproba de Consiliul de administratie al CNPAS. Prin decizie a presedintelui CNPAS, in cadrul caselor teritoriale pot fi organizate directii, servicii si birouri.
    (2) Numarul maxim de posturi pentru casele teritoriale de pensii este de 5.550.
    Art. 20
    (1) Conducerea caselor teritoriale de pensii este asigurata de directorul general, numit in functie de presedintele CNPAS, in conditiile legii.
    (2) Directorul general este ordonator secundar de credite pentru bugetul asigurarilor sociale de stat si ordonator tertiar de credite pentru sumele repartizate din bugetul de stat, atributii care se pot delega, potrivit legii.
    (3) In exercitarea atributiilor sale directorul general emite decizii.
    (4) Directorul general numeste in si revoca din functie personalul casei teritoriale de pensii si al caselor locale de pensii aflate sub conducerea sa, in conditiile legii.
    Art. 21
    Casele teritoriale de pensii au urmatoarele atributii:
    a) inregistreaza si asigura evidenta contribuabililor, in conditiile legii;
    b) incheie contracte de asigurari sociale, potrivit legii;
    c) asigura colectarea si evidenta contributiilor de asigurari sociale, conform legii;
    d) exercita controlul asupra modului de constituire, virare si incasare a contributiilor de asigurari sociale si dispun, dupa caz, masurile prevazute de lege;
    e) desfasoara activitatea de constatare si recuperare a creantelor bugetare, inclusiv prin executarea silita a acestora, potrivit legii;
    f) certifica stagiul de cotizare si punctajul asiguratului, in conditiile legii;
    g) stabilesc cuantumul drepturilor de asigurari sociale individuale si efectueaza plata acestora, potrivit legii;
    h) stabilesc si platesc indemnizatii si alte drepturi prevazute in legi speciale, finantate din bugetul de stat, in conditiile legii;
    i) emit decizii de recuperare a drepturilor banesti incasate necuvenit si urmaresc recuperarea acestora, in conditiile legii;
    j) prezinta propuneri pentru fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat si, dupa caz, pentru fundamentarea unor indicatori ai bugetului de stat;
    k) asigura executia bugetara in profil teritorial si organizeaza contabilitatea acesteia;
    l) realizeaza activitatea de expertiza medicala si recuperare a capacitatii de munca;
    m) distribuie persoanelor indreptatite, in limita locurilor repartizate, bilete de tratament balnear;
    n) rezolva contestatii, sesizari si reclamatii, potrivit competentelor legale;
    o) organizeaza si desfasoara activitatea de pregatire si perfectionare profesionala a personalului, prin programe de instruire specifice domeniului de activitate;
    p) asigura reprezentarea in fata instantelor de judecata, potrivit legii;
    q) intocmesc si inainteaza CNPAS, potrivit legislatiei in vigoare, contul de executie al bugetului asigurarilor sociale de stat in profil teritorial, precum si al bugetului de stat pentru indicatorii ce i-au fost repartizati;
    r) asigura conducerea, indrumarea si controlul activitatii caselor locale de pensii;
    s) indeplinesc orice alte atributii prevazute de lege, de prezentul statut ori stabilite de presedintele CNPAS.
    Art. 22
    Conducerea caselor locale de pensii este asigurata de un director, numit in functie de directorul general al casei teritoriale de pensii, in conditiile legii.

    ANEXA 1

       CASA NATIONALA DE PENSII                 Numarul maxim de posturi = 400
SI ALTE DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE               (exclusiv presedintele)

                               __________________
                              |    PRESEDINTE    |
                              |__________________|
                                        |
                               _________|________
                              |     CONSILIUL    |
                              | DE ADMINISTRATIE |
                              |__________________|
                                        |
                               _________|________
                              | SECRETAR GENERAL |
                              |__________________|
                                        |
   _____________________________        |       _____________________________
  |           DIRECTIA          |       |      |      DIRECTIA ECONOMICA,    |
  |   AUDIT INTERN SI CONTROL   |_______|______|   PATRIMONIU SI INVESTITII  |
  |_____________________________|       |      |_____________________________|
   _____________________________        |       _____________________________
  | DIRECTIA GENERALA COMBATERE |       |      |   DIRECTIA DE COMUNICARE,   |
  | FRAUDA SI EXECUTARE SILITA  |_______|______|  RELATII INTERNATIONALE SI  |
  |                             |       |      |       APLICARE ACORDURI     |
  |_____________________________|       |      |_____________________________|
   _____________________________        |       _____________________________
  |          DIRECTIA           |       |      |                             |
  |   JURIDICA SI CONTENCIOS    |_______|______|    DIRECTIA RESURSE UMANE   |
  |_____________________________|       |      |_____________________________|
                                        |
      __________________________________|____________________________
     |           |             |                 |                   |
 ____|___   _____|_____   _____|_____   _________|________   ________|________
|        | |           | | DIRECTIA  | |DIRECTIA EVIDENTA | |  DIRECTIA DE    |
|DIRECTIA| | DIRECTIA  | |TEHNOLOGIA | |    SI EMITERE    | |   EVIDENTA A    |
| BUGET  | |METODOLOGIE| |INFORMATIEI| |DOCUMENTE DE PLATA| |  ASIGURATILOR   |
|        | |           | |           | |  A BENEFICIILOR  | |LA NIVEL NATIONAL|
|________| |___________| |___________| |__________________| |_________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 258/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 258 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 258/2001
Hotărârea 771 2003
privind aprobarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale
Ordin 58 2003
privind imputernicirea organelor de executare ale Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si ale caselor judetene de pensii si a municipiului Bucuresti, precum si ale Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si ale agentiilor judetene si a municipiului Bucuresti pentru ocuparea fortei de munca sa desfasoare activitati de executare silita in baza Ordonantei Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare
Hotărârea 1469 2002
privind infiintarea Societatii Comerciale de Tratament Balnear si Recuperare a Capacitatii de Munca "T.B.R.C.M." - S.A.
Hotărârea 1319 2001
pentru modificarea si completarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 258/2001
Ordin 398 2001
privind imputernicirea organelor de executare ale Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si ale caselor teritoriale de pensii sa desfasoare activitati de executare silita in baza Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu