E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1644 din 21 noiembrie 2003

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor sectiunii a 5-a din cap. I din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, referitoare la activitatile de declarare si colectare a creantelor bugetare reprezentand contributii sociale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 855 din  2 decembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere prevederile sectiunii a 5-a din cap. I din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, referitoare la activitatile de declarare si colectare a creantelor bugetare reprezentand contributii sociale,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice de aplicare a prevederilor sectiunii a 5-a din cap. I din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, referitoare la activitatile de declarare si colectare a creantelor bugetare reprezentand contributii sociale, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul finantelor publice,
                          Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                            NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor sectiunii a 5-a din cap. I din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, referitoare la activitatile de declarare si colectare a creantelor bugetare reprezentand contributii sociale

    Art. 1
    (1) Incepand cu 1 ianuarie 2004, activitatea privind declararea si colectarea creantelor bugetare reprezentand contributii sociale de la persoane juridice si persoane fizice care au calitatea de angajator sau asimilat al acestora, denumite in continuare platitori de contributii sociale, se realizeaza de Ministerul Finantelor Publice prin unitatile fiscale teritoriale.
    (2) Conform reglementarilor legale specifice, sunt asimilati angajatorilor:
    a) organizatiile profesionale, sindicale, patronale, partidele politice;
    b) asociatiile de locatari;
    c) alte asociatii fara personalitate juridica;
    d) autoritatile executive/legislative/judecatoresti, pentru persoanele care isi desfasoara activitatea in functii elective, legislative sau judecatoresti pe durata mandatului;
    e) institutiile publice si alte autoritati, pentru functionarii publici;
    f) unitatile militare, pentru persoanele care satisfac serviciul militar in termen si pentru care datoreaza contributia pentru asigurari sociale de sanatate;
    g) institutiile specifice, pentru persoanele care executa o pedeapsa privativa de libertate sau se afla in arest preventiv si pentru care datoreaza contributia pentru asigurari sociale de sanatate;
    h) agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene si a municipiului Bucuresti, pentru persoanele care beneficiaza de indemnizatia de somaj si alocatii de sprijin;
    i) alte entitati care datoreaza contributii sociale si retin contributii sociale de la persoanele asigurate obligatoriu prin efectul legii.
    Art. 2
    Contributiile sociale pentru care Ministerul Finantelor Publice prin organele fiscale teritoriale este competent sa desfasoare activitatile prevazute la art. 1 alin. (1) sunt:
    a) contributia de asigurari sociale datorata de angajator;
    b) contributia individuala de asigurari sociale retinuta de la asigurati;
    c) contributia de asigurari pentru somaj datorata de angajator;
    d) contributia individuala de asigurari pentru somaj retinuta de la asigurati;
    e) contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale datorata de angajator;
    f) contributia pentru asigurari sociale de sanatate datorata de angajator, mai putin creantele bugetare si accesoriile acestora cesionate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare;
    g) contributia pentru asigurari sociale de sanatate retinuta de la asigurati, mai putin creantele bugetare si accesoriile acestora cesionate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare;
    h) contributia pentru pensia suplimentara, retinuta de la persoanele cuprinse in sistemul de asigurari sociale, datorata pana la data de 1 aprilie 2001 si neachitata pana la data de 31 decembrie 2003;
    i) contributia la Fondul de pensii si asigurari sociale ale agricultorilor, datorata pana la data de 1 iulie 2000 de catre agentii economici care au realizat venituri din activitatea de productie agricola, de industrializare si comercializare a produselor agricole si alimentare si neachitata pana la data de 31 decembrie 2003.
    Art. 3
    (1) Dupa data de 1 ianuarie 2004, platitorii de contributii sociale au obligatia de a declara lunar contributiile sociale prevazute la art. 2 lit. a) - g) la organul fiscal competent, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza drepturile salariale si/sau veniturile de natura drepturilor salariale, dupa caz.
    (2) Prin organ fiscal competent se intelege organul fiscal la care platitorii de contributii sociale sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    (3) In cazul in care platitorii de contributii sociale, persoane juridice, au sucursale si/sau puncte de lucru, declara obligatiile bugetare reprezentand contributii sociale, cumulat atat pentru activitatea proprie, cat si pentru activitatea sucursalelor si/sau punctelor de lucru, dupa caz, la organul fiscal la care persoana juridica este luata in evidenta ca platitor de impozite si taxe.
    Art. 4
    Termenul de plata a obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale este pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza drepturile salariale si/sau veniturile de natura drepturilor salariale.
    Art. 5
    Plata obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale se efectueaza conform anexelor nr. 1 - 4 care fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
    Art. 6
    Plata contributiilor sociale se face distinct, pe fiecare tip de contributie sociala.
    Art. 7
    In cazul in care platitorii de contributii sociale, persoane juridice, au sucursale si/sau puncte de lucru, pentru obligatiile declarative si platile de contributii sociale aferente drepturilor salariale si/sau veniturilor de natura drepturilor salariale aferente lunii decembrie 2003, prin exceptie de la art. 3, se procedeaza astfel:
    a) platitorii de contributii sociale, persoane juridice, care au sucursale si/sau puncte de lucru, pentru care in anul fiscal 2003 declararea si plata s-au facut la aceste unitati, intocmesc cate o declaratie atat pentru activitatea proprie, cat si pentru activitatea sucursalelor si/sau punctelor de lucru. Declaratiile se depun de catre persoanele juridice, sucursalele si/sau punctele de lucru, dupa caz, la organele fiscale la care fiecare dintre acestea este luata in evidenta ca platitor de impozite si taxe, pana la data de 25 ianuarie 2004;
    b) plata obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale potrivit lit. a) se efectueaza la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza sunt luate in evidenta persoana juridica, sucursala si/sau punctul de lucru, dupa caz;
    c) plata obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale datorate si neachitate la 31 decembrie 2003 se efectueaza incepand cu data de 1 ianuarie 2004 de unitatile care inregistreaza aceste restante, respectiv persoana juridica, sucursala si/sau punctul de lucru, dupa caz.
    Art. 8
    Penalitatile datorate pentru nevirarea obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale retinute la sursa se achita in contul 20.22.01.03 "Venituri din amenzi si alte sanctiuni aplicate, potrivit dispozitiilor legale".
    Art. 9
    Penalitatile pentru nedepunerea in termen a declaratiilor pentru obligatii bugetare reprezentand contributii sociale se achita in contul 20.22.01.08 "Penalitati pentru nedepunerea sau depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe".
    Art. 10
    (1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, Normele metodologice referitoare la aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.785/2002, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 43 din 27 ianuarie 2003, se aplica si creantelor bugetare reprezentand contributii sociale, in ceea ce priveste procedura de luare si ducere la indeplinire a masurilor asiguratorii si procedura de executare silita.
    (2) Pentru contributiile sociale, inclusiv accesoriile aferente, inscrise in declaratia-inventar prevazuta la art. 39 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, altele decat cele din titlurile executorii care au facut obiectul protocolului de predare-preluare si/sau cele din titlurile executorii emise dupa data incheierii acestuia, organele de executare ale organelor fiscale teritoriale vor emite titluri executorii.
    (3) Dupa data de 1 ianuarie 2004, cheltuielile de orice fel ocazionate de efectuarea procedurii de executare silita a creantelor reprezentand contributii sociale, inceputa de organele fiscale teritoriale, se avanseaza din bugetul acestora.
    (4) Sumele reprezentand contributii sociale realizate dupa comunicarea somatiei, prin orice modalitate prevazuta de Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se vireaza, dupa deducerea cheltuielilor de executare, dupa caz, bugetelor prevazute la art. 27 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, conform legii.
    (5) In cazul in care executarea silita a fost inceputa atat in temeiul titlurilor executorii in care sunt inscrise creante ale bugetului de stat, cat si al titlurilor executorii pentru creante reprezentand contributii sociale, suma realizata din executare se repartizeaza proportional cu volumul fiecarei creante.
    (6) Ministerul Finantelor Publice prin unitatile fiscale teritoriale, conform prevederilor art. 32 din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, va comunica la registrele de publicitate subrogarea de drept, solicitandu-se inscrierea modificarii dreptului de creditor bugetar.
    (7) In cazul procedurilor de executare silita prin poprire, aflate in derulare la data de 1 ianuarie 2004, solicitarea prevazuta la alin. (6) se adreseaza si bancilor, respectiv tertilor, dupa caz.
    Art. 11
    Procedura de emitere a avizelor de garantie si de inscriere a creantelor bugetare reprezentand contributii sociale si accesoriile acestora, pentru care s-au emis titluri executorii, in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare se realizeaza potrivit dispozitiilor legale referitoare la inscrierea creantelor bugetului de stat.
    Art. 12
    Inlesnirile la plata obligatiilor bugetare reprezentand contributii sociale, aflate in vigoare la data de 1 ianuarie 2004, se deruleaza in termenele si conditiile in care au fost acordate. Organele fiscale teritoriale vor urmari derularea si respectarea conditiilor de catre platitorii de contributii sociale beneficiari ai inlesnirilor la plata, astfel cum au fost prevazute in conventiile incheiate la data acordarii acestora.
    Art. 13
    Platitorii de contributii sociale care, la data de 31 decembrie 2003, inregistreaza obligatii restante reprezentand contributii sociale prevazute la art. 2 din prezentele norme metodologice, neachitate pana la data de 31 ianuarie 2004, au obligatia sa depuna o declaratie-inventar, prevazuta la art. 39 din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, la organele fiscale competente, conform modelului din anexa nr. 5 care face parte integranta din prezentele norme metodologice. Declaratia-inventar se depune pana la data de 15 februarie 2004.
    Art. 14
    (1) Declaratia-inventar cuprinde fiecare contributie sociala datorata, pe ani fiscali, impreuna cu dobanzile si penalitatile de intarziere stabilite prin actele de control si/sau calculate pe propria raspundere de catre platitorii de contributii sociale.
    (2) Nu se cuprind in declaratia-inventar creantele bugetare reprezentand contributii pentru asigurari sociale de sanatate, cesionate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare, pentru care platitorii de contributii sociale au primit notificari de la unitatile subordonate Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.
    (3) Declaratia-inventar se depune pe un formular editat de contribuabil, prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice si pus la dispozitie gratuit de unitatile fiscale subordonate sau descarcat de pe serverul de web al Ministerului Finantelor Publice la adresa www.mfinante.ro. Formularul editat, semnat si stampilat, va fi insotit de formatul electronic al acestuia. Declaratia in format electronic va fi transmisa pe discheta 3 1/2 inch, 1.440 MB, compatibila MS-DOS.
    Art. 15
    Platitorii de contributii sociale, persoane juridice, care au sucursale si/sau puncte de lucru, pentru care, pana la data de 31 decembrie 2003, declararea si plata s-au facut la aceste unitati, vor depune o declaratie-inventar privind obligatiile bugetare reprezentand contributii sociale pentru activitatea proprie si cate o declaratie-inventar pentru fiecare sucursala si/sau punct de lucru, dupa caz, la organele fiscale competente.
    Art. 16
    Bazele de calcul si cotele de contributii sociale sunt cele prevazute in legislatia specifica in vigoare pentru contributiile sociale.
    Art. 17
    Deducerile/facilitatile acordate din bugetul asigurarilor pentru somaj, precum si deducerile/prestatiile de asigurari sociale efectuate din bugetul asigurarilor sociale de stat potrivit legislatiei specifice in vigoare se suporta din contributia sociala datorata de angajator.
    Art. 18
    In situatia in care sumele cu titlu de contributie sociala datorate lunar de angajator sunt mai mici decat sumele care se suporta din acestea, in conformitate cu prevederile legislatiei specifice in vigoare, diferenta de restituit se va solicita, in conformitate cu prevederile legale specifice in vigoare, de la casele de pensii judetene sau a municipiului Bucuresti, respectiv agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Art. 19
    Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Fondul National de Asigurare pentru Accidente de Munca si Boli Profesionale si unitatile din subordinea acestora, dupa caz, isi mentin calitatea de creditor bugetar pentru veniturile bugetare reprezentand contributii sociale datorate de persoanele fizice asigurate pe baza de declaratie/contract de asigurare sociala, precum si alte venituri ale bugetelor de asigurari sociale, conform legii.
    Art. 20
    Platitorii de contributii sociale care depun declaratii rectificative, conform legislatiei in vigoare, privind contributiile sociale, la organele fiscale competente, sunt obligati sa actualizeze in mod corespunzator declaratiile lunare/listele privind evidenta nominala a asiguratilor, la casele de pensii judetene sau a municipiului Bucuresti, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau a municipiului Bucuresti si la casele de asigurari de sanatate judetene sau a municipiului Bucuresti, Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si, respectiv, Casa Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, dupa caz.
    Art. 21
    (1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, urmatorii termeni din Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.785/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice referitoare la aplicarea prevederilor din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare se inlocuiesc astfel:
    - "creante ale bugetului de stat" cu "creante ale bugetului de stat si contributii sociale, precum si accesoriile acestora";
    - "obligatiile bugetului de stat" cu "obligatiile bugetului de stat si contributiile sociale, precum si accesoriile acestora".
    (2) Pana la elaborarea noilor formulare privind activitatea de colectare a creantelor bugetare, prevazuta de Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, formularele prevazute de Ordinul ministrului finantelor publice nr. 203/2003 pentru aprobarea modelelor unor formulare tipizate utilizate in domeniul colectarii creantelor bugetului de stat, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 134 si nr. 134 bis din 3 martie 2003, se adapteaza in mod corespunzator, dupa cum urmeaza:
    - sintagma "bugetul de stat" se completeaza sau se inlocuieste, dupa caz, cu bugetele prevazute la art. 27 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                                 PLATA
contributiilor de asigurari pentru somaj la bugetul asigurarilor pentru somaj

    Incepand cu anul 2004, plata contributiilor la bugetul asigurarilor pentru somaj se efectueaza de catre contribuabili persoane fizice sau juridice pe baza de ordine de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), intocmite distinct pentru fiecare contributie, in urmatoarele conturi:
    1. Contributiile de asigurari pentru somaj, datorate de catre persoane juridice si persoane fizice care au calitatea de angajator sau asimilat al acestora, se achita in contul 28.10.06.01 "Contributii ale angajatorilor si ale persoanelor juridice asimilate angajatorului", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sau asimilatii acestora sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    2. Contributia individuala de asigurari pentru somaj retinuta de la asigurati se achita in contul 28.10.06.02 "Contributii individuale", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sau asimilatii acestora sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    Eventualele contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj, prevazute la pct. 1 si 2, care se achita in numerar se depun de catre angajatori sau asimilatii acestora la casieriile unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    3. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului conturile 28.10.06.01 "Contributii ale angajatorilor si ale persoanelor juridice asimilate angajatorului" si 28.10.06.02 "Contributii individuale" se codifica cu codul fiscal sau codul numeric personal, dupa caz, al persoanelor juridice ori fizice care au calitatea de angajator sau asimilat, care achita contributiile respective.
    Informatiile privind sumele incasate in conturile de mai sus sunt furnizate zilnic organelor fiscale ale Ministerului Finantelor Publice.
    4. Evidenta analitica pe asigurati a veniturilor bugetare incasate in contul 28.10.06.02 "Contributii individuale" se asigura de catre agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau a municipiului Bucuresti.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

                                 PLATA
contributiilor de asigurari sociale la bugetul asigurarilor sociale de stat

    Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, plata contributiilor de asigurari sociale se efectueaza pe baza de ordine de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), intocmite distinct pentru fiecare tip de contributie, in urmatoarele conturi:
    1. Contributiile datorate de persoane juridice si fizice care au calitatea de angajator sau asimilat al acestora, pentru persoanele asigurate obligatoriu prin efectul legii, prevazute la art. 5 alin. (1) pct. I si II din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, se achita in contul 22.09.04.02 "Contributia de asigurari sociale de stat datorata de angajatori", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sau asimilatii acestora sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    2. Contributiile individuale de asigurari sociale retinute de la asigurati se achita potrivit legii in contul 22.09.04.03 "Contributia de asigurari sociale datorata de salariati si persoane asimilate salariatilor", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sunt inregistrati fiscal sau isi au domiciliul, dupa caz.
    3. Contributiile de asigurari sociale pentru persoanele care beneficiaza de indemnizatie de somaj si alocatie de sprijin se platesc de catre institutiile abilitate de lege sa efectueze plati din bugetul asigurarilor pentru somaj, in contul 22.09.04.08 "Contributia de asigurari sociale datorata de someri", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza institutiile respective sunt inregistrate fiscal.

    NOTA:
    In conturile prevazute la pct. 1 si 3, dupa caz, se vireaza de catre angajatori sau asimilatii acestora si de catre institutiile publice care achita contributii de asigurari sociale pentru persoane care beneficiaza de ajutor de somaj si cota de 0,5% prevazuta de lege pentru asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale.
    Cota de 0,5% prevazuta de lege pentru asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale se achita pe baza de ordine de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), intocmite distinct.

    4. Contributiile de asigurari sociale reprezentand:
    - contributia pentru pensia suplimentara retinuta de la persoanele cuprinse in sistemul de asigurari sociale, datorata pana la data de 1 aprilie 2001 si neachitata pana la data de 31 decembrie 2003;
    - contributia la fondul de pensii si asigurari sociale ale agricultorilor, datorata pana la data de 1 iulie 2000 de catre agentii economici care au realizat venituri din activitatea de productie agricola, de industrializare si comercializare a produselor agricole si alimentare si neachitata pana la data de 31 decembrie 2003,
se achita de catre debitori in contul 22.22.04.30 "Alte venituri ale bugetului asigurarilor sociale de stat", deschis la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza platitorii sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    Eventualele contributii de asigurari sociale prevazute la pct. 1 - 4, care se achita in numerar, se depun de catre angajatori sau asimilati ai acestora la casieriile unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    5. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului conturile 22.09.04.02 "Contributia de asigurari sociale de stat datorata de angajatori" si 22.09.04.03 "Contributia de asigurari sociale datorata de salariati si persoane asimilate salariatilor", 22.09.04.08 "Contributia de asigurari sociale datorata de someri" si 22.22.04.30 "Alte venituri ale bugetului asigurarilor sociale de stat" se codifica cu codul fiscal sau codul numeric personal, dupa caz, al persoanelor juridice ori fizice care au calitatea de angajator sau asimilat ori al institutiilor publice, dupa caz, care achita contributiile respective.
    Informatiile privind sumele incasate in conturile de mai sus sunt furnizate zilnic organelor fiscale ale Ministerului Finantelor Publice.
    6. Evidenta analitica pe asigurati a veniturilor bugetare incasate in conturile prevazute la pct. 5 se asigura de catre casele de pensii.

    ANEXA 3
    la normele metodologice

                                 PLATA
contributiilor pentru asigurari sociale de sanatate la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

    Incepand cu anul 2004, plata contributiilor pentru asigurari sociale de sanatate se efectueaza de catre contribuabilii persoane juridice sau fizice, pe baza de ordine de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), intocmite distinct pentru fiecare contributie, in urmatoarele conturi:
    1. Contributiile datorate de persoane juridice si fizice care au calitatea de angajator sau asimilat al acestora se achita in contul 26.12.16.01 "Contributii de la persoane juridice sau fizice care angajeaza personal salariat", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sau asimilatii acestora sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    2. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate, retinute de la asigurati, se achita de persoanele juridice sau fizice care au calitatea de angajator ori asimilat, in contul 26.12.16.02 "Contributia datorata de persoanele asigurate care au calitatea de angajat", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    3. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate pentru persoanele care beneficiaza de indemnizatii de somaj sau de alocatii de sprijin se efectueaza de catre institutiile publice care efectueaza plata acestor drepturi in contul 26.12.16.04 "Contributii de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele aflate in somaj", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza institutiile publice platitoare isi au sediul fiscal.
    4. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate pentru militari in termen se achita de catre unitatile militare in cadrul carora acestia isi satisfac stagiul, in contul 26.35.16.01 "Persoane care satisfac stagiul militar", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza unitatile respective sunt inregistrate fiscal.
    5. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate pentru persoane care executa pedepse privative de libertate sau aflate in arest preventiv se achita de catre institutiile in cadrul carora acestia sunt retinuti, in contul 26.35.16.02 "Persoane care executa pedepse privative de libertate sau aflate in arest preventiv", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza acestea sunt inregistrate fiscal.
    6. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate pentru persoanele aflate in concediu medical, concediu medical pentru sarcina sau lauzie ori in concediu medical pentru ingrijirea copilului sub 7 ani se achita de catre angajatori sau asimilati ai acestora, dupa deducerea sumei din contributia de asigurari sociale datorata de angajator, in contul 26.36.16.01 "Persoane care se afla in concediu medical sau in concediu medical pentru ingrijire copil", deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza angajatorii sau asimilatii acestora sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    7. Eventualele contributii pentru asigurari sociale de sanatate prevazute la pct. 1 - 6, care se achita in numerar, se depun de catre angajatori sau asimilati ai acestora la casieriile unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza sunt luati in evidenta ca platitori de impozite si taxe.
    8. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului conturile: 26.12.16.01 "Contributii de la persoane juridice sau fizice care angajeaza personal salariat", 26.12.16.02 "Contributia datorata de persoanele asigurate care au calitatea de angajat", 26.12.16.04 "Contributii de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele aflate in somaj", 26.35.16.01 "Persoane care satisfac stagiul militar", 26.35.16.02 "Persoane care executa pedepse privative de libertate sau aflate in arest preventiv", 26.36.16.01 "Persoane care se afla in concediu medical sau in concediu medical pentru ingrijire copil" se codifica cu codul fiscal sau codul numeric personal, dupa caz, al persoanelor juridice ori fizice care au calitatea de angajator sau asimilat al acestora ori al institutiilor publice, dupa caz, care achita contributiile respective.
    Informatiile privind sumele incasate in conturile de mai sus sunt furnizate zilnic organelor fiscale ale Ministerului Finantelor Publice.
    9. Evidenta pe asigurati se asigura de casele de asigurari de sanatate judetene si a municipiului Bucuresti sau de Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si, respectiv, Casa Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, dupa caz.

    ANEXA 4
    la normele metodologice

                           PRINCIPALELE CONTURI
in care se incaseaza alte venituri decat cele prevazute in anexele nr. 1 - 3, cuvenite bugetului asigurarilor pentru somaj, bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

    I. Alte venituri cuvenite bugetului asigurarilor pentru somaj
    1. Contributia datorata de persoanele asigurate facultativ in sistemul asigurarilor pentru somaj, pe baza de contracte de asigurare pentru somaj, se achita in contul 28.10.06.03 "Contributii datorate de persoane care incheie contract de asigurare pentru somaj", deschis la trezoreriile municipiilor resedinta de judet sau la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti, dupa caz, pe seama agentiilor pentru ocuparea fortei de munca cu care au fost incheiate contractele de asigurare.
    Eventualele contributii de asigurari pentru somaj prevazute la pct. 1, care se achita in numerar, se depun la casieriile agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene si, respectiv, a municipiului Bucuresti, dupa caz, carora acestea se datoreaza.
    2. Pe seama agentiilor teritoriale pentru ocuparea fortei de munca si, respectiv, a Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca se mai deschid la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului in a caror raza acestea sunt inregistrate fiscal urmatoarele conturi:
    - 28.22.06.30 "Incasari din alte surse", pentru incasarea taxelor rezultate din activitatea de formare profesionala si cele pentru acreditarea furnizorilor de servicii de ocupare, dobanzi si alte sume cuvenite potrivit legii bugetului asigurarilor pentru somaj;
    - 28.40.06.01 "Donatii si sponsorizari", pentru evidentierea fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor;
    - 28.42.06.06 "Incasari din rambursarea imprumuturilor acordate pentru infiintarea si dezvoltarea de intreprinderi mici si mijlocii", pentru incasarea restituirilor de credite acordate in baza prevederilor legale (functioneaza numai pe seama Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti).
    3. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului conturile prevazute la pct. 1 si 2 se codifica cu codul fiscal al agentiilor pentru ocuparea fortei de munca si, respectiv, al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, carora li se elibereaza extrasele de cont si toate documentele justificative care au stat la baza incasarilor din cont.

    II. Alte venituri cuvenite bugetului asigurarilor sociale de stat
    1. Contributiile de asigurari sociale datorate de persoanele prevazute la art. 5 alin. (1) pct. IV si V din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, care realizeaza un venit brut sau un cumul de venituri brute, pe an calendaristic, de cel putin 3 salarii medii brute, se achita in contul 22.09.04.07 "Contributia de asigurari sociale datorata de alte persoane asigurate", deschis pe seama caselor de pensii judetene la trezoreriile municipiilor resedinta de judet, in a caror raza acestea isi au sediul fiscal.
    Pentru municipiul Bucuresti, plata contributiilor prevazute la pct. 1 se efectueaza in contul 22.09.04.07 "Contributia de asigurari sociale datorata de alte persoane asigurate", deschis pe seama Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti la trezoreriile sectoarelor in care contribuabilii isi au domiciliul.
    Eventualele contributii de asigurari sociale prevazute la pct. 1, care se achita in numerar, se depun la casieriile caselor de pensii judetene si, respectiv, a municipiului Bucuresti, dupa caz, carora acestea se datoreaza.
    2. Contributia pentru bilete de tratament si odihna se achita in numerar de catre platitori la casieriile caselor de pensii carora acestea se datoreaza.
    Contributiile pentru bilete de tratament si odihna se depun de catre casele teritoriale de pensii, dupa incasarea lor de la beneficiarii acestor bilete, in contul 22.22.04.13 "Contributii pentru bilete de tratament si odihna", deschis pe seama caselor de pensii judetene la trezoreriile municipiilor resedinta de judet sau a municipiului Bucuresti.
    3. Pe seama Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, a caselor de pensii judetene si a municipiului Bucuresti mai functioneaza urmatoarele conturi de venituri ale bugetului asigurarilor sociale de stat, deschise la trezoreriile municipiilor resedinta de judet sau la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti, dupa caz:
    - 22.37.04.04 "Subventii primite de bugetul asigurarilor sociale de stat"
    - 22.40.04.01 "Donatii si sponsorizari".
    4. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului, conturile 22.09.04.07 "Contributia de asigurari sociale datorata de alte persoane asigurate", 22.22.04.13 "Contributii pentru bilete de tratament si odihna", 22.37.04.04 "Subventii primite de bugetul asigurarilor sociale de stat" si 22.40.04.01 "Donatii si sponsorizari" se codifica cu codul fiscal al caselor de pensii judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si al Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, dupa caz, carora li se elibereaza extrasele de cont si toate documentele justificative care au stat la baza incasarilor din cont.

    NOTA:
    In contul prevazut la pct. 1 persoanele fizice care incheie contracte individuale de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale si care in acelasi timp sunt asigurate in sistemul public de pensii vireaza si cota de 0,5% prevazuta de lege pentru asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale.
    Cota de 0,5% prevazuta de lege pentru asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale se achita pe baza de document de plata, distinct.

    III. Alte venituri cuvenite bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
    1. Contributiile pentru asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice asigurate facultativ sau prin efectul legii, altele decat cele prevazute la anexa nr. 3 pct. 2, se achita in contul 26.12.16.03 "Contributia datorata de alte persoane asigurate", deschis pe seama caselor de asigurari de sanatate cu care au fost incheiate contractele de asigurare la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza acestea isi au sediul fiscal.
    Eventualele contributii pentru asigurari sociale de sanatate care se achita de catre persoanele fizice mentionate la alineatul precedent in numerar se depun la casieriile caselor de asigurari de sanatate cu care au fost incheiate contractele de asigurare.
    2. Pe seama Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, a caselor de asigurari de sanatate judetene si a municipiului Bucuresti, Casei Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti pot fi deschise la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza acestea sunt inregistrate fiscal urmatoarele conturi:
    - 26.37.16.10 "Subventii primite de bugetul fondului de asigurari sociale de sanatate", pentru evidentierea subventiilor primite de la bugetul de stat;
    - 26.40.16.01 "Donatii si sponsorizari", pentru evidentierea fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor;
    - 26.22.16.30 "Incasari din alte surse", pentru incasarea dobanzilor si altor surse prevazute de lege.
    3. In contabilitatea unitatilor Trezoreriei Statului, conturile 26.12.16.03 "Contributia datorata de alte persoane asigurate", 26.37.16.10 "Subventii primite de bugetul fondului de asigurari sociale de sanatate", 26.40.16.01 "Donatii si sponsorizari" si 26.22.16.30 "Incasari din alte surse" se codifica cu codul fiscal al caselor de asigurari de sanatate beneficiare, carora li se elibereaza extrasele de cont si toate documentele justificative care au stat la baza incasarilor din cont.

    ANEXA 5*)
    la normele metodologice

    *) Anexa nr. 5 este reprodusa in facsimil.

    Denumirea platitorului de contributii            _________________________
    sociale*1) ..........................           | Prezenta se va depune   |
    Localitatea .........................           | si pe suport informatic |
    Str. ...................... Nr. .....           |_________________________|
    C.N.P./C.U.I./C.F. ..................
                           __   __
    Stare de faliment:*2) |DA|/|NU|
                          |__| |__|

                             DECLARATIE-INVENTAR*3)
privind contributiile sociale restante la data de 31 decembrie 2003 si neachitate pana la 31 ianuarie 2004, inclusiv accesoriile aferente, la bugetul*4) ...................../contributia sociala ......................*5)

                                                                       - lei -
 ______________________________________________________________________________
|                          |Contributii     |Neachitat|        Din anul        |
|                          |sociale restante|la 31    |________________________|
|         Explicatii       |la 31 decembrie |ianuarie |    |    |    |    |    |
|                          |2003*6)         |2004*7)  |1999|2000|2001|2002|2003|
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|            0             | 1 (3+4+5+6+7)  |    2    | 3  | 4  | 5  | 6  | 7  |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
| 1. inlesnire la plata*8) |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    a. debite*9)          |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    b. dobanzi/majorari de|                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*10)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    c. penalitati de      |                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*11)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    d. alte penalitati    |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
| 2. in executare          |                |         |    |    |    |    |    |
|    silita*12)            |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    a. debite*9)          |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    b. dobanzi/majorari de|                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*10)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    c. penalitati de      |                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*11)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    d. alte penalitati    |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
| 3. neactionate*13)       |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    a. debite*9)          |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    b. dobanzi/majorari de|                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*10)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    c. penalitati de      |                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere*11)     |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
|    d. alte penalitati    |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|
| TOTAL                    |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    a. debite (rd. 1a +   |                |         |    |    |    |    |    |
|       rd. 2a + rd. 3a)   |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    b. dobanzi/majorari de|                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere         |                |         |    |    |    |    |    |
|       (rd. 1b + rd. 2b + |                |         |    |    |    |    |    |
|       rd. 3b)            |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    c. penalitati de      |                |         |    |    |    |    |    |
|       intarziere         |                |         |    |    |    |    |    |
|       (rd. 1c + rd. 2c + |                |         |    |    |    |    |    |
|       rd. 3c)            |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|    |    |    |    |____|
|    d. alte penalitati    |                |         |    |    |    |    |    |
|       (rd. 1d + rd. 2d + |                |         |    |    |    |    |    |
|       rd. 3d)            |                |         |    |    |    |    |    |
|__________________________|________________|_________|____|____|____|____|____|

    Numele ..............*14)  Prenumele ..............       Data ..........
    Functia .............

    Sub sanctiunile aplicate falsului in acte publice, declar ca am examinat aceasta declaratie si in conformitate cu informatiile furnizate, o declar corecta si completa.
    Formatul electronic al acestei declaratii se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice si se transmite organului fiscal competent pe discheta 3 1/2 inch, 1.440 MB compatibila MS-DOS.
    Formatul electronic va fi insotit de formularul editat de platitori cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat, conform legii.
    Programul de asistenta este pus la dispozitie contribuabililor gratuit de organele fiscale teritoriale sau poate fi descarcat de pe serverul de web al Ministerului Finantelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.
------------
    *1) Persoana juridica sau persoana fizica, in calitate de angajator, sau asimilati acestora.
    *2) S-a deschis procedura de faliment prin incheierea definitiva si executorie pronuntata de judecatorul-sindic, conform dispozitiilor Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    *3) Pentru activitatea proprie si separat pentru sucursale si/sau puncte de lucru.
    *4) Denumirea bugetului.
    *5) Se va inscrie:
    a) contributia de asigurari sociale datorata de angajator;
    b) contributia individuala de asigurari sociale retinuta de la asigurati de catre angajator;
    c) contributia de asigurari pentru somaj datorata de angajator;
    d) contributia individuala de asigurari pentru somaj retinuta de la asigurati de catre angajator;
    e) contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale datorata de angajator;
    f) contributia pentru asigurari sociale de sanatate datorata de angajator, mai putin creantele bugetare si accesoriile cesionate de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare si pentru care s-a primit o notificare in acest sens de la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate;
    g) contributia pentru asigurari sociale de sanatate retinuta de la asigurati si datorata de angajator, inclusiv contributia pentru asigurari sociale de sanatate aferente concediilor medicale conform art. 54 alin. (2) din O.U.G. nr. 150/2002, mai putin creantele bugetare si accesoriile cesionate de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare si pentru care s-a primit o notificare in acest sens de la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate;
    h) contributia pentru pensia suplimentara retinuta de angajatori de la persoanele cuprinse in sistemul de asigurari sociale, datorata pana la data de 1 aprilie 2001 si neachitate pana la 31 decembrie 2003;
    i) contributia la Fondul de pensii si asigurari sociale ale agricultorilor datorata pana la data de 1 iulie 2000 de catre agentii economici care au realizat venituri din activitatea de productie agricola, de industrializare si comercializare a produselor agricole si alimentare si neachitate pana la data de 31 decembrie 2003.
    *6) Cele cu termen legal de plata pana la 31 decembrie 2003.
    *7) Se completeaza cu suma celor inscrise la col. (2) diminuate cu platile efectuate in luna ianuarie 2004 in contul acestor datorii.
    *8) Inclusiv pentru sumele in inlesnire la plata in baza Legii nr. 137/2002, Legea nr. 254/2002, precum si prin alte acte normative specifice, pentru societatile comerciale privatizate, ramase de plata la data de 31.XII.2003. Se vor anexa copii dupa graficele de esalonare.
    *9) Se inscriu obligatiile principale, exclusiv accesoriile aferente acestora.
    *10) Dobanzile-majorarile de intarziere calculate de organele competente si/sau pe proprie raspundere, pana la data de 31 decembrie 2003, si neachitate pana la 31 ianuarie 2004, cumulat.
    *11) Penalitati de intarziere calculate de organele competente si/sau pe proprie raspundere, pana la data de 31 decembrie 2003, si neachitate pana la 31 ianuarie 2004, cumulat.
    *12) Pentru obligatiile pentru care s-a primit somatie insotita de titlu executoriu.
    *13) Pentru obligatiile declarate la aceasta pozitie, Declaratia-inventar constituie titlu de creanta.
    *14) Director general sau alta persoana autorizata.

    NOTA:
    Pentru pct. 5 lit. f) si lit. g) contributiile sociale datorate se prezinta separat pe fiecare casa de asigurari de sanatate, dupa caz.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1644/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1644 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 130 2013
    Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 6 2020
    Bună tuturor, aici vine un împrumut accesibil care îți va schimba definitiv viața și o dovadă a modului în care am primit un împrumut pentru a-mi schimba viața de familie muritoare. Ma numesc doamna Clancy Dexter. Locuiesc în Florida SUA și sunt azi o femeie fericită? M-am gândit că orice creditor poate schimba viața lui Brock și a familiei mele, voi trimite pe oricine îi caută un împrumut. Mi-au oferit fericirea mea și familiei mele. Mi-a luat un împrumut de 250.000 USD pentru a-mi începe din nou viața ca văduvă cu trei copii. Am mers la această companie, care a împrumutat un credit onest și temător de Dumnezeu, care m-a ajutat să obțin un împrumut de 250.000 USD. . Dolar, ei sunt de fapt temători de Dumnezeu care lucrează cu o companie de creditare de renume. Dacă aveți nevoie de un împrumut și sunteți sigur 100% de rambursare, contactați-le și anunțați-le că doamna Clancy vi le-a oferit. Contact pe e-mail: happyday99loanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 421 2020
    Ai mare nevoie de ajutor financiar? Căutați un împrumut care să vă ajute în aceste momente critice? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă susține afacerea? Trimiteți acum un e-mail la Lookoutrelief@gmail.com și obțineți împrumuturi promoționale fără dobândă ..
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1644/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu