Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2462 din 19 decembrie 2006

de aprobare a Normelor privind aprobarea modalitatilor de agreare de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului a unitatilor specializate, medicale si/sau psihologice, in vederea examinarii personalului cu responsabilitati in siguranta circulatiei rutiere

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 81 din 1 februarie 2007



In vederea aplicării prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 102/2006, cu modificările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor si turismului emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Normele privind aprobarea modalităţilor de agreare de către Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului a unităţilor specializate, medicale şi/sau psihologice, în vederea examinării personalului cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei rutiere, prezentate în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia de securitate medico-socială şi sănătate din cadrul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin orice altă dispoziţie contrară prevederilor lui se abrogă.

p. Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,

Constantin Dascălu, secretar de stat

ANEXA

NORME

privind aprobarea modalităţilor de agreare de către Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului a unităţilor specializate, medicale şi/sau psihologice, în vederea examinării personalului cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei rutiere

Art. 1. - In vederea obţinerii agreării pentru efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice a persoanelor cu funcţii în siguranţa circulaţiei rutiere, unitatea specializată medicală şi/sau psihologică trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

a)  să solicite în scris agrearea;

b)   să prezinte copie după raportul de inspecţie al autorităţii de sănătate publică;

c)   să facă dovada că este organizată ca operator economic având ca obiect principal activitatea medicală şi/sau psihologică ori în una dintre formele de exercitare a profesiei de medic sau psiholog, conform reglementărilor legale în vigoare;

d)   să facă dovada deţinerii unui spaţiu corespunzător desfăşurării activităţilor de examinare medicală şi/sau psihologică, conform reglementărilor legale în vigoare. Pentru examinările medicale sunt necesare cabinete cu folosire exclusivă pentru medicii specialişti, iar pentru examinările psihologice sunt necesare minimum două încăperi cu folosire exclusivă;

e)   să facă dovada că are angajat personal de specialitate medical şi/sau psihologic, conform cerinţelor stabilite în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003 privind aprobarea Instrucţiunilor privind examinarea medicală şi psihologică a personalului din transporturi cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei şi a navigaţiei, precum şi organizarea, funcţionarea şi componenţa comisiilor medicale şi psihologice de siguranţa circulaţiei, cu modificările şi completările ulterioare;

f)   unităţile medicale trebuie să facă dovada posibilităţii efectuării analizelor medicale de laborator şi radiologie-imagistică necesare examinării personalului. Aceste investigaţii nu pot fi subcontractate către terţi de către unitatea ce urmează a fi agreată;

g)  să facă dovada deţinerii aparaturii specifice necesare efectuării investigaţiilor medicale şi/sau psihologice pentru acoperirea cerinţelor metodologice din Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

h) să depună însuşit contractul de colaborare în vederea agreării, conform modelului din anexa nr. 2 la prezentele norme.

Art. 2. - (1) Dosarul de agreare este analizat de direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului. Aceasta realizează o verificare a unităţii solicitante, în cel mult 30 de zile de la data depunerii dosarului, în vederea confirmării datelor cu situaţia concretă a fiecărui solicitant.

(2)   Verificarea este efectuată de personalul abilitat al Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, pe baza unei note de serviciu semnate de directorul direcţiei de specialitate şi aprobată de conducerea ministerului.

(3)    Direcţia de specialitate propune conducerii ministerului, în baza verificării efectuate, agrearea sau neaprobarea respectivei agreări. Propunerea de agreare se va face cu precizarea unităţii sanitare din subordinea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, care va elibera Certificatul de agreare şi va semna contractul de colaborare cu unitatea solicitantă.

(4)   Unitatea agreată încheie un contract de colaborare (conform modelului din anexa nr. 2 la prezentele norme) cu unitatea sanitară din reţeaua proprie a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, nominalizată.

(5)   După obţinerea aprobării de agreare, unitatea sanitară din structura sanitară proprie a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, nominalizată de direcţia de specialitate a ministerului, eliberează, contra unui tarif, certificatul de agreare al cărui model este prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme.

(6)  Direcţia de specialitate din Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va transmite anual colaboratorului tariful de examinare recomandat.

(7)  Certificatul de agreare are o valabilitate de 5 ani, cu avizare anuală. Avizarea anuală se va face pe baza unui control anual în care va fi verificată concordanţa condiţiilor iniţiale cu cele prezente.

Art. 3. - Examinările medicale şi/sau psihologice efectuate de unităţile agreate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului se desfăşoară în coordonarea comisiei teritoriale de siguranţa circulaţiei şi a navigaţiei, denumită în continuare comisie teritorială, aparţinând unităţii sanitare nominalizate, astfel:

a)   Comisia teritorială realizează instruirea personalului care efectuează examinările medicale şi/sau psihologice de siguranţa circulaţiei în unitatea agreată, privind procedurile specifice din domeniul siguranţei circulaţiei, şi mandatează specialistul propus de această unitate pentru a semna avizele medicale, respectiv psihologice emise. Acesta răspunde de întocmirea lor conform prevederilor legale în vigoare.

b)  Intocmirea documentaţiei de examinare şi eliberarea avizului se vor face în conformitate cu prevederile stabilite în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

c)    Lunar, unitatea agreată va transfera comisiei teritoriale, pe bază de borderou, dosarele celor examinaţi, în copie, acestea devenind parte a fişierului de siguranţă a circulaţiei. Fiecare pagină a copiei dosarului va avea menţiunea „conform cu originalul", semnătura specialistului mandatat şi ştampila unităţii agreate. Datele din dosarele de examinare vor fi transmise şi în format electronic.

d)  In cadrul unităţii medicale şi/sau psihologice agreate va exista un registru de evidenţă al examinărilor, cu rubricile: numele şi prenumele, CNP, funcţia, unitatea angajatoare, după caz, tipul de examen solicitat, data efectuării examenului, avizul obţinut, data transmiterii datelor din dosar (în copie) la comisia teritorială.

e)   Persoanele abilitate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului efectuează la unităţile agreate controale care vizează modul în care sunt respectate prevederile legale în examinarea medicală şi psihologică a persoanelor cu funcţii în siguranţa circulaţiei rutiere.

f)   In timpul acestor controale, în cazul constatării nerespectarii prevederilor înscrise în contractul de colaborare, persoanele care le-au constatat comunică acest lucru direcţiei de specialitate din Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, prin unitatea sanitară din reţeaua proprie semnatară a contractului de colaborare. Sesizarea este analizată de o comisie din Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, care poate decide anularea agreării pe perioadă determinată, până la remedierea abaterilor, sau, după caz, anularea definitivă a acesteia.

g) Anularea definitivă a agreării se face în următoarele situaţii:

-   neremedierea în termen de o lună a abaterilor constatate;

-   avizarea personalului fără efectuarea examinărilor respective sau fără înregistrarea persoanelor examinate;

-   efectuarea examinărilor de către alt personal decât cel de specialitate stabilit în contractul de colaborare.

Art. 4. - (1) Examinarea medicală şi/sau psihologică de către unităţile agreate se efectuează persoanelor cu atribuţii din siguranţa circulaţiei rutiere în curs de formare profesională, care se angajează, angajate sau care desfăşoară activitate independentă în domeniul transportului rutier. Persoanele examinate sunt obligate să dovedească cu acte că sunt angajate la unităţi înregistrate în judeţul în care îşi are reşedinţa unitatea medicală sau psihologică agreată la care solicită examinarea.

(2) Pentru examinările medicale şi/sau psihologice efectuate, unităţile agreate vor percepe tarife de examinare care vor fi suportate de angajator sau, după caz, de persoana examinată.

Art. 5. - Unităţile sanitare şi/sau psihologice agreate au următoarele obligaţii:

a)   să îndeplinească în totalitate condiţiile stabilite prin prezentele norme;

b)    să aibă posibilitatea desfăşurării activităţilor concomitent pentru toate specialităţile medicale stabilite în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

c)   unităţile psihologice trebuie să aibă cel puţin 2 psihologi angajaţi în scopul asigurării continuităţii activităţii şi pentru a putea oferi ori de câte ori este necesar informaţii legate de activitatea desfăşurată. Laboratoarele de psihologie organizate în cadrul unor unităţi economice pentru asigurarea examinărilor necesare conducătorilor auto angajaţi ai respectivelor unităţi pot încheia contracte de colaborare şi în cazul unui singur psiholog angajat permanent. Pentru transporturile de produse cu reglementare specifică este necesar ca unul dintre cei 2 psihologi să fie psiholog practicant specialist;

d)  să aibă încheiate contracte de muncă pe durata de cel puţin 5 ore zilnic pentru personalul medical angajat. Pentru psihologi durata de muncă va fi de 8 ore pentru cel puţin unul dintre psihologi şi minimum 4 ore pentru ceilalţi psihologi angajaţi;

e)   să aibă personal de specialitate care trebuie să deţină certificatele/atestatele de liberă practică în specialitatea în care efectuează examinările;

f)   să întocmească lista cu personalul de specialitate care va efectua examinările medicale şi/sau psihologice şi să notifice în scris, în maximum 5 zile, orice modificare apărută în componenţa acestei liste;

g)   să aibă posibilitatea efectuării numărului minim de examinări lunare stabilit prin contract în timpul afectat acestor activităţi;

h) fiecare unitate va avea afişat programul de lucru destinat activităţilor de examinare medicală şi/sau psihologică pentru personalul din siguranţa circulaţiei rutiere, pe care îl va face cunoscut în scris comisiei teritoriale;

i) să dispună de dotarea cu aparatură necesară înregistrării activităţilor desfăşurate, raportării lor la cerere şi emiterii de documente în conformitate cu prevederile stabilite în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

j) să deţină facilităţi de raportare către comisia teritorială din reţeaua sanitară a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului a activităţilor medicale şi/sau psihologice desfăşurate pentru personalul din siguranţa circulaţiei rutiere.

Art. 6. - Certificatul de agreare îşi pierde valabilitatea în următoarele condiţii:

a)  dacă unitatea agreată nu începe activitatea în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data obţinerii agreării;

b)  dacă din motive imputabile unităţii agreate aceasta îşi întrerupe activitatea pe o perioadă mai mare de 30 de zile calendaristice;

c)   ridicarea de către organele în drept a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau expirarea termenului de valabilitate a acesteia;

d)   nerespectarea obligaţiilor contractuale, constatată cu ocazia controlului efectuat de instituţiile abilitate să efectueze acest control;

e)   neanunţarea comisiei teritoriale cu privire la orice modificare în legătură cu condiţiile care au stat la baza agreării, în termen de 10 zile lucrătoare;

f)   încetarea activităţii unităţii agreate, prin faliment, dizolvare, lichidare, desfiinţare sau reprofilare, după caz;

g)   depăşirea numărului de examinări medicale şi/sau psihologice stabilite conform reglementărilor în vigoare.

Art. 7. - (1) Lista cu unităţile medicale şi/sau psihologice agreate va fi publicată de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va fi actualizată din 6 în 6 luni. Unităţile agreate în perioada de până la publicarea listei îşi pot desfăşura activitatea după primirea certificatului de agreare.

(2) Lista cu unităţile medicale şi/sau psihologice agreate va fi publicată şi pe site-ul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.

Art. 8. - Comisiile teritoriale din cadrul ambulatoriilor de specialitate ale reţelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului îşi desfăşoară activitatea fără agreare.

Art. 9. - Laboratoarele de psihologie rutieră agreate în cursul anului 2006 în baza Ordinului ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei şi al ministrului sănătăţii şi familiei nr. 649/492/2002 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind agrearea/autorizarea laboratoarelor de psihologie rutieră, altele decât cele din reţeaua sanitară proprie a Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 672 din 10 septembrie 2002, vor depune solicitările de agreare în baza prezentului ordin, conform unei planificări care le va fi comunicată de direcţia de specialitate a ministerului.

ANEXA Nr. 1 la norme

CERTIFICAT   DE   AGREARE

Nr.........../ .................

Unitatea.........................................., situată în localitatea ............................, str......................... nr........., judeţul ............................., este agreată să efectueze examinări medicale/psihologice pentru personalul cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei rutiere. Activitatea va fi coordonată de comisia teritorială de siguranţa circulaţiei din ambulatoriul de specialitate CF al Spitalului .......................................

Prezentul certificat este valabil de la data de ................. până la data de ....................., cu avizare anuală.

Preşedintele Comisiei teritoriale de siguranţa circulaţiei,

............................................................................................

ANEXA Nr. 2 la norme

CONTRACT   DE   COLABORARE

Nr.........../.........................

I. Părţile contractante

1.1.   Spitalul Universitar/General ....................................., cu sediul în ............................, str........................ nr.........., CUI  ..........................,  nr. de înregistrare în  registrul comerţului ............................................................., cont IBAN nr................................., deschis la Banca ..........................., sucursala ..............................................................., reprezentat de .................................., în calitate de coordonator, şi

1.2.   Unitatea sanitară/psihologică ...................................., cu sediul în ........................................, str............................. nr............, CUI ..................., nr. de înregistrare în registrul comerţului ..............................................................., cont IBAN nr............................., deschis la Banca .............................., sucursala .............................................., reprezentată de ....................................., în calitate de colaborator, agreată prin  Certificatul    de  agreare  nr.................    din ..................................

au convenit să încheie prezentul contract de colaborare, cu respectarea următoarelor clauze:

II.  Obiectul contractului

1. Obiectul contractului îl reprezintă efectuarea de examinări medicale/psihologice ale personalului din siguranţa circulaţiei rutiere de către colaborator, în conformitate cu reglementările şi metodologia stabilite de către coordonator.

III.   Termenul contractului

1.   Contractul  se  încheie  pe  o  durată  de  un  an, începând de la data de .................................. până la data de ..........................

IV.  Modalitatea de plată

1.   Pentru efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice, colaboratorul va percepe tarife de examinare calculate în funcţie de cheltuielile necesare efectuării acestor examinări.

2.  Colaboratorul va achita către coordonator un cuantum de 10% din tariful de examinare recomandat, pentru fiecare examinare efectuată, acest cuantum reprezentând contravaloarea activităţilor de gestiune a datelor, îndrumare şi control metodologic, efectuate de acesta.

3.   Colaboratorul va plăti sumele datorate până la data de 20 a lunii următoare celei în care s-au efectuat examinările.

4.   Plăţile către coordonator se fac prin virament în contul acestuia.

V. Drepturile şi obligaţiile părţilor

1.  Drepturile coordonatorului:

-   să verifice oricând este cazul modul de desfăşurare a activităţilor de examinare şi fişele celor examinaţi;

-   să propună măsurile necesare pentru eliminarea eventualelor erori din activitatea colaboratorului.

2.  Obligaţiile coordonatorului:

-   să ofere toate informaţiile cu privire la condiţiile de organizare şi desfăşurare a examinărilor medicale/ psihologice;

-  să instruiască, după caz, iniţial şi periodic, personalul unităţilor medicale şi/sau psihologice agreate, implicat în efectuarea şi gestiunea datelor examinărilor medicale şi/sau psihologice ale personalului din siguranţa circulaţiei rutiere;

-  să asigure gestiunea informaţiilor (copie de pe dosarul de siguranţa circulaţiei) predate lunar de către colaborator;

-   să efectueze periodic monitorizarea modului în care se desfăşoară activitatea de examinare medicală/ psihologică;

-    să aibă posibilitatea desfăşurării activităţilor concomitent pentru toate specialităţile medicale stabilite prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

-   să asigure modelele documentelor utilizate în procesul de examinare medicală/psihologică şi de raportare a acestora la comisia teritorială de către colaborator;

-   sumele încasate de la colaborator vor fi utilizate pentru activităţile de gestiune a datelor, îndrumare şi control metodologic, efectuate de acesta.

3.  Obligaţiile colaboratorului:

-    să respecte instrucţiunile privind examinarea medicală/psihologică, conform actelor normative şi reglementărilor stabilite de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului;

-   să întocmească lista cu personalul de specialitate angajat care va efectua examinările medicale şi/sau psihologice şi să notifice în scris orice modificare apărută în componenţa acestei liste;

-   să respecte timpul de lucru destinat activităţilor de examinare medicală şi/sau psihologică, în conformitate cu metodologia de examinare stabilită prin instrucţiunile specifice;

-   să nu depăşească numărul de examinări medicale şi/sau psihologice stabilite conform reglementărilor în vigoare;

-  să afişeze la sediul său orarul destinat activităţilor de examinare medicală şi/sau psihologică pentru personalul din siguranţa circulaţiei rutiere, precum şi tarifele de examinare;

-   să stabilească cuantumul tarifelor de examinare în concordanţă cu cheltuielile necesitate de efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice;

-   să transmită lunar o copie de pe documentele examinărilor medicale/psihologice;

-   să achite coordonatorului 10% din contravaloarea tarifelor încasate până la data de 20 a lunii următoare;

-   să aibă pagină web, acces la internet, adresă de e-mail, fax;

-  să aibă bază de date electronică;

-   să asigure securizarea datelor electronice şi a documentelor conform reglementărilor în vigoare;

-   să permită coordonatorului să verifice modul de desfăşurare a activităţilor ori de câte ori acesta consideră necesar.

VI.  Condiţii de încetare a contractului

1. Contractul de colaborare încetează începând cu data de la care a intervenit una dintre următoarele situaţii:

a)  unitatea agreată se mută din teritoriul de funcţionare;

b)   încetarea activităţii unităţii agreate prin faliment, dizolvare, lichidare, desfiinţare sau reprofilare, după caz;

c)  încetarea definitivă a activităţii comisiei teritoriale;

d)  acordul de voinţă al părţilor;

e)   denunţarea unilaterală a contractului de către reprezentantul legal al părţilor, printr-o notificare scrisă, cu 30 de zile calendaristice anterioare datei de la care se doreşte încetarea contractului.

VII.   Penalizări

Pentru întârzieri la plata sumelor datorate de către colaborator, se va percepe o penalizare de 1% pe zi din suma datorată.

VIII.   Forţa majoră

1.   Niciuna dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen şi/sau de executarea în mod necorespunzător - total sau parţial - a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră aşa cum este definită prin lege.

2.   Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 30 de zile, producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.

3.   Dacă în termen de 90 de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

IX.  Litigii

1.   Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind prezentul contract să fie rezolvate pe cale amiabilă de către reprezentanţii lor.

2.  In cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instanţelor judecătoreşti competente.

X.  Clauze finale

1.   Modificarea prezentului contract se face prin act adiţional încheiat între părţile contractante.

2.  Prezentul contract reprezintă voinţa părţilor şi înlătură orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii lui.

3.   In cazul în care părţile îşi încalcă obligaţiile, neexercitarea de partea care suferă vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea întocmai sau prin echivalent bănesc a obligaţiei respective nu înseamnă că ea a renunţat la acest drept al său.

4.  Notificările între părţi se fac în formă scrisă, prin fax sau poştă, şi se consideră primite la data de pe avizul poştal de la domiciliul părţii destinatare.

5.   Prezentul contract a fost încheiat astăzi, ................, în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Reprezentantul coordonatorului,

...................................................

Reprezentantul colaboratorului,

..................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2462/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2462 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu