Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1536 din 17.12.2014

pentru aprobarea Metodologiei privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii la data publicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 933 din 21 decembrie 2014



SmartCity1

Văzând referatul de aprobare nr. N.B. 11.229/2014 al Direcţiei generale buget şi contabilitate din cadrul Ministerului Sănătăţii,având în vedere prevederile art. 40 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare,în temeiul art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1 (1) Se aprobă Metodologia privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii la data publicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă prevăzute la alin. (1) reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi, prevăzute în anexa nr. 1 la
Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014 pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept.Articolul 2Verificarea şi certificarea datelor se fac în termen de 60 de zile calendaristice de la publicarea prezentului ordin, de către comisiile constituite la nivelul fiecărui judeţ şi al municipiului Bucureşti, iar rezultatele analizei efectuate vor fi consemnate în procese-verbale de constatare. Articolul 3Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii, Dorel Săndesc, secretar de stat
ANEXĂMETODOLOGIE privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii la data publicării
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 74/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 şi unele măsuri bugetare 1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile de plată reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014 pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. 2. Unităţile sanitare publice cu paturi întocmesc situaţia obligaţiilor de plată, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014, completată cu o coloană în care sunt înscrise numerele ordinelor de plată, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil de la nivelul fiecărei unităţi sanitare cu paturi, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătură că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, în cadrul prevederilor bugetare aprobate, şi sunt evidenţiate în contabilitatea proprie pe baza documentelor justificative. 3. La nivelul fiecărui judeţ se constituie comisii mixte formate din reprezentanţi ai direcţiei de sănătate publică şi reprezentanţi ai caselor judeţene de asigurări de sănătate şi a municipiului Bucureşti. 4. Comisiile mixte vor analiza următoarele aspecte: a)corespondenţa datelor din situaţiile menţionate la pct. 2, transmise de fiecare unitate sanitară cu paturi, cu cele înscrise în facturile anexate la acestea, atât din punctul de vedere al naturii cheltuielilor, respectiv produse, bunuri şi servicii, investiţii şi reparaţii capitale, cât şi al concordanţei sumelor; b)încadrarea facturilor în termenele de plată stabilite de lege, respectiv mai vechi de 90 de zile; c)existenţa avizării şi certificării prin semnătură de către persoanele în drept; d)transmiterea de către unităţile sanitare cu paturi a situaţiei obligaţiilor stinse, pe furnizori, a copiilor ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de două zile lucrătoare de la data efectuării plăţilor, potrivit legii; e)în cazul unor sume rămase neutilizate, existenţa documentelor de virare a acestora către Ministerul Sănătăţii.5. Constatările comisiilor, ca urmare a analizei efectuate, vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare pentru sumele de plată, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, denumite în continuare procese-verbale. 6. Procesele-verbale vor fi întocmite conform modelului prevăzut în anexă şi vor fi semnate de preşedintele şi membrii comisiei mixte de la nivelul fiecărui judeţ. 7. În cazul în care comisia mixtă constată că nu au fost îndeplinite toate condiţiile legale privind plata arieratelor, unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii au obligaţia restituirii sumelor către Ministerul Sănătăţii, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea procesului-verbal. 8. Procesele-verbale se emit în 5 exemplare originale şi se transmit, însoţite de situaţia menţionată la pct. 2, după cum urmează: a)un exemplar, unităţii sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii; b)un exemplar, Ministerului Sănătăţii; c)un exemplar, casei de asigurări de sănătate; d)un exemplar rămâne la nivelul direcţiei de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti; e)un exemplar rămâne la nivelul comisiei mixte. ANEXĂla metodologie COMISIA MIXTĂ A JUDEŢULUI ........ ............. PROCES-VERBAL de constatare pentru sumele de plată Încheiat astăzi, ........ ......... Comisia mixtă, formată din dna/dl ........ ........, preşedinte, precum şi dna/dl ................, din partea casei de asigurări de sănătate/direcţiei de sănătate publică, în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, şi neachitate, a constatat următoarele: a)unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, şi neachitate, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.483/2014 pentru aprobarea modalităţii de plată a arieratelor pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii; b)managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil ai fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţia mai sus menţionată, certificând realitatea şi exactitatea datelor; c)managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în limita prevederilor bugetare aprobate; d)managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au transmis Ministerului Sănătăţii situaţia obligaţiilor stinse, pe furnizori, copiile ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de două zile lucrătoare de la data efectuării plăţilor, potrivit legii; e)managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au virat Ministerului Sănătăţii suma de ........... mii lei, rămasă neutilizată, conform Documentului nr. ........... .Faţă de cele de mai sus, comisia mixtă stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, şi neachitate de către următoarele unităţi sanitare cu paturi: 1. Spitalul ........ ........., total obligaţii de plată ........ ........ ........... lei, din care:

medicamente - ........ ................ ........ ......... lei;

materiale sanitare - ........ ................ ........... lei;

alţi furnizori de bunuri şi servicii - ............... lei;

investiţii - ........ ................ ................ .......... lei;

reparaţii capitale - ........ ................ ............. lei.2. Spitalul ........ ................ ........ ........... . Totalul obligaţiilor pe judeţ, în sumă de ........ ................ ......... lei, din care:

medicamente ........ ........ ........... lei;

materiale sanitare ........ ............... lei;

alţi furnizori de bunuri şi servicii .... lei;

investiţii ........ ............. lei;

reparaţii capitale ........ ......... lei.Alte menţiuni*): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... . Faţă de cele de mai sus, comisia mixtă stabileşte că nu au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, şi neachitate de către ........ ................ ................ ................ ................ ........ .........., (denumirea unităţii sanitare cu paturi din subordinea Ministerului Sănătăţii) drept care suma de ........ .......... lei va fi restituită Ministerului Sănătăţii în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea prezentului proces-verbal. Comisia mixtă a judeţului .............. Semnătura: dna/dl ........ ................ ........ ........, preşedinte ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. dna/dl ........ ................ ........ ........, membru din partea casei de asigurări de sănătate ........ ................ ................ ............ dna/dl ........ ................ ........ ........, membru din partea direcţiei de sănătate publică ........ ................ ................ ............... Data ............... _____*) Se vor enumera cazurile sau situaţiile în care comisia mixtă constată că nu sunt îndeplinite condiţiile legale.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1536/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1536 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1536/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu