E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1466 din 20.10.2014

pentru modificarea Regulamentului de exploatare tehnică feroviară nr. 002, aprobat prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 1.186/2001, Regulamentului de semnalizare nr. 004, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.482/2006, Regulamentului pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, Regulamentului de remorcare şi frânare nr. 006, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005, Instrucţiunilor privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005, şi a Instrucţiunilor pentru activitatea personalului de locomotivă în transportul feroviar nr. 201, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.229/2006
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 791 din 30 octombrie 2014



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul IRegulamentul de exploatare tehnică feroviară nr. 002*), aprobat prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 1.186/2001, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 681 din 29 octombrie 2001, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 180, alineatul (3) va avea următorul cuprins:(3) În corpul trenului, între două frâne automate active, nu trebuie să se găsească grupuri de vagoane cu mai mult de 12 osii numai cu conductă de trecere. La urma trenului care circulă fără locomotivă împingătoare, în faţa ultimelor trei vagoane cu frână activă, se admit cel mult patru osii cu conductă de trecere; excepţii se admit la trenurile de marfă şi de serviciu, la care ultimul vagon poate fi precedat de patru osii, numai cu conductă de trecere. 2. La articolul 180, alineatele (4) şi (5) se abrogă. 3. La articolul 216, alineatul (5) se abrogă. Articolul IIRegulamentul de semnalizare nr. 004, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.482/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 814 şi 814 bis din 3 octombrie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 113 va avea următorul cuprins: Articolul 113În cazul vagoanelor fugite din staţie şi oprite în linie curentă, dacă un agent care deserveşte trenul constată vagoane rămase pe linia curentă, va proceda conform prevederilor art. 109. 2. La articolul 180, litera f) va avea următorul cuprins: f. «Un agent care deserveşte trenul să plece la acoperirea obstacolului!» - patru sunete lungi. 3. La articolul 181, alineatul (7) va avea următorul cuprins:(7) Semnalul «Un agent care deserveşte trenul să plece la acoperirea obstacolului!» se dă dacă trenul s-a oprit în linie curentă şi periclitează circulaţia pe linia vecină. 4. La anexa nr. 3, punctul A 3.7.3.1 se abrogă. Articolul IIIRegulamentul pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.064 şi 1.064 bis din 28 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 16 alineatul (5), litera g) va avea următorul cuprins: g)să raporteze către IDM dispozitor dacă trenurile sunt nesemnalizate; 2. Articolul 109 va avea următorul cuprins: Articolul 109Îndrumarea trenurilor de marfă pe pante cu declivităţi mai mari de 21‰ sau pe secţiile de circulaţie caracterizate prin pante mari prevăzute în anexa nr. 12 la Regulamentul de remorcare şi frânare nr. 006/2005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005, cu modificările şi completările ulterioare, oricare ar fi declivitatea acestora, se va face numai după efectuarea unei probe a frânelor la tren, respectiv proba completă. Efectuarea probei complete se va efectua într-o staţie premergătoare staţiei vârf de pantă, ce va fi stabilită în livretul cu mersul trenurilor de marfă. 3. La articolul 115, alineatul (2) va avea următorul cuprins:(2) Lipsa de la post a personalului de tren care deserveşte trenul format din boghiuri speciale pentru transportul panourilor şi a tronsoanelor de şină se comunică de către IDM operatorului de circulaţie, care dispune oprirea trenului în prima staţie, unde se stabileşte cauza lipsei acestor agenţi. 4. La articolul 131 alineatul (3), litera k) se abrogă. 5. La articolul 147, alineatul (2) va avea următorul cuprins:(2) În cazul trenurilor care circulă prin împingere, după oprire, revizuirea macazurilor se face de către un agent al trenului, care în prima staţie aduce la cunoştinţa IDM constatările făcute. 6. La articolul 170, alineatul (2) va avea următorul cuprins: (2) Staţionarea trenului peste mărcile de siguranţă este interzisă. Când partea din urmă a trenului rămâne dincolo de *) Regulamentul de exploatare tehnică feroviară nr. 002 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. marca de siguranţă, agentul care deserveşte trenul sau acarul postului de macazuri este obligat să dea semnale mecanicului pentru tragerea trenului până la semnalul de ieşire al liniei respective sau, în cazul în care nu există semnal de ieşire, până la marca de siguranţă de la ieşire. 7. La articolul 171, alineatul (1) va avea următorul cuprins: Articolul 171(1) În cazul în care, datorită lungimii, trenul nu se poate gara între mărcile de siguranţă, respectiv între semnalul de ieşire şi marca de siguranţă de la urma trenului, acarul, respectiv un agent care deserveşte trenul trebuie să comunice ocuparea mărcii de siguranţă către IDM, care dispune după caz:a)staţionarea părţii din urmă a trenului peste marca de siguranţă; b)depăşirea semnalului de ieşire până la marca de siguranţă de la ieşire; c)tragerea trenului şi staţionarea peste marca de siguranţă de la ieşire; d)fracţionarea trenului şi gararea acestuia pe două sau mai multe linii. 8. Articolul 172 va avea următorul cuprins: Articolul 172Modul concret de lucru, pentru situaţiile prevăzute la art. 170 alin. (2) şi art. 171 alin. (1), precum şi modalitatea şi mijloacele prin care se efectuează avizarea şi comunicările cu IDM se stabilesc prin PTE-ul staţiei. 9. La articolul 186 alineatul (2), litera a) se abrogă. 10. La articolul 196, alineatul (7) se abrogă. 11. Articolul 274 va avea următorul cuprins: Articolul 274În cazul ruperii trenului şi rămânerii în linie curentă a părţii rupte, agentul/agenţii care deserveşte/deservesc trenul are/au următoarele obligaţii: a)să strângă toate frânele de mână existente în grupul de vagoane rămas în linie curentă; b)să supravegheze grupul de vagoane rămas în linie curentă; c)să se deplaseze spre trenul care se apropie şi să dea semnale de oprire, până la oprirea trenului, când aude/aud că se apropie un tren. 12. La anexa nr. 1, punctul 20 se abrogă. Articolul IVRegulamentul de remorcare şi frânare nr. 006, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.043 şi 1.043 bis din 24 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 33, alineatul (3) se abrogă. 2. La articolul 37, alineatul (2) se abrogă. 3. La articolul 83, alineatele (2) şi (4) vor avea următorul cuprins:(2) Constatarea şi înlăturarea neregulilor apărute se fac de către mecanicul ajutor sau alt agent al trenului......... ................ ................ ................ ................ ........ ......... (4) Mecanicul ajutor sau alt agent al trenului verifică dacă sunt vagoane deraiate, încărcătură deplasată, obiecte sau piese căzute din vagoane, dacă nu este afectat gabaritul liniei vecine, dacă sunt vehicule feroviare legate neregulamentar, semnale de alarmă manipulate şi dacă vagonul de semnal este semnalizat corespunzător. Articolul VInstrucţiunile privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr. 250, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.817/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.039 şi 1.039 bis din 23 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 37, alineatul (3) se abrogă. 2. La articolul 38, alineatul (2) se abrogă. Articolul VIInstrucţiunile pentru activitatea personalului de locomotivă în transportul feroviar nr. 201, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.229/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 23 şi 23 bis din 15 ianuarie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 71, alineatul (3) se abrogă. 2. La articolul 73, alineatul (2) se abrogă. 3. La articolul 100, alineatul (2) va avea următorul cuprins:(2) Staţionarea trenului peste mărcile de siguranţa este interzisă. Când partea din urmă a trenului rămâne dincolo de marca de siguranţă, un agent al trenului sau acarul postului de macazuri este obligat să dea semnale mecanicului pentru tragerea trenului până la semnalul de ieşire al liniei respective sau, în cazul în care nu există semnal de ieşire, până la marca de siguranţă de la ieşire. 4. La articolul 101, alineatul (1) va avea următorul cuprins: Articolul 101(1) În cazul în care, datorită lungimii, trenul nu se poate gara între mărcile de siguranţă, respectiv între semnalul de ieşire şi marca de siguranţă de la urma trenului, acarul sau un agent al trenului trebuie să comunice ocuparea mărcii de siguranţă către IDM, care dispune, după caz:a)staţionarea părţii din urmă a trenului peste marca de siguranţă; b)depăşirea semnalului de ieşire până la marca de siguranţă de la ieşire; c)tragerea trenului şi staţionarea peste marca de siguranţă de la ieşire; d)fracţionarea trenului şi gararea acestuia pe două sau mai multe linii. 5. Articolul 102 se abrogă. 6. La articolul 141, alineatul (5) va avea următorul cuprins:(5) În cazul rămânerii în linie curentă a unor vagoane din compunerea trenurilor de marfă la care al doilea agent al trenului este mecanic ajutor, răspunderea pentru asigurarea vagoanelor contra fugirii, respectiv pentru ridicarea saboţilor de mână o are mecanicul ajutor. 7. Articolul 148 va avea următorul cuprins: Articolul 148În cazul ruperii trenului şi rămânerii în linie curentă a părţii rupte, agentul/agenţii trenului are/au următoarele obligaţii: a)să strângă toate frânele de mână existente în grupul de vagoane rămas în linie curentă; b)să supravegheze grupul de vagoane rămas în linie curentă; c)să se deplaseze spre trenul care se apropie şi să dea semnale de oprire, până la oprirea trenului, când aude/aud că se apropie un tren. 8. La articolul 166, alineatul (2) va avea următorul cuprins:(2) Pentru trenurile care circulă prin împingere, revizuirea macazurilor se face de către un agent al trenului (care se postează, dacă este posibil, în primul vehicul din capul trenului), iar în prima staţie aduce la cunoştinţa IDM constatările făcute. Articolul VIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul transporturilor, István Zoltán, secretar de stat


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1466/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1466 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 153 2002
    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți într-o mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? . Acordăm împrumuturi legitime persoanelor serioase sau firmelor de afaceri care au nevoie de împrumuturi. Suntem o firmă de împrumut înregistrată, care este pregătită să satisfacă nevoile persoanelor care aspiră să fie mai mari în prima linie a acumulării de capital. Împrumuturile noastre sunt oferite la o rată a dobânzii subvenționată, care este favorabilă tuturor cetățenilor din întreaga lume și din diferite țări. .Suntem pregătiți să vorbim cu dvs. despre cum vă putem satisface nevoile financiare. Dacă sunteți interesați de această ofertă extraordinară, contactați-ne astăzi pentru un împrumut urgent. Aveți o idee de afaceri, dar nu aveți finanțe, aveți un istoric de credit slab, solicitați soluții pentru soluționarea problemei dvs. așteptați răspunsul dvs. urgent la acest AD sau trimiteți-ne un e-mail la: (midland.credit2@gmail.com) Imprumuturi personale Împrumuturi pe zi Finanțarea vehiculelor Imprumut pentru casa Consilierea datoriei Împrumut de afaceri Împrumut de student Împrumut de consolidare Împrumut medical De asemenea, sunt disponibile asigurări de viață / proprietate. Contactați-ne astăzi la adresa de e-mail :( midland.credit2@gmail.com) Pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Legea 198 2017
    Sunteţi în nevoie de un împrumut rapid şi urgent cu o rată a dobânzii relativ scăzută la 3%? Oferim credite de afaceri, credite personale, credite acasă, credite auto, student credite, credite de consolidare a datoriilor etc indiferent de scorul de credit. Suntem garantați că vom oferi servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail:(midland.credit2@gmail.com) și asistați la o experiență financiară în schimbare.
ANONIM a comentat Ordin 400 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 535 1945
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 55 2008
    Aveți nevoie de un împrumut rapid și urgent, cu o rată a dobânzii relativ scăzută cu 3%? Oferim împrumuturi de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi pentru locuințe, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor e.t.c. indiferent de scorul dvs. de credit. Avem garanția că oferim servicii financiare numeroșilor noștri clienți din întreaga lume. Cu pachetele noastre flexibile de creditare, împrumuturile pot fi procesate și transferate împrumutatului în cel mai scurt timp posibil, contactați-ne prin e-mail: (midland.credit2@gmail.com) și asistăm la o experiență financiară în schimbare a vieții.
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, ipoteci, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, capital de risc etc. Sunteți la locul potrivit Soluțiile dvs. de împrumut! Sunt un creditor privat care împrumută persoane fizice și companii la o rată a dobânzii scăzută și la o rată a dobânzii accesibilă de 3%. Contactați-ne prin e-mail: jx.finance447@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 111 2020
    OBȚINEȚI CARDUL BLANC PENTRU AVANȚARE FINANCIARĂ (blankatmcard.online@yahoo.com) sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 CÂND AM OBȚINUT CARDUL MEU BLANC DE LA CJ BLANK CARD (BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM) TOTUL S-A SCHIMBAT PENTRU MINE !!! Bună ziua băieți, viața mea nu va rămâne niciodată la fel !!! Sunt atât de fericit că am primit-o pe a mea de la CJ CORPORATION. Cardul meu bancar gol poate retrage 3000 EUR săptămânal. Am primit-o de la ei săptămâna trecută și acum am până la 23.000 de euro din ultimele săptămâni. Cardul ATM retrage bani de la orice casier automatizat din întreaga lume. Nu există niciun nume, de asemenea, este de neratat. Am fost direct legat de această organizație pe web-ul întunecat și sunt foarte fericit că am avut norocul să-i cunosc pentru că sunt un sceptic 99,9% când vine vorba de lucruri de genul acesta, dar se dovedește că funcționează ca spălătorii subterane în curcan, în mare parte bancă ziraat și au o politică de 100% împotriva înșelătoriei. Cardul vă poate fi trimis prin DHL în două zile dacă le contactați devreme prin e-mail: BLANKATMCARDS.ONLINE@YAHOO.COM sau WATSAPP: +1 (845) 381 3566 sau găsiți mai multe pe site-ul lor Obțineți-l acum. Adică acum, dacă știi că te lupți financiar și îmi mulțumești pentru eternitate. La revedere. Deocamdată. +1 (678) 753 2440
ANONIM a comentat Decretul 458 2020
     YOU WILLING TO HIRE THE REAL HACKERS TO GET ALL YOUR CYBER PROBLEMS FIXED WITH SWIFT RESPONSE? OR A VICTIM OF THE BINARY OPTION SCAM? OR NEEDS TO RECOVER YOUR LOST FUNDS? With pathfinderhacktech I'm giving you 100% guarantee that your jobs are safe with us and we're going to help you recover all your lost funds to scammers, Solving a problem which you know there’s an answer to is like climbing a mountain with a guide, along a trail someone else has laid. Here is a defined platform that maps a positive step closer to surviving heavy threat on the internet. You can put a stop to your anxiety and constant fear of you getting ripped off by Scammers  This post is actually for those who are willing to turn their lives around for the better, either financial-wise or relationship-wise or businesses. Our primary reason for this development is to ensure that those in need of help don’t get ripped off by scammers  This is a global idea that navigates a newbie to a prominent encounter ( Fully immersed to a degree that the subject in question Is a disorienting worthwhile experience on merits). the pathfinderhacktecks are a team of competence hackers with the mission and vision of making the internet a safer place for all,moreso we render efficient services to those having cyber problems. Pathfinderhacktech has grown and expanded since it formation over the years due to the experience and professionalism of our management and technical staff. Our strength is based on our ability to bring together active cyber security professionals who individually has acquired enormous exposure in the world of HACKING As part of our corporate goals, providing value added services to meet our client needs and requirements has been our sustaining impetus. Our offer of proactive technical and managerial advice has always given us edge over and above our competitors. The new development on the pathfinderhacktech platform is to assign to you the right HACKER to deal with your Particular kind of cyber issues depending on the kind of cyber problems you are willing to get fixed. Here, you would be refer to a legit professional hacker known for massive skills and security abilities. Skilled and trained on ▪Social media hacks ( facebook, twitter, Instagram, snapchat ) ▪Email hacks ▪phone hacks ▪bitcoin hacks. ▪verified PayPal account hacks ▪database hacks ▪credit card top up ▪university score upgrade ▪money transfer ▪binary option funds recovery. ( recovered $5,567,078 million) The binary option scam is another problem facing the internet today. How do you avoid binary option scam and what do you do if you are a victim of the scam.  Be wary of adverts on the internet and mostly on social media promising high returns from binary options trading. The binary option is one of the highly recorded scam on the internet. The Binary options are a form of fixed-odds betting. Particularly a trade involving if an event will occur or not and the result is either positive or negative. If the investor is right, then they stand a solid chance of winning and should see a return of the funds invested but if they are wrong, they lose thier full funds invested. The pathfinderhacktech are breeding effort to put an end to these unbearable swindle scheme taking over the internet and taking a solid step forward to render solution to those affected by the fleece… Here would be our cyber security techniques to retrieving back the victims stolen funds. For more update and inquiries Contact slakeleroy (at)gmail(.)com
ANONIM a comentat Decretul 458 2020
    Ai nevoie de un împrumut sau dorești să-ți perfecționezi casa, plătește facturile, extinde-ți afacerea cu o rată de interes de 2%? NU UITĂȚI NICIUN CONTACT PE: directcredit74@gmail.com sau numărul WhatsApp: +1(504)603-3666
ANONIM a comentat Circulara 18 2020
    Ai nevoie de un împrumut sau dorești să-ți perfecționezi casa, plătește facturile, extinde-ți afacerea cu o rată de interes de 2%? NU UITĂȚI NICIUN CONTACT PE: directcredit74@gmail.com sau numărul WhatsApp: +1(504)603-3666
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu