Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2 din 09.01.2020

pentru modificarea şi completarea Normelor privind organizarea şi asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare şi alarmare în situaţii de protecţie civilă, aprobate prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 1.259/2006
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 23 din 14 ianuarie 2020



SmartCity1

În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Articolul INormele privind organizarea şi asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare şi alarmare în situaţii de protecţie civilă, aprobate prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 1.259/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 349 din 18 aprilie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 21, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 21
(1) Pentru alarmarea populaţiei se asigură din timp de pace, în localităţi, instituţii publice şi la operatori economici, mijloace de avertizare şi alarmare.
2. La articolul 21, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins: (11) Autorităţile administraţiei publice şi operatorii economici sursă de risc asigură mijloacele de avertizare şi alarmare necesare pentru prevenirea, protecţia şi pregătirea populaţiei în situaţii de urgenţă/protecţie civilă. 3. Articolul 22 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 22Numărul, tipul mijloacelor de avertizare şi alarmare, precum şi locurile de instalare a acestora pentru asigurarea alarmării localităţilor şi operatorilor economici se stabilesc în studiile de audibilitate. 4. Articolul 46 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 46
(1) Pentru lucrări de dezvoltare şi/sau completare a sistemului de avertizare-alarmare pe teritoriul de competenţă se întocmesc studii de audibilitate prin grija autorităţilor administraţiei publice şi a operatorilor economici sursă de risc, cu acordarea asistenţei tehnice de specialitate de către inspectoratele pentru situaţii de urgenţă judeţene.
(2) Studiul de audibilitate este documentul tehnic de specialitate elaborat, potrivit structurii-cadru prezentate în anexa nr. 21, de către instituţii, persoane fizice sau juridice abilitate.
(3) Autorităţile administraţiei publice şi operatorii economici sursă de risc asigură resursele necesare pentru elaborarea şi finanţarea studiilor de audibilitate, precum şi pentru realizarea cerinţelor stabilite prin acestea.
5. După articolul 46 se introduce un nou articol, articolul 461, cu următorul cuprins: Articolul 461
(1) Studiile de audibilitate prevăzute la art. 46 alin. (1) se transmit la Inspectoratul General în vederea obţinerii avizului de specialitate, cu 30 de zile anterior lansării formalităţilor legale de achiziţionare a mijloacelor de avertizare şi alarmare stabilite în documentaţie, de către autoritatea/ operatorul economic beneficiar sau de către emitentul documentaţiei tehnice.
(2) Avizul de specialitate al Inspectoratului General constituie acordul asupra criteriilor tehnice şi cerinţelor de dimensionare a sistemului de avertizare şi alarmare, de dezvoltare, modernizare şi completare a sistemului existent şi se eliberează în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentaţiei transmise în condiţiile stabilite la alin. (1).
(3) Pentru emiterea avizului de specialitate, Inspectoratul General, prin inspectoratele pentru situaţii de urgenţă judeţene, verifică sustenabilitatea şi veridicitatea datelor înscrise în studiul de audibilitate.
(4) În situaţia transmiterii documentului incomplet, acesta se restituie autorităţii administraţiei publice/operatorului economic sau emitentului documentaţiei tehnice care a solicitat avizul de specialitate, în vederea completării.
(5) Pentru verificarea stadiului de realizare a sistemului de avertizare şi alarmare stabilit prin studiul de audibilitate, a realităţii şi respectării cerinţelor stipulate în documentaţie, reprezentanţii inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene execută verificări în teren cel puţin o dată pe an, timp de 3 ani începând cu anul următor acordării avizului.
6. Articolul 49 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 49Anexele nr. 1, 2, 21 şi 3 fac parte integrantă din prezentele norme. 7. După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 21, având cuprinsul prevăzut în anexa la prezentul ordin.
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Marcel Ion Vela ANEXĂ(Anexa nr. 21 la norme) STRUCTURA-CADRU a studiului de audibilitate I. PARTE SCRISĂ 1. Prima pagină

ANTET (elaborator studiu) .......... Exemplar nr. Nr. ............ din ............ AVIZAT INSPECTOR GENERAL AL INSPECTORATULUI GENERAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ ........ ................ ........... (grad, prenume, nume) „DENUMIREA STUDIULUI DE AUDIBILITATE" BENEFICIAR: ÎNTOCMIT: ........ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ........... (autoritatea administraţiei publice/operator economic) (nume, prenume, semnătură) ........ ................ ........... (funcţie, nume, prenume, semnătură)

2. Generalităţi • Denumirea amplasamentului (judeţ, localitate/operator economic) • Descrierea amplasamentului (aşezare, date demografice, climă, tipuri de risc) 3. Informaţii privind descrierea lucrării • Situaţia actuală a sistemului de înştiinţare, avertizare şi alarmare • Gradul de acoperire acustică a sistemului actual • Necesitatea dezvoltării/completării sistemului existent 4. Analiza factorilor determinanţi în realizarea studiului de audibilitate al zonei • Factori care determină semnificativ propagarea sunetului (viteza şi direcţia vântului, temperatura, umiditatea aerului, distanţa echipamentelor faţă de sol şi clădirile învecinate, atenuarea sunetului cu distanţa) • Măsurători ale nivelului de zgomot de fond şi ambiental 5. Propunerea de amplasare a echipamentelor pentru configurarea sistemului de înştiinţare, avertizare şi alarmare • Determinarea numărului, tipului echipamentelor de înştiinţare-alarmare şi a locurilor de instalare a acestora (adresă, coordonate GPS) • Determinarea gradului de acoperire acustică cu semnale de alarmare a echipamentelor propuse • Specificaţiile tehnice ale echipamentelor propuse pentru instalare • Stabilirea cerinţelor şi a mediilor de comunicaţii pentru asigurarea transmiterii de date dintre centrala de comandă şi sirenele de alarmare publică, precum şi interconectarea cu echipamentele de nivel inferior şi superior 6. Acorduri de principiu • Acord de principiu privind instalarea echipamentelor de alarmare dintre beneficiar (administraţie/operator economic), proprietarul locului pentru instalare (doar când locul de instalare nu aparţine primăriei/operatorului economic) şi reprezentant al inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean II. PARTE GRAFICĂ 1. Încadrarea amplasamentului cu limita de intravilan sau limita perimetrală a zonei de risc identificată la nivelul unui operator economic 2. Harta cu zonele de risc create ca urmare a activităţilor proprii desfăşurate (doar pentru operatori economici sursă de risc) 3. Harta cu amplasarea şi zona de acoperire acustică a echipamentelor de avertizare-alarmare existente 4. Harta cu punctele de măsurare a nivelului de zgomot 5. Harta cu amplasarea echipamentelor de avertizare-alarmare şi gradul de acoperire acustică stabilite prin studiul de audibilitate



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu