Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1807 din 31 iulie 2006

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante temporar de personal contractual din aparatul propriu al Ministerului Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 703 din 16 august 2006



In conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante temporar de personal contractual din aparatul propriu al Ministerului Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul justiţiei,

Dan Cristian Stoica,

secretar de stat

ANEXA

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante temporar de personal contractual din aparatul propriu al Ministerului Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Dispoziţiile prezentului regulament se aplică în cazul ocupării prin concurs a posturilor de personal contractual vacante temporar, pentru o perioadă de cel puţin două luni, din aparatul propriu al Ministerului Justiţiei, în condiţiile legii.

Art. 2. - Poate ocupa o funcţie salarizată în baza dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare, pentru o perioadă determinată de timp, persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a)  este cetăţean român cu domiciliul în România;

b)  are capacitate deplină de exerciţiu;

c)  are studii ce corespund funcţiei;

d)  nu are antecedente penale;

e)   este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;

f)   a promovat concursul organizat potrivit prezentului regulament.

Art. 3. - (1) Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:

a)  copie a actului de identitate;

b)   copie a certificatului de căsătorie, în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a actului doveditor al studiilor urmate;

d)  curriculum vitae;

e)  copie a carnetului de muncă;

f)  adeverinţă medicală care să ateste că persoana care se înscrie este aptă pentru exercitarea funcţiei;

g) declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a), b), c) şi e);

h) dovada achitării taxei de înscriere la concurs.

(2)  In momentul angajării, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere, pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)  Cuantumul taxei de concurs se stabileşte prin ordin al ministrului justiţiei, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 4. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, numărul posturilor vacante, condiţiile specifice pentru ocuparea fiecărui post, tematica şi bibliografia, regulamentul, datele de contact, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de concurs se aduc la cunoştinţă celor interesaţi prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 8 zile lucrătoare înainte de data fixată pentru susţinerea concursului.

(2) In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevăzute la alin. (1), cu cel puţin două zile lucrătoare înainte de data susţinerii primei probe de concurs.

Art. 5. - (1) Cererea de înscriere împreună cu actele prevăzute la art. 3 alin. (1) se depun cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data fixată pentru susţinerea concursului, la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei. Cererea de înscriere va fi adresată directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2)   Formularul-tip pentru cererea de înscriere este pus la dispoziţia candidaţilor de secretariatul comisiei de organizare a concursului, fiind publicat şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei. Pe aceeaşi pagină se publică şi modelul de curriculum vitae european, ce trebuie ataşat la dosarul candidatului.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specifică:

a)   direcţia pentru care doreşte să susţină concursul;

b)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)  Comisia de organizare a concursului are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin două zile lucrătoare înainte de data desfăşurării primei probe a concursului. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 3 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea postului.

(5)    Rezultatul verificărilor se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei în aceeaşi zi.

Art. 6. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte prin ordin comisia de organizare a concursului, comisia sau comisiile de examinare, precum şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)    Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar.

(3)   Comisia de organizare a concursului se constituie înainte de data publicării anunţului de concurs şi este formată, în principal, din persoane din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(4)   Comisia sau comisiile de examinare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 3 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea concursului. Preşedinţii acestor comisii stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare ale acestora pentru fiecare membru în procesul de recrutare şi selecţie.

(5)   Din comisia de examinare sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.

(6)   O persoană nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs.

(7)   Fiecare membru al comisiei de examinare sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semnează după numirea ca membru o declaraţie pe propria răspundere în care precizează că:

a)     nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (5);

b)   va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(8)   Membrii comisiei de organizare a concursului, ai comisiei de examinare şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor vor fi  retribuiţi pentru  munca depusă, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 7. - (1) Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:

a)   primeşte, verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 3 alin. (1), şi respinge cererile de înscriere candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   îndeplineşte atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

c)   asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

d)   asigură afişarea rezultatelor probei de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

e)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(2)   Comisia de examinare are următoarele atribuţii principale:

a)  stabileşte planul interviului şi realizează interviul;

b)  notează pentru fiecare candidat interviul;

c)  transmite în scris Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, prin secretariatul comisiei, rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3)    Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea probei de concurs;

b)  transmite, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(4)  Secretariatul comisiei de examinare are următoarele atribuţii principale:

a)  veghează la respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului;

b)   întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de examinare întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru a comisiei;

c)   asigură transmiterea rezultatelor concursului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;

d)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(5)   Secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor îndeplineşte în mod corespunzător atribuţiile prevăzute la alin. (4) lit. b) şi c).

Art. 8. - (1) Tematica pentru probele de concurs se propune de către conducătorii compartimentelor în care există posturi vacante scoase la concurs, în acord cu specificaţiile posturilor vacante, şi se prezintă spre aprobare ministrului justiţiei de către Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2) Examinarea candidaţilor se va face prin susţinerea unui interviu, în funcţie de cerinţele generale ale postului pentru care se candidează şi, dacă este cazul, a unei probe practice. Probele de concurs care se vor susţine se precizează în anunţul de concurs şi se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei.

Art. 9. - (1) Strategia şi planul de interviu vor conţine elemente care să se evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele impuse de post;

g)  abilităţile şi competenţele impuse de post (extrase din caracterul sarcinilor de îndeplinit);

h) aptitudinile impuse de post (extrase din analiza sferei relaţionale).

(2)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs, candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(3)  Planul interviului se afişează pe uşa sălii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea interviului.

(4)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 5.

(5)   Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

(6)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (5).

Art. 10. - (1) In funcţie de condiţiile specifice de concurs, candidaţii pot susţine o probă suplimentară, aplicaţie practică.

(2)   Au dreptul de a susţine proba practică doar acei candidaţi care au fost declaraţi admişi la proba interviului.

(3)   Proba practică se susţine în termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (5) sau de la afişarea rezultatelor contestaţiilor.

(4)   Criteriile de evaluare şi modul de notare a candidaţilor la proba practică se stabilesc de comisia de examinare, în funcţie de natura posturilor vacante scoase la concurs.

(5)   Rezultatele la proba practică se afişează în termen de maximum 24 de ore de la data susţinerii probei.

(6)   Pentru a fi declaraţi admişi la proba practică, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 5.

(7)    Rezultatele obţinute la proba practică pot fi contestate numai în cazul în care sunt materializate pe hârtie ori pe un alt suport stabil de stocare a datelor.

(8)   Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba practică pot depune contestaţie la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor.

(9)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (8).

Art. 11. - (1) Aprecierea notei pentru interviu şi, dacă este cazul, pentru proba practică se face pe baza unui punctaj stabilit de toţi membrii comisiei de examinare.

(2)   Baremul de corectare corespunzător probei practice şi modul de notare a etapelor interviului se afişează pe uşa fiecărei săli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(3)  Notele acordate se trec în litere şi cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de comisia de examinare.

(4)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de examinare.

(5)   Nota finală a concursului este media aritmetică a probelor de concurs.

(6)   Media generală (nota) de promovare a concursului este cel puţin 5.

Art. 12. - (1) Admiterea candidaţilor reuşiţi la concurs se face în ordinea descrescătoare a notelor finale obţinute, în funcţie de posturile vacante pentru care fiecare candidat s-a înscris.

(2) Dacă notele obţinute sunt egale, se organizează un interviu suplimentar în faţa aceleiaşi comisii de concurs, având drept scop departajarea candidaţilor.

CAPITOLUL III

Dispoziţii finale

Art. 13. - (1) Comisia de examinare, în termen de cel mult 5 zile de la data finalizării concursului, predă întregul material de concurs Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

(2) Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.

Art. 14. - (1) Candidatul admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2)   Contractul de muncă se încheie pe perioada absenţei titularului postului temporar vacant.

(3)   In cazul neprezentării la post la termenul stabilit, postul este declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane, declarată reuşită la concurs, posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.

Art. 15. - Fişele interviului şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 16. - Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de către comisiile prevăzute la art. 6 alin. (1) constituie faptă de natură a atrage răspunderea disciplinară a persoanei vinovate. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor stabilite de preşedinţii comisiilor menţionate la art. 6 alin. (1) atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru participarea în aceste comisii.

 


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1807/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1807 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1807/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu