E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 24 din 21 ianuarie 1997

privind aprobarea Procedurii de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 24 din 14 februarie 1997


SmartCity3


    Ministrul muncii si protectiei sociale,
    avand in vedere prevederile art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, ale art. 17 din Ordonanta Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-valutare, aprobata si modificata prin Legea nr. 131/1996, si ale Hotararii Guvernului nr. 92/1996 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-valutare,
    in temeiul art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, republicata,

    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Procedura de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia de metodologie, indrumare si controlul incasarii contributiilor de asigurari sociale, Corpul de control Fond pentru plata ajutorului de somaj, Directia generala economico-financiara, directiile teritoriale de munca si protectie sociala vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Procedura de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat se publica in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 4
    Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 427/1995 se abroga ca urmare a preluarii prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 34/1995 de catre Ordonanta Guvernului nr. 11/1996.

                    Ministrul muncii si
                    protectiei sociale,
                    Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                              PROCEDURA
de solutionare a cererilor pentru acordarea unor inlesniri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat

    1. In temeiul art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, al art. 17 din Ordonanta Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-valutare, aprobata si modificata prin Legea nr. 131/1996, platitorii contributiilor datorate fondurilor aprobate prin Legea bugetului asigurarilor sociale de stat, denumiti in continuare contribuabili, pot solicita Ministerului Muncii si Protectiei Sociale aprobarea unor amanari, esalonari, reduceri sau scutiri la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat.
    1.1. Nu se acorda inlesniri la plata majorarilor calculate pentru intarzierea platii contributiilor de 3% pentru pensia suplimentara si de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj, pe care contribuabilii sunt obligati sa le retina din drepturile achitate salariatilor si sa le vireze organelor de munca si protectie sociala.
    2. Cererile pentru aprobarea inlesnirilor prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si de Ordonanta Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 15/1996, se depun la directiile judetene de munca si protectie sociala, respectiv la Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti.
    2.1. Prin aceeasi cerere se pot solicita mai multe inlesniri cu privire la obligatiile catre bugetul asigurarilor sociale de stat.
    2.2. Cererea trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente principale:
    - elementele de identificare a contribuabilului - denumirea, adresa/sediul, numarul contului (daca sunt mai multe se vor preciza toate) de disponibilitati si unitatea (unitatile) bancara(e) la care sunt deschise, numele, prenumele si calitatea celor care reprezinta contribuabilul in relatiile patrimoniale;
    - sumele datorate bugetului asigurarilor sociale de stat, distinct, pe categorii de fonduri (contributii de asigurari sociale de stat, contributia de 2-4%, prevazuta de Legea nr. 80/1992, republicata, si de Hotararea Guvernului nr. 557/1992, datorata pana la 31 decembrie 1994 si de la 1 ianuarie 1997 conform Legii nr. 73/1996 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 70/1994 privind impozitul pe profit, contributia de 5% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj, contributia de 3% pentru pensia suplimentara si contributia de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj.
    Mentionarea tuturor contributiilor restante prevazute mai sus este obligatorie, chiar daca se solicita inlesnire la plata numai pentru unele dintre obligatiile principale restante la data cererii sau pentru contributii neachitate anterior cererii.
    Sumele respective vor fi inscrise cronologic, in functie de momentul cand se datorau bugetului asigurarilor sociale de stat (conform anexei nr. 1);
    - sumele datorate pe fiecare fond in parte, cu titlu de obligatii, si pentru care, din acestea, se solicita inlesniri (cu precizarea inlesnirilor solicitate). Se vor preciza termenele pana la care se solicita inlesnirile si sumele ce vor fi achitate la fiecare scadenta (conform anexei nr. 2);
    - data si numarul de inregistrare la directia judeteana de munca si protectie sociala (respectiv la Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti) a cererii anterioare pentru aprobarea de inlesniri la plata in temeiul art. 82 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 si al art. 17 din Ordonanta Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 15/1996;
    - numarul dosarelor de pensionare depuse de solicitant in ultimele 12 luni anterioare cererii de aprobare a inlesnirilor;
    - motivele pentru care se solicita inlesniri in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 si al Ordonantei Guvernului nr. 13/1995, astfel cum a fost modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 15/1996;
    - masurile stabilite pentru plata obligatiilor principale datorate, precum si plata contributiilor curente fata de bugetul asigurarilor sociale de stat;
    - data sedintei consiliului de administratie (sau denumirea echivalenta) in care a fost analizata cererea si s-a hotarat solicitarea inlesnirilor la plata obligatiilor;
    - semnaturile persoanelor care angajeaza unitatea solicitanta si stampila acesteia.
    2.3. La cerere se vor anexa:
    - ultimul bilant contabil anterior depunerii cererii;
    - situatia creditelor obtinute pana la data cererii si nerambursate;
    - situatia privind rezultatele financiare la zi;
    - situatia obligatiilor fiscale neonorate;
    - certificatul eliberat de Oficiul Registrului comertului - anexa nr. 6 la Normele metodologice nr. 45.184/1996, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 106 din 24 mai 1996.
    In lipsa elementelor prevazute la pct. 2.2. si a anexelor prevazute la pct. 2.3., cererea nu va fi inregistrata la directia judeteana de munca si protectie sociala (respectiv la Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti).
    Se recomanda sa se mentioneze in cerere si alte elemente si sa se anexeze orice alte documente considerate utile pentru solutionarea cererii.
    Organele sindicale semnatare ale contractului colectiv de munca vor fi informate in legatura cu cererea de aprobare a unor inlesniri la plata.
    Pentru creantele bugetare pentru care s-au depus cereri de inlesniri la plata, executarea silita nu va fi pornita sau nu va fi continuata, dupa caz, pana la data comunicarii modului de solutionare a acestora.
    3. La primirea cererii, directia de munca si protectie sociala, respectiv Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, o inregistreaza intr-un registru special, cu rubricatia stabilita de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale prin circulara.
    Directorul directiei judetene de munca si protectie sociala, respectiv al Directiei generale de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, dispune corpurilor de control specializate, de asigurari sociale si somaj, verificarea cererilor in termen de 30 de zile lucratoare de la depunere.
    In cazuri temeinic motivate, directorul poate prelungi cu 10 zile calendaristice termenul de verificare a cererilor inregistrate.
    3.1. Cu ocazia verificarii se au in vedere:
    - realitatea datelor prezentate in cererea de acordare a unor inlesniri la plata obligatiilor cuvenite bugetului asigurarilor sociale de stat; solicitantii sunt obligati sa prezinte toate actele si explicatiile necesare verificarii. Refuzul de prezentare a documentelor sau prezentarea unor documente incomplete poate motiva propunerea de respingere a cererii.
    In cazul constatarii unor neconcordante se vor efectua corectiile necesare, care se mentioneaza in procesul-verbal;
    - respectarea de catre solicitant a reglementarilor legale in vigoare privind disciplina financiara;
    - situatia creditelor angajate de solicitant;
    - respectarea de catre solicitant a termenelor de plata a contributiilor curente, in care sens este necesar ca cererea sa contina masuri concrete. Lipsa acestora sau netemeinicia lor poate constitui motiv pentru respingerea cererii.
    In cazul in care se constata nevirarea unor sume reprezentand contributiile de 3% pentru pensia suplimentara si de 1% la Fondul pentru plata ajutorului de somaj si majorarile aferente, directorul directiei judetene de munca si protectie sociala sau, dupa caz, al Directiei generale de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, dispune restituirea cererii;
    - existenta unor programe de restructurare in derulare, aprobate conform reglementarilor in vigoare;
    - orice elemente care pot contribui la formularea propunerii de aprobare sau de respingere a cererii.
    Rezultatele se inscriu intr-un proces-verbal, care se semneaza de organul de control si de reprezentantii autorizati ai solicitantului.
    3.2. Pe baza cererii, a documentelor anexate si a procesului-verbal de verificare, directorul directiei judetene de munca si protectie sociala sau, dupa caz, al Directiei generale de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, intocmeste un referat cu concluzii si propuneri de solutionare motivate.
    Referatul, semnat de director si de directorul adjunct de specialitate, se inainteaza Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, in termen de 5 zile lucratoare de la terminarea verificarii prevazute la punctul 3.1, insotit de cererea solicitantului pentru acordarea unor inlesniri si de procesul-verbal cu rezultatele verificarii.
    Dupa solutionare, documentele se restituie directiei judetene de munca si protectie sociala, respectiv Directiei generale de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti.
    4. Ministrul muncii si protectiei sociale solutioneaza cererile privind inlesnirile la plata majorarilor de intarziere cuvenite bugetului asigurarilor sociale de stat.
    4.1. In vederea aprobarii sau respingerii cererii, corpurile de control in domeniul asigurarilor sociale si somaj din Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, cu avizul secretarului de stat coordonator, prezinta ministrului propuneri motivate.
    4.2. Ministrul muncii si protectiei sociale poate delega, prin ordin, pe secretarii de stat care coordoneaza executia fondurilor cuprinse in bugetul asigurarilor sociale de stat sa solutioneze cereri privind acordarea de inlesniri la plata majorarilor de intarziere.
    5. Cererile privind acordarea de inlesniri la plata obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat se solutioneaza in termen de 10 zile de la inregistrarea lor la Ministerul Muncii si Protectiei Sociale.
    Solutiile date cererilor privind acordarea de inlesniri la plata obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat se comunica solicitantilor prin directiile judetene de munca si protectie sociala, respectiv prin Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti.
    In cazuri temeinic motivate, la propunerea secretarului de stat coordonator, ministrul muncii si protectiei sociale poate aproba prelungirea termenului cu inca 10 zile.
    6. Amanarea sau esalonarea platii obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat se poate aproba pe o perioada de 1-3 ani, cu o perioada de gratie de pana la un an.
    7. Inlesnirea la plata aprobata isi pierde valabilitatea si nu produce efecte, daca nu a fost respectate conditiile in care a fost data; o noua cerere de aprobare a unor inlesniri la plata obligatiilor datorate nu poate fi depusa in timp de 3 luni de la data constatarii nerespectarii conditiilor in care a fost aprobata cererea anterioara.
    8. Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si directiile judetene de munca si protectie sociala, respectiv Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, organizeaza evidenta si controlul asupra modului de respectare a conditiilor stabilite la acordarea inlesnirilor respective.
    9. Ministerul Muncii si Protectiei Sociale incheie cu solicitantii o nota privind analiza cererii de acordare a inlesnirilor la plata obligatiilor datorate bugetului asigurarilor sociale de stat. Semnarea acestei note semnifica insusirea de catre solicitant a inlesnirilor aprobate si a conditiilor in care au fost acordate. Nota privind analiza cererii constituie documentul pe baza caruia inlesnirile aprobate devin efective si se opereaza in evidentele contabile. Solutiile consemnate in nota se aduc la cunostinta solicitantului si directiilor teritoriale de munca si protectie sociala printr-o comunicare.
    10. De la data semnarii protocolului, dispozitiile de incasare introduse de catre directiile judetene de munca si protectie sociala, respectiv de catre Directia generala de munca si protectie sociala a municipiului Bucuresti, potrivit prevederilor legale in vigoare, vor fi retrase sau, dupa caz, modificate, corespunzator inlesnirilor aprobate.

    ANEXA 1
    la procedura

----------------------------------------------------------------------------
              | Data        |        |            | Suma achitata  |
              | de la care  |        |            |________________|Sumele
              | se datorau  |  Suma  |  Numarul   |   | nr.        |restante
 Contributii  | - in ordine |datorata| dispozitiei|   |documentului| la data
              | cronologica |- lei - |incasare/   |lei| de plata/  | cererii
              |             |        |   data     |   | data       |
              |             |        |            |   | platii     |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
A. Contributii|             |        |            |   |            |
 de asigurari |             |        |            |   |            |
   sociale de |             |        |            |   |            |
   stat       |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
1.            |             |        |            |   |            |
2.            |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
B. Contributii|             |        |            |   |            |
   de 2 - 4%  |             |        |            |   |            |
   la Fondul  |             |        |            |   |            |
 de pensii si |             |        |            |   |            |
   asigurari  |             |        |            |   |            |
  sociale ale |             |        |            |   |            |
agricultorilor|             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
1.            |             |        |            |   |            |
2.            |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
C. Contributii|             |        |            |   |            |
 de 3% pentru |             |        |            |   |            |
 pensia       |             |        |            |   |            |
 suplimentara |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
1.            |             |        |            |   |            |
2.            |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
C. Contributii|             |        |            |   |            |
   de 5% la   |             |        |            |   |            |
Fondul pentru |             |        |            |   |            |
 plata        |             |        |            |   |            |
 ajutorului   |             |        |            |   |            |
 de somaj     |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
1.            |             |        |            |   |            |
2.            |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
E. Contributii|             |        |            |   |            |
   de 1 % la  |             |        |            |   |            |
Fondul pentru |             |        |            |   |            |
   plata      |             |        |            |   |            |
 ajutorului   |             |        |            |   |            |
 de somaj     |             |        |            |   |            |
--------------|-------------|--------|------------|---|------------|--------
1.            |             |        |            |   |            |
2.            |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
.             |             |        |            |   |            |
______________|_____________|________|____________|___|____________|________

    ANEXA 2
    la procedura

___________________________________________________________________________
               | Data        |          | Numarul     | Suma achitata      |
               | de la care  | Suma     |dispozitiei  |--------------------|
 Majorari      | se datorau  | datorata |  de         |     | nr.          |
               |- in ordine  | - lei -  | incasare/   |     | documentului |
               | cronologica |          | data        |-lei-| de plata/    |
               |             |          |             |     | data         |
               |             |          |             |     | platii       |
_______________|_____________|__________|_____________|_____|______________|
   ____________________________
  | Majorarile |  Precizarea   |
  | restante   |  inlesnirilor |
  | la data    |  solicitate/  |
  | cererii    |  termenele    |
  |            |  pentru       |
  |            |  amanari      |
  |            |  esalonari    |
=>|------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |____________|_______________|

___________________________________________________________________________
A. Contributii |             |        |             |       |              |
  de asigurari |             |        |             |       |              |
   sociale     |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
1.             |             |        |             |       |              |
2.             |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
B. Contributii |             |        |             |       |              |
   de 2 - 4%   |             |        |             |       |              |
   la Fondul   |             |        |             |       |              |
   de pensii   |             |        |             |       |              |
  si asigurari |             |        |             |       |              |
  sociale ale  |             |        |             |       |              |
agricultorilor |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
1.             |             |        |             |       |              |
2.             |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|

-------------|-------------|----------|-------------|-------|--------------|
D.Contributii|             |          |             |       |              |
   de 5% la  |             |          |             |       |              |
Fondul pentru|             |          |             |       |              |
 plata       |             |          |             |       |              |
ajutorului de|             |          |             |       |              |
   somaj     |             |          |             |       |              |
-------------|-------------|----------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
1.             |             |        |             |       |              |
2.             |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|

---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
C. Contributii |             |        |             |       |              |
  de 3% pentru |             |        |             |       |              |
   pensia      |             |        |             |       |              |
 suplimentara  |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
1.             |             |        |             |       |              |
2.             |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|

---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
E. Contributii |             |        |             |       |              |
   de 1% la    |             |        |             |       |              |
 Fondul pentru |             |        |             |       |              |
   plata       |             |        |             |       |              |
   ajutorului  |             |        |             |       |              |
   de somaj    |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |------------|---------------|
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
1.             |             |        |             |       |              |
2.             |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
.              |             |        |             |       |              |
---------------|-------------|--------|-------------|-------|--------------|
  |------------|---------------|
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |
  |            |               |



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 24/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 24 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1492 2020
    Căutați o afacere, o companie sau un împrumut personal? Oferim toate tipurile de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, companie sau personal? Oferim tot felul de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail cu detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Hotărârea 965 2002
    BUNA ZIUA, VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com Multumesc anticpat!
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
ANONIM a comentat Hotărârea 559 1990
    Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
ANONIM a comentat Decizia 589 2006
    La Pucioasa DB nu a fost nici-o revolutie,si totusi orasul este plin de revolutionari,????
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu