Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2114 din 9 decembrie 2007

pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.419/533/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind conditiile si modalitatea de stingere a obligatiilor de plata ale unitatilor sanitare cu paturi, inregistrate pana la data de 31 decembrie 2005

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 890 din 27 decembrie 2007



Având în vedere dispoziţiile art. 192 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

văzând Referatul de aprobare nr. E.N. 13.080 din 9 decembrie 2007 al Ministerului Sănătăţii Publice şi nr. D.G. 4.937 din 6 decembrie 2007 al directorului general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

în temeiul prevederilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006,

ministrul sănătăţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:

Art. I. - Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.419/533/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind condiţiile şi modalitatea de stingere a obligaţiilor de plată ale unităţilor sanitare cu paturi, înregistrate până la data de 31 decembrie 2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 977 din 6 decembrie 2006, se modifică după cum urmează:

1. Articolul 3 va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - Plata obligaţiilor se realizează eşalonat, în etape, astfel:

- în prima etapă, în limita prevederilor bugetare aprobate, se sting, în ordine cronologică, obligaţiile către furnizorii de medicamente, materiale sanitare, alţi furnizori de bunuri şi servicii înregistrate în contabilitatea unităţilor sanitare cu paturi până la 31 decembrie 2005 şi rămase neachitate până la data de 30 octombrie 2007;

- în a doua etapă, în limita prevederilor bugetare aprobate, se efectuează reîntregirea fondurilor realizate din serviciile medicale prestate cu sumele plătite de unităţile sanitare cu paturi, în perioada 1 ianuarie-30 decembrie 2006, respectiv 1 ianuarie-30 octombrie 2007, pentru stingerea obligaţiilor către furnizorii de medicamente, materiale sanitare, alţi furnizori de bunuri şi servicii, datorate la data de 31 decembrie 2005."

2.  Punctul 3 din anexă va avea următorul cuprins:

„3. Unităţile sanitare cu paturi care îndeplinesc condiţiile menţionate la pct. 2 au obligaţia ca în termen de 7 zile calendaristice de la data intrării în vigoare a prezentei metodologii să prezinte caselor de asigurări de sănătate următoarele situaţii:

a)  situaţia pe furnizori, în ordinea cronologică a facturilor, pentru obligaţiile de plată înregistrate în evidenţa contabilă la 31 decembrie 2005 şi rămase neachitate până la data de 30 octombrie 2007;

b)  situaţia pe furnizori, în ordinea cronologică a facturilor, pentru obligaţiile de plată înregistrate în evidenţa contabilă la 31  decembrie 2005, dar achitate în perioada 1 ianuarie- 31 decembrie 2006 şi, respectiv, 1 ianuarie-30 octombrie 2007, în vederea regularizării".

3.  Punctul 14 din anexă va avea următorul cuprins:

„14. In limita creditelor deschise, pe baza documentelor menţionate şi a actului adiţional încheiat, casele de asigurări de sănătate virează, în contul unităţii sanitare cu paturi, sumele aferente plăţilor către furnizori şi/sau a regularizării constînd în reîntregirea fondurilor realizate din serviciile medicale în anul 2006 şi, respectiv, până la 30 octombrie 2007."

4.   Anexa nr. 2 la metodologie se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.

Art. II. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Vasile Ciurchea

ANEXĂ (Anexa nr. 2 la metodologie)

a) Proces-verbal de constatare pentru sumele de plată

Incheiat astăzi,............................

Comisia mixtă formată din doamna/domnul  .................................................................................., director general -  preşedinte al Casei de Asigurări de Sănătate.................................., şi doamna/domnul......................, director executiv al Autorităţii de Sănătate Publică ................................, în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ......................................, din partea Casei de Asigurări de Sănătate................................................, şi doamna/domnul................................, din partea Autorităţii de Sănătate Publică..........................................., în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate la 31 decembrie 2005 şi rămase neachitate la data de 30 octombrie 2007, au constatat următoarele:

- unităţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia privind obligaţiile de plată în conformitate cu modelul prezentat la lit. a) din anexa nr. 1 la metodologie;

- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul că bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.

Faţă de cele de mai sus, comisia mixtă stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile pentru ca următoarelor unităţi sanitare să li se aloce fondurile aferente plăţii obligaţiilor rămase neachitate până la data de 30 octombrie 2007:

1. Spitalul....................................: total obligaţii de plată:................lei, din care:

- medicamente:............................................................................................lei;

- materiale sanitare:......................................................................................lei;

- alţi furnizori de bunuri şi servicii:.................................................................lei.

2. Spitalul........................................................................................................................................................................ ..........................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Total judeţ: obligaţii în sumă de:....................................................................lei, din care:

- medicamente:............................................................................................lei;

- materiale sanitare:......................................................................................lei;

- alţi furnizori de bunuri şi servicii:.................................................................lei.

Alte menţiuni:........................................................................................................................................................................ .....................................

Comisia mixtă:                                                                 Semnătura:

Doamna/Domnul ........................................., director general - preşedinte al Casei de Asigurări de Sănătate............................................................., preşedinte ..........................................................

Doamna/Domnul .................................................., director executiv al Autorităţii de Sănătate Publică......................................................................, preşedinte ...........................................................

Doamna/Domnul .................................................., din partea Casei de Asigurări de Sănătate ............................................, membru ....................................................................................................

Doamna/Domnul ................................................., din partea Autorităţii de Sănătate Publică ............................................, membru ...................................................................................................

Data......................................

b) Proces-verbal de constatare pentru sumele achitate, în vederea regularizării

Incheiat astăzi,...............................

Comisia mixtă formată din doamna/domnul ...................................................................................., director general - preşedinte al Casei de Asigurări de Sănătate...................................., şi doamna/domnul...................., director executiv al Autorităţii de Sănătate Publică....................................., în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ...................................., din partea Casei de Asigurări de Sănătate................................., şi doamna/domnul.............................., din partea Autorităţii de Sănătate Publică................................., în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate la 31 decembrie 2005 şi achitate în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2006, respectiv 1 ianuarie-30 octombrie 2007, în vederea regularizării, au constatat următoarele:

- unităţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia prevăzută la pct. 3 lit. b) din metodologie;

- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea si exactitatea datelor;

- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul că bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.

Faţă de cele de mai sus, comisia mixtă stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile pentru ca următoarelor unităţi sanitare să li se aloce fondurile aferente regularizării, constând în reîntregirea fondurilor realizate pentru serviciile medicale în anul 2006 şi, respectiv, până la 30 octombrie 2007:

1. Spitalul....................................: total sume de reîntregit:...................lei, din care:

- medicamente:.............................................................................................lei;

- materiale sanitare:.......................................................................................lei;

- alţi furnizori de bunuri şi servicii:..................................................................lei.

2. Spitalul........................................................................................................................................................................ ..........................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Total judeţ: sume de reîntregit:.............................................................................lei, din care:

- medicamente:...................................................................................................lei;

- materiale sanitare:.............................................................................................lei;

- alţi furnizori de bunuri şi servicii:........................................................................lei.

Alte menţiuni:........................................................................................................................................................................ ...................................

Comisia mixtă:                                                                  Semnătura:

Doamna/Domnul............................................................................., director general - preşedinte al Casei de Asigurări de Sănătate................................................., preşedinte ...................................

Doamna/Domnul ........................................................, director executiv al Autorităţii de Sănătate Publică.........................................................................., preşedinte .....................................................

Doamna/Domnul ................................................, din partea Casei de Asigurări de Sănătate .........................................................., membru ...........................................................

Doamna/Domnul ......................................................, din partea Autorităţii de Sănătate Publică .............................................................., membru ..................................................................................

Data....................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2114/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2114 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2114/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu