Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1275 din 06.02.2018

privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 189 din 01 martie 2018



SmartCity1

În temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Pentru a beneficia de majorarea salarială prevăzută la art. 17 alin. (1) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, structurile prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, respectiv: Autoritatea de Certificare şi Plată, structura de control fonduri europene din cadrul Direcţiei generale de inspecţie economico-financiară, structura responsabilă de soluţionarea contestaţiilor administrative din cadrul Serviciului de soluţionare a plângerilor prealabile şi a contestaţiilor şi structura din cadrul Unităţii centrale de armonizare pentru auditul public intern cu rol de autoritate de audit pentru Mecanismul financiar Spaţiul Economic European şi Mecanismul financiar norvegian, solicită Direcţiei generale managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 29/2018.(2) Dosarul în baza căruia Direcţia generală managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Finanţelor Publice solicită avizul ministrului finanţelor publice trebuie să conţină următoarele documente:a)cererea privind avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene; b)avizul consultativ emis de Direcţia generală managementul resurselor umane din care să rezulte că persoanele pentru care se solicită avizarea îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 şi pot beneficia de majorare salarială; c)regulamentul de organizare şi funcţionare al structurii solicitante; d)structura organizatorică a structurii solicitante; e)ordinul de numire/de încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene, emis de către ministrul finanţelor publice, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie; f)fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile privind gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene; g)statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea sau extras din statul de funcţii, după caz. (3) Structurile prevăzute la alin. (1), care solicită avizarea personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, depun la Direcţia generală managementul resurselor umane cererea de solicitare de aviz menţionată la alin. (2) lit. a). Articolul 2Dosarul de avizare se completează de către Direcţia generală managementul resurselor umane cu documentele menţionate la alin. (2) lit. b)-g). Articolul 3(1) Avizul favorabil sau negativ se emite de către ministrul finanţelor publice, în baza avizului consultativ favorabil sau negativ elaborat de către Direcţia generală managementul resurselor umane potrivit art. 8 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. (2) Direcţia generală managementul resurselor umane poate cere structurii solicitante a avizului orice alte documente/informaţii necesare pentru justificarea emiterii avizului consultativ.(3) Avizul consultativ în baza căruia se emite un aviz negativ cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în avizul negativ al ministrului finanţelor publice.(4) Avizele prevăzute la alin. (1) se emit în termen de 20 de zile lucrătoare de la data depunerii dosarului complet. Articolul 4Neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 conduce la emiterea unui aviz negativ. Articolul 5Structura solicitantă a cărei cerere de avizare a primit aviz negativ poate înainta o nouă cerere numai după remedierea problemelor constatate şi menţionate în avizul negativ emis de ministrul finanţelor publice. Articolul 6(1) Direcţia generală managementul resurselor umane transmite ministrului finanţelor publice un nou dosar de avizare, în vederea emiterii unui nou aviz favorabil sau negativ, în următoarele cazuri:a)constată orice modificare de personal, atribuţii, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, în termen de 10 zile lucrătoare de la producerea modificării, conform prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018; b)constată că nu mai sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. (2) Structurile prevăzute la art. 1 alin. (1) au obligaţia de a comunica Direcţiei generale managementul resurselor umane, în termen de două zile lucrătoare, orice modificare de personal, atribuţii, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului iniţial.(3) Ministrul finanţelor publice, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data propunerii Direcţiei generale managementul resurselor umane, emite un nou aviz favorabil sau negativ, după caz. Articolul 7Cererea de avizare, avizul consultativ favorabil, avizul consultativ negativ, avizul favorabil şi avizul negativ se întocmesc potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 8La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.739/2013 privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 667 din 31 octombrie 2013, cu modificările ulterioare. Articolul 9 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici ANEXA Nr. 1[Antetul structurii solicitante] Nr. ........ ........ din .......... CERERE privind avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil pentru următoarele persoane din cadrul ........ ................ ................ ........ ............. care au ca obiect de (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018:

Nr. Persoanele pentru care se solicită avizarea favorabilă (nume, prenume) Funcţia Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, compartimentul]
1. ........... ........... ........ ................ ........
2. .............. ............... ........ ................ ........
3. ........... ............ ........ ................ ........

Persoana de contact din cadrul structurii noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul............... (tel. ........ .........., fax ........ ..........., e-mail ........ ...........). Cu stimă, ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (numele şi prenumele conducătorului structurii solicitante) ........ ................ .......... (funcţia) [L.S.] ANEXA Nr. 2Ministerul Finanţelor Publice Direcţia generală managementul resurselor umane Nr. ........ ........./........ ................ ............... AVIZ CONSULTATIV FAVORABIL În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.275/2018 privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ........ ......... cu nr. .......... din ......, (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) în urma analizării următoarelor documente: 1. ........ ................ ................ ........ ............; 2. ........ ................ ................ ........ ............; 3. ........ ................ ................ ........ ............; 4. ........ ................ ................ ........ ............; 5. ........ ................ ................ ........ ............; ........ ................ ................ ................ ........, Direcţia generală managementul resurselor umane emite avizul consultativ favorabil persoanelor menţionate în anexă. ........ ................ ................ ........ ..............., (numele şi prenumele) director general [L.S.] Avizat: ........ ................ ................ ................ (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ........ ........ Redactat: ........ ................ ................ ................ (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............... ANEXĂla Avizul consultativ favorabil nr. ......../........ LISTA persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil, conform Cererii ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) cu nr. ........ ........ ........... din ........ .............

Nr. Persoanele pentru care se acordă avizul consultativ (nume, prenume) Funcţia Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, compartimentul]
1. ........ ............... ........ ........ ............... ........ ................ ................ .........
2. ........ .............. ........ ........ .............. ........ ................ ................ .........
3. ........ ............. ........ ................ ........ ........ ................ ................ .........

........ ................ ................ ........ ............., (numele şi prenumele) director general [L.S.] Avizat: ........ ................ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............. Redactat: ........ ........ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............. ANEXA Nr. 3Ministerul Finanţelor Publice Direcţia generală managementul resurselor umane Nr. ........ ........ ............./........ ........ ........... AVIZ CONSULTATIV NEGATIV În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.275/2018 privind procedura internă de avizare a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă europeană, prevăzut la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ........ .......... cu nr. ........ din ...., (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) în urma analizării următoarelor documente: 1. ........ ................ ................ ........ ............; 2. ........ ................ ................ ........ ............; 3. ........ ................ ................ ........ ............; 4. ........ ................ ................ ........ ............; 5. ........ ................ ................ ........ ............; ........ ................ ................ ................ ........, Direcţia generală managementul resurselor umane emite aviz consultativ negativ persoanelor menţionate în anexă. Avizul consultativ negativ se întemeiază pe următoarele considerente: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; ........ ................ ........ .........., (numele şi prenumele) director general [L.S.] Avizat: ........ ................ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............. Redactat: ........ ........ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............. ANEXĂla Avizul consultativ negativ nr. ............/.......... LISTA persoanelor pentru care se propune acordarea avizului negativ, conform Cererii ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) cu nr. ........ ........ ............. din........ ........

Nr. Persoanele pentru care se acordă avizul consultativ (nume, prenume) Funcţia Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, compartimentul]
1. ........ ............... ........ ................ ........ ................ ................ ........ ........
2. ........ .............. ........ ........ .......... ........ ................ ................ ........ ........
3. ........ ............. ........ ........ ......... ........ ................ ................ ........ .........

........ ................ ........ .............., (numele şi prenumele) director general [L.S.] Avizat: ........ ................ ............ (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............... Redactat: ........ ........ .............. (numele, prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............. ANEXA Nr. 4Ministerul Finanţelor Publice Nr. ................/.............. AVIZ FAVORABIL În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ........... cu nr. .......... din ............, (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) în urma analizării următoarelor documente: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; 6........ ................ ................ ................ ..............., Ministerul Finanţelor Publice emite aviz favorabil persoanelor menţionate în anexă, care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile europene şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 7 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) ministrul finanţelor publice [L.S.] ANEXĂla Avizul favorabil nr. ......./.............. LISTA persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice, conform Cererii ........ ................ ................ ........ .............. (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) cu nr. ............ din ........ ........

Nr. Persoanele pentru care se acordă avizul favorabil (nume, prenume) Funcţia Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, compartimentul]
1. ........ ........... ........ ................ ........ ................ ........ .............
2. ........ ........... ........ ........ .......... ........ ................ ........ .............
3. ........ ........... ........ ........ ......... ........ ................ ........ .............

........ ................ ............., (numele şi prenumele) ministrul finanţelor publice [L.S.] ANEXA Nr. 5Ministerul Finanţelor Publice Nr. ................/........ ........ AVIZ NEGATIV În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 29/2018 pentru stabilirea criteriilor pe baza cărora se aplică majorarea prevăzută la art. 17 alin. (1) şi (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ........ .......... cu nr. .......... din ........, (denumirea structurii care solicită avizul favorabil) în urma analizării următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ........ ........, Ministerul Finanţelor Publice emite aviz negativ persoanelor menţionate în anexă. Avizul negativ se întemeiază pe următoarele considerente: ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............; ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............; ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) ministrul finanţelor publice [L.S.] ANEXĂ la Avizul negativ nr. ........../.............. LISTA persoanelor pentru care se emite aviz negativ al Ministerului Finanţelor Publice la Cererea de avizare ........ ................ ................ ................ ................ .......... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) cu nr. ..... din .........

Nr. crt. Persoanele pentru care se acordă avizul negativ (nume, prenume) Funcţia Compartimentul [direcţia (generală), serviciul, biroul, compartimentul]
1. ................ ........ .......... ........ ................ ............
2. ................ ........ .......... ........ ................ ............
3. ................ ........ .......... ........ ................ ............

........ ................ ............., (numele şi prenumele) ministrul finanţelor publice [L.S.]



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1275/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1275 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1275/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu