Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1875 din 06.10.2020

privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor nr. 767/2015 pentru aprobarea Reglementării aeronautice civile române RACR-HA „Hărţi aeronautice", ediţia 3/2015
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 936 din 13 octombrie 2020



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) lit. b) şi f) din Legea nr. 21/2020 privind Codul aerian şi ale art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 90/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor,ministrul transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor emite prezentul ordin. Articolul IAnexa la Ordinul ministrului transporturilor nr. 767/2015 pentru aprobarea Reglementării aeronautice civile române RACR-HA „Hărţi aeronautice", ediţia 3/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491 şi 491 bis din 6 iulie 2015, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La capitolul 1 punctul 1.1, definiţia „Altitudine/Înălţime a procedurii/Procedure altitude/Height" se modifică şi va avea următorul cuprins: Altitudine/Înălţime a procedurii/Procedure altitude/ Height - o altitudine/înălţime publicată, utilizată în definirea profilului vertical al procedurii de zbor, la sau deasupra altitudinii/înălţimii minime de trecere a obstacolelor stabilite. 2. La capitolul 1 punctul 1.1, definiţia „Calitatea datelor/ Data quality" se modifică şi va avea următorul cuprins: Calitatea datelor/Data quality - gradul sau nivelul de încredere că datele furnizate îndeplinesc cerinţele în materie de date ale utilizatorului legate de acurateţe, rezoluţie, integritate (sau un nivel de încredere echivalent), trasabilitate, actualitate, integralitate şi format. 3. La capitolul 1 punctul 1.1 definiţia „Model digital al cotelor (DEM)/Digital Elevation Model (DEM)" se modifică şi va avea următorul cuprins: Model numeric al cotei (DEM)/Digital Elevation Model (DEM) - reprezentarea suprafeţei terenului prin valori continue ale cotelor în toate punctele de intersecţie ale unei grile (grid) definite, raportate la un sistem de referinţă comun. Notă: Modelul numeric al terenului (Digital Terrain Model, DTM) este uneori referit ca DEM. 4. La capitolul 1 punctul 1.1, definiţia „Rezoluţie/ Resolution" se modifică şi va avea următorul cuprins: Rezoluţia datelor/Data resolution - un număr de unităţi sau cifre în care se exprimă şi se utilizează o valoare măsurată sau calculată. 5. La capitolul 2 punctul 2.17, subpunctul 2.17.1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.17.1. Furnizorul de servicii de informare aeronautică trebuie să ia toate măsurile necesare pentru introducerea unui sistem al calităţii, care conţine proceduri, procese şi resursele necesare implementării managementului calităţii în fiecare etapă funcţională, aşa cum este prezentat în anexa 15 OACI, articolul 3.6. Utilizarea unui astfel de management al calităţii trebuie să poată fi demonstrată pentru fiecare etapă funcţională, ori de câte ori se impune acest lucru. Suplimentar, furnizorul de servicii de informare aeronautică şi originatorii datelor aeronautice trebuie să se asigure că au fost stabilite proceduri care demonstrează în orice moment trasabilitatea datelor aeronautice, începând de la originea lor, în vederea corectării oricăror anomalii sau erori detectate în timpul fazelor de producere, întreţinere sau al utilizării operaţionale. Notă: Specificaţii referitoare la sistemul calităţii sunt prevăzute în anexa 15 OACI, capitolul 3. 6. La capitolul 2 punctul 2.17, subpunctul 2.17.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.17.2. AACR, furnizorul de servicii de informare aeronautică şi originatorii datelor aeronautice trebuie să se asigure că rezoluţia datelor aeronautice reprezentate pe hărţi este cea specificată pentru fiecare tip de hartă. Notă: Specificaţiile referitoare la rezoluţia hărţii pentru datele aeronautice sunt cuprinse în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 7. La capitolul 2 punctul 2.17, subpunctul 2.17.3 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.17.3. AACR, furnizorul de servicii de informare aeronautică şi originatorii datelor aeronautice trebuie să se asigure că integritatea datelor aeronautice este menţinută pe parcursul întregului proces de la generare până la distribuţia către următorul utilizator. Notă: Specificaţiile referitoare la clasificarea integrităţii pentru datele aeronautice sunt cuprinse în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 8. La capitolul 2 punctul 2.17, subpunctele 2.17.4 şi 2.17.5 se abrogă. 9. La capitolul 2 punctul 2.17, subpunctul 2.17.6 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.17.6. Tehnicile pentru detectarea erorilor datelor digitale trebuie utilizate pe timpul transmiterii şi/sau păstrării datelor aeronautice şi a seturilor de date digitale. Notă: Specificaţii detaliate privind tehnicile de detectare a erorilor datelor digitale sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066). 10. La capitolul 2 punctul 2.18 subpunctul 2.18.1, paragraful 2.18.1.3 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.18.1.3. Rezoluţia de publicare a coordonatelor geografice trebuie să fie cea specificată pentru fiecare tip de hartă. Nota 1: Specificaţii legate de determinarea şi raportarea coordonatelor aeronautice în sistem WGS-84 (acurateţea măsurării şi integritatea datelor) pentru poziţiile geografice stabilite de serviciile de trafic aerian sunt prezentate în anexa 11 OACI, capitolul 2, iar pentru poziţiile referitoare la aerodrom/heliport, în anexa 14, volumul I capitolul 2 şi volumul II capitolul 2. Nota 2: Specificaţiile privind acurateţea şi clasificarea integrităţii datelor aeronautice în sistem WGS-84 sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 11. La capitolul 2 punctul 2.18 subpunctul 2.18.1, paragraful 2.18.1.4 se abrogă. 12. La capitolul 2 punctul 2.18 subpunctul 2.18.2, paragraful 2.18.2.3 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.18.2.3. Suplimentar faţă de înălţimea ortometrică, pentru anumite poziţii la sol măsurate, se publică şi ondulaţia geoidului (raportată la elipsoidul WGS-84). Nota 1: Specificaţii referitoare la determinarea şi comunicarea elevaţiei şi ondulaţiei geoidului (acurateţea la momentul măsurării şi integritatea datelor) la poziţiile specifice ale aerodromurilor/heliporturilor se găsesc în anexa 14, volumul I capitolul 2 şi volumul II capitolul 2. Nota 2: Specificaţiile privind acurateţea şi clasificarea integrităţii datelor, a înălţimii şi a ondulaţiei geoidului pentru poziţii specifice ale aerodromului/heliportului sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 13. La capitolul 2 punctul 2.18 subpunctul 2.18.2, paragraful 2.18.2.4 se modifică şi va avea următorul cuprins: 2.18.2.4. Rezoluţia de prezentare pe hartă a cotei şi ondulaţiei geoidului trebuie să fie cea specificată pentru fiecare tip de hartă în parte. Notă: Specificaţiile privind rezoluţia hărţii pentru cotă şi ondulaţia geoidului sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 14. La capitolul 5, punctul 5.4 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.4. Acoperirea hărţii Dimensiunea fiecărei hărţi trebuie să fie suficientă astfel încât să acopere zona 2, aşa cum este specificat în anexa 15 OACI capitolul 5. 15. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.2, paragraful 5.5.2.1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.2.1. Elementul teren şi atributele corespunzătoare, reprezentate sau legate de hartă prin baza de date, se vor baza pe seturile de date de teren electronice care satisfac cerinţele anexei 15 OACI capitolul 5. Notă: Specificaţiile privind seturile de date de teren sunt cuprinse în PANS-AIM (Document OACI 10066), capitolul 5 şi în anexele 1 şi 6. 16. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.2, paragraful 5.5.2.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.2.2. Elementul teren trebuie prezentat într-un mod care să asigure o imagine generală, eficientă asupra terenului. Aceasta va fi o reprezentare a suprafeţei terenului prin valori continue ale cotei la toate intersecţiile grilei definite, cunoscută, de asemenea, ca model numeric al cotei (Digital Elevation Model - DEM). Notă: În conformitate cu anexa 15 OACI, capitolul 5, şi PANS-AIM (Document OACI 10066), capitolul 5, DEM pentru distanţa dintre puncte în zona 2 (grila) este de 1 secundă de arc (aproximativ 30 m). 17. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.2, paragraful 5.5.2.6 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.2.6. Atributele suplimentare ale terenului prevăzute în baza (bazele) de date trebuie să fie legate de caracteristica reprezentată a terenului. Notă: Specificaţiile privind atributele terenului sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 6, tabel A6-1. 18. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.3, paragraful 5.5.3.1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.3.1. Elementele obstacol şi atributele corespunzătoare, reprezentate sau legate de hartă prin baza de date, se vor baza pe seturile de date de obstaculare care satisfac cerinţele anexei 15 OACI, capitolul 5. Notă: Specificaţiile privind seturile de date privind obstacolele sunt conţinute în PANS-AIM (Document 10066), capitolul 5 şi în anexele 1, 6. 19. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.3, paragraful 5.5.3.4 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.3.4. Atributele suplimentare ale obstacolelor prevăzute în baza (bazele) de date ar trebui să fie legate de elementele obstacol reprezentate. Notă: Specificaţiile privind atributele obstacolelor sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 6, tabel A6-2. 20. La capitolul 5 punctul 5.5 subpunctul 5.5.4, paragraful 5.5.4.1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.5.4.1. Elementele de aerodrom şi atributele corespunzătoare, care sunt prezentate şi legate de hartă prin baza de date, se vor baza pe datele aerodromului care satisfac cerinţele anexei 15 OACI, capitolul 5. Notă: Specificaţiile privind elementele de aerodrom şi atributele asociate sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), capitolul 5 şi în anexa 1. 21. La capitolul 5 punctul 5.6, subpunctul 5.6.1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.6.1. Valoarea acurateţei datelor aeronautice de teren şi obstaculare trebuie să fie în concordanţă cu utilizarea prevăzută. Notă: Specificaţiile privind acurateţea datelor aeronautice de teren şi obstaculare sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 22. La capitolul 5 punctul 5.6, subpunctul 5.6.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 5.6.2. Rezoluţia datelor aeronautice de teren şi obstaculare trebuie să fie corespunzătoare acurateţei efective a datelor. Notă: Specificaţiile privind nivelul rezoluţiei datelor aeronautice de teren şi obstaculare sunt conţinute în PANS-AIM (Document OACI 10066), anexa 1. 23. La capitolul 7 punctul 7.6, subpunctul 7.6.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 7.6.2. În fiecare careu format de paralele şi meridiane se înscrie altitudinea minimă de zonă, cu excepţia situaţiei prevăzute la paragraful 7.6.3. Nota 1: Careurile formate de paralele şi meridiane, în mod normal, corespund unui grad complet de latitudine şi longitudine. Indiferent de scara hărţii utilizate, altitudinea minimă de sector se referă la careul rezultat. Nota 2: Metoda de determinare a altitudinii minime de zonă este inclusă în Proceduri de navigaţie aeriană - Operarea aeronavelor (PANS-OPS, Doc 8168), volumul II, partea I, secţiunea 2, capitolul 1, paragraful 1.9. 24. La capitolul 7 punctul 7.9 subpunctul 7.9.3 paragraful 7.9.3.1.1, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)toate rutele ATS destinate zborului pe rută, inclusiv indicativul de rută, direcţia traiectului rotunjită la cel mai apropiat grad pentru ambele direcţii de-a lungul fiecărui segment de rută şi, acolo unde este stabilită, denumirea specificaţiei/ specificaţiilor de navigaţie, incluzând orice limitări, precum şi direcţia fluxului de trafic aerian. Notă: Materialul de îndrumare referitor la organizarea rutelor ATS publicate în vederea desfăşurării zborului pe rută, care poate fi folosit pentru a facilita realizarea hărţilor, este inclus în manualul Servicii de informare aeronautică (Document OACI 8126). 25. La capitolul 7 punctul 7.9 subpunctul 7.9.3 paragraful 7.9.3.1.1, litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins: k)echipamentele de comunicaţie enumerate, canalele acestora şi, dacă este aplicabil, adresa lor de acces şi codul comunicaţiilor voce prin satelit (SATVOICE); 26. La capitolul 8 punctul 8.9, subpunctul 8.9.3 se modifică şi va avea următorul cuprins: 8.9.3. Altitudinile minime ale zonei Altitudinile minime ale zonei trebuie indicate în cadrul unor careuri formate din paralele şi meridiane. Nota 1: Careurile formate de paralele şi meridiane, în mod normal, corespund unui grad complet de latitudine şi longitudine. Indiferent de scara hărţii utilizate, altitudinea minimă de sector se referă la careul rezultat. Nota 2: Metoda de determinare a altitudinii minime de zonă este inclusă în Proceduri de navigaţie aeriană - Operarea aeronavelor (PANS-OPS, Doc 8168), volumul II partea I secţiunea 2 capitolul 1, paragraful 1.9. 27. La capitolul 8 punctul 8.9 subpunctul 8.9.4 paragraful 8.9.4.1.1, litera o) se modifică şi va avea următorul cuprins: o)echipamentele de comunicaţie enumerate, împreună cu canalele acestora şi, dacă este aplicabil, adresa lor de acces şi codul SATVOICE; 28. La capitolul 9 punctul 9.9 subpunctul 9.9.3, paragraful 9.9.3.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 9.9.3.2. Acolo unde altitudinea minimă de sector nu este stabilită, harta este desenată la scară şi este indicată altitudinea minimă de zonă în interiorul cadranelor formate din paralele şi meridiane. Altitudinile minime de zonă sunt indicate de asemenea în acele părţi ale hărţii neacoperite de altitudini minime de sector. Nota 1: Careurile formate de paralele şi meridiane, în mod normal, corespund unei jumătăţi de grad de latitudine şi longitudine. Indiferent de scara hărţii utilizate, altitudinea minimă de sector se referă la careul rezultat. Nota 2: Metoda de determinare a altitudinii minime de zonă este inclusă în Proceduri de navigaţie aeriană - Operarea aeronavelor (PANS-OPS, Doc 8168), volumul II partea I secţiunea 2 capitolul 1 paragraful 1.9. 29. La capitolul 9 punctul 9.9 subpunctul 9.9.4 paragraful 9.9.4.1.1, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)o reprezentare grafică a fiecărei rute standard de plecare-instrumentală, incluzând:1) în cazul procedurilor de plecare proiectate pentru elicoptere, termenul «CAT H» trebuie să fie marcat pe harta de plecare vedere plan; 2) indicativul rutei; 3) punctele semnificative care definesc ruta; 4) direcţia sau radialul rotunjit la cel mai apropiat grad, de-a lungul fiecărui segment de rută; 5) distanţele rotunjite la kilometru sau la milă nautică între punctele semnificative; 6) altitudini minime de siguranţă pentru trecerea peste obstacole, în lungul rutei sau segmentelor de rută, şi altitudinile obligate ale procedurii, rotunjite superior la 50 m sau 100 ft, precum şi eventualele restricţii la nivelul de zbor; 7) când harta este desenată la scară şi aeronava este dirijată la plecare, altitudinile minime de vectorizare, rotunjite la 50 m sau 100 ft, trebuie clar identificate. Nota 1: Atunci când sistemele de supraveghere ATS sunt folosite pentru vectorizarea aeronavelor către sau dinspre puncte semnificative de pe o rută de plecare standard, procedurile relevante pot fi reprezentate pe harta SID, cu excepţia cazului când aceste informaţii ar aglomera prea mult harta. Nota 2: Atunci când densitatea informaţiei ar fi prea mare, va fi furnizată o hartă specială pentru altitudinile minime de supraveghere ATC. În acest caz, elementele indicate la pct. 6) nu mai trebuie să apară şi pe harta SID. 30. La capitolul 9 punctul 9.9 subpunctul 9.9.4 paragraful 9.9.4.1.1 litera j), punctul 2) se modifică şi va avea următorul cuprins: 2) frecvenţă şi, dacă este cazul, codul SATVOICE; 31. La capitolul 10 punctul 10.9 subpunctul 10.9.3, paragraful 10.9.3.2 se modifică şi va avea următorul cuprins: 10.9.3.2. Acolo unde altitudinea minimă de sector nu este stabilită, harta este desenată la scară şi este indicată altitudinea minimă de zonă în interiorul cadranelor formate din paralele şi meridiane. Altitudinile minime de zonă trebuie indicate de asemenea în acele părţi ale hărţii neacoperite de altitudini minime de sector. Nota 1: Careurile formate de paralele şi meridiane, în mod normal, corespund unei jumătăţi de grad de latitudine şi longitudine. Indiferent de scara hărţii utilizate, altitudinea minimă de sector se referă la careul rezultat. Nota 2: Metoda de determinare a altitudinii minime de zonă este inclusă în Proceduri de navigaţie aeriană - Operarea aeronavelor (PANS-OPS, Doc 8168), volumul II partea I secţiunea 2 capitolul 1 paragraful 1.9. 32. La capitolul 10 punctul 10.9 subpunctul 10.9.4 paragraful 10.9.4.1.1 litera i), punctul 2) se modifică şi va avea următorul cuprins: 2) frecvenţă şi, dacă este cazul, codul SATVOICE; 33. La capitolul 10 punctul 10.9 subpunctul 10.9.4 paragraful 10.9.4.1.1, după litera j) se introduce o nouă literă, litera k), cu următorul cuprins: k)în cazul procedurilor de sosire pentru o apropiere instrumentală, proiectate pentru elicoptere, termenul „CAT H" trebuie să fie marcat pe harta de sosire vedere plan. 34. La capitolul 11 punctul 11.10 subpunctul 11.10.2, după paragraful 11.10.2.7 se introduce un nou paragraf, paragraful 11.10.2.8, cu următorul cuprins: 11.10.2.8. Obstacolele care penetrează suprafaţa segmentului cu referinţă la vedere trebuie să fie marcate pe hartă. Notă: Materialul de îndrumare cu privire la marcarea pe hartă a penetrărilor VSS poate fi găsit în Manualul Hărţilor Aeronautice (Document OACI 8697). 35. La capitolul 11 punctul 11.10 subpunctul 11.10.8, paragraful 11.10.8.8 se modifică şi va avea următorul cuprins: 11.10.8.8. Dacă gradientul/unghiul de coborâre de apropiere finală pentru procedura de apropiere instrumentală depăşeşte valoarea maximă specificată în Procedures for Air Navigation Services - Aircraft Operations (PANS-OPS, Doc 8168) Volume II, trebuie inclusă o notă de avertizare. 36. La capitolul 13 punctul 13.6 subpunctul 13.6.1, litera o) se modifică şi va avea următorul cuprins: o)echipamentele de comunicaţie enumerate, împreună cu canalele acestora şi, dacă este cazul, adresa lor de acces şi codul SATVOICE; 37. Anexa nr. 6 „Cerinţele de calitate a datelor aeronautice" se abrogă. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor, Lucian Nicolae Bode



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1875/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1875 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1875/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu