E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1473 din 8 iunie 2007

privind aprobarea Regulamentului pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de executie vacante de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, din Ministerul Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 411 din 19 iunie 2007



Având în vedere dispoziţiile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistraţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de execuţie vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a regulamentului prevăzut la art. 1 se abrogă Regulamentul pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de execuţie vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.745/C/2006, publicat în Monitorul Oficial al României,  Partea I, nr. 666 din 2 august 2006.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 4. - Direcţia resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Ministrul justiţiei,

Tudor-Alexandru Chiuariu

ANEXĂ

REGULAMENT

pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de execuţie vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Poate ocupa un post de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, în Ministerul Justiţiei, persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. a) -e) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care a promovat concursul organizat de Ministerul Justiţiei.

Art. 2. - (1) Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta:

a)  copie a actului de identitate;

b)  copie a certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a diplomei de licenţă şi a foii matricole a anilor de studii;

d)  curriculum vitae (în format european);

e)   copie a carnetului de muncă sau adeverinţe doveditoare ale vechimii în specialitate, după caz;

f)   declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a)-e);

g)  chitanţa de plată a taxei de înscriere.

(2)  In momentul numirii, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)   Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei, prin ordin.

CAPITOLUL II

Procedura de desfăşurare a concursului

Art. 3. - Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, constă în susţinerea a două probe unice pentru toţi candidaţii: proba scrisă pentru verificarea cunoştinţelor teoretice şi interviul.

Art. 4. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, bibliografia, limba străină pentru care se va face testarea, numărul posturilor vacante, cerinţele generale şi specifice pentru ocuparea posturilor, prezentarea generală a posturilor, regulamentul şi probele de concurs, date de contact, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de înscriere se aduc la cunoştinţă celor interesaţi prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 30 de zile înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului.

(2)   Data şi locul desfăşurării concursului, numărul de posturi vacante, probele de concurs şi indicarea sursei de unde se pot obţine informaţii suplimentare în legătură cu concursul se publică şi prin intermediul mass-media şi prin afişare Ja sediul instanţelor judecătoreşti.

(3)   In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevăzute la alin. (1), cu cel puţin 3 zile înainte de data susţinerii primei probe de concurs.

(4)   Anunţul de concurs, inclusiv tematica şi bibliografia concursului, se elaborează de departamentui de resurse umane care le supune spre aprobare ministrului justiţiei.

(5)   Pentru unele posturi vacante scoase la concurs se poate solicita ca cerinţă specifică vechime în specialitate.

Art. 5. - (1) Cererea pentru înscrierea la concurs împreună cu actele prevăzute la art. 2 alin. (1) se depun cu cel puţin 10 zile înainte de data concursului la departamentul de resurse umane.

(2)   Formularul-tip pentru cererea de înscriere este pus la dispoziţia candidaţilor de către persoanele responsabile de organizarea concursului, fiind publicat şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei. Pe aceeaşi pagină se publică tematica şi bibliografia cerută la concurs, regulamentul de concurs şi modelul de curriculum vitae european.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specifică:

a)  ordinea preferinţelor pentru posturile vacante scoase la concurs;

b)   opţiunea pentru limba străină la care doreşte să susţină testarea (atunci când este cazul);

c)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)   Persoanele responsabile de organizarea concursului au obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 8 zile înainte de data desfăşurării primei probe a concursului, hotărând admiterea sau respingerea cererii de înscriere la concurs. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 2 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea postului.

(5)  Rezultatul verificării dosarelor candidaţilor se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei în termen de maximum o zi lucrătoare de la data expirării termenului de verificare a dosarelor de înscriere.

(6)  In termen de două zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificării pot formula contestaţie.

(7)  Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de două zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (6) de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 6. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte, prin ordin:

a)  comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice;

b)  comisia de interviu;

c)  comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)  Fiecare comisie este formată din preşedinte, membri şi secretar. Preşedinţii comisiilor prevăzute la alin. (1) stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare a atribuţiilor pentru fiecare membru în procesul de recrutare şi selecţie.

(3)   Prin nota de aprobare a organizării concursului se desemnează şi persoanele din cadrul departamentului de resurse umane responsabile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului.

(4)   Comisiile prevăzute la alin. (1) se constituie cu cel puţin 10 zile înainte de desfăşurarea primei probe a concursului.

(5)   Din comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice pot face parte judecători şi procurori detaşaţi în Ministerul Justiţiei, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor din Ministerul Justiţiei, precum şi alţi specialişti.

(6)   Comisia de interviu este alcătuită din directorii direcţiilor în care există posturi vacante scoase la concurs sau din alte persoane desemnate de către aceştia, psihologi, precum şi alţi specialişti.

(7)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor are ca preşedinte un secretar de stat din Ministerul Justiţiei, membrii comisiei fiind numiţi din rândul judecătorilor şi procurorilor detaşaţi în Ministerul Justiţiei, al personalului de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor din Ministerul Justiţiei sau al altor specialişti. Din comisia de soluţionare a contestaţiilor face parte şi un psiholog, în cazul în care se formulează contestaţii cu privire la rezultatele obţinute la proba interviului.

(8)  Din comisiile prevăzute la alin. (1) nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul IV inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.

(9)   Persoanele care întrunesc condiţiile pentru a face parte din comisiile de concurs pot deţine calitatea de membru al unei singure comisii dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs.

(10)   Fiecare membru al comisiilor prevăzute la alin. (1) semnează după numirea sa prin ordin o declaraţie pe propria răspundere, în care precizează că:

a)     nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (8);

b)   va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(11)  Membrii comisiilor prevăzute la alin. (1), persoanele responsabile de organizarea concursului, precum şi alte persoane implicate în organizarea concursului vor fi retribuite pentru munca depusă, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 7. - (1) Comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice are, în principal, următoarele atribuţii:

a)  stabileşte subiectele pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelbr teoretice;

b)    corectează lucrările scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice;

c)   recorectează şi stabileşte nota finală acordată, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

d)   transmite în scris, prin secretariatul comisiei, departamentului de resurse umane rezultatele probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2)   Comisia de interviu are, în principal, următoarele atribuţii:

a)  stabileşte planul interviului şi realizează interviul;

b)  notează pentru fiecare candidat proba interviului;

c)   transmite în scris, prin secretariatul comisiei, departamentului de resurse umane rezultatele probei interviului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor are, în principal, următoarele atribuţii:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării dosarelor candidaţilor;

b)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

c)  transmite, prin secretariatul comisiei, departamentului de resurse umane rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(4)   Persoanele responsabile de organizarea concursului au, în principal, următoarele atribuţii:

a)   primesc şi verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alih. (1), şi resping cererile de înscriere candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   îndeplinesc atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

c)   asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

d)  asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

e)   îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(5)   Secretariatul fiecărei comisii are, în principal, următoarele atribuţii:

a)  veghează la respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului;

b)   întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisiile prevăzute la art. 6 alin. (1) întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acestora, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru ale comisiilor;

c)  asigură transmiterea rezultatelor probelor de concurs departamentului de resurse umane pentru a fi comunicate candidaţilor;

d)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurafe a concursului.

Art. 8. - (1) Candidaţii vor susţine proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice la următoarele discipline: drept civil, drept procesual civil, drept penal şi drept procesual penal.

(2)   Verificarea cunoştinţelor teoretice are loc pe parcursul a două zile consecutive. In prima zi se susţine lucrarea scrisă la disciplinele drept civil şi drept procesual civil, iar în cea de-a doua zi, lucrarea scrisă la drept penal şi drept procesual penal.

(3)   Modalitatea de testare în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice este tip sinteză sau întrebări deschise.

(4)   Comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte pentru proba scrisă.

(5)   Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusă într-un plic sigilat şi semnat de toţi membrii comisiei de examinare cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise.

(6)   Timpul alocat pentru elaborarea lucrărilor scrise în fiecare dintre cele două zile de concurs este stabilit de comisia de examinare şi nu poate depăşi 3 ore din momentul comunicării subiectelor.

Art. 9. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a actului de identitate cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. După verificarea identităţii, fiecare candidat păstrează pe bancă actul de identitate, până la predarea lucrării scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă. Este interzisă intrarea în sală a candidaţilor cu orice mijloace de comunicare la distanţă, computere personale, PDA-uri etc.

(3)   Inainte de dictarea subiectelor, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează a fi lipit, după care se aplică ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a departamentului de resurse umane. Ştampila pe lucrările scrise şi semnătura pe ştampilă se aplică de preşedintele comisiei de examinare.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfăcut de către un candidat dintre cele 3 plicuri cu variante de subiecte. Acesta semnează procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de examinare şi persqanele care supraveghează desfăşurarea probei.

(6)   In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii primesc coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se poate folosi numai cerneală sau pix cu pastă de culoare albastră. La cerere, se pot pune la dispoziţie, în mod suplimentar, coli de nârtie, iar dacă este necesar, cerneală sau pixuri.

(7)   La expirarea timpului prevăzut la art. 8 alin. (6), delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei strânge toate lucrările în ordinea predării lor de către candidaţi, sub semnătură, după care le predă comisiei de examinare pe bază de proces-verbal.

(8)   Dacă examinarea se face în mai multe săli, se întocmeşte câte un proces-verbal pentru lucrările din fiecare sâlă.

(9)   Lucrarea se consideră predată de candidat după verificarea stării acesteia de către delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei şi după semnarea borderoului de către candidat.

(10)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se poate face numai cu însoţitor.

(11) Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs. In aceste cazuri, delegaţii care supraveghează lucrările îl sesizează de îndată pe preşedintele comisiei de examinare, care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă".

Art. 10. - Pentru a putea participa la interviu, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7 la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice, dar nu mai puţin de nota 5 la fiecare disciplină de concurs.

Art. 11. - (1) Rezultatele probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice se afişează în termen de maximum 10 ziie lucrătoare de la susţinerea probei scrise.

(2)   Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice pot depune contestaţie la secretariatul departamentului de resurse umane din Ministerul Justiţiei, în termen de două zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor.

(3)  In vederea soluţionării contestaţiilor, colţurile lucrărilor se lipesc din nou. Nota obţinută în urma contestaţiei nu poate fi mai mică decât nota contestată.

(4)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 12. - (1) Candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice vor susţine un interviu.

(2)   Planul de interviu va conţine elemente care să evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele teoretice.

(3)  In cadrul interviului se testează şi cunoştinţele de limba străină, dacă prin anunţul de concurs se solicită testarea la o anumită limbă străină. De asemenea, pe parcursul interviului se verifică şi cunoştinţele teoretice, tematica şi bibliografia fiind aceleaşi ca şi pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice.

(4)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(5)   Planul interviului se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei după încheierea interviului.

(6)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 7.

(7)   Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de două zile lucrătoare de la afişare. Contestaţia se depune la departamentul de resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei.

(8)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (7).

CAPITOLUL III

Notarea probelor de concurs

Art. 13. - (1) Fiecare probă de concurs se notează cu note de la 0 la 10. Nu se acordă puncte din oficiu.

(2) Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice se face pe baza baremului stabilit de membrii comisiei de examinare.

(3)  Baremul de corectare corespunzător probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, precum şi modul de notare a etapelor interviului se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(4)  Notele acordate la fiecare probă de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de membrii comisiilor prevăzute la art. 6 alin. (1).

(5)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiilor prevăzute la art. 6 alin. (1).

(6)   Nota finală a concursului este media aritmetică a celor două probe de concurs.

Art. 14. - (1) Media generală de promovare a concursului este de cel puţin 7.

(2) Repartizarea candidaţilor se face potrivit clasamentului rezultat în urma aifişării notelor concursului, opţiunilor comisiei de interviu şi opţiunilor exprimate de candidaţi în cererile de înscriere, în ordinea menţionată.

Art. 15. - (1) Prin derogare de la prevederile art. 4, în cazul în care între data anunţării concursului şi data încheierii probelor de concurs se vacantează posturi, acestea pot fi ocupate în ordinea descrescătoare a mediilor de către candidaţii care au obţinut media prevăzută la art. 14 alin. (1), la propunerea departamentului de resurse umane, cu aprobarea ministrului justiţiei.

(2) Dispoziţiile art. 14 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.

Art. 16. - Candidaţii declaraţi admişi sunt supuşi unei examinări medicale şi psihologice, cu caracter eliminatoriu.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 17. - In termen de cel mult 5 zile de la data finalizării concursului, comisiile prevăzute la art. 6 alin. (1) predau documentaţia de concurs departamentului de resurse umane din Ministerul Justiţiei.

Art. 18. - (1) Candidatul declarat admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului departamentului de resurse umane, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit sau al declarării candidatului ca inapt din punct de vedere medical ori psihologic, postul este declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane clasate în ordinea mediilor posibilitatea de a ocupa postul respectiv.

Art. 19. - Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului şi apţi din punct de vedere medical şi psihologic vor fi numiţi în funcţia de personal de specialitate juridică asimilat judecătoriior şi procurorilor, prin ordin al ministrului justiţiei.

Art. 20. - Persoanele încadrate ca personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, în urma promovării concursului, ca definitivi, vor depune jurământul în faţa unuia dintre secretarii de stat din Ministerul Justiţiei.

Art. 21. - Fişele interviului, lucrările scrise, procesele-verbale privind rezultatele concursului şi, după caz, procesul-verbal încheiat cu ocazia depunerii jurământului vor fi anexate la dosarele profesionale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 22. - Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1473/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1473 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu