Ordinul Nr.1237 din 08.08.2017pentru aprobarea actualizării Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016-2018 al Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX"- S.A., aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 350/2016 ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 694 din 28 august 2017
Având în vedere prevederile cap. 5 pct. 5.1 subpct. (3) din anexa la Ordinul ministrului transporturilor nr. 350/2016 privind aprobarea Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016-2018,în temeiul prevederilor art. II alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/2016 pentru modificarea alin. (4) al art. 241 din Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, precum şi pentru stabilirea unor măsuri privind aplicarea în domeniul transportului cu metroul a prevederilor Regulamentului (CE) nr. 1.370/2007 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1.191/69 şi nr. 1.107/70 ale Consiliului, aprobată prin Legea nr. 27/2017, şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul ISe aprobă actualizarea Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016-2018 al Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX" - S.A., aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 350/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 340 şi 340 bis din 4 mai 2016, prin încheierea actului adiţional nr. 1 pe anul 2017, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul transporturilor,Alexandru-Răzvan CucANEXĂACT ADIŢIONAL Nr. 1 pentru anul 2017 la Contractul de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016-2018 al Societăţii Comerciale de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX" - S.A., aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 350/2016 Încheiat între: Ministerul Transporturilor, cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, reprezentat legal prin domnul Alexandru-Răzvan Cuc, ministrul transporturilor, în calitate de autoritate contractantă, şi Societatea Comercială de Transport cu Metroul Bucureşti „METROREX" - S.A., denumită în continuare METROREX S.A., cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, prin domnul Marin Aldea, director general, în calitate de operator, în continuare denumite, în mod individual Partea şi în mod colectiv Părţile. Părţile convin, cu respectarea prevederilor cap. 5 pct. 5.1 subpct. (3) din anexa la Ordinul ministrului transporturilor nr. 350/2016 privind aprobarea Contractului de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016-2018: A. Să actualizeze contractul după cum urmează: 1. Se modifică textul pct. 5.1 subpct. (3) astfel: „După adoptarea legii bugetului de stat şi în urma rectificărilor bugetare, după caz, şi a aprobării bugetului de venituri şi cheltuieli al Metrorex - S.A. prin hotărâre a Guvernului, precum şi atunci când intervine o necesitate motivată, potrivit legii, contractul se actualizează prin acte adiţionale aprobate prin ordin al ministrului transporturilor." 2. Se modifică textul pct. 7.5 astfel: „În vederea evitării supracompensării, în prima lună a anului, operatorul va întocmi decontul anual pentru calculul compensaţiei anuale, potrivit anexei 6.2, cu date preliminate, urmând ca regularizările finale să se realizeze în prima săptămână după depunerea situaţiilor financiare anuale." 3. Se modifică textul pct. 8.3 astfel: „Ajustarea tarifelor se face în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Pe parcursul derulării prezentului contract, operatorul poate introduce titluri noi de călătorie cu metroul, cu respectarea prevederilor art. II alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2011 pentru abrogarea unor poziţii din anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 36/2001 privind regimul preţurilor şi tarifelor reglementate, care se stabilesc cu avizul Oficiului Concurenţei, precum şi pentru aprobarea unor măsuri cu privire la ajustarea tarifelor de călătorie cu metroul şi de transport feroviar, aprobată prin Legea nr. 4/2012, şi în vederea îmbunătăţirii serviciului public de transport călători cu metroul." 4. Se modifică textul pct. 10.3.2 astfel: „Numărul total de tren km din Programul de transport atribuit operatorului pentru care autoritatea contractantă plăteşte compensaţia nu va putea varia de la un an la altul cu mai mult de 3% în plus sau 3% în minus faţă de numărul de tren km din anul anterior, decât cu acordul expres prealabil şi scris al autorităţii contractante şi în cazul în care Programul de transport atribuit operatorului a fost modificat de către autoritatea contractantă, susţinut de motive obiective." 5. Se elimină subpct. i de la pct. 10.5.8. 6. Se înlocuieşte în textul pct. 11.4.8 sintagma „Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare" cu sintagma „Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale". 7. Se elimină subpct. ii de la pct. 11.5.1. 8. Se înlocuieşte în textul pct. 17.2.2 sintagma „cel puţin 30 de zile" cu sintagma „cel puţin 60 de zile". 9. Se modifică textul pct. 17.3.1 astfel: „Schimbarea, anularea sau adăugarea de noi trasee sau schimbarea Programului de transport poate fi efectuată de operator, cu informarea autorităţii contractante." B. Să actualizeze elementele prevăzute în anexele nr. 1, 2, 3, 4, 5, 7 şi 8 la contract, după cum urmează: 1. indicatorii km efectuaţi pe anul 2016 şi km estimaţi pentru anii 2017 şi 2018, conform anexei 1.1 la prezentul act adiţional; 2. Programul de transport al operatorului pentru reţeaua de metrou pe anul 2017, conform anexei 1.2 la prezentul act adiţional; 3. Programul de investiţii, conform anexei nr. 2 la prezentul act adiţional; 4. lista mijloacelor de transport utilizate la prestarea OSP, conform anexei nr. 3 la prezentul act adiţional; 5. tarife practicate, conform anexei nr. 4 la prezentul act adiţional; 6. diferenţe de tarif, conform anexei nr. 5 la prezentul act adiţional; 7. modul de determinare a compensaţiei şi a costului unitar per km - lei, conform anexei nr. 6 la prezentul act adiţional (ataşată); 8. valoarea estimată a compensaţiei cuvenită pe durata contractului, conform anexei nr. 7 la prezentul act adiţional (ataşată); 9. anexele nr. 1.1, 1.2 şi 2-7 fac parte integrantă din prezentul act adiţional. C. Să actualizeze anexa nr. 1 şi anexele 6.1 şi 6.2 la anexa nr. 6 la contract, după cum urmează: 1. Se modifică textul de la pct. III din anexa nr. 1 astfel: „Program de circulaţie solicitat: cuprinde programul de circulaţie care se asigură pentru minimum o oră ca urmare achitării de către solicitant a prestaţiei conform tarifului aprobat." 2. Se modifică textul notei din anexa nr. 6.1 astfel: Operatorul va anexa documente justificative detaliate pentru fiecare rând din raportul lunar de constatare. În rapoartele lunare cu indicatorii preliminaţi se vor înscrie datele estimate de operator pe întreaga lună de referinţă. Raportul lunar de constatare cu indicatori realizaţi va avea o notă explicativă în cazul în care compensaţia aferentă lunii pentru care se face raportarea nu este acordată în luna respectivă sau este acordată în cuantum mai mic decât cel solicitat. De asemenea, raportul lunar de constatare cu indicatori realizaţi pentru luna în care se primesc atât compensaţia aferentă lunii pentru care nu s-a acordat compensaţia, cât şi compensaţia aferentă lunii pentru care se face raportarea va avea o notă explicativă în care se vor evidenţia valorile compensaţiilor aferente celor 2 luni. 3. Se modifică rândul (C1) din anexa 6.2 astfel: „(C1) TOTAL COMPENSAŢIE ANUALĂ PLĂTITĂ (pe baza calculului lunar din anexa 6.1)". Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc Directorul general al METROREX - S.A., Marin Aldea ANEXA Nr. 1.1Programul de transport al operatorului Programul anual de transport al operatorului
Magistrala |
Km efectuaţi |
Km estimaţi |
|
2016 |
2017 |
2018 |
Pantelimon-Dristor 2 |
2.932.290 |
3.026.980 |
3.029.884 |
Berceni-Pipera |
2.699.983 |
2.661.798 |
2.665.986 |
Anghel Saligny-Preciziei |
2.086.506 |
2.153.883 |
2.156.088 |
Gara de Nord-Străuleşti |
531.379 |
712.622 |
744.600 |
Râul Doamnei-Eroilor |
0 |
0 |
383.054** |
Km planificaţi |
- |
8.555.283 |
8.979.612 |
Total km* = pentru 2017: km planificaţi* 1,02151 Pentru 2018: km planificaţi* 1,025 |
8.250.158 |
8.739.222 |
9.204.102 |
* 1,025 reprezintă valoarea maximă a coeficientului care ţine seama de parcursul estimativ al parcului de material rulant pentru transportul tehnologic în vederea efectuării mentenanţei, trenuri suplimentare pentru preluarea fluxurilor mari de călători, asigurarea programului de circulaţie de noapte, evenimente speciale. ** S-a ţinut cont de faptul că punerea în funcţiune a magistralei 5, secţiunea Râul Doamnei-Eroilor (PS Operă), inclusiv staţia Valea Ialomiţei, este estimată pentru semestrul II 2018. ANEXA Nr. 1.2Programul de transport al operatorului pentru reţeaua de metrou pe anul 2017 A. Programul normal de circulaţie 1. Magistrala 1: Pantelimon-Dristor 2 1.1 Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Dristor 2 |
27,15 |
23 TEM (22 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 138 vagoane |
5-6 |
7-10 |
2. |
Piaţa Muncii |
3. |
Piaţa Iancului |
4. |
Obor |
5. |
Ştefan cel Mare |
6. |
Piaţa Victoriei 2 |
7. |
Gara de Nord 1 |
8. |
Basarab 1 |
9. |
Crângaşi |
10. |
Petrache Poenaru |
11. |
Grozăveşti |
12. |
Eroilor |
2½-3 |
3½-5 |
13. |
Izvor |
14. |
Piaţa Unirii 1 |
15. |
Timpuri Noi |
16. |
Mihai Bravu |
17. |
Dristor 1 |
18. |
Nicolae Grigorescu |
5-6 |
7-10 |
19. |
Titan |
20. |
Costin Georgian |
21. |
Republica |
22. |
Pantelimon |
1,92 |
15-16 |
18-20 |
1. |
1 |
Pantelimon |
1,92 |
23 TEM (22 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 138 vagoane |
15-16 |
18-20 |
2. |
2 |
Republica |
27,15 |
5-6 |
7-10 |
3. |
Costin Georgian |
4. |
Titan |
5. |
Nicolae Grigorescu |
6. |
Dristor 1 |
2½-3 |
3½-5 |
7. |
Mihai Bravu |
8. |
Timpuri Noi |
9. |
Piaţa Unirii 1 |
10. |
Izvor |
11. |
Eroilor |
12. |
Grozăveşti |
5-6 |
7-10 |
13. |
Petrache Poenaru |
14. |
Crângaşi |
15. |
Basarab 1 |
16. |
Gara de Nord 1 |
17. |
Piaţa Victoriei 2 |
18. |
Ştefan cel Mare |
19. |
Obor |
20. |
Piaţa Iancului |
21. |
Piaţa Muncii |
22. |
Dristor 2 |
1.2 Zile nelucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Dristor 2 |
27,15 |
23 TEM (22 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 138 vagoane |
9 |
9-11 |
2. |
Piaţa Muncii |
3. |
Piaţa Iancului |
4. |
Obor |
5. |
Ştefan cel Mare |
6. |
Piaţa Victoriei 2 |
7. |
Gara de Nord 1 |
8. |
Basarab 1 |
9. |
Crângaşi |
10. |
Petrache Poenaru |
11. |
Grozăveşti |
12. |
Eroilor |
4½ |
5-5½ |
13. |
Izvor |
14. |
Piaţa Unirii 1 |
15. |
Timpuri Noi |
16. |
Mihai Bravu |
17. |
Dristor 1 |
18. |
Nicolae Grigorescu |
9 |
9-11 |
19. |
Titan |
20. |
Costin Georgian |
21. |
Republica |
22. |
Pantelimon |
1,92 |
18 |
20 |
1. |
1 |
Pantelimon |
1,92 |
23 TEM (22 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 138 vagoane |
18 |
20 |
2. |
2 |
Republica |
27,15 |
9 |
9-11 |
3. |
Costin Georgian |
4. |
Titan |
5. |
Nicolae Grigorescu |
6. |
Dristor 1 |
4½ |
5-5½ |
7. |
Mihai Bravu |
8. |
Timpuri Noi |
9. |
Piaţa Unirii 1 |
10. |
Izvor |
11. |
Eroilor |
12. |
Grozăveşti |
9 |
9-11 |
13. |
Petrache Poenaru |
14. |
Crângaşi |
15. |
Basarab 1 |
16. |
Gara de Nord 1 |
17. |
Piaţa Victoriei 2 |
18. |
Ştefan cel Mare |
19. |
Obor |
20. |
Piaţa Iancului |
21. |
Piaţa Muncii |
22. |
Dristor 2 |
2. Magistrala 2: Berceni-Pipera 2.1 Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Berceni |
18 |
22 TEM (21 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 132 vagoane |
3-4 |
5-11 |
2. |
Dimitrie Leonida |
3. |
Apărătorii Patriei |
4. |
Piaţa Sudului |
5. |
Constantin Brâncoveanu |
6. |
Eroii Revoluţiei |
7. |
Tineretului |
8. |
Piaţa Unirii 2 |
9. |
Universitate |
10. |
Piaţa Romană |
11. |
Piaţa Victoriei 1 |
12. |
Aviatorilor |
13. |
Aurel Vlaicu |
14. |
Pipera |
1. |
2 |
Pipera |
18 |
22 TEM (21 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 132 vagoane |
3-4 |
5-11 |
2. |
Aurel Vlaicu |
3. |
Aviatorilor |
4. |
Piaţa Victoriei 1 |
5. |
Piaţa Romană |
6. |
Universitate |
7. |
Piaţa Unirii 2 |
8. |
Tineretului |
9. |
Eroii Revoluţiei |
10. |
Constantin Brâncoveanu |
11. |
Piaţa Sudului |
12. |
Apărătorii Patriei |
13. |
Dimitrie Leonida |
14. |
Berceni |
2.2 - Zile nelucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Berceni |
18 |
22 TEM (21 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 132 vagoane |
9 |
10 |
2. |
Dimitrie Leonida |
3. |
Apărătorii Patriei |
4. |
Piaţa Sudului |
5. |
Constantin Brâncoveanu |
6. |
Eroii Revoluţiei |
7. |
Tineretului |
8. |
Piaţa Unirii 2 |
9. |
Universitate |
10. |
Piaţa Romană |
11. |
Piaţa Victoriei 1 |
12. |
Aviatorilor |
13. |
Aurel Vlaicu |
14. |
Pipera |
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
2 |
Pipera |
18 |
22 TEM (21 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 132 vagoane |
9 |
10 |
2. |
Aurel Vlaicu |
3. |
Aviatorilor |
4. |
Piaţa Victoriei 1 |
5. |
Piaţa Romană |
6. |
Universitate |
7. |
Piaţa Unirii 2 |
8. |
Tineretului |
9. |
Eroii Revoluţiei |
10. |
Constantin Brâncoveanu |
11. |
Piaţa Sudului |
12. |
Apărătorii Patriei |
13. |
Dimitrie Leonida |
14. |
Berceni |
3. Magistrala 3: Preciziei-Anghel Saligny 3.1 - Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Preciziei |
19,91 |
15 TEM (13 TEM în circulaţie) 90 vagoane |
5-6 |
7-10 |
2. |
Păcii |
3. |
Gorjului |
4. |
Lujerului |
5. |
Politehnica |
6. |
Eroilor |
2½-3 |
3½-5 |
7. |
Izvor |
8. |
Piaţa Unirii 1 |
9. |
Timpuri Noi |
10. |
Mihai Bravu |
11. |
Dristor 1 |
12. |
Nicolae Grigorescu |
5-6 |
7-10 |
13. |
1 Decembrie 1918 |
14. |
Nicolae Teclu |
15. |
Anghel Saligny |
1. |
2 |
Anghel Saligny |
19,91 |
15 TEM (15 TEM în circulaţie ) 90 vagoane |
5-6 |
7-10 |
2. |
Nicolae Teclu |
3. |
1 Decembrie 1918 |
4. |
Nicolae Grigorescu |
5. |
Dristor 1 |
2½-3 |
3½-5 |
6. |
Mihai Bravu |
7. |
Timpuri Noi |
8. |
Piaţa Unirii 1 |
9. |
Izvor |
10. |
Eroilor |
11. |
Politehnica |
5-6 |
7-10 |
12. |
Lujerului |
13. |
Gorjului |
14. |
Păcii |
15. |
Preciziei |
3.2 - Zile nelucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Preciziei |
19,91 |
15 TEM (13 TEM în circulaţie) 90 vagoane |
9 |
9-11 |
2. |
Păcii |
3. |
Gorjului |
4. |
Lujerului |
5. |
Politehnica |
6. |
Eroilor |
4½ |
5-5½ |
7. |
Izvor |
8. |
Piaţa Unirii 1 |
9. |
Timpuri Noi |
10. |
Mihai Bravu |
11. |
Dristor 1 |
12. |
Nicolae Grigorescu |
9 |
9-11 |
13. |
1 Decembrie 1918 |
14. |
Nicolae Teclu |
15. |
Anghel Saligny |
1. |
2 |
Anghel Saligny |
19,91 |
15 TEM (15 TEM în circulaţie ) 90 vagoane |
9 |
9-11 |
2. |
Nicolae Teclu |
3. |
1 Decembrie 1918 |
4. |
Nicolae Grigorescu |
5. |
Dristor 1 |
4½ |
5-5½ |
6. |
Mihai Bravu |
7. |
Timpuri Noi |
8. |
Piaţa Unirii 1 |
9. |
Izvor |
10. |
Eroilor |
11. |
Politehnica |
9 |
9-11 |
12. |
Lujerului |
13. |
Gorjului |
14. |
Păcii |
15. |
Preciziei |
4. Magistrala 4: Gara de Nord 2-Străuleşti 4.1 - Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Gara de Nord 2 |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane **Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Basarab 2 |
3. |
Griviţa |
4. |
1 Mai |
5. |
Jiului |
6. |
Parc Bazilescu |
7. |
Laminorului |
8. |
Străuleşti |
1. |
2 |
Străuleşti |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane * *Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Laminorului |
3. |
Parc Bazilescu |
4. |
Jiului |
5. |
1 Mai |
6. |
Griviţa |
7. |
Basarab 2 |
8. |
Gara de Nord 2 |
4.2 - Zile nelucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Gara de Nord 2 |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane **Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Basarab 2 |
3. |
Griviţa |
4. |
1 Mai |
5. |
Jiului |
6. |
Parc Bazilescu |
7. |
Laminorului |
8. |
Străuleşti |
1. |
2 |
Străuleşti |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane **Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Laminorului |
3. |
Parc Bazilescu |
4. |
Jiului |
5. |
1 Mai |
6. |
Griviţa |
7. |
Basarab 2 |
8. |
Gara de Nord 2 |
NOTĂ: Circulaţia trenurilor cu interval de 7 min. va putea fi aplicată după punerea în funcţiune pe distanţa Laminorului-Străuleşti a instalaţiei de automatizare a traficului (Dimetronic). B. Program redus de circulaţie 1. Magistrala 1: Pantelimon-Dristor 2 1.1 Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
23. |
1 |
Dristor 2 |
27,15 |
18 TEM (17 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 108 vagoane |
7-8 |
9-12 |
24. |
Piaţa Muncii |
25. |
Piaţa Iancului |
26. |
Obor |
27. |
Ştefan cel Mare |
28. |
Piaţa Victoriei 2 |
29. |
Gara de Nord 1 |
30. |
Basarab 1 |
31. |
Crângaşi |
32. |
Petrache Poenaru |
33. |
Grozăveşti |
34. |
Eroilor |
3½-4 |
4½-6 |
35. |
Izvor |
36. |
Piaţa Unirii 1 |
37. |
Timpuri Noi |
38. |
Mihai Bravu |
39. |
Dristor 1 |
40. |
Nicolae Grigorescu |
7-8 |
9-12 |
41. |
Titan |
42. |
Costin Georgian |
43. |
Republica |
44. |
Pantelimon |
1,92 |
18 |
20 |
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
45. |
1 |
Pantelimon |
1,92 |
18 TEM (22 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 108 vagoane |
15-16 |
18-20 |
46. |
2 |
Republica |
27,15 |
7-8 |
9-12 |
47. |
Costin Georgian |
48. |
Titan |
49. |
Nicolae Grigorescu |
50. |
Dristor 1 |
3½-4 |
4½-6 |
51. |
Mihai Bravu |
52. |
Timpuri Noi |
53. |
Piaţa Unirii 1 |
54. |
Izvor |
55. |
Eroilor |
56. |
Grozăveşti |
7-8 |
9-12 |
57. |
Petrache Poenaru |
58. |
Crângaşi |
59. |
Basarab 1 |
60. |
Gara de Nord 1 |
61. |
Piaţa Victoriei 2 |
62. |
Ştefan cel Mare |
63. |
Obor |
64. |
Piaţa Iancului |
65. |
Piaţa Muncii |
66. |
Dristor 2 |
2. Magistrala 2: Berceni-Pipera 2.1 - Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Berceni |
18 |
17 TEM (16 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 102 vagoane |
4 |
5-12 |
2. |
Dimitrie Leonida |
3. |
Apărătorii Patriei |
4. |
Piaţa Sudului |
5. |
Constantin Brâncoveanu |
6. |
Eroii Revoluţiei |
7. |
Tineretului |
8. |
Piaţa Unirii 2 |
9. |
Universitate |
10. |
Piaţa Romană |
11. |
Piaţa Victoriei 1 |
12. |
Aviatorilor |
13. |
Aurel Vlaicu |
14. |
Pipera |
1. |
2 |
Pipera |
18 |
17 TEM (16 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 102 vagoane |
4 |
5-12 |
2. |
Aurel Vlaicu |
3. |
Aviatorilor |
4. |
Piaţa Victoriei 1 |
5. |
Piaţa Romană |
6. |
Universitate |
7. |
Piaţa Unirii 2 |
8. |
Tineretului |
9. |
Eroii Revoluţiei |
10. |
Constantin Brâncoveanu |
11. |
Piaţa Sudului |
12. |
Apărătorii Patriei |
13. |
Dimitrie Leonida |
14. |
Berceni |
3. Magistrala 3: Preciziei-Anghel Saligny 3.1 - Zile lucrătoare
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Preciziei |
19,91 |
12 TEM (11 TEM în circulaţie) 72 vagoane |
7-8 |
9-12 |
2. |
Păcii |
3. |
Gorjului |
4. |
Lujerului |
5. |
Politehnica |
6. |
Eroilor |
3½-4 |
4½-6 |
7. |
Izvor |
8. |
Piaţa Unirii 1 |
9. |
Timpuri Noi |
10. |
Mihai Bravu |
11. |
Dristor 1 |
12. |
Nicolae Grigorescu |
7-8 |
9-12 |
13. |
1 Decembrie 1918 |
14. |
Nicolae Teclu |
15. |
Anghel Saligny |
16 |
2 |
Anghel Saligny |
19,91 |
12 TEM (11 TEM în circulaţie ) 72 vagoane |
7-8 |
9-12 |
17 |
Nicolae Teclu |
18 |
1 Decembrie 1918 |
19 |
Nicolae Grigorescu |
20 |
Dristor 1 |
3½-4 |
4½-6 |
21 |
Mihai Bravu |
22 |
Timpuri Noi |
23 |
Piaţa Unirii 1 |
24 |
Izvor |
25 |
Eroilor |
26 |
Politehnica |
7-8 |
9-12 |
27 |
Lujerului |
28 |
Gorjului |
29 |
Păcii |
30 |
Preciziei |
4. Magistrala 4: Gara de Nord 2-Străuleşti 4.1. Zile lucrătoare - (valabile tot anul)
Nr. crt. |
Fir |
Staţii traseu |
Lungime traseu - km - |
Nr. TEM Nr. vag. |
Interval de succedare între trenuri (minute) |
Ore vârf de trafic 6,30-9,30 şi 15,00-19,30 |
În rest |
1. |
1 |
Gara de Nord 2 |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane **Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Basarab 2 |
3. |
Griviţa |
4. |
1 Mai |
5. |
Jiului |
6. |
Parc Bazilescu |
7. |
Laminorului |
8. |
Străuleşti |
1. |
2 |
Străuleşti |
7,19 |
5 TEM (4 TEM în circulaţie + 1TEM rezervă) 15 vagoane *Pentru circulaţia la interval de 11 min. |
7 TEM (6 TEM în circulaţie + 1 TEM rezervă) 21 vagoane **Pentru circulaţia la 7 min. |
11* |
7** |
11* |
9-11** |
2. |
Laminorului |
3. |
Parc Bazilescu |
4. |
Jiului |
5. |
1 Mai |
6. |
Griviţa |
7. |
Basarab 2 |
8. |
Gara de Nord 2 |
NOTE: 1. Circulaţia trenurilor cu interval de 7 minute va putea fi aplicată după punerea în funcţiune pe distanţa Laminorului-Străuleşti a instalaţiei de automatizare a traficului (Dimetronic). 2. La numărul de mijloace de transport se adaugă 30%, necesare pentru acoperirea rezervelor. ANEXA Nr. 2Programul de investiţii – milioane lei cu TVA -
Nr. crt. |
Denumire proiect |
Descriere proiect |
Durata până la finalizare/ Valoarea respectivă |
Termen |
Realizat 2016 |
|
2017 |
2018 estimat |
Sursa de finanţare |
Început |
Finalizare |
Alocat cf. BVC |
Necesar |
Diferenţa |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
Magistrala 4, tronson Parc Bazilescu-Străuleşti |
2,24 km linie dublă cu 2 staţii şi 1 depou |
1 an/355 |
2014 |
31.03.2017 - staţiile Laminorului şi Străuleşti 2018 - depou şi terminal Străuleşti |
178 |
204 |
204 |
0 |
151 |
POIM Buget de stat |
2. |
Magistrala 5. Drumul Taberei-Pantelimon - secţiunea 1 Râul Doamnei-Eroilor, inclusiv staţia şi depoul Valea Ialomiţei - secţiunea 2 Eroilor-Iancului - secţiunea Iancului-Pantelimon |
16,2 km linie dublă cu 22 de staţii şi 2 depouri - 7 km, 10 staţii, 1 depou - 5,4 km, 6 staţii - 3,8 km, 6 staţii, 1 depou |
1 an/1.116 + 1 an/263 8 ani/2.908 13 ani/2.989 |
2013 2017 2023 |
2018 - Stadiu fizic 2019 - Stadiu valoric orizont 2023 orizont 2030 |
367 367 |
812 803 9 0 |
812 803 9 0 |
0 0 0 0 |
594 313 282 0 |
POIM Credite externe Buget de stat |
3. |
Magistrala 6, legătura cu Aeroportul Henri Coandă H.G. nr. 930/2016 |
14,2 km linie dublă cu 12 staţii |
4 ani/5.899 |
2018 |
2022 |
27 |
221 |
221 |
0 |
1.286 |
POIM JICA Buget de stat |
4. |
Îmbunătăţirea condiţiilor de transport pe Magistrala 2 - faza II - cale de rulare pe Magistrala 2 - acces nou la staţia Tineretului - Achiziţie material rulant M2 |
18 km linie dublă cu 14 staţii şi 1 depou 18 km linie dublă 1 acces 16 + 8 trenuri |
5 ani/544 5 ani/523 1 an/21 - |
2014 2017 2016 2014 |
2022 2022 2017 Finalizat 2016 |
24 |
51 31 21 0 |
51 31 21 0 |
0 0 0 0 |
164 164 0 0 |
POIM Buget de stat - Finalizat |
5. |
Modernizarea instalaţiilor pe M 1, 2, 3 şi TL. Instalaţii de ventilaţie. Tr. Petrache Poenaru - Timpuri Noi |
6 staţii |
1 an/1 |
2015 |
31 martie 2017 |
19 |
1 |
1 |
0 |
0 |
POIM Buget de stat Proiect finalizat |
6. |
Modernizarea instalaţiilor pe M 1, 2, 3 şi TL. Instalaţii de ventilaţie. Rest de implementat |
35 de staţii |
5 ani/216 |
2017 |
2023 |
- |
0 |
0 |
0 |
54 |
POIM Buget de stat |
7. |
Modernizarea instalaţiilor pe M 1, 2, 3 şi TL. Instalaţii de control acces |
41 de staţii |
1 an/153 |
2016 |
2017 |
27 |
153 |
153 |
0 |
0 |
POIM Buget de stat |
8. |
Magistrala 4. Tronson Gara de Nord-Gara Progresu |
SPF, SF |
2 ani/51 |
2017 |
2019 |
- |
8 |
8 |
0 |
18 |
Grant Elveţia POST |
9. |
Achiziţie material rulant M5. S1 |
13 trenuri |
2 ani/487 |
2017 |
2019 |
- |
12 |
134 |
122 |
201 |
POIM Buget de stat |
10. |
Facilităţi pentru accesul persoanelor cu handicap în reţeaua de metrou |
Montaj lift la staţia Tineretului |
1 an/2 |
2017 |
2017 |
- |
2 |
2 |
0 |
0 |
Buget de stat |
NOTA: Prin „Îmbunătăţirea serviciilor de transport public de călători cu metroul pe Magistrala 2 de metrou, Berceni-Pipera" se finanţează din fonduri externe nerambursabile următoarele: – modernizarea instalaţiilor pe magistralele 1,2, 3 şi TL de metrou - cale de rulare pe Magistrala 2; – Magistrala 2 - acces nou la staţia Tineretului; şi – achiziţia a 8 trenuri noi de metrou - componentă finalizată în anul 2016. ANEXA Nr. 3Lista mijloacelor de transport utilizate la prestarea OSP - se actualizează: Planul privind parcul de mijloace de transport - trenuri de metrou
Mijloace de transport călători |
Tip tren |
Producător (Fabricant/Ţara) |
Parc inventar |
Parc activ (utilizat în circulaţia cu călători) |
Parc inactiv (parc nefuncţional) |
IVA |
ASTRA Arad - România |
93 REM |
45 REM |
48 REM |
BM.2 |
Bombardier Transportation - Suedia |
18 TEM |
18 TEM |
0 |
BM.21 |
Bombardier Transportation - Suedia |
26 TEM |
26 TEM |
0 |
BM.3 |
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles - Spania |
24 TEM |
24 TEM |
0 |
NOTĂ: REM - ramă electrică de metrou - unitate compusă din 2 vagoane. TEM - tren electric de metrou - unitate compusă din 6 vagoane. Se elimină fraza „* În perioada 2015-2016 urmează a se achiziţiona încă 8 TEM de tip BM."
Listă rame electrice de metrou tip IVA utilizate în circulaţia cu călători (parc activ) - 45 REM |
Nr. crt. |
Seria REM |
Nr. crt. |
Seria REM |
Nr. crt. |
Seria REM |
1 |
003/005/133 |
6 |
011/109/177 |
11 |
055/128/224 |
2 |
004/006/058 |
7 |
013/020/070 |
12 |
075/086/105 |
3 |
007/059/215 |
8 |
033/039/117 |
13 |
096/142/150 |
4 |
008/014/068 |
9 |
034/072/130 |
14 |
098/112/164 |
5 |
010/049/060 |
10 |
037/056/134 |
15 |
107/110/172 |
Listă trenuri electrice de metrou tip BM.2 utilizate în circulaţia cu călători (parc activ) - 18 trenuri |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Seria TEM |
1 |
1001-2001 |
7 |
1007-2007 |
13 |
1013-2013 |
2 |
1002-2002 |
8 |
1008-2008 |
14 |
1014-2014 |
3 |
1003-2003 |
9 |
1009-2009 |
15 |
1015-2015 |
4 |
1004-2004 |
10 |
1010-2010 |
16 |
1016-2016 |
5 |
1005-2005 |
11 |
1011-2011 |
17 |
1017-2017 |
6 |
1006-2006 |
12 |
1012-2012 |
18 |
1018-2018 |
Listă trenuri electrice de metrou tip BM.21 utilizate în circulaţia cu călători (parc activ) - 26 de trenuri |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Serie TEM |
1 |
1101-2101 |
10 |
1110-2110 |
19 |
1119-2119 |
2 |
1102-2102 |
11 |
1111-2111 |
20 |
1120-2120 |
3 |
1103-2103 |
12 |
1112-2112 |
21 |
1121-2121 |
4 |
1104-2104 |
13 |
1113-2113 |
22 |
1122-2122 |
5 |
1105-2105 |
14 |
1114-2114 |
23 |
1123-2123 |
6 |
1106-2106 |
15 |
1115-2115 |
24 |
1124-2124 |
7 |
1107-2107 |
16 |
1116-2116 |
25 |
1125-2125 |
8 |
1108-2108 |
17 |
1117-2117 |
26 |
1126-2126 |
9 |
1109-2109 |
18 |
1118-2118 |
** |
** |
Listă trenuri electrice de metrou tip BM.3 utilizate în circulaţia cu călători (parc activ) - 24 de trenuri |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Serie TEM |
Nr. crt. |
Serie TEM |
1 |
1301-2301 |
9 |
1309-2309 |
17 |
1317-2317 |
2 |
1302-2302 |
10 |
1310-2310 |
18 |
1318-2318 |
3 |
1303-2303 |
11 |
1311-2311 |
19 |
1319-2319 |
4 |
1304-2304 |
12 |
1312-2312 |
20 |
1320-2320 |
5 |
1305-2305 |
13 |
1313-2313 |
21 |
1321-2321 |
6 |
1306-2306 |
14 |
1314-2314 |
22 |
1322-2322 |
7 |
1307-2307 |
15 |
1315-2315 |
23 |
1323-2323 |
8 |
1308-2308 |
16 |
1316-2316 |
24 |
1324-2324 |
ANEXA Nr. 4Tarife practicate
Modalitate de cumpărare |
Tip legitimaţie de călătorie |
Preţ (inclusiv TVA) |
Casierii, casierii speciale şi cabine acces |
Cartela cu 2 călătorii |
5 lei |
Cartela cu 10 călătorii |
20 lei |
Abonament de o zi |
8 lei |
Abonament săptămânal cu număr nelimitat de călătorii |
25 lei |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 lei |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii pentru elevi-studenţi |
35 lei |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii pentru elevi-studenţi, conform prevederilor art. 4 alin. (6) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 42/2017 |
gratuit |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii pentru donator de sânge |
35 lei |
Automate de vândut cartele |
Cartela cu 2 călătorii |
5 lei |
Cartela cu 10 călătorii |
20 lei |
Abonament de o zi |
8 lei |
Abonament săptămânal cu număr nelimitat de călătorii |
25 lei |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 lei |
Plata cu cardul bancar la turnichet |
1 călătorie |
2,5 lei |
ANEXA Nr. 5 Diferenţe de tarif Anexa nr. 5.1 - Categoriile de pasageri care beneficiază de gratuităţi şi reduceri la transportul în comun
Categoria socială/ Tipul de protecţie socială |
Modalitatea de acordare a protecţiei sociale (procentul de reducere) |
Nivelul protecţiei sociale acordate (lei/unitate) |
Legislaţia în vigoare care reglementează protecţia socială |
Elevi şi studenţi |
50% |
35 lei/abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârea Guvernului nr. 42/2017 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acordarea facilităţilor de transport intern feroviar şi cu metroul pentru elevi şi studenţi |
Elevii orfani, elevii cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi cei pentru care s-a stabilit o măsură de protecţie specială, în condiţiile legii, sau tutelă |
100% |
gratuitate pentru abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârea Guvernului nr. 42/2017 |
Categoria socială/ Tipul de protecţie socială |
Modalitatea de acordare a protecţiei sociale (procentul de reducere) |
Nivelul protecţiei sociale acordate (lei/unitate) |
Legislaţia în vigoare care reglementează protecţia socială |
Studenţii orfani sau studenţii proveniţi din casele de copii |
100% |
gratuitate pentru abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi Hotărârea Guvernului nr. 42/2017 |
Donatori de sânge |
50% |
35 lei/abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
Hotărârea Guvernului nr. 1.364/2006 pentru aprobarea drepturilor şi obligaţiilor donatorilor de sânge |
Revoluţionari |
100% |
2,5 lei/călătorie |
Legea recunoştinţei pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989, pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Braşov din noiembrie 1987 şi pentru revolta muncitorească anticomunistă din Valea Jiului - Lupeni - august 1977 nr. 341/2004, cu modificările şi completările ulterioare |
Veterani de război |
100% |
2,5 lei/călătorie |
Legea nr. 44/1994 privind veteranii de război, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război, republicată, cu modificările şi completările ulterioare |
Deţinuţi politici |
100% |
2,5 lei/călătorie |
Decretul-lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările şi completările ulterioare |
Anexa nr. 5.2 - Modul de acordare a diferenţelor de tarif Modul de acordare a diferenţelor de tarif este cel stabilit în temeiul legislaţiei în vigoare, pentru fiecare categorie în parte, după cum urmează:
Categoria socială/ Tipul de protecţie socială |
Perioada |
Unităţi de calcul pe perioada selectată, utilizate pentru calcul |
Tarif (lei) |
Modalitatea de acordare a protecţiei sociale (procentul de reducere) |
Tarif întreg (lei) |
Reducerea oferită (lei) |
Elevi şi studenţi |
lunar |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 |
35 |
50% |
Elevii orfani, elevii cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi cei pentru care s-a stabilit o măsură de protecţie specială, în condiţiile legii, sau tutela |
lunar |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 |
70 |
100% |
Studenţii orfani sau studenţii proveniţi din casele de copii |
lunar |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 |
70 |
100% |
Donatori sânge |
lunar |
Abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii |
70 |
35 |
50% |
Revoluţionari |
lunar |
Călătorie |
2,5 |
2,5 |
100% |
Veterani de război |
lunar |
Călătorie |
2,5 |
2,5 |
100% |
Deţinuţi politici |
lunar |
Călătorie |
2,5 |
2,5 |
100% |
Operatorul va elibera titluri de călătorie pentru fiecare categorie care beneficiază de gratuităţi, în baza documentelor legale justificative pentru fiecare categorie. Anexa nr. 5.3 - Modelul formularelor de decont pentru diferenţele de tarif A. Pentru reduceri acordate elevilor şi studenţilor Tabel nominal pentru eliberarea titlurilor de transport cu metroul pentru elevi şi studenţi" - anexa nr. 5 la Hotărârea Guvernului nr. 42/2017
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Solicitantul (E sau S)*) |
Nr. şi seria legitimaţiei de student sau ale carnetului de elev |
C.I. - seria şi numărul |
Seria cartelei emise |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*) E - elev, S - student. • „Centralizator al vânzărilor titlurilor de transport cu metroul pentru elevi şi studenţi" - anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului nr. 42/2017
Luna ... |
Staţii case speciale reducere 50% |
Total bucăţi |
Total valoare 50% |
Anul ... |
Staţia ... |
Staţia ... |
Staţia ... |
... |
Staţia ... |
|
|
Ziua ... |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
Ziua .... |
|
|
|
|
|
|
|
Total bucăţi |
|
|
|
|
|
|
|
Total valoare (lei) |
|
|
|
|
|
|
|
• „Formular Centralizator de decont" - anexa nr. 7 la Hotărârea Guvernului nr. 42/2017
Nr. crt. |
Număr de abonamente eliberate (buc.) |
Valoarea unitară a titlurilor de transport cu metroul (lei) |
Valoarea totală (lei) |
Valoarea totală cu reducere 50% (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 = 1*2 |
4 = 3*50% |
|
|
|
|
|
• „Centralizator al titlurilor de transport cu metroul eliberate cu reducere 100% pentru elevi şi studenţi"
Luna. . . |
Staţii case speciale reducere |
Total bucăţi |
Total valoare 100% |
Anul ... |
Staţia ... |
Staţia .... |
Staţia ... |
.... |
Staţia .... |
|
|
Ziua .... |
|
|
|
|
|
|
|
..... |
|
|
|
|
|
|
|
Ziua .... |
|
|
|
|
|
|
|
Total bucăţi |
|
|
|
|
|
|
|
Total valoare (lei) |
|
|
|
|
|
|
|
• „Formular Centralizator de decont"
Nr. crt. |
Număr de abonamente eliberate (buc.) |
Valoarea unitară a titlurilor de transport cu metroul (lei) |
Valoarea totală (lei) |
Valoarea totală reducere 100% (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 = 1*2 |
4 = 3*100% |
|
|
|
|
|
Punctul B. „Pentru reduceri acordate revoluţionarilor" şi punctul C „Pentru reduceri acordate veteranilor de război" rămân nemodificate. ANEXA Nr. 6*)*) Anexa nr. 6 este reprodusă în facsimil.Modul de determinare a compensaţiei şi a costului unitar per km - lei ANEXA Nr. 7 Valoarea estimată a compensaţiei cuvenite pe durata contractului Calculul compensaţiei pentru prestarea serviciilor de transport public în perioada 2016-2018
Concept |
Aprobat |
Realizat |
Planificat |
Planificat |
Anul |
2016 |
2016 |
2017 |
2018 |
Număr total de tren km - mii km - |
8.324,75 |
8.250,16 |
8.739,00 |
9.204,10 |
(C unitar) Cost unitar per tren km - lei |
79,24 |
74,62 |
84,78 |
87,01 |
(I) Cheltuieli eligibile totale (tren km efectuaţi x C unitar) - mii lei |
659.621,36 |
615.592,47 |
740.912,81 |
800.861,78 |
(II) (Pr) Profit rezonabil |
0 |
0 |
1.259,35 |
1.451,22 |
Venituri din servicii de transport public din: - mii lei |
|
|
|
|
• Venituri din vânzări de titluri de călătorie - mii lei |
235.266,36 |
254.080,50 |
258.440,00 |
276.900,00 |
• Diferenţe de tarif cuvenite operatorului - mii lei |
35.000,00 |
36.742,42 |
38.000,00 |
45.000,00 |
• Alte venituri în cadrul reţelei unde se prestează OSP - mii lei |
29.290,00 |
27.238,64 |
30.732,16 |
36.870,00 |
(III) TOTAL VENITURI PLANIFICATE - mii lei |
299.556,36 |
318.061,57 |
327.172,16 |
358.770,00 |
(C) TOTAL COMPENSAŢIE ANUALĂ PLANIFICATĂ (I + II – III) - mii lei |
360.065,00 |
297.530,91 |
415.000,00 |
443.543,00 |
|